Ik denk dat die ene wél-resto-priest de boel voor jullie verziekt!eendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:09:
[...]
uit m'n hoofd
2 priests waarvan 1tje geen resto
Een warlock kan vrij eenvoudig richting de +1000 shadow hebben. Voor mages heb ik geen flauw idee.Paladin schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:01:
Zucht 2 dagen wipen op de curator, we komen gewoon dps te kort, het duurt te lang voordat die flares neergaan, daardoor als de evocation komt, is er vaak nog 1,3 flare up dit duurt zolang dat evoc eigenlijk alweer bijna voorbij is als we echt kunnen gaan nuken op de curator.
Enig idee hoeveel +dmg een lock en mage ongeveer moeten hebben voor dat gevecht? (unbuffed)
1K DPS is ook ongeveer wel het streven voor een DPS class in goeie gear. Ikzelf haal met full affliction ongeveer 800 DPS (zonder shadow priest), maar heb nog geen Kara/Heroic-gear, alleen normaal 70-spul met groene gems en enchants. Ongeveer +800 shadow damage ook.
Ben helaas ook geen tailor voor de Shadoweave set
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 26-03-2007 14:18 ]
Hmm, dan komt de healing op een Holy priest en een semi-resto druid neer? Da's te weinig IMO. Wij hebben normaal gesproken twee pala's en een priest op healing en daarmee is 't goed te doen, maar jullie krijgen nooit garrote aangehealed lijkt me. (of je zit in no time zonder mana)eendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:09:
[...]
uit m'n hoofd
2 mages, 1 frost/arcane 1 fire/arcane
1 lock geen idee over spec
1 feral druid MT
1 hybrid tank/heal druid (ik)
1 rogue
1 hunter
1 dps shammie (geen melee dus dat is dan elemental)
ik denk dus dat we een beetje undergeared zijn.. een aantal zijn net gedinged en hebben echt net 10 minuten hun attunement.
mja daar lijkt het idd wel op. ik heal niet ik was OT daar. DPS shammie deed mee met de healing, maar ja dat zet ook geen zoden aan de dijk. beide priests healden btw, ook al was 1tje niet healing specced
nou ja een paar fatsoenlijke priests meenemen dan maar
of een prot warrior kan ik tenminste weer healen
(alhoewel m'n tanking gear atm beter is
)
nou ja een paar fatsoenlijke priests meenemen dan maar
[ Voor 9% gewijzigd door Bezulba op 26-03-2007 14:21 ]
blup
Anoniem: 57365
1 healer (+2 halve) een beetje weinig imho. Waarschijnlijk genoeg hier, maar ik vraag me af of dat genoeg is voor de rest van de instance.eendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:09:
[...]
uit m'n hoofd
2 mages, 1 frost/arcane 1 fire/arcane
1 lock geen idee over spec
1 feral druid MT
1 hybrid tank/heal druid (ik)
1 rogue
1 hunter
1 dps shammie (geen melee dus dat is dan elemental)
ik denk dus dat we een beetje undergeared zijn.. een aantal zijn net gedinged en hebben echt net 10 minuten hun attunement.
Wij runnen de instance met:
2 warroir, 1 prot and 1 dps (vind prot warriors betere tanks dan feral druids, zeker na nerf)
1 mage
1 lock
1 shadowpriest
1 holy priest
1 holy pala
1 hybrid heal/dps druid or shammy
1 rogue
1 hunter
in het begin hadden we redelijk wat problemen met curator, maar nu de hybrid healers dps-sen en iedereen's gear beter is, is curator een eitje geworden.
tjah pala's he dan is het eazy mode
blup
Onze Kara setup verschilt, zo hadden we wo/vr geen hunter mee en gisteren bij Nightbane wel. Wat we proberen is om één van iedere class plus een extra pala mee te nemen. Priest en twee pala's voor healing, druid/warrior tanks, rest DPS met eventuele backuphealing van een shaman, is zelden nodig though. Afhankelijk van wie er online zijn lopen we ook regelmatig met twee mages en twee rogues in plaats van een shaman/hunter/lock rond though.
Je kan moeilijk klagen, iedereen heeft nu die mogelijkheid.eendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:21:
tjah pala's he dan is het eazy mode
[ Voor 19% gewijzigd door Exitium op 26-03-2007 14:22 ]
Ja, 25 man instances is een ander verhaal, maar voor 10 man (Karazhan) is het gewoon verspilling van spots waar echte DPS in kanAnoniem: 57365 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:10:
[...]
Hunters zijn wel nodig voor de pull. Niet in karazahn, maar echt onmisbaar in gruul's liar. Buiten dat is misdirection een super skill om de tank extra agro te geven zodat dps los kan gaan
Beetje jammer dat je je dps compleet gimped daarvoor.surv specced, imp traps + readiness.
edit: plus -4 sec traps set bonus
------------------------
ja dacht al dat hij speciale build had.. maar het is echt tof, en onderschat.
Hmm constant 2e in dps in Karazhan en 3e bij de laatste Gruul attempt, en onze locks zijn absoluut niet slecht, Mages varieren te veel en zijn heel erg spec afhankelijk nu, maar met Tailoring kan al je casters wel flink boosten, alle mage/locks bij ons hebben de epic sets van tailoring compleet terwijl ik een mixmatch van Blues/Kara epics heb.Anoniem: 57365 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:10:
[...]
Hunters zijn wel nodig voor de pull. Niet in karazahn, maar echt onmisbaar in gruul's liar. Buiten dat is misdirection een super skill om de tank extra agro te geven zodat dps los kan gaan
Die stomme oude vooroordelen dat hunters geen dsp kunnen doen slaan negens op, feit is dat er gewoon ontiegelijk veel hunters zijn en alleen de "goeden" nomale damage kunnen doen de slechte kan je er zo tussenuit halen. Hunters moeten er nu wel echt voor werken om bovenaan die lijsten te komen.
Spec/Gear/Skill daarmee haal je het wel en slim gebruik van consumables zoals Fel Mana etc..
Volgens mij kan jij ook wel wat verbeteren (geen tailorcls schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:24:
Ja, 25 man instances is een ander verhaal, maar voor 10 man (Karazhan) is het gewoon verspilling van spots waar echte DPS in kan
[ Voor 16% gewijzigd door Ashrah op 26-03-2007 14:43 . Reden: guildrosters napluizen in de baas zijn tijd leuk :+ ]
misschien, maar je moet ook de hunters tevreden houden. Als zij slechts 1 keer per week meekunnen met een raid gaat hun gear ook niet echt omhoog, waardoor ze nog verder achterblijven in dps.cls schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:24:
[...]
Ja, 25 man instances is een ander verhaal, maar voor 10 man (Karazhan) is het gewoon verspilling van spots waar echte DPS in kan
Ik vind overigens dat sommige hunters best aardig mee kunnen in dps.
Ik ben momenteel als shadow priest verantwoordelijk voor het add "tanken"bij Curator. Met 1 MF heb ik de agro en met mf + VE kan ik de agro houden met gemak.
Heb nu lekker wat arcane res gear gefarmt, zit vanavond zonder flask op 260 arcane res, ik krijg als compensatie van verloren +dmg een supreme power wat mijn +dmg weer op ongeveer zelfde nivo krijgt (rond de 800 raid buffed in blue's).
Best leuk hoor al die beams resisten
xD
Heb nu lekker wat arcane res gear gefarmt, zit vanavond zonder flask op 260 arcane res, ik krijg als compensatie van verloren +dmg een supreme power wat mijn +dmg weer op ongeveer zelfde nivo krijgt (rond de 800 raid buffed in blue's).
Best leuk hoor al die beams resisten
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Iemand ook een idee welke mod die target icons op dat screenshot zoals skull, circle enzo apart weergeeft? Die chat mod kan ook ChatMOD zijn btw.Nhaixatael schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:28:
iemand enig idee hoe de chat addon heet in deze ui:
[afbeelding]
Ik zou zeggen probeer X-Perl eens samen met Bartender, gebruik ik ook al een tijdje en is goed mee te werken, hier nog een screenie van een tijd geleden, zal binnenkort eens een nieuwe posten.Rakkerzero schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:31:
Het is iig al beter dan de standaard UI van WoW.
Ik ga vanavond eens ff dat Perl en Bartender proberen om iets moois in elkaar te zetten
Ik ben trouwens toch weer verder gegaan met me feral druid, ben nu één van de 4 MT's voor Kara runs (2 prot warriors, 2 feral dr00ds), van de week nog Royal Cloak of Arathi Kings geloot voor kitty. Eén van onze resto druids heeft wel vet mazzel, steeds als hij mee is naar Kara dropt er een leather heal item
OK, thanx.MaTr1x schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:04:
Ik zou zeggen probeer X-Perl eens samen met Bartender, gebruik ik ook al een tijdje en is goed mee te werken, hier nog een screenie van een tijd geleden, zal binnenkort eens een nieuwe posten.
Ik ga vanavond eens kijken daarvoor
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
De reden van mijn lage +dmg is omdat ik hiervoor DT/Ruin gespecced was en daarvoor wissel je nou eenmaal dmg in voor een hoop crit rating.. Ik ben trouwens niet van plan om voor tailoring te gaan en zoals het nu staat DPS ik iedereen er uit behalve de andere warlock...Maranno schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:30:
[...]
Volgens mij kan jij ook wel wat verbeteren (geen tailor) en jouw hunters moeten een schop hebben zodat ze wat gaan doen, Ele is zo ongeveer gelijk aan mij in gear meer crit minder ap als die niet hoog staat moet ie beter zijn best doen
Armory is trouwens niet helemaal up to date zie ik..
Anoniem: 185485
Inderdaad dit probleem hebben wij ook in onze guild. Hebben helaas maar genoeg mensen voor 1 kara team, maar wel 4 hunters die willen raidenquote:
cls schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:24:
[...]
misschien, maar je moet ook de hunters tevreden houden. Als zij slechts 1 keer per week meekunnen met een raid gaat hun gear ook niet echt omhoog, waardoor ze nog verder achterblijven in dps.
Ik vind overigens dat sommige hunters best aardig mee kunnen in dps.
Kom zelf inderdaad nog wel aardig mee in dps (alleen niet met de mages in AoE gebieden
Onlangs ook de mages verbaasd door in bm voor de adds te zorgen, ze dachten allemaal dat alleen zij dat konden
Kan idd maar 1 trap active zijn tegelijk maar dat is voordat ze afgaanAnoniem: 185485 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:23:
[...]
Evengoed nog knap "only 1 trap can be active at the same time"
1 Agi is 1 ap en 1 rapAnoniem: 185485 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:15:
Strength geeft 1 melee AP en Agi geeft 1 RAP bij hunters
3 hunters bij ons en 2 Kara groups plus dat een van de anderen nachtdiensten draait en maar halve dagen raid komt allemaal best uit zo.
[ Voor 35% gewijzigd door Ashrah op 26-03-2007 15:32 ]
Op het moment dat je de 2de trap neerlegt en die actief word verdwijnt de eerste dwz freeze breektKan idd maar 1 trap active zijn tegelijk maar dat is voordat ze afgaan als de trap "afgaat'" kan je zo een nieuwe gebruiken.
Anoniem: 33272
je legt nooit een 2de trap. Je legt er een neer.. zodra die triggered is het GEEN trap meer maar een effect, en kun je een nieuwe leggen.Anoniem: 185485 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:34:
[...]
Op het moment dat je de 2de trap neerlegt en die actief word verdwijnt de eerste dwz freeze breekt
Ook weer even geklust aan m'n interface
.
Vorige keer was ik te enthousiast met addons en heb ik alles wat maar een klein beetje handig leek toegevoegd
(beginnende wow-er).
Nu heb ik hem helemaal ingericht, zodat ik alles goed bij de hand heb zonder alle nutteloze troep.

(Klik voor grote versie)
Lijst met addons:
- ag_UnitFrames.
- ArkInventory (Zelf categorieen instellen + 1 bagview - staat niet op de screenshot btw).
- Auctioneer (Bij alle objecten kan je zien hoeveel het op AH waard is, etc. + makkelijker stacks verkopen op AH)
- Bartender3 (buttonlayout aanpassen)
- cyCircled (voor ronde buttons)
- Flightmap (om te zien hoeveel vliegtijd het nog is)
- Fubar (bar addon - zie bovenin/onderin)
- - ClockFu (klok op bar)
- - BagFu (hoeveel slots vrij/vol/totaal)
- - FuDPS (DPS op bar)
- - FuXPFu (XP bar)
- - MicroMenuFu (Menu op bar)
- - MoneyFu (Geld op bar)
- - PerformanceFu (Fps/ms op bar)
- - QuestsFu (Quests op bar - done/todo/max)
- - RecZone (Zie waar je bent/wat er in de buurt zit/coords/etc.)
- - TopScoreFu (max. crits/dmg)
- Postman (Mail addon waarbij je ziet hoe lang een mailtje nog onderweg is)
- Prat 2.0 (Chat addon, links op screenshot alle chat en rechts alle skill/xp gain/honor gain/etc.)
- SimpleMinimap (minimap aanpassingen)
Vorige keer was ik te enthousiast met addons en heb ik alles wat maar een klein beetje handig leek toegevoegd
Nu heb ik hem helemaal ingericht, zodat ik alles goed bij de hand heb zonder alle nutteloze troep.

(Klik voor grote versie)
Lijst met addons:
- ag_UnitFrames.
- ArkInventory (Zelf categorieen instellen + 1 bagview - staat niet op de screenshot btw).
- Auctioneer (Bij alle objecten kan je zien hoeveel het op AH waard is, etc. + makkelijker stacks verkopen op AH)
- Bartender3 (buttonlayout aanpassen)
- cyCircled (voor ronde buttons)
- Flightmap (om te zien hoeveel vliegtijd het nog is)
- Fubar (bar addon - zie bovenin/onderin)
- - ClockFu (klok op bar)
- - BagFu (hoeveel slots vrij/vol/totaal)
- - FuDPS (DPS op bar)
- - FuXPFu (XP bar)
- - MicroMenuFu (Menu op bar)
- - MoneyFu (Geld op bar)
- - PerformanceFu (Fps/ms op bar)
- - QuestsFu (Quests op bar - done/todo/max)
- - RecZone (Zie waar je bent/wat er in de buurt zit/coords/etc.)
- - TopScoreFu (max. crits/dmg)
- Postman (Mail addon waarbij je ziet hoe lang een mailtje nog onderweg is)
- Prat 2.0 (Chat addon, links op screenshot alle chat en rechts alle skill/xp gain/honor gain/etc.)
- SimpleMinimap (minimap aanpassingen)
yup dat is hetAnoniem: 33272 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:55:
[...]
je legt nooit een 2de trap. Je legt er een neer.. zodra die triggered is het GEEN trap meer maar een effect, en kun je een nieuwe leggen.
[ Voor 49% gewijzigd door Ashrah op 26-03-2007 16:05 ]
Wat voor crowd control hebben jullie op de adds? Hoe wij het doen is als volgt:eendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:01:
tis echt vervelend om hier te lezen hoe makkelijk iedereen elke Kar boss neerlegt.. en ik 10x gewiped ben op Moroes.. de tactics hadden we de laatste 4x wel door, maar toch ging er telkens 1 voor 1 een partymember aan.. vaak eerst dps (rogue of hunter) en dan een healer en dan donder het hele gebeuren in elkaar.. we kregen alle adds wel neer (behalve die warriordude die geshackeled blijft) en bashen de boss wel tot zo'n 60% maar dat was 1malig
shackle 1 mob, MS warrior danwel holy paladin.
chaintrap 1 mob, holy of ret paladin meestal.
nuke 1 add down. Dit is de holy danwel de shadow priest. Als het de shadow priest is wordt ie getanked door een rogue met een druid als healer in de verre hoek. Druid gaat catform als de mana drain gecast wordt, rest van de casters is out of range, dus geen mana drain. Rogue kan de add makkelijk tanken, melee damage is verwaarloosbaar en spells zijn te interrupten omdat ze stunnable is.
De laatste add wordt getankt door een pally. Als het een prot warrior is laten we hem gewoon op de pally slaan, die doet om de zoveel tijd een fear undead en voor de rest laat ie gewoon op hem beuken tijdens het gevecht met righteous fury aan. Als het iets anders is dan de prot warrior knuppelen we hem in elkaar als de eerste add down is, anders gaan we gelijk voor moroes.
Als je 2 priests en een hunter hebt is het helemaal easymode, shackle 2 adds, trap er 1 en sla een clothie in elkaar. Zorg ervoor dat de priests iedere 10 seconden een shackle reapplyen, anders heb je het risico dat de shackle vroegtijdig breekt. zorg ervoor dat pala's opletten op brekende shackles zodat ze fear undead kunnen doen.
Zorg dat je mages uit de garotte iceblocken, dwarfs stoneform gebruiken, en zorg ervoor dat je paladins de bubble bewaren voor de healers die garotted zijn. zorg dat degenen met een garotte even roepen danwel in raid chat tiepen zodat de healers weten op wie ze moeten letten.
En op 30% heb je enrage, maar daar is vrij goed doorheen te healen.
Ik heb een WOS-post!
Mm, moet eerlijk zeggen dat ik het nooit echt heb getest door de cooldown
, maar 3 mobs frozen houden is echt niet mogelijk
Hmm hangt van de ads af:
Holy pala, Shadow priest, MS warrior, Retri Pala:
Shackle de retri en de ms het hele gevecht, ice trap de holy pala nuke de shadow priest, als die dood is nuke de holy pala en dan Moroes afmaken, zelfde als je holy priest hebt erbij.
Heb je de protwarrior erbij gewoon laten offtanken door je Ot (die tankt er dus 2 dan).
Maar goed wij hebben luxe van 1 shadowpriest in elke Kara group.
2/2 clever traps 30% meer tijd op traps, en 3/3 Recourcefulnes 6 seconden minder CD, 2/5 Beast Lord set 4 seconden CD, betekend traps lasten 30 seconden en CD is 20 seconden word het idd veel waarschijnlijker.
Holy pala, Shadow priest, MS warrior, Retri Pala:
Shackle de retri en de ms het hele gevecht, ice trap de holy pala nuke de shadow priest, als die dood is nuke de holy pala en dan Moroes afmaken, zelfde als je holy priest hebt erbij.
Heb je de protwarrior erbij gewoon laten offtanken door je Ot (die tankt er dus 2 dan).
Maar goed wij hebben luxe van 1 shadowpriest in elke Kara group.
Als je hoog in SV gaat en 2/5 BL bonus is het best te doen (2 mobs) 3e offtanken met pet in normal instance in heroic gaat dat niet lukken.Anoniem: 185485 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:13:
Mm, moet eerlijk zeggen dat ik het nooit echt heb getest door de cooldown, maar 3 mobs frozen houden is echt niet mogelijk
2/2 clever traps 30% meer tijd op traps, en 3/3 Recourcefulnes 6 seconden minder CD, 2/5 Beast Lord set 4 seconden CD, betekend traps lasten 30 seconden en CD is 20 seconden word het idd veel waarschijnlijker.
[ Voor 42% gewijzigd door Ashrah op 26-03-2007 16:22 ]
Dan nog kun je maximaal een paar seconden 2 mobs tegelijk bezig houden, daarna krijg je de tweede op je afMaranno schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:18:
Als je hoog in SV gaat en 2/5 BL bonus is het best te doen (2 mobs) 3e offtanken met pet in normal instance in heroic gaat dat niet lukken.
Bubble = Divine Shield = selfcast onlyHmzaniac schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:13:
en zorg ervoor dat je paladins de bubble bewaren voor de healers die garotted zijn.
Jij bedoelt Blessing of Protection.
bijna, twee mobs kan best wel
- eerste trap leggen
- 10-tal seconden wachten
- eerste mob pullen
- tweede trap leggen
- tweede pullen
zitten ze gemakkelijk samen een 15-tal seconden vast
PS: 3 is me nog niet gelukt
- eerste trap leggen
- 10-tal seconden wachten
- eerste mob pullen
- tweede trap leggen
- tweede pullen
zitten ze gemakkelijk samen een 15-tal seconden vast
PS: 3 is me nog niet gelukt
Non-stop shacklen zou ik niet doen. Ten minste niet elke 10 seconden, waste of mana en je bouwt er hun resistence mee op waardoor de shackle steeds korter en korter duurt. Wat wij nu doen is ze gewoon shacklen (holypriest en shadowpriest). Wachten tot de eerste adds dood zijn en dan de tweede tank de shackles laten breken. Eventjes wat agro bouwen en dan re-shacklen. Voordeel is dan dat zodra een shackle breekt de add naar de tank toegaat en niet na de priest die z'n shackle is vergeten te verlengen. Voorkomt dat je priests dood gaan omdat hun re-shackle wordt resist of ze gewoon langzaam zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Yellow|A op 26-03-2007 16:30 ]
|{ brrr }] |
Hmm kan wel, 41 punten Survival, Readiness: reset all hunter abilities, dus je kan meteen nog een mob trappen.
Anoniem: 121555
Eens, ik zet degene die ik shackle altijd in m'n /focus scherm, kan ik makkelijk checken of de shackle er nog op zit én makkelijk targetten voor het geval de shackle eraf is en geloof me: dat weet je snel genoeg.Yellow|A schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:29:
Non-stop shacklen zou ik niet doen. Ten minste niet elke 10 seconden, waste of mana
Ah ja.. dat en eerste je CD afwachten na het leggen van de eerste trap en 3 moet wel lukkenMaranno schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:31:
Hmm kan wel, 41 punten Survival, Readiness: reset all hunter abilities, dus je kan meteen nog een mob trappen.
Anoniem: 63072
Troost je wij zijn weken lang gewiped op Romeo en Jullianne. Moroes was wel snel plat. Twee priests healing en 1 shadow priest dps helpteendje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:01:
tis echt vervelend om hier te lezen hoe makkelijk iedereen elke Kar boss neerlegt.. en ik 10x gewiped ben op Moroes.. de tactics hadden we de laatste 4x wel door, maar toch ging er telkens 1 voor 1 een partymember aan.. vaak eerst dps (rogue of hunter) en dan een healer en dan donder het hele gebeuren in elkaar.. we kregen alle adds wel neer (behalve die warriordude die geshackeled blijft) en bashen de boss wel tot zo'n 60% maar dat was 1malig
Daarna serieus wipen op Curator, die is niet dood en als we volgende week R&J krijgen kunnen we het niet eens proberen. Iedereen is nu als eengek level 70 instances aan het runnen voor gear.
Hoezo niet? Je weet dat R&J generfed zijn? Als die nerfs net zo lekker zijn als bij Gruul en Nightbane loop je er zo doorheen. 
Of je killt de adds gewoon voor je Moroes neerhaalt.Yellow|A schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:29:
Non-stop shacklen zou ik niet doen. Ten minste niet elke 10 seconden, waste of mana en je bouwt er hun resistence mee op waardoor de shackle steeds korter en korter duurt. Wat wij nu doen is ze gewoon shacklen (holypriest en shadowpriest). Wachten tot de eerste adds dood zijn en dan de tweede tank de shackles laten breken. Eventjes wat agro bouwen en dan re-shacklen. Voordeel is dan dat zodra een shackle breekt de add naar de tank toegaat en niet na de priest die z'n shackle is vergeten te verlengen. Voorkomt dat je priests dood gaan omdat hun re-shackle wordt resist of ze gewoon langzaam zijn.
Hadden R&J Vrijdag is echt een pushover nu, niet moeilijker dan Big Bad Wolf.Anoniem: 63072 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:37:
[...]
Daarna serieus wipen op Curator, die is niet dood en als we volgende week R&J krijgen kunnen we het niet eens proberen. Iedereen is nu als eengek level 70 instances aan het runnen voor gear.
tegen de tijd dat je all adds down hebt is de helft van de party al dood of oom door de garrote van moroes.Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:41:
Hoezo niet? Je weet dat R&J generfed zijn? Als die nerfs net zo lekker zijn als bij Gruul en Nightbane loop je er zo doorheen.
[...]
Of je killt de adds gewoon voor je Moroes neerhaalt.
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Betere healing meenemen.
Wat je doet hangt af van je DPS en hoe goed je in je gear zit. Voor een guild die net begint is CC handiger ivm minder garrotes. Wij nuken alle adds op rij en killen daarna Moroes pas, normaal gesproken clean kill. Drie healers is in principe genoeg om een garrote of vijf, zes te outhealen.
Hmmm aan de ene kant goed om te horen. Aan de andere kant jammer dat we nu nooit kunnen zeggen dat we ze voor de nnerf plat hadden. beide 20% was beste try.Maranno schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:43:
[...]
Hadden R&J Vrijdag is echt een pushover nu, niet moeilijker dan Big Bad Wolf.
Wij hebben doorgaans ook drie healers: Ik (disc/holy priest), een resto shaman en een Holy paladin. Healing is geen enkel probleem. Maar waarom moeilijk doen. Hoe eerder Moroes plat ligt hoe makkelijker het gevecht. Die adds zijn echt pushovers als je je geen zorgen meer hoeft te maken over de garotte.Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:49:
Betere healing meenemen.Wat je doet hangt af van je DPS en hoe goed je in je gear zit. Voor een guild die net begint is CC handiger ivm minder garrotes. Wij nuken alle adds op rij en killen daarna Moroes pas, normaal gesproken clean kill. Drie healers is in principe genoeg om een garrote of vijf, zes te outhealen.
Overigens loop ik nu constant tegen het probleem aan dat ik blut ben. Er gaan in Kara zoveel pots doorheen. M'n druid alt kan ze wel al maken maar heeft het level nog niet om de herbs te farmen
Daarnaast kost tailoring levelen kapitalen (366 nu, heb de shoulders yay, zien er nog goed uit ook) en heb ik enchanting levelen maar ff gestopt op 331 wegens gold tekort.
