Toon posts:

LNX Kroeg - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 79 80 Laatste
Acties:
  • 368.469 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vishari Beduk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:05

Vishari Beduk

loves f/1.8 primes

Nadat mijn vorige poging fedora te installeren gestrand was kreeg ik het idee om het te proberen op een Beelink SER 8. Plan was de SSD met Windows 11 erop tijdelijk er uit te halen en een nieuwe SSD erin.
Nou gister besteld bij bol.com maar vandaag geen pakje in de bus. Wel bericht dat het bezorgd zou zijn :?
Dus dat wordt dit weekend weer geen fedora, maar in plaats daarvan kijken hoe ik mijn geld terug kan krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ltMGfqRBey7dxjLn9sGho06v_Y8=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kkevRbl3sjEc9ScuZhYuPkqD.jpg?f=fotoalbum_medium

weet het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vishari Beduk schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:09:
Nadat mijn vorige poging fedora te installeren gestrand was kreeg ik het idee om het te proberen op een Beelink SER 8. Plan was de SSD met Windows 11 erop tijdelijk er uit te halen en een nieuwe SSD erin.
Nou gister besteld bij bol.com maar vandaag geen pakje in de bus. Wel bericht dat het bezorgd zou zijn :?
Dus dat wordt dit weekend weer geen fedora, maar in plaats daarvan kijken hoe ik mijn geld terug kan krijgen.
[Afbeelding]
Deze Mini-PCs zijn zo leuk! Maar ik heb genoeg computers, en moet helaas ook wat energie besparen. :/

Een extra NVMe is nooit verkeerd. Je kan die ook altijd in een USB-closure zetten.
Mocht je niet kunnen wachten, dan kun je ook met tools een backup maken van de NVMe en die later restoren (eigen risico, ze kunnen altijd falen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Hero of Time schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:52:
De B en N zitten naast elkaar op het toetsenbord, een typo is dan snel gemaakt en schijf je opeens Unbuntu ipv Ubuntu.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar het verschil in uiterlijk tussen de twee distro's. Want vziw gebruiken ze beide hetzelfde standaard Adwaita thema, alleen Ubuntu heeft een paar eigen extensies om de layout ietsjes te veranderen. Maar verders, qua thema en kleuren, zou er niet zo'n verschil moeten zijn.
Ubuntu is echt een distro waar ik wegblijft (behalve op containers met LTS indien nodig).

Fedora doet dacht ik net zoals Ubuntu, bepaalde tweaks een de DE. Geloof dat ze beide een andere approach hebben, dus vandaar dat ik wel begrijp dat Gnome/KDE nu zoiets hebben van.. we maken wel onze eigen distro.
Pagina: 1 ... 79 80 Laatste

Let op:
Distro- en OS-wars voer je maar IRL ;)
Hou het dus gezellig en vooral over NOS :)
POST UW VRAGEN IN EEN NIEUWE DRAAD AUB

Discussies en ervaringen over distro's passen beter in Het grote welk OS (bijvoorbeeld linux distro) topic deel 8.
Voor desktopomgevingen kan je beter terechten in De voordelen en nadelen van bekende Desktop Environments.