![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 254% gewijzigd door Zeror op 30-03-2007 14:56 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 254% gewijzigd door Zeror op 30-03-2007 14:56 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 103% gewijzigd door Zeror op 26-03-2007 11:08 ]
Onder welke naam?Rakkerzero schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:55:
<gereserveerd>
[ Voor 30% gewijzigd door Smultie op 26-03-2007 10:58 ]
SMulTiE schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:56:
[...]
Onder welke naam?
P.s. van 't weekend guildmeeting gehad! Ongeveer 50 man gezellig aan het bier in een kroeg in Utrecht! Jarno ook ontmoet \0/
[ Voor 17% gewijzigd door enira op 26-03-2007 11:00 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
? I were drnuk!jarnotjuh schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:59:
[...]
Ik heb je bijdehante gedoe gemist trouwes, op de meet
Poll.SMulTiE schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:56:
Onder welke naam?
Ik ben nu nog 2h (ben lvl 30) en ik ga zo snel mogelijk racen naar lvl 40 voor DW.TroX schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:59:
[...]
Ligt er ook een beetje aan of je two hander bent of dual wield.
Als je dual wield bent dan wil je namelijk +hit gear.
Verder is het natuurlijk maar net de vraag waar je van houdt:
zekerheid = strength hogere sustained damage, minder crits
luckbased = agility meer crits, minder sustained damage
Zelf ben ik dual wield enhancement met +hit agi en een beetje strength en attackpower
[ Voor 26% gewijzigd door Fiddle op 26-03-2007 11:17 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Extra kans om te raken, dus je mist minder. Met DW heb je een miskans die een stuk hoger ligt dan bij een 1h shield of 2h.Fiddle schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:08:
[...]
Ik ben nu nog 2h (ben lvl 30) ga zo snel mogwlijk races naar de 40 voor DW. wat bedoel je precies met +hit? Is dat + ?? extra damage per hit?? Die gear heb je nog niet echt op deze levels.
Zou je andere je armory profiel kunnen plaatsen? dan kan ik bestuderen hoe jij het doet
Neem aan dat je hiermee de main character bedoeld. Veel mensen hebben namelijk een hoeveelheid alts waar je niet goed van wordtRakkerzero schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:07:
[...]
Poll.
Ik heb een paar polls gemaakt. Ik ben eigenlijk weleens benieuwd met voor char jullie allemaal spelen.
Welke is nu populair op GoT en welke juist niet. Laat het weten..
Anoniem: 121555
redfoxert schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:15:
[...]
Neem aan dat je hiermee de main character bedoeld. Veel mensen hebben namelijk een hoeveelheid alts waar je niet goed van wordt
We gaan uit van de character waar je het meest mee speelt.
Ja dat staat toch ook in stukje tekst boven de pollsredfoxert schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:15:
[...]
Neem aan dat je hiermee de main character bedoeld. Veel mensen hebben namelijk een hoeveelheid alts waar je niet goed van wordt
Armory profile
oh ... gemistRakkerzero schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:17:
[...]
Ja dat staat toch ook in stukje tekst boven de polls
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
hey mede genjurosserTroX schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:23:
[...]
Armory profile
Op dit moment nog niet echt super gear, maar meer alles wat ik kan oppikken tijdens het levellen / questen.
Jesus, dat mensen met zo'n interface kunnen werkenNhaixatael schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:28:
iemand enig idee hoe de chat addon heet in deze ui:
[afbeelding]
He, waarom ben je dual wield enhancement met wapens met een speed kleiner dan 2.0?
1 str is 2 AP voor shaman. Het missen met DW vond ik redelijk meevallen, maar ik heb daar geen ervaring op level 70+ bossmobs. Verder krijg je in je talent tree de mogelijkheid om +hit te trainen wat zo ongeveer een verplichte taent invulling is, ik vond het misen met DW erg meevallen, maar met level 73 bossmobs zal het wel significant zijn. Dan wordt +hit weer belangrijker en is het handiger om wat AP/str in te leveren voor +hit (misschien zelfs lekker swappen tussen gear afhankelijk van het gevecht). Maar aangezien je nu nog aan het levellen bent en je je gear dus nog veel gaat vervangen zou ik gewoon vooral focussen op +str. Belangrijk is dat je wel voldoende +crit (dus +crit en agi) houdt om flurry voldoende op te houden. Als je eenmaal de TBC zones induikt op level 60+ zal je ook merken dat er meer items ter beschikking staan zodat je je gear makkelijk kan tweaken. Ik kwam op level 60 uit op ongeveer 1200AP, 20% crit en (te) weinig +hit en daarmee outdamage ik makkelijk de reguliere damage dealers in TBC blues (mage/warlock/rogue/hunter) in de normale 5 mans instances. (Helaas) ben ik op het moment healorc gespecced (1400 +healing op het moment).Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:09:
[...]
Extra kans om te raken, dus je mist minder. Met DW heb je een miskans die een stuk hoger ligt dan bij een 1h shield of 2h.
Paling Terran & Shaman
Dat is gewoon Skinner met daarop je normale chat vensters.Nhaixatael schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:28:
iemand enig idee hoe de chat addon heet in deze ui:
[afbeelding]
Waar staat dat? laatste keer dat ik checkte gaf Str. geen Ap bij hunters, alleen Agi doet dat.Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:42:
Attack Power
- Attack power increases your base melee DPS by 1 for every 14 attack power.
- Strength increases your melee attack power by 2, except for rogues and Hunters. Rogues and Hunters gain 1 attack power per point of Strength, and 1 per point of Agility.
Bosmonster schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:36:
[...]
Jesus, dat mensen met zo'n interface kunnen werken spelen
Note the difference between melee AP en ranged AP?Maranno schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:42:
[...]
Waar staat dat? laatste keer dat ik checkte gaf Str. geen Ap bij hunters, alleen Agi doet dat.
bedoel meer de chat addon zelf, waardoor je tijd ervoor ziet enzo en de class kleurtjes etc.Cyberia404 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:41:
[...]
Dat is gewoon Skinner met daarop je normale chat vensters.
Ben zelf eigenlijk meer benieuwd welke buttons hij gebruikt.
Lijkt wel een skin ala CyCircled voor Bartender. Iemand een idee?
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Mijn conclusie isdan denk ik dat ik ga proberen crit kans (dus agi) op ongeveer 20% ga proberen te krijgen en te houden en de rest alles op strength gooienmdmeijer schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:40:
[...]
1 str is 2 AP voor shaman. Het missen met DW vond ik redelijk meevallen, maar ik heb daar geen ervaring op level 70+ bossmobs. Verder krijg je in je talent tree de mogelijkheid om +hit te trainen wat zo ongeveer een verplichte taent invulling is, ik vond het misen met DW erg meevallen, maar met level 73 bossmobs zal het wel significant zijn. Dan wordt +hit weer belangrijker en is het handiger om wat AP/str in te leveren voor +hit (misschien zelfs lekker swappen tussen gear afhankelijk van het gevecht). Maar aangezien je nu nog aan het levellen bent en je je gear dus nog veel gaat vervangen zou ik gewoon vooral focussen op +str. Belangrijk is dat je wel voldoende +crit (dus +crit en agi) houdt om flurry voldoende op te houden. Als je eenmaal de TBC zones induikt op level 60+ zal je ook merken dat er meer items ter beschikking staan zodat je je gear makkelijk kan tweaken. Ik kwam op level 60 uit op ongeveer 1200AP, 20% crit en (te) weinig +hit en daarmee outdamage ik makkelijk de reguliere damage dealers in TBC blues (mage/warlock/rogue/hunter) in de normale 5 mans instances. (Helaas) ben ik op het moment healorc gespecced (1400 +healing op het moment).
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
ik heb dit gekozen omdat ik samen met een rogue quest, en om ons toch nog wat in leven te houden, met de shaman rage en de water shield voor de mana, doe ik ook vaak een fire shock spell en dat compenseert het geheel wel aardig.TroX schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:38:
[...]
He, waarom ben je dual wield enhancement met wapens met een speed kleiner dan 2.0?
Mis ook een beetje veel +hit gear, volgens mij is je DPS dramatisch laag (echter heb je wel meer int en healing)
[ Voor 3% gewijzigd door thalantis op 26-03-2007 11:55 ]
Daarom zei ik ook AP, voorgaand was het 1agi = 1 AP en 2 RAP wat nu dus 1 op 1 is.Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:45:
[...]
Note the difference between melee AP en ranged AP?
Ik vind het een grote puinhoop en zou hier helemaal gek van wordenRakkerzero schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:42:
[...]
Persoonlijk vind ik de interface er wel handig uitzien. O.a. omdat ik de standaard interface van WoW een beetje bui begin te worden.
Stond op Thottbot in ieder geval. Dit komt van WoWWiki.Maranno schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:00:
[...]
Daarom zei ik ook AP, voorgaand was het 1agi = 1 AP en 2 RAP wat nu dus 1 op 1 is.
Each point of Strength increases your melee attack power by 2, except for Rogues and Hunters; Rogues and Hunters gain 1 attack power per point of Strength, and 1 per point of Agility. Heart of the Wild allows a Druid in cat form to receive 2.4 attack power per point of strength.
Hunters also gain 1 points of ranged attack power (RAP) per point of Agility. Before patch 2.0.1 they received 2 RAP per agility; some of the loss will be made up in attack power increases from items. This is to keep agility from being the be-all and end-all of Hunter stats, allowing for flexibility into intellect or stamina without sacrificing a large amount of attack power.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
blup
Anoniem: 208852
Dat kunnen wij als jij ons verteld wat je spelstijl isDarkasantion schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:06:
Gisteren mooi even lvl 50 geworden, maargoed heb ik even een vraagje, Ik zou nu als Warlock een Fel Guard kunnen halen, allen weet ik er niet veel over en dus ook niet of deze handig is voor mij en mij spelstijl, zouden jullie misschien wat info erover kunnen geven?
Sorry was niet bedoelt als persoonlijke aanval, zal vanavond wel ff checken, volgens mij klopt die info niet.Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:03:
[...]
Stond op Thottbot in ieder geval. Dit komt van WoWWiki.
[...]
[ Voor 0% gewijzigd door Ashrah op 26-03-2007 12:09 . Reden: spelling :S ]
Vatte 't ook niet zo op.Maranno schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:09:
[...]
Sorry was niet bedoelt als persoonlijke aanval, zal vanavond wel ff checken, volgens mij klopt die info niet.
Er zijn locks die zweren bij dat ding en er zijn locks die zweren bij full Affliction zoals ik. Hangt helemaal van je playstyle en huidige build af, dus WTB meer info.Darkasantion schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:06:
Gisteren mooi even lvl 50 geworden, maargoed heb ik even een vraagje, Ik zou nu als Warlock een Fel Guard kunnen halen, allen weet ik er niet veel over en dus ook niet of deze handig is voor mij en mij spelstijl, zouden jullie misschien wat info erover kunnen geven?
Idd, gewoon alle spells kopen die je kan halen voor je class. Dan kan daaruit vanzelf wel een speelstijl ontwikkelen.eendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:08:
als je hem kan halen waarom zou je hem dan niet halen? mischien dat je hem nu niet gebruikt (lijkt me sterk) maar dat je hem achter de hand hebt mocht je stijl veranderen. Ik vind dit net zoiets als spells kopen.. er zijn mensen die alleen maar spells kopen die ze handig vinden.. beetje onzinnig
Anoniem: 172249
Is geen chat, is de combat logNhaixatael schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:49:
[...]
bedoel meer de chat addon zelf, waardoor je tijd ervoor ziet enzo en de class kleurtjes etc.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 172249 op 26-03-2007 12:18 ]
Tegenwoordig gaat het halen van een cross faction veel eenvoudiger geloof meRochette schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:49:
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb een oude mage van mij verplaatst naar een andere server. Ze is level 61. Ze was mijn eerste char in WoW (Opening WoW europa)
Ze heeft in het verleden een flink aantal (leuke) quest gedaan voor Darnassus.
Je begrijpt het al, het gaat om rep. voor Darnassus.
Ik wil een tijger mount voor haar hebben. Met nieuwe chars is dat geen probleem. Lvl up naar 40. doe alle quests in Darkshore en je hebt 'em.
Echter, omdat deze mage veel quests heeft gedaan met het oude systeem, en daarvoor nog de oude rep. heeft gekregen, is het bijna onmogelijk om dat mount te krijgen.
Ze zit nu op 88% Revered. Runecloth inleveren heb ik gedaan, maar 100 runecloth geeft ongeveer 1% rep.
Dat wordt een dure zaak en dat heb ik er eigenlijk niet voor over. Ze is nu al 2 dagen bezig om rep te kirijgen. (Was 2% honored).
Weet iemand een oplossing hiervoor, want ik vind dit eigenlijk niet eerlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 26-03-2007 12:28 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
PratNhaixatael schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:49:
[...]
bedoel meer de chat addon zelf, waardoor je tijd ervoor ziet enzo en de class kleurtjes etc.
Anoniem: 204282
Denk dat 't Prat is. Ik heb dezelfde indeling via een aangepast Photek pack, en volgens mij is Prat daarin de enige addon die iets met chat vensters doet.Nhaixatael schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:49:
Omdat een Felguard geen spell is, maar een talent.eendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:08:
als je hem kan halen waarom zou je hem dan niet halen? mischien dat je hem nu niet gebruikt (lijkt me sterk) maar dat je hem achter de hand hebt mocht je stijl veranderen. Ik vind dit net zoiets als spells kopen.. er zijn mensen die alleen maar spells kopen die ze handig vinden.. beetje onzinnig
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 26-03-2007 12:21 ]
blup
hehe verveelde me vandeweek en heb 1 een halve dag van honored naar Exalted gedaan. alle lowbie quests gedaan en was zo gebeurd. Had de Epic Commander tiger mount maar omdat iedereen daar mee rond loopt nu (niks commander meer aan) was ik wel toe aan een nieuw mountjeKapoen schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:16:
[...]
Tegenwoordig gaat het halen van een cross faction veel eenvoudiger geloof me
Ik heb voor mijn undead warrior een bruine wolf bij elkaar gespaard in het oude rep systeem.
Dat heeft mij in totaal 512 stacks runecloth gekost van honored -> exalted.
Voor mijn undead priest heb ik een blauwe raptor gespaard in het nieuwe systeem en dat ging
heel wat vlotter. Start area van de orcs/trolls gedaan en ongeveer een 200 stacks runecloth.
En na al dit farm geweld heb ik het eenvoudig gehouden voor mijn undead mage, een AV mountje
op een dagje grinden ongeveer. De realm waarop ik zit was/is een van de weinige waar alliance gewoon constant verliest in AV. 3x 3 tokens/uur was haalbaar tijdens de PvP gekte net voor TBC.
Mijn undeadOrc Hunter krijgt noppes, gewoon een standaard wolf mount
En ja ik speel graag met undead chars, mag ik 3x stemmen in de poll?
zelfs neit alle hotfixes zijn goed, bv wij hadden gruul gister gedaan, maar ik weet niet wat normaal is. De scatter leek redelijk generfed, alhoewel mensen met low total HP nog wel dood konden gaan. Gruul zelf had nog 4.4 k HP(wat 3.3 zou moeten zijn). en op 15 scatters slaat hij voor zo'n 10k(wat volgens mij de oude ook deed).remcio schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:13:
de eye of the storm bug is dus ook nog niet gefixt, ik kon er gewoon nog uitblinken
en de eerste 2 torens innemen
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
En er zijn niet bevooroordeelde locks, zoals ikExitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:13:
[...]
Er zijn locks die zweren bij dat ding en er zijn locks die zweren bij full Affliction zoals ik. Hangt helemaal van je playstyle en huidige build af, dus WTB meer info.
Hij is een eitje nu, echt een lachertjeKevinp schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:23:
[...]
zelfs neit alle hotfixes zijn goed, bv wij hadden gruul gister gedaan, maar ik weet niet wat normaal is. De scatter leek redelijk generfed, alhoewel mensen met low total HP nog wel dood konden gaan. Gruul zelf had nog 4.4 k HP(wat 3.3 zou moeten zijn). en op 15 scatters slaat hij voor zo'n 10k(wat volgens mij de oude ook deed).
we hadden hem wel op 40% gekregen, maar dmg wat echt laag, ik weet niet waar dat aan lag normaal blazen we redelijk door. Maar gister niet. Vandaag maar eens naar nightbane toe gaan nl geen trash dat is altijd wel fijn.
Anoniem: 172249
Blijf/ga maar affliction danDarkasantion schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:21:
Mijn stijl is dat ik vooral met minion voor heavy dmg ga, monsters pakken na kort tijdje mij toch wel, gebruik nu nog steeds Suboccus, doet lekkere dmg, en kan lastige mobs mooi still houden. Zelf ben ik op Shadowbolt, Immolate, Searing Pain en dan mijn 2 Dot's met Wand erbij en uithouden op health hoewel ik aan het balancen ben met mana om niet leg te lopen.
Het is iig al beter dan de standaard UI van WoW.Bosmonster schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:01:
[...]
Ik vind het een grote puinhoop en zou hier helemaal gek van worden
Ik gebruik ook veel mods (Perl voor unit frames, Bartender om de buttons wat slimmer in te delen etc), maar probeer wel zoveel mogelijk ruimte vrij te houden ipv alles vol te proppen..
Inderdaad, daarom wil ik net geen zwarte mount, iedereen heeft er al eenHom3r schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:22:
[...]
hehe verveelde me vandeweek en heb 1 een halve dag van honored naar Exalted gedaan. alle lowbie quests gedaan en was zo gebeurd. Had de Epic Commander tiger mount maar omdat iedereen daar mee rond loopt nu (niks commander meer aan) was ik wel toe aan een nieuw mountje
Clowns to the left of me, Jokers to the right
ja, als de hotfixes goed doorgevoerd worden, het lijkt nl doordat we maulgar voor de hotfix neer hadden we nog de oude gruul hebben. Iig de oude HP en volgens mij ook de oude dmg.
Ja tuurlijk, maar als ik dat zie dan vraag ik me toch af waarom iemand een dergelijke keuze maaktthalantis schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:54:
[...]
ik heb dit gekozen omdat ik samen met een rogue quest, en om ons toch nog wat in leven te houden, met de shaman rage en de water shield voor de mana, doe ik ook vaak een fire shock spell en dat compenseert het geheel wel aardig.
ieder zijn eigen speelstijl
Lijkt me een beetje sterk dat "oude" instances gesaved worden met de oude stats van een raid boss. Het zal wel eerder liggen aan het feit dat je mobhealth nog niet door heeft dat Gruul minder hp heeft als voorheen ?Kevinp schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:33:
[...]
ja, als de hotfixes goed doorgevoerd worden, het lijkt nl doordat we maulgar voor de hotfix neer hadden we nog de oude gruul hebben. Iig de oude HP en volgens mij ook de oude dmg.
zou kunnen hoor, maar volgens mij recalculate die elke keer dat je een boss/mob slaat dus dan zou hij nu ergens er tussenin moeten staan. Ach hij gaat binnekort wel neer. Gewoon nog wat extra ranged en maar 1 rogue(voor de loot)redfoxert schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:38:
[...]
Lijkt me een beetje sterk dat "oude" instances gesaved worden met de oude stats van een raid boss. Het zal wel eerder liggen aan het feit dat je mobhealth nog niet door heeft dat Gruul minder hp heeft als voorheen ?
Het is ook maar een guestimation en die word naarmate je hem vaker gedood hebt accurater. Ik heb het ook wel vaker bij bosses in instances dat hun health van 10-5% retesnel gaat (qua werkelijke HP's) en daarna de laatste procent blijft ie 30 seconden op 5128 ofzo staan terwijl de mages er gewoon nog altijd op staan te nuken.Kevinp schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:42:
[...]
zou kunnen hoor, maar volgens mij recalculate die elke keer dat je een boss/mob slaat dus dan zou hij nu ergens er tussenin moeten staan. Ach hij gaat binnekort wel neer. Gewoon nog wat extra ranged en maar 1 rogue(voor de loot)
[ Voor 38% gewijzigd door Smultie op 26-03-2007 12:50 ]
Hopelijk komen er wat switches die de vooruitgang voor vanavond kunnen bewerkstelligen. Je hoort minimaal nog een extra persoon op jouw DPS niveau te hebben voor zover ik gezien heb.ImdaMned schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:17:
Gisteren een UITERST beroerde run in karazhan gehad
7 a 8 whipes op The Curator en niet down : (
dmg lijst
Fire mage (ikke) 1.950.000
Shadow priest 1.450.000
MM hunter 1.400.000
Combat sword rogue 1.400.000
Destro lock 1.350.000
Normaal gesproken moet ik snoeihard werken om 2 andere locks bij te houden (met shadowpriest vliegen ze me voorbij) De rogue houd me normaal gesproken ook wel bij, maar met al dat ren en vlieg werk bij trash kon hij z'n combo points niet afmaken.
