Het Grote World of Warcraft topic - Deel 110 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.475 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
.jef schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:48:
Zijn er mensen die nightbane neerhebben hier en tips hebben voor onze tank om sneller agro te hebben als NB terug landt?

Fase 1 gaat prima, switch naar fase 2 ook, fase 2 is ook in orde, maar dan de switch terug naar fase 1 loopt dikwijls fout. Met name dat NB landt en plots als een formule 1 wagen over het terras scheurt om iemand te gaan 1-2shotten, soms zelfs 2 mensen voor de tank hem weer heeft. Als de tank hem meteen heeft, gaat het weer prima. We hebben paar keer 49% gehaald waarbij het dus fout liep bij de 2de landing...

Dus tips van een MT die NB al gekilled heeft, zijn meer dan welkom :-)
Hij landt op één bepaald punt, raid 10 sec voor landen naar de andere kant met eventuele skellies en je tank op dat punt neerzetten om 'm op te vangen en gelijk naar buiten te draaien voor 'ie kans krijgt je raid te breathen. Verder is Misdirection je vriend daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Bosmonster schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:43:
[...]

Dan hebben jullie echt hele slechte Pallies :X

Die zouden echt met gemak 150% van een holy priest moeten doen voor de helft van de mana.
150% is overdreven denk ik. De meeste gevechten in Kara zijn niet echt in het "voordeel" voor paladin healing. Er zitten best wat AOE packs tussen en het zijn relatief korte fights. Het voordeel van een paladin zijn hoor je dus niet te zien. Misschien hebben jullie hele slechte priests ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 22:42
Heb ik het fout?? Dat was zoals ik het ervaren heb iig.
Ik snap jouw reactie ff niet. :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 16:11

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ben nu eigenlijk een beeje aan het rerollen van mijn 70 Hunter naar een priest (45 atm) en ik zoek nog een beetje naar goede mods. Ik werk nu met CT_Mod, Decursive en Xperl maar zoek eigenlijk nog een goede mod om de gehele party te buffen met stam. Iemand een goede mod hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Wachten tot je level 48 bent en Prayer of Fortitude krijgt? Buffbuddy gebruikte ik vroeger wel in raids. Laat zien wie er in jou party/raid zit die nog gebuffed moet worden. Kun je bijvoorbeeld aangeven dat je verantwoordelijk bent voor groups 1-4 voor fort en spirit en je krijgt dan een waarschuwing als de timer bijna voorbij is. Of je kan het laten autobuffen.

[ Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 30-03-2007 10:23 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 06:37
Yellow|A schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:22:
Wachten tot je level 48 bent en Prayer of Fortitude krijgt? Buffbuddy gebruikte ik vroeger wel in raids. Laat zien wie er in jou party/raid zit die nog gebuffed moet worden. Kun je bijvoorbeeld aangeven dat je verantwoordelijk bent voor groups 1-4 voor fort en spirit en je krijgt dan een waarschuwing als de timer bijna voorbij is. Of je kan het laten autobuffen.
Dat autobuffen werkt toch niet meer, aangezien mods geen targets en spells meer kunnen selecteren? Tenzij bij elk party frame een [klik-hier-om-stamina-op-deze-party-member-te-casten] en [klik-hier-om-spirit-op-deze-party-member-te-casten] knop verschijnt ... ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Yellow|A schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:56:
[...]

150% is overdreven denk ik. De meeste gevechten in Kara zijn niet echt in het "voordeel" voor paladin healing. Er zitten best wat AOE packs tussen en het zijn relatief korte fights. Het voordeel van een paladin zijn hoor je dus niet te zien. Misschien hebben jullie hele slechte priests ;)
Alleen bossfights eigenlijk, Nightbane/Prince/Illhoof met name. Bij ons staan de pala's en Holy priests vaak redelijk dicht bij elkaar in Kara, verschil wordt pas echt zichtbaar in Gruul's Lair waar de pala's flink voordeel hebben door endless mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:26
Yellow|A schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:56:
[...]

Heb zelf een priest en heb op een vriend z'n pala gespeeld, allebei holy, en ik moet zeggen dat ik meer op een paladin kan vertrouwen qua mana gebruik en healing (crit & mana restore ><) dan dat ik op een priest doe. Wat imo, andersom zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-05 21:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
BonzO schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:31:
[...]

Heb zelf een priest en heb op een vriend z'n pala gespeeld, allebei holy, en ik moet zeggen dat ik meer op een paladin kan vertrouwen qua mana gebruik en healing (crit & mana restore ><) dan dat ik op een priest doe. Wat imo, andersom zou moeten zijn.
Neuh, we zijn beide hybrids, en paladin is de betere healing class, en priest de betere dps class van de twee.
Qua healing zal een paladin op erg lange fights het beter kunnen doen dan een priest, maar single target spam van FoL vs GH zou een priest moeten winnen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Gruuls lair is inderdaad een ander verhaal. Daar mist alles wat niet een paladin is momenteel het uithoudingsvermogen. Hoop dat het redelijk gelijk wordt zodra iedereen vrolijk in z'n tier 4 en 5 rond loopt. Heb nu wel give or take 1400/1500 healing, maar mijn mana regen is een stuk lager dan toen ik level 60 was. Probleem is nu dat onze greaterheals die we moeten gebruiken om van onze +healing te profiteren gewoon meer mana kosten dan we effectief terug kunnen krijgen. Heal rank 4 kon ik echt heel heel lang blijven casten, maar greaterheal 3 of 4 hou ik lang niet zo lang vol.

Shadowfiend/Innervate cooldowns naar 4 minuten zou een boel gelijk trekken.

[ Voor 25% gewijzigd door Yellow|A op 30-03-2007 10:47 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
KraveN schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:36:
Hey allemaal,

Ik ben bezig met een paladin te levelen om healer te zijn op 70. Echter ben ik pas level 35 full protection en bezig met aoe grinding. Heb iemand gevonden die voor mij een Force Reactive Disk kan maken op level 60. Nu vraag ik mij dus af of de proc van dit item wordt beinvloed door +spelldmg.

Op thottbot staan wel reacties van mensen, maar kan daar niet helemaal duidelijk uit worden. Dus mischien dat er mensen hier ervaring mee hebben.

Het schild waar het om gaat.
http://www.thottbot.com/?i=39944
Vroeger werkte die wel met +spelldamage, maar dat is al tijden gehotfixed. Als je voor 'AE' farming gaat kan je beter Petrified Lichen Guard halen, meer stats iets lagere damage, maar die damage dot weer wel :P, tevens gaat je schild niet kapot na x keer blocken, wat met de FRD wel gebeurd.
Mijn paladin is nog steeds level 60, en heeft veel plezier met die Force Reactive Disk gehad. Als je daar een enchant opzet, kies dan voor +block%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kees schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:38:
[...]

Neuh, we zijn beide hybrids, en paladin is de betere healing class, en priest de betere dps class van de twee.
Qua healing zal een paladin op erg lange fights het beter kunnen doen dan een priest, maar single target spam van FoL vs GH zou een priest moeten winnen.
Puur qua healed/manapool misschien wel (alhoewel je met genoeg spellcrit en manaregen als pala ook daar wel een hele berg goed kan maken), in combat is het een ander verhaal omdat FoL veel sneller gecast kan worden zonder overhealing.
Yellow|A schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:45:
Gruuls lair is inderdaad een ander verhaal. Daar mist alles wat niet een paladin is momenteel het uithoudingsvermogen. Hoop dat het redelijk gelijk wordt zodra iedereen vrolijk in z'n tier 4 en 5 rond loopt. Heb nu wel give or take 1400/1500 healing, maar mijn mana regen is een stuk lager dan toen ik level 60 was. Probleem is nu dat onze greaterheals die we moeten gebruiken om van onze +healing te profiteren gewoon meer mana kosten dan we effectief terug kunnen krijgen. Heal rank 4 kon ik echt heel heel lang blijven casten, maar greaterheal 3 of 4 hou ik lang niet zo lang vol.

