Dat maakt niets uit, je moet niet gaan flamen omdat iemand anders dat ook doet, als je rustig en netjes reageert komt je post veel serieuzer over. Daarnaast is het niet de bedoeling om te reageren op flames of trolls, deze worden vanzelf uit het zicht gemodereerd, op deze manier is het alleen maar frontpagevervuiling. Als je dan toch zou reageren doe het dan op een hoger niveau, op deze manier laat je, je verlagen tot zijn niveau. "
Don't argue with idiots, they will bring you down to their level en beat you on experience."
Die opmerking is, zoals er ook staat, pas later toegevoegd. Het is een reactie op zijn opmerking: (btw je score staat op -5, ik stel voor dat je wat intelligenter gaat reageren...) (opnieuw een flame!) waaruit zijn preoccupatie met scores blijkt. Na herlezing begonnen die opvallend hoge scores mij pas op te vallen. Dat jij dit een flame noemt snap ik niet helemaal maar wellicht versta ik daar iets anders onder dan jij.
Als het geen flame is, is het in ieder geval offtopic en maakt het onderdeel uit van een offtopic discussie.
Okee, dus ook jij kunt het ook niet laten een terzijde toch te plaatsen. Welnu: mijn hele eerste post was een terzijde. Mag dat ook al niet? Als dat rare logo er niet bij had gestaan had ik het echt niet aangeroerd, hoor! Dat het daarna zo uit de hand loopt kun je mij toch niet kwalijk nemen?
Tot op een zeker niveau wel, als je een reactie had geproduceerd waarin je niet een flame richting de ander produceerde. Hoewel ik het met je eens ben dat hij best wel onuitstaanbaar is, toch even proberen in te houden, zie de quote in het vorige stukje.
Het is maar hoe je het wilt lezen, jij kunt het blijkbaar alleen lezen in deze vorm. Ik reageerde hier op opmerkingen als Ik ga er in ieder geval niet minder om bellen, die ik nogal arrogant vind. Zoals ik hiervoor al heb aangegeven: als je op jongere leeftijd bijv. met asbest hebt gewerkt kun je nog niet overzien dat je daar op veel latere leeftijd misschien ellende van gaat ondervinden.
Als je dat dan ook zo opschrijft, deze formulering komt nogal betweterig over vooral het "
Dus jullie zijn allemaal zo slim en weten het beter he?" is niet erg aardig ten opzichte van de rest. Er zijn namelijk best veel posts die met argumentatie beredeneren dat het niet zoveel uitmaakt. Jou post is een ongefundeerde oneliner met flametrekjes.
Ach, in plaats van wegmodereren vind ik de reactie van timba86 veel effectiever.
Absoluut niet, dat wil je niet lezen als bezoeker.
[
Voor 0% gewijzigd door
Jorrit op 20-02-2008 16:24
. Reden: typo ]