Ik zal het zelf nooit doen, maar begin wel begrip te krijgen voor mensen die wat minder tijd hebben en gold kopen.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 26-03-2007 17:00 ]
Tsssk en alle kans van een random wipe weghalen. Nevah'Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:41:
Of je killt de adds gewoon voor je Moroes neerhaalt.
|{ brrr }] |
moroes is best lastig idd. Wij hebben 2 priest (1 holy 1 shadow die voor de gelegenheid z'n healing gear aan doet) in de raid, dus 2 shackles. eerste add wordt gewoon genuked door rogue en mage (en warlock als tie er is). 2de add frosttrap van hunter als tie er is of chainfear van warlock werkt ook prima of getanked door druid .
De garrote moet gehealed worden door 2 hots op die personen, continue. Dus de 2 priests doen voornamelijk shackle en hots op garroted members. Holy pala en een hybrid healer healen de 2 tanks op boss. Als de 2 losse adds down zijn > nuke boss.
Verder kan je garrote soms weghalen: mages met iceblock en dwarfs met stoneform.
Ik kan niet zeggen dat deze kill helemaal vlekkeloos gaat, als de boss bijna dood is gaat er meestal wel 1 of 2 members dood, simpelweg om dat de healers oom raken. Maar een volledige whipe is het iig niet meer.
wat is in deze fight essentieel is, is 2 hots op elke persoon die garrote heeft. Met 1 hot trek je het niet imho.
Verder gewoon blijven gaan, vaak is het gewoon een kwestie van gear... meer dps, meer healing en het gevecht wordt steeds makkelijker
De garrote moet gehealed worden door 2 hots op die personen, continue. Dus de 2 priests doen voornamelijk shackle en hots op garroted members. Holy pala en een hybrid healer healen de 2 tanks op boss. Als de 2 losse adds down zijn > nuke boss.
Verder kan je garrote soms weghalen: mages met iceblock en dwarfs met stoneform.
Ik kan niet zeggen dat deze kill helemaal vlekkeloos gaat, als de boss bijna dood is gaat er meestal wel 1 of 2 members dood, simpelweg om dat de healers oom raken. Maar een volledige whipe is het iig niet meer.
wat is in deze fight essentieel is, is 2 hots op elke persoon die garrote heeft. Met 1 hot trek je het niet imho.
Verder gewoon blijven gaan, vaak is het gewoon een kwestie van gear... meer dps, meer healing en het gevecht wordt steeds makkelijker
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 57365 op 26-03-2007 17:17 ]
Vrijdag Karazhan ingeweest en eerste 2 bosses down. Aanvankelijk was ik uitgeloot, maar een gedisconnecte collega-magier bracht soelaas
. Zowaar meteen een epic geloot.
Maar wat nog veel leuker was, was dat ik uitstekend dps blijkbaar als magier, boven de warlock en de melee shaman. De hunter en de shadow priest bleven daar weer ver achter dus niet iedereen zit op hetzelfde niveau atm...
Ik voorzie wel weer wat casual vs. hardcore discussies in onze guild binnenkort...
Maar wat nog veel leuker was, was dat ik uitstekend dps blijkbaar als magier, boven de warlock en de melee shaman. De hunter en de shadow priest bleven daar weer ver achter dus niet iedereen zit op hetzelfde niveau atm...
Ik voorzie wel weer wat casual vs. hardcore discussies in onze guild binnenkort...
Herbalism levelen naar 375 kost je toch ook niet meer dan een uurtje ofzoAnoniem: 63072 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:55:
[...]
Wij hebben doorgaans ook drie healers: Ik (disc/holy priest), een resto shaman en een Holy paladin. Healing is geen enkel probleem. Maar waarom moeilijk doen. Hoe eerder Moroes plat ligt hoe makkelijker het gevecht. Die adds zijn echt pushovers als je je geen zorgen meer hoeft te maken over de garotte.
Overigens loop ik nu constant tegen het probleem aan dat ik blut ben. Er gaan in Kara zoveel pots doorheen. M'n druid alt kan ze wel al maken maar heeft het level nog niet om de herbs te farmen
Daarnaast kost tailoring levelen kapitalen (366 nu, heb de shoulders yay, zien er nog goed uit ook) en heb ik enchanting levelen maar ff gestopt op 331 wegens gold tekort.
Ik zal het zelf nooit doen, maar begin wel begrip te krijgen voor mensen die wat minder tijd hebben en gold kopen.
Enchanting heb ik nu op 355 en dat heeft me alleen nog maar geld opgebracht. Als ik in de stad ben ff /trade spam met enchants en verkoop bijna altijd wel iets. Iedere keer wel weer een puntje.
Mijn guild is op het moment met Gruul bezig, we krijgen 'm nu vrijwel altijd tot pakweg 10% met 13 growths, maar op dat moment vallen de tanks meestal om. Ik ben zelf een healer en de tanks knallen van 12k naar 0 binnen een seconde. Hebben we domweg te weinig dps of is ~18k hitpoints (raidbuffed) voor de MT voor Gruul niet genoeg?
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
hehe als mage doe ik veruit de meeste damage van iedereen.Perox schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:16:
Vrijdag Karazhan ingeweest en eerste 2 bosses down. Aanvankelijk was ik uitgeloot, maar een gedisconnecte collega-magier bracht soelaas. Zowaar meteen een epic geloot.
Alleen een rogue wil nog wel eens boven me zitten, maar dat is gewoon gevecht afhankelijk. Op sommige bosses/mobs heb je meer aan melee, op andere weer meer aan ranged dps. It's that simple
Wij raiden nu 4 uur en in de eerste run krijgen we de bosses t/m curator down. Shade of arann is nog steeds lastig, voornamelijk omdat er elke keer weer een nieuwe bij zit die flamewrath af laat gaan of in een blizzard loopt oid. Maar ik denk dat we hem nu wel op farm hebben.
Gisteren illhoof en nightbane geprobeert. Illhoof 1x voor de fun, maar we kregen hem al tot 60% ofzo. Met een beetje oefening komen gaat die binnenkort ook down.
Nightbane is een stuk lastiger. Nu gekomen tot 49%, maar praktisch iedereen was oom toen en hadden nog teveel adds over toen nightbane weer landde. Volgende keer proberen een extra melee class mee te nemen.
domweg te weinig dpsNvidiot schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:24:
Mijn guild is op het moment met Gruul bezig, we krijgen 'm nu vrijwel altijd tot pakweg 10% met 13 growths, maar op dat moment vallen de tanks meestal om. Ik ben zelf een healer en de tanks knallen van 12k naar 0 binnen een seconde. Hebben we domweg te weinig dps of is ~18k hitpoints (raidbuffed) voor de MT voor Gruul niet genoeg?
Laat jullie classleaders hun mensen eens checken op gear, enchants, gems etc. En zorg uiteraard dat iedereen de nodige pots e.d. gebruikt.
Zie het als dat je de eerste keer Ragnaros neer probeert te halen
Zorg ook dat je minimaal 1 shadowpriest mee hebt, dit zorgt voor de nodige extra DPS op je warlocks bijvoorbeeld. Zorg voor een shaman met +spellpower totem in je mage/SP/lock group, etc..
Je kunt met een beetje organiseren ook een hoop extra DPS uit dezelfde groep halen vaak.
[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 26-03-2007 18:00 ]
Anoniem: 143011
Wij hadden gruul 2 avondjes geprobeerd, en toen na de nerf in 1 keer gekilled 
Stelt echt niks meer voor.
Stelt echt niks meer voor.
RoguesAnoniem: 57365 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:25:
[...]
hehe als mage doe ik veruit de meeste damage van iedereen.
Alleen een rogue wil nog wel eens boven me zitten, maar dat is gewoon gevecht afhankelijk. Op sommige bosses/mobs heb je meer aan melee, op andere weer meer aan ranged dps. It's that simple
Wij raiden nu 4 uur en in de eerste run krijgen we de bosses t/m curator down. Shade of arann is nog steeds lastig, voornamelijk omdat er elke keer weer een nieuwe bij zit die flamewrath af laat gaan of in een blizzard loopt oid. Maar ik denk dat we hem nu wel op farm hebben.
Gisteren illhoof en nightbane geprobeert. Illhoof 1x voor de fun, maar we kregen hem al tot 60% ofzo. Met een beetje oefening komen gaat die binnenkort ook down.
Nightbane is een stuk lastiger. Nu gekomen tot 49%, maar praktisch iedereen was oom toen en hadden nog teveel adds over toen nightbane weer landde. Volgende keer proberen een extra melee class mee te nemen.

In The Burning Crusade de meest overbodige class. Enige waar ze nog goed in zijn is PvP tegen casters (wegens cloak of shadows), verder doen onze feral druids en fury warriors veel meer damage en hunters, mages en warlocks doen zo ongeveer 2 keer zoveel damage.
Dus we nemen ze niet meer mee naar Karazhan
Vaak kiezen we (en zij dus ook) dan liever voor hun alts (priest, paladin)
Anoniem: 33272
pff loze rant. Rogues doen flink goede damage, hoewel ze het op sommige bosses lastig hebben. Denk dat het aan je rogues ligt.MysticSnake schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:19:
[...]
Rogues![]()
In The Burning Crusade de meest overbodige class. Enige waar ze nog goed in zijn is PvP tegen casters (wegens cloak of shadows), verder doen onze feral druids en fury warriors veel meer damage en hunters, mages en warlocks doen zo ongeveer 2 keer zoveel damage.
Dus we nemen ze niet meer mee naar Karazhan![]()
Vaak kiezen we (en zij dus ook) dan liever voor hun alts (priest, paladin)
Rogues die geen goede damage doen moeten eens aan hun gear of skills gaan werken. Goede rogues staan ook in Karazhan bovenaan in de dps meters. Als ze dit niet doen zijn ze aan het slacken.
Enne, als beginnende guilds/raids moeite hebben met Moroes dan moeten ze hun oude Luffa trinket eens uit de bank halen. Daarmee kun je de garrote namelijk prima weghalen.
Verder moet een aantal HoTs de garrotte prima kunnen healen, als je niet verder komt dan 60% dan schort het een beetje aan je dps denk ik, probeer eens wat beter pre-raid blues te halen.
Enne, als beginnende guilds/raids moeite hebben met Moroes dan moeten ze hun oude Luffa trinket eens uit de bank halen. Daarmee kun je de garrote namelijk prima weghalen.
Verder moet een aantal HoTs de garrotte prima kunnen healen, als je niet verder komt dan 60% dan schort het een beetje aan je dps denk ik, probeer eens wat beter pre-raid blues te halen.
Heb zelf geen Luffa meer, maar volgens WoWWiki werkt die niet meer.QuarK schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:18:
Bij ons staan locks trouwens vrijwel standaard bovenaan als ze erbij zijn, en dik ook.Prior to patch 2.0.10, Luffa was a viable means of removing the Garrote. However, after patch 2.0.10, the Luffa was changed so that it only removes bleed effects if the caster is level 60 or below.
[ Voor 7% gewijzigd door Exitium op 26-03-2007 21:22 ]
Wat is de beste plek om te grinden/farmen voor een lvl34 troll mage..
Ik heb een beetje die Joannas guide gevolgd maar soms loop ik wel vast, meer hunter quests op bepaalde lvl's enzo. Ik ben nu vooral bezig in STV vaak met groups. Is dit een goede manier om snel te levelen en tegelijkertijd geld te verdienen of is het doen van instances (SM grave/lib) tot lvl 37 het beste?
Gimme some tips
Ik heb een beetje die Joannas guide gevolgd maar soms loop ik wel vast, meer hunter quests op bepaalde lvl's enzo. Ik ben nu vooral bezig in STV vaak met groups. Is dit een goede manier om snel te levelen en tegelijkertijd geld te verdienen of is het doen van instances (SM grave/lib) tot lvl 37 het beste?
Gimme some tips
Rogues die flink dps doen?
Rogues die bovenaan de damage meter staan?
Maken jullie een grap ofzo? Zelfs in MC/BWL waren ze de slechtste van alle dps classes (mages, hunters, warlocks). Vooralsnog hebben we slechts 2 rogues attuned voor Karazhan, eentje speelt nu met zijn priest in Karazhan, die andere is er nog niet eens geweest. Wellicht volgende week wel, dat is wel leuk voor die rogue, maar onze raid zal dan flink dps inleveren.
Rogues zijn leuk voor PvP, als ze eerst kunnen aanvallen zijn ze erg goed en dankzij stealth kunnen ze dat meestal ook wel. Maar in PvE hebben ze totaal geen rol, geen enkele buff of skill dat de raid helpt. O ja, wacht, ze kunnen een box openen
Kortom, nutteloze, overbodige class.
Maken jullie een grap ofzo? Zelfs in MC/BWL waren ze de slechtste van alle dps classes (mages, hunters, warlocks). Vooralsnog hebben we slechts 2 rogues attuned voor Karazhan, eentje speelt nu met zijn priest in Karazhan, die andere is er nog niet eens geweest. Wellicht volgende week wel, dat is wel leuk voor die rogue, maar onze raid zal dan flink dps inleveren.
Rogues zijn leuk voor PvP, als ze eerst kunnen aanvallen zijn ze erg goed en dankzij stealth kunnen ze dat meestal ook wel. Maar in PvE hebben ze totaal geen rol, geen enkele buff of skill dat de raid helpt. O ja, wacht, ze kunnen een box openen
Anoniem: 158967
En zijn ze ook allemaal van die geeks of valt dat mee?SMulTiE schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:56:
[...]
Onder welke naam?
P.s. van 't weekend guildmeeting gehad! Ongeveer 50 man gezellig aan het bier in een kroeg in Utrecht! Jarno ook ontmoet \0/
moroes is in ieder geval generfd.
Wanneer moroes neer gaat ben je ook de garrot kwijt.
Zelfs als je daarna de adds nog moet killen.
Wanneer moroes neer gaat ben je ook de garrot kwijt.
Zelfs als je daarna de adds nog moet killen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Aran al down zonder rogues?MysticSnake schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:48:
Rogues zijn leuk voor PvP, als ze eerst kunnen aanvallen zijn ze erg goed en dankzij stealth kunnen ze dat meestal ook wel. Maar in PvE hebben ze totaal geen rol, geen enkele buff of skill dat de raid helpt. O ja, wacht, ze kunnen een box openen![]()
![]()
Nieuwe artifact in Ironforge

Yepa - This dreanei mage turned himself into a furbolg. In accident he got frozen and could never turn back into his normal dreanei form.

Ja, ik ben die beer. Thanx to [Dartol's Rod of Transformation]
Deze quest ga ik dus echt niet afmaken, he. Deze quest item is veelst te cool

Yepa - This dreanei mage turned himself into a furbolg. In accident he got frozen and could never turn back into his normal dreanei form.
Ja, ik ben die beer. Thanx to [Dartol's Rod of Transformation]
Deze quest ga ik dus echt niet afmaken, he. Deze quest item is veelst te cool
[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 26-03-2007 22:54 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Sinds TBC heb ik een Draenei War van lvl 22.
Ik heb ook een War van lvl 50, maar ik ben even alles kwijt, lang niemeer gespeeld enzo
Als Warrior Tank, wat is dan voor een Tank-wapen belangrijk?
-DPS xx.x/s
-Speed s.ss
Damagerange xx-xx
Ik denk dat ik het best een snelle Dagger kan hebben, omdat ik daar veel rage mee verkrijg. Wat vinden jullie?
Natuurlijk is Sta Ag Str ook belangrijk, maar daar let ik nu even niet op.
Ook vraag ik me nu af, waar ik moet gaan queesten. Redridge Valley heb ik gehad. Duskwood en ashenvale vind ik stom. Vanaf wanneer kan ik Quests doen in Hillsbrad? Ik ben Alliance
Thottbot zegt vanaf lvl 22. maar dat klopt niet want er zijn geen quests te krijgen voor mij in southshore
Ik heb ook een War van lvl 50, maar ik ben even alles kwijt, lang niemeer gespeeld enzo
-DPS xx.x/s
-Speed s.ss
Damagerange xx-xx
Ik denk dat ik het best een snelle Dagger kan hebben, omdat ik daar veel rage mee verkrijg. Wat vinden jullie?
Ook vraag ik me nu af, waar ik moet gaan queesten. Redridge Valley heb ik gehad. Duskwood en ashenvale vind ik stom. Vanaf wanneer kan ik Quests doen in Hillsbrad? Ik ben Alliance
Thottbot zegt vanaf lvl 22. maar dat klopt niet want er zijn geen quests te krijgen voor mij in southshore
[ Voor 24% gewijzigd door RMB op 26-03-2007 22:55 ]
Recruit 'ns betere rogues zou ik zeggen.MysticSnake schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:48:

Anyway, we hadden ooit een legendarische recruitment thread, Fazra the coll one 8-)(lvl 60).
Vanavond in de chat.Yo! I'm Enternity's brother and i wanna join with him i think you know him plz invite me to the guild

http://armory.wow-europe....ml?r=Trollbane&n=Alucardu
Mijn gear etc ben er wel "trots" op. Zit veel moeite in
.
We hebben net met <Drama> Nightbane afgemaakt
, hele avond wipen moeilijk gevecht vindt ik..
Mijn gear etc ben er wel "trots" op. Zit veel moeite in
We hebben net met <Drama> Nightbane afgemaakt
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Had nog een leuk idee.
Resultaat:

Resultaat:

Haha!
Maareh, daar rechts onder "Black Raven" ? Waar gaat dat over? (naam van oude guild).
Maareh, daar rechts onder "Black Raven" ? Waar gaat dat over? (naam van oude guild).
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat is mn combat log. Daar staat: Black Ravager suffers ....... blablablaMrVegeta schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:19:
Haha!
Waarschijnlijk staat daar "Black Ravager" en dat is een mob in duskwoodMrVegeta schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:19:
Haha!
Edit: Refreshen voordat je iets post is ook een kunst
[ Voor 9% gewijzigd door Kazu op 26-03-2007 23:29 ]
PS5 PSN: UnrealKazu
hmmmm.... heeft iemand een idee wat een goede (prot)build is om een pala te lvl'en (vanaf lvl 60)?
ik wilde een een keer Protection-tree proberen maar heb niet echt een idee wat je 't beste kunt pakken en welke skills je dan gebruikt (heb tot nu toe altijd retri gehad (pre-tbc), maar wilde weer es wat anders proberen)
of is retri nog steeds the way to go voor noob pala's als mij?
vind 2h altijd zo saai... duurt eeuwen met die swings
ik wilde een een keer Protection-tree proberen maar heb niet echt een idee wat je 't beste kunt pakken en welke skills je dan gebruikt (heb tot nu toe altijd retri gehad (pre-tbc), maar wilde weer es wat anders proberen)
of is retri nog steeds the way to go voor noob pala's als mij?
vind 2h altijd zo saai... duurt eeuwen met die swings
[ Voor 17% gewijzigd door Viggen op 26-03-2007 23:43 ]
Anoniem: 202944
[/quote]
etc blabla
[quote]
Uit zo'n reactie kan ik maar 1 conclusie trekken : casual
1) dps classes = shadowpriests, mages, warlocks, hunters, rogues, dps warriors en zelfs shaman.
2) je hebt 2 rogues attuned voor karazhan...misschien moet je ook eens karazhan beginnen clearen en dan commenten op hoe nutteloos en slecht rogues zijn? een gedacht..
3) En je bent een paar dingen door elkaar aan het slaan, rogues zijn 'nutteloos' in heroics, zonder improved sap that it... niet in Karazhan.
Het is niet omdat veel bosses anti-melee gedesigned zijn dat rogues nutteloos worden of zelfs "crap" dps doen. Daarom de link naar Shade of Aran gevecht.. hf zonder rogues.
Ik zou je guild's dps ook wel eens willen zien als jouw rogues nergens en nooit bij iemand in de buurt komen. Zeker in het ancient BWL tijdperk.
Jouw guild rogues zijn hopeloos/nutteloos != alle rogues zijn nutteloos ><
Nuja, misschien moet je eerst wat meer zien en ervaren voor je zo'n BS uit je hoed tovert, nietwaar?
en nee, jammer, heb nog nooit en zal ook nooit een rogue spelen
.
PS.
Dit doet me denken aan mensen die zeggen dat hunters niet kunnen dpsen, dan zie je world first kills van guilds waar hunters 1ste op dmg staan...
foetus - haomarush - horde.
etc blabla
[quote]
Uit zo'n reactie kan ik maar 1 conclusie trekken : casual

1) dps classes = shadowpriests, mages, warlocks, hunters, rogues, dps warriors en zelfs shaman.
2) je hebt 2 rogues attuned voor karazhan...misschien moet je ook eens karazhan beginnen clearen en dan commenten op hoe nutteloos en slecht rogues zijn? een gedacht..
3) En je bent een paar dingen door elkaar aan het slaan, rogues zijn 'nutteloos' in heroics, zonder improved sap that it... niet in Karazhan.
Het is niet omdat veel bosses anti-melee gedesigned zijn dat rogues nutteloos worden of zelfs "crap" dps doen. Daarom de link naar Shade of Aran gevecht.. hf zonder rogues.
Ik zou je guild's dps ook wel eens willen zien als jouw rogues nergens en nooit bij iemand in de buurt komen. Zeker in het ancient BWL tijdperk.
Jouw guild rogues zijn hopeloos/nutteloos != alle rogues zijn nutteloos ><
Nuja, misschien moet je eerst wat meer zien en ervaren voor je zo'n BS uit je hoed tovert, nietwaar?
en nee, jammer, heb nog nooit en zal ook nooit een rogue spelen
PS.
Dit doet me denken aan mensen die zeggen dat hunters niet kunnen dpsen, dan zie je world first kills van guilds waar hunters 1ste op dmg staan...
foetus - haomarush - horde.
Gewoon de zoveelste retarded opmerking die je maakt. known fact dat goede rogues de dps lijsten ownde in mc/bwl. Ook nu kunnen ze uber dmg doen.MysticSnake schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:48:
Rogues zijn leuk voor PvP, als ze eerst kunnen aanvallen zijn ze erg goed en dankzij stealth kunnen ze dat meestal ook wel. Maar in PvE hebben ze totaal geen rol, geen enkele buff of skill dat de raid helpt. O ja, wacht, ze kunnen een box openen![]()
![]()
Maarja, dit van iemand die zegt dan een net 70 gedingde shaman een lock outdmg met 900 shadowdmg is natuurlijk niet serieus te nemen.
En een class niet meenemen omdat hij net iets minder past bij een bossfight... ach, retarded person in a retarded guild. past goed.
[/rant]
Anoniem: 10456
Haha ben het met je eens hoor maar, jij speelt zeker rogue?ImdaMned schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:45:
[...]
Gewoon de zoveelste retarded opmerking die je maakt. known fact dat goede rogues de dps lijsten ownde in mc/bwl. Ook nu kunnen ze uber dmg doen.
Maarja, dit van iemand die zegt dan een net 70 gedingde shaman een lock outdmg met 900 shadowdmg is natuurlijk niet serieus te nemen.
En een class niet meenemen omdat hij net iets minder past bij een bossfight... ach, retarded person in a retarded guild. past goed.
[/rant]
Alleen bij de trash na the curator : PAnoniem: 10456 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:53:
[...]
Haha ben het met je eens hoor maar, jij speelt zeker rogue?![]()
gifv windfury !
Voor het grootste gedeelte was ik het met je post eens maar niet met dit.. Wil jij zeggen dat je guild 2 tanks meenemen naar curator? En shade? Op sommige fights heb je gewoon bepaalde classes nodig en op andere fights weer andere classes, zo is het nou eenmaal, dan ben je niet ineens retarded oid.ImdaMned schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:45:
[...]
[/rant]
Wij wel. Druid en warrior meestal, druid gaat catform of healing in dat soort gevallen. Hebben Aran ook al met twee warriors gedaan, 2x pummel ftw.cls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:24:
[...]
Voor het grootste gedeelte was ik het met je post eens maar niet met dit.. Wil jij zeggen dat je guild 2 tanks meenemen naar curator? En shade? Op sommige fights heb je gewoon bepaalde classes nodig en op andere fights weer andere classes, zo is het nou eenmaal, dan ben je niet ineens retarded oid.
Ja, dat doen wij ja, meestal warrior tank en druidtank. echter als we 2 warriors hebben gaan we er niet 1 kicken omdat curator makkelijker is met een dps class meer, of je em nu downed in 2 evo's of 3 evo's maakt ook weinig verschil. Voor Aran respeccen onze tanks meestal aangezien ze zichzelf useless vinden anderscls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:24:
[...]
Voor het grootste gedeelte was ik het met je post eens maar niet met dit.. Wil jij zeggen dat je guild 2 tanks meenemen naar curator? En shade? Op sommige fights heb je gewoon bepaalde classes nodig en op andere fights weer andere classes, zo is het nou eenmaal, dan ben je niet ineens retarded oid.
Anoniem: 108648
welke moeite? een proffesion lvlen en cd's afwachten, idd moeilijker als bosses killenMrVegeta schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:01:
http://armory.wow-europe....ml?r=Trollbane&n=Alucardu
Mijn gear etc ben er wel "trots" op. Zit veel moeite in.
We hebben net met <Drama> Nightbane afgemaakt, hele avond wipen moeilijk gevecht vindt ik..
ja maar dan moet je niet karazahn fights gaan vergelijkencls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:24:
[...]
Wat is een bugged instance toch leuk
Zou leuk zijn, ey, moroes, 1 holy priest + 3 shadow priest, ok down, kick 3 priests en we nemen 2 mages en een fury warrior voor opera mee. Ok dat gedaan, hmmm curator. ok gauw de 2 mages kicken en 2 locks meenemen.cls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:24:
[...]
schiet ook niet op he. (ok ok, kweet, dit bedoel je ook niet)
maar om nu 1 class gewoon uit alle raids te halen, lijkt me beetje onzin he? en zoooo super moeilijk is karazhan nu ook weer niet.
fixedPhobos schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 01:10:
[...]
ja maar dan moet je niet karazahn fights gaan vergelijkenWij swappen dus geen tank meer voor dps omdat aran dan makkelijker kan gaan. Aran is toch al makkelijk
Wat is een bugged instance toch leukGister eerste keer the lurker gedaan, komen we vandaag weer in SSC, wat zien we daar! "A Strange Pool" (ofzo is het
). Na wat vissen komen we erachter dat the lurker gerespawned is. 2x Lurker void crystals in een reset. GG
[ Voor 25% gewijzigd door ImdaMned op 27-03-2007 01:12 ]
Onze dmgmeter van Gruul :MysticSnake schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:48:
![]()

En net Magtheridon gekilled, raad eens welke class er bovenaan stond
ja precies. Het swappen kost meer tijd dan de eventuele winst je haalt met de betere group setupImdaMned schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 01:11:
[...]
Zou leuk zijn, ey, moroes, 1 holy priest + 3 shadow priest, ok down, kick 3 priests en we nemen 2 mages en een fury warrior voor opera mee. Ok dat gedaan, hmmm curator. ok gauw de 2 mages kicken en 2 locks meenemen.
schiet ook niet op he. (ok ok, kweet, dit bedoel je ook niet)
maar om nu 1 class gewoon uit alle raids te halen, lijkt me beetje onzin he? en zoooo super moeilijk is karazhan nu ook weer niet.
[...]
fixed
#1 NecrosisAnoniem: 200262 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 01:30:
weet echt niemand hoe ik deze 2 heten
#2 soort van unitframes?
Woot! Gruul down, 2e poging vandaag ging ie plat
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Warsong Guilch met shaman is wel erg makkelijk nu zeg. Gewoon een tweede class met travelform EN mailarmor. Ongelofelijk. En ze blijven ziekelijk overpowered natuurlijk. Vooral als die Hordes een mage als Flagcarrier gebruiken. Chain Lighting 3000 damage en Earthshock 2000 damage (instant cast!...sterkste instant cast damagespell in het spel nu). Het is wel lekker dat wij ze nu ook hebben, maar voor een hybrid blijven ze erg veel damage doen.
Een soort van mage dat mail draagt en kan healen. Ze hebben nu zelf ook een pet, dat gaat wat ver inderdaad.
Trouwens, vandaag met die Elemental Shaman in Shadow Labyrinth geweest. Ik bleef hem net voor. Ik dacht 44% om 42% van de party-dps. Verder hadden we een paladin en priest die geen damage deden en een warrior als tank. Wat me ook opviel is dat je als warlock toch sneller aggro krijgt. Als ik me zou inhouden wanneer ik aggro kreeg zou ik vast minder damage hebben gedaan. Soulshatter is dan de enige oplossing.
Vind het sowieso irritant, warlocks krijgen te snel aggro. Ik heb Imp Drain Soul en Destructive Reach (beide aggro reduction talents) en ook nog Blessing of Salvation, maar als ik full dps ga (met trinkets ook enzo) dan krijg ik toch aggro, onvermijdelijk en erg jammer, ook als ik wacht tot de warriors 5 sunders of de target heeft.
Een soort van mage dat mail draagt en kan healen. Ze hebben nu zelf ook een pet, dat gaat wat ver inderdaad.
Trouwens, vandaag met die Elemental Shaman in Shadow Labyrinth geweest. Ik bleef hem net voor. Ik dacht 44% om 42% van de party-dps. Verder hadden we een paladin en priest die geen damage deden en een warrior als tank. Wat me ook opviel is dat je als warlock toch sneller aggro krijgt. Als ik me zou inhouden wanneer ik aggro kreeg zou ik vast minder damage hebben gedaan. Soulshatter is dan de enige oplossing.
Vind het sowieso irritant, warlocks krijgen te snel aggro. Ik heb Imp Drain Soul en Destructive Reach (beide aggro reduction talents) en ook nog Blessing of Salvation, maar als ik full dps ga (met trinkets ook enzo) dan krijg ik toch aggro, onvermijdelijk en erg jammer, ook als ik wacht tot de warriors 5 sunders of de target heeft.
DPS, Speed en DMG zijn nu net stats waar je je niet op moet concentreren als het gaat om tank wapens. Alhoewel sommige tanks zweren bij snelle wapens en andere net bij trage wapens zijn de andere stats toch belangrijker imho. Bijvoorbeeld dit zwaard is een goed tank wapen omwille van de hoeveelheid sta, agi en +hit.RMB schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:53:
Sinds TBC heb ik een Draenei War van lvl 22.
-DPS xx.x/s
-Speed s.ss
Damagerange xx-xx
Ook vraag ik me nu af, waar ik moet gaan queesten. Redridge Valley heb ik gehad. Duskwood en ashenvale vind ik stom. Vanaf wanneer kan ik Quests doen in Hillsbrad? Ik ben Alliance![]()
Nu moet ik wel toegeven dat ik zelf altijd liever met een snel wapen tank, maar dat is meer een subjectief gegeven. In de tijd dat ik nog in MC zat tankte ik bijvoorbeeld met Eskhandar's Claw.
Dat was een fist weapon met 1.50 speed en nog een proc erop waardoor hij soms nog sneller ging
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Valt mee, alleen Jarno eigenlijk ^^Anoniem: 158967 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:48:
[...]
En zijn ze ook allemaal van die geeks of valt dat mee?

gister aan de slag gegaan met het levelen van Cooking. De recepten voor l70 zijn best lekker (30sta + spi etc) iemand nog advies/tips. Zit nu op 190 ofzo. Bij l225 dus nu met iemand uit ironforge praten???? quest)
heb de volgende sites gebruikt:
http://www.worldofwar.net/professions/cooking/index.php
http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=444
net ook de volgende gevonden voor outlands
http://www.blizzardguides.com/wow_cooking_guide.html
dus tips/suggesties/opmerkingen etc Graag
ps, kijk bij de laatste link ook ff helemaal onderaan voor een aantal handige links
ps, kijk bij de laatste link ook ff helemaal onderaan voor een aantal handige links
[ Voor 8% gewijzigd door thewizard2006 op 27-03-2007 08:20 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Anoniem: 41820
Gisteren Maiden of Virtue en Big Bad wolf neergehaald 
Maiden is eigenlijk niet zo simpel, iedereen moet wel focussed zijn wil het niet mis gaan.
Wolf daarentegen, lol, teh easy.
Door wat pech en toevalligheden hadden we op ~20% enkel nog een mage, tank, pala en druid in leven, nou die wolf is gewoon neer gegaan
En toen was hij ook nog zo vriendelijk om zijn broek te droppen voor me
Maiden is eigenlijk niet zo simpel, iedereen moet wel focussed zijn wil het niet mis gaan.
Door wat pech en toevalligheden hadden we op ~20% enkel nog een mage, tank, pala en druid in leven, nou die wolf is gewoon neer gegaan
Gruul no longer kills dragons:
http://img249.imageshack.us/my.php?image=gruuldeadmj8.jpg
YAY.
Moest wel toegeven dat sommigen echt beter moeten leren opletten.. De ene keer is de raid half dood bij de eerste shatter, en zo overleef je tot de laatste shatter.
Ook bij het aantal growths heb ik zo mijn vragen bij sommige guildies.. Soms gaat de tank op 5 growths al dood, en de andere keer kunnen we het 15 growths volhouden..
L2Focus enzo.
Safespots doen voor een mage geen donder, gewoon blinken in de lucht, dat werkt nog best. Vlak voor de shatter effe mana shield poppen, en dan overleef je 100%. Mana toch genoeg, zat een shadowpriest in me party en ben niet onder de 60% gegaan qua mana. Ook die healing is verdomd handig.
http://img249.imageshack.us/my.php?image=gruuldeadmj8.jpg
YAY.
Moest wel toegeven dat sommigen echt beter moeten leren opletten.. De ene keer is de raid half dood bij de eerste shatter, en zo overleef je tot de laatste shatter.
Ook bij het aantal growths heb ik zo mijn vragen bij sommige guildies.. Soms gaat de tank op 5 growths al dood, en de andere keer kunnen we het 15 growths volhouden..
L2Focus enzo.
Safespots doen voor een mage geen donder, gewoon blinken in de lucht, dat werkt nog best. Vlak voor de shatter effe mana shield poppen, en dan overleef je 100%. Mana toch genoeg, zat een shadowpriest in me party en ben niet onder de 60% gegaan qua mana. Ook die healing is verdomd handig.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
OMG /moon, wist niet dat Big Bad dat nu ook al deed ipv alleen players.Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:24:
Gisteren Maiden of Virtue en Big Bad wolf neergehaald
l2pMysticSnake schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 04:00:
Warsong Guilch met shaman is wel erg makkelijk nu zeg. Gewoon een tweede class met travelform EN mailarmor. Ongelofelijk. En ze blijven ziekelijk overpowered natuurlijk. Vooral als die Hordes een mage als Flagcarrier gebruiken. Chain Lighting 3000 damage en Earthshock 2000 damage (instant cast!...sterkste instant cast damagespell in het spel nu). Het is wel lekker dat wij ze nu ook hebben, maar voor een hybrid blijven ze erg veel damage doen.
Drain soul = 10% op je afflic spells
Destructive reach is 10% op je destro spells dus het is maar 10% ongeacht welke tree je gebruikt
de shaman heeft geen enkele aggro reduce, tenzij hij zijn goa gebruikt, wat hij in een 5 man nooit zou doen als hij een beetje skill heeft
waarom bos in een 5 man instance?, doe bok of zelfs bow is beter
eno waar denk je dat shoulshatter voor is? gewoon nuken, soulshatter en weer verder gaan
als ik op me rogue full dps ga krijg ik ook aggro, goh wat vreemd
een van onze tanks deed dat ook, later tankte ie een tijdje met felstrikerKapoen schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 07:35:
[...]
DPS, Speed en DMG zijn nu net stats waar je je niet op moet concentreren als het gaat om tank wapens. Alhoewel sommige tanks zweren bij snelle wapens en andere net bij trage wapens zijn de andere stats toch belangrijker imho. Bijvoorbeeld dit zwaard is een goed tank wapen omwille van de hoeveelheid sta, agi en +hit.
Nu moet ik wel toegeven dat ik zelf altijd liever met een snel wapen tank, maar dat is meer een subjectief gegeven. In de tijd dat ik nog in MC zat tankte ik bijvoorbeeld met Eskhandar's Claw.
Dat was een fist weapon met 1.50 speed en nog een proc erop waardoor hij soms nog sneller ging
1: Archhud http://wow-en.curse-gaming.com/files/details/2258/archud/ of iets soortgelijksAnoniem: 200262 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:33:
weet iemand hoe deze 2 addons heten ?
Lijken mij erg handig als je gaat aoen , omdat je goed en overzichtelijk je spels hebt en je ziet goed je mana en je HP
2: kan je met elke willekeurige bar/buttonmod doen zoals Bartender3
[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 27-03-2007 08:47 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Mwah, zover gaan wij ook weer niet dat we tijdens het raiden iemand omwisselen en zo hebben wij curator en shade ook wel eens met een warrior en feral druid neergelegd..Phobos schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 01:20:
[...]
ja precies. Het swappen kost meer tijd dan de eventuele winst je haalt met de betere group setup
Maar als we weer eens gaan raiden en hij staat saved op laat zeggen Curator, dan nemen we dus echt geen 2 warriors mee, vooral omdat je daarna nog maar 1 of 2 packs hebt die met zijn 2en komen en die kunnen tijdelijk wel even door een resto druid getankt worden..
Over die DPS trouwens.. Wij zaten gisteren op prince en ik als affliction warlock deed met shadowpriest GEWONE hits voor 3000.. Omdat we geen paladin voor BoS hadden was ik genoodzaakt om mij in te houden helaas
En op het einde gewoon niet genoeg DPS hebben omdat alleen ik en de andere warlock de hoge DPS konden volhouden (1: 29%, 2: 28%, 3: 16% (de mage
Bongos
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Pet is alleen plaatsgebonden, op een erg lange cooldown en moeilijk te controleren zonder petbar iirc. Class met travelform en mail waren ze altijd al trouwens, snap niet zo goed waarom je daar nu pas over begint te klagen.MysticSnake schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 04:00:
Mijn volgende doel, cooking en fishing 375.thewizard2006 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:14:
gister aan de slag gegaan met het levelen van Cooking. De recepten voor l70 zijn best lekker (30sta + spi etc) iemand nog advies/tips. Zit nu op 190 ofzo. Bij l225 dus nu met iemand uit ironforge praten???? quest)
Valt wel mee, zeker als je één of twee pala's hebt. Dispellers moeten erg goed opletten en indien je pala's hebt cast de één BoSacrifice (rank 1) op je MT. (en de tweede BoSacrifice op de eerste pala) Hierdoor heb je altijd één of twee healers vrij. Eventueel kun je ook een priest vlak voor de repentance in de AoE laten lopen zodat je priest vrij is. Vrij simpel dan.Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:24:
Anoniem: 41820
De tactics waren geen probleem, maar op een of andere manier ging er eerst altijd iemand dood, ofwel een priest, waardoor dispellen en healen mis ging, ofwel een dps'er waardoor we dps tekort kwamen, of de tank ging dood door unlucky crits tijdens repentance.
Maargoed, ervaring op een boss > all. Achteraf bekeken is de boss zo moeilijk niet, maar iedereen moet netjes doen wat hij hoort te doen en niet dood gaan
Maargoed, ervaring op een boss > all. Achteraf bekeken is de boss zo moeilijk niet, maar iedereen moet netjes doen wat hij hoort te doen en niet dood gaan
Profession levelen idd kost veel gold en mats. Veel gefarmd voor die Arcanoweave Boots/Robe pattern om me tailoring te levelen. Te veel spiders gekilled voor die Spider Silk.Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 01:02:
[...]
welke moeite? een proffesion lvlen en cd's afwachten, idd moeilijker als bosses killen
Steeds weer respeccen in het weekend naar Shadow om primals te grinden. Ook nog 10 primal mights moeten farmen en dan ook nog 500 gold betaald voor die 2 Whitemend items.
Dat noem ik wel veel moeite ja. Ben blij dat Tailoring een mooie buff heeft gekregen! Aangezien er in 1 maand Karazan nog maar 1 item is gedropt waar ik echt wat aan had.
Maximale instant shock van een shaman:MysticSnake schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 04:00:
Earth Shock Rank 8
535 Mana 20 yd range
Instant cast 6 sec cooldown
Instantly shocks the target with concussive force, causing 658 to 692 Nature damage. It also interrupts spellcasting and prevents any spell in that school from being cast for 2 sec.
Ik heb als redelijke gegearde shaman ongeveer +500 dmg (pre-kara). Dan kan ik nog m'n ZHC (+204 dmg) en m'n totempje (+100 dmg) neerzetten. Doe er nog even een pot bij van +35 spelldmg en je zit aan je max.
692 + 500 + 204 + 100 + 35 = 1531 (max he, niet gemiddeld). Als je elemental bent en je krijgt je +100% crit bonus is het mogelijk dat je 3K crit (het is mij alleen gelukt in botanice, met de +280 dmg buff van dat mender mannetje, MC ftw). Maar goed, wie neemt er pots in de BG, laat staan dat ik de tijd heb om een totem neer te zetten. Elemental is idd guardian, dus niet te besturen en CD van 20 min. In instances is hij echt goed als je bijv. een 2e grp erbij krijgt.
Nu even de werkelijkheid
Lightning bolt met een casting tijd van 3 sec in pvp? Of healen natuurlijk, maar dat kan natuurlijk niet om 2 redenen. Het haalt m'n dps naar beneden, daar ben ik geen shaman voor begonnen en healen lokt alleen maar weer zo'n hunter pet of rogue team naar je toe, nee, ik kijk wel uit. En natuurlijk het feit dat ik wel 4K armor heb, maakt mij natuurlijk de perfecte OT/FC waar dan ook (ok ok, met schild 7K). Pallies kunnen (enigzins) tanken, shamans (enigzins) schade doen (ken pallies niet echt als die hard horde, kunnen die ook schade doen?).
Nog even een echte vraag:
Als resto shammy zie ik ook steeds vaker uber-healing gear, maar helaas leather/cloth. Meeste dmg bij bazen is toch magic, armor is niet zo'n issue. Ik gebruik nu allleen cloth handschoenen en daar schaam ik me al een beetje voor. Zijn er meer pallies met mail, druids met cloth (of andere combi's natuurlijk) ??
Oja, dit is ook nodig natuurlijk
Hey, een pala hier (Exitium bijvoorbeeld
) die weet wat het beste is om een lvl 60 pala naar 70 te krijgen?
heb een lvl 60 retri pala atm en ik zou deze richting lvl 70 willen krijgen om em dan sowieso om te speccen naar healbot
maar ik vroeg me af wat de beste build was om te lvlen... ben nu dus retri maar 2h zijn best saai en met mijn crappy gear duurt 't nogal lang voordat mobs dood zijn... is prot nog wat of is dat alleen lekker voor tanken? En is holy nog wat om te lvl'en? , 'k heb op dit moment vooral str en agi gear, dus vrijwel geen +dmg (lijkt me noodzakelijk voor holy-spec?)
heb een lvl 60 retri pala atm en ik zou deze richting lvl 70 willen krijgen om em dan sowieso om te speccen naar healbot
maar ik vroeg me af wat de beste build was om te lvlen... ben nu dus retri maar 2h zijn best saai en met mijn crappy gear duurt 't nogal lang voordat mobs dood zijn... is prot nog wat of is dat alleen lekker voor tanken? En is holy nog wat om te lvl'en? , 'k heb op dit moment vooral str en agi gear, dus vrijwel geen +dmg (lijkt me noodzakelijk voor holy-spec?)
Dit topic is gesloten.