Het Grote World of Warcraft topic - Deel 110 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.644 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
ImdaMned schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:27:
[...]

Vertel hoe, misschien kan ik daar wat meer aan doen.
Voortaan alleen nog maar biologisch scharrelvlees kopen oor 3x de prijs en bij elk kledingstuk wat je koopt volledig achterhalen waar het vandaan komt en hoe het gemaakt is. Anders ben je net zo schuldig aan het suporten van kinderarbeid als ik ben aan heling als ik gold zou kopen.
Ik verkracht net bruut een 6 jarig meisje, maar omdat jij haar niet kent is het niet boeiend? Komop, beter dan dit kan je vast wel.
Zeggen dat iemand jouw speelervaring verziekt die je niet kent en zelfs niet eens bij je in de buurt komt is wel iets anders ;) Dat is zeggen dat je je aangerand voelt omdat in Duitsland een jongen aan z'n piemel getrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Rochette schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:45:
[...]
Als je op een heel nieuwe server komt, kun je op AH nog, als lvl 20, een blue sword kopen voor 2 gold.
Na zes maanden lukt dat niet meer. Dan kost dat zwaard 30 gold.
Waarom? Omdat die lvl 17 figuur (die aan het begin van de discussie) 700 gold heeft (gekocht).
Nieuwelingen in WoW hebben geen 30 gold op lvl 20.
Gevolg: Ze gaan ook maar gold kopen.
Dat is wat we bedoelen met de economie verknallen.
Heeft het op je lvl70 main een paar honderd goud verdienen en dat vervolgens aan je low-level alt sturen, dan niet hetzelfde slechte effect op de economie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rudi schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:50:
[...]

Heeft het op je lvl70 main een paar honderd goud verdienen en dat vervolgens aan je low-level alt sturen, dan niet hetzelfde slechte effect op de economie?
nee, dat heet twinken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee want die moeten meer betalen voo r de mats die ze nodug hebben om hun shit te maken.

Je snapt het niet, of wil het niet snappen.
Als je op een heel nieuwe server komt, kun je op AH nog, als lvl 20, een blue sword kopen voor 2 gold.
Waarom? Omdat die lvl 17 figuur (die aan het begin van de discussie) 700 gold heeft (gekocht).

Enne, een (main) lvl 17 met 700 gold? dat kan alleen maar gekocht zijn.

Als laatste: Blizzard doet zijn best de framers te stoppen door boven lvl 60 iedereen veel gold te laten verdienen.
Ik heb met / door al mijn chars nooit een epic mount kiunnen kopen. Nu heb ik er 3.
Een beetje JC handelen en voornamelijk questen.
Dus waarom gold nog kopen?
Omdat het mijn baan is kerel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En die twinks zijn ook bereid om meer geld neer te leggen voor een low level blauw items dan wanneer ze het zouden kopen voor hun eerste character op dat level. Dus doen ze vrolijk mee aan de prijsinflatie van de "twink" items waardoor andere characters of gedwongen zijn deze te kopen voor een veel te hoge prijs of het gewoon moeten laten staan omdat ze anders richting de 40 in de knoei komen met hun gold voor een mount. Want zo is wel hoe heel veel mensen denken.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:03:
[...]

Dat doen de spelers niet, dat doet Blizzard ;) Blizzard creeert het milieu waarin het nodig is om bakken met geld te hebben. Handelaren spelen daar slim op in.
Bullshit, dat doen goldbuyers. Als 90% van de mensen die nu gold koopt geen gold zou kopen, zou de vraag gigantisch dalen en dus ook de need voor goldsellers om snel aan veel goud te komen. Bye bye bots en hackers dus.
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:46:
[...]

Engels is ook moeilijk he... exchange [ingame] items for [outside game] value (lees: geld)... m.a.w.: verkopen
Exchange (wisselen, nergens staat dat het specifiek om ingame items gaat) items for value (geld), of dat nou jouw item voor zijn geld is of jouw geld voor zijn item, exact hetzelfde...

Blijf erbij dat gold buyen niet nodig is. Wou mezelf met m'n 40/0/21 nou niet bepaald DPS noemen maar als ik gold nodig heb zorg ik er zelf wel voor dat ik daar aan kom. Er zijn zat manieren om aan geld te komen (professions, instances, grinden, questen, AH trading, etc), heb twee weken terug in een weekje tijd ook 800g verdiend terwijl ik gewoon vier avondjes geraid heb en twee avonden met vrienden op pad geweest ben. Gold verdienen is nog nooit zo makkelijk geweest als in TBC.
sabriel schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:51:
Gisteren voor het eerst 3 tries gedaan (zonder pots etc, alleen stamina food) op aran. Hebben we aan 3 healers genoeg in dat gevecht ?
healers waren : 2 resto druids + holy priests, ik merkte dat ik aardig snel OOM was, heb ik normaal niet zo veel last van. Normaal zouden we holy paladin/resto druid en holy priest hebben, echter paladin was niet on-line.

En kan je de blizzard ontlopen door strak tegen de zijkant in de alcoves te staan ?
Aran dus? :P Kan met drie healers, wij doen twee pala's en een priest of twee priests en een pala. Blizzard kun je alleen ontlopen door naar de andere kant van de kamer te gaan. Ik probeer altijd vlak naast de blizzard te gaan staan zodat ik driekwart kamer heb om me puur op healing te richten.
True, alleen is dat alleen interessant als je 10 lvls grinden en af en toe een instance tanken niet erg vindt. Zeker met een eerste char zou ik persoonlijk liever alle quests doen, zitten een paar geweldige lines bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

Dus als ik LesserHW rank 4 koppel aan CRTL+click, en ik klik deze toetsencombi op een X-perl unit frame, dan mag ik dus aannemen dat ie een LesserHW op deze persoon cast?

Vanavond maar even proberen :) Tnx

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:58:

Blijf erbij dat gold buyen niet nodig is. Wou mezelf met m'n 40/0/21 nou niet bepaald DPS noemen maar als ik gold nodig heb zorg ik er zelf wel voor dat ik daar aan kom. Er zijn zat manieren om aan geld te komen (professions, instances, grinden, questen, AH trading, etc), heb twee weken terug in een weekje tijd ook 800g verdiend terwijl ik gewoon vier avondjes geraid heb en twee avonden met vrienden op pad geweest ben. Gold verdienen is nog nooit zo makkelijk geweest als in TBC.
Het enige dat niet werkt in jouw verhaal is het feit dat NIET iedereen 8 uur per dag achter WoW kan zitten. Ik werk (gewoon) en log 's avonds in om te gaan raiden en log weer uit ná de raid. Dan blijft er weinig tijd over voor farmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:05:
[...]

Het enige dat niet werkt in jouw verhaal is het feit dat NIET iedereen 8 uur per dag achter WoW kan zitten. Ik werk (gewoon) en log 's avonds in om te gaan raiden en log weer uit ná de raid. Dan blijft er weinig tijd over voor farmen ;)
Tekst komt zo, zat met m'n knop boven verstuur bericht. :+

Ik werk ook (well.. *kijkt naar Tweakers* :P) en op raidavonden doe ik ook niet veel meer dan raiden. Log tussen zeven en acht in, verdwijn rond acht uur richting Kara/Gruul's en kom er in principe voor twaalf uur niet uit. Dan nog een uurtje PvP als ik zin heb en anders log ik. Het lijkt me stug dat je 100% van de tijd die je inlogt aan het raiden bent though. In een uurtje kun je zonder veel moeite al 100g verdienen, lijkt me dat je die tijd wel ergens hebt. (heck, ik liep afgelopen zondag te vissen tot iedereen in de raid zat en bij Kara was, toen pas kreeg ik een summon. Wel 35 vissen gevangen voor m'n buff food in die tijd)

[ Voor 50% gewijzigd door Exitium op 27-03-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:14
Exitium schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:58:
[...]

Bullshit, dat doen goldbuyers. Als 90% van de mensen die nu gold koopt geen gold zou kopen, zou de vraag gigantisch dalen en dus ook de need voor goldsellers om snel aan veel goud te komen. Bye bye bots en hackers dus.
Aaaah, ik vroeg me al af welke debiel dat prijskaartje aan een epic flying mount had gekoppeld. Ik kon al niet geloven dat Blizzard the heilige dat zou doen.

* JeroenNietDoen shakes fist in anger at goldsellers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Dus je klaagt dat je te weinig tijd hebt om gold/pots zelf te farmen naast je raid avonden?
Probeer het eens iets breder te zien, je stopt dus al je vrije tijd in WoW/raiding? Misschien een plan om te tijd iets anders in te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nah, ik raid 2 avonden in de week ;) Magoed, dan nog, juist omdát ik nog zoveel andere dingen te doen heb (vriendin, vrienden, terrasweer komt er weer aan \0/ , etc etc), heb ik geen tijd om te grinden.
Áls ik dan WoW speel, dan wil ik gewoon raiden. Mss iets duidelijker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Nee want die moeten meer betalen voo r de mats die ze nodug hebben om hun shit te maken.

Je snapt het niet, of wil het niet snappen.

Enne, een (main) lvl 17 met 700 gold? dat kan alleen maar gekocht zijn.

Als laatste: Blizzard doet zijn best de framers te stoppen door boven lvl 60 iedereen veel gold te laten verdienen.
Ik heb met / door al mijn chars nooit een epic mount kiunnen kopen. Nu heb ik er 3.
Een beetje JC handelen en voornamelijk questen.
Dus waarom gold nog kopen?
Dat hele verhaal heeft niks met goldbuyen te maken, maar gewoon met de markt. Er komt meer gold in de markt en dus gaan prijzen omhoog. Het gold dat gekocht wordt wordt ook gewoon gegrind en komt in de economie terecht. Het maakt niet uit of dat door persoon A gegrind wordt en door pesoon B gekocht. Of dat dat door persoon C zelf gegrind wordt.

En begin dan niet dat ik het niet snap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

blizz moet gewoon net als secondlife het mogelijk maken om goud te kopen/verkopen. en dat er alleen maar zoveel goud gekocht kan worden als er verkocht is. natuurlijk tegen een leuke exchange rate en hop xtra cash voor blizzard en geen gezeur dat het illegaal is :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
redfoxert schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:58:
[...]

En die twinks zijn ook bereid om meer geld neer te leggen voor een low level blauw items dan wanneer ze het zouden kopen voor hun eerste character op dat level. Dus doen ze vrolijk mee aan de prijsinflatie van de "twink" items waardoor andere characters of gedwongen zijn deze te kopen voor een veel te hoge prijs of het gewoon moeten laten staan omdat ze anders richting de 40 in de knoei komen met hun gold voor een mount. Want zo is wel hoe heel veel mensen denken.
Heb je als lowbie speler die blauwe spulletjes eigenlijk nodig om vooruit te geraken in het spel?
Ik ben altijd van mening geweest dat BoE blauwe/epic items leuk zijn om te equippen als je ze vindt of kado krijgt van iemand, maar nooit de moeite om aan te schaffen (craftables uitgezonderd).
Daarom denk ik dat een lowbie (zeker als het zijn eerste/main char is) beter niets koopt op het AH,
het spel is toch gemakkelijk genoeg dat je echt niet verplicht bent om (te) dure blauwe items aan te schaffen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ok, ik zit dan in ongeveer dezelfde situatie. Ik zit in een raiding guild wat 4 avonden per week raid, Karazhan clear, woensdag voor het eerst naar Gruul en wsl gaan Maulgar+Gruul zeker neer.
Ik heb weliswaar een rogue als main dus grindspec geen enkel probleem, maar gebrek aan tijd zeker wel.
Het enige wat ik nog leuk vind in WoW is het raiden, maar zo'n beetje al mijn vrije tijd gaat op aan WoW.

Maw, het begint tijd voor mij te worden om WoW gedag te zeggen en van de aankomende zomer te gaan genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:16:
[...]

Dat hele verhaal heeft niks met goldbuyen te maken, maar gewoon met de markt. Er komt meer gold in de markt en dus gaan prijzen omhoog. Het gold dat gekocht wordt wordt ook gewoon gegrind en komt in de economie terecht. Het maakt niet uit of dat door persoon A gegrind wordt en door pesoon B gekocht. Of dat dat door persoon C zelf gegrind wordt.

En begin dan niet dat ik het niet snap :P
Je verhaal is correct, alleen zit je in bovenstaand verhaal met een groep spelers (de farmers) die wel geld "maken" (door het killen van mobs) maar niks uitgeven, dus in die zin zijn het geen volwaardige spelers.

*ach, uiteindelijk is het allemaal de hebzucht van de mens die dit veroorzaakt, zullen we daar op verder discussieren? ^^*

[ Voor 7% gewijzigd door Smultie op 27-03-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:14
eendje schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:16:
blizz moet gewoon net als secondlife het mogelijk maken om goud te kopen/verkopen. en dat er alleen maar zoveel goud gekocht kan worden als er verkocht is. natuurlijk tegen een leuke exchange rate en hop xtra cash voor blizzard en geen gezeur dat het illegaal is :)
Sony heeft ziets dacht ik ook gedaan met Everquest. Legaliseren en zodoende zelf de controle erop kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:05:
Als je een pak goud wil verdienen naast het raiden zou je eigenlijk even veel tijd moeten besteden aan raiden en aan farmen. Zelfs al speel je maar 10 uur in de week zou je een avond kunnen raiden en een avond kunnen farmen.
je hebt altijd het weekend nog, geen enkel guild vraagt je te raiden van 8 uur 's ochtends.

Farmen moet gewoon leuk zijn. Je kan zoals een sporter uitlopen door na een karazhan nog even wat mobs te farmen ter plaatse in de cellars buiten om te relaxen. Of een uur lang ergens nonstop te gaan, bijv. blood elfs als je arcane tomes wil.

Mensen die klagen over geld, pots en raids hebben het meestal aan zichzelf te danken. Ze loggen zoals jou alleen in voor raids en loggen dan meteen uit. Of ze raiden en als ze niet raiden pvp'en ze continu.
In zo'n geval zou je tegen jezelf kunnen zeggen dat je 2-3 dagen per week kan raiden en de andere dagen niet. Maar ik vermoed dat je je gewoon voor elke raid inschrijft dat je bij een PC kan komen, en ja op die manier wordt je wel arm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kaap schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:10:
[...]
Aaaah, ik vroeg me al af welke debiel dat prijskaartje aan een epic flying mount had gekoppeld. Ik kon al niet geloven dat Blizzard the heilige dat zou doen.

* Exitium shakes fist in anger at goldsellers
:D

Yeah, blame them! :+

Feit blijft dat geld vrij makkelijk te verdienen is in TBC, die 5000g staat zo'n beetje gelijk aan de 1000g die een epic mount kostte voor TBC.
Kapoen schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:17:
[...]

Heb je als lowbie speler die blauwe spulletjes eigenlijk nodig om vooruit te geraken in het spel?
Ik ben altijd van mening geweest dat BoE blauwe/epic items leuk zijn om te equippen als je ze vindt of kado krijgt van iemand, maar nooit de moeite om aan te schaffen (craftables uitgezonderd).
Daarom denk ik dat een lowbie (zeker als het zijn eerste/main char is) beter niets koopt op het AH,
het spel is toch gemakkelijk genoeg dat je echt niet verplicht bent om dure blauwe items aan te schaffen.
Heb je niet nodig, kreeg toevallig gisteren de vraag waarom ik met die axe van de Cipher of Damnation quest rondliep in plaats van met Oathkeeper, omdat die nog geen 100g kost. Reactie was dat ik zelfs het healingshield nog niet gekocht heb voor dat bedrag. Koop zelden BoE items, eigenlijk alleen als het een gigantische upgrade is en ik geen kans heb een item te looten dat er mee vergeleken kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:12:
Nah, ik raid 2 avonden in de week ;) Magoed, dan nog, juist omdát ik nog zoveel andere dingen te doen heb (vriendin, vrienden, terrasweer komt er weer aan \0/ , etc etc), heb ik geen tijd om te grinden.
Áls ik dan WoW speel, dan wil ik gewoon raiden. Mss iets duidelijker zo.
Als een speler zegt dat hij alleen wedstrijden wil spelen en niet geinteresseerd is in trainen omdat hij een vriendin heeft en geen tijd heeft voor al die flauwekul, dan wordt het ook nooit een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
eendje schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:16:
Yup. Second Life doet dat. Sony heeft het ook ontdekt. Zels EA doet het met Ultima Online.

Blizzard zal er op een gegeven moment ook aan moeten, of ze nu willen of niet. De game mechanics nu nog aanpassen is ondoenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Wow fidelio675, wat ken je me toch goed *kuch*
Anyway, voor de anderen die willen discussieren zonder meteen iedereen waar ze niks over weten in een hokje te plaatsen, ga ik maar even verder ;) :

Ik weet van mijn guild (waar ik graag in zit) dat ik ongeveer 2 avonden in de week moet meeraiden om de juist attendency te halen. Ik heb ongeveer naast alle andere hobby's 2 avonden in de week over, *match*.
Alleen het farmen maakt het wat lastiger; Blizzard zou (imho) gewoon wat minder pot-fights moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:25:
Wow fidelio675, wat ken je me toch goed *kuch*
Anyway, voor de anderen die willen discussieren zonder meteen iedereen waar ze niks over weten in een hokje te plaatsen, ga ik maar even verder ;) :

Ik weet van mijn guild (waar ik graag in zit) dat ik ongeveer 2 avonden in de week moet meeraiden om de juist attendency te halen. Ik heb ongeveer naast alle andere hobby's 2 avonden in de week over, *match*.
Alleen het farmen maakt het wat lastiger; Blizzard zou (imho) gewoon wat minder pot-fights moeten maken.
Probleem van niet-pot fights is dat ze te makkelijk worden MET pots en alle zooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:24:
[...]

