Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.671 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Zo, inmiddels heb ik mezelf ook even een update gegeven in de Wii-ccdb. Ik heb blijkbaar nog een aantal "invites" pending, dus die gaan we nu ff toevoegen :)

Ik ben in ieder geval blij dat MP3 dus blijkbaar wel de Wii adres book kan lezen en gebruiken. Ik verwacht dat elke game dat in theorie dat ook wel kan, maar dat de voorschriften zeggen dat er gebruik gemaakt moet worden van game codes. Nou ja, misschien wordt dat beleid in de nabije toekomst nog versoepeld (ijdele hoop, I know).

P.S. Hoe verder ik kom met MP3, hoe mooier ik de game vind. De game weet mijn tijd helemaal op te zuigen en met leuke nieuwe puzzels te komen. Even wat circuits fixen door ze te lassen met de Wiimote? Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

ymmv schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:29:
[...]
BTW is het normaal dat die online winkel van Nintendo gruwelijk traag is? Het is een ramp om er doorheen te browsen op zoek naar iets leuks. Traag als dikke stront door een trechter is nog een te vriendelijke omschrijving voor dit gedrocht.
Het winkelkanaal is bij mij niet zo snel als normaal internet, maar lang niet zo traag als hoe jij het beschrijft. Is het altijd dan zo geweest bij jou? Gaat Opera wel met normale snelheid?

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Vincent7 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:07:
[...]

Het winkelkanaal is bij mij niet zo snel als normaal internet, maar lang niet zo traag als hoe jij het beschrijft. Is het altijd dan zo geweest bij jou? Gaat Opera wel met normale snelheid?
Ik heb mijn Wii gekocht nadat die tijdelijke actie van een gratis internetbrowser was afgelopen. Ik kan dat niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Dark Blue schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:15:
Ik klop even aan in dit topic. Ik heb de mini-faq doorgelezen (en de vorige 90 topics heel rap) maar ik kan het nog niet helemaal vinden...

We hebben hier net de Wii aangesloten, leuk, ff firmware updaten denk je dan. Wifi-router stond aan de andere kant van de kamer, dus dat ding traag downloaden, op 75% stopt hij er eigenlijk mee. Router even snel ontkoppeld, dichterbij gezet (praktisch bij de Wii op schoot nu). Al een half uur staat het balkje op 75% en wat we ook met de router doen, er komt niks meer bij. Alle knoppen zijn disabled volgens het systeem en we mogen onder geen beding op de Powerknop drukken. Er is niks te vinden over 'vastgelopen download' - wel over tráge downloads of foutmeldingen. Maar traag is nu 0,0 en een foutmelding zien we ook niet. We hebben zelfs de Wifi-router al uitgeschakeld, nu zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen bij die Wii, maar niks geen foutmelding. Volgens mij is hij gewoon vastgelopen.

Edit: opgelost, I hope.
We hebben de router nu ff extreem dichtbij staan, op een onmogelijke plaats midden in de kamer.
We hebben tegen alle voorschriften in de powerknop vijf seconden ingedrukt gehouden, daarna de Wii opnieuw opgestart. Hij startte nog gewoon, toen opnieuw geprobeerd te updaten, dat lukte (en wat sneller dan de vorige keer).

We vinden het wel enorm slecht dat er dus geen foutmelding kwam en we echt een half uur niet wisten wat we er mee aan moesten. M'n vriend had al op een ander forum gelezen dat iemand al iets van 12 uur zo op dat scherm zat te wachten :P ... slecht. Nouja, misschien kan dat ding het de komende dagen nog goedmaken.
De melding bij het updaten is bij nieuwere firmware aangepast. Er staat nu letterlijk bij dat je om te annuleren de Wii gewoon uit kunt zetten. Het probleem met het trage downloaden via een router, daar heb ik zelf ook erg veel last van, onder andere met het internet kanaal. De eerste paar pagina's gaan net zo snel als op onze laptop, daarna is het huilen met de pet op. Er lijkt niet echt logica in te zitten wat betreft snelheid. Onze laptop heeft namelijk helemaal nooit last van een trage verbinding, terwijl die toch echt veel verder weg staat.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
Metroid Prime is natuurlijk anders dan Halo. Beiden delen de First Person Perspective, en je moet 'veel schieten', maar daarmee is ook alles gezegd. Gameplay is duidelijk gefocused op het schieten in Halo, terwijl Metroid Prime de essentie van 2D Metroid heeft overgenomen: het vinden van nieuwe items en abilities die het mogelijk maken om nieuwe gebieden te bereiken in een massale wereld, waarbij elk gebied met een ander op een slimme wijze verwoven is.

Off topic:

Als één van de weinigen kan ik het niet volhouden om Metroid Prime 3 te spelen...

...en het is niet omdat ik het niks aan vind. Nee, ik heb last van motion sickness, waardoor ik na een uurtje spelen echt helemaal kotsmisselijk ben. Eén van de redenen voor mij om geen FPS te spelen...Ik hoop dat Super Mario Galaxy (geen FPS natuurlijk, maar wel veel gedraai) mij ook niet misselijk maakt, al schijnt dat dankzij het camera werk voor sommige mensen het geval wel te zijn...

Ik wil het zo graag spelen, maar ik vrees dat ik voor mijn metroid fix maar beter Super Metroid voor de zoveelste keer moet spelen...

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Kun je dan niet de tijd die je er in steekt wat meer verdelen? Half uur per dag Metroid Prime 3 spelen en hem dan aan de kant leggen dus. Wel goed klote zeg. ;(

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Of desnoods een emmertje naast je bank zetten ;)

Nee, maar ff zonder gekheid, dat lijkt me dus zwaar k*t.

Ik zoek zometeen even mijn friendcode op (sta al wel in de ccbd ding, maar met m'n vorige Wii dus ik moet even updaten) en dan voeg ik een stel van jullie toe... En dan uitwisselen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als één van de weinigen kan ik het niet volhouden om Metroid Prime 3 te spelen...
...en het is niet omdat ik het niks aan vind. Nee, ik heb last van motion sickness, waardoor ik na een uurtje spelen echt helemaal kotsmisselijk ben. Eén van de reden voor mij om geen FPS te spelen...Ik hoop dat Super Mario Galaxy (geen FPS natuurlijk, maar wel veel gedraai) mij ook niet misselijk maakt, al schijnt dat dankzij het camera werk voor sommige mensen het geval wel te zijn...
Ik wil het zo graag spelen, maar ik vrees dat ik voor mijn metroid fix maar beter Super Metroid voor de zoveelste keer moet spelen...
Bij options kun je HUD lag uitzetten probeer dat eens!

Ik blijf overigens stug volhouden dat Metroid prime 3 mooier/beter is dan HALO 3.
Lekker puh

Mijn argumenten: 60fps tegen een haperende 30fps.
Anti alising(MP3) tegen "geen" anti alising(Halo 3)
Textures hebben meer detail in MP3.

Binnen gebieden zijn mooier, MP3 heeft een constante look. Halo 3 is een bende, je had je een prachtig snelweg en een super mooi level met vliegtuigen en een strand. Maar ook hele recht toe, recht aan gangen met hier en daar een bumb map overheen gepleurt. Dat kan ik echt niet mooi noemen.

Models van de vijanden. De Covenant en vooral de Flood zijn echt low poly vergeleken met de chief. Vijanden in Metroid Prime 3 zijn veel mooier en bestaan uit meer poly's. De HDR belichting is mooier in Halo 3, vooral als je buiten aan het vechten bent en je ziet al die mooie reflecties op de voertuigen en schepen van de covenant. Echter is de belichting op de muren zelf haast niet aanwezig. Waarbij in Metroid Prime 3 een alarm de belichting verandert op de muur is het bij Halo 3 gewoon een particle. Het particle systeem is echter ook iets dat mooier is in Halo 3. Het bijna antieke level design van Halo 3 valt echter in het niet bij Metroid Prime 3.

Sommige levels van Halo 3 lieten nu niet echt blijken dat de Xbox360 een next-gen beest is. Ik weet nog dat iedereen bashte op Resistance Fall of Man, maar die game is wel veel mooier dan Halo 3. Overigens is het niet zo vreemd dat Metroid Prime 3 mooier is dan Halo3, Metroid Prime 1 en 2 waren ook mooier dan Halo 1 en Halo 2.

En van mijn vrienden op Gaf:
Jaggies not found
Ik raad iedereen ook aan om een RGB of Component kabel te halen. De RGB past praktisch op iedere TV en het resultaat is echt verbluffend.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Kajun schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:20:
Metroid Prime is natuurlijk anders dan Halo. Beiden delen de First Person Perspective, en je moet 'veel schieten', maar daarmee is ook alles gezegd. Gameplay is duidelijk gefocused op het schieten in Halo, terwijl Metroid Prime de essentie van 2D Metroid heeft overgenomen: het vinden van nieuwe items en abilities die het mogelijk maken om nieuwe gebieden te bereiken in een massale wereld, waarbij elk gebied met een ander op een slimme wijze verwoven is.

Off topic:

...en het is niet omdat ik het niks aan vind. Nee, ik heb last van motion sickness, waardoor ik na een uurtje spelen echt helemaal kotsmisselijk ben. Eén van de reden voor mij om geen FPS te spelen...Ik hoop dat Super Mario Galaxy (geen FPS natuurlijk, maar wel veel gedraai) mij ook niet misselijk maakt, al schijnt dat dankzij het camera werk voor sommige mensen het geval wel te zijn...
Ik heb precies hetzelfde, zelfs na een kwartiertje een FPS gespeeld te hebben moet ik echt een uurtje plat om bij te komen.
Echt kotsmisselijk word ik er van.

Er is echt niks aan te doen, de enige FPS die ik normaal kan spelen is RS Las Vegas. Misschien omdat deze wat trager is dan alle andere FPS'en

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:41:
[...]

Anti alising(MP3) tegen "geen" anti alising(Halo 3)
MP3 heeft ook geen AA.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:59:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, zelfs na een kwartiertje een FPS gespeeld te hebben moet ik echt een uurtje plat om bij te komen.
Echt kotsmisselijk word ik er van.

Er is echt niks aan te doen, de enige FPS die ik normaal kan spelen is RS Las Vegas. Misschien omdat deze wat trager is dan alle andere FPS'en
HUD lag uitzetten, dat hielp ontzettend bij een vriend van mij bij Metroid Prime 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP3 draait op een gemodificeerde Echoes engine en heeft dus 2X AA, vandaar dat de textures zo vlijmscherp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 17:23

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:03:
[...]

MP3 draait op een gemodificeerde Echoes engine en heeft dus 2X AA, vandaar dat de textures zo vlijmscherp zijn.
Nou wat ik hier op mijn scherm zie lijkt niet op 2x AA, lijkt op helemaal geen AA. En als je AA gebruikt in je game worden de textures juist fletser niet scherper.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:44
Ik ben vandaag maar weer is verder gegaan met RE4. Maar ik vroeg me af hoeveel chapters er zijn? Ik ben nu bij 5 en het blijft echt geweldig om te spelen. Als ik klaar ben ga ik MP3 denk maar is kopen. Ik heb nog zoveel games liggen die ik nog niet heb uitgespeeld (zelfs Zelda niet :P). Hebben jullie daar nooit last van?

[ Voor 5% gewijzigd door rowyroald op 27-10-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:25
AA heeft vrijwel elke game sinds het N64 tijdperk. Alleen al voor de textures, zodat deze niet blokkerig worden zoals op de PSX.

Alleen fullscreen anti aliasing wordt niet altijd gebruikt, dit is om de jaggies te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rowyroald schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:12:
Ik ben vandaag maar weer is verder gegaan met RE4. Maar ik vroeg me af hoeveel chapters er zijn? Ik ben nu bij 5 en het blijft echt geweldig om te spelen. Als ik klaar ben ga ik MP3 denk maar is kopen. Ik heb nog zoveel games liggen die ik nog niet heb uitgespeeld (zelfs Zelda niet :P). Hebben jullie daar nooit last van?
Altijd, maar er zijn genoeg periodes dat er heel weinig uit komt en dat je kunt gaan inhalen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:41:
[...]

En van mijn vrienden op Gaf:
Jaggies not found
Ik raad iedereen ook aan om een RGB of Component kabel te halen. De RGB past praktisch op iedere TV en het resultaat is echt verbluffend.
Ik speel MP3 ook met component op mijn LCD TV (23", dus middelklein) op 480P. Ik ben inmiddels al voorbij dat deel (screenshot) en ik kan je beloven dat het er bij mij nooit zo uitziet. Mijn TV geeft wel degelijk aan dat MP3 nauwelijks gebruik maakt van (FS)AA, want ik zie overduidelijk jaggies. Overigens stoort het mij totaal niet hoor en het ziet er nog steeds erg mooi uit, maar ik vind deze screenshot niet waarheidsgetrouw.

Mijn vermoeden is dan ook dat het zuiver aan je TV ligt: waarschijnlijk doet deze aan automatische upscaling, waardoor de resolutie omhoog gekrikt wordt en jaggies automagisch verdwijnen (zo gebruik ik nauwelijks FSAA op mn PC dankzij hoge resoluties). Ik ben het met je eens dat MP3 er mooi uit ziet, maar ik ben bang dat je nu valse verwachtingen kweekt bij een hoop mensen (die dus geen goeie upscaling TV hebben).

offtopic:
Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We worden dus weer eens afgelegt hier in Europa! Bijna het dubbele moeten wij betalen!

http://www.gamer.nl/doc/4...er-verkrijgbaar-in-Europa
De Wii Zapper met Link's Crossbow Training zal in euro voor 30 euro de winkels uit gaan. In Noord-Amerika kost het pakket 20 dollar, wat neerkomt op zo'n 15 euro.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hebben mensen hier de videoreview van MP3 op insidegamer gezien. Die gast heeft het erover dat hij pas na 3 uur aan de controls gewend was :X

Ik vond ze na 5 minuten al perfect werken. :)

Heb het idee dat de meeste mensen hier de controls direct onder controle hebben?!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik wil trouwens even de mensen die mij als friend hebben (iig Deddiekoel, Hoedje en Rappel, maar nog wel meer, 9 in totaal volgens wii-ccdb.nl) vragen om me even te verwijderen op je Wii, en morgen (als ik m'n wii-code heb opgezocht) weer toe te voegen.
Heb namelijk probleempje gehad met m'n Wii, en heb dus een nieuwe console-code.
Ik zal jullie ook weer allemaal toevoegen morgen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Cleetje schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:39:
[...]

Ik speel MP3 ook met component op mijn LCD TV (23", dus middelklein) op 480P. Ik ben inmiddels al voorbij dat deel (screenshot) en ik kan je beloven dat het er bij mij nooit zo uitziet. Mijn TV geeft wel degelijk aan dat MP3 nauwelijks gebruik maakt van (FS)AA, want ik zie overduidelijk jaggies. Overigens stoort het mij totaal niet hoor en het ziet er nog steeds erg mooi uit, maar ik vind deze screenshot niet waarheidsgetrouw.

Mijn vermoeden is dan ook dat het zuiver aan je TV ligt: waarschijnlijk doet deze aan automatische upscaling, waardoor de resolutie omhoog gekrikt wordt en jaggies automagisch verdwijnen (zo gebruik ik nauwelijks FSAA op mn PC dankzij hoge resoluties). Ik ben het met je eens dat MP3 er mooi uit ziet, maar ik ben bang dat je nu valse verwachtingen kweekt bij een hoop mensen (die dus geen goeie upscaling TV hebben).
Ik heb de Wii via component aangesloten op een Denon AVR-4306-AV-versterker die het 480p-beeld met een Faroudja-chip upconvert naar 720p en via HDMI weergeeft op een Philips LCD-TV. Ik zie ook randjes en rafels. Ik heb eerder het idee dat een gewone CRT omdat die minder scherp is de rafels voor een deel wegpoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Pfff... Net de eerste "echte" eindbaas gemold.

spoiler:
Molenar, de guardian van de Bryyo seed. Maar damn, wat een frustrerend ventje. Sowieso 2 pogingen, die gast duurt echt lang om te mollen. Leuk dat je die orbs moet slopen maar het zou leuk zijn als 'ie de klepjes langer dan 2 seconden open zou houden :P

Hoe dan ook, uiteindelijk gemold en weer verder. Wat voelt dat toch goed, wat een voldoening. Nintendo is echt de master van dit soort games, MP3 is voor mij weer eens een bevestiging van waarom ik een Wii heb gehaald en geen 360.

Zo.

EDIT: wat een droeftoeters bij InsideGamer... 3 uur over die controls?! Het duurde bij mij misschien 10 minuten ofzo!

[ Voor 10% gewijzigd door Willybubba op 28-10-2007 00:04 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De controls waren nagenoeg geiljk perfect. Je moet een beetje de juiste balans vinden met de lock on en de de boel gewoon op advanced zetten. De eerste 10 minuten keek ik alle kanten op behlave vooruit maar op een gegeven moment ging het zo relaxed dat ik dacht van, kan het wellicht nog sneller? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik vind MP3 ook steeds beter worden. Zoals bij elke Metroid neemt het plezier met elke upgrade toe. Ik ben best haast aan het maken en wellicht moet ik wat meer zoeken. Maar het gaat zo lekker en het verhaal trekt me meer. Moet wel zeggen dat de nieuwe manier van het verhaal brengen me goed bevalt. In eerdere Metroids wist eigenlijk niet wat ik aan het doen was (wat om een of andere reden ook nooit een probleem was...).
Over mijn voortgang:
spoiler:
Ik heb net de plasma beam bemachtigd. En dit is toch echt mijn favoriete wapen! Hoop wel dat ik niet te snel door de game aan het gaan ben want ik wil langer genieten!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:03:
[...]

zoveel mensen hier die totaal niet weten wat AA (anti-aliasing) is :|

Anti-aliasing maakt de randen van je polygonen "rechter", duur de tussenliggende gebieden in je "zaagtanden" te berekenen. Dit heeft NIETS met de kwaliteit van je texturen te maken.
Afbeeldingslocatie: http://www.meko.co.uk/glossaryimages/antialiasing.gif

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 01:15:
[...]

Anti-aliasing maakt de randen van je polygonen "rechter", duur de tussenliggende gebieden in je "zaagtanden" te berekenen. Dit heeft NIETS met de kwaliteit van je texturen te maken.
[afbeelding]
Die textures zijn overigens we op polygonen geplakt. En ik was inderdaad in de war met texture filtering. Maar AA heeft MP3 wel degelijk. Het oogt namelijk veel scherper dan andere 640x480 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zelfs in de US krijgen ze nu toffere dingen dan wij door spellen te registreren: http://gonintendo.com/?p=28235. :X

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

vette veer, daar hebben ze dus wel de punten waard om te ruilen. Jammer dat we niet zulke toffe items hebben.

@ hieronder. crap dat is helemaal erg. hebben we hier niet iets vergelijkbaars gehad, lijkt mij niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Bitfighter op 28-10-2007 11:36 ]

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ze howeven er geeneens punten voor in te leveren, ze krijgen die veer gewoon bij registratie van Zelda PH :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Ik had twee vraagjes, waar kun je op de wii zien welk model je hebt? IK hoorde dat je 3 modellen hebt A,B en C?

Hebben jullie je polsbandje van je wii-remote vervangen door nintendo te bellen of hebben jullie dat toch achterwegen gelaten?

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 18:56
Vannacht heb ik eindelijk Resident Evil 4 uitgespeeld. Wat een gaaf spel!
spoiler:
Trouwens, op de vorige pagina werd gevraagd hoeveel chapters er zijn: na 5-4 krijg je Final Chapter (1 hoofdstuk).
Ik zelf vond de eindbaas niet echt moeilijk, eigenlijk. Het moeilijkste was het zoeken naar waar Ada de bazooka had neergegooid. :) Ik vond die eindbaas die daarvoor kwam, als je 3 insignia's moet hebben, lastiger. Nu ga ik binnenkort maar eens beginnen met de extra's!

Maar eerst heb ik nog liggen: Paper Mario 2 (thousand door), Super Paper Mario en Zelda: Twilight Princess (welke ik ook in die volgorde uit ga spelen, denk ik). Trouwens... ik speel alleen nog maar op beamer tegenwoordig (beeld van 5 bij 4m ofzo) en wat is dat gaaf!!! Als er opeens zo'n beest voor je staat met RE4 spring ik echt wel op..! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Craytahar schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:52:
Ik had twee vraagjes, waar kun je op de wii zien welk model je hebt? IK hoorde dat je 3 modellen hebt A,B en C?
Met zowel A, B, als C kun je gewoon netjes je games spelen, dus dat is niet van belang. Tenzij je er een modchip in wil, zie daarvoor de topic warning.

[ Voor 43% gewijzigd door Captain N op 28-10-2007 12:05 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:47
R.I.P voor mijn Wii-Mote.. Hij doet niks meer :(
Heb de Wii net geen 2 maanden en kwam een doorzichtig chemisch goedje uit :(
Maar nintendo eens emailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
ChrisM schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:04:
Vannacht heb ik eindelijk Resident Evil 4 uitgespeeld. Wat een gaaf spel!
...
Maar eerst heb ik nog liggen: Paper Mario 2 (thousand door), Super Paper Mario en Zelda: Twilight Princess (welke ik ook in die volgorde uit ga spelen, denk ik). Trouwens... ik speel alleen nog maar op beamer tegenwoordig (beeld van 5 bij 4m ofzo) en wat is dat gaaf!!! Als er opeens zo'n beest voor je staat met RE4 spring ik echt wel op..! :)
RE 4 met een beamer is echt geweldig. Je schrikt je echt verrot als er ineens iemand achter je staat(mits geluid hard en in het donker natuurlijk :) )

Ik ben het nu nog een keertje op pro aan het doorspelen(auw wat zijn de eind bazen dan pijnlijk!), maar ik kom nu tot conclusie dat ik geen idee wat een 'stock' nou toevoegt aan je wapen. Je zou minder last van recoil moeten hebben, maar ik heb zonder stock ook helemaal geen recoil dus...? Iemand die dit wel weet?

edit:
console schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:05:
Raar maar waar, een flinke klap erop geven schijnt te helpen. Hoewel dat chemische goedje niet veel goeds belooft... zou ook niet weten wat dat zou moeten zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Goron op 28-10-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

console schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:05:
klinkt als een lekkende batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:24

Rayzman

+31 Rayzman

Wat is eigenlijk de laatste update voor de Wii? Ik heb hem nog niet aan het internet hangen en op dit moment is hij nog versie 2.1

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rayzman schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:27:
Wat is eigenlijk de laatste update voor de Wii? Ik heb hem nog niet aan het internet hangen en op dit moment is hij nog versie 2.1
De huidige update is 3.1E ;)

Dat kan je ook hier checken btw http://www.wiili.org/index.php/Wii_Updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:49
Rayzman schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:27:
3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:15:
[...]

klinkt als een lekkende batterij.
Dat klinkt inderdaad als een lekkende batterij. Ik had een cheape batterij oplader, waar ik de batterijen (wel oplaadbare natuurlijk :+ ) te lang in had laten zitten; begon allemaal troep uit te lopen.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha
Super Mario Galaxy is uit op het illegale circuit maar werkt met geen enkele modchip. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:03:
Hahaha
Super Mario Galaxy is uit op het illegale circuit maar werkt met geen enkele modchip. _/-\o_
En daar ben je zo enorm blij om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
henkyyyyyyy schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:16:
[...]

En daar ben je zo enorm blij om?
Wellicht vind hij de Wii een leuke console en hoopt hij er nog lang games op te spelen. Wil dat mogelijk zijn moet de maker ervan, Nintendo, geld verdienen. Als zij dus geen geld meer verdienen aan games kunnen ze geen nieuwe games en consoles meer maken. Als gestolen games niet werken betekend dus dat er minder kans is dat dit gebeurd en dat is dus een goed iets.
Wellicht ben ik nu te moraliserend maar piraterij is en blijft stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Deddiekoel schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:20:
[...]

Wellicht vind hij de Wii een leuke console en hoopt hij er nog lang games op te spelen. Wil dat mogelijk zijn moet de maker ervan, Nintendo, geld verdienen. Als zij dus geen geld meer verdienen aan games kunnen ze geen nieuwe games en consoles meer maken. Als gestolen games niet werken betekend dus dat er minder kans is dat dit gebeurd en dat is dus een goed iets.
Wellicht ben ik nu te moriliserend maar piraterij is en blijft stelen.
Dat begrijp ik wel, alleen zal het weer niet al te lang duren voordat er weer de welbekende patch uitkomt.
Dus ja, de blijdschap is waarschijnlijk maar van korte duur.
Zo gaat dat nu al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Boeboe schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 01:15:
[...]

[afbeelding]
Ironisch dat je zegt dat mensen het niet weten.

Anti-aliasing zijn namelijk simpelweg manieren om tussenliggende waarden te berekenen(bij het vergroten/verkleinen/vervormen) zodat er een vloeiend geheel ontstaat. Dat kan voor audio, textures, het gehele scherm(voor de jaggies) als andere dingen gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:03:
Hahaha
Klopt niet....

Nog even wat anders over mario Galaxy: Ik zag een filmpje van het opstarten van MG en het viel me op dat bij de waarschuwing die je aan het begin krijgt bij elk spel over het goed bevestigen van de Wiimote er nu opeens een afbeelding van de Wiimote getoond wordt met de beschermhoes er omheen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Schweino op 28-10-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Deddiekoel schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:20:
[...]

Wellicht ben ik nu te moriliserend maar piraterij is en blijft stelen.
Ach, Nintendo heeft sowieso al winst gemaakt door de console te verkopen aan diegene die hem ombouwt. In sommige gevallen zou iemand dus geen console hebben gekocht als je hem niet kon ombouwen, dus zou Nintendo minder winst hebben. Om nog maar te zwijgen over de accessoires(extra mote + nunchuk) en eventuele games(meestal kopen mensen toch nog af en toe een game) van de piraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gewoon jaloers op mensen die nu al Galaxy spelen.
Als ze het illegaal doen is het nog verotter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v465/shark1987/mariogalaxy001.jpg
Paniek bij onze mod vrinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al eens foto's laten afspelen op de Wii (via SD card) ? Kreeg tot mijn verbazing een mooie diashow met fraaie overgangen en muziek (die je ook kan veranderen of zelfs met eigen MP3 kan maken). Was aangenaam verrast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:03:
Iemand al eens foto's laten afspelen op de Wii (via SD card) ? Kreeg tot mijn verbazing een mooie diashow met fraaie overgangen en muziek (die je ook kan veranderen of zelfs met eigen MP3 kan maken). Was aangenaam verrast...
Heb het ook al is geprobeerd met een plaatje die Nintendo in een mailtje had verzonden. Ik geloof van het weer kanaal. Het is inderdaad wel geinig dat je er puzzeltjes van kunt maken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, dat was haast DE reden voor mijn moeder om er ook eentje te kopen. Ziet er best cool uit, vooral het in- en uitzoomen van een overzicht met je foto's.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-07 08:03
verwijderd

[ Voor 94% gewijzigd door Spoelly op 28-10-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Lees even de laatste tien a twintig berichten en de waarschuwing die boven het invoerveld staat wanneer je een bericht plaatst, en bedenk dan nog maar even of het zin heeft dat hier te vragen... |:(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel een goed idee'tje. De topicwarning, en topicstart doorlezen :/

Overigens ben ik er nog steeds niet zeker van of ik wel MP3 moet kopen. Met MP1 ben ik vrij snel afgehaakt, en aan MP2 ben ik niet eens begonnen. Heb ook totaal geen binding met de serie, dus dan wordt het al een moeilijker verhaal. I.c.m. een beperkt budget (de AH betaalt nou ook weer niet vorsterlijk) wordt het dan toch een keuze tussen Zelda (DS) en MP3 (Wii). Waarschijnlijk neem ik MP3 dan later wel een keertje mee als hij is afgeprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat je ook kiest, Zelda DS of Metroid Prime 3... Alletwee goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Moeilijke keuze, ik heb ze allebei, en beiden zijn top.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

ik ben verslaafd aan zack & wiki... iemand deze game al aan het spelen! wat een super leuk spel!

ik hoop Galaxy ook snel binnen te hebben!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Z&W is al uit?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zwart en Wit :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

EDIT:
Deze jongen ziet er toch niet echt uit alsof 'ie in staat van paniek verkeert moet ik zeggen ?
Hij haalt de disc er wel wat vaak uit.. dat wel :P

[ Voor 64% gewijzigd door Ken. op 28-10-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb ondertussen (met dank aan MP) de screen shot tool in MP3 kunnen kopen, maar ik weet nu eigenlijk niet hoe die nou werkt. Uitleg zegt dat ik pijltje omhoog moet doen. Maar als ik dat doe krijg ik geen melding of zo en kan ik ook nergens terughalen of er uberhaubt wel een shot is gemaakt. Is er iemand die dit wel werkend heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Een stoere moddert ;)

EDIT: Ik ben m'n wachtwoord voor de Wii console database kwijt ;(

Xin-Evil, help...

Overigens klopt de friendcode die daarin staat, alleen ik wilde mijn lijst games uitbreiden.

[ Voor 37% gewijzigd door Willybubba op 28-10-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Laatst online: 10-03-2021
Deddiekoel schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:45:
Ik heb ondertussen (met dank aan MP) de screen shot tool in MP3 kunnen kopen, maar ik weet nu eigenlijk niet hoe die nou werkt. Uitleg zegt dat ik pijltje omhoog moet doen. Maar als ik dat doe krijg ik geen melding of zo en kan ik ook nergens terughalen of er uberhaubt wel een shot is gemaakt. Is er iemand die dit wel werkend heeft gekregen?
This screenshot tool is very cool. Once unlocked, whenever the player taps “up” on the d-pad, a screenshot will be posted on the message board of your Wii Home Screen. This image can then be sent to anyone on your Wii Friend list.
van MyGamer.com via Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Weet iemand een online winkel die wel al wii remote weer verkopen? Dat ding is echt overal uitverkocht zowel op het internet als hier in de winkels. Ik had gelezen dat ze deze week weer geleverd zouden worden maar blijkbaar nog niet. Ik erger me hier toch wel bond en blauw aan ik wacht nu al 2 weken voor een extra controller. Beetje slechte zaak van nintendo vind ik toch wel.

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Captain N schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:08:
Ja, dat was haast DE reden voor mijn moeder om er ook eentje te kopen. Ziet er best cool uit, vooral het in- en uitzoomen van een overzicht met je foto's.
De mooiste vind ik zelf deze:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uCpf139wS-c]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
D'r net eens begonnen aan Metroid Prime 3. Ik had het kunnen verwachten maar het is totaal geen spel voor mij. Ik heb een gloeiende hekel aan sci-fi met als uitzondering Half-Life, die spellen vind ik wel geweldig.

MP3 ziet er overigens wel gelikt uit. :)

*knip*

[ Voor 49% gewijzigd door Crash op 28-10-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....maar das er een van een PS3.... :X (die telt niet in dit topic ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ok....dit wist ik dus al maar bij lijkt het dus niet te werken. Is er iemand hier bij wie dit wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Craytahar schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:17:
Weet iemand een online winkel die wel al wii remote weer verkopen? Dat ding is echt overal uitverkocht zowel op het internet als hier in de winkels. Ik had gelezen dat ze deze week weer geleverd zouden worden maar blijkbaar nog niet. Ik erger me hier toch wel bond en blauw aan ik wacht nu al 2 weken voor een extra controller. Beetje slechte zaak van nintendo vind ik toch wel.
Ik heb m'n extra wiimote en nunchuck via ebay gehaald. Duurde een week voordat het aankwam, maar was omgerekend 5 euro goedkoper dan hier in de winkel en... op voorraad.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Fifa2008 bevalt mij erg goed op de Wii. :)
Jammer dat ik (te) weinig tijd heb om voldoende te spelen (om aan mijn eigen behoefte te voldoen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Deddiekoel schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:19:
[...]

Ok....dit wist ik dus al maar bij lijkt het dus niet te werken. Is er iemand hier bij wie dit wel werkt?
Ga eens terug naar het menu waar je die extra's kan kopen, en klik dan nog eens op de screenshot tool, en zet hem dan op on ;) hij staat standaard op off. Nu werkt hij wel. Zat met hetzelfde dilemma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
thaan schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:18:
[...]

Ga eens terug naar het menu waar je die extra's kan kopen, en klik dan nog eens op de screenshot tool, en zet hem dan op on ;) hij staat standaard op off. Nu werkt hij wel. Zat met hetzelfde dilemma.
Geinig. Wanneer kan je die tool ongeveer kopen? (Welk chapter?) Ben nog totaal niet ver in het spel hoor, maar lijkt me wel een leuke feature. Kan je die screenshots dan ook op SD zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Victorio schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:54:
[...]

Geinig. Wanneer kan je die tool ongeveer kopen? (Welk chapter?) Ben nog totaal niet ver in het spel hoor, maar lijkt me wel een leuke feature. Kan je die screenshots dan ook op SD zetten?
Euh chapter? Heb het over MP3 hé :P. Zodra je genoeg van die punten dingen hebt, geen idee wat het zijn.
Ze komen in je inbox in je Wii mail account in je hoofdmenu van je Wii te staan als een mailtje, maar je kan ze kennelijk alleen naar andere Wii's mailen :7.

Iemand enig idee hoe ik zo'n screenshot op me PC krijg? Ik kan ze niet op me SD kaart zetten of naar een PC mailen.

[ Voor 14% gewijzigd door thaan op 28-10-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
thaan schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:57:
[...]

Euh chapter? Heb het over MP3 hé :P. Zodra je genoeg van die punten dingen hebt, geen idee wat het zijn.
Ze komen in je inbox in je Wii mail account in je hoofdmenu van je Wii te staan als een mailtje, maar je kan ze kennelijk alleen naar andere Wii's mailen :7.

Iemand enig idee hoe ik zo'n screenshot op me PC krijg? Ik kan ze niet op me SD kaart zetten of naar een PC mailen.
Het is mogelijk om gewone e-mail adressen in je Wii lijst op te nemen. Wellicht als je daar een screen heen stuurt dat je die dan op je PC kunt kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ja maar MP3 heeft toch ook chapters/hoofdstukken/bosses... what ever. Welk deel van het spel? :p

Zo, net even The Godfather afgerond. Ben don en heb alle favours en contract hits gedaan. Ik ga niet voor 100% met alle rackets e.d. Dat begint een beetje te vervelen. Of is er een spetterende eind scene bij Don of NY?
Ik moet even kwijt dat ik alle 4 de family compounds in m'n uppie heb gebombed, zonder hit squad. En dat was wel erg mooi. Aan de andere kant wel jammer dat dat uberhaupt kan, het spel is wel erg makkelijk op zich. Maar goed, was leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Victorio schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 00:12:
Ja maar MP3 heeft toch ook chapters/hoofdstukken/bosses... what ever. Welk deel van het spel? :p
Je kunt het screenshottooltje vanaf het begin van het spel kopen, je zult er op dat punt alleen niet genoeg punten voor hebben.
Deddiekoel schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:43:
[...]

Het is mogelijk om gewone e-mail adressen in je Wii lijst op te nemen. Wellicht als je daar een screen heen stuurt dat je die dan op je PC kunt kijken!
Dat is helaas niet mogelijk. Als je een plaatje naar een email adres probeert te sturen krijg je de melding dat je plaatjes alleen naar een Wii kunt versturen. Vreemd genoeg kan het omgekeerde weer wel, via email kun je een (kleine) jpeg naar een Wii sturen.

[ Voor 44% gewijzigd door MetroidPrime op 29-10-2007 01:14 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
MetroidPrime schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 01:11:

Dat is helaas niet mogelijk. Als je een plaatje naar een email adres probeert te sturen krijg je de melding dat je plaatjes alleen naar een Wii kunt versturen. Vreemd genoeg kan het omgekeerde weer wel, via email kun je een (kleine) jpeg naar een Wii sturen.
zal denk ik met de resolutie te maken hebben?
Een screenshot van een Wii spel zal er waarschijnlijk op de pc niet uit zien ivm resolutieverschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het Internet staat anders toch echt vol met screenshots hoor. ;) Je hoeft ze natuurlijk niet fullscreen te gaan bekijken. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
De nieuwste smash bros update is echt geniaal! Je kan nu je eigen stages bouwen, en delen met anderen. Bovendien kan je ze naar nintendo sturen, die per dag de leukste kiezen en die je naar iedere smash bezitter toesturen, zodat je elke dag een andere map kan spelen :D.
http://www.smashbros.com/en_uk/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Dat is wel heel vet inderdaad. Alleen jammer dat je die stage die je per dag krijgt niet kan opslaan.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Smash Bros. begint echt belachelijk te worden qua features (en dat bedoel ik positief). Alles lijkt er in die game gepropt te worden! Ik ben blij met de lineup dit najaar want zou ik echt niet meer kunnen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
mooie update voor brawl :) Al ben ik benieuwd hoe vaak ik die zelfgemaakte stages ga gebruiken :s

Kwam dit filmpje tegen over Wii music. Heb ik zelf nooit eerder gezien, maar lijkt mij wel duidelijk hoe 'moeilijk' die game wordt :s

link: http://www.jeux-france.co...ic-video-de-gameplay.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
WaWaWiiiiWa schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:17:
De nieuwste smash bros update is echt geniaal! Je kan nu je eigen stages bouwen, en delen met anderen. Bovendien kan je ze naar nintendo sturen, die per dag de leukste kiezen en die je naar iedere smash bezitter toesturen, zodat je elke dag een andere map kan spelen :D.
http://www.smashbros.com/en_uk/index.html
Je hebt het beste nog weggelaten: je kunt je eigen stages direct vanaf een SD kaart spelen. Er is gelukkig nog iemand bij Nintendo die begrepen heeft dat 200 megabyte niet genoeg is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17
*knip*
Niet relevant voor dit topic ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 29-10-2007 11:51 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Achterhaalde info... :O Overigens snap ik niet waarom mensen het zo belangrijk vinden om dit soort berichten op got te plaatsen. Er zijn andere fora waar je deze info kan bespreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Niet happen :>

Die level editor van Smash Bros. is overigens echt geniaal. Ik heb nu al zo veel vette ideen voor levels. Ik ben benieuwd of je ook de eigenschappen van de onderdelen kunt veranderen. Dus dat je een level kan maken wat langzaam afbreekt enzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 29-10-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13
Ik heb mijn Wii puur als party machine. (het echte gamen doe ik op de pc)

Nu ben ik op zoek naar de leukste party games voor de wii. dus snel te leren en met een aantal mensen tegelijk.

spellen die ik heb:
big brain academy - aardige game
wii sports - gaat snel vervelen maar leuk voor nieuwe mensen
mario party 8 - het bordspel idee bevalt me helemaal niet. ik doe liever wat minigames meteen ipv dat bordspel.
wii play - gratis bij de controller. lekker simpel maar effectief (wel maar kort leuk)
mario strikers football - aardig spel. het soort spel waar ik naar op zoek ben. een Echte game met multiplayer op 1 box.

wat ik nog mis is echte spellen die je co-op kan doen. ik heb wat single player spellen maar ik mis games die je met z'n 2-en tegelijk kan spelen. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Al naar wario ware gekeken? Lijkt mij wel de game voor je als je zegt dat je mario party wel leuk vond en alleen dat bordspel niets vond (ben ik met je eens overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
@The_Cr0ss: heel simpel, je mist de twee beste party games:
Wario Ware Smooth Moves - doe allerlei leuke, gekke dingen met de controller. Eerst even singleplayer uitspelen (2 uurtjes ofzo, zo klaar) daarna kan je het tot 12 mensen ofzo om de beurt spelen. En het gaat snel! Erg leuk.
Rayman Raving Rabbids - Ook hier singleplayer eerst uitspelen (iets meer werk, maar dit kan je ook op een avondje even om de beurt doen), daarna erg veel leuke mini-games, waarvan je een groot aantal tegelijk kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Om even een zijspoor te nemen. Ik snap niet dat er mensen zijn die (na er echt op gespeeld te hebben) denken dat spelen met de Wii vermoeiend oid zou zijn. Ik lig nl. bij MP3 gewoon onderuit op de bank en kan alles perfect besturen. Imo is de Wiimote besturing dan ook fijner dan muis/tobo combi. Ik moet MoH:H2 nog spelen maar ik denk dat die game (als ik IGN mag geloven) de echte FPS controls standaard gaat zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:00
THE_CR0SS schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:06:
Ik heb mijn Wii puur als party machine. (het echte gamen doe ik op de pc)

Nu ben ik op zoek naar de leukste party games voor de wii. dus snel te leren en met een aantal mensen tegelijk.
...
Carnival Kermis Games zijn 25 minigames, nederlandstalig spel, heb er afgelopen weekend met vrienden erg veel lol mee gehad. Alle games zijn op de kermis gebaseerd, en spel kost rond de 26 euro dus veel lol voor niet te veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

ChrisM schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:15:
Wario Ware Smooth Moves - doe allerlei leuke, gekke dingen met de controller. Eerst even singleplayer uitspelen (2 uurtjes ofzo, zo klaar) daarna kan je het tot 12 mensen ofzo om de beurt spelen. En het gaat snel! Erg leuk.
Rayman Raving Rabbids - Ook hier singleplayer eerst uitspelen (iets meer werk, maar dit kan je ook op een avondje even om de beurt doen), daarna erg veel leuke mini-games, waarvan je een groot aantal tegelijk kan doen.
Of je pakt een van de savedgames van internet, gooi het op de SD-kaart en laad die dan in :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:39:
Om even een zijspoor te nemen. Ik snap niet dat er mensen zijn die (na er echt op gespeeld te hebben) denken dat spelen met de Wii vermoeiend oid zou zijn. Ik lig nl. bij MP3 gewoon onderuit op de bank en kan alles perfect besturen. Imo is de Wiimote besturing dan ook fijner dan muis/tobo combi. Ik moet MoH:H2 nog spelen maar ik denk dat die game (als ik IGN mag geloven) de echte FPS controls standaard gaat zetten!
I concur.

Zeker als de MoH controls beter zijn dan MP3 (wat Matt Casasamamamsmamsasina van IGN ook zegt) zal MoH de benchmark gaan worden, aangezien dat nu MP3 is wat mij betreft. Ben overigens echt zowat verslaafd aan MP3... Geniaal spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13
ChrisM schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:15:
Rayman raving rabbids heb ik ook. was ik vergeten te melden. ik wist niet dat deze ook multiplayer had. (heb hem pas vanaf dit weekend)

en Wario Ware smooth moves had ik over gelezen. alleen ook daar las ik niets over multiplayer. In ieder geval bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Warioware is niet echt multiplayer. jij hebt het over co-op. Dat gaat niet met WW. WW is om-en-om multiplayer.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Max|Burn schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:28:
Warioware is niet echt multiplayer. jij hebt het over co-op. Dat gaat niet met WW. WW is om-en-om multiplayer.
Dat klopt... maar het gaat zo snel, soms maar 5 seconden, dat het heel goed als party-game te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De controls zijn alleen niet alles, en ik denk dat MP3 toch wel beter is dan MOH. Het is eigenlijk nog wachten op Timesplitters 4 o.i.d voor de echte shooter fans.
Jump Buddies _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:12:
De controls zijn alleen niet alles, en ik denk dat MP3 toch wel beter is dan MOH. Het is eigenlijk nog wachten op Timesplitters 4 o.i.d voor de echte shooter fans.

[...]

Jump Buddies _/-\o_
Ik zeg verder ook niets over de games zelf. MP3 rokt op zoveel andere fronten en ik vind de controls voor de gameplay ook een erg goede match. Maar voor echte FPS gameplay mag het van mij nog wat gevoeliger (met name het draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:12:

[...]

Jump Buddies _/-\o_
Ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen. Singleplayer zal wel beter zijn bij MP3, maar de multiplayer van MOH is toch echt wel iets om naar uit te kijken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:36:
Die level editor van Smash Bros. is overigens echt geniaal. Ik heb nu al zo veel vette ideen voor levels. Ik ben benieuwd of je ook de eigenschappen van de onderdelen kunt veranderen. Dus dat je een level kan maken wat langzaam afbreekt enzo.
Ik had zelf al een chaotisch level in gedachte... een trechter! :p

\          /
 \        /
  \      /
   \    /
    |  |
    |  |
    |  |
    |  |
    |  |
    |  |
    |  |
    +--+

Dit is pas een uitdaging om iemand 't level uit te slaan. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!