Ik heb al wat zitten rondneuzen, die Nichicon's Gold Tune zijn prima spul hoor 
http://www.hificollective...d-tune-snapin-p-6318.html
OK, prima. Hoeveel elco's van welke capaciteit heb je nodig / zitten er in je eindversterker?w00Dy schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:56:
Ik heb al wat zitten rondneuzen, die Nichicon's Gold Tune zijn prima spul hoor
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Die zijn niet vervangen, maar origineel. Zie bv: http://www.audiocostruzio...ori/sony-n80es/dentro.jpgw00Dy schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:19:
[afbeelding]
Dit weekend na lang zoeken/speuren een Sony TA-N80 ES MK3 gaan ophalen
Dit gespot, twee elco's werden ooit vervangen. 1 van beide staat bol bovenaan, is dit normaal? De afmetingen kloppen in ieder geval (het zijn Nichicon's) Ik vermoed ook dat beide elco's niet gelijktijdig vervangen werden. Omdat ze van uiterlijk verschillen (los van het bol staan) maar toch hetzelfde model zijn.
In mijn achterhoofd al plannen aan't maken om heel de rail maar te vervangen, just in case.
Heb je buiten een bolstaand stukje plastic nog een reden om aan te nemen dat er iets mis is? Klinkt ie slecht, of bromt ie?w00Dy schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:46:
Inderdaad, blijkbaar hebben die Nichicon Great Supply Elco's er altijd al ingezeten. Kapje is niet in te drukken dus ik denk dat er toch wat mis is.
Upgraden moet leuk blijven natuurlijk
Volgende stap is een andere voorversterkerMaar ook de E80 ES is niet makkelijk te vinden.
NOOIT !w00Dy schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:19:
[afbeelding]
Dit weekend na lang zoeken/speuren een Sony TA-N80 ES MK3 gaan ophalen
kap eraf:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit gespot, twee elco's werden ooit vervangen. 1 van beide staat bol bovenaan, is dit normaal? De afmetingen kloppen in ieder geval (het zijn Nichicon's) Ik vermoed ook dat beide elco's niet gelijktijdig vervangen werden. Omdat ze van uiterlijk verschillen (los van het bol staan) maar toch hetzelfde model zijn.
In mijn achterhoofd al plannen aan't maken om heel de rail maar te vervangen, just in case.
Nieuwkoop is duurkoop
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2014 19:28 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Ad-Blokker op 06-05-2014 23:49 ]
Hij klinkt gewoon goed dus eigenlijk geen reden tot paniek, maar toch...Hobbit13 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:38:
[...]
Heb je buiten een bolstaand stukje plastic nog een reden om aan te nemen dat er iets mis is? Klinkt ie slecht, of bromt ie?
De 80ES preamp kom je idd weinig tegen, ben ook al jaren op zoek naar een betaalbaar exemplaar (max 150a200). De ta e77es is vergelijkbaar, maar wel een stuk goedkoper.
Kennelijk zijn mensen wel tevreden met de 80ES versterkers, want er zijn er best veel verkocht.
N77 is een prachtig ding, zeker met die VU-meters in de front.klaasje11 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:30:
[...]
NOOIT !
................................................... NOOOOOOIT !
GEWELDIG !! met uitzondering van de TA-N77ES is dit echt mijn persoonlijke meest masterlijke versterker ooit!
super! welke speakers hebben de eer aangestuurd te worden door dit beest?
mag ik vragen wat het kostte?
zeker weten, da's de VU meter koningw00Dy @ 22:04:
N77 is een prachtig ding, zeker met die VU-meters in de front.
Voorlopig deze speakers:
http://www.castle.uk.com/...nguage/en-US/Default.aspx
een E80 is een beetje overkill voor de speakers, aan de andere kant hebben ze nog nooit zo gepresteerd als nu. Mark Knopfler - Hill farmers Blues vb. naar het einde van het nummer bouwt er zich in de achtergrond een lekkere drum stukje op. Wat er dan uit die kastjes kwam was op het geniale af![]()
Het doel is ooit te gaan naar ofwel B&W ofwel JBL monitors
Ik was 700 Euro kwijt voor de amp, zowat de prijs waar hij op Ebay voor gaat
Nieuwkoop is duurkoop
http://www.project-audio....t&cat=accessories&lang=enPatrickG schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:53:
Iemand nog een tip voor een alternatief voor een stofkap? Ik heb er geen eentje op mijn Dual 505-2. Tweedehands zit er altijd een platenspeler aan vast..
Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen
Op maat laten maken voor weinig:PatrickG schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:53:
Iemand nog een tip voor een alternatief voor een stofkap? Ik heb er geen eentje op mijn Dual 505-2. Tweedehands zit er altijd een platenspeler aan vast..
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Bookmarked.The Eagle schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:34:
[...]
Op maat laten maken voor weinig:
http://www.sora-shop.de/M.../Plattenspielerhaube.html
Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen
[ Voor 30% gewijzigd door mae-t.net op 10-05-2014 14:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zal lastig worden om de juiste afmeting te vinden vooral qua lengte.w00Dy schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:48:
vanavond maar eens een elco los solderen en allemaal nieuwe bestellen, better safe than sorry
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2014 01:19 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2014 02:25 ]
....Lucas3 @ 01:03:
Genoemde merken zijn goed maar vergis je niet...Panasonic wordt gewoon in Taiwan gemaakt.
Een complete re-cap van oudere apparaten is nooit verkeerd.
Hier een voorbeeld van een door mij onder handen genomen TAN-77ES:
Deze jongen moest even onder handen genomen worden.
Er was al eens in gesoldeerd en daardoor wat schade toegebracht hetzij minimaal.
Den Sony is weer in ere gereviseerd en ook hersteld.
Drivers met afgeknipte pootjes weer verlengen werkt niet als je de boel aan het doorsolderen bent.
Veroorzaakte sluiting dus we konden het linker kanaal herstellen en het rechter kanaal gaf zero bias.
Ben er net pas klaar mee.
Afgeregeld en op vol vermogen getest.
Vu meters gekalibreerd want deze stonden er ook flink naast.
[afbeelding]
maar dat ziet er ook niet verkeerd uit! mooi zo in zo'n rack, dat moet ik ook nog maar eens gaan bouwen voor mijn Aristona's.
[ Voor 18% gewijzigd door klaasje11 op 10-05-2014 08:27 ]
Nieuwkoop is duurkoop
Ik krijg vermoedelijk thuis ruzie, maar wel type is dat?Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 02:07:
Voor de liefhebber heb ik nog gratis af te halen in Ede.
Pioneer casttedeck, staat onbekend
[afbeelding]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Mooie set!Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 01:03:
Zelf ben ik een fervent vintage Marantz liefhebber:
Main set:
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door MerlijnD op 10-05-2014 13:19 ]
Ik had eerst ook mooie magnat speakers maar de een van de 2 kapte de print en woofer ermee.MerlijnD schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:17:
Heb zelf dit als kamer opstelling:
[afbeelding]
Akai AM-65, Yamaha CDX-530E en een Yamaha YST-325SW
Als luidsprekers gebruik ik een paar Magnat MSP - 110 en een paar Mission 762i
[afbeelding]
Verwijderd
Pioneer CT-337The Eagle schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:35:
[...]
Ik krijg vermoedelijk thuis ruzie, maar wel type is dat?
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een koptelefoon uit die tijd (overigens ook een zware jongen):Xanax959 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 21:20:
Mooi kleurtje ook! Ik geloof dat mijn vader nog de Sony koptelefoon heeft die hij begin jaren '70 nieuw heeft gekocht, maar die deed na een poos dragen altijd nogal zeer aan mijn oren. (gewicht)
Verwijderd
Thx.
[ Voor 12% gewijzigd door pafdaddy op 10-05-2014 15:32 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Dan laat ik hem schieten, ik meende te zien dat het een hoger model met 3 koppen was, die had ik stiekem nog wel gewild. Maar mag je iemand anders blij mee maken
Verwijderd
Aan 8 Ohm.....want ik had deze uiteraard aan een 8 Ohm dummyload hangen en op de meter staat het ook.pafdaddy schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:32:
Wat een geweldig apparaat!
VU meters afgesteld.......40 vac = 100 Watt. Dat is op 16 ohm, niet op 8 ohm zoals de meter aangeeft.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2014 23:51 ]
Ja goed verhaal, maar 40V@8ohm is geen 100W en dat is wat je zegt. Je hebt de vu meter op 16 ohm geëikt, ongeacht met welke weerstand je de eindtrap afgesloten hebt.Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:58:
[...]
Aan 8 Ohm.....want ik had deze uiteraard aan een 8 Ohm dummyload hangen en op de meter staat het ook.
Zou vreemd zijn deze aan een 16 Ohm load te hangen en dan te kalibreren nietwaar?
En voor de vermogen freaks: dat ding levert 550 Watt @ 8Ohm below clipping point.
Mocht er behoefte zijn aan meer reparatie revisie verslagjes of gewoon foto's van mooie apparaten hoor ik het graag!
[ Voor 9% gewijzigd door pafdaddy op 11-05-2014 01:02 ]
Verwijderd
Wat denk je zelf?Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:58:
[...]
Mocht er behoefte zijn aan meer reparatie revisie verslagjes of gewoon foto's van mooie apparaten hoor ik het graag!
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Ik heb gisteren de Aristona versie gekocht als aanvulling op mijn huidige Aristona set.eymey @ 00:53:
CD-speler:
Philips CD380
Naar deze heb ik best lang gezocht. Blijkbaar toch best een apart model (en ook aardig 'slimline'). Iig de eerste cd-speler van m'n ouders en later aangekocht dan de Sony componenten.
[afbeelding]
[ Voor 53% gewijzigd door klaasje11 op 11-05-2014 10:21 ]
Nieuwkoop is duurkoop
oké, ik zit na wat aan te rommelen met Onedrive maar ik ga het nu ff met een account via picturepush proberen.The Eagle schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:17:
Vooralsnog doen je plaatjes het niet iig
Drop ze even op je eigen fotoalbum of een image host, dan zijn ze wat beter zichtbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door klaasje11 op 11-05-2014 10:22 ]
Nieuwkoop is duurkoop
[ Voor 8% gewijzigd door osmosis op 11-05-2014 10:31 ]
Ik zelf winkel vaak bij dickbest.nl en/of tonefactory.nl jukeboxrevival.eu tube-town.de tubeampdoctor.comthebest106 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:50:
Zie hier de laatste tijd veel reparatie/onderhoud projecten voorbij komen, waar bestellen Jullie de onderdelen?
Je hebt gelijk, daar ging ik vanuit.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 02:24:
Je hebt het tegen een elektronicus voor het geval dat....
Ik denk dat jij denkt dat ik het over de peak to peak waarde heb maar dat is niet zo.
Peak to peak (80 Vac) gezien de 20 Vac / div, gedeeld door 2 en dan gedeeld door 1,41 en dan de rest van de formule, ik neem aan dat je die kent?
Zou ik er een 16 Ohms belasting aangehangen hebben kom ik op de helft uit met de correcte berekening, mits er ook 40 Vac uit zou komen.
Deze versterker verdubbeld zijn vermogen bij halvering van de tevens capacitieve belasting dus niet een simpele kale load.
Grappig, die lijkt er inderdaad heel erg opklaasje11 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:09:
[...]
Ik heb gisteren de Aristona versie gekocht als aanvulling op mijn huidige Aristona set.
[afbeelding]
vroeger hebben mijn tweelingbroer en ik er ook zoeen gehad alleen dan van Philips en wat ik nog steeds raar vind is dat er wel een hoofdtelefoonaansluiting op zit maar geen volumeknop.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Bedankt voor de reactie, dickbest is inderdaad een goede webshop. En de rest even bekeken maar vindt het aanbod condensator (elco's) wat tegenvallen. En mouser vind ik zo onoverzichtelijk dat je 2 dagen nodig hebt op de juiste onderdelen bijelkaar te krijgen.osmosis schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:37:
[...]
Ik zelf winkel vaak bij dickbest.nl en/of tonefactory.nl jukeboxrevival.eu tube-town.de tubeampdoctor.com
mouser.com
Ik bestel elco's voornamelijk bij www.banzaimusic.com. Duits bedrijf in Berlijn. Hebben goed assortiment.thebest106 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:26:
[...]
Bedankt voor de reactie, dickbest is inderdaad een goede webshop. En de rest even bekeken maar vindt het aanbod condensator (elco's) wat tegenvallen. En mouser vind ik zo onoverzichtelijk dat je 2 dagen nodig hebt op de juiste onderdelen bijelkaar te krijgen.
Misschien nog iemand goede tips voor de aankoop van elco's? b.v.d.
Voor het geld wat je ervoor moet neerleggen heb je luidsprekers die eigenlijk beter (kunnen) klinken, maar het is wel erg tof spul. Heb zelf een set 544's en die gebruik ik vooral als er een feestje ofzo isPatrickG schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:51:
Zijn die MFB speakers nu echt zo goed? Ik zie de hoge prijzen altijd wel, maar heb ze nog nooit gehoord.
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2014 22:52 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Brandschade lijkt op de foto's door het te heet stoken van de soldeerdraad/flux door de vorige eigenaar. Dat krijg je er ook met IPA of flux-remover makkelijk afRoderiktweaker schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:34:
@Lucas 3
Prachtig werk ik vraag mij vooral af hoe je die print zo goed schoon krijgt, meerdere keren boenen met IPA en waarmee bescherm je het dan ?. Gaat daarmee ook de brandschade weg ?, je zou denken dat het echt in de pint gebrand is.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door w00Dy op 13-05-2014 20:24 ]
Welke methode mag dat zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:28:
Flux en andere door de jaren aangekoekte rommel zoals nicotine,bakaanslag krijg je er niet altijd even makkelijk af.
Ik heb voor mezelf een andere methode geprobeerd en dat werkt perfect.
Echte brandschade zal ik nog plaatjes van posten...............
Ik zie torren van Inchange Semiconductor (besteld bij Aswo?) waarover ik wisselende verhalen hoor. Hoe zijn jouw ervaringen daarmee op vol vermogen? Het vermoeden is dat ze een kleinere siliciumoppervlakte hebben dus juist dan de mist in zouden kunnen gaan, maar dat is vooral gebaseerd op horenzeggen.Nieuwe kwaliteits power Tr's
[ Voor 26% gewijzigd door mae-t.net op 15-05-2014 00:15 ]
Verwijderd
We doen ons best....Pixeltje schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 06:49:
Tof om te zien dat je deze handel weer helemaal mooi krijgt en tot leven wekt!
Consultant - Autogek
Dat ligt redelijk uit de buurt. Verzenden is namelijk geen optie gezien alles samen meer als 30 kilo weegtSannrHerr schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:54:
Probeer deze jongens eens: http://www.audioservice.nl/
Consultant - Autogek
Verwijderd
Dank..........het is maar wat er binnen komt waaien.W.Zijlstra. schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:33:
@Lucas3
Geweldige reparaties !Opvallend vaak versterkers met VU meters
Erg mooi spul krijg je onder handen!,,Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:18:
[...]
Dank..........het is maar wat er binnen komt waaien.
Tubes....It's what make music music!
Mooie foldermae-t.net schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:05:
Niet helemaal niets te vinden toch? http://www.mypaper.se/sho...d=345248710365856&page=17 en misschien wel meer.
Haha, herkenbaar. Ik probeer het wel een beetje in dezelfde stijl te zoeken. Vintage hi-end het liefst. Zo heb ik nu al:silitek schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:32:
[...]
Erg mooi spul krijg je onder handen!,,![]()
Door deze verzamelwoede kom ik chronische te kort aan ruimte onderhand.
[afbeelding]
Leuk radio/cassette van AKAI...alleen niks te vinden op i-net
[afbeelding]
Rechts vooraan staat een Akai deck op een modernere versterker, dat is ook een hele leuk vind ik.silitek schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:32:
[...]
Erg mooi spul krijg je onder handen!,,![]()
Door deze verzamelwoede kom ik chronische te kort aan ruimte onderhand.
[afbeelding]
Leuk radio/cassette van AKAI...alleen niks te vinden op i-net
[afbeelding]
Mooi spul vooral DUAL tafeltje..zelf een 701 en 704.PatrickG schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:45:
[...]
Haha, herkenbaar. Ik probeer het wel een beetje in dezelfde stijl te zoeken. Vintage hi-end het liefst. Zo heb ik nu al:
1x B&O Beovox S30 (klik
1x Beovox S45 niet gemaakt voor de bekende standaards (klik
1x Beovox S45-2 met standaards ((klik & klik
1x Philips FB 750 (klik
-Philips GA 312 draaitafel (klik
-Dual 505-2 draaitafel (klik
- Grundig Bergamo 3 [klik & klik
Niet vintage:
- Gemodificeerde Maverick Audio D1 tube voorversterker & Muse i25 amp, 25 watt stereo (45 euro op eBay). (klik
- Behringer PP 400 phono preamp.
Prima deck idd. Speelt nog steeds perfect.Daniel36 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:39:
[...]
Rechts vooraan staat een Akai deck op een modernere versterker, dat is ook een hele leuk vind ik.
Die heb ik gehad nadat mijn opa iets anders had gekocht.
Zelfs nog gebruikt op een schoolfeest.
Those where the days![]()
Vooral de schuifknoppen en die drie lampjes zijn geweldig imho.
[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 23-05-2014 16:18 ]
Trein?
Consultant - Autogek
Service Manual is hier te vinden:matthewk schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:08:
Ik ben achter het typenummer van mijn Scott 410a. 2*30Aniet erg veel. Iemand die ervaring hiermee heeft?
Verwijderd
"oude spullen''? Vintage apparatuur!Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:54:
Hmmm, kwam dit forum tegen en ik dacht: hé, ik heb ook nog wel wat oude spullen staan volgens mij.
Zo staan hier nog:
- De Harman Kardon PM650 (amp)
- Marantz CD-60 (CD)
- Magnat Sonobull 10 en 21
m'n pa heeft ook nog een set Mission Electronics
So, what do you all think
Nieuwkoop is duurkoop
Uit de tijd dat Harman Kardon nog echt mooie spullen maakte. Ik heb een PM655 gehad als tweede versterker op mijn studentenkamer. In mijn nieuwe huis kon ik er niks meer mee, maar ik wilde hem niet echt kwijt. Hij staat nu bij mijn ouders als vervanging van hun simpele Kenwood M34 setje. En als ik hem ooit terug wil, moet ik alleen even iets simpels regelen voor in hun huis...klaasje11 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:57:
[...]
"oude spullen''? Vintage apparatuur!![]()
Tof de Harman!
Punctuality is the politeness of kings
Verwijderd
T is zeker een heerlijke amp in combinatie met de sonobulls. Je merkt alleen wel dat hij flink gebruikt is. Zo is het linker kanaal iets zwakker dan het rechter kanaal, de lampjes van: tuner, tape 1, tape 2 en phono zijn stuk en de tone defeat kraakt. Maar verder: EEN GENOT!!klaasje11 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:57:
[...]
"oude spullen''? Vintage apparatuur!![]()
Tof de Harman!
Koop via eBay gewoon voor een scheet en drie knikkers een nieuwe set lampjes, LED als het even kan, dan hoef je ze nooit meer te vervangen. Maakt de looks echt compleet.Niels.. @ 19:19:
[...]
T is zeker een heerlijke amp in combinatie met de sonobulls. Je merkt alleen wel dat hij flink gebruikt is. Zo is het linker kanaal iets zwakker dan het rechter kanaal, de lampjes van: tuner, tape 1, tape 2 en phono zijn stuk en de tone defeat kraakt. Maar verder: EEN GENOT!!
Nieuwkoop is duurkoop
[ Voor 35% gewijzigd door SannrHerr op 29-05-2014 00:00 ]
[ Voor 10% gewijzigd door xdr92 op 30-05-2014 21:42 ]
[ Voor 32% gewijzigd door FeaR op 03-06-2014 18:29 . Reden: De rode banners om foto's staan er niet voor niets ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ha! Jij hebt precies het zelfde syndroom als ik!MikeVM schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 00:35:
Hallo, ik heb ondertussen al wat vintage vergaard. hetgeen wat ik dagelijks gebruik is nog niet echt vintage, maar ik vind dat het hier toch thuis hoort..
Philips FA930
Philips FT930
Philips FB720 (Legend II) ik vind ze er bruut uitzien, en ze klinken zeer rustig en gecontroleerd.
Philips CD930 (niet in gebruik wegen plaatsgebrek)
Onkyo TX-SR313 (niet zo heel oud)
Philips FB840 deze heb ik nu al enkele jaren, en ik ben hier heel tevreden over.
Dual 701
DFA888,CDD882, 2xFT880 (FB820 + Stands) (en dit voor 125 Euro)
FB821 (zeer slechte staat)
FA860
FR951 en een CD951. deze gaan misschien terug de verkoop in.
FA950 en DCC951 oook deze gaan misschien de verkoop in.
ik heb nog wel wat staan thuis, maar dat is allemaal veel minder interessant.
Nu ben ik nog op zoek naar een setje FB825 of FB860. en dan moet ik echt stoppen met spullen te kopen
Nieuwkoop is duurkoop
Mja dit heeft me wel wat achteruit gezet, het is nu wel even goed zo (zegt de vriendineymey schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:21:
Wat zijn die Sony apparaten toch ontzettend mooi zeg! En zo te lezen zijn het dus ook echte succesnummers geweest en dus ook nog steeds heel waardevol.
Zou deze combi best graag als setup voor stereo gebruik willen. Maar ik heb geen geld te veel
[ Voor 7% gewijzigd door brama op 05-06-2014 03:32 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
By each crime and every kindness, we birth our future
De auto reverse van die machines is echt prachtig:brama schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 03:28:
Gevonden aan de straat. De spindel-motor wou niet starten, maar na een enkel zetje begint 'ie nu wel elke keer zelfstandig te draaien als ik er een CD instop. Helaas heb ik geen laserdiscs om het verder te testen. Geen idee wat ik er ook mee moet verder, ik luister zelfs nooit meer CD's. Maar goed, kon het ook niet laten liggen:
Ey!! Macarena \o/
By each crime and every kindness, we birth our future
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq