Het Grote World of Warcraft topic - Deel 110 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.647 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:08:
[...]

Ik goochel niet met EULA teksten. En verhandel ook geen in-game property voor real-life currency, maar andersom (wat niet genoemd staat zoals je terecht opmerkt).
Dat het er niet in staat maakt het er niet moreel acceptabeler op. Je weet waar het vandaan komt en hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:36:
[...]

voor een warlock is sole altijd makelijk omdat je dan die demon bij je hebt mij build gaat over rogue`s:P >:)
en trouwens mij broertje die heeft een level 30 mage hij heeft ongeveer 400 gold vraag me niet hoe die dat doet weet ook niet maar dan vind ik dat je voor bepaald level zo veel gold man niet eerlijk voor players als mijn broertje
Yeah had de verkeerde gequote, is gefixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:36:
Vraagje :
Ik heb nu die Necrosis addon geprobeert hij deed het ma ik heb die balkjes iets te groot gemaakt
Dus nu wil ik het weer veranderen alleen kan niet
Omdat ik niet de balkje krijg waar je het moet instellen weet iemand hoe ik weer die balkje kan terug krijgen waarmee ik alles kan instellen ?
En ik had die balkjes horizontaal
Ma ik will ze graag hebben

Als dat niet kan maakt niet uit
Alvast bedankt voor jullie hulp :)

ohja ik zelf vind dit een erg nice build voor rrn rogue
http://www.wow-europe.com...1005002330000000000000000
/necro al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:29:
Ze mogen van mij ook wel al die gold farmers , blocken
OF ze doen het zo dat je niet meer dan een bepaalde aantal gold kunt krijgen op jou level

Laten we een voorbeeld nemen van iemand uit mijn klas

Tot nu 300 euro verspild aan gold farmers enige wat die doet is steeds levelen na een twink level en dan gaan twinken en het verpesten voor andere
En hij is nu level 49

Hij besteld gewoon elke week iets van 500 gold ,
Dat vind ik dan weer ziek en niet eerlijk
iemand uit mn guild toenderijd(andere guild waar ik uit gegaan ben) was met tbc begonnen met het levelen van paladin belf.

afijn, hij 1000g gekocht van 1 of andere sloeber site.

wat doet die slimmerik nu, hij "huurd" iemand die voor m wil levelen,
2 dagen later vind hij zn char naakt terug in oggri zonder die 1000g :') (en uit onze guild gekickt :P)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:38:
[...]

Dat het er niet in staat maakt het er niet moreel acceptabeler op. Je weet waar het vandaan komt en hoe.
Ik weet dat er arme chinezen zijn die er hun brood mee verdienen. Of bedoel je dat niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik ben trouwens op zoek naar een mod die alle shards vernietigt die niet in mn soulbag passen... en liever geen Necrosis.. weet iemand daar een losse plugin voor?

Improved Drain Soul geeft me namelijk wel elke keer 1K+ mana terug, zelfs met gebruik van een rank 1 drain soul aan het einde van 55 mana. Maar word beetje moe van het vernietigen van al die shards :P

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben nu bezig mijn Warlock te levelen ben nu level 44 en heb nu een affliction spec,

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Ik open met een Immolate dan een CoA dan een Siphon Life en als laatst een Corruption. Ik stuur me Succubus er op af en gooi er een Drain Life op dan is de mob al op 50% (minstens). Soms gooi ik er dan nog een fear tegen aan of ik wacht even en gebruik een drain soul waardoor ik ~200 mana terug krijg op een kill.

Dan een life tap/dark pact en dan kan ik gewoon weer verder knallen! Ik vindt het tot nu toe zeer lekker werken maar ik geloof dat ik een andere kant op moet met me build als ik level 50 ben. Naar de Felguard toe wat denken jullie daarvan?

@Bosmonster, die zoek ik ook! Een mod die elke shard +8 verwijdert.

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 27-03-2007 15:44 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:40:
[...]

iemand uit mn guild toenderijd(andere guild waar ik uit gegaan ben) was met tbc begonnen met het levelen van paladin belf.

2 dagen later vind hij zn char naakt terug in oggri zonder die 1000g :') (en uit onze guild gekickt :P)
_/-\o_ >:) :*) >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OF ze doen het zo dat je niet meer dan een bepaalde aantal gold kunt krijgen op jou level

Laten we een voorbeeld nemen van iemand uit mijn klas

Tot nu 300 euro verspild aan gold farmers enige wat die doet is steeds levelen na een twink level en dan gaan twinken en het verpesten voor andere
En hij is nu level 49

Hij besteld gewoon elke week iets van 500 gold ,
Dat vind ik dan weer ziek en niet eerlijk
Ziek en niet eerlijk ? Nouja ligt eraan...
Kijk ik werk 60 uurtjes in de week he, daarbij heb ik ALLEEN de weekenden vrij.
Denk je dat ik de tijd die ik heb ga verspillen door gold te farmen ?
Terwijl ik voor een klein bedragje toch elke maand weer 3000g erbij heb ?!
Zo hoef ik dus niet meer te farmen, kan ik kopen wat ik wil en heb ik nergens problemen mee in het spel zelf.
Ook ben ik niet te lui om mijn guild te voorzien van de nodige pots/enchants (gratis natuurlijk)

En ik weet ook wel dat nog veel meer wowers dit doen (iig de mensen met een normale sociale baan dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Nhaixatael schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:40:
[...]

-d+t

Verder kan ik hier echt hartelijk om lachen. _/-\o_

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MrVegeta schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:43:
Ik ben nu bezig mijn Warlock te levelen ben nu level 44 en heb nu een affliction spec,

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Ik open met een Immolate dan een CoA dan een Siphon Life en als laatst een Corruption. Ik stuur me Succubus er op af en gooi er een Drain Life op dan is de mob al op 50% (minstens). Soms gooi ik er dan nog een fear tegen aan of ik wacht even en gebruik een drain soul waardoor ik ~200 mana terug krijg op een kill.

Dan een life tap/dark pact en dan kan ik gewoon weer verder knallen! Ik vindt het tot nu toe zeer lekker werken maar ik geloof dat ik een andere kant op moet met me build als ik level 50 ben. Naar de Felguard toe wat denken jullie daarvan?

@Bosmonster, die zoek ik ook! Een mod die elke shard +8 verwijdert.
Fel Guard is heerlijk om te levelen tot 70, al is het maar voor de afwisseling na 50 level affliction :)

Verwacht echter niet sterker of minder sterk te worden. Affliction/Fel Guard zijn vrij aan elkaar gewaagd als het om solo'en gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My bad... >:)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:40:
[...]

Ik weet dat er arme chinezen zijn die er hun brood mee verdienen. Of bedoel je dat niet? :+
Daar heb ik nog begrip voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.P. schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:47:
[...]

De eerste raid (van 40 man) die MC binnenging had geen ZG/AQ epics. Die moesten het doen met de eeste blauwe sets. Ik ben ook eerst ZG en toen pas MC ingegaan, maar de meeste ZG epics zijn gelijk of beter aan MC rewards (behalve de resistance dan). Het verschil tussen dungeon en raid rewards waren toen ook veel groter volgens mij. Terwijl nu sommige (kara) epics niet echt geweldig zijn.

@bosmonster, idd world random drops nog niet zoveel nee (niet gezien iig, op AH dan he :))
Ik speel al vanaf het begin WoW en ik vind de Epic set uit ZG echt niet beter dan bijvoorbeeld Nightslayer Armor uit MC, goed er vallen een paar leuke items, maar wat in MC dropt is toch zeker kwalitatief gezien beter dan ZG items over het algemeen. Voor guilds in de Pre-TBC periode die niet aan 40 man raids deden vallen er leuke items in ZG/AQ 20 mans raid-instances. Maar de betere gear komt toch echt uit MC/BwL/AQ40 om nog maar maar te zwijgen over Naxrammax. Ik zie nou nog steeds L70 figuren rondlopen met Items uit MC/BwL/AQ/Nax gecombineerd met blue's uit Outland. Wat ik nog niet gezien heb is iemand voledig in Tier 3 set. Ik denk dat er bij ons op de server (trollbane) ook maar weinig guilds zijn die Nax in de Pre-TBC periode op farmstatus hebben gekregen. Correct me if i'm wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Helemaal niemand zelfs ;)
Offspring was het verst met 8/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
*knip*
Dit systeem heeft Blizzard toegepast in een ouder spel, namelijk Diablo 2 (LoD).
Het resultaat was dat gold 0 waarde had en niet meer bruikbaar was als ruilmiddel
op de diverse trade kanalen. In de plaats werd een of andere zeldzame ring gebruikt
als nieuwe munteenheid 8)7 En aangezien die ring inderdaad schaars was werd het
ding masaal gekopieerd via hacks |:(

Zelfs als je gold zou beperken en pas oneinding zou laten groeien op level 70, dan
helpt het nog niets op oude servers. Veel spelers hebben er al een armada aan alts
die items kunnen kopen en doorsturen naar hun lowbie alts.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik trouwens wel benieuwd naar was:

Zijn er hier ook mensen gebanned voor het kopen van ingame gold voor echt $$$ ?
Aangezien ik het nog niet tegen ben gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:47:
[...]

Fel Guard is heerlijk om te levelen tot 70, al is het maar voor de afwisseling na 50 level affliction :)

Verwacht echter niet sterker of minder sterk te worden. Affliction/Fel Guard zijn vrij aan elkaar gewaagd als het om solo'en gaat.
hey dat is wel goed om te horen. Maar ik vroeg me af in hoeverre de speelstijl verandert. Wat is er zo goed aan een Felguard? Kan die goed tanken/agro houden, doet die veel damage?

Ik heb op het moment dat ik level 50 ben deze build in gedachten,
http://www.wow-europe.com...1301000000000000000000000

Ik heb nu wel minder sterkte dots en een langere casttijd van de dots die ik heb maar ook geen imp drain soul/drain life etc.. Dus nu ik er over nadenk waarom zou die een Felguard build beter zijn dan door te gaan met Affliciotn zoals het er nu voorstaat ga ik er alleen op achteruit of niet ?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:59:
Waar ik trouwens wel benieuwd naar was:

Zijn er hier ook mensen gebanned voor het kopen van ingame gold voor echt $$$ ?
Aangezien ik het nog niet tegen ben gekomen...
Das naar mijn weten ook nog nooit gebeurd (of in ieder geval zelden of nooit om die reden alleen).

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MrVegeta schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:00:
[...]

hey dat is wel goed om te horen. Maar ik vroeg me af in hoeverre de speelstijl verandert. Wat is er zo goed aan een Felguard? Kan die goed tanken/agro houden, doet die veel damage?

Ik heb op het moment dat ik level 50 ben deze build in gedachten,
http://www.wow-europe.com...1301000000000000000000000

Ik heb nu wel minder sterkte dots en een langere casttijd van de dots die ik heb maar ook geen imp drain soul/drain life etc.. Dus nu ik er over nadenk waarom zou die een Felguard build beter zijn dan door te gaan met Affliciotn zoals het er nu voorstaat ga ik er alleen op achteruit of niet ?
FG speelstijl is gewoon anders. FG doet goede damage en houdt goed aggro. Je gooit je FG op een target, gooit er wat DoT's op, lifetap en drain life. Als je drain life afgelopen is is meestal je target al wel dood en ben jij weer full health/mana.

Instant Corruption boeit PvE niet zo heel erg, aangezien je toch met 1.5s global cooldown zit. 2s Corruption/CoA achter elkaar kost je nauwelijks minder tijd met 5/5 imp corruption.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:01:
[...]

Das naar mijn weten ook nog nooit gebeurd (of in ieder geval zelden of nooit om die reden alleen).
Dat dacht ik al.
Ik praat er wel eens over met mensen op TS die lopen mij altijd bang te maken met dat soort verhalen.
Maarja daarintegen... Ik speel nu zo'n half jaartje wow en in dat half jaar heb ik nog nooit gehoord dat iemand gebanned is voor ingamen goud kopen.
Volgens mij kan blizzard volgens de wet ook (eigenlijk) alleen de VERkoper bannen, ik heb dat toen eens laten uitzoeken aangezien ik soms toch wel bang ben dat ik gebanned word (natuurlijk loop ik mezelf alleen maar gek te maken).
Maar ik lees nog even rustig mee, er zal vast wel iemand zijn die me hier meer over kan vertellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met account sharing? Ik ben zelf momenteel zeer inactief ivm toestweek e.d. op school, ik laat een vriend van me mn shaman lvlen, is dat eigenlijk verboden? En zijn daar mensen mee gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:56:
[...]

Dit systeem heeft Blizzard toegepast in een ouder spel, namelijk Diablo 2 (LoD).
Het resultaat was dat gold 0 waarde had en niet meer bruikbaar was als ruilmiddel
op de diverse trade kanalen. In de plaats werd een of andere zeldzame ring gebruikt
als nieuwe munteenheid 8)7 En aangezien die ring inderdaad schaars was werd het
ding masaal gekopieerd via hacks |:(

Zelfs als je gold zou beperken en pas oneinding zou laten groeien op level 70, dan
helpt het nog niets op oude servers. Veel spelers hebben er al een armada aan alts
die items kunnen kopen en doorsturen naar hun lowbie alts.
Klopt, Stone of Jordens (aka, sojs!) Tegenwoordig wordt op d2 alles geduped en is de waarde van alles minder dan 1/10de geworden :( Reden dat ik overigens ben gestopt met d2 en gestart ben met WoW :)
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:42:
Ik ben trouwens op zoek naar een mod die alle shards vernietigt die niet in mn soulbag passen... en liever geen Necrosis.. weet iemand daar een losse plugin voor?

Improved Drain Soul geeft me namelijk wel elke keer 1K+ mana terug, zelfs met gebruik van een rank 1 drain soul aan het einde van 55 mana. Maar word beetje moe van het vernietigen van al die shards :P
Wat ik zou doen is gewoon telkens healthstones weggeven aan mensen (of van die stenen waar je mee kan ressen), krijg je én respect én je bent je shards kwijt :) (Misschien krijg je er zelfs geld voor :o )

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:50:
[...]

Ik speel al vanaf het begin WoW en ik vind de Epic set uit ZG echt niet beter dan bijvoorbeeld Nightslayer Armor uit MC, goed er vallen een paar leuke items, maar wat in MC dropt is toch zeker kwalitatief gezien beter dan ZG items over het algemeen. Voor guilds in de Pre-TBC periode die niet aan 40 man raids deden vallen er leuke items in ZG/AQ 20 mans raid-instances. Maar de betere gear komt toch echt uit MC/BwL/AQ40 om nog maar maar te zwijgen over Naxrammax. Ik zie nou nog steeds L70 figuren rondlopen met Items uit MC/BwL/AQ/Nax gecombineerd met blue's uit Outland. Wat ik nog niet gezien heb is iemand voledig in Tier 3 set. Ik denk dat er bij ons op de server (trollbane) ook maar weinig guilds zijn die Nax in de Pre-TBC periode op farmstatus hebben gekregen. Correct me if i'm wrong ;)
Was meer bedoeld as reactie op het rondlopen in epics van level 70's na zo'n korte tijd. Met 20 man level 60 pre TBC ging dat net zo makkelijk, er is dus niets veranderd. Je hebt epics en epic. Die uit ZG zijn goed om MC mee te beginnen, waar ze vervangen worden. Maar tier 1 nog steeds op level 70? Dat is toch echt meer een resistance set voor fire instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:21:
Hoe zit het trouwens met account sharing? Ik ben zelf momenteel zeer inactief ivm toestweek e.d. op school, ik laat een vriend van me mn shaman lvlen, is dat eigenlijk verboden? En zijn daar mensen mee gepakt?
Account sharing is in principe verboden, maar ze kunnen er niet zoveel tegen doen natuurlijk en in de praktijk doen ze dat dan ook nooit. Probleem is dat ze het al niet kunnen zien :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DannyWaus

Kijk dat begrijp ik

Ma doe dan ook wat nuttig met die geld ofzo snapje ?

En jij bent een man met werk en verdient het in real life helemaal nieks mis mee

Ma er zijn ook andere kanten eraan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:21:
Als blizzard ziet dat je oppeens vanaf een ander IP veel levels omhoog gaat en/of veel meer tijd besteed dan dat je normaal (gemiddeld) doet, kunnen ze het verdacht vinden en zullen ze je waarschijnlijk gaan whisperen om te kijken of je wat terug zegt. Ze zullen nooit bannen zonder het eerst te weten though.

Overigens over de discussie van lvl 60-70 epics. Ik speel nog niet zolang en heb niks mee kunnen krijgen van al die epics uit ZG/MC/BWL/AQ20/40 (Niet zelf meegemaakt althans) en ben bang dat als ik lvl 60 wordt ik het nooit zou aankunnen in Outlands. Waar ik aan zat te denken is gewoon lvl 58 naar outlands gaan, grinden tot lvl 60 en elke greenie (waarvan ik uitga dat die beter zullen zijn als menig blue's/epics wat ik dan draag) die ik vind te gaan dragen. Als ik dan lvl 60 ben en laat zeggen de helft van mijn equip bestaat uit greenies gefarmt in Outlands, zou ik de quests dan goed aankunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:08:
[...]

Volgens mij kan blizzard volgens de wet ook (eigenlijk) alleen de VERkoper bannen, ik heb dat toen eens laten uitzoeken aangezien ik soms toch wel bang ben dat ik gebanned word (natuurlijk loop ik mezelf alleen maar gek te maken).
Maar ik lees nog even rustig mee, er zal vast wel iemand zijn die me hier meer over kan vertellen 8)
Welke wet? Als blizzard jouw account wil bannen dan hebben ze daar 0.0 reden voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 18:04
Misschien ga ik maar eens een avondje portals verkopen in IF ofzo :)
Kreeg eergister laat op de avond een whisper van iemand "Can u make me and my friend a portal to Shatt pls, we pay". Dus ik zeg "sure". Ik invite, cast m'n portal, opent die gast een trade window en geeft me 5G. Dat vond ik al behoorlijk overdreven maar vooruit, tot mijn verbazing echter opent die maat van hem ook nog eens een trade en gooit er nog eens 5G tegenaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:28:
[...]
Overigens over de discussie van lvl 60-70 epics. Ik speel nog niet zolang en heb niks mee kunnen krijgen van al die epics uit ZG/MC/BWL/AQ20/40 (Niet zelf meegemaakt althans) en ben bang dat als ik lvl 60 wordt ik het nooit zou aankunnen in Outlands. Waar ik aan zat te denken is gewoon lvl 58 naar outlands gaan, grinden tot lvl 60 en elke greenie (waarvan ik uitga dat die beter zullen zijn als menig blue's/epics wat ik dan draag) die ik vind te gaan dragen. Als ik dan lvl 60 ben en laat zeggen de helft van mijn equip bestaat uit greenies gefarmt in Outlands, zou ik de quests dan goed aankunnen?
Ik ken een aantal mensen die vanaf 58 met quest greens direct outlands ingegaan zijn en die hadden echt geen probleem om de quests te doen. Je knalt er snel doorheen omdat je zo enorm veel XP krijgt per level, en ook de quest rewards zijn erg goed qua gear, dus dat verbeterd ook erg snel.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:24:
[...]

Account sharing is in principe verboden, maar ze kunnen er niet zoveel tegen doen natuurlijk en in de praktijk doen ze dat dan ook nooit. Probleem is dat ze het al niet kunnen zien :P
Reden dat ze vrij weinig hier aan doen is natuurlijk ook dat het delen van een account positief kan uitpakken voor blizzard. Als degene die je account leent het spel leuk vind, kan ie tot besluit komen om zelf het spel aan te schaffen. Doorgeef-reclame (of hoe heet dat??)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn eigenlijk echt de musthave addons ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:32:
[...]

Reden dat ze vrij weinig hier aan doen is natuurlijk ook dat het delen van een account positief kan uitpakken voor blizzard. Als degene die je account leent het spel leuk vind, kan ie tot besluit komen om zelf het spel aan te schaffen. Doorgeef-reclame (of hoe heet dat??)
Try before you buy :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Nvidiot schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:31:
Ik ken een aantal mensen die vanaf 58 met quest greens direct outlands ingegaan zijn en die hadden echt geen probleem om de quests te doen. Je knalt er snel doorheen omdat je zo enorm veel XP krijgt per level, en ook de quest rewards zijn erg goed qua gear, dus dat verbeterd ook erg snel.
Sterker nog, ik ben van de week met me 54 rogue begonnen in Hellfire Peninsula ^^ Lekker wat lvl 58/59 hellboars hakken, maar was meer voor de gein hoor, want ik redde het steeds net, en uiteraard nog geen questen te doen. Was meer om te kijken hoe mijn aardig gegearde rogue schaalde t.o.v. de 58/59 mobs in Outland (o.a. zelfgemaakte Stormshroud setje en al wat epics zoals Krol Blade etc).

Was eigenlijk alleen daar om ff LW/skinning te trainen, heb namelijk al sinds lvl49 Shattrath als HS. Ik heb btw ook al vast alle fp's gehaald in HP, Zangar en Terokkar voor als ik daar straks ga levellen :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:41:
Wat zijn eigenlijk echt de musthave addons ?
Alles wat jij mist en als addon beschikbaar is, kun je gebruiken ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:32:
[...]

Dat kan ik me niet zo goed voorstellen, maar goed. Feit blijft dat ze onmogelijk kunnen zien wie er speelt natuurlijk :P Dus al zouden ze het willen, dan kunnen ze er nog niks aan doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:30:
[...]

Welke wet? Als blizzard jouw account wil bannen dan hebben ze daar 0.0 reden voor nodig.
Dat is niet waar natuurlijk. Je hebt het spel gekocht en zij mogen dat niet zonder reden afpakken. Daar is de EULA en alle policies voor. Anders hadden ze die ook niet hoeven maken, scheelt ze een hoop werk ;)

Je zou er een zaak van moeten maken wat waarschijnlijk niemand doet, maar ze hebben wel degelijk een reden nodig om jouw geld af te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:02:
[...]
Dan moet je weten dat als je mensen beledigt dat over het algemeen hetzelfde effect heeft, dan luisteren ze niet zo goed meer.

Je noemt me asociaal omdat ik een keer gold heb gekocht. Ben jij dan ook asociaal omdat je een keer een Diesel broek hebt gekocht die door een 4 jarige in India in elkaar is geknutseld?

Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe er aan is gekomen. Ik weet alleen dat het legaal is om te kopen en dat heb ik dan ook gedaan.
Had even vergadering... beetje late reactie dus maar goed.

Met goldbuyen weet je hoe het in elkaar steekt. Als je de broek koopt en je *weet* dat het met kinderarbeid gemaakt wordt.. tsja dan vind ik het niet zo netjes. Maar vaak is dat niet zo glashelder. Dat probeerde ik ook aan te geven met de heling wet; je moet dan aantonen dat de koper op de hoogte is van hoe de waren verkregen zijn. Met gold buyen vind ik farmen sowieso al hinderlijk, en aangezien het meeste gold gefarmed wordt, vind ik goldbuyen ook fout. Hacken is nog veel erger, maar dat is maar een heel klein deel van het gold, dus daar ga ik niet zo op in *

Overigens ben je tenminste iemand die het toegeeft en die het inmiddels niet meer doet. Dat is dan wel weer dapper, de meesten houden hun mond. En één keer doen of aldoor doen maakt ook uit. Wel vreemd dat je het enerzijds verdedigd en anderzijds zegt ik deed het maar 1 keer, waarmee je aan lijkt te geven dat je het toch eigenlijk ook niet (meer) zo netjes vindt?

* Overigens is een guildie van me ooit gehacked en gedissed, zaten we drie weken met een goede raider minder... Mensen die destijds zijn nexus crystals kochten voor 50% van de prijs vond ik wel dom, dan weet je gewoon dat het mis is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:28:
[...]

Als blizzard ziet dat je oppeens vanaf een ander IP veel levels omhoog gaat en/of veel meer tijd besteed dan dat je normaal (gemiddeld) doet, kunnen ze het verdacht vinden en zullen ze je waarschijnlijk gaan whisperen om te kijken of je wat terug zegt. Ze zullen nooit bannen zonder het eerst te weten though.

Maak je daar maar niet zo druk om. Ik heb zelf de helft naar 58 gegrind in WPL en daarna gelijk naar Outlands gevlogen. Ik had redelijke gear en het was zeker pittig voor me, maargoed ik ben een rogue, dus melee dus dat is sowieso lastiger. Maar ik kon met goed getimede acties gevechten van lvl62 orcs winnen op 58. Maar dan moest ik er ook echt maar 1 van hebben en er mocht niks fout gaan hehe.

Wat ik zou zeggen: Op 58 zsm naar outland en daar proberen Blood Furnace/Hellifre ramparts te doen. Op dat lvl is dat zulke lekkere xp.

Inmiddels ben ik al een tijdje lvl 70 met icm daggerbuild. Das echt insane dps >:) Uiteraard wel een voornamelijk subtlety build, man o man wat is shadowstep heerlijk :9~

16/3/42 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:48:
[...]
Dat kan ik me niet zo goed voorstellen, maar goed. Feit blijft dat ze onmogelijk kunnen zien wie er speelt natuurlijk :P Dus al zouden ze het willen, dan kunnen ze er nog niks aan doen.
Iemand uit m'n vorige guild is hiervoor gebanned. Stuk of 3 verschillende mensen hadden zijn login om met zijn character te pvpen/farmen. Daar was Blizzard dus niet blij mee, permanente ban.

Het is vrij makkelijk te zien vanaf welk ip er ingelogd is, en als dat erg verschillende landen zijn en er ook nog eens bijna 24/7 gespeeld wordt met dat account dan kan dat nooit 1 persoon zijn.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:51:
[...]

Dat is niet waar natuurlijk. Je hebt het spel gekocht en zij mogen dat niet zonder reden afpakken. Daar is de EULA en alle policies voor. Anders hadden ze die ook niet hoeven maken, scheelt ze een hoop werk ;)

Je zou er een zaak van moeten maken wat waarschijnlijk niemand doet, maar ze hebben wel degelijk een reden nodig om jouw geld af te pakken.
Anders moet je EULA/ToS maar even gaan lezen kerel ;)
Blizzard’s Absolute Right to Suspend, Terminate and/or Delete the Account.
BLIZZARD MAY SUSPEND, TERMINATE, MODIFY, OR DELETE THE ACCOUNT AT ANY TIME WITH ANY REASON OR NO REASON, WITH OR WITHOUT NOTICE. For purposes of explanation and not limitation, most account suspensions, terminations and/or deletions are the result of violations of this Terms of Use or the EULA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:45:
[...]

Sterker nog, ik ben van de week met me 54 rogue begonnen in Hellfire Peninsula ^^ Lekker wat lvl 58/59 hellboars hakken, maar was meer voor de gein hoor, want ik redde het steeds net, en uiteraard nog geen questen te doen. Was meer om te kijken hoe mijn aardig gegearde rogue schaalde t.o.v. de 58/59 mobs in Outland (o.a. zelfgemaakte Stormshroud setje en al wat epics zoals Krol Blade etc).

Was eigenlijk alleen daar om ff LW/skinning te trainen, heb namelijk al sinds lvl49 Shattrath als HS. Ik heb btw ook al vast alle fp's gehaald in HP, Zangar en Terokkar voor als ik daar straks ga levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde dus te zeggen hoe, kun je daar nou komen in Shattrath City op L49?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daarnet wat addons gezien en archud
Is echt een heel erge handige addon vind ik

Ok vind ik deze 2 erg handig :abinfo,gatherer( als je minning of herb hebt )

De eerste vind ik erg handig

Dus voor de mensen die hem zochten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
whatever.. ik ga ff werken..

[ Voor 95% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:08:
[...]

Vergelijk het met de betaalde garderobe met een bordje erboven "Wij zijn niet aansprakelijk voor de goederen die hier gestald worden.". Hardstikke leuk zo'n melding en het zal 90% van de mensen afschrikken, maar ze zijn echt 100% aansprakelijk, zodra ik betaal voor die dienst.

Op het moment dat ze zonder reden (of ze het nu in hun EULA zetten boeit niet) de account opzeggen benadelen ze iemand onterecht. Dit is aan te vechten.

De EULA is niet de wet, de EULA is maar een documentje opgesteld door een advokaat om de boel een beetje in te dekken en mensen met een ingewikkeld document voor de oren te kunnen slaan. Daar trapt het merendeel in ook.
Die EULA is een overeenkomst die je gesloten hebt toen je je account hebt geregistreerd. Je zou het kunnen aanvechten maar het lijkt me sterk dat je een advocaat hiervoor zou kunnen vinden die je (net als de rechter) niet keihard in je gezicht zouden uitlachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:59:
door een portal van een mage of door een summon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:10:
[...]

Die EULA is een overeenkomst die je gesloten hebt toen je je account hebt geregistreerd. Je zou het kunnen aanvechten maar het lijkt me sterk dat je een advocaat hiervoor zou kunnen vinden die je (net als de rechter) gewoon keihard in je gezicht zouden uitlachen.
Om even op die trant door te gaan.. ik heb nooit een handtekening gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:54:
[...]

Anders moet je EULA/ToS maar even gaan lezen kerel ;)

[...]
Dus? Omdat ze het erin zetten is het niet perse zo.
Bij speeltuinen staan ook altijd bordjes dat ze niet aansprakelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Dus die ToS is er voor niks :+ Die is er natuurlijk juist om hun in te dekken in geval van een of ander incident waarvoor ze aangeklaagd worden. Je kan ze nou eenmaal niks maken..

En het leuke is dat Bosmonster de EULA/ed juist gebruikte als argument waarom ze het juist níet konden maken.. Wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Pff, het is zo simpel.

Om te spelen heb je toegang nodig tot de servers van Blizzard. Als je geband wordt heb je die niet meer. Je betaling stopt en je toegang stopt. Het is niet zo dat je betaald voor iets wat ze je afnemen.

En dat is het grote verschil met andere eula's, bordjes met aansprakelijkheid of het al dan niet zetten van handtekeningen. Je contract wordt simpelweg opgezegd net zoals je dat zelf elke maand kan doen.

De Cd's en de software mag je houden, veel plezier ermee.

Overigens zal een rechter je niet keihard in je gezicht uitlachen. Het zijn serieuze weldenkende mensen. Die lachen je keihard uit als ze in hun afgesloten werkkamer zijn.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:25:
Dus die ToS is er voor niks :+ Die is er natuurlijk juist om hun in te dekken in geval van een of ander incident waarvoor ze aangeklaagd worden. Je kan ze nou eenmaal niks maken..

En het leuke is dat Bosmonster de EULA/ed juist gebruikte als argument waarom ze het juist níet konden maken.. Wel dus.
Je snapt me verkeerd denk ik :)

De EULA is inderdaad een document om zich in te dekken, waarin redelijkerwijs uitzonderingen benoemd staan onder welke een gebruiker de toegang ontzegd zou kunnen worden. Die regels zijn logisch en zal eigenlijk nooit iemand over twisten, ook een rechter niet. Ook al is een EULA geen rechtsgeldig document, het is wel een 'agreement'. Alsin 'laten we het volgens deze en deze regels spelen en dan kunnen we het best vinden'. Het is geen 'contract'.

Als laatste voegen ze een clausuletje toe 'eigenlijk kunnen we je gewoon ten alle tijden voor alles wat we maar willen of zelfs helemaal zonder reden, gewoon je de toegang ontzeggen'. Dit laatste is leuk, maar daar trapt niemand in natuurlijk.

Dit soort overeenkomsten zijn altijd een tricky iets. Je tekent namelijk niks, het blijft altijd maar een soort van logische overeenkomst. Als je het er uit eindelijk niet mee eens bent hoe iets gegaan is, zeker als ze geen aantoonbare reden hebben, kun je dit prima aanvechten. En een rechter zal dan eerder om die alinea in de EULA lachen dan om jouw zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
cls schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:25:

het feit DAT ze een eula hebben maakt het nog niet rechtsgeldig, als ze dingen erin zetten die tegen de wet zijn dan mogen ze dat erin zetten en mag jij leuk op "I Accept" klikken wat je wilt, feit blijft nog steeds dat de eula niet geldig is.
Je koopt een product en dan is dat product gewoon van jou, of moet je je tv ook terug brengen naar de winkel omdat je er illegale films op bekijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
FirmPete schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:33:
Pff, het is zo simpel.

Om te spelen heb je toegang nodig tot de servers van Blizzard. Als je geband wordt heb je die niet meer. Je betaling stopt en je toegang stopt. Het is niet zo dat je betaald voor iets wat ze je afnemen.

En dat is het grote verschil met andere eula's, bordjes met aansprakelijkheid of het al dan niet zetten van handtekeningen. Je contract wordt simpelweg opgezegd net zoals je dat zelf elke maand kan doen.

De Cd's en de software mag je houden, veel plezier ermee.

Overigens zal een rechter je niet keihard in je gezicht uitlachen. Het zijn serieuze weldenkende mensen. Die lachen je keihard uit als ze in hun afgesloten werkkamer zijn.
In dat geval zouden ze je de lopende maand of gamecardperiode door moeten laten spelen, wat ze niet doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:35:
het feit DAT ze een eula hebben maakt het nog niet rechtsgeldig, als ze dingen erin zetten die tegen de wet zijn dan mogen ze dat erin zetten en mag jij leuk op "I Accept" klikken wat je wilt, feit blijft nog steeds dat de eula niet geldig is.
Je koopt een product en dan is dat product gewoon van jou, of moet je je tv ook terug brengen naar de winkel omdat je er illegale films op bekijkt?
Als je eens zou opletten zou je weten dat er twee dingen zijn waarvoor je 'i agree' moet klikken.

Allereerst de EULA, die behandelt de software zelf. Daarnaast de TOS (terms of service), die behandelt het online spelen op hun servers.
Dingen zoals goud kopen/verkopen etc. zijn tegen de TOS, en dan kunnen ze je account bannen.
Dan heb je nog steeds dat product gekocht, en heb je nog steeds de EULA. Alleen het enige wat je kan is het opstarten en tegen het loginscherm kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
Ik heb me laten summonen. Lol ik kwam laatst zelfs een lvl 11 tegen :P
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:53:
Maak je daar maar niet zo druk om. Ik heb zelf de helft naar 58 gegrind in WPL en daarna gelijk naar Outlands gevlogen. Ik had redelijke gear en het was zeker pittig voor me, maargoed ik ben een rogue, dus melee dus dat is sowieso lastiger. Maar ik kon met goed getimede acties gevechten van lvl62 orcs winnen op 58. Maar dan moest ik er ook echt maar 1 van hebben en er mocht niks fout gaan hehe.
Aan de ene kant wel jammer dat je eigenlijk al vanaf 58 Outlands in kan, toen wij naar 60 levelden was het vooral BRD/Scholo/BRS doen en questen in WPL en EPL en dat ging niet echt snel in verhouding met nu. Met andere woorden, je moest redelijk wat moeite doen om 60 te halen met je eerst char. Nu ga je op 58 Outlands in en zit je zo op 61, vergelijkbaar met ff van lvl 5 tot lvl15 zeg maar, toch anders.

Aan de andere kant ook wel weer lekker, aangezien je doel nu lvl 70 is i.p.v. 60, dus je kan lekker doorstoten.
Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:11:
Om even op die trant door te gaan.. ik heb nooit een handtekening gezet.
En toch ga je na iedere patch steeds akkoord met de EULA door tot twee maal toe op 'Accept' te klikken, maar ik begrijp wat je bedoeld.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:40:
[...]

Als je eens zou opletten zou je weten dat er twee dingen zijn waarvoor je 'i agree' moet klikken.

Allereerst de EULA, die behandelt de software zelf. Daarnaast de TOS (terms of service), die behandelt het online spelen op hun servers.
Dingen zoals goud kopen/verkopen etc. zijn tegen de TOS, en dan kunnen ze je account bannen.
Dan heb je nog steeds dat product gekocht, en heb je nog steeds de EULA. Alleen het enige wat je kan is het opstarten en tegen het loginscherm kijken.
Verkopen is tegen de ToS, niet kopen. Dacht dat we dat stadium inmiddels wel voorbij waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
[...]

Als of ik uberhaupt die moeite ga nemen om de ToS en EULA door te lezen lol, ik wil gamen!

[ Voor 21% gewijzigd door Helox-in-a-box op 27-03-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:37:
[...]

Lub you too, you big warrior (of lock, kan het allemaal niet meer zo goed volgen nu ik niet meer 40 uur in de week kan WoW-en ^^)
hehe, lock was oude main, maar met warrior heb ik pve en pvp meer uitdaging gekregen toen lock saai werd na alle imba buffs en geen doelen meer (vastlopen op princess in aq40 pre-easymode craftable stuff). Nu speel ik ook maar 1/10 van vroeger, anders is het niet eens leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:25:
[...]

Yup. Second Life doet dat. Sony heeft het ook ontdekt. Zels EA doet het met Ultima Online.

Blizzard zal er op een gegeven moment ook aan moeten, of ze nu willen of niet. De game mechanics nu nog aanpassen is ondoenlijk.
Nee hoor, dat hoeft Blizzard helemaal niet. Het huidige regime is prima; van mij mag elke buyer een flink lange ban aan z'n broek krijgen. Je ruineert het spel, ook voor jezelf, direct of indirect. De hele bedoeling is juist het questen en geld verdienen.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:00

Snuffel

Vroem!

Ehh... mag ik eerlijk zijn?

Vind de discussie een beetje k.u.t om het zo te zeggen over wat wel mag volgens de EULA, wat niet, en wat je moet doen of moet laten en hoe dat dan wel niet of wel moeten worden aangepakt.

Daar waar geld te verdienen valt maken mensen er misbruik van, dat is al zo oud als de mensheid zelf. Ieder voor zich moet bepalen of hij/zij daar in meegaat of niet, dat hebben anderen niet te bepalen. Alleen al over deze discussie alleen kan je al 110 deeltjes discussie aan wijden, maar dat lijkt mij niet echt de bedoeling van dit topic, toch?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:32
Hahahaha, wil me ook wel even mengen in dit verhaal. Wel gold kopen maar janken als iets voor een paar silver goedkoper op AH word aangeboden 8)7 8)7

Bosmonster in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Of een EULA en ToS nu wel of niet rechtsgeldig zijn, als consument doe je er 0.0 tegen zolang blizzard er geen grof misbruik van maakt en je staat alleen. Niemand zal blizzard daarvoor gaan aanklagen, de kosten wegen niet tegen de baten op.

En over gold kopen, tja.. ik heb geen tijd om een alt te levellen, en ik wil graag blijven spelen met de lowest DPS class ingame, in een guild waar ik _zelf_ (nee geen dwang) de best mogelijke pve spec en professions heb voor de guild, dus zelf gold farmen wordt lastig (alhoewel JC wel redelijk wat oplevert)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 22:17

Osxy

Holy crap on a cracker

Kees schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:28:
Of een EULA en ToS nu wel of niet rechtsgeldig zijn, als consument doe je er 0.0 tegen zolang blizzard er geen grof misbruik van maakt en je staat alleen. Niemand zal blizzard daarvoor gaan aanklagen, de kosten wegen niet tegen de baten op.

En over gold kopen, tja.. ik heb geen tijd om een alt te levellen, en ik wil graag blijven spelen met de lowest DPS class ingame, in een guild waar ik _zelf_ (nee geen dwang) de best mogelijke pve spec en professions heb voor de guild, dus zelf gold farmen wordt lastig (alhoewel JC wel redelijk wat oplevert)
Hoewel ik stuk beter heb kwa farmen met main heb ik ook nog steeds goud problemen omdat mijn proffesions gewoon money sinks zijn (ench/tailor).
Ben nu toch maar begonnen een mining/herb altje te levelen...

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
(alhoewel JC wel redelijk wat oplevert)
JC is erg leuk ja, Living Ruby's kopen voor 50g en dan de 16 AP of 18 healing varianten verkopen voor 70-80g. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

[...]

Mensen kunnen alles in hun algemene voorwaarden zetten, maar daarom is het nog niet allemaal even rechtstgeldig, we zijn consument en dan ben je behoorlijk beschermt. Als deze voorwaarden op de zwarte lijst of grijse lijst staan in het wetboek, dan hebben ze toch een probleem als ze je bannen ervoor.

/edit: kortgeding hoeft niet eens zoveel te kosten.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Exitium schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:47:
[...]

JC is erg leuk ja, Living Ruby's kopen voor 50g en dan de 16 AP of 18 healing varianten verkopen voor 70-80g. =)
Das anders dan voor 200 gold primals kopen en die voor 120gold als Primal Might te verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet DM gedaan

Die bleu staf gevonden en need en heb hem ook gewonnen

Dat ding is echt goed voor zijn level :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:51:
Daarnet DM gedaan

Die bleu staf gevonden en need en heb hem ook gewonnen

Dat ding is echt goed voor zijn level :D
Dacht in 1e instante Rod of the Ogre Magi.

Maar 't moet natuurlijk die staff uit the deadmines zijn : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Tsja ik vind dit niet per se een reden om te gaan kopen... Heb zelf een hunter, dus dat is prima met farmen. Maar heb er ook nog een lockje naast (omdat skin / LW niks oplevert)... Een DPS klasse zoals een lock is echt eitje te levelen: weekje niet raiden, altje klaar... doe het evt. met een guildie ofzo.

Maar ik vind wel, voornamelijk voor prot warriors en holy priests, dat het kl*te is dat je raiding PVE spec zo weinig terecht brengt in solo PVE... Ik zou dan ook wel voor een drastische verlaging van de respec-kosten zijn. Die moneysink creeert ongelijkheid tussen classes dus weg ermee :-) Is het ook leuk dat je een beetje kan experimenteren met verschillende builds...Vrees alleen dat het nooit zal gebeuren :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

ImdaMned schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:13:
[...]

We gaan altijd met 2 aparte raids karazhan in. En dit is inderdaad de top 5.

Daarnaast een resto druid / resto shammie / holy priest / 2 prot tanks waarvan misschien 1 hybrid is
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Een pre-TBC guild? Wij hebben op dit moment 42 mensen in de guild, maar durven niet met twee raids Karazhan in, omdat je dan op andere avonden problemen kan krijgen met tanks enzo. (we zijn nu zo die-hard)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Wij gaan morgen wellicht Gruul's lair doen. Ik hoorde dat je goede dps moet hebben en ook een goede samenstelling daarvan. Zo hoorde ik dat een shadow priest essentieel is voor de warlocks en ook Maledicition is lekker voor extra damage voor evt. CoS of CoE. Maar hunters/rogues zijn weer handiger omdat ze betere aggro-control hebben.
Oftewel mijn vraag is, hoe ziet de ideale 25-man raid-samenstelling eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
wij hebben 4 Karazhan raids, 5de komt er ook aan. Gruul's Lair is ook leeg. Nu outside spul doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SgtStrider schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:33:
[...]

Nee hoor, dat hoeft Blizzard helemaal niet. Het huidige regime is prima; van mij mag elke buyer een flink lange ban aan z'n broek krijgen. Je ruineert het spel, ook voor jezelf, direct of indirect. De hele bedoeling is juist het questen en geld verdienen.
Het huidige regime is niet prima, want iedereen klaagt steen en been over spam en farmers :P

Als je dat prima vindt snap ik het hele probleem al niet.

Hele avond met een van onze nieuwe paladins in BRD gezet :X Was ff vergeten hoe groot die instance is :P

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 28-03-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blah vanavond voor de 2de avond lopen wipen op The Curator. We krijgen hem niet onder de 65%. Ik vermoed dat de DPS te laag is, want de adds gaan naar mijn inziens te traag neer waardoor deze teveel healing opeisen van de healers. Misschien hebben jullie tips voor mij.
Group setup:
Tanks: prot warrior - feral druid. de druid is de offtank op The Curator
DPS: 1 rogue - 1 shadow priest - 1 lock - 1 mage - 1 hunter (gisteren 2 mages maar qua attempt was het met de hunter de beste)
healing: 2 holy paladins - 1 holy priest - en de shadow priest gaat niet in shadowform voor wat extra healing.

Ikzelf ben een holy paladin met 1400+ healing en ben al rond de 70-75% out of mana. De andere paladin heeft 1000+ healing maar hogere crit change en zit ook rond dat percentage al out of mana. Ikzelf raak out of mana doordat ik teveel bezig ben om de dps'ers bij te healen.

We staan allemaal ver genoeg uitelkaar voor de chain arcane damage te voorkomen.

Iemand iets wat we over het hoofd zien.

PS. we weigeren het voorlopig zonder enige flasks te doen (flask of restoration en fortification enzo de gewone damage + heal + mana pots worden wel vol gebruikt) omdat we vinden dat deze flasks foute tactics verbloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Tjsa Curator is een nare gear check... Hou spelers voldoende uit elkaar zodat de adds niet teveel mensen tegelijk raken. Dus rogue + 1 ranged DPS in AoE range van de add max. Nog een paar tips:

- Verder kan wat arcane resistance helpen, in ieder geval voor de offtank die de hateful bolts pakt.

- Laat de lock rond de 5e add een curse of doom gooien op Curator

- Zorg ervoor dat *iedereen* op de laatste add blijft voor evocation. Sommige mensen gaan de voor hun e-peen Curator lopen DPSen :-S

- Gebruik shadow fiend tijdens evocation = veel mana terug

Ws. doe je dit allemaal al, maar toch..

Succes ermee, tis een lastig gevecht in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 01:11:
Tjsa Curator is een nare gear check... Hou spelers voldoende uit elkaar zodat de adds niet teveel mensen tegelijk raken. Dus rogue + 1 ranged DPS in AoE range van de add max. Nog een paar tips:

- Verder kan wat arcane resistance helpen, in ieder geval voor de offtank die de hateful bolts pakt.
arcane resist is leuk, maar laat het niet ten kosten van dps gaan
waarom niet CoA de hele tijd ?

- Zorg ervoor dat *iedereen* op de laatste add blijft voor evocation. Sommige mensen gaan de voor hun e-peen Curator lopen DPSen :-S
zodra de curator begint met evocation doen wij full dps op curator en laten we 2 adds even met rust

- Gebruik shadow fiend tijdens evocation = veel mana terug

Ws. doe je dit allemaal al, maar toch..

Succes ermee, tis een lastig gevecht in ieder geval...
je kunt flasks ook gebruiken om gear te compenseren, wilt niet zeggen dat er direct iets mis is met je tactics. Als je te weinig healing hebt, of gewoon te weinig dps, kan je tactic nog zo goed zijn.. lukt het nog niet. Dus dat argument is een beetje zwak.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij mag dan wel moeilijk zijn

Ma zijn drops zijn het waard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MysticSnake schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:06:
Wij gaan morgen wellicht Gruul's lair doen. Ik hoorde dat je goede dps moet hebben en ook een goede samenstelling daarvan. Zo hoorde ik dat een shadow priest essentieel is voor de warlocks en ook Maledicition is lekker voor extra damage voor evt. CoS of CoE. Maar hunters/rogues zijn weer handiger omdat ze betere aggro-control hebben.
Oftewel mijn vraag is, hoe ziet de ideale 25-man raid-samenstelling eruit?
Dat van die shadowpriest voor je locks is onzin. Wij hadden twee shadowpriests bij ons en die zaten bij Maulgar in een groep met drie pala's, infinite mana ftw. Bij Gruul hebben we de tank in die groep gezet ten koste van een pala voor VE healing, werkt geweldig op silences.

Je moet een goeie onderverdeling hebben, dat is het belangrijkste. Mages tanken (bij ons tankt een mage ook de shaman samen met een hunter), locks banishen en enslaven, hunter tankt, rogues zijn weer belangrijk op de priest voor interrupt en imba dps. 2/3 van iedere class is zo'n beetje standaard daar.
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:35:
Blah vanavond voor de 2de avond lopen wipen op The Curator. We krijgen hem niet onder de 65%. Ik vermoed dat de DPS te laag is, want de adds gaan naar mijn inziens te traag neer waardoor deze teveel healing opeisen van de healers. Misschien hebben jullie tips voor mij.
Group setup:
DPS: 1 rogue - 1 shadow priest - 1 lock - 1 mage - 1 hunter (gisteren 2 mages maar qua attempt was het met de hunter de beste)
healing: 2 holy paladins - 1 holy priest - en de shadow priest gaat niet in shadowform voor wat extra healing.
Wij gebruiken geen offtank. :P

Wat wij met je groep setup zouden doen is warrior tankt, shadowpriest fulltime on boss (VE/VT), in groep met twee pala's en bij voorkeur ook de andere priest. Alle DPS op die shadowpriest na nuked adds zo snel als mogelijk, tijdens evocation eerst die laatste add neerhalen. Pala's healen tank en priest healt DPS, indien nodig gooit een pala er tussendoor een healtje uit op een DPS'er.

Wij vanavond Gruul down met hulp van een GM. :P Eerste wipe werden er plots mensen weer levend, die gingen voor de tweede keer plat en hadden dus extra repairs. Gelijk al het vermoeden dat er een GM ronddwaalde, mensen die dood gingen waren in /s aan het praten en vonden dat de GM de repairs maar moest betalen. Tweede try gebeurde hetzelfde, maar toen we allemaal terugliepen de instance in werden we geport naar de deur bij Gruul. GM yellde dat 'ie nog één try bleef kijken. Rogue dood door shatter vrij in het begin en die werd geressed, pot durations werden gereset en hij ging neer. :D GM wilde blijkbaar de extra repairs wat goedmaken, is gelukt ook. Gelijk ook attuned voor Serpentshrine nu, al even rondgekeken.

"I don't see fishes." "Jump and see" *priest jumps and dies* "Ok, you win"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 01:17:
[...]

arcane resist is leuk, maar laat het niet ten kosten van dps gaan
waarom niet CoA de hele tijd ?
.
Omdat een 30-40k CoD tijdens evocate meer dps doet dan 3 of 4x CoA in de tijd dat de curator niet aan het evocaten is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 02:11:
[...]

Omdat een 30-40k CoD tijdens evocate meer dps doet dan 3 of 4x CoA in de tijd dat de curator niet aan het evocaten is ;)
CoD is DPS wise nooit de beste keuze. kijk maar eens naar tijd/damage. Misschien als je hem heel goed timed dat hij precies hit als hij begint met evocation en er daarna een CoA achteraangooit, dat het nuttig is.

(zelf hou ik altijd CoA en Corruption op Curator. Genoeg tijd om die up te houden en adds te blijven dps-en. Curruption geeft ook nog altijd leuk kansje op instant bolt /damage tick en dat is ook altijd handig.)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:35:
Group setup:

Priest wel in shadowform laten gaan en constant DPS doen op de curator, Druid niet laten offtanken aangezien de bolts nu toch random zijn en gewoon de adds laten dpssen. Bolts zijn nu health related en niet aggro related. 3 healers moet genoeg zijn, Wij hebben meestal 1 holy priest, 1 tree druid en 1 shaman/paladin en die houden het makkelijk vol als je niet meer dan 3 evocates nodig hebt. Zet de shadowpriest in de healergroup voor mana regen, tijdens evocate zal deze een groot deel van de healer mana weer aanvullen. Laat de priests hun shadowfiend alleen tijdens evocate gebruiken aangezien dit veel meer mana oplevered, en zelfs wat goede dps op curator. Druid, rogue, mage, lock, hunter hebben wij ook meestal op de adds, en die moeten dat makkelijk vol kunnen houden.

Ikzelf ben een holy paladin met 1400+ healing en ben al rond de 70-75% out of mana. De andere paladin heeft 1000+ healing maar hogere crit change en zit ook rond dat percentage al out of mana. Ikzelf raak out of mana doordat ik teveel bezig ben om de dps'ers bij te healen.

Onze healers gaan eigenlijk nooit OOM tijdens dit gevecht, ik denk dan ook dat hier jullie probleem zit. Volgens mij wordt de DPS bij ons in leven gehouden door HoTs van de treedruid met evt en heal hier en daar van de priest en of de shaman/paladin, voor de rest healen deze de tank. Misschien dat het gebrek aan HoT's jullie de das om doet.

We staan allemaal ver genoeg uitelkaar voor de chain arcane damage te voorkomen.

Iemand iets wat we over het hoofd zien.

PS. we weigeren het voorlopig zonder enige flasks te doen (flask of restoration en fortification enzo de gewone damage + heal + mana pots worden wel vol gebruikt) omdat we vinden dat deze flasks foute tactics verbloemen.

Flasks zijn ook niet nodig op dit gevecht, al kunnen een paar oude flasks (Titans op de MT, Distilled wisdom op de healers, supreme power op de casters wel een verschil maken als je eigenlijk net te weinig dps hebt om het af te maken. Echter deze zijn niet "verplicht" voor dit gevecht hoewel een enkele titans op de MT nooit verkeerd is tijdens het leren van een encounter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 02:18:
[...]

CoD is DPS wise nooit de beste keuze. kijk maar eens naar tijd/damage. Misschien als je hem heel goed timed dat hij precies hit als hij begint met evocation en er daarna een CoA achteraangooit, dat het nuttig is.

(zelf hou ik altijd CoA en Corruption op Curator. Genoeg tijd om die up te houden en adds te blijven dps-en. Curruption geeft ook nog altijd leuk kansje op instant bolt /damage tick en dat is ook altijd handig.)
Dat is ook de bedoeling van CoD op de curator. In normale fights is CoD altijd slechter dan CoA, echter wanneer er zoals bij curator korte periodes zijn waarin de Mob extra damage pakt, en wanneer deze periodes te timen zijn zal je met CoD betere resultaten halen dan met CoA. Amped CoD + SP op curator is erg lekker als je em juist kan timen. Als je niet goed kan timen is het idd beter CoA te gebruiken. Laatst pakte ik iets van 6% hp van em af met 1 CoD. Wat ik altijd probeer op curator is CoA tot het moment dat er ong 55 sec tot de volgende Evo is, mods zijn nl nooit 100% precies en als CoD te vroeg afgaat is het ook een waste van dps, dan CoD erop (amped als amp curse up is) en dan direct wanneer CoD afgaat CoA erop totdat het weer tijd is voor CoD. Een beetje Curse of Doom hit voor 20+k op curator en zal critten voor 35-40k.

50-60k CoD's zijn denk ik mogelijk met alle mogelijke buffs op jet juist moment van afgaan.

uitgaande van mijn lock zal CoA ipv CoD (doet rond de 2800 damage) tijdens de 55 sec dat CoD zou tikken tijdens niet Evo en 5 sec tijdens Evo totdat CoD afgaat in mijn situatie zoals ik het probeer te timen ong 7.5k~8.5k damage doen afhankelijk van het aantal ticks in de 5 sec dat hij tijdens Evo zou ticken. Dit is zonder externe buffs. Tijdens diezelfde periode zal een CoD (doet dacht ik rond de 5700-5800 damage) minimaal hitten voor 11400 zonder externe buffs. Wat dus minimaal een kleine 3k damage meer is.

[ Voor 17% gewijzigd door Dennism op 28-03-2007 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Bij de Curator is instant damage van groot belang. Wij gebruiken hiervoor hunters, mages en warlocks (shadowburn is essentieel) om ze snel neer te krijgen. Ga geen DoTs gebruiken en ook geen leuke acties uithalen met combopoints, just NUKE de adds.

Tijden Evocate even al je trinkets gebruiken, DoTs erop en dps-en. Ik hou altijd een Curse of Shadows Corruption en Siphon life op de Curator. Ik krijg extra HP en kans op Nightfall.
Het is een kwestie van manacontrole (zorgen dat je je mana beheerst), timing (op het juiste moment nuken, trinkets gebruiken, nieuwe add targetten, Curator dps-en etc) en uithoudingsvermogen, het gevecht duurt inderdaad wel even ja.
Hoewel veel Karazhan groepen problemen hebben met de Curator heb ik nooit echt gesnapt wat er dan zo moeilijk aan is. Maar ja, als je de Shade of Aran hebt gedaan dan is alle daarvoor makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
Shattrah City is al sinds level 20 mijn home :+ Stapte door een mage portal. Omdat je vanuit Shattrah makkelijk naar alle 4 de capitals kan komen is het de perfect hometown.

Tjah, krijg wel geregeld whispers "How the fuck did you get here???" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:04:
[...]

Shattrah City is al sinds level 20 mijn home :+ Stapte door een mage portal. Omdat je vanuit Shattrah makkelijk naar alle 4 de capitals kan komen is het de perfect hometown.

Tjah, krijg wel geregeld whispers "How the fuck did you get here???" :)
jups, mage portal of warlock summon, werkt prima

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
MaTr1x schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:45:
[...]

uhm?????
l58???
is dat mogelijk dan? om hiervoor naar outlands te gaan, d8 dat er dus ook echt een levelcap opzat
spuit 11

[ Voor 6% gewijzigd door thewizard2006 op 28-03-2007 09:16 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
eerder uuhmm rogue in stormshroud :X

voor <58 outlands zie topics boven :P er zit een cap op de dark portal, niet op een mage portal of lock summon

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 28-03-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 22:17

Osxy

Holy crap on a cracker

thewizard2006 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:43:
[...]

uhm?????
l58???
is dat mogelijk dan? om hiervoor naar outlands te gaan, d8 dat er dus ook echt een levelcap opzat
Bokkie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:11:
[...]

jups, mage portal of warlock summon, werkt prima
8)7 O-) 8)

Edit: DOH moet echt sneller worden >.<

[ Voor 4% gewijzigd door Osxy op 28-03-2007 08:48 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:42:

Aan de ene kant wel jammer dat je eigenlijk al vanaf 58 Outlands in kan, toen wij naar 60 levelden was het vooral BRD/Scholo/BRS doen en questen in WPL en EPL en dat ging niet echt snel in verhouding met nu. Met andere woorden, je moest redelijk wat moeite doen om 60 te halen met je eerst char. Nu ga je op 58 Outlands in en zit je zo op 61, vergelijkbaar met ff van lvl 5 tot lvl15 zeg maar, toch anders.

Aan de andere kant ook wel weer lekker, aangezien je doel nu lvl 70 is i.p.v. 60, dus je kan lekker doorstoten.
Klopt, maar aangezien ik dit niet zo lang speel (iets langer dan een half jaar) en zoveel over Outlands had gehoord, had ik em meteen gekocht toen het kon, en diezelfde dag 58 gedinged. Uiteraard wilde ik snel even een kijkje nemen en euhm ben er zeg maar blijven hangen :+

Maar je hebt wel gelijk hoor 58-60 ging supersnel, terwijl ik juist van 59 naar 60 zulke horrorverhalen heb gehoord :/

Maarja dat vertaalt zich wel in het volgende:

BRD - 1x geweest om guildies te boosten
Scholo - soloen voor de drops
BRS - zegt me niks

Wat dat betreft heb ik waarschijnlijk zoveel gemist. Maargoed dat heeft niet de 1e prioriteit, de 1e prioriteit voor mij is zieke gear. En daarvoor moest ik eerst naar de 70. Enja, ik zal ook wel weer een aparte reden hebben dat ik dit spel zo leuk vindt: Ik moord graag allies uit. Grinden is bijna alles wat ik doe/gedaan heb. Pvpen doe ik heel veel. Quests enzo haat ik echt. Ik doe ze alleen als het geld het waard is of de rewards het waard zijn. Het verhaal, daar weet ik niks van.

Quest accepten
Coords zoeken
Erheen vliegen

Zo quest ik dus als het moet.

hehe het verhaal gaat eigenlijk nergens over maargoed. Zijn er nog ander 70 rogues hier? :)

Ik heb Ced's carver in dual wield (kan niet linken, alles met wow is geblocked in de proxy) en nu wil ik deze enchanten. Zijn vrij dikke daggers met 71,7 dps/13sta/16crit/30AP zoiets.

Wat kan ik het beste doen 2x 15agi of 2x crusader? Want boven de 60 scalen die enhants minder he? Is het het waard op de 70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

gisteren een run slave pens op heroic gedaan.. ging best aardig (crap drops maar dat terzijde) totdat we bij de laatste boss kwamen en dat groepje voor hem... groepje zo'n 6x op gewiped.. en daarna 4x op de boss omdat iedereen die poison kreeg en we geen depoisener hadden (ik was aan het tanken) dan gaat het op een gegeven moment erg hard met de health van iedereen en dan liggen we weer plat :| 50% was best try.. :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
pas een l70 horde rogue in stormwind
smerige invisible cowards, btje backstabben als er geen guards zijn
wel grappig dat je opeens een roodbalkje ziet en denk, wtf :P
en maar weer snel onzichtbaar worden als die gezien wordt.
dus dan maar ff payback:) waar kan ik het beste lekker horde afmaken (wel frost mage)

over de overgang naar outlands.
ik ben dus echt 5 dagen nadat TBC uitkwam 58 geworden en gelijk doorgegaan. Voor ik l60 was echt bijna alles al vervangen alleen super veel dood. (daarna van fire naar frost gespecced, damn had ik dat maar eerder gedaan :P)

heb ook nog nooit scholo, strat, MC, Ony, Naxx etc gedaan :( wil ik nog wel doen. Pas wel een ZG run, maar vlak voor Hakkar moest ik weg :(
Ben begonnen met de onyxia chain maar nu moet ik geloof ik in BRS (black rock spire) iets vinden. Dat ga ik dus niet alleen kunnen :)
Hiernaast moet ik nog ff wat meer mensen vinden die attuned willen worden met weet ik veel wat.
Dus als je op Emeriss speelt... :)

Verder iemand nog tips voor mij kwa gear (zie armory). Moet ik ergens 40 spelldmg opzetten enzo (enchant dus) of gewoon sparen voor epic flying mount (heb nu 1500g en de meeste solo quests in Netherstorm bijna gedaan) (TheWizard, l70, guild Exilium) (ps hij lijkt nu down te zijn, zal wel met het onderhoud te maken hebben)

Heb al de Kara key maar ben er nog nooit geweest, moet ik ook maar is gaan doen, maarja is dit mogelijk met een pug? want mijn guild doet dit niet echt meer (denk ik toch maar andere guild zoeken) of het is op zaterdagen als ik niet kan (wedstrijden)

[ Voor 66% gewijzigd door thewizard2006 op 28-03-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bokkie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:48:
[...]

eerder uuhmm rogue in stormshroud :X

voor <58 outlands zie topics boven :P er zit een cap op de dark portal, niet op een mage portal of lock summon
haha, lollig. Misschien binnenkort ook maar eens proberen om outlands in te gaan :+
Al kan ik als mage zinde sowieso makkelijk naar alle steden toe dmv teleport, lijkt het me toch best leuk om ff een kijkje te nemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
thewizard2006 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:19:
pas een l70 horde rogue in stormwind
smerige invisible cowards, btje backstabben als er geen guards zijn
wel grappig dat je opeens een roodbalkje ziet en denk, wtf :P
en maar weer snel onzichtbaar worden als die gezien wordt.
dus dan maar ff payback:) waar kan ik het beste lekker horde afmaken (wel frost mage)
laat me raden.. undead rogue met Clos (helaas nu standaard, NERF!!!)

die kansloze figuren zijn zo een beetje alleen undead omdat ze dan makkelijker kunnen ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:15:
[...]
Wat kan ik het beste doen 2x 15agi of 2x crusader? Want boven de 60 scalen die enhants minder he? Is het het waard op de 70?
Crusader is bijna niet de moeite meer op level 70, scaled vrij slecht. Dan kan je beter een nieuwe enchant erop laten plakken of die +15 agi. Welke wel beter voor je is zou ik zo niet kunnen zeggen aangezien ik me nog niet echt verdiept heb in de nieuwere enchants en ik speel zelf ook geen rogue :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:15:
[...]

hehe het verhaal gaat eigenlijk nergens over maargoed. Zijn er nog ander 70 rogues hier? :)

Ik heb Ced's carver in dual wield (kan niet linken, alles met wow is geblocked in de proxy) en nu wil ik deze enchanten. Zijn vrij dikke daggers met 71,7 dps/13sta/16crit/30AP zoiets.

gezien je dagger bent kan je denk ik beter oldschool blijven gewoon ouderwets 15 agi op offhand en +7 dmg op mainhand, tijdelijk kan je altijd crusader nemen als je wil op je offhand of anders Mongoose op offhand

als dagger zijnde zou ik in ieder geval geen proc op de mainhand zetten eerlijk gezegd

zelf ben ik nog steeds swords, heb wel 2 leuke daggers liggen

Warp Splinter's Thorn
Binds when picked up
One-HandDagger
74 - 112 DamageSpeed 1.30
(71.5 damage per second)
+16 Agility
+13 Stamina
Requires Level 70
Equip: Improves hit rating by 15

en

Borak's Reminder
Binds when picked up
One-HandDagger
84 - 157 DamageSpeed 1.80
(66.9 damage per second)
+11 Agility
Equip: Increases attack power by 40.
Equip: Improves hit rating by 7.

misschien ooit nog eens daggerspeccen als me lock 70 is

heb al mats klaar voor +7 dmg op mainhand twijfel alleen om mongoose op offhand te zetten ip 15 agi

serieus, op lvl 70 krijg je gemiddeld 10 gold per quest en meeste is gewoon easy money zeker als je je flying mount hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
BootVluchteling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:26:
[...]

die kansloze figuren zijn zo een beetje alleen undead omdat ze dan makkelijker kunnen ganken.
zou kunnen, ik had zoietzo van, he mijn stad, ik ren wel ff naar het plein toe, FN, blink, lopen maar dan vlak voor de AH in SW gewoon backstabbed etc worden (en ja rogue op cloth gaat snel als je niets kan) en dan weer invisible. Laf maarja zo zijn ze.
Wat ik mij afvraag, zouden classes ook betrekking hebben op mensensoort in het echte leven bijv:
mage: veel fantasie
rogue: weinig zelfvertrouwen, geen vrienden
priest: vriendelijk persoon en behulpzaam
warrior: bikkel
etc :) ik ruik een poll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
BootVluchteling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:26:
[...]

Een lock die klaagt over rogues O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Kaap schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:33:
[...]

Een lock die klaagt over rogues O-)
als ik kan openen maak ik kans.. opent hij, stunlock, ben ik klaar...
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.