Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.673 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 10:52

hilgo

Clear your mind of can't.

FlowDesign schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:58:
[...]

Ok, wil ik er alleen nog 1 klein dingetje over kwijt:

Als je het zo stelt:

[...]

dan doe ik geen van de punten beschreven van a t/m d.
Dus de importeurs/verkopers van modchips zijn wel illegaal bezig. Maar degene die de modchips in Nederland bestellen en er (slechts) 1 in hun bezit hebben voor eigen gebruik doen dus niets wat niet mag.
Just my 2 cents :)
Het laatste wat ik er over zeg:
Jouw 2 centjes doen er voor de wet niet toe :P En, belangrijker, ook het opdracht geven tot is voor de wet strafbaar.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG Metroid wordt maar beter en beter en beter en beter en beter.
Zo dat is eruit. Het spel is nagenoeg perfect ik heb nog geen nadelen, saaie momenten of bugs kunnen ontdekken. De eerdere games zakten op een gegeven moment gigantisch in, en dit is gewoon een stijgende lijn van actie en grafisch geweld. Retro Studios heeft echt alles uit de kast gehaald, het amateuristische Halo kan wat mij betreft de prullenbak in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan het nu niet meer inhouden. Al die positieve reacties over Metroid Prime 3... wat baal ik dat ik voor Zuiderpark heb gekozen, ipv preorder bij Dynabyte. Dammit :(

Needless to say, ik heb het spel dus nog niet.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
FlowDesign schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:59:
[...]

Volgens de wet mag je van ieder spel dat je hebt 1 backup maken, zonder modchip kun je je eigen backup niet spelen. Het kan dus gewoon besproken worden.
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook al tot de GOT crew behoorde? ;)

Het maken van een "backup" van software is altijd verboden bij wet, dus helaas moet ik je uit die droom halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17
Schweino schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:40:
Het maken van een "backup" van software is altijd verboden bij wet, dus helaas moet ik je uit die droom halen....
Bron?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Zucht. vorige pagina was het illegale gezeik toch al opgehouden. Zullen we het weer gewoon gaan houden over spelletjes en leuke dingen :?

Als je wilt praten over modden en dergelijke rotzooi maak je lekker een ander topic aan.

[ Voor 25% gewijzigd door disjfa op 26-10-2007 13:43 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Hoedje schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:33:
Ik kan het nu niet meer inhouden. Al die positieve reacties over Metroid Prime 3... wat baal ik dat ik voor Zuiderpark heb gekozen, ipv preorder bij Dynabyte. Dammit :(

Needless to say, ik heb het spel dus nog niet.
Sommige Dynabyte filialen blijken het spel pas volgende week binnen te krijgen, dus als je pech had gehad had je dan ook nog een week moeten wachten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
MetroidPrime schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:45:
[...]

Sommige Dynabyte filialen blijken het spel pas volgende week binnen te krijgen, dus als je pech had gehad had je dan ook nog een week moeten wachten.
Ik heb hem binnen :P

Het is geen leopard, maar dan heb ik wat te doen tijdens het wachten :+

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
offtopic:
Ok, je hebt een punt maar er is heel veel "vaagheid" en geen jurispredentie omtrent de "noodzakelijkheid" van een kopie. :)

Maar goed, wat is er nou zo geweldig aan MP3? Is dat vooral de gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:De volgende die nog iets post over modchips heeft een PM te pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:58:
[modbreak]De volgende die nog iets post over modchips heeft een PM te pakken...[/]
Ik ben het eens dat dit forum NIET de plek is voor modchips en elke verwijzing hier naar toe, echter binnen GOT moeten we wel oppassen dat vrijheid van meningsuiting niet in het geding komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:04:
[...]

Ik ben het eens dat dit forum NIET de plek is voor modchips en elke verwijzing hier naar toe, echter binnen GOT moeten we wel oppassen dat vrijheid van meningsuiting niet in het geding komt!
Dat is een discussie die hier niet van toepassing is ;) Mocht je hierover toch willen discussieren dan kan je in Lieve Adjes terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:58:
[modbreak]De volgende die nog iets post over modchips heeft een PM te pakken...[/]
Beetje apart dat dit zo dreigend moet, vrijheid van meningsuiting is idd een beetje een bedreigde diersoort, maar goed, ik denk dat ik me maar eens naar dat Lieve Adjes gebeuren verhuis om het dubbele standaarden verhaal aan te kaarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:04:
[...]

GOT is al sinds jaar en dag een vergaarbak voor moraalridders, kom je daar nu pas achter? :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

FlowDesign schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:57:
[...]

offtopic:
Ok, je hebt een punt maar er is heel veel "vaagheid" en geen jurispredentie omtrent de "noodzakelijkheid" van een kopie. :)

Maar goed, wat is er nou zo geweldig aan MP3? Is dat vooral de gameplay?
Het mooie aan MP3 is de gameplay, verhaal, controls en natuurlijk Samus :+

Je speelt het voor de singeplayer ervaring, een multiplayer mogelijkheid is dan ook afwezig. Meerdere personen vinden dit jammer, ik persoonlijk vind het juist heel natuurlijk: de game vergelijkt zich het beste met Tomb Raider en Zelda, waar multiplayer ook niet goed zou werken. Adventures zijn nu immers niet het type games dat je speelt voor de multiplayer ervaring.

Overigens heeft MP3 ook erg goede controls en laat duidelijk zien dat de Wiimote geen gimmick is. Zo ben ik al 3 verschillende methodes tegen gekomen om deuren te openen, die allen gewoon goed en natuurgetrouw werken. Voor voorbeelden kun je wel op IGN of GameTrailers terecht, beelden zeggen namelijk heel wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Metroid is best een leuke game, besturing is vrij soepel vooral voor een console shooter. Het is wel eens lekker op de bank achterover te gamen dan "gespannen" achter de pc.

Grafisch ziet het er ook prima uit, de werelden en puzzels zijn goed doordacht. Prima Wii game!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
FaceDown schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:08:
[...]

GOT is al sinds jaar en dag een vergaarbak voor moraalridders, kom je daar nu pas achter? :D
Dat wist ik al jaren, voor mij is het dan ook altijd weer een ware kunst om me tussen de regels door te proberen te manouvreren ;)
Maar goed, de modjes zelf zijn natuurlijk ook niet heilig en zullen ook heus wel hier en daar iets minder legaals thuis hebben, maar het wordt van hoger hand opgelegd en het is hun taak om daarop toe te zien en het te handhaven dus ik kan de modjes zelf (de uitvoerders van het beleid) niets verwijten. Diegenen die het beleid opstellen, die zouden weleens iets meer down to earth kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die er interesse in hebben en bij willen dragen aan de discussie: Dubbele standaarden, console modding & backups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:56
Krijgen we ooit genoeg van de Super Mario Galaxy filmpjes? http://www.n4g.com/wii/News-77672.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zover ik weet is GoT niet alleen maar een forum en zitten er nog veel meer dingen achter. Ze worden gesponserd en dergelijk. Ik kan het dan ook prima begrijpen dat ze niet met eventuele illegale zaken te maken willen hebben.

Maar zoals eerder gezegt voor zo'n discussie moet je maar naar Schop een Modje oid.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:07:
[...]
Beetje apart dat dit zo dreigend moet, vrijheid van meningsuiting is idd een beetje een bedreigde diersoort, maar goed, ik denk dat ik me maar eens naar dat Lieve Adjes gebeuren verhuis om het dubbele standaarden verhaal aan te kaarten...
Als je in dit topic en de vorige delen zoekt op iets dat met modchips te maken heeft en niks vind behalve *knip* *knip* lijkt het me makkelijk te begrijpen dat het niet toegestaan is. ;)
Mods die moeten blijven knippen m.b.t. modchip gebabbel mogen best streng optreden vind ik. Een beetje ervaren gebruiker denkt wel 2x na voordat hij over zo'n onderwerp begint hier.

Ik ga vanavond eens die advanced controls proberen in MP3. Heeft niemand last van een afwijking als je schiet? Ik heb vaak dat ik in het heetst van de strijd goed richt, maar als ik dan B indruk heel iets afwijk waardoor m'n schot mist. :| Daarom heb ik wel zin in de Wii zapper en de spellen die ermee gespeeld kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Btw, ik kan begrijpen dat jullie er niet zo op zitten te wachten met MP3 nu (was overal al uitverkocht in de stad :S) en mario om de hoek, maar ik d8 eigenlijk dat BiA ook dezer dagen uit zou komen? Ik heb er sinds de GC in duitsland niks meer over gehoord en toen werd er gezegd dat t bijna af was ("any day now")... Heb ik nog iets gemist of is het in ene helemaal stil geworden rond die game?

Edit: Owke, ik zie nu dat die 2 maanden is uitgesteld en op 7 december uitkomt.. Ben benieuwd welke echt beter word: MoH of BiA. 2 verschillende games, maar wel in de zelfde setting :) Heb van beide franchises op de pc gespeeld en vond t allebei goed :P

[ Voor 24% gewijzigd door Tijn89 op 26-10-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Door de controls van MP3 ben ik nog meer beneiuwd naar MOH:H2. Hoe goed de controls ook zijn is er toch nog ruimte voor verbetering (wellicht niet voor MP3 maar wel voor FPS int algemeen).
Ik denk dan ook dat deze game er zeker ook gaat komen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opviel trouwens aan MP3 toen ik de disc er voor het eerst instopte dat hij eerst moest updaten voordat ik het spel kon spelen, vreemdgenoeg had ik al de laatste firmware versie op mijn Wii staan (die oktober update met USB keyboard support) dus vond ik het vreemd dat het spel alsnog aangaf dat ie geupdate wilde worden? Ik heb meerdere Wii titels die een update zouden kunnen forceren mocht je niet over de laatste firmware versie beschikken, maar vooralsnog was er geen een titel die dat deed omdat ik altijd zorg dat ik de laatste versie op mijn Wii heb staan. :)

PS: Al iemand die friend vouchers heeft? Dan kan ik met diegene ruilen in MP3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetroidPrime schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:45:
[...]

Ik heb een rondje gemaakt door de stad en overal was het uitverkocht. Ze hadden allemaal maar één tot een paar exemplaren binnen gekregen. Dus dit is weer goede beurt van Nintendo :/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Mooi, modchips zijn weer geweest. Laten we het nu dan weer gaan hebben over de crap graphics of over te weinig games, dan zijn we weer on track ;)

EDIT: Nintendo heeft volgens mij na alle commotie rond te weinig Wii's nog steeds niet in de gaten wat voor goud ze in handen hebben. Volgens mij drukken ze nog steeds games naar maatstaven van de Cube, dan was 2 a 3 per filiaal meer dan genoeg zo ongeveer.

[ Voor 47% gewijzigd door Willybubba op 26-10-2007 15:18 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Niemand ervaringen met Thrillville dus? Ziet er best aardig uit namelijk. BEgrijp dat MP3 wat interessanter is maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Link's Crossbow Training.. Release 7 december..

http://www.wiigamer.nl/article/8084p1.html

Lijkt mij toch wel een game met een aardig fun-gehalte.
Sowieso hou ik wel van dit soort 'shooters' (lees: Duckhunt-achtig :9 ) .. en ben ik enorm gecharmeerd van de setting waarin de hele Zelda-saga zich afspeelt.

Normaal zou ik zoiets als die Wii-Zapper helemaal niet kopen.. Maar voor €30,- inclusief die game is denk de kans groot dat ik hem toch aanschaf.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
edit: -- Zelfde verhaal als van speek maar dan van gonintendo --
Die Zapper gaat er toch wel komen in mijn collectie eigenlijk :)

[ Voor 42% gewijzigd door jip_86 op 26-10-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Speek schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:35:
Link's Crossbow Training.. Release 7 december..

http://www.wiigamer.nl/article/8084p1.html

Lijkt mij toch wel een game met een aardig fun-gehalte.
Sowieso hou ik wel van dit soort 'shooters' (lees: Duckhunt-achtig :9 ) .. en ben ik enorm gecharmeerd van de setting waarin de hele Zelda-saga zich afspeelt.

Normaal zou ik zoiets als die Wii-Zapper helemaal niet kopen.. Maar voor €30,- inclusief die game is denk de kans groot dat ik hem toch aanschaf.
Leuk voor onder de kerstboom oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:33
ronaldlokers schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:11:
[...]

Ondertussen heb ik de originele kabel binnen, nu werkt die toetsencombinatie wel bij de meeste games. Heb nu nog maar 2 games die niet werken.

Misschien handig om die toetsencombinatie ook in de startpost te zetten :)
Mooiste oplossing (echter ook prijzig) is natuurlijk een wavebird. We hebben zelf zo'n controller en die werkt echt netjes. Wel jammer dat het grijze blokje een beetje afsteekt bovenop de Wii :)

Een ander vraagje. In de FAQ kom ik een link tegen met een vergelijking tussen de standaard composiet kabel en de RGB kabel. Weet iemand of er ook een dergelijke vergelijking is met de Component kabel? Ik ben erg benieuwd naar het verschil tussen deze kabels. Dit alles om op een 37" Fullhd scherm een optimaal beeld te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

dedominee schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:17:
Niemand ervaringen met Thrillville dus? Ziet er best aardig uit namelijk. BEgrijp dat MP3 wat interessanter is maar toch :P
Ik heb het eerste deel op mijn ps2 en wil de wii versie ook halen. Het heeft dus al een goede indruk achter gelaten. Het is geen perfect spel verder hoor. Maar wel erg vermakelijk met leuke minigames. En wat ik lees in reviews is deze versie ook weer net wat leuker dan de eerste.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Henkje.doc schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:55:
[...]

Een ander vraagje. In de FAQ kom ik een link tegen met een vergelijking tussen de standaard composiet kabel en de RGB kabel. Weet iemand of er ook een dergelijke vergelijking is met de Component kabel? Ik ben erg benieuwd naar het verschil tussen deze kabels. Dit alles om op een 37" Fullhd scherm een optimaal beeld te verkrijgen.
De reden dat er geen vergelijking is, is omdat er amper verschil is. Als je geen 480P gebruikt (alleen beschikbaar met component) dan heb je hetzelfde beeld als met de RGB kabel. Gebruik je wel 480P, dan heb je alleen rustiger beeld, wat nauwelijks merkbaar is van een screenshot.

Als je een TV hebt met een component aansluiting dan zou ik voor die kabel gaan. Het is dan wel verstandig even te zoeken naar ervaringen met jouw TV en VC games (mits je die gaat spelen): niet alle TVs vinden VC games leuk in 480P.*

*Zelf kan ik tot op heden elke VC game spelen via 480P, maar dat zou best kunnen zijn omdat mijn TV ook 480I en 576i via component ondersteund. Volgens mij zit daar het probleem in de meeste gevallen, maar ik heb me er niet echt in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:44:
[...]

Leuk voor onder de kerstboom oid. :)
Heb het ook al op mijn lijstje staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:25
Willybubba schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:15:
Mooi, modchips zijn weer geweest. Laten we het nu dan weer gaan hebben over de crap graphics of over te weinig games, dan zijn we weer on track ;)

EDIT: Nintendo heeft volgens mij na alle commotie rond te weinig Wii's nog steeds niet in de gaten wat voor goud ze in handen hebben. Volgens mij drukken ze nog steeds games naar maatstaven van de Cube, dan was 2 a 3 per filiaal meer dan genoeg zo ongeveer.
De laatste tijd zijn er ook een heleboel posts die gaan over wat er allemaal hier telkens opnieuw gepost wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:42:
edit: -- Zelfde verhaal als van speek maar dan van gonintendo --
Die Zapper gaat er toch wel komen in mijn collectie eigenlijk :)
heb een zapper rip-off van piranha ( geloof ik ) gevonden bij crossroads in enschede was €12,50
als ik er weer kom neem ik er 1 mee hadig voor red steel en RE4

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
dedominee schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:17:
Ervaring? Is toch nog niet uit? Maar ik ben ook wel benieuwd, ziet er wel leuk uit op zich...

[ Voor 11% gewijzigd door Victorio op 26-10-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Hij ligt hier in Hoorn al in verschillende winkels. Ziet er wel leuk uit inderdaad, Theme Park maar dan wat uitgebreider. Kan er verder nog niet super veel over vinden, ook omdat ik op mijn werk achter een websense filter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 01:32
Net maar even een Wii gehaald. Gratis bij de verlenging van mijn gsm abonnement.
Dus ik denk, ik haal meteen Wii Play en een extra nunchuck erbij. Nou, ik werd bijna uitgelachen in elke winkel waar ik het vroeg. Die dingen schijnen overal uitverkocht te zijn.
Heeft iemand hier nog tips waar ze nog Wii Play verkopen ergens in zuid-holland?

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
@superstar: ehmmm, ik denk dat t lastig wordt. Als ik het goed heb komen er begin volgende maand de nieuwe ladingen binnen met dat nieuwe hoesje in het pakket. Maar een extra nunchuck moet volgens mij gewoon te koop zijn :s Ik snap nintendo europa niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de matrix
spoiler:
Space Pirate homeworld
door gelopen. Tering wat een game, hij blijft maar doorgaan en vette shit op je af lanceren. De graphics zijn beter dan Halo 3 op de Xbox 360. Om te checken of ik niet gek geworden was heb ik beide games maar even opgestart en een beetje de textures en vijanden vanaf dichtbij bekeken. Metroid Prime 3 heeft behalve de reflecties en resolutie overal de bovenhand. Vooral een soort deur is echt prachtig.

Niet mijn screenshot maar eventjes opgezocht op inet om te laten zien dat de filmpjes en screens van Nintendo het spel geen eer aan doen;

Voor de twijfelaars:
Afbeeldingslocatie: http://i24.tinypic.com/33d9qxe.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sr-388.net/images/gaming/wii/prime3/DSCF7415.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
Juist ja. Geen Wii Play te verkrijgen. Morgen dan Metroid maar even oppikken. Daar is iedereen hier zo enthousiast over. Zack & Wiki, daar zit ik op te wachten. Dat lijkt me zo een superspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Wat een supergame is Mp3 toch...heb wel het eerste deel gespeeld op de cube, en laatst ook Echoes op ebay gekocht (maar nog niet gespeeld), het verhaal uit deel 2 mis ik dus een beetje helaas.
Graphics zijn voor mij goed genoeg, terwijl Retro heeft toegegeven dat de wii nog beter kan.
Sfeertje is weer top, vind het ook echt niet erg dat ze het metroid universum een beetje hebben bevolkt! Heb net anderhalf uur gespeeld en ben net op een planeet geland.
Jammer van al het scannen, het hoort erbij, maar de meeste scanbare dingen zijn erg nutteloos imho.
Controls zijn gewoon super, natuurlijk ook meteen op advanced gezet en werkt super. Alleen bij sommige deuren waarbij je op hele kleine gekleurde bolletjes moet schieten om te openen, is het wel erg gevoelig om goed te mikken.
Controls zijn zeker VEEL beter dan COD 3 en RS (die ik beiden in mijn bezit hebt), geen last van haperingen, wegdraaien of andere ongein, echt perfect! Dit heeft mijn vertrouwen in de wii als fps console zeker een boost gegeven, ik hoop dat ook dat andere ontwikkelaars naast EA met MOH met een goede fps komen (ala bioshock)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graafzooi. Was ik er bij mp3 net uit hoe ik een puzzel moest oplossen (ben niet zo'n puzzelaar dus wil nogal eens lang duren bij mij voordat het kwartje valt ;)) naait die klote wii weer vast. Dat is nou al de 2e keer deze week, bij mijn broertje sloeg die tijdens exite truck ook al vast. Vraag me toch af hoe dan opeens zo komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bryyo :D

Dat is echt zo enorm Metroid :)

De Grapple hook is echt briljant qua controls, het voelt imo echt goed om een deur uit zijn sponningen te rukken zo :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Teveel goede games :P
- Papermario ben ik op de helft
- Zelda PH ook op de helft
- Table tennis half uurtje gespeeld
- metroid 2 uur gespeeld

en dalijk komt mario galaxy, zack en wicki, RE: UC en de wii zapper eraan.

En ik heb ook nog een heel aantal cube games uit te spelen.
Oa. donkey konga, jungle beat, Fire Emblem, Baten Kaitos en Pop 2 en 3.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:02:
- metroid 2 uur gespeeld

hmm Paper Mario, Donkey Konga, Fire emblem, Pop 2 en Table tennis kun je even laten liggen.
Ik zou deze volgorde doen:
Eerst: Zelda PH en Metroid
Dan: Jungle Beat en als afwisseling Fire Emblem
En vervolgens: Pop 3 en Baten Kaitos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 22:57
Lastig he al die keuzes, ik moet er ook nog heel wat uitspelen. Bij mij liggen er ook nog heel wat te wachten. Niet bij te houden als je ook nog moet werken!
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:02:
- metroid 2 uur gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

LOL, nu zeuren omdat er TEVEEL uit is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 13:38

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Willybubba schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:44:
LOL, nu zeuren omdat er TEVEEL uit is :D
Eindelijk weer een nieuw onderwerp in dit topic. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Lol! 8)7 Stelletje Nederlanders! Altijd maar zeuren... :P

Hoeveel uur staat eigenlijk voor MP3? (Als je bv voor een Zelda TP een gemiddelde 45 uur rekent...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:00:
Lol! 8)7 Stelletje Nederlanders! Altijd maar zeuren... :P

Hoeveel uur staat eigenlijk voor MP3? (Als je bv voor een Zelda TP een gemiddelde 45 uur rekent...?)
Ongeveer 20 uur denk, ligt er een beetje aan of je de eerdere delen gespeeld hebt. Maar als je over TP 45 uur doet, dan heb je aan Metroid ook een hele kluif. Daarnaast vind ik de game beter als Zelda, there I said it. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wie wil er vriend vouchers gaan uitwisselen? Hebben we vrijwilligers om een Wii-friendcode-Metroid Prime 3 - databaseje in elkaar te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:06:
[...]
Ongeveer 20 uur denk, ligt er een beetje aan of je de eerdere delen gespeeld hebt. Maar als je over TP 45 uur doet, dan heb je aan Metroid ook een hele kluif. Daarnaast vind ik de game beter als Zelda, there I said it. _/-\o_
Ohjee... sja ik ben niet zo'n held... ;) Maar ik ga m'n best doen. Wat gebeurt er trouwens als je energy tanks op zijn en je echt dood gaat? Onbeperkt continues?

Ik zal maar niet verklappen dat ik bij die aller eerste eindbaas al bijna werd gemold... wist ik veel dat ik die blauwe ballen moest raken...
Willybubba schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:17:
Wie wil er vriend vouchers gaan uitwisselen? Hebben we vrijwilligers om een Wii-friendcode-Metroid Prime 3 - databaseje in elkaar te draaien?
Kan http://wii-ccdb.nl/ daarvoor niet aangepast worden? Denk het wel. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Victorio op 26-10-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar is mijn review;
http://www.wiids.nl/article.php?id=23288
En aangezien dit nog steeds het ervaringen en Gamecube topic is kunnen we mensen maar beter niet jaloers maken en hier:
[Wii]Metroid Prime 3: Corruption
De discussie voortzetten.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Zo, even voor 39.95 euro Super Mario Galaxy besteld. 1 November is het zover. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:29:
Zo, even voor 39.95 euro Super Mario Galaxy besteld. 1 November is het zover. :)
Ik denk al die komt toch de 16e maar jij haalt hem uit Japan zeker... Lucky bastard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ach, ik moet daarentegen nog even wachten op Metroid. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:01:
Ach, ik moet daarentegen nog even wachten op Metroid. ;)
True, je mist wel een hoop spectakel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:15:
Zojuist de matrix
spoiler:
Space Pirate homeworld
door gelopen. Tering wat een game, hij blijft maar doorgaan en vette shit op je af lanceren. De graphics zijn beter dan Halo 3 op de Xbox 360. Om te checken of ik niet gek geworden was heb ik beide games maar even opgestart en een beetje de textures en vijanden vanaf dichtbij bekeken. Metroid Prime 3 heeft behalve de reflecties en resolutie overal de bovenhand. Vooral een soort deur is echt prachtig.

Niet mijn screenshot maar eventjes opgezocht op inet om te laten zien dat de filmpjes en screens van Nintendo het spel geen eer aan doen;

Voor de twijfelaars:
[afbeelding]
[afbeelding]
MP3 is idd een van de best uitziende Wii-games, dat kan ik ook beamen (ik zit zelf op ongeveer 15% van het spel), maar betere graphics dan Halo 3? Mooiere textures? Het kost me weinig moeite om veel betere Halo 3-screenshots op te duikelen.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2007/263/reviews/926632_20070921_screen061.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2007/263/reviews/926632_20070921_screen085.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2007/263/reviews/926632_20070921_screen083.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2007/263/reviews/926632_20070921_screen093.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 26-10-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:01:
True, je mist wel een hoop spectakel ;(
Gelukkig had ik in augustus al aardig wat ervan gespeeld, dat maakt het wachten draaglijker. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Captain N troost je... Ik wacht ook nog op MP3 ;-)

Als je die screenshot bekijkt hierboven is het enige wat me echt opvalt de opbouw van de boom... Dat is echt in jaren niet veranderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 13:38

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Tijn89 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:22:
Captain N troost je... Ik wacht ook nog op MP3 ;-)

Als je die screenshot bekijkt hierboven is het enige wat me echt opvalt de opbouw van de boom... Dat is echt in jaren niet veranderd :P
Dan zie je dat de Wii op een normale tv, mits goed geprogrameerd geen slecht figuur slaat ten opzichte van de Xbox360 of PS3.
Op een SD formaat heeft een Wii al die extra kracht niet nodig mits goed uitgewerkt.
Tot nu toe heel veel slechte ports, nu komen gelukkig de spellen die echt zijn geschreven voor de hardware.
Er staat ons dus nog heel wat te wachten.
Af en toe moet ik denken aan de Snes die min of meer al was uitgeteld, maar toen ineens kwam met Donkey Kong Country.
De graphics van dit spel waren volgens critici op de Snes niet mogelijk, maar nintendo of Rare lieten zien dat het anders was.
De Wii gaat ons volgens mij ook nog verrassen.
Nu nog een echte onlineshooter en ik ben helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:18:
[...]

MP3 is idd een van de best uitziende Wii-games, dat kan ik ook beamen (ik zit zelf op ongeveer 15% van het spel), maar betere graphics dan Halo 3? Mooiere textures? Het kost me weinig moeite om veel betere Halo 3-screenshots op te duikelen.
Pak een kartelschaar en tadaa HALO 3. Het gebrek aan anti alising sloopt die game. Daarnaast wel is naar de gezichten gekeken?
Gewoonweg walgelijk. Ik genoot echt van Halo 3 maar het is allemaal zo inspiratieloos vergeleken met Metroid Prime 3. Alleen qua reflecties en verlichting heeft Halo 3 de overhand, maar de binnen gebieden waren in dat spel echt niet te pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Al gepost?
Nintendo-president Satoru Iwata onthulde vandaag dat het winkelkanaal van de Wii binnenkort een nieuwe functie krijgt waarmee spelers elkaar spelletjes kado kunnen geven. Als je al tijdenlang bezig bent iemand te overtuigen dat hij Paper Mario moet downloaden omdat dat een briljant spel is dat zijn leven zal verrijken, dan kun je nu het heft in eigen hand nemen en het gewoon zelf voor hem kopen.

"Met een paar clicks kan iedere speler straks een spel uitkiezen om als kadootje naar een andere speler te sturen. Als de ontvanger accepteert, dan opent de Wii automatisch het winkelkanaal en begint te downloaden. We denken dat we spelers hiermee zullen aanmoedigen om het nieuws over een leuk spelletje te verspreiden onder hun vrienden. We hopen ook dat meer Wii-gebruikers hierdoor besluiten om hun Wii aan te sluiten op het internet."
Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Neem aan dat het dan ook goedkoper is dan wat je in de winkel koopt, aangezien je daar nog boekjes, doosje en een dvd bij hebt. En eventuele andere kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
MrVegeta schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:44:
Neem aan dat het dan ook goedkoper is dan wat je in de winkel koopt, aangezien je daar nog boekjes, doosje en een dvd bij hebt. En eventuele andere kosten.
Het is voor de VC neem ik aan :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zo bijzonder veel over de Wii (behalve de standaard dingen natuurlijk, ooit schaf ik die nog wel eens aan als budgetconsole). Maar is het niet zo dat de Wii geen intern geheugen heeft? (of nauwelijks die naam waardig) en slechts uitbreidbaar is met SD kaartjes (waarop je geen games kan saven). Hoe wil je dan anderen uitnodigen tot het downloaden van een game die online gedistribueerd wordt? Is een model dat online games verdeelt sowieso wel een optie op een ding als de Wii? (zoals warhawk downloaden naar de ps3, bvb games van het volwaardige type als mario galaxy online afhalen). Niet iedereen zal hier gebruik van maken (en al zeker niet de minder tech savvy consumers waarvoor het ding bedoeld is - die halen liever een schijfje uit de winkel). Maar als ik zie dat veel tweakers steam gebruiken, ed. (enkel mogelijk in NE though, gezien de downloadlimieten ;) )

edit: nevermind, VC games dus :p Hoe groot zijn die eigenlijk gemiddeld?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:26:
[...]
edit: nevermind, VC games dus :p Hoe groot zijn die eigenlijk gemiddeld?
Het gaat om VC spellen en in de toekomst WiiWare spellen. VC spellen zijn enkele megabytes groot en de WiiWare spellen die nu in ontwikkeling zijn, schijnen voornamelijk rond het 10 megabyte punt te zitten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

_.-SuperstaR-._ schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:58:
Net maar even een Wii gehaald. Gratis bij de verlenging van mijn gsm abonnement.
Dus ik denk, ik haal meteen Wii Play en een extra nunchuck erbij. Nou, ik werd bijna uitgelachen in elke winkel waar ik het vroeg. Die dingen schijnen overal uitverkocht te zijn.
Heeft iemand hier nog tips waar ze nog Wii Play verkopen ergens in zuid-holland?
Gewoon bestellen bij www.shop4games.nl, zelf vorige week zondag gedaan en dinsdag had ik Wii play en een extra nunchuck in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Eerlijk gezegd wist ik niet dat Halo 3 en MP3 zo aan elkaar gewaagd waren. Het is natuurlijk appels met peren vergelijken maar ik dacht dat Halo 3 toch echt wel veel beter gewaardeerd zou worden dan MP3 gezien de hele hype. En dat is misschien ook wel zo... maar google doet anders denken...

Willekeurig voorbeeldje: Metroid Prime 3: Corruption Vs. Halo 3

Ach, hoe dan ook... MP3 is een prima spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanaf het begin van de Metroid Prime serie is het zo dat elk deel binnen enkele maanden na een nieuw deel van de Halo serie gelanceerd wordt. Metroid Prime 1 kreeg toentertijd betere recensies dan dat Halo 1 deed, maar bij Metroid Prime 2 en Halo 2 was dit net omgekeerd. Halo 3 is daarbij zo enorm gehyped dat de verwachtingen nooit waargemaakt konden worden.

Reclamecampagnes van Nintendo zoals de I Love Bees parodie campagne lokken natuurlijk ook vergelijkingen tussen die twee titels uit(I Love Bees was de viral-marketingcampagne voor Halo 2).

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 27-10-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

* Cleetje steek hand op

Ik heb momenteel een berg Friend Vouchers (9) en ik wil zo graag die extra's, zoals de Mii Bobblehead. Helaas heb je daar weer een aantal Friend Credits voor nodig. Kortom, als je mij ff je Wii code stuurt via PM, dan voeg ik je toe (de mijn staat in mn sig) ;)

P.S. Ik heb inmiddels ook gepost in het MP3 topic als er nog meer liefhebbers mochten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Victorio schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:39:
Eerlijk gezegd wist ik niet dat Halo 3 en MP3 zo aan elkaar gewaagd waren. Het is natuurlijk appels met peren vergelijken maar ik dacht dat Halo 3 toch echt wel veel beter gewaardeerd zou worden dan MP3 gezien de hele hype. En dat is misschien ook wel zo... maar google doet anders denken...

Willekeurig voorbeeldje: Metroid Prime 3: Corruption Vs. Halo 3
Willekeurig voorbeeld...?

In dat artikel vergelijkt iemand Halo 3 met MP3 in februari 2007 (meer dan een half jaar voordat beide spellen uit zouden komen in de VS) op drie punten. Halo 3 wint gameplay, MP3 voor de prijs en en multi-player... Ja, inderdaad: multi-player vanwege vanwege Bungie's arrogantie dat ze slechts16 gelijktijdige spelers zouden toestaan (volgens de schrijver een aantal dat een next-gen console onwaardig is) en dat het hem niet zou verbazen als MP3 voor de Wii datzelfde aantal online spelers zou hebben - of misschien wel 24!)

Je moet wel een heel erg grote Nintendo-fanboy zijn om het bovenstaande zonder een spoor van ironie neer te pennen... Ik persoonlijk vind MP3 een leukere game dan Halo 3, ik hou niet zo veel van echte shooters (met een paar uitzonderingen, zoalsGears of War en Resistance: Fall of Men). In MP3 heb ik al heel wat uren zitten terwijl ik Halo 3 maar een half uurtje gespeeld heb), maar ik ben geen door selectieve blindheid geslagen fanboy zoals een aantal mensen hier.

[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 27-10-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Ik ga Metroid primitief spel nummer 3 wel halen voor de wii. Maar ga dit spel a.u.b niet vergelijken met halo 3, en vooral niet op gfx gedeelte. MP3 is grafisch niet zo'n grote vooruitgang in vergelijking met de voorgaande op de gamecube. Halo3 bevat cinematic cutscenes die toch wel even wat professioneler en mooier in elkaar gezet zijn dan die van MP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Uhm, heb je MP3 al gespeeld? Het is er grafisch toch best een bult op vooruit gegaan hoor. Zeker qua hoeveelheid details en texturekwaliteit.

That said, het kan inderdaad niet tippen aan een Halo 3 volgens mij, maar vergelijk de budgetten van beide games eens :)

Overigens denk ik dat je MP3 qua gameplay en sfeer beter zou kunnen vergelijken met een Bioshock.

(niet dat ik Halo 3 of Bioshock ooit gespeeld heb, ik haal pas een 360 als de kwaliteit van de hardware onomstotelijk verbeterd is...)

@ Cleetje: momenteel wat druk, maar ik PM je vanavond wel ff mijn Wii code ding.

[ Voor 7% gewijzigd door Willybubba op 27-10-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Willybubba schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:10:
That said, het kan inderdaad niet tippen aan een Halo 3 volgens mij, maar vergelijk de budgetten van beide games eens :)

Overigens denk ik dat je MP3 qua gameplay en sfeer beter zou kunnen vergelijken met een Bioshock.
(niet dat ik Halo 3 of Bioshock ooit gespeeld heb, ik haal pas een 360 als de kwaliteit van de hardware onomstotelijk verbeterd is...)
Bioshock is qua sfeer een totaal andere game dan MP3. Ik vind MP3 zelf het meeste lijken op 'Tomb Raider in space'. Lara verkent de ruines van vergane beschavingen, Samus ruines op verre planeten. Het is de combinatie vans schieten en het oplossen van puzzels waardoor ze op elkaar lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
http://video.google.com/v...8793296249352088063&hl=en

10 minuten van batallion wars 2. Ik moet zeggen dat het er heel wat beter werkt dan ik gedacht had. Met het zelf bedienen van de units werkt het heel wat intuïtiever dan bijv advance wars op de ds met het turnbased wat me totaal niet ligt.
Spore officially confirmed for Wii
October 28th, 2007

During a Guardian Unlimited interview with Will Wright, Mr. Wright comes right out and says that they are working on Spore for Wii. That puts an end to all the speculation going on out there. A 100% confirmation of Spore coming to our platform.

Man, those rumors have been going on for way too long. Nice to see them come to a happy end!
Dat was dus waarom hij het pas al over het enigste next generation system had _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door jip_86 op 27-10-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wow, dat Battalion Wars II ziet er heel vet uit. Als dit online kan (dat kan toch?) wordt dit echt een geweldig spel volgens mij! :*)

ps. Super Mario Galaxy is binnen in de gameshops in Amerika.

[ Voor 20% gewijzigd door monnick op 27-10-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ymmv schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:18:
[...]

Bioshock is qua sfeer een totaal andere game dan MP3. Ik vind MP3 zelf het meeste lijken op 'Tomb Raider in space'. Lara verkent de ruines van vergane beschavingen, Samus ruines op verre planeten. Het is de combinatie vans schieten en het oplossen van puzzels waardoor ze op elkaar lijken.
Die vergelijking is eigenlijk nog krommer dan de vergelijking tussen de Metroid Prime serie en de Halo serie. Metroid Prime en Tomb Raider lijken in de verste verten niet op elkaar. De combinatie van schieten en het oplossen van puzzels in spellen is vrij generiek en komt in vrij veel spellen voor, van Bioshock tot Metal Gear. In Tomb Raider ligt de nadruk bijvoorbeeld heel erg op Prince of Persia stijl platforming en dat komt in de Metroid spellen niet eens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Lekker belangrijk, die hele discussie over waar Metroid Prime 3 op lijkt, en of het beter/slechter is dan Halo 3... Misschien is Metroid wel zo leuk omdat het niet echt te vergelijken is met andere games. En wat maakt het uit dat Metroid er mooier of minder mooi uit zien als Halo 3? Maakt het spel er toch niet minder om? De conclusie lijkt me dat MP3 tof is, en Halo 3 ook. :)

Overigens doet de Metroid serie mij persoonlijk aan de Castlevania games denken qua gameplay, maar dat terzijde.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-MANHUNT 2 VOLGENS ONZE VRIEND JACK THOMPSON-
wel leuk filmpje om te zien.

http://www.youtube.com/watch?v=dwQvRgGxHgc

met welke tag laat ik nou meteen een youtube filmpje zien? [movie] toch?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Willybubba schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:10:
Uhm, heb je MP3 al gespeeld? Het is er grafisch toch best een bult op vooruit gegaan hoor. Zeker qua hoeveelheid details en texturekwaliteit.

@ Cleetje: momenteel wat druk, maar ik PM je vanavond wel ff mijn Wii code ding.
sorry, maar ik heb me gisteren mp3 gekocht en ik moest toch even schrikken van de vele zaagtanden op mijn scherm. De npc's zien er ook maar lelijk uit. (en het feit dat iedere npc dezelfde 3 lijntjes tekst kent)
Bioshock is een compleeeeeet ander spel dan mp3 met een hele andere sfeer en speelstijl. Kan je echt niet met elkaar vergelijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Daar MP3 geen friendcodes heeft is www.wii-ccdb.nl dus afdoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Cleetje: Heb je een PM verzonden inzake de vouchers ;)

OT: Gisteren nog even flink gespeeld met MP3, heb ook de Ice-cannon behaald, dus ik maak al flinke vorderingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

jip_86 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:32:

*Spore confirmation*

Dat was dus waarom hij het pas al over het enigste next generation system had _/-\o_
EA is echt overtuigd van de Wii. Ben erg benieuwd naar Spore en MoH : Heroes 2. GO EA! :9

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 23:25
Halo 3 en MP3 zijn volgens mij totaal niet te vergelijken. Je kan de één wel leuker vinden dan de ander, maar dat heeft meer te maken of dat je van actie/multiplayer(Halo 3) houdt of van het adventure/puzzle gedeelte(MP3). Beweren dat de graphics van MP3 beter zijn is natuurlijk helemaal belachelijk. Je kan hooguit zeggen dat je het artdirection/design beter vindt. Maar op technisch vlak is het simpelweg op alle vlakken inferieur aan Halo 3. Daar koop je tenslotte ook geen Wii voor. Het enige punt is dat beide games enigszins bekritiseerd werden omdat ze niet de volledige grafische kracht van de consoles wisten te benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
Mex schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:24:
[...]

Gewoon bestellen bij www.shop4games.nl, zelf vorige week zondag gedaan en dinsdag had ik Wii play en een extra nunchuck in huis.
Supertip! Dank je! Heb Wii Play + een extra Nunchuck besteld. Hoop dat ik hem deze week nog kan ontvangen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

Boeboe schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:57:
[...]

sorry, maar ik heb me gisteren mp3 gekocht en ik moest toch even schrikken van de vele zaagtanden op mijn scherm. De npc's zien er ook maar lelijk uit. (en het feit dat iedere npc dezelfde 3 lijntjes tekst kent)
Bioshock is een compleeeeeet ander spel dan mp3 met een hele andere sfeer en speelstijl. Kan je echt niet met elkaar vergelijken.
Je moet even voor bij dit intro level ;) Is een beetje saai. De andere werelden zien er prachtig uit en zeker beter dan op de Cube, vloeistoffen zien er in deze game veel beter uit.

En kartels.. tja.. wen er maar aan de Wii heeft voolgens mij nog geen enkele game met AA.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb net een voucher van MP gekregen en hem er ook een gestuurd. Ik ga vanavond mijn Wii lijst bijwerken dus iedereen met MP3 naar Wii-ccdb.nl en voeg mij toe als vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Boeboe schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:57:
[...]
Als je MP3 op een LCD-TV speelt, weet je waarom Nintendo een fout heeft gemaakt door geen HD-resoluties (in ieder geval 720p) te ondersteunen. De art direction van MP3 is prachtig, alleen kun je door de lage resolutie elke pixel aanwijzen. Het ziet er allemaal lowres, grof en rafelig uit. Daarmee kan het er nog steeds voor een Wii-game zeer goed uitzien, maar het is niet te vergelijken met een Xbox 360 of PS3. Ik heb net de nieuwe Ratchet & Clank voor de PS3 binnengekregen. De onderstaande screenshot is gewoon in-game.

Afbeeldingslocatie: http://www.britishgaming.co.uk/wp-content/screenshots/ps3_ratchet/07.jpg

Veronderstel 'ns dat Nintendo niet de Gamecube als leidraad voor de Wii gekozen had, maar net als Sony en Microsoft een nieuwe snelle console had gemaakt. Eentje die wat misschien minder snel en geavanceerd was om de kosten te drukken, maar nog steeds een heel eind in de richting. Dan had je straks Super Mario Galaxy in HD kunnen spelen ipv in SD. Die keuze zal volgens mij voor de Wii toch zeer nadelig gaan uitpakken omdat games in non-HD-games op een LCD er gewoon slechter uitzien. Op een ouderwetse CRT kun je nog het verschil in kracht tussen de Wii en de andere twee met wat goede wil over het hoofd zien, maar op een LCD is het verschil overduidelijk zichtbaar in het nadeel van de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:07:
Ik heb net een voucher van MP gekregen en hem er ook een gestuurd. Ik ga vanavond mijn Wii lijst bijwerken dus iedereen met MP3 naar Wii-ccdb.nl en voeg mij toe als vriend!
Bedankt voor de voucher!

Ik heb er zelf nog twee in de aanbieding voor wie er in is geïnteresseerd. DM mij maar voor mijn friendcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 22:55
Ik heb net de Piranha Component Cable gekocht voor mijn Wii, omdat ik al enige tijd op een HD scherm game. Het scheelde zo'n 15 euro tussen de versie van Nintendo en Piranha, dus heb ik het er maar op gewaagd om de goedkope piranha te nemen. Maar ik heb niets anders dan lof voor het kabeltje, de kwaliteit van Zelda en Wii Sports is in 480P stukken scherper, en Red Steel is er ook een heel stuk op vooruit gegaan. Dus als je twijfelt, de kabel van Piranha geeft erg goed beeld, en ik denk niet dat de kwaliteit van Nintendo veel beter zal zijn ;)

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik heb maar even MP3 aan wii-ccdb.nl toegevoegd :) .
Als er nog andere online games zijn die erbij moeten, moet je me maar ff pingen / DMen / mailen / postduiven / weet-ik-veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
XiN-eViL schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:01:
Ik heb maar even MP3 aan wii-ccdb.nl toegevoegd :) .
Als er nog andere online games zijn die erbij moeten, moet je me maar ff pingen / DMen / mailen / postduiven / weet-ik-veel :)
Super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
hubhib schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:49:
Ik heb net de Piranha Component Cable gekocht voor mijn Wii, omdat ik al enige tijd op een HD scherm game. Het scheelde zo'n 15 euro tussen de versie van Nintendo en Piranha, dus heb ik het er maar op gewaagd om de goedkope piranha te nemen. Maar ik heb niets anders dan lof voor het kabeltje, de kwaliteit van Zelda en Wii Sports is in 480P stukken scherper, en Red Steel is er ook een heel stuk op vooruit gegaan. Dus als je twijfelt, de kabel van Piranha geeft erg goed beeld, en ik denk niet dat de kwaliteit van Nintendo veel beter zal zijn ;)
Mijn ervaring met de Piranha Component Cable is heel anders. Ik kon oa. geen virtual console games meer spelen (alleen N64 games wel!). Je hebt wel gelijk dat je beeld scherper is, maar met de originele kabel is het nog een stuk scherper en kan je wel virtual console games spelen.

Ik had een tijdje geleden ook een oplaadunit gekocht van Piranha zodat de wiimote zichzelf oplaad, deze werkte helemaal niet en was zelfs stuk (de pinnetjes van de oplader waren helemaal verbogen) na 1x gebruiken terwijl ik de handleiding toch goed gelezen had.

Voor mij geen Piranha meer dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik klop even aan in dit topic. Ik heb de mini-faq doorgelezen (en de vorige 90 topics heel rap) maar ik kan het nog niet helemaal vinden...

We hebben hier net de Wii aangesloten, leuk, ff firmware updaten denk je dan. Wifi-router stond aan de andere kant van de kamer, dus dat ding traag downloaden, op 75% stopt hij er eigenlijk mee. Router even snel ontkoppeld, dichterbij gezet (praktisch bij de Wii op schoot nu). Al een half uur staat het balkje op 75% en wat we ook met de router doen, er komt niks meer bij. Alle knoppen zijn disabled volgens het systeem en we mogen onder geen beding op de Powerknop drukken. Er is niks te vinden over 'vastgelopen download' - wel over tráge downloads of foutmeldingen. Maar traag is nu 0,0 en een foutmelding zien we ook niet. We hebben zelfs de Wifi-router al uitgeschakeld, nu zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen bij die Wii, maar niks geen foutmelding. Volgens mij is hij gewoon vastgelopen.

Edit: opgelost, I hope.
We hebben de router nu ff extreem dichtbij staan, op een onmogelijke plaats midden in de kamer.
We hebben tegen alle voorschriften in de powerknop vijf seconden ingedrukt gehouden, daarna de Wii opnieuw opgestart. Hij startte nog gewoon, toen opnieuw geprobeerd te updaten, dat lukte (en wat sneller dan de vorige keer).

We vinden het wel enorm slecht dat er dus geen foutmelding kwam en we echt een half uur niet wisten wat we er mee aan moesten. M'n vriend had al op een ander forum gelezen dat iemand al iets van 12 uur zo op dat scherm zat te wachten :P ... slecht. Nouja, misschien kan dat ding het de komende dagen nog goedmaken.

[ Voor 29% gewijzigd door Dark Blue op 27-10-2007 17:29 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb ook eens gehad dat de firmware download er halverwege mee kapte. Kan gebeuren, ik heb gewoon de Wii uitgezet / stekker eruit gehaald en opnieuw gedownload. Toen lukte het wel gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
ronaldlokers schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:15:
Mijn ervaring met de Piranha Component Cable is heel anders. Ik kon oa. geen virtual console games meer spelen (alleen N64 games wel!). Je hebt wel gelijk dat je beeld scherper is, maar met de originele kabel is het nog een stuk scherper en kan je wel virtual console games spelen.
Ik heb een originele Nintendo component-kabel. Ik heb 1 VC-game en wel de 1e Super Mario Bros en die geeft bij mij een zwart beeld met 480p. Ik moet hem op 50 of 60hz zetten om het spel te kunnen zien. Nogal een domme bug.

BTW is het normaal dat die online winkel van Nintendo gruwelijk traag is? Het is een ramp om er doorheen te browsen op zoek naar iets leuks. Traag als dikke stront door een trechter is nog een te vriendelijke omschrijving voor dit gedrocht.

[ Voor 16% gewijzigd door ymmv op 27-10-2007 17:33 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!