even heel iets anders, al een paar keer had ik de 70-300VR van nikon aangeroepen en mensen gevraagd of er al meer bekend was, of er al review te vinden waren etc. Het lijkt me best een goede lens, mits hij doet wat hij zou moeten doen. Niemand weet wat van deze lens, overal staat hij gereserveerd maar niet te krijgen, vandaag in de mediamarkt stond hij er in doos!...gewoon in de winkel.
Belachelijk, vond ik niet kunnen, dus meteen mee genomen
Kortom, heb nu een 70-300VR van nikon op mijn camera geschroeft. Zal hem niet houden waarschijnlijk, maar ga hem zeker goed proberen
Ik ga maar even een testje opzetten, maar als mensen mij hiermee een beetje kunnen helpen?
Heb tot de beschikking:
18-70
70-300VR nikon
70-300 Sigma apo
105mm macro sigma (echt hele scherpe lens, ga ik zeker mee vergelijken)
statief
D50
Een opzet voor de bokeh:
kerstkaartje ofzo op de voorgrond, met een plant en kaarsjes 3 meter verder, zou dat werken?
scherpte en contrast ga ik vergelijken.
Als mensen wat willen posten over het hoe en wat met testen dan zie ik dat graag
Belachelijk, vond ik niet kunnen, dus meteen mee genomen
Kortom, heb nu een 70-300VR van nikon op mijn camera geschroeft. Zal hem niet houden waarschijnlijk, maar ga hem zeker goed proberen
Ik ga maar even een testje opzetten, maar als mensen mij hiermee een beetje kunnen helpen?
Heb tot de beschikking:
18-70
70-300VR nikon
70-300 Sigma apo
105mm macro sigma (echt hele scherpe lens, ga ik zeker mee vergelijken)
statief
D50
Een opzet voor de bokeh:
kerstkaartje ofzo op de voorgrond, met een plant en kaarsjes 3 meter verder, zou dat werken?
scherpte en contrast ga ik vergelijken.
Als mensen wat willen posten over het hoe en wat met testen dan zie ik dat graag