Zover ik het in kan schatten zaten er nogal wat particulieren tussen. Er zullen er wellicht bij zijn die de D80 kit hebben aangeschaft en de lens er bij hebben gekocht om deze gelijk door te verkopen, maar dat kan ik me toch niet echt voorstellen. Het zijn er daarvoor wat veel en de wet van vraag en aanbod stelt dat als er veel aanbod is, de prijs lager wordt.YellowCube schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 08:44:
zijn dat allemaal particulieren of mensen die op handige wijze inspringen op de eventuele vraag naar die dingen?
Ik zou voor ik die gok neem, toch even op marktplaats hebben gekeken en het dan dus niet gedaan hebben.
Veel zul je er zeker niet aan verdienen.
Ik moet ook zeggen dat ik nu lekker veel overlap in glas heb, en een 18-135 dus geen interesante aanvulling vind. Dan koop ik eerder een 10-20 van sigma of een 12-24 van bijvoorbeeld tokina of als ik een keer iets geks wil doen, een peleng 8 mm.
Voor mijn D50 zou ik dat niet overwegen, maar voor mijn D80 (lichtere grotere viewfinder) zie ik dat wel zitten.
Nu moet ik echt eens tijd gaan vinden om aan het spelen te slaan met alle nieuwe spullen en weer eens wat reviews te plaatsen in de pricewatch ding geval.