Die heb ik ook nog steeds staan. Nieuw gekocht, is nu bijna 24 jaar oud. Heb hem samen met de JVC RX-307 jarenlang gebruikt.PE4000 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:20:
Ik heb hier in de woonkamer een JVC TD-R451 staan, echter wou laatst wat opnames maken, vertikte het loopwerk (2-koppen, D.D. + Quick Reverse + Dolby B/C NR HX Pro + D.D.R.P. (Dynamics Detection Recording Processor) + CD Direct + High Bias Recording System.
Trouwens weinig info te vinden...
[afbeelding]
via google

Wat bij veel A/B schakelingen gebeurt is dat er niet een aparte versterking voor het 2e paar is, maar dat het 2e paar samen met het andere paar geschakeld wordt. Daardoor veranderd de aangesloten impedantie. Heft m'n hiervoor genoemde JVC ook.ceepeewebb schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 18:08:
Nu heb ik laatst twee AKAI SR 1100 speakers op de kop getikt. Deze heb ik aangesloten op de B-speaker uitgang van mijn versterker. Nu krijg ik het idee dat als ik de akai speakers aanzet de DUAL speakers zachter gaan (Of de AKAI speakers gaan harder) Als het goed is zouden de impedanties hetzelfde moeten zijn, 8 ohm.
Zouden de filters van de DUAL versleten kunnen zijn?
[ Voor 35% gewijzigd door LangTall op 02-09-2016 11:47 ]
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!