Als een speler zegt dat hij alleen wedstrijden wil spelen en niet geinteresseerd is in trainen omdat hij een vriendin heeft en geen tijd heeft voor al die flauwekul, dan wordt het ook nooit een topper.
En als je van jezelf weet dat je goed genoeg bent zonder trainig 0o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:26:
[...]

Probleem van niet-pot fights is dat ze te makkelijk worden MET pots en alle zooi :P
true, daarom: POTS ERUIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Blizzard zal nooit de alchemy/pots variabele uit de highend raid encounters verwijderen juist om high-end raiding een beetje exclusief te houden: m.a.w. voor diegenen met teveel vrije tijd of zonder sociaal leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:24:
[...]

Dan ga je grinden vergelijken met trainen... ik word niks wijzer van uren grinden hoor :P

En als je als prof-voetballer je training kon laten doen door een ander had iedere prof-voetballer dat gedaan ;) tijd = geld en geld = tijd.

Hoe lullig het ook is voor de mensen die daar geen geld voor zouden hebben... (jaloesie dus)

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Het komt er gewoon op neer dat het (eigenlijk ook wel terecht) erg lastig is high-end te raiden met een casual instelling ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Inderdaad, high-end raiding is niet voor iedereen. Er is dus niets veranderd in TBC vergeleken met pre-TBC...
Naja, je hebt arena en heroics, maar beiden vereisen ook redelijk wat tijd en een dedicated groep guildies die regelmatig met elkaar willen optrekken.

[ Voor 41% gewijzigd door QuarK op 27-03-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
deadsy33 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:23:
iets anders,

welke addons zijn eigenlijk een musthave voor healers (lees: om het werk wat gemakkelijker te maken). Mijn eerste healing taak in een 5 man groep met mijn shaman was hectisch omdat ik nog nooit een groep heb gehealed en omdat ik het idee had dat het veel makkelijker kan. Zat namelijk te kloten met F1 t/m F5 plus hotkeys voor mijn lesser healing waves :+ [/noob]

[...]

Misschien idd wel kort door bocht, maar ze zullen er heus wel zijn. Niet iedereen speelt 24/7, zeer zeker niet de mensen met een doordeweekse baan + overige verplichtingen.
tav je eerste vraag,
Ik ben zelf rerolled naar Dranei Enhancement Shaman en heb naast me dmg setup een healing gear setup met nu zo'n +700 healing (Mail/Cloth/Leather door elkaar om maar gelijk die vraag ook te beantwoorden).
Hierin kan ik in elke normale dungeon mee als MH als het moet (gebeurt soms wel eens).
Ik gebruik geen speciale addon, ik use gewoon de unitframes die ik van me xperl mod heb en klik die aan, de heal zelf heb ik keybound.
Mijn favo tank atm is een protpala, die tot iedereens stomme verbazing agro houd als een magneet van mobs/bosses, ook op heroic.
Hij kan zelf easy tanken in karazhan, en doet dat dan ook.

wbt je 2de comment, ik heb vrouw, 2 kids, baan en alle andere social meuk, toch ben ik iedere avond plenty online en is gold geen enkel issue (heb net zo'n 3.5k uitgegeven voor 2 brute bijlen), je moet alleen ff zoeken wat voor jouw easy is te doen om gold te farmen en dat blijven doen.

Ik ben atm toch wel happy met me melee shammy, was bij mijn eerste kara raid poging janken met de pet qua dmg, maar met 2x60dps axes en nog niet allemaal fijne gear sla je gewoon geen deuk in een pak boter.
Nu ik mijn feledge's heb (84dps axes http://thotbott.com/i23542) en wat beter gear kom ik ineens een stuk beter mee, het is nog niet optimaal maar ik kom er wel.
Heb mijn hoogste WF proc nu staan op 3650, met een beste single hit van 1950, dit was raidbuffed op Aran (welke wij nu 2keer binnen 1 reset hebben gekilled omdat hij respawned was).

En jah wdb ben ik blij dat er nu ook echt fatsoenlijke craftable epics zijn, in karazhan dropt gewoon maar 1 item wat een DW shaman kan gebruiken zonder dat hij gemekker van andere classes krijgt.

En gold buying, mjah /barf enzow.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:29:
Het komt er gewoon op neer dat het (eigenlijk ook wel terecht) erg lastig is high-end te raiden met een casual instelling ^^.
Dat zei ik, het kan best als je maar weet wat je kan. Als je 2 avonden per week kan spelen vanwege een lastige vriendin die vindt dat samen op de bank zitten leuker is dan achter de PC, dan ga je in een guild zitten waarin je 1x per avond een raid kan doen en de andere avond doe je de andere dingen. Dingen zoals een guild dat 4x per week attendance eist, dat is een teken dat je te hoog hebt gegrepen en teveel wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
Kortom je moet een beetje elke dag na je werk bij mij is dat rond 1800 tot 2300 spelen om beetje te kunnen queste , grinden , raiden , mensen te helpen , Ah te checken , pvpe , uuhm kortom teveel tijd

Ik persoonlijk zelf werk van 0900 tot 1800 en 1900 savonds na het eten log ik in met wat vrienden en blijf ik plakken tot een uur of 22-00 , daarnaast heb ik ook me vriendin nog vrienden uitgaan terrasje doen winkelen beetje mailen, flyers maken etc, typisch ook weer van ja teweinig tijd om maar constant te grinden en met wow bezig te zijn, en face it like we all know when you play WOW allot and you want allot its gonna cost free time of your life :),

ben halverwege naar me epic flying skill 5000 pfoe, maar dan nog als je quest verdien je genoeg
maar vind wel heel jmmr dat alles in de AH zo " piep " is geworden , weinig aanbod, is er iets leuks is het meteen 800 gold of 900 gold

speel het spel met plezier de raids de lol er van, maar tegelijk vraagt het ook best wat inspanning en ja kies je voor dat weet ik klaag ik ook niet over :), gewoon af en toe een beetje zat mensen je nub noemen omdat hun wel 8uur per dag kunnen spelen en meer hebben

ik ken ook mensen die wel is gold hebben gekocht, moeten ze uiteraard zelf weten maar tis wel jmmr en toen ik de zelfde vraag stelde van " waarom ? " zeiden ze ook heel simpel,

wil een epic flying, will dit wil dat kost G , G farmen etc kost tijd, tijd heb ik niet maar wil wel nice stuff hebben, kan ik wel inkomen maar ben het er mee eens het niet zo werkt :) want wij als non goldbuyers moeten er ook heel erg hard voor werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Typ het nu nog eens, maar dan mét leestekens!

Wall of text crits Smultie for 14523
Smultie dies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:33
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:21:
[...]

Mensen die klagen over geld, pots en raids hebben het meestal aan zichzelf te danken. Ze loggen zoals jou alleen in voor raids en loggen dan meteen uit.
Ik vind dat je hier wel erg kort door de bocht bent.. Dus, jij denkt dat je met 5 dagen in de week raiden(elke try fully buffed) nog geld overhoud... GG dan maar... Als je 10g per whipe verneukt aan buffs, dan gaat je dat snel de keel uit hangen..
Het farmen van gold is het punt niet, het blijven farmen van gold wel.. Dont mind farming, maar niet 5 uur of meer voor een aantal raids.. Je hebt ook professions die je bij moet houden(tailoring cloths), dat vreet mats. Natuurlijk kan je er winst uit halen, als je de mats farmed.

Raiden is echt niet goedkoop, da's het hele eieren eten. Het kan "makkelijk" zonder pots, maar dan boek je 0.0 progress, bij wijze van spreken. Niet dat het fully buffed wel goed gaat, retards in je raid blijf je toch houden...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:49:
[...]

Voortaan alleen nog maar biologisch scharrelvlees kopen oor 3x de prijs en bij elk kledingstuk wat je koopt volledig achterhalen waar het vandaan komt en hoe het gemaakt is. Anders ben je net zo schuldig aan het suporten van kinderarbeid als ik ben aan heling als ik gold zou kopen.
check
[...]

Zeggen dat iemand jouw speelervaring verziekt die je niet kent en zelfs niet eens bij je in de buurt komt is wel iets anders ;) Dat is zeggen dat je je aangerand voelt omdat in Duitsland een jongen aan z'n piemel getrokken is.
Drogreden. botters op de ene server zijn niet anders dan botters op een andere server (zelfde programma/script) en zorgen dus voor dezelfde problemen.

De rest kan je zelf wel uittekenen of niet?
SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:39:

Smultie dies.
Spec nu dan feral incl. bijbehorende gear ipv boomje, dan overleef je 14523 dmg wel :P

[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 27-03-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:39:

Smultie dies.
:O

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 27-03-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:37:
ben halverwege naar me epic flying skill 5000 pfoe, maar dan nog als je quest verdien je genoeg
maar vind wel heel jmmr dat alles in de AH zo " piep " is geworden , weinig aanbod, is er iets leuks is het meteen 800 gold of 900 gold

wil een epic flying, will dit wil dat kost G , G farmen etc kost tijd, tijd heb ik niet maar wil wel nice stuff hebben, kan ik wel inkomen maar ben het er mee eens het niet zo werkt :) want wij als non goldbuyers moeten er ook heel erg hard voor werken :)
Als alle blues en purples op de AH superduur zijn, dan betekent dat twee dingen: er wordt te weinig gefarmed door de mensen (omdat ze raiden, pvp'en of op een terrasje zitten), en er zijn niet genoeg echte goldfarmers/bots die hun spullen op de AH zetten.

Dat is voor jou juist een voordeel, als je farmt en een blue vindt (zoals een crystalforged war axe) dan krijg je er 400g voor in plaats van de 200g die je zou krijgen als er continu 10 van die dingen op staan.

Hetzelfde met arcane tomes. Ik was laatst in netherstorm, zag een mage zitten met 5% health. Ik loop iets verder en ik zie echt de hele grond bezaaid met lijken van sunfury guardsmen. Ik heb nog even gekeken, hij haalde er steeds 20 bij elkaar die hij dan aoe'de. Later verkocht ik mijn schamele 2 arcane tomes op de AH, en de prijs blijkt gedaald te zijn van 35 tot 20g, en er is 1 iemand (vast low level alt) die die dingen in stacks verkoopt, en de sunfury signets in stacks van 50 en 100.

Alles duur en weinig aanbod heeft zijn voordelen, want elke speler is meestal zowel koper als verkoper. En je bent vaker verkoper dan koper (behalve enchanters die de greens opkopen), dus heeft een hoge prijs voordelen voor jou als je wat leuks vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
jarnotjuh schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:41:
[...]

Ik vind dat je hier wel erg kort door de bocht bent.. Dus, jij denkt dat je met 5 dagen in de week raiden(elke try fully buffed) nog geld overhoud... GG dan maar... Als je 10g per whipe verneukt aan buffs, dan gaat je dat snel de keel uit hangen..
Dat je elke try fully buffed gaat doe je zelf. Als wij een nieuwe encounter doen gaan we eerst zonder pots om te zien wat er precies gaat gebeuren, daarna spreken we dat kort op TS door, daarna doen we nog enkele tries en als we het gevoel hebben dat we de juiste tactiek te pakken hebben gaan we potten. Encounter op farm, niet meer potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om WOW te gaan spelen moet ik dan eerst WOW installeren en char aanmaken en kan dan de extensie TBC erbij. (maar dan mis ik bepaalde rassen die bij TBC erbij gekomen zijn.). Dan kan ik natuurlijk na de extensie te hebben geinstalleerd weer een nwe char aanmaken. Of kan ik gelijk The Burning Crusade installeren.
Zijn de servers van WOW makkelijk toegankelijk, ik ga nl minder SRO spelen omdat inloggen een ware ramp is.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Als alle blues en purples op de AH superduur zijn, dan betekent dat twee dingen: er wordt te weinig gefarmed door de mensen (omdat ze raiden, pvp'en of op een terrasje zitten), en er zijn niet genoeg echte goldfarmers/bots die hun spullen op de AH zetten.

Dat is voor jou juist een voordeel, als je farmt en een blue vindt (zoals een crystalforged war axe) dan krijg je er 400g voor in plaats van de 200g die je zou krijgen als er continu 10 van die dingen op staan.

Hetzelfde met arcane tomes. Ik was laatst in netherstorm, zag een mage zitten met 5% health. Ik loop iets verder en ik zie echt de hele grond bezaaid met lijken van sunfury guardsmen. Ik heb nog even gekeken, hij haalde er steeds 20 bij elkaar die hij dan aoe'de. Later verkocht ik mijn schamele 2 arcane tomes op de AH, en de prijs blijkt gedaald te zijn van 35 tot 20g, en er is 1 iemand (vast low level alt) die die dingen in stacks verkoopt, en de sunfury signets in stacks van 50 en 100.

Alles duur en weinig aanbod heeft zijn voordelen, want elke speler is meestal zowel koper als verkoper. En je bent vaker verkoper dan koper (behalve enchanters die de greens opkopen), dus heeft een hoge prijs voordelen voor jou als je wat leuks vindt.
Dat ben ik wel mét je eens, :)

[ Voor 95% gewijzigd door Mektheb op 27-03-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:42:

Spec nu dan feral incl. bijbehorende gear ipv boomje, dan overleef je 14523 dmg wel :P
Boompje?? Je beledigt me!
Nee, ik ben balance/resto^^, als moonkin form nou ook de +health krijgt van dire bear, ben ik dik tevreden ;)
Ja, sorry, maar ik moest er drie keer overheen lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:49:
Om WOW te gaan spelen moet ik dan eerst WOW installeren en char aanmaken en kan dan de extensie TBC erbij. (maar dan mis ik bepaalde rassen die bij TBC erbij gekomen zijn.). Dan kan ik natuurlijk na de extensie te hebben geinstalleerd weer een nwe char aanmaken. Of kan ik gelijk The Burning Crusade installeren.
Zijn de servers van WOW makkelijk toegankelijk, ik ga nl minder SRO spelen omdat inloggen een ware ramp is.
_/-\o_
Je kan gewoon:
- WoW (origineel) installeren
- WoW TBC installeren
- patchen tot de laatste versie
- Spelen maar.

Je hoeft niet al een character te hebben om TBC te kunnen spelen ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:52:
[...]

Boompje?? Je beledigt me!
Nee, ik ben balance/resto^^, als moonkin form nou ook de +health krijgt van dire bear, ben ik dik tevreden ;)

[...]

Ja, sorry, maar ik moest er drie keer overheen lezen!
Kan ik me wel wat bij voorstellen, ben geen ster erin ;) excus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:48:
[...]

Je vergeet iets belangrijks: Epics zijn in TBC een heel stuk zeldzamer geworden :) Epics zijn nu echt weer epic. De bijbehorende prijzen zijn evenredig verhoogd daarmee :)

Aan het gebrek aan grinden/instancen zal het iig niet liggen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:33
Mektheb schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:53:
Kan ik me wel wat bij voorstellen, ben geen ster erin ;) excus
Da's geen excuus. Iedereen kan leestekens in een zin gebruiken. Dat je misschien dyslectisch bent is heel jammer, maar leestekens hebben daar afaik niets mee te maken. Het is een kwestie van moeite willen doen voor een leesbare post, voor anderen. Typefouten lees je overheen, maar een lap tekst zonder interpunctie is zo irritant..

Ik maak ook wel eens imbah spellingsvouten(;)), maar die worden dan vast wel gecorrigeert door smultie. :P

Afijn, back ontopic. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
<insert random GoT user. schreef op dinsdag 27 maart 2007:
- Voordelen Gold Buyen

- Nadelen Gold Buyen
Wat bereiken we hier nu uiteindelijk mee ? De een vind het goed om te kopen, de ander niet. Prima standpunten allemaal.

Bottomline : Gold buyen is niet meer uit WoW weg te denken, hoe Blizzard het ook probeert te voorkomen. In essentie is degene die Gold koopt van zn eigen geld iemand die gewoon puur tijd koopt. Tijd die hij niet in het spel wil/kan stoppen wegens andere motivaties en dus daarom de "makkelijke" manier neemt om aan ingame Gold te komen.

Meer is het niet. Is dat cheaten? Kijk eens om je heen in de kapitalistische wereld ... mensen met teveel geld kopen dingen van mensen met teveel tijd. Ik ga ook mijn brood niet bakken omdat ik 1. er geen zin in heb, 2. er geen tijd voor heb, 3. de bakker het veel beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:57:
[...]

Je vergeet iets belangrijks: Epics zijn in TBC een heel stuk zeldzamer geworden :) Epics zijn nu echt weer epic. De bijbehorende prijzen zijn evenredig verhoogd daarmee :)

Aan het gebrek aan grinden/instancen zal het iig niet liggen :P
Dat is inderdaad weer een voordeel van TBC epic is epic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
Epics zijn in TBC een heel stuk zeldzamer geworden
Pardon? hoe lang is TBC er nu? Een kleine drie maanden ofzo, ik zie nu toch al echt veel mensen in de epics hangen. Als je de BOE world drops bedoelt, in het begin van WoW waren die anders ook heel erg zeldzaam. Maar meer level 60 (toendertijd) = meer grinden = meer drops.
Ik denk dat het vanzelf komt, wat ik niet snap dat er nog steeds mensen lopen te leuren in de /trade met pre-TBC epics (stonderer gauntlets, wie wil dat nu nog).

En er zijn flink wat blauwe items die een stuk beter zijn de epics die je kan krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door P.P. op 27-03-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
jarnotjuh schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:00:
[...]

Da's geen excuus. Iedereen kan leestekens in een zin gebruiken. Dat je misschien dyslectisch bent is heel jammer, maar leestekens hebben daar afaik niets mee te maken. Het is een kwestie van moeite willen doen voor een leesbare post, voor anderen. Typefouten lees je overheen, maar een lap tekst zonder interpunctie is zo irritant..

Ik maak ook wel eens imbah spellingsvouten(;)), maar die worden dan vast wel gecorrigeert door smultie. :P

Afijn, back ontopic. :)
Of door mij :P

Typefouten -> Typfouten
Gecorrigeert -> gecorrigeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
P.P. schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:05:
[...]

Pardon? hoe lang is TBC er nu? Een kleine drie maanden ofzo, ik zie nu toch al echt veel mensen in de epics hangen. Als je de BOE world drops bedoelt, in het begin van WoW waren die anders ook heel erg zeldzaam. Maar meer level 60 (toendertijd) = meer grinden = meer drops.
Ik denk dat het vanzelf komt, wat ik niet snap dat er nog steeds mensen lopen te leuren in de /trade met pre-TBC epics (stonderer gauntlets, wie wil dat nu nog).

En er zijn flink wat blauwe items die een stuk beter zijn de epics die je kan krijgen.
Je wilt toch niet het begin van WoW gaan vergelijken met het begin van TBC he :X

BOE epics zijn gewoon een stuk zeldzamer gemaakt door Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
[...]

Inderdaad, elke avond 1 instance doen sinds de release en je bent rond deze tijd simpel exhalted met alle factions. Dit brengt heel wat epics met zich mee. Tevens zijn de eerste bosses in TBC nou ook niet zo heel moeilijk (vooral sinds de gruul nerf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
hoppeldepop schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:49:

Je kan gewoon:
- WoW TBC installeren
- Spelen maar.

Je hoeft niet al een character te hebben om TBC te kunnen spelen

THNX...straks ff naar de winkel en allebei aanschaffen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Die level 60 items zijn misschien voor level 70's niet geweldig maar door de inflatie zijn ze wel een heel stuk goedkoper geworden en voor de huidige level 60's toch nog een leuke upgrade wellicht van hun gear om de lvl 60>70 wat makkelijker te maken. Vergeleken met de toenmalige level 60 gear items en de huidige level 60 gear items zijn ze wellicht toch nog de moeite waard, mits de prijs er naar is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:10:
quote:

Je kan gewoon:
- WoW TBC installeren
- Spelen maar.

Vergeet je gamecard niet erbij te kopen :P
( of even automatic incasso invullen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:53:
[...]

Je kan gewoon:
- WoW TBC installeren
- Spelen maar.

Je hoeft niet al een character te hebben om TBC te kunnen spelen ;)
THNX straks ff naar de winkel en allebei aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:10:
quote:

Je kan gewoon:
- WoW TBC installeren
- Spelen maar.

Of je download de clients en installeert de hele handel met patches en je gaat naar de winkel en je maakt je account aan op de account management paginas. Hoef je daarna niet met de CD's gaan lopen discjockeyen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:13:
[...]

Of je download de clients en installeert de hele handel met patches en je gaat naar de winkel en je maakt je account aan op de account management paginas. Hoef je daarna niet met de CD's gaan lopen discjockeyen :D
En de clienst kan ik downloaden vanaf de WOW europe site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:17:
[...]

En de clienst kan ik downloaden vanaf de WOW europe site ?
Op www.wowwiki.com/Patch_Mirrors staan een aantal links naar de full clients, onderaan. WoW Vanilla en WoW TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:19:
[...]

Op www.wowwiki.com/Patch_Mirrors staan een aantal links naar de full clients, onderaan. WoW Vanilla en WoW TBC.
Bedankt !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HitmanWVU schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:09:
[...]

Inderdaad, elke avond 1 instance doen sinds de release en je bent rond deze tijd simpel exhalted met alle factions. Dit brengt heel wat epics met zich mee. Tevens zijn de eerste bosses in TBC nou ook niet zo heel moeilijk (vooral sinds de gruul nerf).
Kom op zeg, toen ik met ZG begon zat ik ook binnen no time in de epics. Doe nu niet of er iets veranderd is. Derde bezoek aan ZG was Hakkar plat, 5e of 6e bezoek Jin'do en toen liepen sommigen nog in greens!

In gedeeltelijk ZG gear en wat AQ20 spul met 15 man naar de eerste boss in MC gecleared. De boss zelf was voor 15 man in die gear wat te veel van het goede. Met 40 man was dat ook easy epics geweest. Als je weet wat je moet doen is alles tot de eerste gearcheck die je tegenkomt makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Tsja ik vind gold buyen ook slecht. Door te zeggen dat het de schuld van Blizz is maak je jezelf er wel erg makkelijk vanaf. Ze zijn zeer duidelijk dat verkopen niet mag en zijn ook bezig die policy actief te bewaken. Dat dat niet 100% succesvol is is een ander verhaal, maar het mag gewoon niet. Of kopen mag is wat onduidelijker, maar natuurlijk een rare situatie om dat wel toe te staan. niet voor niets hebben we in Nederland het kopen van gestolen goederen strafbaar gesteld (het is alleen lastiger dat rond te krijgen omdat de koper moet weten dat het gejat is).

Verder zijn gold en goldsinks onderdeel van het spel. Als je iets wilt bereiken moet je daar volgens Blizz moeite voor doen. Eventueel verloopt dat via gold. Door geld te kopen verpruts je die centrle gedachte in het spel. Niet jij bent een goede raider, niet jij verslaat het spel, maar jij en je leger aan chinese farmslaafjes. Wees er maar trots op.

Verder verziekt het de lol van het spel voor anderen; iedereen heeft wel eens last van de farmers (Dragonkin Menace quest iemand?) om nog maar niet te spreken van de spammers / hackers. Natuurlijk kun je makkelijk zeggen dat Blizz dat allemaal moet oplossen, maar dat is praktisch niet haalbaar zonder 10x meer personeel in te zetten (mogen we allemaal weer veel meer geld maandelijks gaan dokken, goed idee). Gewoon stoppen met goed kopen is praktisch natuurlijk heel goed mogelijk.

Verder verneuk je natuurlijk de economie. Sommige goederen zijn goed farmbaar door bots en verliezen alle waarde. Andere worden onevenredig duur. Leather bijvoorbeeld is waardeloos omdat bots het makkelijk kunnen krijgen. Als skinner maak ik dus gewoon minder geld door jouw aso gedrag. En vervolgens koop jij de leuke epics weg die door de verziekte markt en de overvloed aan geld bij ebayers belachelijk duur zijn geworden. Wederom verpest je het dus voor andere spelers.

Tot slot is het natuurlijk onzin om te zeggen dat Blizz goldbuyen aanmoedigt. Het idee van het spel is dat er een relatie tussen moeite en rewards is (soms met een beetje geluk). Geld is daarin slechts een middel. Als alles via (moeilijke) quests zou verlopen gaan mensen dat verkopen. Net zoals je powerlevel services hebt. Moeite = reward. Als je dat eruit haalt wordt het gewoon Second Life, simpel.

En dat je geen tijd heb om te farmen is onzin, dan raid je maar wat minder. Je steekt een bepaalde hoeveelheid tijd / moeite in eht spel, dan kun je daarvoor dus ook maar een bepaalde hoeveelheid rewards mee krijgen. En opzich zou ik het prima vinden als je moeite afkoopt, maar het feit nu is dat je andere daarmee tot grote last bent. En dat punt blijft.

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 27-03-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Morrar schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:34:
blablabla

... door jouw aso gedrag. ...

blablabla
sorry de rest maar niet gelezen... dit zei al genoeg over je hele relaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:41:
[...]

Zozo inhoudelijk 10/10 :+

Maar de definitie van asociaal is gewoon geen rekening houden met anderen... dus waar zit precies het probleem? Dat doe je toch niet als je gold koopt?

[ Voor 25% gewijzigd door Morrar op 27-03-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:41:
[...]

mja, als je dat hebt gelezen was je al bijna klaar ;) nu maak je er weer te makkelijk vanaf :P

maar wat is volgens jou de oplossing, behalve dat blizz zelf maar gold moet gaan verkopen (verziekt 't spelletje alleen maar meer vind ik ;( :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Als de tone of voice me al niet aanstaat (alsin het is beledigend en aanvallend), dan zegt dat genoeg over de objectiviteit van de inhoud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Viggen schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:43:
[...]

mja, als je dat hebt gelezen was je al bijna klaar ;) nu maak je er weer te makkelijk vanaf :P

maar wat is volgens jou de oplossing, behalve dat blizz zelf maar gold moet gaan verkopen (verziekt 't spelletje alleen maar meer vind ik ;( :P)
Ik scande het bericht eerst even (lees nogal veel documentatie voor mn werk dus daar ben ik erg goed in geworden :P). Dat soort woorden vallen dan snel op.

Dat zou een oplossing zijn die er voor zorgt dat ze niet de complete game mechanics hoeven aan te passen inderdaad. Al zou het ook niet helemaal eerlijk zijn. Want dan controleren ze zelf het aanbod en de vraag en dat is nogal een gevaarlijke combinatie natuurlijk :P (nieuwe mounts van 25K, koop nu je gold op shop.blizzard.com!)

Voordeel is wel dat het niet meer gefarmed hoeft te worden en dat dus het ene argument wat continu tegen gebruikt wordt vervalt.

Feit is echter dat Blizzard miljoenen verdient met de goldfarmers. Juist door het bannen van 10.000en farm-accounts, want die zijn dezelfde week weer opnieuw gekocht en aangemaakt. Makkelijker kan niet!

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Hmm ik wil best mijn toon wat aanpassen, maar misschien voel je jezelf heel snel aangevallen? Het jouw sloeg op elke willekeurig goldbuyer. En beledigend???

Ik ben niet objectief ook, het is mijn mening dus per definitie subjectief. Toch zitten er denk ik wel objectieve argumenten in waarop je in kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
In gedeeltelijk ZG gear en wat AQ20 spul met 15 man naar de eerste boss in MC gecleared. De boss zelf was voor 15 man in die gear wat te veel van het goede. Met 40 man was dat ook easy epics geweest. Als je weet wat je moet doen is alles tot de eerste gearcheck die je tegenkomt makkelijk.
De eerste raid (van 40 man) die MC binnenging had geen ZG/AQ epics. Die moesten het doen met de eeste blauwe sets. Ik ben ook eerst ZG en toen pas MC ingegaan, maar de meeste ZG epics zijn gelijk of beter aan MC rewards (behalve de resistance dan). Het verschil tussen dungeon en raid rewards waren toen ook veel groter volgens mij. Terwijl nu sommige (kara) epics niet echt geweldig zijn.

@bosmonster, idd world random drops nog niet zoveel nee (niet gezien iig, op AH dan he :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Morrar schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:46:
Hmm ik wil best mijn toon wat aanpassen, maar misschien voel je jezelf heel snel aangevallen? Het jouw sloeg op elke willekeurig goldbuyer. En beledigend???

Ik ben niet objectief ook, het is mijn mening dus per definitie subjectief. Toch zitten er denk ik wel objectieve argumenten in waarop je in kan gaan.
Ik heb in het verleden een paar keer gold gekocht en je noemt mensen die gold kopen aso. Dat neem ik dan inderdaad als een persoonlijke belediging ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
Over easy gold verdienen gesproken

3 dagen geleden http://www.wowhead.com/?item=31322 gekocht voor 550g

gisteren verkocht voor 1250 \o/
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:47:
[...]

Ik heb in het verleden een paar keer gold gekocht en je noemt mensen die gold kopen aso. Dat neem ik dan inderdaad als een persoonlijke belediging ja ;)
Maar waarom zou jij dan niet aso zijn? De link goldbuyen -> botters -> annoyed zijn omdat je quest mobs gekilled worden door bots is al gelegd : )

[ Voor 60% gewijzigd door ImdaMned op 27-03-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:47:
[...]

Als je mijn post wel had gelezen had je begrepen waarom ik dat asociaal vind. In 't kort: gold farmers / spammers / hackers verpesten het plezier van anderen. Met goldbuyen houdt je dit in stand. je houdt dan dus geen rekening met anderen. En dat is (volgens de definitie) asociaal. Beetje makkelijk om te zeggen "belediging.. ik luister niet meer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Morrar schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:34:
Tsja ik vind gold buyen ook slecht. Door te zeggen dat het de schuld van Blizz is maak je jezelf er wel erg makkelijk vanaf. Ze zijn zeer duidelijk dat verkopen niet mag en zijn ook bezig die policy actief te bewaken. Dat dat niet 100% succesvol is is een ander verhaal, maar het mag gewoon niet. Of kopen mag is wat onduidelijker, maar natuurlijk een rare situatie om dat wel toe te staan. niet voor niets hebben we in Nederland het kopen van gestolen goederen strafbaar gesteld (het is alleen lastiger dat rond te krijgen omdat de koper moet weten dat het gejat is).

Verder zijn gold en goldsinks onderdeel van het spel. Als je iets wilt bereiken moet je daar volgens Blizz moeite voor doen. Eventueel verloopt dat via gold. Door geld te kopen verpruts je die centrle gedachte in het spel. Niet jij bent een goede raider, niet jij verslaat het spel, maar jij en je leger aan chinese farmslaafjes. Wees er maar trots op.

Verder verziekt het de lol van het spel voor anderen; iedereen heeft wel eens last van de farmers (Dragonkin Menace quest iemand?) om nog maar niet te spreken van de spammers / hackers. Natuurlijk kun je makkelijk zeggen dat Blizz dat allemaal moet oplossen, maar dat is praktisch niet haalbaar zonder 10x meer personeel in te zetten (mogen we allemaal weer veel meer geld maandelijks gaan dokken, goed idee). Gewoon stoppen met goed kopen is praktisch natuurlijk heel goed mogelijk.

Verder verneuk je natuurlijk de economie. Sommige goederen zijn goed farmbaar door bots en verliezen alle waarde. Andere worden onevenredig duur. Leather bijvoorbeeld is waardeloos omdat bots het makkelijk kunnen krijgen. Als skinner maak ik dus gewoon minder geld door jouw aso gedrag. En vervolgens koop jij de leuke epics weg die door de verziekte markt en de overvloed aan geld bij ebayers belachelijk duur zijn geworden. Wederom verpest je het dus voor andere spelers.

Tot slot is het natuurlijk onzin om te zeggen dat Blizz goldbuyen aanmoedigt. Het idee van het spel is dat er een relatie tussen moeite en rewards is (soms met een beetje geluk). Geld is daarin slechts een middel. Als alles via (moeilijke) quests zou verlopen gaan mensen dat verkopen. Net zoals je powerlevel services hebt. Moeite = reward. Als je dat eruit haalt wordt het gewoon Second Life, simpel.

En dat je geen tijd heb om te farmen is onzin, dan raid je maar wat minder. Je steekt een bepaalde hoeveelheid tijd / moeite in eht spel, dan kun je daarvoor dus ook maar een bepaalde hoeveelheid rewards mee krijgen. En opzich zou ik het prima vinden als je moeite afkoopt, maar het feit nu is dat je andere daarmee tot grote last bent. En dat punt blijft.
Beste stuk over goldbuying wat ik tot nu toe op dit forum ben tegengekomen, en het komt prima overeen met mijn eigen mening. Gold kopen is tegen het gedachtegoed van het spel. Gold kopen om 6 dagen "mee te kunnen raiden" klinkt misschien als "hardcore" maar kan je ook als "compleet overdreven" beschouwen. Nergens staat in de handleiding van WoW dat je 100 euro in de maand moet betalen om 6 dagen in de week de high-end content te moeten spelen. Dat doe je zelf, en is een tikkie (ehm, compleet) overdreven imo. Dat je goud er hard door gaat als je elke try vol gebuffed ergens ingaat is absoluut waar, dat heb ik in Naxxramas en Karazhan wel kunnen ervaren. "Gold kopen omdat het toch wordt aangeboden" is een morele kwestie. Bosmonster heeft duidelijk een lagere moraal dan de meesten van ons, incluis mezelf. Feit blijft dat gold sellers het spel op verschillende, niet door Blizzard bedoelde manier (dan moeten ze het maar dichtprogrammeren hoor ik je nu roepen), minder plezierig maken, zoals hacking gevolgd door het leegverkopen van je account, in-game spam en het veranderen van de economie.

Enfin, doe verder lekker wat je doet (dat zal ook niet veranderen gezien de discussies de afgelopen 2 jaar), roep keihard dat het allemaal is toegestaan, goochel met EULA teksten om jezelf in te dekken, maar hopelijk wordt je gewoon een keer keihard gebanned wegens het verhandelen van in-game property voor real-life currency.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:46:
[...]

Ik scande het bericht eerst even (lees nogal veel documentatie voor mn werk dus daar ben ik erg goed in geworden :P). Dat soort woorden vallen dan snel op.

Dat zou een oplossing zijn die er voor zorgt dat ze niet de complete game mechanics hoeven aan te passen inderdaad. Al zou het ook niet helemaal eerlijk zijn. Want dan controleren ze zelf het aanbod en de vraag en dat is nogal een gevaarlijke combinatie natuurlijk :P (nieuwe mounts van 25K, koop nu je gold op shop.blizzard.com!)

Voordeel is wel dat het niet meer gefarmed hoeft te worden en dat dus het ene argument wat continu tegen gebruikt wordt vervalt.
mja, wat ik ook vooral tegen goldbuyen heb is dat het buiten het spel om gaat... gebruikte daarstrax al de crappy vergelijking met monopoly waarbij je buiten 't spel om geld meeneemt zodat je binnen 't spel kunt winnen / meer kan kopen... daarmee verpest je 't spel een beetje voor de rest ;( :P

WoW blijft toch een spel waarbij je veel tijd / gold moet investeren om een beetje vooruit te komen, anders ben je ook zo klaar met 't spelletje :P
ImdaMned schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:53:
Over easy gold verdienen gesproken

3 dagen geleden http://www.wowhead.com/?item=31322 gekocht voor 550g

gisteren verkocht voor 1250 \o/
kijk, zo kan 't ook :)

[ Voor 10% gewijzigd door Viggen op 27-03-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ Morrar:
_/-\o_

Iedereen daar het absoluut NIET mee eens is:
:w

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Morrar schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:56:
[...]

Als je mijn post wel had gelezen had je begrepen waarom ik dat asociaal vind. In 't kort: gold farmers / spammers / hackers verpesten het plezier van anderen. Met goldbuyen houdt je dit in stand. je houdt dan dus geen rekening met anderen. En dat is (volgens de definitie) asociaal. Beetje makkelijk om te zeggen "belediging.. ik luister niet meer".
Dan moet je weten dat als je mensen beledigt dat over het algemeen hetzelfde effect heeft, dan luisteren ze niet zo goed meer.

Je noemt me asociaal omdat ik een keer gold heb gekocht. Ben jij dan ook asociaal omdat je een keer een Diesel broek hebt gekocht die door een 4 jarige in India in elkaar is geknutseld?

Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe er aan is gekomen. Ik weet alleen dat het legaal is om te kopen en dat heb ik dan ook gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Laatst online: 09-07 21:38
Hij heeft een bot in AH :(

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Over asociaal gesproken :P AH bots vind ik nog erger dan farmbots wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Waarom wordt het dan eigenlijk niet gewoon onmogelijk gemaakt om gold te mailen/geven aan andere spelers? Blokkeer je het gold-buyen, en ook het twinken en het geven van geld aan lower-level guildies. Daar zou je immers dezelfde "economie-verziek" / "niet eerlijk t.o.v. spelers die het niet doen" argumenten tegen kunnen aanvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor MC zijn geen epics nodig immers MC was er voordat ZG/AQ er waren.

En jah door meer te spelen bereik je meer, dat is met elke MMO het geval.

Ze hebben het hele pvp gebeuren wel goed aangepakt met de arena's imo. Het gaat nu niet om skill loze gasten die tijd zat hebben maar om de echte tactiek wat de pvp weer leuk en soms frustrerend maakt :P Bijna iedereen die ik inspect zitten onder de standaard 1500 rating, dat zegt dus genoeg over de kennis/skills die ze van hun class hebben. hoewel 5vs5 een stuk moelijker is dan 2vs2 natuurlijk.

En jah mensen die gold gaan kopen voor real money gaan te ver en verzieken het voor anderen.
Voorbeeld ik heb 500g gespaard/geleend om een bid te plaatsen op een goed item. Komt er daarna een complete noob die elke dag zit te idlen in orgrimmar en doet de buy-out van 750g omdat deze toevallig een lading gold voor real money heeft gehaald. dan ben je erg lame bezig, en ondertussen maar opscheppen met je items en mounts en weet ik wat. verbannen die hap!

Daarnaast is het ook de bedoeling van instances dat deze lastig te halen zijn. Iedereen wil "easy" epics en als dit zo zou zijn is het een stuk minder leuk omdat iedereen dan dezelfde gear heeft.
Zie het als de patch voor tbc toen alle rank 13-14 gear voor iedereen toegankelijk werd, lame zet van bliz imo.
De "ervaren" spelers zullen dan ook van wow afhaken omdat het gewoon te makkelijk is. Ik bedoel mensen houden van een uitdaging tog ? hoe leuk was het toen je die ene boss neer kreeg na ontelbare trys ? das tog geweldig :)

Probleem is dat goeie georganiseerde guilds niet makkelijk te vinden zijn op sommige servers, daarom is er een goed alternatief genaamd PvP. De items die je daar haalt zijn gelijkwaardig aan de T4 en T5 sets die je op dit moment in instances kan halen. Hoewel deze items wel een nadruk geven op pvp stats maar dat lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik eerder al zei in dit topic begin ik een beetje begrip voor de gold buyers te begrijpen. Ik heb zelf een holy priest en gold grinden is gewoon rampzalig. Ik heb gelukkig de tijd om een feral druid alt te levelen, die potions gaat maken en farmen. Ik ken echter ook mensen die maar 2 avonden kunnen spelen en dan graag willen raiden. Die moeten ook pots hebben, hebben het zelfde probleem met hun build maar hebben geen tijd om een alt te levelen.

Nu kunnen we allemaal roomser dan de paus gaan doen, maar zo werkt het niet. Niet IRL en niet in WoW. Goldsellers zullen er dus altijd blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Rudi schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:04:
Waarom wordt het dan eigenlijk niet gewoon onmogelijk gemaakt om gold te mailen/geven aan andere spelers? Blokkeer je het gold-buyen, en ook het twinken en het geven van geld aan lower-level guildies. Daar zou je immers dezelfde "economie-verziek" / "niet eerlijk t.o.v. spelers die het niet doen" argumenten tegen kunnen aanvoeren?
dan wordt dat wel opgelost door stukjes linen cloth van je alt voor 100 goud op de AH te zetten en dat op te laten kopen door je main :P Hmm, dat kan bij nader inzien toch niet geloof ik.

Je hebt wel een punt though, maximaal XXg per maand transferren naar andere karakters oid lijkt mij super.

[ Voor 12% gewijzigd door Bizzarro op 27-03-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
mdmeijer schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:56:
[...]

Enfin, doe verder lekker wat je doet (dat zal ook niet veranderen gezien de discussies de afgelopen 2 jaar), roep keihard dat het allemaal is toegestaan, goochel met EULA teksten om jezelf in te dekken, maar hopelijk wordt je gewoon een keer keihard gebanned wegens het verhandelen van in-game property voor real-life currency.
Ik goochel niet met EULA teksten. En verhandel ook geen in-game property voor real-life currency, maar andersom (wat niet genoemd staat zoals je terecht opmerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Bizzarro schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:05:
[...]
dan wordt dat wel opgelost door stukjes linen cloth van je alt voor 100 goud op de AH te zetten en dat op te laten kopen door je main :P
Daar kan je natuurlijk simpel wat tegendoen door items niet meer dan 10x de recommended-price te laten opleveren bijvoorbeeld. Maar het gaat om het idee.
Wat maakt een lvl40 die 100 goud koopt slechter dan een lvl40 die 100 goud krijg van zn lvl 70 guildie?
Lijkt me even "oneerlijk" t.o.v. de lvl 40 die zelf dagen bezig is om zn mount bij elkaar te schrapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:05:
[...]

dan wordt dat wel opgelost door stukjes linen cloth van je alt voor 100 goud op de AH te zetten en dat op te laten kopen door je main :P Hmm, dat kan bij nader inzien toch niet geloof ik.

Je hebt wel een punt though, maximaal XXg per maand transferren naar andere karakters oid lijkt mij super.
Of gewoon dat linen via een vriend verkopen in het trade venster voor 1000g. Niet echt booeiend dus.
Rudi schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:09:
[...]

Daar kan je natuurlijk simpel wat tegendoen door items niet meer dan 10x de recommended-price te laten opleveren bijvoorbeeld. Maar het gaat om het idee.
Wat maakt een lvl40 die 100 goud koopt slechter dan een lvl40 die 100 goud krijg van zn lvl 70 guildie?
Lijkt me even "oneerlijk" t.o.v. de lvl 40 die zelf dagen bezig is om zn mount bij elkaar te schrapen.
Wat is er oneerlijk aan? Die level 70 heeft daar voor gewerkt, die mag daarmee doen wat hij wil. Als een vriend begint en hij geeft hem 100g of hij geeft hem 4 18-slotters, is niets mis mee. Werkt ook geen botten in de hand en is volkomen volgens alle regels.

Ik heb zelf nu 2 mensen een level 40 mount gegeven so what. Sommige mensen hebben vrienden en die helpen elkaar. Twinks idem, ik doe gewoon geen pvp, zeker niet op twink levels.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rudi schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:09:
[...]

Het maakt ook geen reet uit. Het geld komt toch vanuit het niets de economie binnen (wat compleet onnatuurlijk is uiteraard) en dat is de reden dat er moneysinks moeten zijn (die zo mogelijk nog onnatuurlijker zijn). Of het nou een chinees is die het farmed of dat ik het zelf doe.

Anders kan ik vast wel iemand(s vader) hier aso gaan noemen omdat ie Viagra koopt. Hey! Bedankt voor alle spam in mn mailbox iedere dag! En iedereen die wel eens in aandelen handelt, kreeg er daar ook weer een bak van binnen vandaag...

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey jongens een vraagje ik was lang op zoek naar een goede.
ik wilde zo veel mogelijk damage doen.
daar bij ben ik terecht gekomen bij het volgende build.
http://www.wowhead.com/?talent=wG0cZMhEzbAz0rGotV0x
now de vraag is het een goede build om damage te maken of hebben jullie een better build laat het me weete thx voor je hulp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
Tja _weer_ deze goldspam discussie? Komop laten we lock builds spammen :P
Echt boeiend wat ik doe met mijn geld, loop al een hele tijd te denken om gewoon die 4k gold te kopen voor mn epic flying mount. Dat geld gaat toch naar een NPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nu we het toch over gold venden hebben.

Is er een addon die automatisch whispers van gold vendor's uit mijn log verwijderd of blockt??
Ik krijg iedere 20 minuten wel een keer een whisper op me scherm.
Ik kan die namen wel blocken, maar dat heeft geen zin aangezien het namen als "hkf9ed7fr3bd7" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
zijn er btw al nieuwe patch notes bekend? tijdje geleden stond er 1tje in het forum die er erg mooi uitzagen maar die was nep :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:17:
Tja _weer_ deze goldspam discussie? Komop laten we lock builds spammen :P
Echt boeiend wat ik doe met mijn geld, loop al een hele tijd te denken om gewoon die 4k gold te kopen voor mn epic flying mount. Dat geld gaat toch naar een NPC.
Ben nu even 45/16/0 en bevalt me erg goed! M'n main DD zijn DoT's en drain, maar dat doet genoeg damage samen met nightfall om eigenlijk altijd wel de damage charts aan te voeren. En ik ben nog steeds heerlijk sterk solo en PvP. Heb ook uiteraard nooit mana problemen met continu drain/siphon life/lifetap en ook nog eens dark pact :P

Ben er erg blij mee na 2 maanden Fel Guard.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 15:31 . Reden: verkeerde quote :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze mogen van mij ook wel al die gold farmers , blocken
OF ze doen het zo dat je niet meer dan een bepaalde aantal gold kunt krijgen op jou level

Laten we een voorbeeld nemen van iemand uit mijn klas

Tot nu 300 euro verspild aan gold farmers enige wat die doet is steeds levelen na een twink level en dan gaan twinken en het verpesten voor andere
En hij is nu level 49

Hij besteld gewoon elke week iets van 500 gold ,
Dat vind ik dan weer ziek en niet eerlijk

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
of SpamSentry van dezelfde site, werkt super, laat de spam niet zien dmv regular expressions en ze worden gelogt zodat je met 1 click een hele zooi goldfarmspammers kan aanmelden met een ticket.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:29:
Ze mogen van mij ook wel al die gold farmers , blocken
OF ze doen het zo dat je niet meer dan een bepaalde aantal gold kunt krijgen op jou level

Laten we een voorbeeld nemen van iemand uit mijn klas

BLAAT

Dat vind ik dan weer ziek en niet eerlijk
Dat vind ik lol hebben met zn geld, ieder zn eigen mening, heerlijk.

[ Voor 39% gewijzigd door Helox-in-a-box op 27-03-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:01:

Oh ik zei dat je wellicht jaloers was omdat jij die items niet kan (laten) maken en dat je misschien een vriendje van Conundrum was, ik heb niet echt goede ervaringen met die Warrior..
Smultie is ally drood, heb ik idd veel meer respect voor dan personen met jouw instelling al ben je zelfde faction: run and hide, want pvp op een pvp server, the nerve!? nee, dan maar harrrasment report maken en overdrijven bij GM na 3 whispers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 lvl 70's (simpelweg omdat ik teveel tijd heb soms) en heb door het blijven grinden op lvl 70 met quests een behoorlijke lading gold gekregen (sommige quests geven op lvl 70 25g als reward) en heb hierdoor mijn epic flying mount kunnen halen. Nu ik alle quests klaar heb op lvl 70 en alleen nog heroic, raid en group quests heb ben ik ook al bezig met een 3e char naar lvl 70 te krijgen (is op dit moment lvl 55). Verder krijg ik ook best wel aardig wat geld door met mijn guild karazhan te doen en andere mensen te helpen in lvl 70 instances.

Ik geef toe dat alles best tijdrovend is, maar wel leuk om deze ervaringen op te doen met verschillende classes.

Gold sellers? daar heb ik maar 1 antwoord op: :r

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL grinden een ramp ? op lvl 70 krijg je geld per quest in plaats van xp, dat wil zeggen minimaal 10+g per quest. En in TBC gaat gold ontiegelijk snel.

Ik loop nu al een maand of 1.5 rond zonder dan maar ooit gegrind te hebben en heb nog net zoveel money als waar ik mee startte aan het begin. Af en toen een instance geeft je genoeg geld. Een simpel grey item levert je tegenwoordig al 1.5-2g op per vendor. Daar komt nog bij dat ik niet eens 1 profession heb.En heb ondertussen voor enkele 100 g;s gems en enchants gekocht. Dus beetje onzin om te roepen dat grinden te veel tijd kost of te lang duurt. Het is maar net waarvoor je het geld nodig hebt. En jah ik kan ook alleen maar savonds spelen, en dan nog niet eens elke avond.

Je bent ook wel ver heen trouwens als je enkele tientallen euro;s al niet honderden gaat uitgeven om items\gold in wow te kopen. Dit zegt ook wat over je persoonlijkheid.
En ondertussen opscheppen over hoe imba je wel niet bent, erg geloofwaardig.

Ik wil ook de mount van 5k g maar dan moet ik dus een paar week grinden daar heb ik gewoon geen zin in en leg ik me bij neer, simpel. Tis net als een cheat in elke andere game, je doel halen door middel van derden.(cheats/hacks).

En jah dat sommige mensen goeie connecties hebben in de game maakt het makkelijker, dat is nog geen excuus om gold te gaan kopen. Je kan zelf immers ook die connecties maken, zolang je maar aardig en sociaal bent. Zijn genoeg mensen die niet eens guilds meer inkomen omdat hun gedrag zo ontiegelijk arrogant is en niks voor anderen overhebben.
Als je dan tog al gold koopt kan je net zo goed ff de gladiator gear ook laten halen door derden, hoef je helemaal niks meer te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:28:
[...]

Ben nu even 45/16/0 en bevalt me erg goed! M'n main DD zijn DoT's en drain, maar dat doet genoeg damage samen met nightfall om eigenlijk altijd wel de damage charts aan te voeren. En ik ben nog steeds heerlijk sterk solo en PvP. Heb ook uiteraard nooit mana problemen met continu drain/siphon life/lifetap en ook nog eens dark pact :P

Ben er erg blij mee na 2 maanden Fel Guard.
voor een warlock is sole altijd makelijk omdat je dan die demon bij je hebt mij build gaat over rogue`s:P >:)
en trouwens mij broertje die heeft een level 30 mage hij heeft ongeveer 400 gold vraag me niet hoe die dat doet weet ook niet maar dan vind ik dat je voor bepaald level zo veel gold man niet eerlijk voor players als mijn broertje

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje :
Ik heb nu die Necrosis addon geprobeert hij deed het ma ik heb die balkjes iets te groot gemaakt
Dus nu wil ik het weer veranderen alleen kan niet
Omdat ik niet de balkje krijg waar je het moet instellen weet iemand hoe ik weer die balkje kan terug krijgen waarmee ik alles kan instellen ?
En ik had die balkjes horizontaal
Ma ik will ze graag hebben

Als dat niet kan maakt niet uit
Alvast bedankt voor jullie hulp :)

ohja ik zelf vind dit een erg nice build voor rrn rogue
http://www.wow-europe.com...1005002330000000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:31:
[...]

Smultie is ally drood, heb ik idd veel meer respect voor dan personen met jouw instelling al ben je zelfde faction: run and hide, want pvp op een pvp server, the nerve!? nee, dan maar harrrasment report maken en overdrijven bij GM na 3 whispers.
Lub you too, you big warrior (of lock, kan het allemaal niet meer zo goed volgen nu ik niet meer 40 uur in de week kan WoW-en ^^)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.