deadsy33 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:23:
iets anders,
welke addons zijn eigenlijk een musthave voor healers (lees: om het werk wat gemakkelijker te maken). Mijn eerste healing taak in een 5 man groep met mijn shaman was hectisch omdat ik nog nooit een groep heb gehealed en omdat ik het idee had dat het veel makkelijker kan. Zat namelijk te kloten met F1 t/m F5 plus hotkeys voor mijn lesser healing waves

[/noob]
[...]
Misschien idd wel kort door bocht, maar ze zullen er heus wel zijn. Niet iedereen speelt 24/7, zeer zeker niet de mensen met een doordeweekse baan + overige verplichtingen.
tav je eerste vraag,
Ik ben zelf rerolled naar Dranei Enhancement Shaman en heb naast me dmg setup een healing gear setup met nu zo'n +700 healing (Mail/Cloth/Leather door elkaar om maar gelijk die vraag ook te beantwoorden).
Hierin kan ik in elke normale dungeon mee als MH als het moet (gebeurt soms wel eens).
Ik gebruik geen speciale addon, ik use gewoon de unitframes die ik van me xperl mod heb en klik die aan, de heal zelf heb ik keybound.
Mijn favo tank atm is een protpala, die tot iedereens stomme verbazing agro houd als een magneet van mobs/bosses, ook op heroic.
Hij kan zelf easy tanken in karazhan, en doet dat dan ook.
wbt je 2de comment, ik heb vrouw, 2 kids, baan en alle andere social meuk, toch ben ik iedere avond plenty online en is gold geen enkel issue (heb net zo'n 3.5k uitgegeven voor 2 brute bijlen), je moet alleen ff zoeken wat voor jouw easy is te doen om gold te farmen en dat blijven doen.
Ik ben atm toch wel happy met me melee shammy, was bij mijn eerste kara raid poging janken met de pet qua dmg, maar met 2x60dps axes en nog niet allemaal fijne gear sla je gewoon geen deuk in een pak boter.
Nu ik mijn feledge's heb (84dps axes
http://thotbott.com/i23542) en wat beter gear kom ik ineens een stuk beter mee, het is nog niet optimaal maar ik kom er wel.
Heb mijn hoogste WF proc nu staan op 3650, met een beste single hit van 1950, dit was raidbuffed op Aran (welke wij nu 2keer binnen 1 reset hebben gekilled omdat hij respawned was).
En jah wdb ben ik blij dat er nu ook echt fatsoenlijke craftable epics zijn, in karazhan dropt gewoon maar 1 item wat een DW shaman kan gebruiken zonder dat hij gemekker van andere classes krijgt.
En gold buying, mjah /barf enzow.