[Macbook Pro] CD/DVD branden geeft foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Topicgalore van /me Hoedje vandaag. Maar goed, als de oplossingen komen dan ben ik voorlopig even probleem-vrij.

Ik heb nu al meerdere keren geprobeerd een DVD te branden. Maar het lukt me gewoon niet. Zowel het schijfhulpprogramma als het freeware programmaatje Burn (oftwel Brand) willen niet branden.

De logfile (Diskutitlity.log) van het schijfhulpprogramma geeft aan dat het wissen en het branden mislukt. Ook een schijf die gewoon helemaal leeg is, mislukt. Hij komt overigens nooit bij het branden aan, het mislukt voordat ie gaat branden.

Bij Brand kan ik wel een schijf wissen, maar ik kan niet branden. Het programma zelf geeft aan dat er een probleem is met de authorisatie. Als ik vervolgens kijk in DiscRecording.log, dan staat er dat het medium nog in gebruik is.

Ik heb geprobeerd een nieuwe gebruiker aan te maken, om daarmee een te branden. Maar ook daarmee lukt het niet. Doe ik iets fout of is er iets fout?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Even een schop, hopelijk kan iemand helpen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."