Shadowfiend/Innervate cooldowns naar 4 minuten zou een boel gelijk trekken.
Mijn manaregen is juist 250% van wat het was op lvl 60 unbuffed, spellcrit is ook omhoog gegaan en de costs van m'n healing spells zijn bij lange na niet zoveel omhoog gegaan, dus ik kan véél langer mee dan op lvl 60. Nightbane met drie pala's als healers en een shadowpriest bij twee pala's in een groep. Eindstand qua manapool: ik op 45%, andere twee op >80% zonder pots/flasks.

Edit: Tranz, go lvl ur pala! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 22:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

weet iemand of de droprate op thick clefthoof leather is aangepast? ik was een half uurtje aan het grinden met een lock en khad er 25.. meende me te herinneren dat het vroegah veel lastiger was

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
eendje schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:01:
weet iemand of de droprate op thick clefthoof leather is aangepast? ik was een half uurtje aan het grinden met een lock en khad er 25.. meende me te herinneren dat het vroegah veel lastiger was
Yup aangepast. Had er op het laatst zo'n 40 per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

thank god.. kheb er nog 80 nodig om 375 te halen.. (en 12 primal earth en wat heavy leather :P )

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35113

Als 'cursus onthaasten' heb ik besloten om alleen te rennen als ik achtervolgd word. Normaal zie je iedereen al voorbij rennen en, omdat je geen exhaustion hebt in World of Warcraft, sloopt het voor mij (deels) de RP ervaring. Ik ben absoluut niet de enige, maar toen ik gewoon een heel stuk ging lopen door de Wetlands en echt alles op m'n gemak deed, vond ik dat wel een leuke ervaring. :)

Ben ik trouwens de enige die het bijna eng vind dat we even fijn in krap vier dagen een compleet topic vol krijgen? Deel 100 zat weliswaar na drie dagen al vol, maar het blijft absurd snel gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Hoeveel moet je arena spelen om per week een redelijk aantal (paar honderd) punten te krijgen?
Er is wel 1 of 2 stukjes gear die wel interessant is, maar meer dan casual pvp'en heb ik geen tijd voor.. hoe lang zal dat gaan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Komt omdat er geen weekend in zit, weekends is dit altijd zo goed als dood. :P Maar ja, men moet toch wat te doen hebben op 't werk, right? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

idd :P tis echt ernstig hoevaak ik hier post tijdens het werk O-)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
eendje schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:05:
thank god.. kheb er nog 80 nodig om 375 te halen.. (en 12 primal earth en wat heavy leather :P )
Het is een heel eind, het beste te behalen door het maken van heavy clefthide boots. (zoals jij aan het doen bent gok ik).

Nu zit ik als elemental shaman primal airs te farmen voor de netherstrike epix. Bepaald geen feest, omdat ze nature immune zijn..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 35113 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:05:
Als 'cursus onthaasten' heb ik besloten om alleen te rennen als ik achtervolgd word. Normaal zie je iedereen al voorbij rennen en, omdat je geen exhaustion hebt in World of Warcraft, sloopt het voor mij (deels) de RP ervaring. Ik ben absoluut niet de enige, maar toen ik gewoon een heel stuk ging lopen door de Wetlands en echt alles op m'n gemak deed, vond ik dat wel een leuke ervaring. :)
Die RP mensen
:X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:11
HitmanWVU schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:09:
[...]

Nu zit ik als elemental shaman primal airs te farmen voor de netherstrike epix. Bepaald geen feest, omdat ze nature immune zijn..... :)
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, hier, en in de guildchat ook.
Farm reagent X, sell it. Buy reagent Y?

Ik doe hetzelfde met primal fires, die zijn absurd lastig te grinden, zeker als fire mage.. Gewoon primal mana farmen, die verkopen en dan fire kopen.
Welliswaar is de prijs van fire hoger, maar mana farm je ook sneller.. Ik krijg max 4-5 fires in een uur, terwijl ik met mana's de 12 haal :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10:39
Anoniem: 35113 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:05:

Ben ik trouwens de enige die het bijna eng vind dat we even fijn in krap vier dagen een compleet topic vol krijgen? Deel 100 zat weliswaar na drie dagen al vol, maar het blijft absurd snel gaan. :D
Ik zie mezelf al lopen door the barrens. Damn, ben je uur bezig om van Xroads naar the great lift te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149622

QuarK schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:06:
Hoeveel moet je arena spelen om per week een redelijk aantal (paar honderd) punten te krijgen?
Er is wel 1 of 2 stukjes gear die wel interessant is, maar meer dan casual pvp'en heb ik geen tijd voor.. hoe lang zal dat gaan duren?
Je moet minstens 10 matches per week gedaan hebben als team, daarnaast moet je om punten te krijgen, met minstens 30% van die matches meegedaan hebben.

Er is een formule om je punten te berekenen:

Als je rating boven de 1500 zit: 2894/(1+259*e^(-0,0025*X)*Y
Als je rating onder de 1500 zit: (0,206*X+99)*Y

Hierbij is X je rating.
Y hangt af van wat voor een soort team je hebt.
Y = 0,6 als je in een 2v2 team zit, 0,8 voor een 3v3 team en 1 voor een 5v5 team.

Na 3 weken arena klopt het aantal punten wat je krijgt echter niet helemaa, je krijgt zo ongeveer 35 punten per week teveel (dat ik absoluut niet erg vind btw) :p
Ik zit in een team samen met een vriend van me, we zijn n00bs in pvp, maar we doen arena puur voor de gear. Wij hebben nu een rating van ongeveer 1300 en halen daarmee ongeveer 260 punten per week.

Hierbij hoop ik je vraag te hebben beantwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 17:23
cls schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:19:
http://chin.media-id.net/wow/ui21.jpg

Wat is dat buff ding die ik bij iedereen zie? (rechtsboven)
Hoe heet de UI voor het veranderen van die userframes/partyframes (linksmidden)?

En als laatst (niet op deze screeny), hoe heet de UI met van die 'glossy' buttons waar ook nog eens de damage op staat? :P
elkBuffBar rechtsboven, ag_unitFrames en glossy doe ik met cyCircled, dmg op buttons is TheoryCraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal m'n mening over PvP-ers maar wijselijk voor me houden. :+

Gelukkig zijn er vooral om die reden verschillende realm types. Het is natuurlijk erg jammer als je dan op een van weinige RP-PvE servers toch nog van die 'Superrouge12'-types tegenkomt die tijdens het spelen een speciaal toetsenbord zonder Shift- en komma-toets hebben en de klinkers nergens kunnen vinden.

"plx hlp kktnx!"

Zoals iemand op de fora als signature heeft: If you say "plz" because it's shorter than "please", then I say "no" because it's shorter than "yes". Ik speel ook op PvE servers en daar ben ik er dan ook een stuk makkelijker in als mensen spastisch typen onder de knie hebben, maar op een RP server moet je bij mij echt niet met die onzin aankomen; als je niet in volzinnen kan praten, heb je daar niks te zoeken – er zijn maar zes RP-PvE servers en wel een stuk of 34 PvE servers, dus die mensen mogen mij uitleggen hoe ze zo verdwaald zijn geraakt. :X

Op Argent Dawn (iig. aan de Horde kant) werden mensen die niet normaal konden of wilden typen, vrij snel genegeerd. Ik weet of dat nog zo is, maar dat is iig. de aanpak zoals ik 'm graag zie; als je niet gaat RP-en, moet je ook niet op een RP server komen om de 'ervaring' voor anderen te verzieken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Leuke run weer gisteravond, om 20 uur begonnen, Attumen, Moroes, Curator, Maiden, R&J, Shade, Illhoof en freaking Netherspite gedaan :D en toen was de raid afgelopen om 00:15 :( nog wel lekker http://www.wowhead.com/?item=28633 kunnen looten, damn wat is die staff lekker met die +hit voor shadowpriests :D vorige week dezelfde staff nog gepast naar een druid omdattik al loot had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kaap schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:24:
[...]

Ik zie mezelf al lopen door the barrens. Damn, ben je uur bezig om van Xroads naar the great lift te komen.
Ik loop alleen bij een excort quest als de NPC ook loopt. Anders niet :P

Maar een verschil tussen rennen en sprinten had best in WoW gekunt. Dus een korte sprint (walking speed +15% ofzo) die je bijv. maximaal 10 seconden kan uitvoeren en dan een cooldown heeft van een 1 minuut ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 15:00
As the title suggests, Azuregos got soloed by a hunter (me) :)

The trick to it was using mend pet gear to keep my pet alive and staying outside of the teleport range while my pet was immune to the effects. It took me a total of 127 minutes to get him down after the pull.

Youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=i_-_3tfmU-o
Filefront link: http://files.filefront.com/7067236
Equipment I used: http://ctprofiles.net/5243871
Guild Website: http://ransior.koenkamphuis.com/

Enjoy :)

Bigfluf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Nephilim schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:27:
[...]

Dat autobuffen werkt toch niet meer, aangezien mods geen targets en spells meer kunnen selecteren? Tenzij bij elk party frame een [klik-hier-om-stamina-op-deze-party-member-te-casten] en [klik-hier-om-spirit-op-deze-party-member-te-casten] knop verschijnt ... ofzo.
XraidStatus werkt nog prima, geeft aan hoeveel mensen geen sta hebben: click op icon -> buff mensen zonder sta (single buff, prayer moeje zelf casten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 35113 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:31:
[...]

Ik zal m'n mening over PvP-ers maar wijselijk voor me houden. :+
Ik zou hem vooral posten als ik jou was. Kijken of jouw stereotype overeenkomt met mezelf.
Rakkerzero schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:37:
[...]

Ik loop alleen bij een excort quest als de NPC ook loopt. Anders niet :P

Maar een verschil tussen rennen en sprinten had best in WoW gekunt. Dus een korte sprint (walking speed +15% ofzo) die je bijv. maximaal 10 seconden kan uitvoeren en dan een cooldown heeft van een 1 minuut ofzo.
Nee dank je. Ik vind een 60% mount al traag als dikke stront door een trechter :+

[ Voor 46% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-03-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:55:
Daarnaast wil ik de head item uit die set nog. Zodra ik die heb een (paar) bezoekje(s) aan ZG voor de head enchant. En ik ben klaar voor de laatste paar bosses in Karazhan.
Ga rep halen met Thrallmar die hebben een goede head enchant!
Bosmonster schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:43:
[...]

Dan hebben jullie echt hele slechte Pallies :X

Die zouden echt met gemak 150% van een holy priest moeten doen voor de helft van de mana.
Of een goede priest? Moet wel toegeven dat ik sneller oom ga dan een Pallie maar met behulp van Trinkets/Inner focus/Shadow Fiend kan ik het ook erg lang uithouden zonder pots te gebruiken.

[ Voor 39% gewijzigd door MrVegeta op 30-03-2007 11:42 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

MrVegeta schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:39:
[...]

Ga rep halen met Thrallmar die hebben een goede head enchant!

Hm. Kan 'em zo 1-2-3 niet vinden op wowwiki, heb je misschien een linkje oid?

Laat maar. :)

Wel gek, ik heb Thrallmar helemaal niet in m'n reputation tab staan terwijl ik toch echt wel in die instances geweest ben.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 30-03-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

http://www.wowwiki.com/Enchantment/Head Daar vindt je alle head enchants van alle Fractions :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:38:
[...]

XraidStatus werkt nog prima, geeft aan hoeveel mensen geen sta hebben: click op icon -> buff mensen zonder sta (single buff, prayer moeje zelf casten)
Hm die moet ik straks dan maar eens even bezien.

Modje meer of minder :'(
Op naar de 70!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 121555 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:47:
[...]

Hm. Kan 'em zo 1-2-3 niet vinden op wowwiki, heb je misschien een linkje oid?

Laat maar. :)

Wel gek, ik heb Thrallmar helemaal niet in m'n reputation tab staan terwijl ik toch echt wel in die instances geweest ben.
Stomme dwerg, Thrallmar is horde stad in Hellfire, wij hebben HH. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Exitium schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:52:
[...]

Stomme dwerg, Thrallmar is horde stad in Hellfire, wij hebben HH. :P
Tssk. Zeg dat dan, prutserige hordes. :P

Na ja, ben ook nog niet revered met HH. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:39:
[...]

Ik zou hem vooral posten als ik jou was. Kijken of jouw stereotype overeenkomt met mezelf.
Vooruit dan maar. Ik hoef er niet een heel uitgebreid verhaal omheen te hangen, maar ook door het aangepaste beleid (en het feit dat ik een aantal weken op een PvP server gespeeld heb tijdens de beta, dus ik praat niet zozeer uit aannames), vind ik PvP meer iets voor mensen die World of Warcraft als een soort veredelde first-person shooter zien; Counterstrike met een vleugje fantasy, zeg maar. En de typvaardigheden die ik tegenkwam... ja, ach... typ dan gewoon niet, denk ik dan. :)

Verder vind ik het niks om continue door 'de andere partij' aangevallen te kunnen worden. Ik heb vroeger weliswaar flink wat Deathmatch-uren in Quake II en Quake III Arena gestoken, maar dat was toen. Ik heb ook de 'voorgangers' gespeeld, dus voor mij was World of Warcraft de prachtige kans om eindelijk eens door Azeroth te 'lopen' en om een andere manier met alles om te gaan in die wereld. :)

Daarom is het ook goed dat er dus, zoals ik al zei, verschillende realm types zijn; ieder z'n ding. Maar ik stoor me dus nogal eens aan mensen die op een RP realm komen om de boel te verzieken; ongeacht de reden vind ik zulke 'mensen' gewoon kneuzige, bekrompen kleuters die alles wat ze niet kunnen bevatten (wat al erg weinig is), willen slopen of wegpesten. Jeugd van tegenwoordig, he? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Yep, want in het echte leven loop je ook weg van mensen die je niet aanstaan, denk aan op je werk, familie etc etc..

o wait....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als het werk me niet aanstaat omdat de mensen kut zijn ben ik hier erg snel weg hoor.. en familie hoef je niet te bezoeken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 35113 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:55:
[...]

Vooruit dan maar. Ik hoef er niet een heel uitgebreid verhaal omheen te hangen, maar ook door het aangepaste beleid (en het feit dat ik een aantal weken op een PvP server gespeeld heb tijdens de beta, dus ik praat niet zozeer uit aannames), vind ik PvP meer iets voor mensen die World of Warcraft als een soort veredelde first-person shooter zien; Counterstrike met een vleugje fantasy, zeg maar. En de typvaardigheden die ik tegenkwam... ja, ach... typ dan gewoon niet, denk ik dan. :)

Verder vind ik het niks om continue door 'de andere partij' aangevallen te kunnen worden. Ik heb vroeger weliswaar flink wat Deathmatch-uren in Quake II en Quake III Arena gestoken, maar dat was toen. Ik heb ook de 'voorgangers' gespeeld, dus voor mij was World of Warcraft de prachtige kans om eindelijk eens door Azeroth te 'lopen' en om een andere manier met alles om te gaan in die wereld. :)

Daarom is het ook goed dat er dus, zoals ik al zei, verschillende realm types zijn; ieder z'n ding. Maar ik stoor me dus nogal eens aan mensen die op een RP realm komen om de boel te verzieken; ongeacht de reden vind ik zulke 'mensen' gewoon kneuzige, bekrompen kleuters die alles wat ze niet kunnen bevatten (wat al erg weinig is), willen slopen of wegpesten. Jeugd van tegenwoordig, he? :')
toon volledige bericht
Een MMO is niet per definitie alleen maar roleplaying
Een MMO is niet per definitie alleen maar PVE.

PVP is een onderdeel van MMO's en heeft niks te maken met FPS. Maar goed, WoW is de eerste MMO welke gespeeld wordt door meer dan het standaard MMO publiek. Ik veronderstel dat jij ook bij de categorie "My First MMO" hoort en daarom een bepaalde connectie legt tussen FPS en PVP.

Het klopt wel verder, WoW heeft heel veel kleuters uit de FPS scene aangetrokken. Maar PVP staat daar verder los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het doel van MMORPG's nog altijd de interactie met andere spelers op de aardbol. Op welke manier dat gebeurd hangt puur af van het spel en zijn policy. :)
In WoW is dat dus: Samenwerking dmv party/raid/guild en PvP dmv Alliance/Horde, Battlegrounds, Arena battles en duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMulTiE schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:59:
Yep, want in het echte leven loop je ook weg van mensen die je niet aanstaan, denk aan op je werk, familie etc etc..
Er is een wezenlijk verschil tussen zelf mensen opzoeken waarmee je niet door een deur kan, of mensen die jou opzoeken, zonder dat daar een reden voor is. Als ik over straat loop en iemand 'zoekt problemen' met mij, loop ik fijn door, want voor zulk triest kneuzenvolk heb ik geen tijd. :)

Verder ga ik graag de dialoog met mensen aan als ze ervoor openstaan, maar in een computerspel hoef ik die 'moeite' niet altijd te nemen. Het is net zoiets als iemand die hier op het forum overal komt spammen dat iedereen hier een nerd is, dat alle nerds sukkels zijn en dood moeten. En ja, dat laatste is wat overdreven, maar zulke figuren ben ik weleens op een RP server tegengekomen. En zoals vaak aangehaald wordt, "Arguing on the internet is like competing in the Special Olympics... even if you win, you're still retarted", dus ik besteed m'n tijd liever nuttig dan dat ik moeite ga doen om zulk 'volk' duidelijk te maken dat ze ook ergens anders naartoe kunnen gaan. Dan denken ze maar dat RP-ers een stelletje arrogante rukkers zijn; mij boeit het niet, want niemand dwingt ze om op zo'n server te spelen. :)

Mensen die me op een normale manier iets vragen, daarentegen, kunnen altijd op een antwoord rekenen. Zolang ze dus maar niet hun overtuigingen op proberen te dringen aan anderen; als jij op een RP server speelt, gelden daar bepaalde huisregels – ben je het er niet mee eens, dan ga je fijn ergens anders heen. Ik ren ook niet een moskee binnen met modderschoenen aan, om vervolgens te gaan klagen dat ik m'n schoenen uit moet doen. Je komt op een afgebakende plek, waar niemand je dwingt heen te gaan, dan houd je je aan de daar geldende (huis)regels. Simpel genoeg lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:07:
[...]

Een MMO is niet per definitie alleen maar roleplaying
Een MMO is niet per definitie alleen maar PVE.
Klopt. Ik heb ook nergens gezegd dat dat zo is, maar wel dat ik vind dat je je in RP stijl moet gedragen op een RP server. Ik heb ook heel bewust AutoDecline, zodat ik duel requests meteen afsla; het trekt me niet. Zelfde reden dat ik niet PvP. :)
PVP is een onderdeel van MMO's en heeft niks te maken met FPS. Maar goed, WoW is de eerste MMO welke gespeeld wordt door meer dan het standaard MMO publiek. Ik veronderstel dat jij ook bij de categorie "My First MMO" hoort en daarom een bepaalde connectie legt tussen FPS en PVP.
Nope. Ik kijk gewoon naar het gedrag van spelers. En ja, het is wel m'n eerste MMO (en ook allang niet meer de enige), maar het RPG gedeelte wat er ook bijhoort weegt voor mij zwaarder en was niet nieuw voor me. :)
Het klopt wel verder, WoW heeft heel veel kleuters uit de FPS scene aangetrokken. Maar PVP staat daar verder los van.
Er zijn niet voor niets RP-PvP servers. En op Argent Dawn heb ik me weleens Warsong Gulch in laten praten door iemand waar ik veel quests mee deed. Het was duidelijk niet mijn ding, maar ik kan me prima voorstellen wat het toevoegd, aangezien je 'in het echt' ook geen PvP flag uit kan zetten als je niet aangevallen wilt worden. Maar, ieder z'n ding; we hebben eigen servers, dus het is geen probleem zolang anderen dus niet op een server komen waar ze 'niet thuishoren', om vervolgens mensen lastig te vallen die daar wel op hun plaats zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:30

vhal

ಠ_ಠ

RP:
Dear sir [insert name], honorable magelord of [insert area], son of Lothar the Great, could you please make me, a poor fellow from the outskirts of [insert area], a dozen of nice refreshing mineral water from the mountains of Alterac, region of Azeroth where ogres rule the mountains and beyond, ?

PVE/PVP

[open tradebox]
Giev water plx!!111!!

:+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

PVP:
open tradebox
wait 2 minutes
yell: WATER NOW!!!1111oneoenenoeeleven

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:13:
Het doel van MMORPG's nog altijd de interactie met andere spelers op de aardbol. Op welke manier dat gebeurd hangt puur af van het spel en zijn policy. :)
In WoW is dat dus: Samenwerking dmv party/raid/guild en PvP dmv Alliance/Horde, Battlegrounds, Arena battles en duels.
Er zijn inderdaad tal van optie's, waarvan iedereen zijn of haar eigen set kan en mag kiezen. Ik group zelf dolgraag met anderen voor allerlei quests en misschien binnenkort ook weer voor een paar dungeons. Battlegrounds en andere PvP gerelateerde dingen, waaronder duels, komen in mijn 'boekje' niet voor. :P

En je mist RP-en, want dat doe je in veel gevallen ook samen en is voor genoeg mensen ook een doel op zich. Klassiek geval van, "het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je 't zegt". Toen mensen mij vroeger vroegen om wat water (toen m'n main een mage was :P), dan kregen ze dat, tenzij ik een "water plx" whisper kreeg. Ik ben sowieso iemand die gewoon de tijd neemt om iets helder te formuleren en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe onwijs druk diegenen het hebben, die alles afkorten, maar misschien dat een paar mensen hier daar hun licht op kunnen laten schijnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deadsy33 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:28:
RP:
Dear sir [insert name], honorable magelord of [insert area], son of Lothar the Great, could you please make me, a poor fellow from the outskirts of [insert area], a dozen of nice refreshing mineral water from the mountains of Alterac, region of Azeroth where ogres rule the mountains and beyond, ?

PVE/PVP

[open tradebox]
Giev water plx!!111!!

:+
That pretty much sums it up. _O-

Het leukste vind ik trouwens wel (en dat komt nog verbazigwekkend veel voor, schijnbaar) de mensen die niet weten wat je van welke class kan vragen. Dan wordt een priest lastig gevallen voor water of een warlock moet ineens een portal maken. En dan worden die mensen boos, omdat je het simpelweg niet kan, hoe graag je ze ook ergens heen zou willen teleporteren... puur om van ze af te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als ik water moet dan is het in een instance en dan zit ik 9 van de 10x op TS en dan is het "oh kind sir could i please have some water from your devine persona" oid :P altijd leuk om mensen een beetje gek te maken ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:30

vhal

ಠ_ಠ

Als ik wat nodig heb van een medespeler die niet in mijn guild zit, dan vraag ik het gewoon netjes in beschaafd engels.
Niet zoiets van "giev w4terz plx!!111" maar een gewoon normale zin als

"May i ask you something, if you're not busy? "
"Sure, np"
"May i have one stack of water please? "
"Sure, np"
[open tradebox]
[trade]

klaar, simple as that.

In het echte leven ga je toch ook niet naar de bakker om vervolgens "GEEF BROOD, NU!!!" te schreeuwen? ;)

Wat betreft het afkorten van woorden, ik gebruik zelf ook 'ofc' 'kk' 'np' 'bb' 'nn' in /g etc. Geen kwestie van geen tijd hebben, maar meer uit gemakzucht...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

kwas gister een aan het helpen in nagrand voor z'n clefthoof quest (zodat ik thick clefthoof leather kon skinnen) en bij elke heal dat ik op een deed kreeg ik een "thank you" in partychat :D hoebedoelje netjes opgevoed :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attixx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04:26
Ik zou willen beginnen met wow, heb mij ondertussen een beetje ingelezen en besloten dat druid mij wel aanstaat. Nu zou ik graag voornamelijk een (resto) healing build maken, maar wanneer ik geen party heb wil ik ook kunnen solo'en en questen.

Enkel geraak ik er niet aan uit of ik hiervoor het beste een balanced / resto build neem, of juist een fero / resto build. Het voordeel bij de fero build is dat ik die talents kan gebruiken bij het transformeren naar een bear of cat form. Zijn deze forms nuttig? Of kan ik met een balaced / resto build ook prima solo'en? Als iemand hier wat meer over zou kunnen vertellen ben ik enorm dankbaar :).

Is er ook misschien een build die balanced / resto en fero combineerd?
PvP interesseert mij niet, maar ik wil toch wel mijn mannetje kunnen staan in PvE, dat het allemaal wat langer duurt maakt me niet uit, zolang ik maar niet in 3 slagen dood ben ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nefarian op een RP-server:

Lancelot(Warrior): By the sword and blood of the knight of Stormwind! My health is low, I require aid from the mighty healers of Azeroth!
Guiniverre(Priest): By the light of the holy cathedral of stormwind, I shall grand thee healing!
*Nefarian crits Lancelot for 1337 (crushing blow)*
*Lancelot dies*
*Nefarian's shadowflame hits raid for BBQ*
*Raid wipes*

Nefarian op PVP server:

Meatshield: wtf, you slackers, heal fuckers!
IRhealz: kk, inc healz
Meatshield: kkthnx

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-03-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

eendje schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:48:
kwas gister een aan het helpen in nagrand voor z'n clefthoof quest (zodat ik thick clefthoof leather kon skinnen) en bij elke heal dat ik op een deed kreeg ik een "thank you" in partychat :D hoebedoelje netjes opgevoed :P
Doe ik ook altijd als ik met iemand speel die mij healed (niet in instances natuurlijk, dan is het zijn "taak"). Daarnaast vind ik het heel cool hoe die undead dat zegt: /thank = Gee thx, of Apreciated _/-\o_

I can't stand the smell of ORCS :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201730

mmh als iemand bij mij ( ben een mage ) gewoon maar trade opent en niks zegt krijgt ie meestal et antwoord van ??????? en als ie dan zegt WATER PLX dan is et meestal van * put 1 stack water in trade screen * en dan terug whispere 1g PLX. tis gewoon verbluffend hoe snel mensen dan de trade weer cancele :P

don't get me wrong, als iemand gewoon netjes vraagt aan me van can i pls have some water dan krijgt ie het gewoon altijd hoor. ook al een paar keer 5g gekrege om iemand een paar stack water/food te make zodat ie kon farmen. xD

maarja ik heb dus gewoon een gruwelijke hekel aan mense die gewoon trade openen zonder te vragen ( tenzij het niet in een raid is ofc maar dan nog word 9 van de 10x 1st gevraagd ) en dan schreeuwe WATER PLX of FOOD PLX, meestal gaat men char dan automatisch zitten en verschijnt er een afk tag ^^ of ze komen aant betalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Attixx schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:48:
Ik zou willen beginnen met wow, heb mij ondertussen een beetje ingelezen en besloten dat druid mij wel aanstaat. Nu zou ik graag voornamelijk een (resto) healing build maken, maar wanneer ik geen party heb wil ik ook kunnen solo'en en questen.

Enkel geraak ik er niet aan uit of ik hiervoor het beste een balanced / resto build neem, of juist een fero / resto build. Het voordeel bij de fero build is dat ik die talents kan gebruiken bij het transformeren naar een bear of cat form. Zijn deze forms nuttig? Of kan ik met een balaced / resto build ook prima solo'en? Als iemand hier wat meer over zou kunnen vertellen ben ik enorm dankbaar :).

PvP interesseert mij niet, maar ik wil toch wel mijn mannetje kunnen staan in PvE, dat het allemaal wat langer duurt maakt me niet uit, zolang ik maar niet in 3 slagen dood ben ofzo ;)
tot 70 gewoon feral. dat is de relaxte lvlen. je kan nog steeds prima healen mits je een redelijke healing set hebt (ik heb MC gedaan als main healer met 0/31/20 build)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

deadsy33 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:44:
Als ik wat nodig heb van een medespeler die niet in mijn guild zit, dan vraag ik het gewoon netjes in beschaafd engels.

"Sure, np"
"Sure, np"
[open tradebox]
[trade]

klaar, simple as that.

In het echte leven ga je toch ook niet naar de bakker om vervolgens "GEEF BROOD, NU!!!" te schreeuwen? ;)

Wat betreft het afkorten van woorden, ik gebruik zelf ook 'ofc' 'kk' 'np' 'bb' 'nn' in /g etc. Geen kwestie van geen tijd hebben, maar meer uit gemakzucht...
toon volledige bericht
Oh, bij ons op ventrilo wordt dan gevraagd:"Did we bring a water dispenser for this run?" Werkt altijd!

Speel op The Venture Co. trouwens een RP-PVP server en doe niet aan RP en nauwelijks aan PVP :S Maar zoals fibberish aangeeft, dat wil niet zeggen dat je het hoeft te verpesten voor mensen die dat wel doen.

Onze guild chat is vrij, maar in /s en de algemene kanalen gebruiken wij fatsoenlijke spelling. Wij zitten daar om weg te zijn van de l33tsp34k en dat lukt vrij aardig.
Anoniem: 201730 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:51:
don't get me wrong, als iemand gewoon netjes vraagt aan me van can i pls have some water dan krijgt ie het gewoon altijd hoor. ook al een paar keer 5g gekrege om iemand een paar stack water/food te make zodat ie kon farmen. xD
Ach wij zijn een keer naar ZG gegeaan met 20 man waarvan geen enkele mage. Daar is een mage in Stormwind niet slechter van geworden. Hij was de enige die reageerde op onze vraag of er een mage 'wat' water kon maken. Dat wat water werd 3 16-slotters vol :o. Weet niet meer precies hoeveel het was, maar was iets van 10g-20g, voor even wat water maken :P.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 30-03-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
water ? ik heb darkpact geen water nodig ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:55
Hom3r schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:58:
Whehehe dat én LIFETAP HEEELLLLL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayre
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:57

Ik speel zelf al n tijdje met n hybrid build (0/31/30) met uiteraard een feral en een healingear. Kom er aardig eind op beide vlakken, weinig downtime etc.

Eerste keer dat ik hier post trouwens, iemand hier die op Doomhammer rondhangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attixx
hm ok bedankt :)

Ik was aan het denken aan deze build 1/27/33:
http://www.wowhead.com/?talent=zzZxhGscbRbZxxIzcqMLo

Is die nature's grasp spell zijn punt waard? Ik verwacht dat deze niet werkt wanneer ik in bear of cat form ben? Maar misschien is het handig voor als ik word aangevallen tijdens het healen? Ook ben ik een beetje aan het twijfelen of ik nu moet kiezen tussen Mark Of The Wild buff - of Furor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

First off: als je begint met WoW raad ik je sterk aan gewoon een feral build te pakken. Je healing is echt voldoende voor 99% van de content. resto builds zijn pas echt leuk end-game en dat is relatief een klein deel van het spel. Ik heb als feral probleemloos ge(main!)healed tot aan level 68. Daarna ben ik resto gegaan, dus kan ik niet zeggen hoe het verder was gegaan als Feral healer, maar dat geeft al aan dat je een heel eind moet komen.

Maar goed een antwoord op je vraag:

Balanced en resto combineert veel makkelijker imho dan Feral-Resto, dit omdat je een zekere Synergie hebt tussen bepaalde Resto en Balance talents (met name voor Healing Touches).

Ik heb vandaag een van onze Balance druids een mooie hybrid build gegeven, hier een passsage uit dat bericht:
Een echte hybrid build:

link

Er zijn 11 punten in resto waar je als balance weinig aan hebt, dus dat valt wel mee. Omdat wrath de beste damage spell is voor een Boomkin (betere mana/casttijd/damage dan Starfire), mis je eigenlijk alleen 1 punt in Moonfury en 5 punten in wrath of cenarius. Als je meer damage wil dan is dit ook een idee(10% healing minder):

link 2

Eigenlijk is het hele idee om je resto tree in ieder geval tot NS op te bouwen en je te richten op healing touches (de grote heals). HoT healing is pas effectief als je veel dieper de resto boom in duikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46
Hom3r schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:58:
Heerlijk he :P Ik heb een full affliction build en baseer veel van mn damage op DoT/drain life. Naast het feit dat ik eeuwig door kan DPS'en en daarmee ook nog eens vaak de damagecharts aanvoer, ben ik ook altijd de enige die aan het einde van ieder gevecht gewoon full/mana health over heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Attixx schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:17:
hm ok bedankt :)

Ik was aan het denken aan deze build 1/29/31:
http://www.wowhead.com/?talent=MzZxhGscbRLZxxIzcq0Lo

Is die nature's grasp spell zijn punt waard? Ik verwacht dat deze niet werkt wanneer ik in bear of cat form ben? Maar misschien is het handig voor als ik word aangevallen tijdens het healen? Ook ben ik een beetje aan het twijfelen of ik nu moet kiezen tussen Mark Of The Wild buff - of Furor.
Ow... een paar snelle correcties:

Nurturing instincts is heel slecht. Je zal namelijk heal gear en feral gear verzamelen. Op heal gear zit weinig strength, dus die punten zijn echt niks waard.
Natural Shapeshifter: Je zal niet genoeg shiften omdat dat talent het waard te maken.
Thick hide; ik zou het voor de end game periode skippen en imp bash nemen en de overige punt in een damage skill te zetten.

Dan: Je gaat voor zowel Swift mend als Natures swiftness. Omdat je een hybrid bent heb je eigenlijk niet genoeg punten om allebei effectief te maken. WoW beloont specialiseren, dus kies voor HoT/SM (heal over time/swiftmend) of HT/NS (Natures touch/Natures swiftness)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bosmonster schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:23:
[...]

Heerlijk he :P Ik heb een full affliction build en baseer veel van mn damage op DoT/drain life. Naast het feit dat ik eeuwig door kan DPS'en en daarmee ook nog eens vaak de damagecharts aanvoer, ben ik ook altijd de enige die aan het einde van ieder gevecht gewoon full/mana health over heeft :P
Altijd zo leuk als je triggerhappy healers hebt, dan krijg je niet eens de tijd om te drainen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Exitium schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:29:
Altijd zo leuk als je triggerhappy healers hebt, dan krijg je niet eens de tijd om te drainen. :P
Ik heb het afgeleerd locks te healen. Altijd wel leuk als je in je ooghoek hun hp ziet verminderen en je denkt dat ze lifetappen... tot ze dood gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Als druid zou ik eerste redelijk diep de feral tree ingaan en daarna wat support in de resto tree. Dingetjes die leuk zijn zoals wat extra healing op je hots. Mana regen tijdens combat, dat soort toevoegingen. Je hebt pas points in resto nodig zodra je eind vijftig "lastige" instances gaat healen.

Je party willen ondersteunen met heals is een ding, maar zelf met plezier kunnen levelen (1-50) moet niet onderschat worden. Als je meteen vol inzet op resto wordt dat laatste solo nogal lastig/vervelend/traag.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 15:23

Sebazztiaan

sebas!

Als je als priest een bangle of endless blessings gebruikt op het moment dat je een Ccast procced heb je een behoorlijke tijd full mana regen, de volgorde is dan:

Ccast -> trinket -> greater heal -> innerfocus -> wachte efjes -> greater heal -> greater heal

3greater heals gespammed zonder manaregen te verklooien ivm 5s rule, waarvan er ook nog eens 2 gratis waren.

Dit is toch een seconde of 15 full mana regen! +120 spi buff, ga maar aan staan. Als je een goed gecoordineerde raid hebt kan je zelfs afspreken dat je 15s niet cast, en aan het einde van je ccast een greater heal cast, daarna innerfocus en weer een greater heal, mits je die trinket gebruikt uiteraard. Who needs priest-pets ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sebazztiaan op 30-03-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Ik zeg in het begin altijd maar expliciet "do not heal me". Dat werkt in 5 mans prima. Ik heb liever dat ik een keer dood ga dan, dan dat de healer z'n aandacht op mij blijft houden.

Onze guild healers snappen het sowieso wel :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 30-03-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

de enige goede druid build is natuurlijk 0/31/30 met een Tank/Healer hybride :+

kijk maar op armory bij Bezulba, healing tanker ftw :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deadsy33 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:44:

"Sure, np"
"Sure, np"
[open tradebox]
[trade]

klaar, simple as that.

Zou wel interessante gevolgen hebben om dat bij een bakker te doen. _O-
In de guild chat heb ik er ook vrijwel geen moeite mee; zolang ik nog maar kan volgen waar het over gaat (de meeste afkorting ken ik wel en van de anderen is het wel redelijk duidelijk wat ze betekenen, maar... niet altijd). In /say op een RP server mag er van mij een flinke waarschuwing tegenover staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Attixx schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:17:

Is die nature's grasp spell zijn punt waard? Ik verwacht dat deze niet werkt wanneer ik in bear of cat form ben?
FYI: je kunt deze ook casten in cat/bear form, ik gebruik die wel eens tijdens het questen, schijnt ook lekker te zijn als je PVP doet.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

stopt de drain als lock op 100% zit ofzo?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
eendje schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:36:
[...]

Nee, we drainen gewoon door tot 100000% health :P

damage blijft wel doortikken, rest is overheal

Is over het algemeen het beste voor een drain-dps'er, aangezien dat minder threat genereert dan continu lifetap/drain, en is bovendien een stuk sneller dan het continu lifetappen. Heb toch ruim 3K mana uit DP klaar staan de hele tijd.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 30-03-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
eendje schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:36:
[...]

Nee uiteraard niet maar tis wel zonde van de mana van healers :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan

Sebazztiaan

sebas!

Bosmonster schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:34:
[...]

Ik zeg in het begin altijd maar expliciet "do not heal me". Dat werkt in 5 mans prima. Ik heb liever dat ik een keer dood ga dan, dan dat de healer z'n aandacht op mij blijft houden.

locks hoeven niet gehealed te worden, renewtje en alles is okay.

Wat wel grappig was, de eerste paar keren steamvaults, staat een lock te wanden, met full health en vraagt hij de druid om een innervate!

Omg, lrn2play! en hate PuG's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:37:
[...]

Is over het algemeen het beste voor een drain-dps'er, aangezien dat minder threat genereert dan continu lifetap/drain, en is bovendien een stuk sneller dan het continu lifetappen. Heb toch ruim 3K mana uit DP klaar staan de hele tijd.
De meeste bosses zijn toch immune voor drain life/siphon life effecten? Je leunt dan zwaarder op dark pact neem ik aan.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sebazztiaan schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:39:
[...]

locks hoeven niet gehealed te worden, renewtje en alles is okay.

Wat wel grappig was, de eerste paar keren steamvaults, staat een lock te wanden, met full health en vraagt hij de druid om een innervate!

Omg, lrn2play! en hate PuG's!
Lol, mage alt zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sallin schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:40:
[...]

De meeste bosses zijn toch immune voor drain life/siphon life effecten? Je leunt dan zwaarder op dark pact neem ik aan.
Ik ken geen enkele boss die daar immune voor is.

Alleen constructs zijn immune voor drains, maar boss-versies dan weer niet.

Zoveel constructs kom je dan ook weer niet tegen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 30-03-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan

Sebazztiaan

sebas!

cha ik heb de balle verstand van locks, speel een priest, maar dat wist ik zelfs nog, een lock met een renew/lifetap/drain life kan door blijven gaan tot hij een ons weegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan

Sebazztiaan

sebas!

Bosmonster schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:41:
[...]

Ik ken geen enkele boss die daar immune voor is.

Alleen constructs zijn immune voor drains, maar boss-versies dan weer niet.
buitenom dat hij kan als hij full health heeft toch gewoon lifetappen! en een renew vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:49:
Nefarian op een RP-server:

Lancelot(Warrior): By the sword and blood of the knight of Stormwind! My health is low, I require aid from the mighty healers of Azeroth!
Guiniverre(Priest): By the light of the holy cathedral of stormwind, I shall grand thee healing!
*Nefarian crits Lancelot for 1337 (crushing blow)*
*Lancelot dies*
*Nefarian's shadowflame hits raid for BBQ*
*Raid wipes*
_/-\o_

Ik zal er spijt van krijgen, als ik er serieus op in ga, maar: daarvoor heeft onze lieve heer dus macro's uitgevonden. Ik had ze vroeger voor zo ongeveer alles toen ik als warlock op Argent Dawn speelde. Met name bij de pets en het summonen was dat leuk (ik had er een aantal die iemand op class aanspraken). En in een aantal gevallen (waaronder een bezoekje aan Scarlet Monastery) liep het in zoverre de spuigaten uit, dat het de rest van de groep afleidde, dus toen ben ik maar even op de non-macro bar overgegaan. :D
Nefarian op PVP server:

Meatshield: wtf, you slackers, heal fuckers!
IRhealz: kk, inc healz
Meatshield: kkthnx
Op een PvE server ontbreekt dan weer de scheldkannonade. Daar is het gewoon 'heal!' en de grapjassen die dan 'tank!' terug gaan roepen. :D

Ik heb aan dat geval ooit eens een heel topic op 't forum van de guild waar ik toen deel van was, gewijd, omdat de sfeer echt naar de klote ging als mensen steeds om buffs gingen vragen of heals; iedereen die gaat raiden behoort z'n class te kennen en iedereen waar ik destijds mee speelde (en dat zal nu niet anders zijn voor alle anderen) kende z'n class ook. Behalve in pick-up-groups. O-)

Maar, zoals een patient de dokter niet gaat vertellen dat 'ie 'm 'moet' genezen, zo moeten bijvoorbeeld warriors ook gewoon hun klep dichthouden tegen priests die druk bezig zijn een groep van 40 in leven te houden; iedere tank heeft in principe al meerdere healers. Of mensen die bij paladins om buffs gaan zeuren als je middenin een boss fight zit. Hmm, ik denk dat ze dan wel andere prioriteiten hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bosmonster schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:37:
[...]

ah ok mooi :P ik heal nl ook altijd iedereen in m'n party... mits natuurlijk we niet bij een boss zijn die voor 5k hit.. maar ik vind het atlijd een indicatie van mijn performance als iedereen 99% van de tijd full health heeft :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attixx
bedankt voor de uitleg allemaal :)
Anoniem: 139886 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:27:
[...]

Ow... een paar snelle correcties:

Nurturing instincts is heel slecht. Je zal namelijk heal gear en feral gear verzamelen. Op heal gear zit weinig strength, dus die punten zijn echt niks waard.
Natural Shapeshifter: Je zal niet genoeg shiften omdat dat talent het waard te maken.
Thick hide; ik zou het voor de end game periode skippen en imp bash nemen en de overige punt in een damage skill te zetten.

Dan: Je gaat voor zowel Swift mend als Natures swiftness. Omdat je een hybrid bent heb je eigenlijk niet genoeg punten om allebei effectief te maken. WoW beloont specialiseren, dus kies voor HoT/SM (heal over time/swiftmend) of HT/NS (Natures touch/Natures swiftness)
ooh ok bedankt, het was mij niet duidelijk dat je het beste voor 1 van beide koos.
Anoniem: 139886 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:20:
[...]
Balanced en resto combineert veel makkelijker imho dan Feral-Resto, dit omdat je een zekere Synergie hebt tussen bepaalde Resto en Balance talents (met name voor Healing Touches).

Ik heb vandaag een van onze Balance druids een mooie hybrid build gegeven, hier een passsage uit dat bericht:

http://www.wow-europe.com...0000050500311501000000000
Die build lijkt me eigenlijk wel vet, wat ik niet goed begrijp wat maakt de bear form beter dan moonkin bv? Want de meeste raden hier allemaal feral builds aan. En de cat form denk ik sowieso niet veel te gebruiken. Kan zijn van wel, maar rogue skills voor PvP zegt me op dit moment eigenlijk niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Awwwww om 14:00 vrij van me werk en lekker de rest van de dag WoW spelen! _/-\o_

Vanmiddag effe 16 quests inleveren dus dat wordt heel eind richting level 48 en dan de rest van de avond Zul'Farrak runnen. Tis alleen erg lastig om een party met mallet te vinden. Ik moet Ghazrilla voor de quest nog doen.

* JeroenNietDoen kijkt user Redfoxert lief aan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35113 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:48:
[...]Maar, zoals een patient de dokter niet gaat vertellen dat 'ie 'm 'moet' genezen, zo moeten bijvoorbeeld warriors ook gewoon hun klep dichthouden tegen priests die druk bezig zijn een groep van 40 in leven te houden; iedere tank heeft in principe al meerdere healers. Of mensen die bij paladins om buffs gaan zeuren als je middenin een boss fight zit. Hmm, ik denk dat ze dan wel andere prioriteiten hebben. :P
OEH OEH OEH: Anecdote tijd! :)

Ik ging met drie guildies wat AD rep farmen in Strat Scarlet. We hadden ff geen 5e man, dus we hadden een rogue geinvite. We beginnen:

Rogue: OK!! Druid heal, mage dps, tank tank!

Wij zitten op Teamspeak te lachen van: Okee... dit wordt lollig.

En ja hoor, elke pull vertelt hij hetzelfde. We rossen erdoor (snore-mode), wij grote lol omdat niemand zelfs maar onder de 75% hp komt en hij toch maar blijft "leiding geven".

Alles plat.

Rogue: OMFG!!!! I never came past the first gate with a group OMFG we rock!! jay jay jay

Je begrijpt dat we gierden van het lachen op TS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Attixx schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:51:
bedankt voor de uitleg allemaal :)

[...]

ooh ok bedankt, het was mij niet duidelijk dat je het beste voor 1 van beide koos.

[...]

Die build lijkt me eigenlijk wel vet, wat ik niet goed begrijp wat maakt de bear form beter dan moonkin bv? Want de meeste raden hier allemaal feral builds aan. En de cat form denk ik sowieso niet veel te gebruiken, kan zijn van wel maar rogue skills voor PvP zegt me op dit moment eigenlijk niet zoveel.
cat is je grind/quest form.. als je een druid in z'n casterform ziet grinden is hij of gek, of harstikke gek. kijk als je balance bent dan zul je idd niet zoveel in cat zitten, maar zoveel balancedruids zijn er niet en dat heeft een reden. feral is veel makkelijker, veel makkelijker gear te krijgen (want je hebt eigenijk gewoon rogue stuff nodig ipv +spelldmg leather waar er niet echt veel van is) veel makkelijker grinden, geen managezeur. in other words feral = teh best :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:52:
Awwwww om 14:00 vrij van me werk en lekker de rest van de dag WoW spelen! _/-\o_

Vanmiddag effe 16 quests inleveren dus dat wordt heel eind richting level 48 en dan de rest van de avond Zul'Farrak runnen. Tis alleen erg lastig om een party met mallet te vinden. Ik moet Ghazrilla voor de quest nog doen.

* redfoxert kijkt user Redfoxert lief aan :>
Pffff ... moet dat ? :) Njah we kunnen voor Arcatraz wel ff snel door ZF heen jagen :) Als je alleen de Ghazrilla quest nog moet is dat zo gepiept ....

of anders whisper me vanmiddag ff :) Ben toch thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 07:07
Je kan hem beter even aan dat mallet helpen :) Ben je daar ook voorlopig weer vanaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Attixx schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:51:
Die build lijkt me eigenlijk wel vet, wat ik niet goed begrijp wat maakt de bear form beter dan moonkin bv? Want de meeste raden hier allemaal feral builds aan. En de cat form denk ik sowieso niet veel te gebruiken, kan zijn van wel maar rogue skills voor PvP zegt me op dit moment eigenlijk niet zoveel.
Moonkin en Beervorm moet je eigenlijk niet vergelijken, dat zijn heel andere dingen.

De reden dat we je aanraden feral te gaan is vooral omdat het een stuk makkelijker is: Er is meer gear voor en je hebt minder "downtime". Je kan gewoon langer doorgaan voordat je een pauze moet inlassen. Als je geen mana hebt heb je als feral eigenlijk geen probleem, als moonkin is dat een verplichte drink-pauze.

Balance is geen rocket science hoor, maar je zal iets meer geld kwijt zijn aan drinken, meer pauzes moeten nemen en minder makkelijk gear vinden.

En een giga voordeel van early feral: op level 20 krijg je cat en kan je als feral die cat vorm harder laten lopen (op level 20 15%, op level 21 30%). Daar ga je echt heel heel blij mee zijn, want wandelen is echt het ergste aan WoW^^.

Over Cat: Je zal Cat leren waarderen zodra je tegen één mobje vecht. Je doet namelijk veel meer singletarget damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:08

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Laten we zeggen dat forms de hele kracht van een druid zijn. :P Het mooie eraan is namelijk dat je zowel prima kan healen in je normale form (of je treeform als je je restoration tree veel aandacht geeft), als ook de warrior/tank kan uithangen in bear form, maar je kan ook prima DPS'en in cat form. Daar komt nog bij dat je in je aquatic form snel door het water kan gaan zonder dat je breath nodig hebt (af en toe naar die form toe gaan tussen gevechten onder water door en je hoeft nooit meer naar boven :P), en travel form is ook wel fijn als je snel ergens naartoe of ergens vandaan wil. :P Oh, en dan heb je moonkin form nog, maar ik heb een druid nooit echt als een caster gezien, dus die lijkt me minder handig. :P
Anoniem: 139886 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:06:
En een giga voordeel van early feral: op level 20 krijg je cat en kan je als feral die cat vorm harder laten lopen (op level 20 15%, op level 21 30%). Daar ga je echt heel heel blij mee zijn, want wandelen is echt het ergste aan WoW^^.
Inderdaad, 100% eens. 30% speed increase lijkt weinig maar het maakt het spelen zoveel fijner...alleen jammer als je moet wachten op een party member die geen aspect of the cheetah of feral swiftness heeft. :P
Over Cat: Je zal Cat leren waarderen zodra je tegen één mobje vecht. Je doet namelijk veel meer singletarget damage.
Cat form is gewoon geweldig als je voor een quest dingen moet verzamelen die mobs laten vallen, gaat veel sneller dan in bear form. :P

[ Voor 32% gewijzigd door NMe op 30-03-2007 14:10 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13
Heeft er iemand wat leuke shaman addons? Ik heb zelf:

* Totemus --> grafische addon, die de totems wat groepeert. Hij bevalt mij echter niet, anderen zijn er lyrisch over...
* Ankhtimer --> houdt bij of ankhs op cooldown zijn en hoelang deze cooldown duurt. Prima addon.
* Aspected --> ghostwolf stancebar is fijn.
* Totembladibla --> geeft aan wanneer totems bijna gaan verdwijnen door middel van een message in beeld. Geeft ook aan wanneer ze verdwenen zijn.

Ik zoek eigenlijk iets als ankhtimer, maar dan voor totems. Een addon die met behulp van een of andere buffbar bijhoudt hoelang mijn totems nog blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Anoniem: 139886 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:55:
[...]

OEH OEH OEH: Anecdote tijd! :)

Ik ging met drie guildies wat AD rep farmen in Strat Scarlet. We hadden ff geen 5e man, dus we hadden een rogue geinvite. We beginnen:

Rogue: OK!! Druid heal, mage dps, tank tank!

Wij zitten op Teamspeak te lachen van: Okee... dit wordt lollig.

En ja hoor, elke pull vertelt hij hetzelfde. We rossen erdoor (snore-mode), wij grote lol omdat niemand zelfs maar onder de 75% hp komt en hij toch maar blijft "leiding geven".

Alles plat.

Rogue: OMFG!!!! I never came past the first gate with a group OMFG we rock!! jay jay jay

Je begrijpt dat we gierden van het lachen op TS _/-\o_
toon volledige bericht
heh, dat klinkt als ik in m'n early rogue days... als het een NE was, niet op runetotem toevallig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Racemol schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:05:
Je kan hem beter even aan dat mallet helpen :) Ben je daar ook voorlopig weer vanaf!
Veel teveel heen en weer gereis :) ZF eenmalig is minder werk. Die mallet mag ie lekker zelf een keer halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Bosmonster schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:34:
[...]

Dat doet mij denken aan de mooie tijd in stratholme (toen die tier 0 ook nog hip was). Ik als noob priest altijd braaf iedereen healen, inclusief de warlock. Zegt de warlock op een gegeven moment "don't heal me, I'll bandage" ... drie seconde later ligt ie dood neer :D

Gister trouwens in Arcatraz getankt, voor de kara quest. Het is en blijft echt een lastige instance. Onnodig veel gewiped en op het einde de laatste boss niet dood gekregen. De laatste mob healde op een gegeven moment van 40 naar 70%. Toen die terug op 40% was spawnde plotseling de boss. Volgens mij is dit toch wel een bug, of niet? In ieder geval besloten we er maar een einde aan te maken, andere keer maar weer.
We hadden ook een shaman bij ons die constant aggro kreeg (en dus ook constant dood ging) Ik snap niet hoe hij dat voor elkaar kreeg de hele tijd, z'n dps was de helft van wat de rogue deed aan dps, en die kreeg dus nooit aggro.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attixx
Hehe ok bedankt, dat lijkt me dus duidelijk.

ik denk er ondertussen om deze talent build te doen:
Bijna net hetzelfde als Bezulba zijn build, dus ik denk dat het wel ok zit tenzij iemand nog opmerkingen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211690

Hallo mensen, ik wil even wat kwijt!

Ik heb een 49 NE hunter en alles gaat leuk en aardig, zeer fijne klasse om mee te solo'en (zoals jullie weten :) ) Helaas heb ik de laatste tijd echt te weinig tijd om te spelen ivm met stage lopen!! Gelukkig bestaat er dit forum want anders zou ik me waarschijnlijk heel erg vaak gaan vervelen hier :P En natuurlijk is dit ook een rete goede plek om veel over wow te leren (doe ik toch wat nuttigs). Maar goed, genoeg chit chat!!

Zouden jullie mij misschien wat tips of iets dergelijks kunnen/willen geven over mijn hunter :http://armory.wow-europe.com/?#character-sheet.xml?r=Eonar&n=Damarcus
Ow en als er mensen zijn die toevallig ook op Eonar spelen, meld u ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 211690 op 30-03-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-05 17:36
Katala schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:16:
We hadden ook een shaman bij ons die constant aggro kreeg (en dus ook constant dood ging) Ik snap niet hoe hij dat voor elkaar kreeg de hele tijd, z'n dps was de helft van wat de rogue deed aan dps, en die kreeg dus nooit aggro.
Shaman heeft geen aggrodump itt een Rogue. Enige manier om je aggro kwijt te raken is even weg lopen (en de tank dus taunt) of doodgaan :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik ga weer beginnen met wow na 2 weken stoppen, had alles van me pc gegooit.

Nu wil ik de patches dlen, maar is de patch 2.0 van 698 de volle patch? Zodat ik alleen die hoef te downloaden en te installeren? Of is de totale patchgrootte meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:34:
Ik ga weer beginnen met wow na 2 weken stoppen, had alles van me pc gegooit.

Nu wil ik de patches dlen, maar is de patch 2.0 van 698 de volle patch? Zodat ik alleen die hoef te downloaden en te installeren? Of is de totale patchgrootte meer?
Als je TBC hebt zou ik die eerst installeren en daarna updaten. Als je die niet hebt, volgt er nog meer na die 698 MB.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.