Nou, sinds afgelopen woensdag heb ik ook mn MBP binnen

(15"/120GB HD/2GB mem/128MB vidmem/mat scherm). Levering was binnen de opgegeven tijd enkel had ik em dinsdag gemist, maar woensdag werd hij om 9:45 al geleverd.
Tot nu toe bevalt het heel goed, en de MBP ziet er erg mooi uit. Ik kreeg bij mn laptop de kleine (nieuwe) voeding. Dus dat is een stuk handiger.
Ik heb nog een lading pics gemaakt, en die kan je
hier vinden.
Hij wordt trouwens helemaal niet warm, je kan voelen dat hij aan staat (links bij de speaker en aan de onderkant) maar hij wordt zeker niet te warm, niet eens in de buurt daarvan. Alle andere laptops waar ik op gewerkt heb werden warmen, en dat ondanks dat die fans veel harder draaiden. Dit geldt ook voor de voeding, je voelt dat hij in gebruik is, maar niks schokkends. (Wat bij mijn eerste laptop wel anders was, die voeding kon je soms amper vasthouden bij normaal gebruik). De fans draaien op de normale snelheid (2000rpm) en de temp schommelt om de 45 graden. En als ik de snelheid wat hoger zet dan zit het zo onder de 40 graden. En dit is bij normaal gebruik (Internet, IRC, iTunes, ActivityMon aan...)
Mochten er nog vragen zijn of andere verzoeken zijn, dan hoor ik het wel.
[
Voor 44% gewijzigd door
Vanitas op 10-08-2007 18:21
]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.