Ik klop even aan in dit topic. Ik heb de mini-faq doorgelezen (en de vorige 90 topics heel rap) maar ik kan het nog niet helemaal vinden...
We hebben hier net de Wii aangesloten, leuk, ff firmware updaten denk je dan. Wifi-router stond aan de andere kant van de kamer, dus dat ding traag downloaden, op 75% stopt hij er eigenlijk mee. Router even snel ontkoppeld, dichterbij gezet (praktisch bij de Wii op schoot nu). Al een half uur staat het balkje op 75% en wat we ook met de router doen, er komt niks meer bij. Alle knoppen zijn disabled volgens het systeem en we mogen onder geen beding op de Powerknop drukken. Er is niks te vinden over 'vastgelopen download' - wel over tráge downloads of foutmeldingen. Maar traag is nu 0,0 en een foutmelding zien we ook niet. We hebben zelfs de Wifi-router al uitgeschakeld, nu zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen bij die Wii, maar niks geen foutmelding. Volgens mij is hij gewoon vastgelopen.
Edit: opgelost, I hope.
We hebben de router nu ff extreem dichtbij staan, op een onmogelijke plaats midden in de kamer.
We hebben tegen alle voorschriften in de powerknop vijf seconden ingedrukt gehouden, daarna de Wii opnieuw opgestart. Hij startte nog gewoon, toen opnieuw geprobeerd te updaten, dat lukte (en wat sneller dan de vorige keer).
We vinden het wel enorm slecht dat er dus geen foutmelding kwam en we echt een half uur niet wisten wat we er mee aan moesten. M'n vriend had al op een ander forum gelezen dat iemand al iets van 12 uur zo op dat scherm zat te wachten

... slecht. Nouja, misschien kan dat ding het de komende dagen nog goedmaken.
[
Voor 29% gewijzigd door
Dark Blue op 27-10-2007 17:29
]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs