Reviseren bij die kerel is niets meer dan met een poetslap eroverheen gaan. Wat valt er nu te reviseren aan een platenspeler behalve het eventuele smeren van de lagerpunten? Er zit (op de eventuele motorsturing na) over het algemeen totaal niks van elektronica in zo'n ding. Op snelheid zetten is minder dan een half uurtje werk en afregelen (door een geoefend persoon met een afstelmal, scoop en testplaat) neemt bij de gemiddelde speler een half uurtje in beslag. De prijzen die hij rekent zijn totaal niet realistisch en de spelers die hij verkoopt presteren echt niet beter dan eenzelfde exemplaar die zo van zolder getrokken is.PD2JK schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:10:
[...]
Heb mijn pick-up hier ook gekocht. Relatief is hij eigenlijk niet zo duur, die man die dat doet steekt veel uren in het reviseren.
Heb zelfs zeer trieste verhalen gehoord over iemand die een Philips 212 daar kocht in perfecte staat, voorzien van goed tulpsnoer en volledig werkend. Kwam een bekrast apparaat aan met een afgeknipt snoer en waar de helft van de lampjes niet werkte. Reactie van die kerel was bijzonder onbeschoft en kwam neer op "zoek het maar uit met dat ding, ik heb het druk dus val me niet lastig".
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl