Het Grote World of Warcraft topic - Deel 110 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.642 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:20:
[...]

Profession levelen idd kost veel gold en mats. Veel gefarmd voor die Arcanoweave Boots/Robe pattern om me tailoring te levelen. Te veel spiders gekilled voor die Spider Silk.

Steeds weer respeccen in het weekend naar Shadow om primals te grinden. Ook nog 10 primal mights moeten farmen en dan ook nog 500 gold betaald voor die 2 Whitemend items.

Dat noem ik wel veel moeite ja. Ben blij dat Tailoring een mooie buff heeft gekregen! Aangezien er in 1 maand Karazan nog maar 1 item is gedropt waar ik echt wat aan had.
Ja, ik ben ook erg tevreden met het feit dat elke halve gare met een beetje tijd, of nog erger: gold ebayers, nu betere gear kunnen krijgen dan Tier4 en in sommige gevallen Tier5!

Way to go Blizz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Iets vriendelijker kan ook wel. Hiermee lok je geen constructieve discussie uit.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 09:32 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

/Sigh.
SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:24:
[...]

Ja, ik ben ook erg tevreden met het feit dat elke halve gare met een beetje tijd, of nog erger: gold ebayers, nu betere gear kunnen krijgen dan Tier4 en in sommige gevallen Tier5!

Way to go Blizz!
Halve gare? Hoezo dat? Omdat ik de beste gear wil hebben die ik zelf kan (laten) maken zodat ik mijn guild kan helpen met het killen van nieuwe bazen? Ik had ook nog in blue's kunnen lopen maar omdat ik er tijd en gold in wil steken kan ik erg goede gear krijgen. Er zit dan ook wel meer in dan een "beetje" tijd. Vanaf het moment dat ik level 70 was ben ik er mee bezig geweest.

Tja, het kan natuurlijk ge-ebayed worden of iets dergelijks maar daar haal ik geen voldoening uit. Ik zit nu trouwens even die Tier 4 items te bekijken, Tier 4 is wel beter dan Whitemend/Primal Mooncloth set. Tenminste wat ik heb gezien.

//edit. Hm ik zit nu wat beter te kijken maar de Head/Leg van de Incarnate zijn beter dan de Whitemend (helaas geen sockets op legs) maar chest/shoulders/ zijn niet niet beter dan de Primal Mooncloth set. Wel meer int/spir/stam maar minder stats (healing/mp5).

[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 27-03-2007 09:42 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
P.P. schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:22:
[...]

Nog even een echte vraag:
Als resto shammy zie ik ook steeds vaker uber-healing gear, maar helaas leather/cloth. Meeste dmg bij bazen is toch magic, armor is niet zo'n issue. Ik gebruik nu allleen cloth handschoenen en daar schaam ik me al een beetje voor. Zijn er meer pallies met mail, druids met cloth (of andere combi's natuurlijk) ??

Oja, dit is ook nodig natuurlijk ;) ;) ;) voor mensen het te serieus gaan opvatten.
als de clothies/leernichten :P het niet nodig hebben en het is beter dan wat je hebt zie ik niet in waarom je het niet zou gebruiken :)

tuurlijk ga je in eerste instantie voor mail, maar als het echt zo'n dikke verbetering is zou het zonde zijn om het te dissen toch :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Als resto shammy zie ik ook steeds vaker uber-healing gear, maar helaas leather/cloth. Meeste dmg bij bazen is toch magic, armor is niet zo'n issue. Ik gebruik nu allleen cloth handschoenen en daar schaam ik me al een beetje voor. Zijn er meer pallies met mail, druids met cloth (of andere combi's natuurlijk) ??
Ik ben zelf een resto druid, en heb een aantal cloth items in mijn healing set. Als ik klappen krijg van mobs/bosses dan is er al iets behoorlijk mis gegaan, en daar komt dan nog bij dat het armor verschil tussen cloth en leather niet erg groot is. Wel is het zo dat wat mij betreft een priest voorrang heeft op een cloth +healing item, omdat hij niet kan rollen op leather +healing.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:24:
[...]

Way to go Blizz!
het gevoel bekruipt me dat je de verkeerde professions hebt gekozen voor gear?

Ik heb voor TBC tailoring geleveled naar 300 puur voor 1 robe. Dit is erg veel werk en kost een hoop gold. In TBC doorgeleveld naar 375 puur voor de frozen shadoweave set. Wederom een hoop tijd en geld.
Ik ben hier juist heel erg blij mee, dit zorgt ervoor dat mensen minder epicgeil zijn en dit komt binnen de guild de sfeer zeer zeker ten goede. De drang naar epics wordt minder en het plezier van raiden wordt vergroot (voor mij dan).

Als we dan toch over irl geld beginnen ivm met wow (je had het over goud ebayen?): het is sinds jaar en dag mogelijk om complete charachters met epic gear te ebayen dus je argument gaat niet helemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Goed: iets constructiever dan ;) (ben wel benieuwd naar je eerste reactie MrVegeta, no pun intended btw :o)
Imho is Blizzard de verkeerde weg ingeslagen door Craftable epics beter te laten zijn dan Tier4/5 (voor iig een groot deel van de "meest belangrijke" stats; +healing/+mp5/+damage.
Inderdaad moet je flink inleveren op (vooral) stamina. Kan me nog herinneren dat een priest met Whitemend en Mooncloth set elke sacrifice van Illhoof nauwelijks tot niet bij te healen was door een druid en een paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
Gisteren was er zo vragen rondje in de guild hoeveel geld iedereen wel niet had. Dus gaf aan dat ik 98 gold heb op lvl 31. Een 24 hunter gaf aan nog maar 24 gold te hebben. Daarna kreeg ik zo WTF-moment.
De lvl 18 priest gaf aan al zo'n 700 gold te hebben. Dus ik vroeg hem of nog een main had op onze realm. Zei dat dit zijn eerste char was op deze realm. We begonnen al gauw iets te vermoeden, maar hij zei het uiteindelijk toch zelf. Hij had gold gekocht via Ebay |:(
Het is dat ie een aardige gozer is, anders lag ie nu uit de guild. We hebben wel aangegeven hoe gevoelig dit ligt voor Blizzard en dat wij dus geen medelijden hebben mocht gebanned worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
Chars kopen, zeker voor 100+ euri, ik snap het niet hoor. Je word aangesproken door mensen die denken dat je een ander bent. Je hebt geen idee wat voor rep je hebt op die server (of is PCT standaard na het kopen van een char). En je mannetje goed kunnen spelen....... Levellen is irri, maar je leert wel spelen.

Ik heb nog nooit G gekocht, maar ik snap dat het heel verleidelijk is. Ik ben alleen 's avonds online, bezig guildies te attunen, dungeons te doen en af en toe kara binnen te hoppen. Dat zijn dus allemaal kosten (mana pots 5G each, zijn een paar handelaren bij ons op de server) en de opbrengsten zijn minimaal. Ik krijg m'n epic flyer zo niet bij elkaar, laat staan dat ik dure extraatjes kan aanschaffen. Makkelijke dungeons doen (voor wat G) is een optie, maarja, ik zoek liever de uitdaging op. Misschien goud voor m'n verjaardag vragen, dan voel ik me wat minder schuldig :).

Nog een vraag mbt de AH handelaren. Ongeacht het moment van de dag (RL vriend van me kijkt regelmatig) op de AH vind je geen netherbloom e/o mana pots die niet worden aangeboden door dezelfde 3 mensen (en allemaal dezelfde absurde prijzen). Maar hoe trekken zij dat er zo vlug vanaf? Is continue bij de AH staan niet een beetje saai of zijn er add-ons voor?

En over m'n vraagje over cloth healing, natuurlijk gaan priests/druids voor als ze erbij zijn. Maar ben tegenwoordig enige healer in meeste parties (vandaar ook die vele mana potten, trash gaat goed, baas = mana pot of je trekt het niet). En shadow priests / feral druids hebben we eigenlijk niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:54:
Goed: iets constructiever dan ;) (ben wel benieuwd naar je eerste reactie MrVegeta, no pun intended btw :o)
Imho is Blizzard de verkeerde weg ingeslagen door Craftable epics beter te laten zijn dan Tier4/5 (voor iig een groot deel van de "meest belangrijke" stats; +healing/+mp5/+damage.
Inderdaad moet je flink inleveren op (vooral) stamina. Kan me nog herinneren dat een priest met Whitemend en Mooncloth set elke sacrifice van Illhoof nauwelijks tot niet bij te healen was door een druid en een paladin.
Oh ik zei dat je wellicht jaloers was omdat jij die items niet kan (laten) maken en dat je misschien een vriendje van Conundrum was, ik heb niet echt goede ervaringen met die Warrior..

Ps. Ik ben Alucardu <Drama> op Trollbane (horde).

Je hebt wel gelijk, de gear is erg goed maar zeker niet beter dan T5 want ookal heeft PMC/WM erg veel + healing/mp5 en sockets het mist Spirit. Ik heb nog niets zitten te berekenen of what ever maar ik geloof dat je met T5 meer +healing hebt dan die 2 sets. En een metagem is natuurlijk ook super! (ookal hebben die dingen achterlijke requirements).

De Tier sets hebben trouwens ook veel meer Int/Stam, dus ik zou zeker niet zeggen dat de PMC/WM beter is dan de Tier sets. Maar het zijn wel erg goede items om mee te raiden.

//edit.

@SMulTiE, we moeten vanavond nog Netherspite doen hopelijk gaat dat een beetje rap zodat we Illhoof kunnen bekijken :). Ben benieuwd of ik dat overleef.

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 27-03-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:54:
Gisteren was er zo vragen rondje in de guild hoeveel geld iedereen wel niet had. Dus gaf aan dat ik 98 gold heb op lvl 31. Een 24 hunter gaf aan nog maar 24 gold te hebben. Daarna kreeg ik zo WTF-moment.
De lvl 18 priest gaf aan al zo'n 700 gold te hebben. Dus ik vroeg hem of nog een main had op onze realm. Zei dat dit zijn eerste char was op deze realm. We begonnen al gauw iets te vermoeden, maar hij zei het uiteindelijk toch zelf. Hij had gold gekocht via Ebay |:(
Het is dat ie een aardige gozer is, anders lag ie nu uit de guild. We hebben wel aangegeven hoe gevoelig dit ligt voor Blizzard en dat wij dus geen medelijden hebben mocht gebanned worden.
ik had op lvl 21 300g. Als ik door was gegaan met AH afstruinen had ik op lvl 30 vast genoeg geld voor mn epic flying mount gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19
Inderdaad moet je flink inleveren op (vooral) stamina.
Sommige mensen komt dat inderdaad nie ten goede.. :'( ;(
En omdat je het maximale uit de gear wil halen ga je natuurlijk niet voor de socketbonus. Die 3x +4stamina maakt dan ook geen reet meer uit. Dan maar meer Rumsey Rum Black Label kopen.

Overal +9 spelldmg in voor maximale dmg.

Nu weet ik best dat ze mij geleerd hebben dat je als firemage voor meer crit moet gaan. Maar het zijn de crits juist die mij doen overaggro'en.. Ik ben dan veel meer geneigd om een sustained manier te gaan doen met fire door minder crit te nemen (klinkt belachelijk, maar weet niet hoe ik het anders uit moet leggen).
Zover ik weet is die crit altijd nog een "proc", het is kans op. De dmg van zo'n gem heb je ALTIJD, en dat maakt je een betere dps'er imho. Stel dat je nou overal +critrating gems in zou gooien om zo toch die socketbonus te krijgen(blue sockets FTL!) dan zou je nog maar maximaal 35 tot 40 critrating erbij hebben. Da's nog maar 2%, en VEEL te weinig... Ik verkies dan die + X dmg boven die crit..

Hoe zien andere FIRE mages dit?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Best jammer nogsteeds die magtheridon en gruul nerf, verplaatst de whine van de slechtere(meer casual) guilds alleen maar naar serpentshrine. het is gewoon onmogelijk om elkaar te killen met de shatter op Gruul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:06:
[...]

En omdat je het maximale uit de gear wil halen ga je natuurlijk niet voor de socketbonus. Die 3x +4stamina maakt dan ook geen reet meer uit. Dan maar meer Rumsey Rum Black Label kopen.

Nu weet ik best dat ze mij geleerd hebben dat je als firemage voor meer crit moet gaan. Maar het zijn de crits juist die mij doen overaggro'en.. Ik ben dan veel meer geneigd om een sustained manier te gaan doen met fire door minder crit te nemen (klinkt belachelijk, maar weet niet hoe ik het anders uit moet leggen).
Zover ik weet is die crit altijd nog een "proc", het is kans op. De dmg van zo'n gem heb je ALTIJD, en dat maakt je een betere dps'er imho. Stel dat je nou overal +critrating gems in zou gooien om zo toch die socketbonus te krijgen(blue sockets FTL!) dan zou je nog maar maximaal 35 tot 40 critrating erbij hebben. Da's nog maar 2%, en VEEL te weinig... Ik verkies dan die + X dmg boven die crit..

ben dan wel geen firemage, maar voor rogues geld ongeveer hetzelfde, teveel crit rating nodig om het lekker te houden, ben altijd ap maniac geweest en nog steeds op me rogue, liever meer sustained dan beetje meer crit

hoewel het voor melee altijd 200% is nu zullen de casters ook altijd wel hun spec hebben dat ze daar dichterbij komen, maar inderdaad zoals je zegt, het blijft een kans op, dan liever meer sustained, heb je ook meer controle over je hate ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Moet je eens proberen zelf iets te craften. Crafting is nou eenmaal onderdeel van het spel, en als je als speler er gebruik van maakt betekent dat niet automatisch dat je in EZ-mode terecht bent gekomen, ze hebben de drempels best hoog gelegd, en dan mag je er ook best trots op zijn als je het eenmaal hebt bereikt. Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
(ken pallies niet echt als die hard horde, kunnen die ook schade doen?).

Pala kan serieuze damage (geen sustained DPS in lange gevechten) doen met een retribuild, goeie gear en genoeg skills. Gemiddelde pala komt niet eens in de buurt van DPS classes, maar heb in 5 mans wel vaker een goeie retri pala boven rogues en mages zien eindigen.

Mijn healset:
Head: Metallic Headband of Simm'onz (Mail)
Shoulders: Vestia's Pauldrons of Inner Grace (Cloth, was hiervoor cloth drop)
Chest: Earthblood Chestguard (Mail, was hiervoor plate drop)
Wrists: Bracers of Justice (Plate, was hiervoor Judgement)
Hands: Gauntlets of Renewed Hope (Plate, was hiervoor cloth drop)
Waist: Belt of Gale Force (Mail, was hiervoor mail questreward)
Legs: Legplates of the Innocent (Plate, was hiervoor plate questreward)
Feet: Auchenai Boots (Mail)

Voor TBC liep ik in AQ40 met Wild Growth Shoulders (Leather uit Domo's chest) en in Naxx met Salamander Scale Pants. (Leather legs van een aantal MC bosses. Antwoord genoeg? :P
Viggen schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:23:
Hey, een pala hier (Exitium bijvoorbeeld ;) :P) die weet wat het beste is om een lvl 60 pala naar 70 te krijgen?

heb een lvl 60 retri pala atm en ik zou deze richting lvl 70 willen krijgen om em dan sowieso om te speccen naar healbot :P

maar ik vroeg me af wat de beste build was om te lvlen... ben nu dus retri maar 2h zijn best saai en met mijn crappy gear duurt 't nogal lang voordat mobs dood zijn... is prot nog wat of is dat alleen lekker voor tanken? En is holy nog wat om te lvl'en? , 'k heb op dit moment vooral str en agi gear, dus vrijwel geen +dmg (lijkt me noodzakelijk voor holy-spec?)
We hebben één protection pala (well, 30/31/0 nu, was full prot) in onze guild en die is gelvled als retri omdat 'ie in prot geen dmg deed. Je kan extreem veel hebben, maar killt ook erg langzaam.

Voor Holy wil je spelldmg en flink wat ook. Voor TBC heb ik nog een tijdje gePvP'd en ik was retri, en zo wilde ik ook lvlen. Toen we met een feral druid en ik als retridin problemen hadden met het healen op de dragon boss in Ramparts (:P) ben ik maar weer gerespecced naar Holy om zo te lvlen. Het is mogelijk, maar je hebt voldoende spelldmg nodig en je killspeed ligt alsnog wat lager dan dat van een retridin.

Zou zelf als ik jou was voor een retribuild gaan, en focussen op crit (minstens 17%, liever 20%) en str/AP. Zou beginnen met http://www.wowhead.com/?talent=sxxZZVf0tMcuVsot en uitbouwen met Sanctified Judgement (61, 62), improved BoM (63-67) en Divine Intellect. (68-70) Op 70 respeccen naar Holy als je wilt, pure healbotbuild als http://www.wowhead.com/?talent=sVxubgkGeotxMuZV of een wat meer dynamische build zoals http://www.wowhead.com/?talent=qVEu0gzbxoxZVf0xMcz die ik heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
[...]

978 fire dmg en 32% crit met fire spells. (self buffed met AI / molten armor)
gifv crit !

blauwe gems... http://www.wowhead.com/?item=24056 is zo slecht toch niet?
5 spelldmg / 6 sta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Waarom loopt iedereen op de officiele forums zo te whinen dat shamans zo slecht zijn??

Ik ben zelf een lvl 32 shaman en 1 op 1 doe ik het best goed. :S meeste klasses versla ik... Iemand anders daar andere ervaringen mee?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Fiddle schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:35:
Waarom loopt iedereen op de officiele forums zo te whinen dat shamans zo slecht zijn??

Ik ben zelf een lvl 32 shaman en 1 op 1 doe ik het best goed. :S meeste klasses versla ik... Iemand anders daar andere ervaringen mee?
official forums moet je ook nooit kijken... bijna alleen maar whines en vragen om buffs voor eigen class / nerf voor andere classes :P

heb zelf een dual wield lvl 45 shaman en 't bevalt me prima ^^ (2 flurry axes ftw <3 :P)

[ Voor 8% gewijzigd door Viggen op 27-03-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

ImdaMned schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:30:
[...]

978 fire dmg en 32% crit met fire spells. (self buffed met AI / molten armor)
gifv crit !

blauwe gems... http://www.wowhead.com/?item=24056 is zo slecht toch niet?
5 spelldmg / 6 sta
Ben arcane/frost, maar GIEV CRIT! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:16

vhal

ಠ_ಠ

mja, helaas voor de shammies onder ons werkt het truckje met windfury (hoge rank in MH, rank daaronder in OF om de cooldown te omzeilen) in de komende patch niet meer. Wat ik ervan begreep is dat WF maar 1 keer in de 3 seconden kan proccen ongeacht welke rank en in welke wapen het is. Dus 2 keer WF enchants met DW heeft niet zoveel zin meer.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
deadsy33 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:42:
mja, helaas voor de shammies onder ons werkt het truckje met windfury (hoge rank in MH, rank daaronder in OF om de cooldown te omzeilen) in de komende patch niet meer. Wat ik ervan begreep is dat WF maar 1 keer in de 3 seconden kan proccen ongeacht welke rank en in welke wapen het is. Dus 2 keer WF enchants met DW heeft niet zoveel zin meer.
Zou eens tijd worden ook. Heb er geen zin meer in om in 5 seconden door een paar lucky crits in elkaar gehakt te worden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
deadsy33 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:42:
Damn... Ik keen er zo naar uit om mijn windfury's te verdubbelen :( wat is dan beter... Windfury op de MH rockbiter op OH??

[ Voor 5% gewijzigd door Fiddle op 27-03-2007 10:48 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Rakkerzero schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:54:
De lvl 18 priest gaf aan al zo'n 700 gold te hebben ... Hij had gold gekocht via Ebay ...
Ik vind dat zo ontzettend not done. Roomser dan de paus wil ik niet zijn, maar als ik het voor het zeggen had gehad, had ie uit de guild gelegen. Meeste spelers werken zich kapot om een beetje gold bijelkaar te schrapen en dan loopt er zo'n knurft tussen. Geez.

Een report over hem indienen gaat me nog net te ver, maar welkom in mijn guild zou ie niet zijn. Aan de andere kant: als je het niet gevraagd zou hebben, zou je er ook nooit achter gekomen zijn waarschijnlijk, dus het blijft lastig.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:45:
[...]

Zou eens tijd worden ook. Heb er geen zin meer in om in 5 seconden door een paar lucky crits in elkaar gehakt te worden ^^
achja, als je de forums mag geloven scheelt het 15 - 18% dps vermindering afhankelijk van je gear. Spam je earthshock bij iedere cooldown dan kan je je dps verlies terugbrengen tot 10 - 12% .

Fiddle: WF scaled overigens met je gear, rockbiter niet. Qua vervanging voor je OH, een echte vervanging zal je nooit krijgen, dus afhankelijk van de situatie zou je de 3 resterende enchants kunnen gebruiken. Ik geloof dat flametonque meer voor elemental bedoeld is ( +spell damage) en icebrand heeft onder meer een snare effect . Rockbiter is gewoon + xx damage ongeacht je nou een low lv of een high end weapon gebruikt. In het laatste geval zal het effect minder zijn (qua percentage, 62 damage op een 10hp hit, of 62 damage op een 1000hp hit).

[ Voor 34% gewijzigd door vhal op 27-03-2007 11:03 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Weakling schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:51:
[...]

Ik vind dat zo ontzettend not done. Roomser dan de paus wil ik niet zijn, maar als ik het voor het zeggen had gehad, had ie uit de guild gelegen. Meeste spelers werken zich kapot om een beetje gold bijelkaar te schrapen en dan loopt er zo'n knurft tussen. Geez.

Een report over hem indienen gaat me nog net te ver, maar welkom in mijn guild zou ie niet zijn. Aan de andere kant: als je het niet gevraagd zou hebben, zou je er ook nooit achter gekomen zijn waarschijnlijk, dus het blijft lastig.
Goed dat ik niet in je guild zit dan... Ik heb vroeger ook regelmatig goud gekocht om te kunnen blijven raiden. Moet iedereen toch zelf weten hoe die eraan komt. Bij ons gebeurde dat regelmatig, want als je alleen raid en geen tijd hebt om verder te grinden etc is dat de beste manier om snel aan wat cash te komen.

"Omdat iedereen er zich kapot voor werkt?"... Lijkt me puur jaloesie dan dat hij wat meer geld heeft en daar bereid was een paar dollar voor te betalen. Ik heb ook in een paar weken bijna 4K gold verdiend met een beetje kopen verkopen op AH... moet ik uit de guild gekickt worden omdat ik het niet op de domme manier gegrind heb?

Beetje treurig om iemand uit de guild te kicken omdat je jaloers bent dat ie meer goud heeft ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09

Eensch. Ik zou niet in een guild willen zitten die dat tolereert.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

Als we erachter komen dat ie het weer heeft gedaan, dan ligt wel uit de guild. Die priest heeft ook gezegd hier geen problemen mee te hebben en de situatie begrijpt waarom dit fout is. Kleine kans dat ie het weer doet, maar zeker weten doe je nooit natuurlijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:59:
[...]

Goed dat ik niet in je guild zit dan... Ik heb vroeger ook regelmatig goud gekocht om te kunnen blijven raiden. Moet iedereen toch zelf weten hoe die eraan komt. Bij ons gebeurde dat regelmatig, want als je alleen raid en geen tijd hebt om verder te grinden etc is dat de beste manier om snel aan wat cash te komen.

"Omdat iedereen er zich kapot voor werkt?"... Lijkt me puur jaloesie dan dat hij wat meer geld heeft en daar bereid was een paar dollar voor te betalen. Ik heb ook in een paar weken bijna 4K gold verdiend met een beetje kopen verkopen op AH... moet ik uit de guild gekickt worden omdat ik het niet op de domme manier gegrind heb?

Beetje treurig om iemand uit de guild te kicken omdat je jaloers bent dat ie meer goud heeft ;)
Hoe hou je bots, goldsellerspam en account hacking in stand... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:00:
[...]

Eensch. Ik zou niet in een guild willen zitten die dat tolereert.
Geloof me, in iedere guild zitten heel veel mensen die goud kopen ;) Dat niet iedereen er voor uit durft te komen is jammer, want dan zijn ze bang om uit de guild gekicked te worden door jaloerse mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
MysticSnake schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:48:
Rogues die flink dps doen?
Rogues die bovenaan de damage meter staan?

Maken jullie een grap ofzo? Zelfs in MC/BWL waren ze de slechtste van alle dps classes (mages, hunters, warlocks). Vooralsnog hebben we slechts 2 rogues attuned voor Karazhan, eentje speelt nu met zijn priest in Karazhan, die andere is er nog niet eens geweest. Wellicht volgende week wel, dat is wel leuk voor die rogue, maar onze raid zal dan flink dps inleveren.

Rogues zijn leuk voor PvP, als ze eerst kunnen aanvallen zijn ze erg goed en dankzij stealth kunnen ze dat meestal ook wel. Maar in PvE hebben ze totaal geen rol, geen enkele buff of skill dat de raid helpt. O ja, wacht, ze kunnen een box openen _/-\o_ :'(
Kortom, nutteloze, overbodige class. :)
de rogues in je guild snappen er niks van, in mc/bwl stonden rogues (bijna) altijd op de 1e plaats, of net onder de mages. Ik speel rogue sinds open beta en top vaak damage meters, OOK in TBC. Je hele post zegt meer over je beknopte overzicht op WoW dan over rogues als class. Als je raid dps inlevert omdat een rogue meegaat is de rogue waar je het over hebt totaal niet gegeared voor raiding of snapt gewoon geen hol van z'n class en z'n build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Exitium schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:02:
[...]

Hoe hou je bots, goldsellerspam en account hacking in stand... :/
Dat doen de spelers niet, dat doet Blizzard ;) Blizzard creeert het milieu waarin het nodig is om bakken met geld te hebben. Handelaren spelen daar slim op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Hangt af van wat je wilt in je guild, persoonlijk nee ik zou het niet doen maar met de kosten die het raiden met zich meebrengt en de weinige spare time die veel mensen hebben kan ik het me goed voorstellen dat je die weg kiest.

Gruul was crap bij ons gisteren, op het laatste moment melden zich 2 mages en 3 locks af wat betekende dat we maar 1 lock en 3 mages hadden, met max 5 melee op gruul ivm de shatters is 5 rogues 2 tanks en een fury gewoon dps die niks staat te doen langs de kant (Rogues/Fury die ranged "dps" staan te doen) nou ja vanavond zou iedereen er wel moeten zijn en gaat ie plat.

Btw Sunar sinds wanneer staat Gen het toe dat je met je alt in een andere guild zit? kan me herinneren dat Orion en Gen een policy hadden dat je gekicked werd als ze erachter kwamen?

[ Voor 13% gewijzigd door Ashrah op 27-03-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ik durf mijn handen in het vuur te steken dat in iedere guild mensen zitten die gold kopen. Zeker in de high end raiding guilds met hun 6 dagen in de week raiding schema :O

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
deadsy33 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:06:
Ik durf mijn handen in het vuur te steken dat in iedere guild mensen zitten die gold kopen. Zeker in de high end raiding guilds met hun 6 dagen in de week raiding schema :O
het is de guild waar ik in zit precies hetzelfde, gold kopen is gewoon NOT done, als gm erachter komt lig je er gewoon uit, zo simpel is het.

-Het is tegen de blizzard Eula
-Het is gewoon cheaten

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:59:
Het gaat er meer om dat erg triest is dat je aan gold komt buiten het spel om. Je doet echt letterlijk helemaal niks om die hoeveelheid te verdienen. OK, je bent bereid om paar euro voor neer te leggen. Maar dan nog blijft het een weg die door Blizzard nog steeds als not done wordt beschouwd.

Zonde als jij je account kwijtraakt, omdat je zo ongeduldig was om aan gold te komen. Doe dan idd zoals je ook beschrijft gewoon slim handelen op de AH. Dan kom je er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:14:
[...]

het is de guild waar ik in zit precies hetzelfde, gold kopen is gewoon NOT done, als gm erachter komt lig je er gewoon uit, zo simpel is het.

-Het is tegen de blizzard Eula
-Het is gewoon cheaten
goud kopen is niet tegen de EULA.. lees hem er nog eens op na..

verkopen is tegen de EULA

(edit: zelfs verkopen staat er niet meer in...)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
Dat mensen het in high end raiding guilds het doen rechtvaardigt het nog niet. Ik raid zelf ook 6 a 7 dagen in de week, ik farm elke dag 1 of 2 flasks of supreme power en ook nog een stack of 3 netherblooms voor mana pots. Verder heb ik eergisteren eindelijk mijn swift flying mount gekregen (yay me!) dus geld farmen is prima mogelijk hoor. In een uurtje farmen haal je zo tussen de 100 ~ 200 gold binnen als je de goede plekken te pakken hebt.

Die goldfarmers verneuken gewoon de economie keihard door de markt te overvloeden en zo de prijzen omlaag te gooien. Eerlijke spelers hebben daar weer nadeel aan en mensen die gold kopen zorgen ervoor dat die goldfarmers een reden hebben om te blijven farmen..

Ik snap niet hoe iemand dat allemaal kan goedpraten omdat hij het te druk heeft met raiden.. Wat je dan gewoon moet doen is óf minder raiden óf tijd vrijmaken om je materials en gold zelf te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:02:
[...]

Geloof me, in iedere guild zitten heel veel mensen die goud kopen ;) Dat niet iedereen er voor uit durft te komen is jammer, want dan zijn ze bang om uit de guild gekicked te worden door jaloerse mensen.
Ik denk dat je het woord jaloers hier verkeerd verkeerd gebruikt. De meeste vinden het gewoon not done. 't probleem is dat gold tegenwoordig op "illegale" wijze vergaard word.

- botting
- account hacking

Deze 2 verlagen het speelplezier van nieuwe spelers en spelers die moeten farmen voor bepaalde items/pots en zien hun mobs afgemaakt worden door 3 hunters(bots) tegelijk. En dat 24/7.

En dit door blizzard komt...

crimineel (inbreker) society didn't give me a chance...

pleurt op.

tis gewoon heling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:19:
Dat mensen het in high end raiding guilds het doen rechtvaardigt het nog niet. Ik raid zelf ook 6 a 7 dagen in de week, ik farm elke dag 1 of 2 flasks of supreme power en ook nog een stack of 3 netherblooms voor mana pots. Verder heb ik eergisteren eindelijk mijn swift flying mount gekregen (yay me!) dus geld farmen is prima mogelijk hoor. In een uurtje farmen haal je zo tussen de 100 ~ 200 gold binnen als je de goede plekken te pakken hebt.

Die goldfarmers verneuken gewoon de economie keihard door de markt te overvloeden en zo de prijzen omlaag te gooien. Eerlijke spelers hebben daar weer nadeel aan en mensen die gold kopen zorgen ervoor dat die goldfarmers een reden hebben om te blijven farmen..

Ik snap niet hoe iemand dat allemaal kan goedpraten omdat hij het te druk heeft met raiden.. Wat je dan gewoon moet doen is óf minder raiden óf tijd vrijmaken om je materials en gold zelf te verzamelen.
Nah, ik wil geen 'tijd vrij maken' voor dom grind werk. Ik maak wel tijd vrij om een filmpje te kijken met mn vriendin. Of uit eten te gaan. Of mn huis een extra schoonmaakbeurt te geven.

Ingame doe ik leuke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Eigenlijk zou er een soort Max havelaar keurmerk moeten komen voor sites die gold verkopen….
Dus alle gold is vergaard door Chinese boeren die redelijk betaald worden met normale werk tijden en niet door botting of hacking van accaunts :*)

Dan nog mag het natuurlijk niet van blizzard maar ja zou wel grappig zijn.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Op dit moment heb ik iets van 800 fire dmg en 31% crit selbuffed. Wat jij zegt ben ik het wel mee eens, crits zijn een killer en ik heb liever hoge sustained dmg ipv een paar crits. Als je op trash mob opent met 2/3 crits kan je alvast naar de tank toeblinken want dan komt die op je af, en dan is je dps een stuk minder dan wanneer je 5 normale hits had gehad :).

Denk wel dat 30% crit een soort omslagpunt van crit naar spelldmg is voor een firemage, met minder crit is het ook niet veel waard om firemage te zijn.

ps: van het weekend hele spellfire set gefarmed en spellstrike hood :D (zonder ebay)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
GrrGrr schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:30:
Eigenlijk zou er een soort Max havelaar keurmerk moeten komen voor sites die gold verkopen….
Dus alle gold is vergaard door Chinese boeren die redelijk betaald worden met normale werk tijden en niet door botting of hacking van accaunts :*)

Dan nog mag het natuurlijk niet van blizzard maar ja zou wel grappig zijn.
O-)
:P

Ze moeten het OF toelaten (zie Sony/EA, die zelf chars/items e.d. verkopen) OF ze moeten zorgen dat het door de game mechanics gewoon niet nodig is of in ieder geval onaantrekkelijk.

Tuurlijk kunnen ze een epic mount maken die 6000G kost. Ze kunnen het ook een rete moelijke en lange quest chain maken. Moneysinks vragen nu eenmaal om geld. Online economieen staan nog in de kinderschoenen en dat blijkt.

Ik discussieer liever over de oorzaken, gevolgen en oplossingen, dan over het muggegezift of je het goed vind of niet. Het gebeurt, dat is een feit.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:25:
[...]

Nah, ik wil geen 'tijd vrij maken' voor dom grind werk. Ik maak wel tijd vrij om een filmpje te kijken met mn vriendin. Of uit eten te gaan. Of mn huis een extra schoonmaakbeurt te geven.

Ingame doe ik leuke dingen.
Het is notdone dat je op die manier hacking, account stealing en idd zoals hierboven gezet heling "support".

ik heb ook een vriendin, ik heb ook een leven naast wow, maar ik grind wel netjes voor mijn mats en gold!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:36:
[...]

Het is notdone dat je op die manier hacking, account stealing en idd zoals hierboven gezet heling "support".

ik heb ook een vriendin, ik heb ook een leven naast wow, maar ik grind wel netjes voor mijn mats en gold!
Een miniscuul deel van de gold komt uit account-hacking e.d. Het overgrote deel komt gewoon van farmers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:38:
[...]

Een miniscuul deel van de gold komt uit account-hacking e.d. Het overgrote deel komt gewoon van farmers.
ow en trouwens uit de EULA,
Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
Blizzard does not recognize the transfer of Accounts. You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Program. You agree that you have no right or title in or to any such content, including the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with the Account or stored on the Service. Blizzard does not recognize any virtual property transfers executed outside of the Game or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything related to the Game. Accordingly, you may not sell items for "real" money or otherwise exchange items for value outside of the Game.
dus ja, gold kopen IS tegen de EULA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23

Osxy

Holy crap on a cracker

Ik weet van een groot aantal speler in de grote guilds op Draenor dat ze ook goud kopen om hun raiding schema bij te kunnen houden.
Ik heb in verleden ook enkele keer wat goud gekocht omdat ik toen nog holy spec priest was met simpel weg geen inkomen. Raiden was me toen echt aan uitkleden. Nu ben ik shadow spec (raiding) en met een mining alt dus meer dan genoeg inkomen. Maar ik kan het absoluut begrijpen.\
Kost veel tijd om te farmen per raid namelijk.
Accordingly, you may not !sell! items for "real" money or otherwise exchange items for value outside of the Game.

[ Voor 18% gewijzigd door Osxy op 27-03-2007 11:43 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:40:
[...]

ow en trouwens uit de EULA,

[...]

dus ja, gold kopen IS tegen de EULA.
Accordingly, you may not sell items for "real" money or otherwise exchange items for value outside of the Game.
Je mag het niet verkopen, omdat je niet mag verdienen aan andermans intellectueel eigendom. Er staat echt niks over kopen ;) Er is ook nog nooit iemand gebanned voor het kopen van goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
osxy schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:41:
Ik weet van een groot aantal speler in de grote guilds op Draenor dat ze ook goud kopen om hun raiding schema bij te kunnen houden.
Ik heb in verleden ook enkele keer wat goud gekocht omdat ik toen nog holy spec priest was met simpel weg geen inkomen. Raiden was me toen echt aan uitkleden. Nu ben ik shadow spec (raiding) en met een mining alt dus meer dan genoeg inkomen. Maar ik kan het absoluut begrijpen.
snap best dat mensen het doen, maar je kan op die manier de economie op een server zo vernaggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:36:
[...]

Ik ben holy/prot paladin en ik vertik het te farmen met 0.1% van de dmg die een dps class doet. En sowieso ga ik niet na elke raid/arena respeccen naar retrobution voor paar uurtjes farmen.

Dus oneens. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:42:
[...]

[...]

Je mag het niet verkopen, omdat je niet mag verdienen aan andermans intellectueel eigendom. Er staat echt niks over kopen ;) Er is ook nog nooit iemand gebanned voor het kopen van goud.
je vergeet een stukje,
Accordingly, you may not sell items for "real" money or otherwise exchange items for value outside of the Game.
oftewel jouw echte geld omruilen voor ingame goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:43:
[...]

snap best dat mensen het doen, maar je kan op die manier de economie op een server zo vernaggelen.
Ligt eraan, je stimuleert het ook. Met het goud koop je goederen van anderen, bijvoorbeeld herbs en pots.

Domweg zeggen dat je de economie vernaggelt is dus onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:43:
[...]

Ja dat klopt, maar op een server zoals mijne (Draenor) die voorzover ik weet al 1,5 jaar bestaat zo niet langer is de economie al goed gezetteld, de farmers zijn gewoon onderdeel van de economie. Maar in goede zin, goedkopere mats etc. Bij ons zijn prijzen niet hoger dan op andere servers, simpel omdat op iedere server zitten farmers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:45:
[...]

Ligt eraan, je stimuleert het ook. Met het goud koop je goederen van anderen, bijvoorbeeld herbs en pots.

Domweg zeggen dat je de economie vernaggelt is dus onzin.
meer gold in de wereld = hogere prijzen.

naja ik houd er over op, veel plezier met cheaten maar imho is het gewoon triest.

[ Voor 11% gewijzigd door Verderf op 27-03-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:44:
[...]

je vergeet een stukje,

[...]

oftewel jouw echte geld omruilen voor ingame goud.
Engels is ook moeilijk he... exchange [ingame] items for [outside game] value (lees: geld)... m.a.w.: verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:46:
[...]

meer gold in de wereld = hogere prijzen.
En wie profiteert van die hogere prijzen? De mensen die hun shit verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:46:
[...]

ok, jij je zin, have fun cheater! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:42:
[...]

[...]
Er is ook nog nooit iemand gebanned voor het kopen van goud.
Wedden van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wedden van nie.. (lekker onzinnig ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:48:
[...]

Wedden van nie.. (lekker onzinnig ;))
Ja dit gebeurd wel, is heeeel vaak gebeurd. Was het niet eind vorig jaar ? 10.000 accounts gesloten voor onder andere goud kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
owjee... de goldfarmers / buyers-discussie is er weer... en uiteraard weer met Bosmonster die zich dan helemaal thuisvoelt... :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:47:
[...]

ok, jij je zin, have fun cheater! :w
Haha, lekker discussieren ;)

Ik zeg alleen dat het wel erg makkelijk gezegd is zonder enig argument dat de economie vernaggeld wordt. Kom dan met goede argumenten, ipv maar direct de handdoek in de ring te gooien met het eerste tegenargument ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
osxy schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:49:
[...]

Ja dit gebeurd wel, is heeeel vaak gebeurd. Was het niet eind vorig jaar ? 10.000 accounts gesloten voor onder andere goud kopen?
yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Viggen schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:49:
owjee... de goldfarmers / buyers-discussie is er weer... en uiteraard weer met Bosmonster die zich dan helemaal thuisvoelt... :{ :P
Haha, ja het is echt de oudste discussie in deze hele topic serie. Uiteindelijk kom je nergens iedereen heeft andere mening er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
osxy schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:49:
[...]

Nee (kom dan even met het bericht waarin dat staat please)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik begrijp alleen niet dat mensen zo veel klagen over de spullen uit karazhan.

Ik heb al 3 items uit karazhan die een echte verbetering waren tov transcedance waar ik in rond liep, en de blues die ik had verzameld.

btw
Gisteren voor het eerst 3 tries gedaan (zonder pots etc, alleen stamina food) op aran. Hebben we aan 3 healers genoeg in dat gevecht ?
healers waren : 2 resto druids + holy priests, ik merkte dat ik aardig snel OOM was, heb ik normaal niet zo veel last van. Normaal zouden we holy paladin/resto druid en holy priest hebben, echter paladin was niet on-line.

En kan je de blizzard ontlopen door strak tegen de zijkant in de alcoves te staan ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Viggen schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:49:
Ik vind het altijd heerlijk. Er doen namelijk zoveel broodje aap verhalen de ronde en iedereen lult iedereen maar na. Mensen denken dat het verboden is en dat er mensen voor gebanned worden bijvoorbeeld, wat dus al helemaal niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:49:
[...]

Ik zeg alleen dat het wel erg makkelijk gezegd is zonder enig argument dat de economie vernaggeld wordt. Kom dan met goede argumenten, ipv maar direct de handdoek in de ring te gooien met het eerste tegenargument ;)
omdat het niet meer uitmaakt, je mening staat zo te zien al vast. volgens jou is gold kopen de normaalste zaak van de wereld.

als jij graag spam bots betaald, dan bedankt voor alle spam die ik de afgelopen dagen over me heen heb gehad.

heb gewoon geen zin om pagina lange discussies te voeren met iemand die toch geen mm van mening gaat veranderen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 27-03-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Er worden 10.000'en account gebanned continu. Bijna allemaal van gold-sellers (je weet wel, met namen als 'asdfsdf' en 'fgweasd') of mensen die third party tools gebruiken als bots/speedhacks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Exitium schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:25:
We hebben één protection pala (well, 30/31/0 nu, was full prot) in onze guild en die is gelvled als retri omdat 'ie in prot geen dmg deed. Je kan extreem veel hebben, maar killt ook erg langzaam.
Mijn huisgenoot levelt zijn paladin momenteel met een protbuild. Als je de goeie plekken weet te vinden is dit toch een snellere grind dan als retripally. En dat zit 'm voornamelijk in de hoeveelheid mobs die je tegelijk pakt.

Retri-pally's gaan voor single mobs, Protpally's willen t liefste 4 tot 6 mobs van gelijk lvl op zich hebben. Met een juiste combinatie van blessings en judgements en seals kom je dan met 80% mana en 80% HP uit t gevecht, waarin overigens in feite de mobs zichzelf kapot meppen. De pally zelf doet maar een klein deel van de damage.
Blessing of Sanctuary, Retri-Aura, Holy Shield, Mithril (of andere) shieldspike, en je blockt meer dan 50% van alle attacks op je, en je doet per block dus ook nog eens een zooi damage.

Admitted: casters zijn niet fijn, die slaan je niet en dan duurt het voor jou ook lang om ze plat te krijgen. Mobs boven je level hebben een hogere hitkans, dus daar block je minder op, en dus duurt het langer om ze neer te krijgen. Single mobs duren ook eeuwen, vergeleken met multi-mob pulls natuurlijk.

Latest reports: grootste pull van in totaal 11 mobs van gelijk level: 6 ineens, omdat het runners waren gedurende 't gevecht nog eens 5 mobs erbij. Wel 1 bubble en LoH moeten gebruiken, maar aan 't einde 100% HP, 100% mana. Hij wordt tijdens een goeie grindsessie vaak gewhispered hoe hij 't voor elkaar krijgt om zulke gevechten te overleven, om vervolgens zonder downtime de volgende megapull te pakken :P

Maargoed, het is een vrij specifieke speelstijl. Je bent afhankelijk van een aantal goeie grindspots om snel door te kunnen, en veel quests duren dus te lang omdat je met single mobs je build niet tot zn recht laat komen. Maar als dat geen probleem voor je is, is het een erg uitdagende build, en kan 't erg leuk grinden zijn :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Als jij goud koopt, ben jij degene die betaalt om ervoor te zorgen dat ik gehinderd word als ik mijn mats probeer te vergaren op een eerlijke manier.

Dat vind ik dan weer stom. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:52:
[...]

omdat het niet meer uitmaakt, je mening staat zo te zien al vast. volgens jou is gold kopen de normaalste zaak van de wereld.
Sinds wanneer is het doel van een discussie andermans mening veranderen?

Ik heb sympathie voor de mensen met een andere mening. Want farmers en spam e.d. zijn gewoon vervelend. Maar zeggen dat een goldbuyer dat support is nogal kortzichtig natuurlijk. Er is blijkbaar markt voor en die wordt gebruikt. Dat los je niet op met zeggen 'je moet geen goud kopen', zo simpel zit de wereld helaas niet in elkaar.

Je moet het probleem onderkennen en een oplossing vinden. Dat is een veel interessanter discussiepunt dan proberen andermans mening te veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

[...]

Waardoor uiteindelijk alles duurder wordt omdat iedereen meer geld krijgt en de mensen die zelf geen herbalism/mining/alchemy etc levelen dus meer moeten farmen voor hetzelfde item.
Maargoed het is dan ook een beetje de schuld aan blizzard zelf want als je in een beetje raiding guild zit wordt er van je verwacht dat je elke dag dmg pots etc bij je hebt :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
mja, probleem van heel dat goldbuy-gebeuren blijft natuurlijk dat 't cheaten is... kan je wel zeggen dat 't daar niet om gaat maar blijft wel zo :P

is een beetje 't zelfde als dat je bij monopoly je eigen geld meeneemt omdat je anders niet kan winnen / die geweldige hotels kunt kopen ;( :P

daarnaast houd je met goldbuyen de vraag in stand waardoor er goldfarmers blijven bestaan die weer overlast veroorzaken voor de rest die gewoon een spelletje proberen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:57:
[...]

Sinds wanneer is het doel van een discussie andermans mening veranderen?

Ik heb sympathie voor de mensen met een andere mening. Want farmers en spam e.d. zijn gewoon vervelend. Maar zeggen dat een goldbuyer dat support is nogal kortzichtig natuurlijk. Er is blijkbaar markt voor en die wordt gebruikt. Dat los je niet op met zeggen 'je moet geen goud kopen', zo simpel zit de wereld helaas niet in elkaar.

Je moet het probleem onderkennen en een oplossing vinden. Dat is een veel interessanter discussiepunt dan proberen andermans mening te veranderen :)
als mensen er niet naar vragen zal het ook minder aangeboden worden, als mensen massaal stoppen met gold kopen via ebay is het voor de spammers al een stuk minder interesant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:49:
[...]

Jammer dat je het alleen over de economie hebt, en niet over mijn (imo) inhoudelijke argument dat je een heler bent.

Jammer dat je alleen het meest makkelijk te verdedigen argument eruit haalt om je punt te maken.

Jammer dat jij gold sell spam in stand houd.

Jammer dat jij het speelplezier van veel speler velaagt.

vervang jammer door schandelijk om het een wilders speech te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:57:
[...]
De oplossing is: geen gold kopen.
Geen buyers = geen sellers. Zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Glorificationer426 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:59:
[...]

Waardoor uiteindelijk alles duurder wordt omdat iedereen meer geld krijgt en de mensen die zelf geen herbalism/mining/alchemy etc levelen dus meer moeten farmen voor hetzelfde item.
Maargoed het is dan ook een beetje de schuld aan blizzard zelf want als je in een beetje raiding guild zit wordt er van je verwacht dat je elke dag dmg pots etc bij je hebt :P
In mijn gold is dat gewoon goed gebalanced, wij raiden dan wel 5-6x per week maar niet met vaste teams, daardoor is er ook genoeg tijd om mats voor pots en dergelijke te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:00:
[...]

als mensen er niet naar vragen zal het ook minder aangeboden worden, als mensen massaal stoppen met gold kopen via ebay is het voor de spammers al een stuk minder interesant.
Wat ik al zei, zo makkelijk zit de wereld helaas niet in elkaar. Als niemand meer zeehondenbond koopt hoeven er geen zeehondjes meer doodgeknuppelt te worden. Probleem opgelost!

Overigens wordt het merendeel gewoon via gespecialiseerde websites/bedrijven verkocht en niet via Ebay (dat het volgens mij hetlemaal gebanned heeft ivm de rechten-issue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
ImdaMned schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:01:
[...]

Jammer dat je het alleen over de economie hebt, en niet over mijn (imo) inhoudelijke argument dat je een heler bent.

Jammer dat je alleen het meest makkelijk te verdedigen argument eruit haalt om je punt te maken.

vervang jammer door schandelijk om het een wilders speech te maken.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:03:
[...]

Zie m'n andere reacties. Dit is kleuterschoollogica, sorry voor de bewoording...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:03:
[...]

Wat ik al zei, zo makkelijk zit de wereld helaas niet in elkaar. Als niemand meer zeehondenbond koopt hoeven er geen zeehondjes meer doodgeknuppelt te worden. Probleem opgelost!
mja, dat is toch ook zo? :{ :P

als er geen vraag naar is, waarom zou je 't dan nog aanbieden?

[ Voor 58% gewijzigd door Viggen op 27-03-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:04:
[...]

Zie m'n andere reacties. Dit is kleuterschoollogica, sorry voor de bewoording...
Een betere wereld begint bij jezelf. "Zo makkelijk zit de wereld niet in elkaar" is wel een heel makkelijk argument om onder het schandelijke feit uit te komen dat je gewoon meehelpt aan o.a. spam, het verneuken van de economie op servers, en heling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:01:
[...]

Reeds gedaan. Zie eerder
Ik maak geen punt, het is een punt :P Welk argument je bedoelt is mij onduidelijk.
Mijn excuses. Jammer dat je de bioindustrie en kinderarbeid in stand houdt.
Ik speel niet op jouw server volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Viggen schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:04:
[...]

mja, dat is toch ook zo? :{ :P

als er geen vraag naar is, waarom zou je 't dan nog aanbieden?
Omdat de vraag een oorzaak heeft? Je kunt niet de vraag zomaar wegnemen en de oorzaak laten bestaan?

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:08:
[...]

Omdat de vraag een oorzaak heeft? Je kunt niet de vraag zomaar wegnemen en de oorzaak laten bestaan?

Gewoon middelbare school economie...
inmiddels ben ik al wat verder met economie hoor :P

maar ik zal m'n edit hier ook ff bijzetten:
maareh bosmonster... wat is volgens jou de oplossing voor dit alles? dus hoe kunnen we ervoor zorgen dat goldfarmers ons niet meer lastig vallen? :)

gold uit 't spel halen, pots gratis maken?

ik weet wel een leuke... quests voor pots waarbij je soulbound items moet inleveren om soulbound pots te krijgen bijvoorbeeld ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
cls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:03:
[...]

geen buyers = nog meer spam omdat ze te weinig verkopen.

het boeit mij geen fluit wat iemand anders met zn geld (ingame or irl) doet, mn spamfilteraddon doet zn werk toch wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:07:
[...]

Een betere wereld begint bij jezelf. "Zo makkelijk zit de wereld niet in elkaar" is wel een heel makkelijk argument om onder het schandelijke feit uit te komen dat je gewoon meehelpt aan o.a. spam, het verneuken van de economie op servers, en heling.
Ik heb al denk ik een jaar niks meer gekocht. Ik support helemaal niks op het moment ;) Op Blizzard na met mn 13 euro in de maand :P

Het gaat mij om de discussie.. jammer dat alles zo persoonlijk opgevat wordt..

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:12:
[...]

Ik heb al denk ik een jaar niks meer gekocht. Ik support helemaal niks op het moment ;) Op Blizzard na met mn 13 euro in de maand :P

Het gaat mij om de discussie.. jammer dat alles zo persoonlijk opgevat wordt..
Lees mijn post nog eens en merk dit keer op dat je die ook volledig in het algemeen zou kunnen opvatten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
Om het even te benadrukken, ik koop geen gold. Maar ik heb werk/vrouw/kinderen (social heb ik maar laten zitten) dus altijd druk. Ik speel 4 avonden (als de kids op bed liggen) ong. een uurtje of 4-5, in die tijd kan je a) dungeon doen, b) grinden/questen.
Voor mij is de fun de dungeons, lekker met je gilde op pad nieuwe dingen doen. Alles op normal gecleared nu (casual he) behalve shattered halls en de eerste kara run + 1x heroic geprobeerd. Dat is niet goed voor je geldvoorraad. Ik kan af en toe een uurtje 'vrij' besteden, dan heb ik een aantal keuzes:
a) questen voor G (en rewards)
b) grinden om m'n LW te levellen (leather+primals)
c) grinden voor geld
d) grinden om m'n enchants te kunnen laten zetten
e) beetje pvp-en
f) guildies helpen met group questen

Ik houd het allemaal niet bij, heb nog geen goede enchants, pvp-en heb ik nog niet eens gedaan en m'n LW staat op 344 nu. Ik kan zuinig zijn (smijt iig geen geld over de balk), maar om een beetje de boel bij te houden heb ik mana pots nodig, food buff (is eigenlijk gratis, maar kost toch tijd) en het liefst nog zo'n +healing pot. Bovendien kan je als resto/holy speler echt niet 'even' 100G in een uur bij elkaar grinden. Dus blizz maakt het voor sommige mensen wel heel verleidelijk om G te kopen. Dat mensen die grinden daar last van hebben is natuurljik niet leuk, maar het is een effect. Je moet (zoals bosmonster zegt) naar de oorzaken kijken. Moeten mensen met minder tijd dan maar op blood furnace heroic blijven hangen? Of maar 1x per week een dungeon doen en de rest grinden? Als je op hoog niveau wil raiden zul je er aan moeten geloven.
De economische effecten kan ik niet goed beoordelen, er zijn voors en tegens. Ik ben in principe tegen (in de zin van, ik zou het zelf niet doen) maar snap goed dat anderen het wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dps classes hebben makkelijk praten. Ik heb een fulltime baan (bij het casino, daar farm ik al genoeg geld ;) ) en als ik dan terugkom heb ik echt geen zin om uren lang te farmen voor een tiende van wat dps'ers in die tijd bij elkaar rapen. Ik heb tot noch toe nooit gold gekocht maar ik ga echt niet 3000 gold bij elkaar farmen door slechts instance te doen. Binnenkort heb ik die netherdrake en daarvoor moet je toch echt de epic riding skill hebben ;(

Voor whiners over whisperspam: Taggle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

deadsy33 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:06:
Nou; steek je handen maar vast in het vuur dan :) Ben bang dat je jezelf heel hard in het gezicht mept met deze opmerking, kijk dus uit ;) Over het algemeen hebben die high-end "raiding" guilds dat niet nodig; deze spelen voldoende om gold-compromises niet aan te hoeven gaan.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

iets anders,

welke addons zijn eigenlijk een musthave voor healers (lees: om het werk wat gemakkelijker te maken). Mijn eerste healing taak in een 5 man groep met mijn shaman was hectisch omdat ik nog nooit een groep heb gehealed en omdat ik het idee had dat het veel makkelijker kan. Zat namelijk te kloten met F1 t/m F5 plus hotkeys voor mijn lesser healing waves :+ [/noob]
SgtStrider schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:20:
[...]
Nou; steek je handen maar vast in het vuur dan :) Ben bang dat je jezelf heel hard in het gezicht mept met deze opmerking, kijk dus uit ;) Over het algemeen hebben die high-end "raiding" guilds dat niet nodig; deze spelen voldoende om gold-compromises niet aan te hoeven gaan.
Misschien idd wel kort door bocht, maar ze zullen er heus wel zijn. Niet iedereen speelt 24/7, zeer zeker niet de mensen met een doordeweekse baan + overige verplichtingen.

[ Voor 43% gewijzigd door vhal op 27-03-2007 12:25 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:07:
Ik ook aangezien een trap 20 sec duurt (zonder talents) en een 30 sec cooldown heeft. :P
Een trap blijft 60 seconden liggen, en als er een mob in loopt duurt hij 20 seconden, zelfs al is het in de laatste seconde. Met 2 Beast lord items is je cooldown 26 seconden.

Je legt een trap, wacht 30 seconden zodat je cooldown voorbij is. Een mob loopt in de trap, dan leg je iets verderop onmiddelijk een nieuwe. Na 20 seconden komt hij uit de eerste trap en loopt hij in de volgende. 6 seconden later kan je al de volgende leggen terwijl de mob nog 14 seconden in de vorige zit. Als hij daarin loopt kan je na 12 seconden de volgende trap leggen, etc.

Elke keer verlies je 6 seconden, dat betekent dat je 3x kan chaintrappen, de vierde is de overlap 4 seconden (24-20), wat makkelijk op te vangen is door hem iets verderop te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:08:
[

Mijn excuses. Jammer dat je de bioindustrie en kinderarbeid in stand houdt.
Vertel hoe, misschien kan ik daar wat meer aan doen.
[...]

Ik speel niet op jouw server volgens mij.
Ik verkracht net bruut een 6 jarig meisje, maar omdat jij haar niet kent is het niet boeiend? Komop, beter dan dit kan je vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:24:
Ja, 25 man instances is een ander verhaal, maar voor 10 man (Karazhan) is het gewoon verspilling van spots waar echte DPS in kan :+
Lekker met 5 rogues op de Maiden inhakken en onderling opscheppen over je giga eviscerates op raid chat, ik zie het al helemaal voor me, gaat echt werken :)

Raiding gaat om tactiek en utility, niet een wedstrijdje om de top plaats op de dps meter. Een hunter heeft misschien geen enorme burst dps vergeleken met een mage of rogue, maar wel dps die doorgaat als de mana op is. En bij een niet-tauntbare boss zoals Onyxia kan je af en toe feign death doen en na een minuut vol nuken terwijl die andere super dps classes zich moeten inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
deadsy33 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:23:
[...]
Misschien idd wel kort door bocht, maar ze zullen er heus wel zijn. Niet iedereen speelt 24/7, zeer zeker niet de mensen met een doordeweekse baan + overige verplichtingen.
Om mee te komen met een beetje guild moet je toch wel zeker een paar uur per dag moeten kunnen grinden of je hele weekend opofferen naast je raiding time om je pots/enchants bij elkaar te krijgen.
Sommige mensen hebben daar gewoon geen zin in / tijd voor.

Zeker voor de laatste groep, de geen tijd voor, is goldbuying een uitkomst.
Nou zeg ik niet dat dat het rectificeert maar spelvergalling tja, ik vind zelf grinden ook niet het toppunt van het spel, gelukkig handel ik redelijk goed op de AH en haal daar mijn geld vandaan maar als ik dat niet zou doen zou ik misschien ook wel gold kopen.

En ja de spam whispers zijn zwaar irritant daar kan niemand omheen :P

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
deadsy33 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:23:
iets anders,

welke addons zijn eigenlijk een musthave voor healers (lees: om het werk wat gemakkelijker te maken). Mijn eerste healing taak in een 5 man groep met mijn shaman was hectisch omdat ik nog nooit een groep heb gehealed en omdat ik het idee had dat het veel makkelijker kan. Zat namelijk te kloten met F1 t/m F5 plus hotkeys voor mijn lesser healing waves :+ [/noob]
clique mod :)

http://www.wowinterface.com/downloads/info5108
Clique is a simple GUI that lets you assign click-casting for any number of unit frames. Click casting allows you to define the behavior the game takes when you click on a frame. This can be casting spells, running a macro, using an item, or something as simple as changing targets or assisting a unit.

To begin with Clique, simply open your spellbook, and click the new tab that exists there. This is the Clique configuration tab, and you can open it anytime you are not in combat to configure your clicks.

If all you want is simple spell casting, find the spell in your book, and click on it (using the combination of keys and mouse button you would like) and it will be added to the list on the right-hand pane. You can always cast the MAX rank of a spell, by clicking the "Max" button when you have a spellcast selected.

http://www.wowinterface.com/forums/...read.php?t=7106

Do not post bugs in my comments. If you find a bug, post it on my issues list, or it won't get fixed. I do not have the time to wade through these comments, and the forums, and fix the issues. Thanks.

http://code.google.com/p/wow-clique/issues/list

Uploaded some videos. Quality sucks, but you get the idea:

Introduction to Clique
http://video.google.com/videoplay?d...694326108730311

Rebinding Menu, other Advanced Features
http://video.google.com/videoplay?d...605783428405078

Creating a custom macro in Clique
http://video.google.com/videoplay?d...589369861870162

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:30:
[...]

Lekker met 5 rogues op de Maiden inhakken en onderling opscheppen over je giga eviscerates op raid chat, ik zie het al helemaal voor me, gaat echt werken :)

Raiding gaat om tactiek en utility, niet een wedstrijdje om de top plaats op de dps meter. Een hunter heeft misschien geen enorme burst dps vergeleken met een mage of rogue, maar wel dps die doorgaat als de mana op is. En bij een niet-tauntbare boss zoals Onyxia kan je af en toe feign death doen en na een minuut vol nuken terwijl die andere super dps classes zich moeten inhouden.
Wij nemen 2 warlocks, 1 shadow priest, en de laatste DPS spot wordt dan verdeeld over rogue/mage/hunter.. DPS tussen die 3 classes verschilt haast nooit bij ons dus het boeit niet echt. Mages hebben water, hunters hebben misdirection, en rogues.. uhm ja rogues... :+

Uiteraard gaat raiden om tactiek maar imo kan onderlinge competities met DPS wel je progress bevorderen (mensen doe meer hun best?). Je ziet ook meteen wie er slacked.. In een hardcore guild kan je gewoon niet veroorloven dat er mensen zijn die hun class niet goed beheersen of aan het slacken zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
[...]

Nee want die moeten meer betalen voo r de mats die ze nodug hebben om hun shit te maken.

Je snapt het niet, of wil het niet snappen.
Als je op een heel nieuwe server komt, kun je op AH nog, als lvl 20, een blue sword kopen voor 2 gold.
Na zes maanden lukt dat niet meer. Dan kost dat zwaard 30 gold.
Waarom? Omdat die lvl 17 figuur (die aan het begin van de discussie) 700 gold heeft (gekocht).
Nieuwelingen in WoW hebben geen 30 gold op lvl 20.
Gevolg: Ze gaan ook maar gold kopen.
Dat is wat we bedoelen met de economie verknallen.

Enne, een (main) lvl 17 met 700 gold? dat kan alleen maar gekocht zijn.

Als laatste: Blizzard doet zijn best de framers te stoppen door boven lvl 60 iedereen veel gold te laten verdienen.
Ik heb met / door al mijn chars nooit een epic mount kiunnen kopen. Nu heb ik er 3.
Een beetje JC handelen en voornamelijk questen.
Dus waarom gold nog kopen?

A dead heealer can't heal you.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.