De andere groep had alles down behalve nightbane maar heeft wel de 1e tries op hem kunnen doen. 75% ofzo.
vanavond weer nieuwe poging : (
kan je mij uitleggen waarom ik hier geen tank en healer zie?? omdat je in een raid zit waar in een andere groep deze zitten??ImdaMned schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:17:
Gisteren een UITERST beroerde run in karazhan gehad
7 a 8 whipes op The Curator en niet down : (
dmg lijst
Fire mage (ikke) 1.950.000
Shadow priest 1.450.000
MM hunter 1.400.000
Combat sword rogue 1.400.000
Destro lock 1.350.000
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
blup
Anoniem: 55165
moroes is de enige waar je >1 warrior voor wil hebben, bij de rest zitten we altijd op 1 warrior. En soms zelfs een druid (heal specc) OT.Anoniem: 55165 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:03:
Wij hebben ook weer een sucky kara raid deze week met onze casual guild..
Vorige week Shade of aran en chess event gedownd .. maar nu komen we door gebrek aan priests/warriors niet verder dan moroes.. en dat zuigt zwaar
dat verklaardeendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:02:
dit is gewoon top 5 dmg done.. als daar een tank tussen zit moet je je toch echt op je hoofd gaan krabbenen een healer daartussen zou helemaal wazig zijn
|{ brrr }] |
We gaan altijd met 2 aparte raids karazhan in. En dit is inderdaad de top 5.thewizard2006 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:01:
[...]
kan je mij uitleggen waarom ik hier geen tank en healer zie?? omdat je in een raid zit waar in een andere groep deze zitten??
als dat zo is dan moet je ook de dmg meters van de andere groepen erbij zetten
Black Hawkstrider (Blood Elf)Kapoen schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:33:
Trouwens bestaat er nu een zwarte versie van de Blood Elf en Draenei mounts of niet?
Ik ben ze nog niet tegen gekomen.
Als de locks hun Curse of Doom goed timen moet het geen probleem zijn om hoog in de ranks te komen (zeker voor affliction specced).ImdaMned schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:13:
[...]
We gaan altijd met 2 aparte raids karazhan in. En dit is inderdaad de top 5.
Daarnaast een resto druid / resto shammie / holy priest / 2 prot tanks waarvan misschien 1 hybrid is
User Error -- Please Replace User
Volgens mij wel, en ja toen ik hem had was het speciaal dat je er op rond liep in IFKapoen schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:33:
[...]
Inderdaad, daarom wil ik net geen zwarte mount, iedereen heeft er al een
Trouwens bestaat er nu een zwarte versie van de Blood Elf en Draenei mounts of niet?
Ik ben ze nog niet tegen gekomen.
op 33k mana CoD er op en dan zie je leuke hits (23k voor mij)Ikke_Niels schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:19:
[...]
Als de locks hun Curse of Doom goed timen moet het geen probleem zijn om hoog in de ranks te komen (zeker voor affliction specced).
Amplified curse > Curse of Doom als hij op 50-60% mana zit, dan hit hij als de curator in evocation zit en dat tikt aan ^^.
25000 dmg (hit) als je een beetje gear hebt. Maar ik had 1 x daarentegen 5 fireballs over de 10k in 1 evocation : )Ikke_Niels schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:19:
[...]
Als de locks hun Curse of Doom goed timen moet het geen probleem zijn om hoog in de ranks te komen (zeker voor affliction specced).
Amplified curse > Curse of Doom als hij op 50-60% mana zit, dan hit hij als de curator in evocation zit en dat tikt aan ^^.
yup... dan loop ik (als MT) maar achter die flare aan... meestal snappen ze de hint welcls schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:23:
Waar ik me enorm aan kan ergeren is mensen die bij evocation meteen curator gaan nuken terwijl er nog zo'n flare ronddwarrelt..
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
das de bedoeling je laat er 1 los omdat je dan de volle 200% extra dmg kan pakken.cls schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:23:
Waar ik me enorm aan kan ergeren is mensen die bij evocation meteen curator gaan nuken terwijl er nog zo'n flare ronddwarrelt..
Nee, je nuked eerst de laatste flare neer omdat je anders na evocation met 2 flares zit die lekker je healers zitten te ownen.Hom3r schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:40:
[...]
das de bedoeling je laat er 1 los omdat je dan de volle 200% extra dmg kan pakken.
als je geen TF hebt zou ik deze nemen:Katala schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:34:
Even een vraagje. Ik ben van het weekend 70 geworden op m'n warrior en wil binnekort protection speccen. Is de volgende build een beetje goed?
Protection build
Mis ik piercing howl dan niet? Ik vind het nu als ik tank altijd zo lekker dan rennen de mobs op hun dooie gemak naar een healer i.p.v. in strak tempo.Kevinp schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:43:
[...]
als je geen TF hebt zou ik deze nemen:
http://www.wow-europe.com...0002355511030022103431351
[ Voor 7% gewijzigd door Katala op 26-03-2007 13:46 ]
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
wij hebben voor zover ik weet gewoon 2-3 mensen die zich volledig alleen maar op de adds richten,Cyberia404 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:28:
[...]
yup... dan loop ik (als MT) maar achter die flare aan... meestal snappen ze de hint wel
(gief more shieldslam crits of 5k plix!)
Anoniem: 33272
wij doen het ook zo, zodra de curator begint met evocation full dps op hem, zodra het klaar is de 2 flares killen. (die dan tijdelijk ge-off-tanked worden)cls schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:40:
[...]
Nee, je nuked eerst de laatste flare neer omdat je anders na evocation met 2 flares zit die lekker je healers zitten te ownen.
Nothing Is Everything
Bij ons niet iig, behalve voor pulls maar zelfs dat kan een tank gewoon doen, is niet zo'n probleem..fellware schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:51:
Heeft een hunter nou nog een beetje nut in instances?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Zo is alles makkelijk.Kees schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:53:
Curator is niet moeilijk, pak een dps group, met een priest, shadowpriest, [3 dps mana users]
Shadowpriest nonstop op de curator, melee en rest dps op de adds, een lock oid op de laatste add en gewoon nuken. Wij krijgen hem in twee evocations naar ~10%.
Aggro dan weer welcls schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:52:
[...]
Bij ons niet iig, behalve voor pulls maar zelfs dat kan een tank gewoon doen, is niet zo'n probleem..
Van DPS moeten ze het in ieder geval niet hebben...
Anoniem: 63072
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
blup
ik vind een hunter in de groep best wel prettig. Frost trap, slow trap (dat ze vloer zo wit word), pet off tanking en redelijk goede dmg. Speel zelf geen hunter maar dit is wat ik meestal meekrijg als er 1 inzit.fellware schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:51:
Heeft een hunter nou nog een beetje nut in instances?
[ Voor 25% gewijzigd door thewizard2006 op 26-03-2007 14:10 ]
Wat voor raid setup?eendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:01:
tis echt vervelend om hier te lezen hoe makkelijk iedereen elke Kar boss neerlegt.. en ik 10x gewiped ben op Moroes.. de tactics hadden we de laatste 4x wel door, maar toch ging er telkens 1 voor 1 een partymember aan.. vaak eerst dps (rogue of hunter) en dan een healer en dan donder het hele gebeuren in elkaar.. we kregen alle adds wel neer (behalve die warriordude die geshackeled blijft) en bashen de boss wel tot zo'n 60% maar dat was 1malig
[ Voor 46% gewijzigd door Exitium op 26-03-2007 14:06 ]
Anoniem: 33272
Ik ook aangezien een trap 20 sec duurt (zonder talents) en een 30 sec cooldown heeft.Anoniem: 33272 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:05:
had laatst een hele goeie hunter in party. Hij hield de hele tijd 3 mobs trapped, stond er echt van te kijken.
surv specced, imp traps + readiness.Anoniem: 33272 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:05:
had laatst een hele goeie hunter in party. Hij hield de hele tijd 3 mobs trapped, stond er echt van te kijken.
[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 26-03-2007 14:10 ]
uit m'n hoofdExitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:04:
En Misdirection ftw bij Nightbane/Maulgar pull. Kan zonder, maar werkt lekkerder met.
Wij hebben bij Curator full dps op adds, alleen een shadowpriest blijft op Curator als we die bij ons hebben. Evocation, laatste add nuken en dan full dps op boss, inclusief healers. (JoW/JoL up, SotC voor extra attack speed en wat mana regennen)
[...]
Wat voor raid setup?
[ Voor 8% gewijzigd door Bezulba op 26-03-2007 14:11 ]
blup
Anoniem: 57365
Hunters zijn wel nodig voor de pull. Niet in karazahn, maar echt onmisbaar in gruul's liar. Buiten dat is misdirection een super skill om de tank extra agro te geven zodat dps los kan gaancls schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:52:
[...]
Bij ons niet iig, behalve voor pulls maar zelfs dat kan een tank gewoon doen, is niet zo'n probleem..
Van DPS moeten ze het in ieder geval niet hebben...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq