Het Grote World of Warcraft topic - Deel 110 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.649 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
BootVluchteling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:26:
[...]

laat me raden.. undead rogue met Clos (helaas nu standaard, NERF!!!)

die kansloze figuren zijn zo een beetje alleen undead omdat ze dan makkelijker kunnen ganken.
Ach Tom, doe niet zo triest... je gaat toch niet meedoen met die massa kansloze warlock whiners? Zie mijn signature, l2p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah ik had laatst zoiets.

Was aan het pvpen in hellsfire en had net iets gecaptured en vloog weer weg.
Op een gegeven moment zie ik dus dat hetgene wat ik gecaptured had, weer neutral was.

Ik dus als een gek terugvliegen en ik zie zo een dranei shaman rondrennen op die olifant ( :') )
Dus ik vlieg naar beneden en hij voelt de bui al hangen en rent weg. Ik ook mounten en erachteraan.

We renden en we renden en hij maakte mij belachelijk :( , dus ik moest hem doodmaken.

Rent hij opeens een ally camp in, begint sneaky te lachen enzo. Dus ik pak me flying mount en ga boven hem vliegen om hem te laten weten dat ik hem in de gaten heb >:)

Na 10 min was hij het kamp nog niet uit, dus ging ik maar "weg". Uiteraard bleef ik in stealth vlak bij de ingang van het kamp.

na een paar minuten rondlopen zei een maat van: Kom, dit is saai, ga wat anders doen (ik wilde hem laten zien hoe pvp is)

En net op dat moment zie ik hem heel voorzichtig met dat olifantje naar buiten komen. En hij begint me opeens te rennen _/-\o_ , maar gelukkig had ik toen ook al veel punten in subtlety dus ik kon snel naar em toe en cheapshotten. Heerlijk toen ik em gestunlocked had :*)

Helaas kwam er net op dat moment een warlock op ze epic rondvliegen :'(

Hij dus landen en mij gelijk dotten. Hij feared, ik dispell, ren recht op en af CoS -> vanish -> cheapshot ->4cps ->gouge -> coldblood -> eviscerate >:) ->prep ->vanish ->kidneyshot -> gouge ->cold blood -> eviscerate

En we hadden er 1 dode lock bij. Wat een gruuwlijk heerlijke combo is dat tog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:15:
[...]

Ik heb Ced's carver in dual wield (kan niet linken, alles met wow is geblocked in de proxy) en nu wil ik deze enchanten. Zijn vrij dikke daggers met 71,7 dps/13sta/16crit/30AP zoiets.

Wat kan ik het beste doen 2x 15agi of 2x crusader? Want boven de 60 scalen die enhants minder he? Is het het waard op de 70?
Persoonlijk vind ik 2x Mongoose de beste enchant combo die je kunt hebben voor PvE (Al misschien wat te duur voor 70dps daggers). Voor PvP zou +7 weapon damage beter zijn.

Dual Wielding Mongoose is overigens erg lekker. Het proc't vaak en stacked, wat inhoud dat je regelmatig +240 agi hebt (240 ap + 6% crit :o).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
thewizard2006 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:32:
[...]

zou kunnen, ik had zoietzo van, he mijn stad, ik ren wel ff naar het plein toe, FN, blink, lopen maar dan vlak voor de AH in SW gewoon backstabbed etc worden (en ja rogue op cloth gaat snel als je niets kan) en dan weer invisible. Laf maarja zo zijn ze.
Wat ik mij afvraag, zouden classes ook betrekking hebben op mensensoort in het echte leven bijv:
mage: veel fantasie
rogue: weinig zelfvertrouwen, geen vrienden
priest: vriendelijk persoon en behulpzaam
warrior: bikkel
etc :) ik ruik een poll :P
_O- :')
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:37:
[..]
Helaas kwam er net op dat moment een warlock op ze epic rondvliegen :'(

Hij dus landen en mij gelijk dotten. Hij feared, [..]
nub lock :P een rogue proberen te pakken zonder pet :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
BootVluchteling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:35:
[...]
als ik kan openen maak ik kans win ik.. opent hij, stunlock, ben ik klaar...
Fixed.

Dan nog, 1 uit 9 classes, je hebt verre van recht om te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
BootVluchteling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:35:
[...]

als ik kan openen maak ik kans.. opent hij, stunlock, ben ik klaar...
Wat maakt het makkelijker als undead om te ganken? WotF? Wat heeft dat met ganken te maken? :P

Stun heb ik trouwens zelf niet zo'n last van als Orc (warlock). Standaard +25% stun resist en uit meta socket ook +5%.

Met instant HoT hoef ik maar 1 resistje af te wachten en hijs dood.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 28-03-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:15:
[...]

Maar je hebt wel gelijk hoor 58-60 ging supersnel, terwijl ik juist van 59 naar 60 zulke horrorverhalen heb gehoord :/

Maarja dat vertaalt zich wel in het volgende:

BRD - 1x geweest om guildies te boosten
Scholo - soloen voor de drops
BRS - zegt me niks
O,o Wat missen jullie een hoop.
Laat je toch niets wijs maken over de laatste 2 levels (58-60).
Ik ben altijd met mijn chars op lvlel 57 / 58 naar WP rn EP gegaan.
Een heerlijk quest gebied. Ik ben er nog altijd binnen 3 dagen daar naar 60 gegaan.
Ik ken de verhalen wel, eindeloze grinding uren, maar ik heb het nog nooit hoeven doen.
Ik denk dat je dan eerder iets fout doet. Gewoon niet te snel naar EP/WP gaan, maar eerst je questen afmaken. Mensen zijn zoooo ongeduldig....
Vaak had ik nog quests over als ik naar lvl 60 ging.
Maar jullie missen erg leuke instances als DiM, Scholo, strat, BRD, enz. als je voor lvl 60 naar de outlands gaat.
En later gaan, als je groot bent (lvl70), dan is er niets aan ;(

Op lvl 60 naar de outlands om te questen? Geen probleem. Zonder epic en alleen wat blauwe dingen. gaat prima. Alleen het eerste level is wat lastig, omdat je nog niet de juiste gear hebt. Maar die heb je als je lvl 61 bent. Dan wordt het alleen maar leuker.

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:41:
[...]

_O- :')

[...]

nub lock :P een rogue proberen te pakken zonder pet :X
Hij had wel een pet. Zo een gek dier op 4 poten. een felhunter ofzo
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:39:
[...]

Persoonlijk vind ik 2x Mongoose de beste enchant combo die je kunt hebben voor PvE (Al misschien wat te duur voor 70dps daggers). Voor PvP zou +7 weapon damage beter zijn.

Dual Wielding Mongoose is overigens erg lekker. Het proc't vaak en stacked, wat inhoud dat je regelmatig +240 agi hebt (240 ap + 6% crit :o).
Wow, dat klinkt best goed :9 . Thuis maar even kijken wat dat mongoose precies is en wat ik daarvoor nodig heb. Klinkt namelijk stukken beter als 2x15 agi of crusader. Ik heb ook het idee dat met daggers mijn poison veel beter procced (logisch want sneller), maar het lijkt net of elke hit garant staat voor vergiftiging. terwijl ik nu niet eens veel punten in assas heb (16)
Rochette schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:49:
[...]

Een heerlijk quest gebied. Ik ben er nog altijd binnen 3 dagen daar naar 60 gegaan.
Ik ken de verhalen wel, eindeloze grinding uren, maar ik heb het nog nooit hoeven doen.
Ik denk dat je dan eerder iets fout doet. Gewoon niet te snel naar EP/WP gaan, maar eerst je questen afmaken. Mensen zijn zoooo ongeduldig....
Maar jullie missen erg leuke instances als DiM, Scholo, strat, BRD, enz. als je voor lvl 60 naar de outlands gaat.

Op lvl 60 naar de outlands om te questen? Geen probleem. Zonder epic en alleen wat blauwe dingen. gaat prima. Alleen het eerste level is wat lastig, omdat je nog niet de juiste gear hebt. Maar die heb je als je lvl 61 bent. Dan wordt het alleen maar leuker.
Ja ik vind het persoonlijk niet erg hoor. Komt vanzelf wel. Zo ging ik van het weekend ook naar Ahn'Qiraji40 (?). Dat was best wel euhm massive >:) , maar die dingen zie ik nog wel :)

Ik ben al lang blij als ik in pvp mijn mannetje sta. Dat geeft veel meer voldoening dan een mob neerhakken.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:32:
[...]

zou kunnen, ik had zoietzo van, he mijn stad, ik ren wel ff naar het plein toe, FN, blink, lopen maar dan vlak voor de AH in SW gewoon backstabbed etc worden (en ja rogue op cloth gaat snel als je niets kan) en dan weer invisible. Laf maarja zo zijn ze.
Wat ik mij afvraag, zouden classes ook betrekking hebben op mensensoort in het echte leven bijv:
mage: veel fantasie
rogue: weinig zelfvertrouwen, geen vrienden
priest: vriendelijk persoon en behulpzaam
warrior: bikkel
etc :) ik ruik een poll :P
And the winner for the lamest reply goes to.. thewizard2006! Een rogue laf noemen omdat hij z'n class kan spelen is echt loserig. Als je er niet tegen kan dat je (bijvoorbeeld) 9 van de 10 mensen owned, en dan 1 keer terug wordt gepakt en dan meteen begint te whinen, kansloos zulke mensen.
"rogue: weinig zelfvertrouwen, geen vrienden"
lol'ed tbfh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:52:
[...]

Hij had wel een pet. Zo een gek dier op 4 poten. een felhunter ofzo
dan nog een prutser :P als ie mounted was had ie geen pet dus heeft ie die snel gesummoned,
tegen een rogue heb ik of me succy of me felguard als ik die heb
[...]

Wow, dat klinkt best goed :9 . Thuis maar even kijken wat dat mongoose precies is en wat ik daarvoor nodig heb. Klinkt namelijk stukken beter als 2x15 agi of crusader. Ik heb ook het idee dat met daggers mijn poison veel beter procced (logisch want sneller), maar het lijkt net of elke hit garant staat voor vergiftiging. terwijl ik nu niet eens veel punten in assas heb (16)
6x Void Crystal, 10x Large Prismatic Shard, 8x Greater Planar Essence, 40x Arcane Dust

Happy grinding :P
en poisons proccen zowieso veel vaker vind ik, ook met swords :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:11:
[...]

Om even op die trant door te gaan.. ik heb nooit een handtekening gezet.
Als je niet op 'Accept' klikt, kun je niet verder, dus je gaat ermee akkoord en een EULA is 'legally binding' zoals het in het Engels mooi heet; klikken op die knop staat gelijk aan een handtekening, zoals voor een e-mail ook briefgeheim geldt. Papier documenten staan allang niet meer boven electronische; het gaat om de inhoud en als je daarmee akkoord gaat (je kan pas op 'Accept' drukken als je naar beneden scrollt, dus kan verwacht worden dat je 'm gelezen hebt; heb je dat niet gedaan, dan kan dat later jouw probleem worden). Kortom: je bent overgeleverd aan Blizzard en als zij het kopen van gold ook als strafbaar zien en je daarop 'betrappen', ben je je account kwijt. Vrij simpel.

Ik meld iig. vrijwel alle gold sellers die me spammen en vanaf vandaag heb ik eindelijk ook SpamSentry geïnstalleerd, wat het een stuk makkelijker zal maken. Ik snap ook best wel dat er mensen zijn die weinig spelen en geen zin hebben in al dat grinden; ik hoor zelf ook bij de anti-grind categorie, maar ik ga gewoon efficiënt om met m'n geld en zorg dat ik overal quests vandaan haal, verkoop veel aan vendors en zet echt leuke dingen op 't AH. In het echte leven kun je ook geen geld 'kopen' – hooguit lenen, maar dat doen de kopers van 't gold niet. Hoe eerder alle gold farmers foetsie zijn, hoe beter; ik weet nog wat een drama het in Tyr's Hand was toen ik daar vroeger langs liep. :N

Nu ik terug kijk, nadat ik weer vanaf level 1 begonnen ben, zie ik wel dat je, mits je niet de misplaatste geldpest hebt, prima rond kan komen van het doen van quests en het verkopen van alles wat de mobs droppen. En ja, ik heb vroeger ook een warrior en een paladin gehad, dus ik weet dat die vaak meer geld kwijt zijn. En warlocks met de grimoires voor de pets. :P

De gold sell/buy discussie wil ik verder even lekker te laten voor wat het is.

Eergisteren met m'n Draenei priest level 22 gehaald, vervolgens naar Ratchet, boot naar Booty Bay genomen en zonder dood te gaan, naar Duskwood gerend. Met m'n warlock was dat rond level 25 een stuk lastiger. :D

Ik ga nu een paar daagjes vissen in Ratchet en Menethil Harbor. Lekker ontspannen en met een beetje mazzel een hele stapel Oily Blackmouths na afloop, zodat ik een flinke voorraad Swimspeed en Waterbreathing potions kan maken. :)

Het is ook wel erg leuk om gewoon hele stukken te lopen ipv. te rennen. Het leuke is dat je op een RP server er niet echt raar door aangekeken wordt en dat in veel gevallen mensen ook met je mee lopen. Ik kwam er ook nog een paar tegen die op hun mount heel rustig voorbij liepen; prachtig is het om mensen op zo'n manier te zien 'onthaasten' in dit spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:55:
[...]

And the winner for the lamest reply goes to.. thewizard2006! Een rogue laf noemen omdat hij z'n class kan spelen is echt loserig. Als je er niet tegen kan dat je (bijvoorbeeld) 9 van de 10 mensen owned, en dan 1 keer terug wordt gepakt en dan meteen begint te whinen, kansloos zulke mensen.
lol'ed tbfh!
rogue's zijn wel meestal kiddo's met een minderwaardigheidscomplex... omdat ik het irl niet waar kan maken, maak ik in het spel anderen het leven maar zuur...

en als ik open tegen een rogue, hoef ik écht niet te winnen. hij hoeft niet eens zn CloS te gebruiken als hij undead is.. 1x wotf en het is WTF voor mij..

en zo zijn er meerdere classes die ik niet (goed) aankan.. shadowpriests, BM hunter, fury warrior, sommige shamans en een zeldzame paladin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rochette schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:49:
[...]

Die instances zijn nou eenmaal niets meer waard! beter doorstomen naar outlands en veel betere items als q reward krijgen. Je bent gek imho als je DiM of Scholo nog gaat doen.. Just not worth the trouble..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

lol'ed tbfh!
Ik vraag me af of hij het echt serieus bedoelde. Ik als rogue zijnde, kon er toch hard om lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:57:
[...]

dan nog een prutser :P als ie mounted was had ie geen pet dus heeft ie die snel gesummoned,
tegen een rogue heb ik of me succy of me felguard als ik die heb

[...]

en poisons proccen zowieso veel vaker vind ik, ook met swords :)
Dus tog :X een maat van mij (62 orc lock) zweert bij die felhunter omdat hij zo goed is in pvp en tegen rogues. Nou de keren dat zo een maf beest mij gezien heeft is volgens mij 1 of 2 keer. Hou daarbij rekening met het feit dat locks 1 van mijn favo slachtoffers zijn en de conclusie die ik dan trek is dat het beest 3x nix is.

De succy vind ik een veel betere keus. Die is bloedirritant. Die felguard tja, hij slaat hard, maar ik heb een lock meestal eerder dood dan die felguard mij (maw ik negeer die fel guard dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:01:
[...]

Die instances zijn nou eenmaal niets meer waard! beter doorstomen naar outlands en veel betere items als q reward krijgen. Je bent gek imho als je DiM of Scholo nog gaat doen.. Just not worth the trouble..
Als lvl57 - 59 zijn deze instaneces nog best goed te doen. de loot is niet fout, en je leert er veel mee.
Ik herken heel vaak de mensen die van ST zo de outlands in duiken, zonder de oude end-game instances te hebben gedaan. (Dit gaat natuurlijk niet voor iedereen op).

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
BootVluchteling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:00:
[...]

rogue's zijn wel meestal kiddo's met een minderwaardigheidscomplex... omdat ik het irl niet waar kan maken, maak ik in het spel anderen het leven maar zuur...

en als ik open tegen een rogue, hoef ik écht niet te winnen. hij hoeft niet eens zn CloS te gebruiken als hij undead is.. 1x wotf en het is WTF voor mij..

en zo zijn er meerdere classes die ik niet (goed) aankan.. shadowpriests, BM hunter, fury warrior, sommige shamans en een zeldzame paladin..
Okee, dus jij als warlock wordt zonder CloS al gepwnd door rogues? Geeft wel aan wat jouw skills als warlock zijn op pvp gebied. Warlocks hoefden niet eens moeite te doen om rogues te killen pre-TBC. Als ik dus mijn anti-fear trinket (als troll) up had zou ik jou als warlock op 60 ingemaakt hebben? Pffff. L2p.

Cloak of Shadows is prima, het is 5 seconden waar je maar mee moet leren omgaan, kwestie van timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:01:
[...]

Ik moet zeggen dat ik Strat, Scholo etc leuker vond dan levellen/questen in de Outlands, kan niet wachten tot ik L70 ben (halverwege 69). Ben het levellen wel beu. De trouble met die instances is dat je er groepen voor moet vinden, maar als je guildies hebt die willen is het in ieder geval worth the fun (en daar gaat het dan weer wel om :)).

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bah, heb ik even tijd om WoW te spelen, is mijn server (Ghostlands) uit de lucht. Althans, dat denk ik, want hij staat niet meer in de lijst. :P

edit:
Jup, down. :(

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 28-03-2007 10:14 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:07:
[...]

Dus tog :X een maat van mij (62 orc lock) zweert bij die felhunter omdat hij zo goed is in pvp en tegen rogues. Nou de keren dat zo een maf beest mij gezien heeft is volgens mij 1 of 2 keer. Hou daarbij rekening met het feit dat locks 1 van mijn favo slachtoffers zijn en de conclusie die ik dan trek is dat het beest 3x nix is.

De succy vind ik een veel betere keus. Die is bloedirritant. Die felguard tja, hij slaat hard, maar ik heb een lock meestal eerder dood dan die felguard mij (maw ik negeer die fel guard dus)
Ik pvp altijd met een felhunter, interrupt en dispelled casters, en geeft ook nog eens stealth detection tegen rogues en druids. succy is me te snel dood. Clos maakt vechten tegen rogues een stuk lastiger, vooral als ze m goed weten te timen (veel rogues openen ermee >.<), maar zeker niet onmogelijk.
-NMe- schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:12:
Bah, heb ik even tijd om WoW te spelen, is mijn server (Ghostlands) uit de lucht. Althans, dat denk ik, want hij staat niet meer in de lijst. :P

edit:
Jup, down. :(
Woensdagochtend = maintance ;)

[ Voor 16% gewijzigd door sebasgrif op 28-03-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
-NMe- schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:12:
Denk eens na, welke dag is het vandaag en hoe laat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

QuarK schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:13:
[...]

Is er wat speciaals op woensdag tussen 10 en 11 dan? :P Ik speel niet zo vaak en zeker niet op dit vroege tijdstip. :+

edit:
Ah, maintenance dus. Hopelijk duurt het niet lang. :'( :+

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 28-03-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah tis erg lastig om na te denken.... woensdagmorgen maintenance.. zeer lastig te onthouden. geeft niets hoor voor demente mensen zijn er tegenwoordig hele mooie tehuizen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sebasgrif schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:13:
[...]

Ik pvp altijd met een felhunter, interrupt en dispelled casters, en geeft ook nog eens stealth detection tegen rogues en druids. succy is me te snel dood. Clos maakt vechten tegen rogues een stuk lastiger, vooral als ze m goed weten te timen (veel rogues openen ermee >.<), maar zeker niet onmogelijk.
zelfde als locks die openen met dc.

mja felhunter geeft stealth detect, maar ik heb liever seduce dan die stealthdetect eerlijk gezegd
ook al is seduce ook niet alles

de keren dat ik gepakt ben door een rogue had ik meer kans met me succy/felguard dan met me hunter, in een bg omgeving is het natuurlijk anders, maar ik quest/grind vooral en dan ga ik niet met me felhunter lopen omdat ik misschien wel eens gegankt kan worden door een rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
eendje schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:17:
tjah tis erg lastig om na te denken.... woensdagmorgen maintenance.. zeer lastig te onthouden. geeft niets hoor voor demente mensen zijn er tegenwoordig hele mooie tehuizen
Gedraag jij je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

van een mod zou je toch enige inzet verwachten.. maar blijkbaar vergis ik me en zorgt wow voor een vermindering van het aantal actieve hersencellen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
QuarK schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:09:
[...]

Okee, dus jij als warlock wordt zonder CloS al gepwnd door rogues? Geeft wel aan wat jouw skills als warlock zijn op pvp gebied. Warlocks hoefden niet eens moeite te doen om rogues te killen pre-TBC. Als ik dus mijn anti-fear trinket (als troll) up had zou ik jou als warlock op 60 ingemaakt hebben? Pffff. L2p.

Cloak of Shadows is prima, het is 5 seconden waar je maar mee moet leren omgaan, kwestie van timing.
ík heb geen CLoS, júllie hebben em! en 5 seconde? en de rest chef. als een rogue em gebruikt, doe ik NIETS MEER, omdat 90% van mijn attacks shadowbased zijn waar hij dan immune voor is. kan geen DoTs meer doen; mn main attack.. enige wat ik kan doen, is wanden, immolate...

en vergeet niet de global cooldown die je weer opnieuw kwijt ben. in die tijd staat hij al achter je je rug te masseren..

betreft succy/felhunter

ik ben DoT-lock, dus ik loop met mn imp. de rest is nutteloos voor mij. te weinig mana en als ze aanvallen slaan ze geen deuk in een pakje boter. gelukkig viel het ganken laatste tijd enigszins mee.. weet alleen niet of dat nog steeds zo is..

[ Voor 12% gewijzigd door BootVluchteling op 28-03-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
[...]

lol'ed tbfh!
hehehee iemand voelt zich aangesproken.
misschien om het wat duidelijker te zeggen: Het is sneaky om iemand in zijn rug te steken maar dat is waar een rogue goed voor is, zijn klasse. Als je er dus voor kiest voor dit soort acties, is mijn vraag, ben je dan ook zo in het echte leven. Ik zal ff wat anders voor je neeerzetten :)
mage: iemand met teveel fantasie die zich verschuilt in zijn fantasie wereldje
lock/hunter: IRL slap, traag, dom maar in WoW Imba
pala: havo, sociaal, good looking

etc. jammer dat je je gelijk zo erg aangevallen voelt, ja ach dat is dan voor de poll :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
thewizard2006 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:21:
[...]

misschien om het wat duidelijker te zeggen: Het is sneaky om iemand in zijn rug te steken maar dat is waar een rogue goed voor is, zijn klasse. Als je er dus voor kiest voor dit soort acties, is mijn vraag, ben je dan ook zo in het echte leven. Ik zal ff wat anders voor je neeerzetten :)

etc. jammer dat je je gelijk zo erg aangevallen voelt, ja ach dat is dan voor de poll :)
lol.. paladin havo, sociaal? amagawd! im getting ganked.. bubble+HS.. weinig havo niveau.. er zijn maar paar classes die je enigszins zwart-wit neer kan zetten.

paladin, hunter, rogue.. lock wás in het begin niet bovengemiddeld sterk, nu toch wel enigszins imba.. zeker als er soms in kara grotere voorkeur is aan een SP+lock dan een rogue :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:58:
[...]

Als je niet op 'Accept' klikt, kun je niet verder, dus je gaat ermee akkoord en een EULA is 'legally binding' zoals het in het Engels mooi heet; klikken op die knop staat gelijk aan een handtekening, zoals voor een e-mail ook briefgeheim geldt. Papier documenten staan allang niet meer boven electronische; het gaat om de inhoud en als je daarmee akkoord gaat (je kan pas op 'Accept' drukken als je naar beneden scrollt, dus kan verwacht worden dat je 'm gelezen hebt; heb je dat niet gedaan, dan kan dat later jouw probleem worden). Kortom: je bent overgeleverd aan Blizzard en als zij het kopen van gold ook als strafbaar zien en je daarop 'betrappen', ben je je account kwijt. Vrij simpel.
Ongeacht of gold buyen nu wel of niet kan wil ik toch ook wel even inspringen op dit stuk over de EULA. Bij mijn weten is Blizzard al enorm beklaagd toen WoW uitkwam om hun EULA. Op de verpakking van het spel staat namelijk niet de EULA te lezen en dat betekend dat je na geld uitgegeven te hebben eigenlijk geen eerlijke keuze krijgt. Verschillende game sites berichtten toen al dat dit juridisch aan te vechten zou zijn.

Verder kan een EULA inderdaad nooit boven de wet staan. Mocht de EULA verder dan de wet gaan, dan zal juridisch gezien Blizzard pech hebben als het via de rechter uitgevochten gaat worden.

Neemt niet weg dat Blizzard het voordeel heeft dat individuelen weinig tot geen serieuze kans hebben om dit aan te vechten mocht hun onrecht aangedaan zijn. Voor een individue is de winst minimaal en zou het om een principe kwestie gaan die veel kosten en risico's met zich meebrengen waar weinig getroffenen zich aan zullen wagen.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:20
Met een succy kan je altijd seducen zodat je mooi de tijd hebt om een CoS erop te gooien en dan shadowbolt spam. Daarna weer fearen voor de volgende SB etc. easy mode
BootVluchteling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:20:
[...]

ík heb geen CLoS, júllie hebben em! en 5 seconde? en de rest chef. als een rogue em gebruikt, doe ik NIETS MEER, omdat 90% van mijn attacks shadowbased zijn waar hij dan immune voor is. kan geen DoTs meer doen; mn main attack.. enige wat ik kan doen, is wanden, immolate...
Grappig, als er wel een class niet mag klagen omdat een ander niets kan doen is het wel de warlock. 1 x fear en daarna kan je (dit geld voor de meeste classes) eigenlijk niets meer doen en ben je gewoon keihard dood.

[ Voor 65% gewijzigd door ImdaMned op 28-03-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
[...]

en vergeet niet de global cooldown die je weer opnieuw kwijt ben. in die tijd staat hij al achter je je rug te masseren..
Ik zeg nergens dat warlocks CloS hebben. Jij had blijkbaar al moeite met rogues die geen CloS hebben, laat staat dat je goed kan omgaan met rogues die het wel hebben.
Geef het CloS-whining nou maar op, in TBC zijn rogues de warlock nemesis, leef ermee. Het is cliché maar ik moet het blijkbaar toch nog een keer zeggen: rock-paper-scissors regels, er is geen class die al de anderen inmaakt. Learn to adapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:09:
[...]

Hahaha mee leren omgaan, alstublieft, dat klinkt ongeveer net zo absurd als mages die moeten leren "omgaan" met icelance. Het is gewoon een keiharde buff met een cooldown die nergens op slaat (1min wtf). Ik hoop dat rogues zich mentaal voorbereiden op een nerf in de cooldown want die gaat er vast en zeker komen.

Ik zou het alleen wel jammer vinden in PVE als de cooldown langer wordt, het is fijn dat rogue's eindelijk eens wat minder dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Helaas voor jou speel ik geen rogue, het enige wat ik grappig vind is dat je mensen probeert te beschrijven met een basering op class keuze? Laat me niet lachen.....! Oh te laat ;(
"pala: havo, sociaal, good looking"
Ok, ik doe vwo.. wat voor character raad jij mij dan aan? Ik lach me vooral kapot om dat van de pala ^^ Pala = dps > bubble > heal = niet levenloos (volgens jou)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
BootVluchteling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:23:
[...]

lol.. paladin havo, sociaal? amagawd! im getting ganked.. bubble+HS.. weinig havo niveau.. er zijn maar paar classes die je enigszins zwart-wit neer kan zetten.

paladin, hunter, rogue.. lock wás in het begin niet bovengemiddeld sterk, nu toch wel enigszins imba.. zeker als er soms in kara grotere voorkeur is aan een SP+lock dan een rogue :D
daarom
nogmaals....
zou een klasse verband hebben met personen in RL
als iemand die vwo doet had ik wel verwacht dat je het onderhand door zou hebben (zal ook de leeftijd zijn, pubertijd he)
1x nog VOORBEELD:
PALADIN: is dit bijv iemand het havo, sociaal of gymnasium en vriendelijk of vmbo en stoer met puisten
Mage: is dit iemand met TEVEEL fantasie en verschuilt hij zich hierin, willen deze graag mensen helpen (behulpzaam conjure, portals)
ETC
ik zeik verder niemand af, ieder zijn ding, maar dat wil niet zeggen dat ik meer last van bepaalde klasses heb en hier verschillend over denk. Over die rogue in SW alleen maar respect dat je dat kan maar dat houd niet in dat het niet zwaar irritant is :)
als mage zijnde heb ik een hekal aan rogues omdat ze backstabben en dan ben je echt neits, als ik een rogue zie dan gaat hij echt neit meer van mij winnen. Dus 1 tegen 1 verliest hij maar 1 tegen invisible wint hij
en dat geldt btw voor meer classes :)

pas een artikel dat priest vaker vrouwen zijn geloof ik en meer van dat soort dingen, stond volgens mij ergens in dit topic

character voor jou, waarschijnlijk horde (opvliegend) en dan bloodelf(nieuwschierig in ontdekken mogelijkheden (vwo), van buiten vriendelijk maar ook een donkere binnenkant. Zoiets :)

[ Voor 38% gewijzigd door thewizard2006 op 28-03-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

nog een keer dan maar _O- :')
[...]

betreft succy/felhunter

ik ben DoT-lock, dus ik loop met mn imp. de rest is nutteloos voor mij. te weinig mana en als ze aanvallen slaan ze geen deuk in een pakje boter. gelukkig viel het ganken laatste tijd enigszins mee.. weet alleen niet of dat nog steeds zo is..
ganken valt wel mee, hoewel de Outland begin gebieden het weer wat begint op te leven
kos list staat al aardig vol ^^

wel grappig, ik ben redelijk snel me lock gelevelled, werd in Tanaris/1k needles paar keer gegankt door een rogue en een warrior die 4 levels hoger waren, op me kos list gezet, kwam ze laatst in outlands tegen en toen waren ze inenen 5 levels lager }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
QuarK schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:13:
[...]

Het is woensdag en vandaag is er geen maintenance behalve voor een 6 of 7 stuks servers. Tussen 5 en 6 werden alle realms alleen gereboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Kaap schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:30:
[...]

Het is woensdag en vandaag is er geen maintenance behalve voor een 6 of 7 stuks servers. Tussen 5 en 6 werden alle realms alleen gereboot.
Hoe Blizzard de maintenance invult is niet relevant, woensdagochtend is maintenance ochtend. Dat ze deze keer de maintenance voor een paar servers erg kort doen, prima. Wil niet zeggen dat er géén maintenance is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
[...]

omg wat een ongeloofelijk bullshit verhaal :') dus volgens jou ben ik irl slap, traag en dom }:O
Ik heb een goeie opleiding en een full time baan -.-

overigens, je bent zeker een paladin of niet?

ging om een voorbeeld dus :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:35:
[...]

omg wat een ongeloofelijk bullshit verhaal :') dus volgens jou ben ik irl slap, traag en dom }:O

irl slap, traag en dom kan perfect samen gaan met een goede opleiding en een full time baan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 13-09 19:50
thewizard2006 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:30:
[...]
als mage zijnde heb ik een hekal aan rogues omdat ze backstabben en dan ben je echt neits, als ik een rogue zie dan gaat hij echt neit meer van mij winnen. Dus 1 tegen 1 verliest hij maar 1 tegen invisible wint hij
niet mee eens :) een mage verliest alleen van een rogue als ie backstabbed word EN low health is.
ik heb tot nu toe alleen op die manier verloren van een rogue maar als ik voll hp ben en ik word backstabbed kan ik je garanderen dat zij degene zijn die dood zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

daarom
nogmaals....
als iemand die vwo doet had ik wel verwacht dat je het onderhand door zou hebben (zal ook de leeftijd zijn, pubertijd he)
1x nog VOORBEELD:
PALADIN: is dit bijv iemand het havo, sociaal of gymnasium en vriendelijk of vmbo en stoer met puisten
Mage: is dit iemand met TEVEEL fantasie en verschuilt hij zich hierin, willen deze graag mensen helpen (behulpzaam conjure, portals)
ETC
ik zeik verder niemand af, ieder zijn ding, maar dat wil niet zeggen dat ik meer last van bepaalde klasses heb en hier verschillend over denk. Over die rogue in SW alleen maar respect dat je dat kan maar dat houd niet in dat het niet zwaar irritant is :)

pas een artikel dat priest vaker vrouwen zijn geloof ik en meer van dat soort dingen, stond volgens mij ergens in dit topic

character voor jou, waarschijnlijk horde (opvliegend) en dan bloodelf(nieuwschierig in ontdekken mogelijkheden (vwo), van buiten vriendelijk maar ook een donkere binnenkant. Zoiets :)
`
Ik heb niks meer te zeggen dan dat je levenloos overkomt. Je gaat mij niet vertellen dat je nooit een andere character hebt gemaakt dan je mage. Overigens.. mage kan ook invisibilty op hoger lvl, ook een laf persoon dan :(? Je beredeneringen slaan nergens op en je gedachtes ook niet. "Hmm jij hebt een rogue, oh dan ben je vast levenloos en laf/zwak in het echt!" Diep triest eigenlijk.
Overigens ook leuk dat jouw "voorbeelden" steeds weer de zelfde soort mensen/classes afkraakt en de andere weer de hemel in preest.

Ik speel een Night Elf Druid.. ben ik hierdoor in het echte leven een erg flexibel persoon en oh wacht ik ben vast ook een dokter want ik kan én healen én bandages maken. Of misschien een apotheker want ik heb als professions alchemy en herbalisme. Zoals meerdere hier al aangeven, het/jij slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Nhaixatael schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:35:
[...]

are you kidding me???
traag van begrip zeker (zie voorgaande 3 posts hierover)
dom, blijkbaar want je leest niet goed, of je begrijpend lezen is niet optimaal
ps goeie opleiding (wat is goed) full time baan (vuilnisman, zegt dus niet (nix mis met vuilnisman btw)

+ ik heb de laatste weet ik veel post gezegd dat ik een frostmage ben
zijn frostmages dan mietjes omdat ze minder dmg doen dan fire, willen ze onder de sleur van het echte leven uitkomen (door ontsnappingsmogelijkheden als FN, barrier, CoC, IceBlock etc)

Wat ik gaf zijn voorbeelden.
jezus moet ik er een eula en een disclamer aan gaan hangen ofzo.
leer lezen, neem het op, reageer. dat is zoals het volgens mij moet

spuit 11
note aan mezelf: refresh

@Phantom: ik ben noob rogue :) speel eigenlijk alleen pve, dus kan uitmaken :)
@ demo, de doorgestreepte text geld dus wel voor jou
daarnaast heb een priest, warrior, shaman
daarnaast heb jij wel eens invisibiltiy van een mage gebruikt.... nuf said
@bas hieronder: dat is dus wat ik mij afvroeg, heeft het uberhaupt invloed op je character wat je kiest of is het gewoon puur toeval/random.
Ikzelf heb bewust voor een mage gekozen omdat ik van spells/magic hou, dmg doen en lekker laf van een afstandje alles neerknallen voor het bij je in de buurt komt. Wilde alliance omdat ik neig naar het "goede" en human omdat gnome klein is, dwarf lelijk en nightelf geen mage kon worden (toch)

[ Voor 24% gewijzigd door thewizard2006 op 28-03-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:05

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

[...]
Ben ik even blij dat ik geen Paladin en Mage heb zeg, anders zou ik natuurlijk op staande voet ontslagen en in een afkickkliniek opgenomen worden, waarbij ik ook al mijn andere diploma's zou moeten inleveren :+
WoW zegt echt niks over hoe iemand in het echt is, net als internet fora dat niet doen. Ik zag laatst nog bij een congres diverse zakenlui WoW spelen op hun laptops onder genot van een drankje in de lobby aan het einde van de dag. Maar ga vooral door met het indelen van mensen naar middelbare schoolopleidingen op basis van hun class. Kun je de rest van de classes ook nog beschrijven trouwens, want ik vind het toch wel aardige humor :D

Ik heb een human warrior en dat is natuurlijk een inkoppertje:
Persoon die weigert enkele minuten te investeren om andere knoppen dan de defaults te onderzoeken, tekstjes te lezen of zich in lore te verdiepen. Intolerant en kan niet goed omgaan met niet-menselijke medespelers en gelooft niet in magie, waarschijnlijk atheist. Kiest als beroep in ieder geval mining omdat het een bekend beroep is in de echte wereld en daarbij waarschijnlijk blacksmithing, tenzij de persoon (hobbymatig) electronica knutselt, dan ligt engineering meer voor de hand. Vind zichzelf heel wat, geeft altijd anderen de schuld als iets niet lukt. Is ervan overtuigd dat anderen hem moeten helpen om zijn doelen te bereiken, schenkt geen aandacht aan iets voor een ander terug te doen. Maakt van alle communicatiekanalen veelvuldig gebruikt omdat andere mensen dingen net iets sneller kunnen opschrijven dan het zelf op te zoeken is. Gebruikt veelvuldig de CAPS lock en herhaaltoets als vragen niet binnen een minuut beantwoord zijn. Loopt altijd voorop in groepen en valt naar believen aan. Weigert om mods te gebruiken die alleen in groepen of voor anderen handig zijn, of online dingen op te zoeken omdat de eenvoud van het WoW tijdverdrijf anders verminderd wordt. En uiteraard zijn whipes niet leuk, dus dan wordt er subiet gestopt met het spel en moet mama de speler troosten.

[ Voor 36% gewijzigd door OruBLMsFrl op 28-03-2007 10:59 . Reden: De eer aan mezelf houden ]

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
thewizard2006 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:42:
[...]

are you kidding me???
traag van begrip zeker (zie voorgaande 3 posts hierover)
dom, blijkbaar want je leest niet goed, of je begrijpend lezen is niet optimaal
ps goeie opleiding (wat is goed) full time baan (vuilnisman, zegt dus niet (nix mis met vuilnisman btw)

+ ik heb de laatste weet ik veel post gezegd dat ik een frostmage ben
zijn frostmages dan mietjes omdat ze minder dmg doen dan fire, willen ze onder de sleur van het echte leven uitkomen (door ontsnappingsmogelijkheden als FN, barrier, CoC, IceBlock etc)

Wat ik gaf zijn voorbeelden.
jezus moet ik er een eula en een disclamer aan gaan hangen ofzo.
leer lezen, neem het op, reageer. dat is zoals het volgens mij moet

spuit 11
note aan mezelf: refresh
euhm lol :')

en om op je post toch te antwoorden en enig sinds antwoord te geven op je post:
Class: warlock
Opleiding: ICT beheer Niveau 4
werk: systeem Onderhoud :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 28-03-2007 10:46 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er over te denken te migraten naar een andere server. Ik heb een horde char maar op onze server is horde nogal ondervertegenwoordigd (20%). Hier begin ik een beetje ziek van te worden, het is niet het eeuwige gegank van alliance (daar leer je mee omgaan) maar meer het feit dat er gewoon te weinig horde spelers zijn voor veel goede guilds. Er is maar 1 horde guilde die gruul en magtheridon neerlegt en die guild is zo hardcore dat ik daar niet bij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:44:
Ik zit er over te denken te migraten naar een andere server. Ik heb een horde char maar op onze server is horde nogal ondervertegenwoordigd (20%). Hier begin ik een beetje ziek van te worden, het is niet het eeuwige gegank van alliance (daar leer je mee omgaan) maar meer het feit dat er gewoon te weinig horde spelers zijn voor veel goede guilds. Er is maar 1 horde guilde die gruul en magtheridon neerlegt en die guild is zo hardcore dat ik daar niet bij wil.
Ik heb een tijd Horde op Kul tiras gespeelt, is een normal server en horde weet (meestal) goed wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:44:
nog even een toevoeging:

Nationaliteit van de server vind ik ook erg belangrijk. Ik heb een tijdje alliance gespeeld op shattered hand maar daar werd ik echt stuitermaf van alle zweden. Constant dezelfde vraag: "SWE?". Echt trauma's gewoon... Het mooiste is een server met veel nationaliteiten waardoor men vanzelf Engels gaat praten.
De populatie mag wel hoog zijn maar het liefst nooit op full.

Is er niet een soort website waar je dit soort dingen op kan vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:50:
[...]

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg behulpzaam smartass, ga je moeder pesten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:53:
[...]

Erg behulpzaam smartass, ga je moeder pesten ofzo.
:'( en het is geneens maandagochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morpheus schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:23:
[...]

Ongeacht of gold buyen nu wel of niet kan wil ik toch ook wel even inspringen op dit stuk over de EULA. Bij mijn weten is Blizzard al enorm beklaagd toen WoW uitkwam om hun EULA. Op de verpakking van het spel staat namelijk niet de EULA te lezen en dat betekend dat je na geld uitgegeven te hebben eigenlijk geen eerlijke keuze krijgt. Verschillende game sites berichtten toen al dat dit juridisch aan te vechten zou zijn.
Als jij het spel koopt moet je voordat je überhaupt een account aan kunt maken, akkoord gaan met de Terms of Use, waarin al die dingen staan. En helemaal speciaal voor Bosmonster zal ik even het voornaamste stuk eruit halen:
C. You agree that you will not

[..]

v. buy or sell for "real" money or exchange gold, weapons, armor, or any other virtual items that may be used in World of Warcraft outside the World of Warcraft platform; or
Dus ja, gold verkopen was inderdaad al welbekend illegaal, maar het kopen ervan is dat, zoals hier glashelder staat, ook. En hiermee ben je akkoord gegaan toen je je account aanmaakte. Als de TOS/EULA tussendoor veranderd, moet je er weer opnieuw mee akkoord gaan en als je dus nu nog steeds het spel speelt, dan ben je ermee akkoord gegaan.

Je bent niet verplicht om ermee akkoord te gaan, maar dan kun je geen account aanmaken en het spel niet spelen. Kortom: je trekt altijd aan het kortste eind als je een ban vanwege gold buying/selling aanvecht. :)
Verder kan een EULA inderdaad nooit boven de wet staan. Mocht de EULA verder dan de wet gaan, dan zal juridisch gezien Blizzard pech hebben als het via de rechter uitgevochten gaat worden.
Blizzard is tot op zekere hoogte gebonden aan de wetten die in een land gelden, maar dat neemt niet weg dat jij als speler/klant akkoord gaat met door hen opgestelde regels. En contracten hebben flink wat 'gewicht'.
Neemt niet weg dat Blizzard het voordeel heeft dat individuelen weinig tot geen serieuze kans hebben om dit aan te vechten mocht hun onrecht aangedaan zijn. Voor een individue is de winst minimaal en zou het om een principe kwestie gaan die veel kosten en risico's met zich meebrengen waar weinig getroffenen zich aan zullen wagen.
Ik vraag me af hoeveel mensen onterecht geband zijn. Het enige wat ik me kan herinneren zijn de Linux gebruikers die Blizzard kort daarna tegemoet kwam door wat dingen aan te passen, terwijl ze officiëel gezien niet eens Linux ondersteuning bieden. Ik vind ze absoluut niet heilig of zo, maar mensen die denken dat de EULA niet voor hen geldt, omdat ze snel de 'ik heb alles gelezen' optie aangevinkt hebben en blind op 'Accept' gedrukt hebben, moeten in mijn ogen zeker niet gaan zeuren als ze ervoor bestraft worden. Net zoiets als je op een bepaald terrein wat met hekken omringd is naar binnen gaat en vervolgens opgepakt wordt; om de [n] meter staat een bordje met "Verboden toegang". Dat je het niet gelezen hebt omdat je geen gebruik hebt gemaakt van de normale ingang, betekend niet dat je niet vervolgd kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:54:
[...]

:'( en het is geneens maandagochtend
Nee daarom verwachte/hoopte hij ook op een iets serieuzer antwoord.

Hier zie je een lijst met alle realms op EU, hier kan je ook de verhouding Alliance:Horde zien.

Succes met je keuze :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
[...]

nog even een toevoeging:

Nationaliteit van de server vind ik ook erg belangrijk. Ik heb een tijdje alliance gespeeld op shattered hand maar daar werd ik echt stuitermaf van alle zweden. Constant dezelfde vraag: "SWE?". Echt trauma's gewoon... Het mooiste is een server met veel nationaliteiten waardoor men vanzelf Engels gaat praten.

Het lijkt wel of die zweden overal zitten. Mijn server wordt ook al flink bevolkt door die zweden 8)7
Ook veel mensen uit zuidoost Europe btw. Zo is mijn guild voor de helft italiaans en grieks :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:56:
[...]

Nee daarom verwachte/hoopte hij ook op een iets serieuzer antwoord.

Hier zie je een lijst met alle realms op EU, hier kan je ook de verhouding Alliance:Horde zien.

Succes met je keuze :)!
Ey bedankt, hier hebben we wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:13:
[...]

Ja ok, das wel handig. Ik bekijk het alleen vanuit mijn eigen standpunt en naar hetgene wat mijn maat zei over rogues. Voor mij is die felhunter niet vervelend. Ik weet dat ik moet oppassen als ik een lock met een succubus zie.

Persoonlijk vind ik het zonde om je CoS gelijk te gebruiken. Ik zie het meer als redmiddel en gebruikte het voorheen alleen als mijn stunlock mislukte. Dan liet ik hem rustig dotten, en dan alles in 1x dispellen.

Tegenwoordig heb ik het niet vaak meer nodig in een gevecht. Ik pak meestal iemand die rond 70% health zit. Dan is het shadowstep -> premidiation -> ambush ->kidneyshot ->backstab, gouge -> backstab, dan zijn ze meestal wel dood, en anders een paar steekjes met mijn dagger.

Dit owned echt zo: +/- 5k dmg in 2sec (ambush 3k, backstab 2k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
QuarK schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:34:
Wil niet zeggen dat er géén maintenance is.
Er was geen maintenance voor mijn server conform de reguliere maintenance tijden. Dus die invulling is wel degelijk relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

daarom
nogmaals....
1x nog VOORBEELD:
ETC

Kleine tip voor je: ga de astroloog uithangen. Wat een zweverig geneuzel weet jij uit die duim van je te persen. En ook hoe stereotype.
ik zeik verder niemand af
nee, je zeikt verder niemand af... 8)7

NOG een voorbeeld dan, zullen moslims allemaal engineering nemen (bommen !!!) let op, alleen een voorbeeld he !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Zonder te gaan flamen wil ik ook even reageren op jouw theorie dat een class van iemand wordt bepaald door zijn karakter:

Het mag logisch zijn dat iemands karakter van invloed is op de keuzes die hij maakt, ook wat betreft classes in WoW. Echter, het is zeker zo simpel niet als jij het stelt. Er zijn veel meer factoren die een rol spelen, zoals de vervelingsgrens van iemand. Ik heb bijvoorbeeld zo’n beetje alle classes als eens uitgeprobeerd, waarbij de levels sterk variëren.

Bovendien speelt ook het sociale aspect mee: ik heb een fulltime baan en heb geen zin om van WoW mijn werk te maken. End-game raiden zal dan ook nooit voor mij zijn, tenzij je het binnen een uurtje of 2-3 kan doen. Zodra ik een character op de max lvl heb, slaat de verveling bij mij erg snel toe omdat ik ineens niet zo veel keuzes meer heb. Grinden is me te saai, voor raiden heb ik geen tijd en pvp is ook bij lange na niet leuk genoeg om altijd te doen. Dus roll ik een nieuwe class, omdat ik toe ben aan iets nieuws, niet omdat ik havo heb gedaan of laf ben o.i.d.

P.S. Rogues zijn misschien wel de minst begrepen classes als het op persoonlijkheid aankomt. Het gros schildert ze af als lafaarden e.d., maar de rogues die ik ken zijn voor het overgrote deel toffe gasten. Bovendien is het een complexe class, waarbij een fout al snel fataal wordt. En hoe komt dat verkeerde beeld dan? Omdat rogues als een van de weinige classes hun gevechten zelf uit kunnen zoeken. Ongezien blijven en wachten tot het perfecte moment, dat is een luxe die maar weinig classes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
[...]

nog even een toevoeging:

tja, wat je het beste denk ik kan doen is een alt maken op een server en daar even mee rond te hollen en op de server zelf wat mensen gewoon dingen vragen :) zo ben ik ook op kilrogg terecht gekomen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Rakkerzero schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:57:
[...]

Het lijkt wel of die zweden overal zitten. Mijn server wordt ook al flink bevolkt door die zweden 8)7
Ook veel mensen uit zuidoost Europe btw. Zo is mijn guild voor de helft italiaans en grieks :P
Het vervelende aan zweden vind ik dat ze heel veel jeugdige spelers hebben die nauwelijks engels spreken. Effect is dat ze bij elkaar in een guild gaan zitten en verder contact verbreken.

Men zegt wel eens dat duitsers lui zijn om zich aan te passen, maar ik ben van mening dat zweden er ook wat van kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

nog even een toevoeging:

zweden zijn cool :) en noren en denen ook :P

kzit in een alliance met een nordic guild en die gasten zijn altijd erg gezellig :) en m'n eigen britse guild is ook erg stoer :P

kvind juist dat zweden best goed engels kunnen.. de nederlanders zijn juist vaak de kiddies... iig op mijn server :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bezulba op 28-03-2007 11:05 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:02:
[...]

Het vervelende aan zweden vind ik dat ze heel veel jeugdige spelers hebben die nauwelijks engels spreken. Effect is dat ze bij elkaar in een guild gaan zitten en verder contact verbreken.

Men zegt wel eens dat duitsers lui zijn om zich aan te passen, maar ik ben van mening dat zweden er ook wat van kunnen.
Ja daar heb ik ook enige ervaring mee, ga je leuk RFK ofzo doen.. kom je ergens bij een boss:
ik: Ok, anyone knows how to approach this boss in the best way?
zweed: jag lek nëg nôg fak dop ls (Iets in die richting)
ik: English please?
zweed: lol xd
ik: ..
zweed: FUCKER MOTHER FUUUUUUUU
ik: /sigh

Heerlijk die 12 jarige :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Nhaixatael schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:44:
[...]

euhm lol :')

en om op je post toch te antwoorden en enig sinds antwoord te geven op je post:
Class: warlock
Opleiding: ICT beheer Niveau 4
werk: systeem Onderhoud :)
same als jou, alleen dan heb ik geen werk maar vervolgopleiding.. 3MER inmiddels. loop atm stage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
ImdaMned schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:00:
[...]

Kleine tip voor je: ga de astroloog uithangen. Wat een zweverig geneuzel weet jij uit die duim van je te persen. En ook hoe stereotype.

[...]

[...]

nee, je zeikt verder niemand af... 8)7

NOG een voorbeeld dan, zullen moslims allemaal engineering nemen (bommen !!!) let op, alleen een voorbeeld he !
hij zeikt ook niemand af, hij vraagt zich af of bepaalde classes door een bepaalde soort mensen worden gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
BootVluchteling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:05:
[...]

same als jou, alleen dan heb ik geen werk maar vervolgopleiding.. 3MER inmiddels. loop atm stage :)
dan kunnen we nu lichtjes stellen dat warlocks ICTers zijn :P zitten namelijk hier op de afdeling ook 2 ICT warlocks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:06:
[...]

dan kunnen we nu lichtjes stellen dat warlocks ICTers zijn :P zitten namelijk hier op de afdeling ook 2 ICT warlocks :P
Ik ben geen warlock maar volg wel een ICT opleiding ^^ (Loop stage nu :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
goed jongens.. vul aan

warlocks --> (ex)-ICT-ers
hunter -->
rogue-->

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
@thewizard2006: Ik speel een resto shaman, een shadowpriest, een druid, een warrior, een hunter en een mage. Mijn sterrenbeeld is schorpioen. Wat voor werk doe ik? Een VMBO/puistenbaan kan je vast uitsluiten want ik heb geen actieve, laffe achterbakse omg nerf CoS rogue. Een paladins vind ik stom, dus iets met HAVO kan je ook vast uitsluiten. Succes!

Edit: vooruit een tipje dan: Al mijn characters hebben herbalisme! En tuinbouwschool is NIET goed!

[ Voor 12% gewijzigd door mdmeijer op 28-03-2007 11:14 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
BootVluchteling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:09:
goed jongens.. vul aan

hunter -->
rogue-->

....
paladins -> 13 jarige beginnelingetjes, nemen meestal pala omdat het een class is met grote zwaarden en veel licht shows :P
mdmeijer schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:13:
@thewizard2006: Ik speel een resto shaman, een shadowpriest, een druid, een warrior, een hunter en een mage. Mijn sterrenbeeld is schorpioen. Wat voor werk doe ik? Een VMBO/puistenbaan kan je vast uitsluiten want ik heb geen actieve, laffe achterbakse omg nerf CoS rogue. Een paladins vind ik stom, dus iets met HAVO kan je ook vast uitsluiten. Succes!
* Verderf mompelt iets over goed lezen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verderf op 28-03-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:55:
Als jij het spel koopt moet je voordat je überhaupt een account aan kunt maken, akkoord gaan met de Terms of Use, waarin al die dingen staan. ...
Je leest denk ik niet goed mijn aanhef. Ik geef aan dat de EULA niet bij aankoop van het product bekend is. Dit wordt pas bekend na aankoop van het product en dat kan juridisch problemen opleveren.
Blizzard is tot op zekere hoogte gebonden aan de wetten die in een land gelden, maar dat neemt niet weg dat jij als speler/klant akkoord gaat met door hen opgestelde regels. En contracten hebben flink wat 'gewicht'.
Als mijn verhuurder in het huurcontract onredelijke dingen eist die boven de wet gaan van redelijkheid. Dan heeft de verhuurder een lastig punt voor de rechter. Ongeacht of ik getekend heb of niet. De wet beschermt mij hierin.

Ander voorbeeld is bijv. het concurrentie beding bij een werkovereenkomst. Als daarin de werkgever onredelijke eisen stelt die boven de wet gaan heeft de werkgever pech.

Het blijft natuurlijk aan de rechter om de EULA te toetsen met de plaatselijke wet.
Ik vraag me af hoeveel mensen onterecht geband zijn. Het enige wat ik me kan herinneren zijn de Linux gebruikers die Blizzard kort daarna tegemoet kwam door wat dingen aan te passen, terwijl ze officiëel gezien niet eens Linux ondersteuning bieden. Ik vind ze absoluut niet heilig of zo, maar mensen die denken dat de EULA niet voor hen geldt, omdat ze snel de 'ik heb alles gelezen' optie aangevinkt hebben en blind op 'Accept' gedrukt hebben, moeten in mijn ogen zeker niet gaan zeuren als ze ervoor bestraft worden. Net zoiets als je op een bepaald terrein wat met hekken omringd is naar binnen gaat en vervolgens opgepakt wordt; om de [n] meter staat een bordje met "Verboden toegang". Dat je het niet gelezen hebt omdat je geen gebruik hebt gemaakt van de normale ingang, betekend niet dat je niet vervolgd kan worden. :)
Niemand heeft het erover dat de EULA niet gelezen is. Door te accepten ga je ermee akkoord dat je hem in ieder geval gelezen hebt. Staat vast. Echter verwijs ik naar mijn punten hierboven met betrekking tot de redelijkheid van de eisen die gesteld worden in een EULA. Let wel, ik verwijs hierin nergens naar specifieke zaken in de EULA. Maar het staat me maar al te goed bij dat verschillende sites berichten over onredelijke voorwaarden in de EULA toen WoW op de markt kwam. Niemand heeft echter de moeite genomen om dat te gaan aanvechten.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:59:
[...]

Ja ok, das wel handig. Ik bekijk het alleen vanuit mijn eigen standpunt en naar hetgene wat mijn maat zei over rogues. Voor mij is die felhunter niet vervelend. Ik weet dat ik moet oppassen als ik een lock met een succubus zie.

Persoonlijk vind ik het zonde om je CoS gelijk te gebruiken. Ik zie het meer als redmiddel en gebruikte het voorheen alleen als mijn stunlock mislukte. Dan liet ik hem rustig dotten, en dan alles in 1x dispellen.

Tegenwoordig heb ik het niet vaak meer nodig in een gevecht. Ik pak meestal iemand die rond 70% health zit. Dan is het shadowstep -> premidiation -> ambush ->kidneyshot ->backstab, gouge -> backstab, dan zijn ze meestal wel dood, en anders een paar steekjes met mijn dagger.

Dit owned echt zo: +/- 5k dmg in 2sec (ambush 3k, backstab 2k)
lol en jij denkt dat de player still staat waneer je hem aanvalt van achtere:P.
ben ook een rogue pas level 50 ik heb wel moeite met kille van warlock.
maar waneer ik hun eerst zie kan je hun dood verklaare >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Nhaixatael schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:05:
[...]

hij zeikt ook niemand af, hij vraagt zich af of bepaalde classes door een bepaalde soort mensen worden gespeeld :)
De manier waarop hij de vraag steld is nogal suggestief of niet? zo kan ik het natuurlijk ook

priest: christenen die kleine jongetjes leuk vinden
druid: bomenknuffelaar die alles goed vinden
rogue: den haag supporter met een grote bek
warlock: gothic met neiging tot zelfmutilatie
mage: star trek gasten die nu ook in een spelletje kunnen warpen

let op ik geef voorbeelden ! maar dan wel heel tendentieus gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
morpheus schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:14:
[...]

Je leest denk ik niet goed mijn aanhef. Ik geef aan dat de EULA niet bij aankoop van het product bekend is. Dit wordt pas bekend na aankoop van het product en dat kan juridisch problemen opleveren.

[...]

Als mijn verhuurder in het huurcontract onredelijke dingen eist die boven de wet gaan van redelijkheid. Dan heeft de verhuurder een lastig punt voor de rechter. Ongeacht of ik getekend heb of niet. De wet beschermt mij hierin.

Ander voorbeeld is bijv. het concurrentie beding bij een werkovereenkomst. Als daarin de werkgever onredelijke eisen stelt die boven de wet gaan heeft de werkgever pech.

Het blijft natuurlijk aan de rechter om de EULA te toetsen met de plaatselijke wet.

[...]

Niemand heeft het erover dat de EULA niet gelezen is. Door te accepten ga je ermee akkoord dat je hem in ieder geval gelezen hebt. Staat vast. Echter verwijs ik naar mijn punten hierboven met betrekking tot de redelijkheid van de eisen die gesteld worden in een EULA. Let wel, ik verwijs hierin nergens naar specifieke zaken in de EULA. Maar het staat me maar al te goed bij dat verschillende sites berichten over onredelijke voorwaarden in de EULA toen WoW op de markt kwam. Niemand heeft echter de moeite genomen om dat te gaan aanvechten.
afgezien van het feit dat de EULA mischien niet helemaal volgens de wet is denk ik dat Blizzard wel aardig in zijn recht staat om jouw account te slopen als je ingame gold koop/verkoopt voor echt geld.

aangezien je iets verkoopt wat helemaal niet van jou is, maar blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
ImdaMned schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:15:
[...]

De manier waarop hij de vraag steld is nogal suggestief of niet? zo kan ik het natuurlijk ook

ok, zijn eerste post had hij mischien wat beter mogen formulieren, maar hij heeft hem later dan ook nog een keer gepost waarin hij schrijft het toch anders te bedoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
BootVluchteling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:09:
goed jongens.. vul aan

hunter -->
rogue-->
....
Hier op het forum:

warlock --> ICT er
hunter --> ICT er
Mage --> ICT er
warr --> ICT er
shaman --> ICT er
priest --> ICT er/vrouw
etc..

Mijn main is een mage, lekker op afstand veel damage doen en met blink vet hard weer weg wezen. Zegt dat iets over mijn persoonlijkheid, mwa. Eigenlijk wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hmmm... ik heb alle chars... :P

heb ik dan last van MPS? :P (Multiple Person Syndrome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar je kan wel eerst een trial doen, en daarvoor moet je ook de ToS / EULA accepten. Ook kan je al voordat je WoW koopt een account maken en dan krijg je ook de ToS/EULA voor je neus om te accepten. *Ongeveer te vergelijken met dat hek en dat je gewoon niet de moeite hebt genomen om het bordje wat verderop staat te lezen.*

Viggen, volgens mij heb je een erg gespleten persoonlijkheid.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:21:
[...]

Maar je kan wel eerst een trial doen, en daarvoor moet je ook de ToS / EULA accepten. Ook kan je al voordat je WoW koopt een account maken en dan krijg je ook de ToS/EULA voor je neus om te accepten. *Ongeveer te vergelijken met dat hek en dat je gewoon niet de moeite hebt genomen om het bordje wat verderop staat te lezen.*

Viggen, volgens mij heb je een erg gespleten persoonlijkheid.
wie van de negen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb de tekst die ik net aanhaalde van de website van Blizzard gehaald, dus je kan 'm wel degelijk doorlezen voordat je 't spel koopt. Onderaan de website staat ook een duidelijke link naar de Legal documents, met daarin de Terms of Use en de meeste recente EULA. Als je bijvoorbeeld Windows koopt, zit de EULA ook daarbij; je maakt 'm pas open op het moment dat je ermee akkoord gaat; tot die tijd kun je niks met je software. Zelfde geldt voor World of Warcraft; dat mensen zich niet in willen/kunnen lezen door dingen op de website over het hoofd te zien, is niet Blizzard's probleem, want die link die ik net aanhaalde komt op iedere (iig. openbare) pagina terug. :)

Klopt. En dat zeg ik ook, maar in ieder geval het mensen kunnen bannen, omdat ze gold (ver)kopen is Blizzard's goed recht; zij vinden het onrechtmatig en je bevind je op hun terrein. Net als de plicht om een geldig vervoersbewijs te moeten hebben als je op een NS station bent; het staat niet in de wet dat het moet, maar wel in de regels van de NS en die staat op ieder perron op een bordje, duidelijk aangegeven; zij hebben dan ook het volle recht om iemand die geen geldig vervoersbewijs heeft, te verwijderen van het station als diegene die vrijwillig vertrekt. Blizzard's beleid zie ik hier dan ook als iets soortgelijks. :)
Tsja, ik zal ook niet zeggen dat ik het met de hele EULA eens ben, maar ik heb niet het idee dat er dingen in staan die de speelbaarheid van het spel drastisch beperken; ze willen het voor iedereen zoveel mogelijk gelijktrekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Vooruit dan maar, dan doe ik ook een gooi:

Rogue: nerd (schuwt mensen/licht, einzelgänger)
Hunter: hangt af van pet, voornamelijk vrouw en pokemon liefhebber (Gotta catch’m’all!, My Little Pony)
Warrior: egotripper/leider (aggro verliezen=schuld van persoon B )
Priest: sadist/leider (geen heals bij fouten)
Druid: twijfelaar
Mage: 6 jaar of jonger (pwetty lights!)
Paladin: vrijgezel/vrouwenjager

;)

*p.s. Holy priests: goden (vandaar het gebrek)

[ Voor 5% gewijzigd door Cleetje op 28-03-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Nhaixatael schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:18:
[...]

afgezien van het feit dat de EULA mischien niet helemaal volgens de wet is denk ik dat Blizzard wel aardig in zijn recht staat om jouw account te slopen als je ingame gold koop/verkoopt voor echt geld.

aangezien je iets verkoopt wat helemaal niet van jou is, maar blizzard.
Blizzard stelt ook dat alle bits geen enkele waarde in het echte leven kunnen hebben en daardoor niet als eigendom beschouwt kunnen worden. Gezien de ontwikkeling van MMORPG's verwacht ik dat dit punt nog wel eens voor de rechter komt. Zeker als ook de belastingdienst al overweegt bijv. Second Life in de gaten te houden die daarin een stap verder gaat. In second life kun je echt geld verhandelen. Maar in principe kun je ook tijd zien als geld. Iemand investeerd tijd in een char en dus zit er waarde aan buiten de bits om.

Persoonlijk verwacht ik in de komende 5 tot 10jaar rechtzaken omtrent virtuele goederen. Blizzard probeert zich daarvoor in te dekken maar ik vraag me af of het doeltreffend genoeg is.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 23:48
Gisteren voor de 2e dag achter elkaar weer die klote bug gehad in Mechanar, dat je niet meer na de lift verder komt. Snap niet dat Blizz dat nogsteeds niet heeft gefixed. Tegen beter weten in maar een ticket geopend en hopen dat mijn (pug)group niet uit elkaar zou vallen. En zowaar na 10minuten al een reply van een GM die ons verder hielp. Nog 2 instances doen en dan heb ik eindelijk mijn Karazhan key, wat niet meevalt als je alleen maar een beroep kan doen op pickup groups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Cleetje schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:27:

Hunter: hangt af van pet, voornamelijk vrouw en pokemon liefhebber (Gotta catch’m’all!, My Little Pony)

;)

Pala's doen 't iig wel veilig met Blessing of Protection ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nummer 7! Maar laten we maar stoppen met het plagen van die 2006wizard, anders krijgen we straks nog:
GoT users: Levenloze mensen, e-hero's, mensen met een laag zelf vertrouwen, hoogst waarschijnlijk vmbo (met puisten ofc). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:25:
Ik heb de tekst die ik net aanhaalde van de website van Blizzard gehaald, dus je kan 'm wel degelijk doorlezen voordat je 't spel koopt. Onderaan de website staat ook een duidelijke link naar de Legal documents, met daarin de Terms of Use en de meeste recente EULA. Als je bijvoorbeeld Windows koopt, zit de EULA ook daarbij; je maakt 'm pas open op het moment dat je ermee akkoord gaat; tot die tijd kun je niks met je software. Zelfde geldt voor World of Warcraft; dat mensen zich niet in willen/kunnen lezen door dingen op de website over het hoofd te zien, is niet Blizzard's probleem, want die link die ik net aanhaalde komt op iedere (iig. openbare) pagina terug. :)
Ik hoef een website niet te bezoeken voor ik het spel koop. Ik heb de koop dus al gedaan.

Wat betreft windows staat bij mijn weten de overeenkomst op de verpakking van windows. Kan het mishebben, ik kan dit niet staven. Overigens is de overeenkomst van windows niet te vergelijken met die van WoW. In windows maak ik een textbestand aan en dat bestand is van mij. Binnen WoW maak ik een character aan en blizzard eigent zich dat toe. Wat ik in een post hierboven al zet, ben ik heel benieuwd hoe de wet hierop reageert de komende jaren op dergelijk digitaal bezit.
Klopt. En dat zeg ik ook, maar in ieder geval het mensen kunnen bannen, omdat ze gold (ver)kopen is Blizzard's goed recht; zij vinden het onrechtmatig en je bevind je op hun terrein. Net als de plicht om een geldig vervoersbewijs te moeten hebben als je op een NS station bent; het staat niet in de wet dat het moet, maar wel in de regels van de NS en die staat op ieder perron op een bordje, duidelijk aangegeven; zij hebben dan ook het volle recht om iemand die geen geldig vervoersbewijs heeft, te verwijderen van het station als diegene die vrijwillig vertrekt. Blizzard's beleid zie ik hier dan ook als iets soortgelijks. :)
Niet dat het er verder toe doet, maar ik wil deze vergelijking toch tegenspreken. Op de NS perrons ben je op prive terein waarvoor toegang verleent wordt met het kopen van een vervoersbewijs. Met gold kopen, koop ik in weze tijd van iemand anders. Blizzard beschouwt het echter enkel als bits.
Tsja, ik zal ook niet zeggen dat ik het met de hele EULA eens ben, maar ik heb niet het idee dat er dingen in staan die de speelbaarheid van het spel drastisch beperken; ze willen het voor iedereen zoveel mogelijk gelijktrekken. :)
Ik vind het goed dat blizzard een EULA heeft. In mijn ogen loopt de wet achter op de realiteit waarmee blizzard geconformeerd wordt. Ben alleen niet overtuigd of de EULA standhoud als deze echt getoetst gaat worden. Daarin verschillen we wellicht van mening.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:14:
[...]

lol en jij denkt dat de player still staat waneer je hem aanvalt van achtere:P.
ben ook een rogue pas level 50 ik heb wel moeite met kille van warlock.
maar waneer ik hun eerst zie kan je hun dood verklaare >:)
Hehe, dat weet ik wel zeker. Tuurlijk proberen ze te vluchten maar dat gaat niet. Ik weet dat ik iemand ga ambushen, diegene weet het niet. Dus ik heb sowieso voorsprong. Ik weet dat als ik ambush ik gelijk moet kidneyshotten zodat hij niet weg komt. Daarna backstabben. Dit lukt altijd wel, dan ben je zo gehavend, dat gevecht win je echt niet, zeker niet als je nagaat dat ik alle cooldowns nog heb en prep heb :).

Daarnaast heb ik (uiteraard) MoD 5/5 en gelukkig items die stealth improven (effective lvl +1). Ik kan zelfs nelf rogues eerder zien dan zij mij (deels te danken aan imp stealht detection _/-\o_ )

En ach, rogues zijn ook gezegend met poison. Crippling poison schijnt heel vervelend te zijn >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ook leuk, heb ik eens een vrije ochtend, loopt de maintenance uit. Volgens de forums was die intitiëel gepland tot 10 uur, wat later verlengd werd tot 11....en intussen zijn ze nog steeds down. Als ik nou gewoon mijn main char op Doomhammer gemaakt had zoals een collega graag wilde, dan was dit nooit gebeurd. :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:43:
Ook leuk, heb ik eens een vrije ochtend, loopt de maintenance uit. Volgens de forums was die intitiëel gepland tot 10 uur, wat later verlengd werd tot 11....en intussen zijn ze nog steeds down. Als ik nou gewoon mijn main char op Doomhammer gemaakt had zoals een collega graag wilde, dan was dit nooit gebeurd. :'( :+
Ach.. je kan niet alles hebben he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Viggen schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:31:
[...]

Pala's doen 't iig wel veilig met Blessing of Protection ;) :P
Helaas maar eens per 5 minuten, eens per 3 minuten als ze er gespecialiseerd in zijn.

Maar goed, dat heb je dan ook wel nodig als je meerendeel tegenover demonen en rottende lijken staat… al die ziektekiemen ook :S

/cast Cleanse
/who female
/w “It’s your lucky day!”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morpheus schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:30:
[...]

Blizzard stelt ook dat alle bits geen enkele waarde in het echte leven kunnen hebben en daardoor niet als eigendom beschouwt kunnen worden. Gezien de ontwikkeling van MMORPG's verwacht ik dat dit punt nog wel eens voor de rechter komt. Zeker als ook de belastingdienst al overweegt bijv. Second Life in de gaten te houden die daarin een stap verder gaat. In second life kun je echt geld verhandelen. Maar in principe kun je ook tijd zien als geld. Iemand investeerd tijd in een char en dus zit er waarde aan buiten de bits om.

Persoonlijk verwacht ik in de komende 5 tot 10jaar rechtzaken omtrent virtuele goederen. Blizzard probeert zich daarvoor in te dekken maar ik vraag me af of het doeltreffend genoeg is.
Ik zou wel een stevige lachstuip krijgen als je in World of Warcraft belastingdienst NPC's krijgt, met een eigen faction: Death or Taxes. :P

Zelf wordt ik een beetje moe van rechtzaken om alles. En ook van allerlei landgebonden regels; ik kots op de Nederlandse overheid en hun sneue beleid omtrent online gokken, want daardoor heb ik in het verleden al ontelbaar veel erg interessante World of Warcraft-gerelateerde prijsvragen, e.d. misgelopen. Hoe eerder dat soort kul aangepak wordt, hoe beter. :)

Ik herinner me (en de andere 'fans van het eerste uur' ook wel, denk ik) nog goed dat 'wij' in Nederland geen Collector's Edition kregen, want door de toevoeging van CE pet (of was het nou door de 10-day trial?) was het niet legaal en moest iedereen ineens in de VS hun CE bestellen, waar Blizzard goed op insprong door mensen de mogelijkheid te geven om hun key om te zetten naar eentje voor de EU versie, met behoud van de pet. Ik begrijp al die rommel met concurrentiebeding, etc. maar al te goed, maar het is in sommige gevallen de consument die er de dupe van wordt. Nou was dat een voorbeeld van kneuzigheid bij de importeur, maar het gaat om het idee. :/

Ah well, genoeg geneuzel. Vanavond eerst maar 'ns de rommel op m'n RL kamer opruimen en een fatsoenlijke stoel kopen, zodat ik zonder rugpijn door Azeroth kan lopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:44:
[...]

Ach.. je kan niet alles hebben he :P
Da's waar, maar niets hebben is ook niet leuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:48:
[...]

Da's waar, maar niets hebben is ook niet leuk. :+
Je hebt toch zeker nog wel ergens anders een altje ofzo? :P En anders maak je er één aan op een RP server en ga je daar wat babbelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:15:
[...]

Heerlijk, beste omschrijving tot nu toe :') _/-\o_ Ook al was die ene van Moslims/bommen en engineering ook te droog :')

Check btw ;)

Overigens mijn reden om WoW te gaan spelen was de rogue. Ik zag het een keertje bij een maat van me. Hij zei van: jaa dit moet je zien, zeker dat je het vet vindt :D

Ik had zoiets van: hmkay, laat je gekke spel maar zien :|
Ik vond het er allemaal wel mooi uitzien, dat wel. En hij pakte zijn nelf rogue. Stealth vond ik wel cool, maar toen ik zag hoe hij zo met een tegenstander speelde. Hij vernederde hem echt gewoon _/-\o_

Dat sprak mij zeker wel aan (immers, als ik iets speel, moet en zal ik de beste zijn), tel daarbij op dat ik een undead ras gewoon zo bruut vind, echt het coolste ras ooit _/-\o_ en mijn undead rogue was geboren een week daarna.

Viel trouwens zwaar tegen in het begin, behoorlijk saai enzo. Maar omdat ik wel betaald had (nederlander he), had ik besloten om het maar te spelen totdat het niet meer kon, en dan verkopen ofzo. maar opeens werd het leuker. Ik had stealth, begon het te snappen. Sindsdien werd het alleen maar vetter.

Verder heb ik em niet, om maar even aan te haken op een eerder stukje, niet gekozen omdat hij WoTF/cana heeft. Ik wist niet eens dat er racials waren, of wat dat waren. Het klonk gewoon cool "Undead rogue" en het zag er supergaaf uit.

Ik zie undeads ook als humans die het "licht" hebben gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:50:
[...]

Je hebt toch zeker nog wel ergens anders een altje ofzo? :P En anders maak je er één aan op een RP server en ga je daar wat babbelen :P
Mjah, ik ga even een half uur wat anders doen, en als het daarna niet afgelopen is met dat onderhoud, dan zit er niks anders op. :+
edit:

Hmm, dat wordt een alt. :(
Unfortunately, the end of this maintenance has been pushed towards an estimate of 13:00, Paris time (CEST).

We apologize for the further delay, and appreciate your patience and understanding.

[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 28-03-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

Druid: een jeemuhdepeemug persoon. Stoned als een garnaal, rookt wel een blowtje. Houdt zich tevens bezig met paranormale zaken zoals boomknuffelen.
Warrior: de betweterige persoon die graag de leiding in handen houdt. Ze hebben altijd gelijk, ook als ze ongelijk hebben dan hebben ze toch gelijk. Ook het type persoon wat 8 keer tegen een steen moet lopen om vervolgens in te zien dat het ook anders kan.
Hunter: het ongeschoven kindje, het zwarte schaap in de familie. Niemand wil hem eigenlijk, maar om problemen te voorkomen nemen ze hem toch wel mee op pad. Kijk dan vervolgens zijn ogen uit maar als gevolg van overenthousiasme raakt hij in paniek en verkloot de gehele boel.
Warlock: het gothic meisje van 14 jaar die oo zoo graag duister wil zijn. Luistert naar Cradle of Filth, heeft een speciaal slachtingsritueel voor haar kat en vrienden bestaan niet; alleen haar onzichtbare demons uit de 3e dimensie.
Priest: de medisch specialist in een willekeurig ziekenhuis. heeft het helemaal voor elkaar totdat het een keer misgaat. Wordt dan verrot gescholden door zijn of haar meerdere (de warrior). Meestal pikken ze dit wel, totdat de druppel de emmer doet overlopen. Dan nemen ze hun 2e vorm aan en veranderen ze in een "dentist from hell".
Mage: Alle personen die je tegen komt bij de jaarlijke Fantasy Fair, gekleed in een jurk die niet zal misstaan als reclame voor een bekende zuurstokfabrikant.
Shaman: Chuck Norris meets Hiawata. Nuff said.
Rogue: de leernicht uit de Amsterdamse nightlife scene. Doen het van achter, mocht het niet lukken dan zijn ze sneller weg dan het licht schijnt.
Paladin: Prettyboy/girl, type wat je tegenkomt in elke willekeure nikszeggende soap. Leven in hun eigen wereldje en lijken afgeschermd te zijn van invloeden van buitenaf.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:47:
[...]

Ik zou wel een stevige lachstuip krijgen als je in World of Warcraft belastingdienst NPC's krijgt, met een eigen faction: Death or Taxes. :P

Zelf wordt ik een beetje moe van rechtzaken om alles. En ook van allerlei landgebonden regels; ik kots op de Nederlandse overheid en hun sneue beleid omtrent online gokken, want daardoor heb ik in het verleden al ontelbaar veel erg interessante World of Warcraft-gerelateerde prijsvragen, e.d. misgelopen. Hoe eerder dat soort kul aangepak wordt, hoe beter. :)

Ik herinner me (en de andere 'fans van het eerste uur' ook wel, denk ik) nog goed dat 'wij' in Nederland geen Collector's Edition kregen, want door de toevoeging van CE pet (of was het nou door de 10-day trial?) was het niet legaal en moest iedereen ineens in de VS hun CE bestellen, waar Blizzard goed op insprong door mensen de mogelijkheid te geven om hun key om te zetten naar eentje voor de EU versie, met behoud van de pet. Ik begrijp al die rommel met concurrentiebeding, etc. maar al te goed, maar het is in sommige gevallen de consument die er de dupe van wordt. :/

Ah well, genoeg geneuzel. Vanavond eerst maar 'ns de rommel op m'n RL kamer opruimen en een fatsoenlijke stoel kopen, zodat ik zonder rugpijn door Azeroth kan rennen. :D
discusseer hier ff verder :)

HC topic van mij

@ hierboven _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Cleetje schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:27:

;)

en de eenzame warlocks dan :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

deadsy33 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:53:
Druid: een jeemuhdepeemug persoon. Stoned als een garnaal, rookt wel een blowtje. Houdt zich tevens bezig met paranormale zaken zoals boomknuffelen.
Hee, ik heb nog nooit een joint aangeraakt! :( :+ Ik vermaak me wel als druid. Volgens mij is een druid de ideale startcharacter. Je kan van alles wat, zodat je zowat elke speelstijl eerst eens kunt proeven, zonder daarvoor 10 alts te maken. Als ik wat bekender ben met het spel maak ik wel een nieuwe main char, maar voorlopig vermaak ik me dus wel met mijn druid. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:53:
Warrior: Heeft 2 regels:
1. Ik heb altijd gelijk
2. Zo niet, zie regel 1.

Hunter: het ongeschoven kindje, het zwarte schaap in de familie. Niemand wil hem eigenlijk, maar om problemen te voorkomen nemen ze hem toch wel mee op pad. Kijk dan vervolgens zijn ogen uit maar als gevolg van overenthousiasme raakt hij in paniek en verkloot de gehele boel.
Warlock: het gothic meisje van 14 jaar die oo zoo graag duister wil zijn. Luistert naar Cradle of Filth, heeft een speciaal slachtingsritueel voor haar kat en vrienden bestaan niet; alleen haar onzichtbare demons uit de 3e dimensie.
Priest: de medisch specialist in een willekeurig ziekenhuis. heeft het helemaal voor elkaar totdat het een keer misgaat. Wordt dan verrot gescholden door zijn of haar meerdere (de warrior). Meestal pikken ze dit wel, totdat de druppel de emmer doet overlopen. Dan nemen ze hun 2e vorm aan en veranderen ze in een "dentist from hell".
Mage: Alle personen die je tegen komt bij de jaarlijke Fantasy Fair, gekleed in een jurk die niet zal misstaan als reclame voor een bekende zuurstokfabrikant.
Shaman: Chuck Norris meets Hiawata. Nuff said.
Rogue: de leernicht uit de Amsterdamse nightlife scene. Doen het van achter, mocht het niet lukken dan zijn ze sneller weg dan het licht schijnt.
Paladin: Prettyboy/girl, type wat je tegenkomt in elke willekeure nikszeggende soap. Leven in hun eigen wereldje en lijken afgeschermd te zijn van invloeden van buitenaf.
Heb de warrior even wat leuker gemaakt. I.v.m. met dat de rest wat grappig overkwam en de warrior maar achterbleef (wat natuurlijk niet kan als leider ^^)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.