Het Grote World of Warcraft topic - Deel 110 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35113

Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:34:
Ik ga weer beginnen met wow na 2 weken stoppen, had alles van me pc gegooit.

Nu wil ik de patches dlen, maar is de patch 2.0 van 698 de volle patch? Zodat ik alleen die hoef te downloaden en te installeren? Of is de totale patchgrootte meer?
Als je TBC niet hebt gekocht, wel. Maar we zitten inmiddels ook alweer bij 2.0.10 volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Nu wil ik de patches dlen, maar is de patch 2.0 van 698 de volle patch? Zodat ik alleen die hoef te downloaden en te installeren? Of is de totale patchgrootte meer?
Cold turkey didn't work out ey ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

eendje schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:57:
[...]

cat is je grind/quest form.. als je een druid in z'n casterform ziet grinden is hij of gek, of harstikke gek. kijk als je balance bent dan zul je idd niet zoveel in cat zitten, maar zoveel balancedruids zijn er niet en dat heeft een reden. feral is veel makkelijker, veel makkelijker gear te krijgen (want je hebt eigenijk gewoon rogue stuff nodig ipv +spelldmg leather waar er niet echt veel van is) veel makkelijker grinden, geen managezeur. in other words feral = teh best :P
Niet helemaal waar. Een moonkin is toch wel heel ideaal in arena, geloof me. En iedereen denkt dat het easy is allemaal met druid, maar je moet wel gebrijpen dat je op het goede moment moet shiften om jezelf te healen. Allemaal niet zo makkelijk als iedereen denkt.

En ja, ik weet het, 70 druid hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

waarschijnlijk gewoon beter om gewoon ruim 2 gig erbij vrij te houden, de omvange is idd bigger geworden dan voorheen.

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij begrijpen de meesten me hier niet :) NP, ik zal wat duidelijker zijn.

Ik wil weten welke patches ik allemaal moet downloaden en installeren nadat ik:

*wow heb geinstalleert
*tbc heb geinstalleert

Op het moment download ik patch 1.12.0 van 445.5mb en patch 1.12 to 2.0.1.

Zit ik zo goed? Of wat moet ik nog meer downlaoden?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 30-03-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Na WoW Vanilla kun je toch meteen TBC installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Nee, TBC patcht je game al naar 2.nogwat, je hoeft daarna alleen maar van 2.nogwat naar 2.0.10 te patchen.

[ Voor 45% gewijzigd door Exitium op 30-03-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:47:
Nee, TBC patcht je game al naar 2.nogwat, je hoeft daarna alleen maar van 2.nogwat naar 2.0.10 te patchen.
Oftewel, wow installeren, dan tbc installeren, dan de patches die nodig zijn van na 2.0 and its done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13
Enige manier om je aggro kwijt te raken is even weg lopen (en de tank dus taunt) of doodgaan :+.
Niets is zo dom om weg te lopen op het moment dat je aggro hebt, in mijn ogen. Door weg te lopen zorg je voor een grote kans dat de tank zijn taunt niet kan gebruiken. Altijd naar de tank toe lopen en gewoon even geen/minder damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:49:
[...]

Oftewel, wow installeren, dan tbc installeren, dan de patches die nodig zijn van na 2.0 and its done?
That should cover it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:49:
[...]

Aye, perfect geregeld wat dat betreft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:45:
Volgens mij begrijpen de meesten me hier niet :) NP, ik zal wat duidelijker zijn.

Ik wil weten welke patches ik allemaal moet downloaden en installeren nadat ik:

*wow heb geinstalleert
*tbc heb geinstalleert

Op het moment download ik patch 1.12.0 van 445.5mb en patch 1.12 to 2.0.1.

Zit ik zo goed? Of wat moet ik nog meer downlaoden?
http://www.wowwiki.com/Patch_Mirrors

Daar staat alles wat je nodig hebt, inclusief de clients. Als je TBC hebt hoef je sowieso 1.12 > 2.0.1 niet te hebben.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Attixx schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:24:
Hehe ok bedankt, dat lijkt me dus duidelijk.

ik denk er ondertussen om deze talent build te doen:
Bijna net hetzelfde als Bezulba zijn build, dus ik denk dat het wel ok zit tenzij iemand nog opmerkingen heeft?
Ik zou empowered healing droppen en Improved Leader of the Pack nemen. Ook zou ik eerst de feral tree vullen, dan pas je resto tree, dit ivm snellere cat en en sneller grinden.

Maar ik blijf erbij, ik zou gewoon full-feral gaan, zelfs als je liever een healer bent; je healing "out of the box" is echt goed genoeg tot diep in de outlands. Op 70 kan je altijd nog beslissen wat meer healing talents te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

-NMe- schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:07:
[...]

Laten we zeggen dat forms de hele kracht van een druid zijn. :P Het mooie eraan is namelijk dat je zowel prima kan healen in je normale form (of je treeform als je je restoration tree veel aandacht geeft), als ook de warrior/tank kan uithangen in bear form, maar je kan ook prima DPS'en in cat form. Daar komt nog bij dat je in je aquatic form snel door het water kan gaan zonder dat je breath nodig hebt (af en toe naar die form toe gaan tussen gevechten onder water door en je hoeft nooit meer naar boven :P), en travel form is ook wel fijn als je snel ergens naartoe of ergens vandaan wil. :P Oh, en dan heb je moonkin form nog, maar ik heb een druid nooit echt als een caster gezien, dus die lijkt me minder handig. :P

[...]
Dat was in de begin periode van WoW nog wel anders voordat Blizzard ging sleutelen aan de talents van de Druids. Toen ik mijn eerste char dus een Tauren Druid naar 60 Levelde ging dat zeer langzaam, ik had toen een balance/resto build. Feral stelde nog niet zo veel voor, en moonkin bestond nog niet. Tevens waren Druids in die periode voornamelijk ook second healers naast Priest's in high level (raid) instances. Tegenwoordig zijn Druids multifunctioneler sinds Blizzard de talent tree van de Druid class heeft aangepast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Resistance_NL schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:09:
Heeft er iemand wat leuke shaman addons? Ik heb zelf:

* Totemus --> grafische addon, die de totems wat groepeert. Hij bevalt mij echter niet, anderen zijn er lyrisch over...
* Ankhtimer --> houdt bij of ankhs op cooldown zijn en hoelang deze cooldown duurt. Prima addon.
* Aspected --> ghostwolf stancebar is fijn.
* Totembladibla --> geeft aan wanneer totems bijna gaan verdwijnen door middel van een message in beeld. Geeft ook aan wanneer ze verdwenen zijn.

Ik zoek eigenlijk iets als ankhtimer, maar dan voor totems. Een addon die met behulp van een of andere buffbar bijhoudt hoelang mijn totems nog blijven staan.
Gotwood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 16:16
Resistance_NL schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:52:
[...]
Niets is zo dom om weg te lopen op het moment dat je aggro hebt, in mijn ogen. Door weg te lopen zorg je voor een grote kans dat de tank zijn taunt niet kan gebruiken. Altijd naar de tank toe lopen en gewoon even geen/minder damage doen.
Daarom staat er ook dat de tank hem taunt. Dus als je aggro hebt, tank taunt hem weer weg, jij loopt als shaman even weg om jezelf te healen (als je geraakt bent door boss/mob) en geeft de tank dus even wat ruimte om weer wat meer threat te krijgen dan je had en gaat daarna weer door. Was misschien niet helemaal duidelijk. Hoop dat het nu wel duidelijk is wat ik bedoelde? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:45

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

Attixx schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:24:
Hehe ok bedankt, dat lijkt me dus duidelijk.

ik denk er ondertussen om deze talent build te doen:
Bijna net hetzelfde als Bezulba zijn build, dus ik denk dat het wel ok zit tenzij iemand nog opmerkingen heeft?
hou d'r rekening mee dat mijn build gefocused is op tanking en healing. Dus niet op omgwtfbbqdmg doen in cat, maar omgwtfbbqdmg incaseren en agro houden.. :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13
Dekay schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:57:
[...]

Daarom staat er ook dat de tank hem taunt. Dus als je aggro hebt, tank taunt hem weer weg, jij loopt als shaman even weg om jezelf te healen (als je geraakt bent door boss/mob) en geeft de tank dus even wat ruimte om weer wat meer threat te krijgen dan je had en gaat daarna weer door. Was misschien niet helemaal duidelijk. Hoop dat het nu wel duidelijk is wat ik bedoelde? :P
Het is me wel duidelijk dat je de tank laat taunten, maar weglopen heeft geen functie. Behalve wanneer je mobs met AoE-damage hebt. Of je moet 40+ yards weglopen om jezelf te healen en dan weer teruglopen, maar dat is ook een verspilling van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 17:05

RMB

Nee, geen right mouse button!

welke class is het makkelijks te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.