Oneens met acties van een softe goederen-mod? Post het hier

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:
  • 174.593 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

In BV zit wat meer kennis over onbekende software in je tray :) Mocht de respons tegenvallen kan hij altijd nog terug naar CSA :)

Ik heb je bericht in het topic zelf even verwijderd trouwens; het hoort daar namelijk niet thuis :)

[ Voor 28% gewijzigd door Spider.007 op 29-11-2007 08:56 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag deze weer open ?

wmv's hardcoden...

we hebben het namelijk niet over avis maar WMV'S

deze zijn waarschijnlijk protected in windows media center ..ik de ondertiteling zelf wel maar de wmc wil het niet pakken vandaar dat ik ze wil inbakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarom vertel je in de topicstart niet gewoon dat ze 'protected' zijn? Daarnaast kan virtualdub volgens mij gewoon wmv's openen en schrijven; dus zie ik het probleem niet zo?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff... ook al kan virtualdub ze openen.. kan ie ook de subs inbakken dacht van niet he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik zie ook nergens dat je verder gezocht hebt en wat je nu precies gedaan hebt.
Even snel gezocht:
http://www.divxland.org/permanentsubtitling.php
http://forum.digital-dige...ve/index.php/t-80593.html

Mogelijke zoektermen google: "permanent subtitle wmv" of "embed subtitle wmv"
Kan de xbox360 geen andere formaten aan?

Edit: Misschien hebben ze in het xbox360 sowieso meer ervaring hiermee:
Het Xbox 360 ervaringen Topic #43

[ Voor 16% gewijzigd door Kixtart op 04-12-2007 09:41 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Leuk, maar het is niet de bedoeling om dan hier vervolgens het draadje weer door te gaan zetten.
Doe dan een beter onderbouwde nieuwe poging:
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:43:
pfff... ook al kan virtualdub ze openen.. kan ie ook de subs inbakken dacht van niet he..
met dergelijke reacties roep je wel het één en ander over je af natuurlijk, niet zo vreemd dat er dan geen posts meer kunnen worden toegevoegd aan je topic ;)

[ Voor 55% gewijzigd door alt-92 op 04-12-2007 10:46 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mijn topic is gesloten en ik kreeg een lullige email daarover.

Ondertussen is mijn vraag niet beantwoord en alle suggesties van de mod slaan nergens op want die had ik a lang bekeken.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Probeer het uit/zoek het uit, maar geef iig aan wat je gedaan hebt als je een vraag post.
Die 2 gasten hebben goede mogelijke oorzaken gepost.

De mod heeft het goed aangegeven hoe ik het lees:
zonder enig research en info van jouw kant heeft dit topic natuurlijk geen zin he

[ Voor 10% gewijzigd door Kixtart op 13-12-2007 19:34 ]

☻/
/▌
/ \

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Haaglander schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:28:
Mijn topic is gesloten en ik kreeg een lullige email daarover.

Ondertussen is mijn vraag niet beantwoord en alle suggesties van de mod slaan nergens op want die had ik a lang bekeken.
Dan heb je mijn e-mail toch nog niet helemaal goed begrepen, want ik zie in je topicstart namelijk helemaal geen duidelijke informatie terug.

Op GoT verwachten we dat je zelf moeite doet, en dat uitgebreid beschrijft. Je topic met de paar regels tekst zoals die er nu staan komen wat helpdeskerig over. Dit omdat er totaal niet uit te halen is wat je al hebt ondernomen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Haaglander
  • Niet online
sanfranjake schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:36:
[...]

Dan heb je mijn e-mail toch nog niet helemaal goed begrepen, want ik zie in je topicstart namelijk helemaal geen duidelijke informatie terug.

Op GoT verwachten we dat je zelf moeite doet, en dat uitgebreid beschrijft. Je topic met de paar regels tekst zoals die er nu staan komen wat helpdeskerig over. Dit omdat er totaal niet uit te halen is wat je al hebt ondernomen.
Jij snapte mijn vraag niet. Dat is wel duidelijk.

Het was niet mijn bedoeling een probleem op te lossen maar de mening te peilen van experts. Dat deed ik door een vraag te stellen en aan het eind de mening van tweakers te vragen (hun ervaringen bijvoorbeeld).

Het gaat niet aan om dat topic op slot doen, een uiterst lullig mailtje te sturen met daarin allerhande irrelevante handwijzingen hoe een "vraag te stellen"

Zo beperken jullie alle speelruimte voor informatie-inwinning.

Jammer voor de tweakers die wel de moeite hebben genomen om een goede reply te geven. Ik kan hen niet meer beantwoorden.

Ik begrijp ook totaal niet de verwijzing naar mijn eerder topics want zoveel heb ik er niet geopend.

Al met al een onbegrijpelijke actie van deze mod.

[ Voor 5% gewijzigd door Haaglander op 13-12-2007 20:09 ]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*uche*

je het het over [Vista] clean install met SP1? in dit geval?

Wat ik dan weer niet helemaal begrijpelijk vind is dat je zelfs hier niet eens de moeite neemt om de reden van je commentaar aan te geven, je gaat er maar weer vanuit dat 'anderen' wel weer gaan zoeken naar welk topic je bedoelt.
Haaglander schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:53:
[...]

Het was niet mijn bedoeling een probleem op te lossen maar de mening te peilen van experts. Dat deed ik door een vraag te stellen en aan het eind de mening van tweakers te vragen (hun ervaringen bijvoorbeeld).

Het gaat niet aan om dat topic op slot doen, een uiterst lullig mailtje te sturen met daarin allerhande irrelevante handwijzingen hoe een "vraag te stellen"
Wel op het moment dat je met een vraag komt die in de releasenotes beantwoord komt, waardoor jouw 'ervaring' al bevestigd wordt.

Als het je bedoeling is om een discussietopic ervan te maken, dan is het over het algemeen wel zo handig om een paar voor en tegenargumenten uit te zoeken, of in ieder geval een aantal punten aan te geven waarover er gesproken kan worden.

De insteek 'ervaring' of 'discussie' kwam niet naar voren in je topic, getuige ook de reacties van HaseMike en doctormetal.
Ook zij zagen dit blijkbaar als een 'ik heb een probleem' vraag.

Je zou daardoor kunnen zeggen dat je topic-verpakking niet op orde is, en een produkt met een slechte verpakking verkoopt nou eenmaal vaak niet goed ;)
Zo beperken jullie alle speelruimte voor informatie-inwinning.
En die conclusie trek je aan de hand van jouw gesloten topic?
Denk je niet dat dat zo kort door de bocht is dat de voorgestelde doortrekking A6/A9 richting Amsterdam er niks bij is?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Niet online
Vertel mij dan eens wat het verschil is tussen mijn topic dat gesloten moest worden en dit topic dat niet is gesloten:
[VISTA] Account problemen

Reg. datum: 09 september 2007
Ik had me pc met vista ultimate x64 in de slaapstand staan en ik werd vanochtend wakker en toen bleek me pc aan te staan, opeens was me account omgeschakeld naar een Guest account wat inhoud dat ik eigenlijk nog maar vrij weining kan doen. Mijn Administrator account is disabled en voor zo ver ik weet is het onmogelijk die tte activeren als guest account. Iemand ening idee hoe ik hier van af kan komen zonder windows opnieuw te hoeven instaleren?
Waaruit blijkt dat deze user wel al het mogelijke heeft gedaan alvorens zijn vraag te deponeren?

Het is duidelijk dat de mods tamelijk willekeurig te werk gaan.

Jammer. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Haaglander op 14-12-2007 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
• Waarom mijne wel dicht, en de zijne niet!?? Op dit soort redeneringen gaan we niet in. Dan is dat andere topic of in overleg met een mod geplaatst, is dat tijdens een andere policy geplaatst, is het toch geen vergelijkbaar topic, of is het gewoon niet gezien. Als zo'n topic recent is, staat het je natuurlijk vrij om de mod van het forum te attenderen op dat topic via topicreport (Report dit Topic).
Linkje naar het topic zou alweer makkelijk zijn: [VISTA] Account problemen
Niet vergelijkbaar voor mij: Een pc waar je geen toegang meer op hebt is toch wel wat erger en lastiger op te lossen dan een opzoekvraag. Bij hem staat ook dat hij zelf eerst meer research moet doen. Verder ligt het ook aan het aantal topicreports je misschien al hebt gekregen van andere gebruikers.

Ik denk dat je beter even tijd in de research kunt steken en daarna een goede topicstart te maken waaruit blijkt wat je allemaal hebt gedaan en waar je dan eventueel vastzit.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Niet online
Kixtart schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:41:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Verder ligt het ook aan het aantal topicreports je misschien al hebt gekregen van andere gebruikers.
Ik weet van niks.

Nogmaals, de willekeurigheid van de (dan wel sommige) mods is erg opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Heb je de rest van mijn post sowieso wel gelezen?
Voor mij is het iig geen vergelijkbaar probleem. Bij jou vind ik het meer een feature (sneller opstarten) en bij die andere echt een probleem. Maar ik laat het verder wel over aan moderators wat ze ervan vinden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat klopt. Topicreports kun je zelf niet zien, die kan alleen de crew zien :) Wat Kixtart denk ik bedoelt is dat het topic wat opengebleven is wellicht geen TR's gekregen heeft waardoor het niet opviel, en de jouwe dus wel. Maar ik ben geen mod dus dat is speculeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

RoD schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:07:
[...]

Dat klopt. Topicreports kun je zelf niet zien, die kan alleen de crew zien :) Wat Kixtart denk ik bedoelt is dat het topic wat opengebleven is wellicht geen TR's gekregen heeft waardoor het niet opviel, en de jouwe dus wel. Maar ik ben geen mod dus dat is speculeren :)
Dat bedoelde ik niet, want de mod heeft er zelfs in gereageerd :)
Ik bedoelde meer: Zijn topic heeft bijvoorbeeld 20 reports gekregen, omdat iedereen het een opzoekvraag vindt en die andere bijvoorbeeld geen. Maar dat was ook speculatie voor mij ja.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Haaglander schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 06:33:
Het is duidelijk dat de mods tamelijk willekeurig te werk gaan.

Jammer. :/
Yup, wij zijn nou eenmaal ev0l.

Nee, even serieus, als je in F_J_K in "Oneens met de actie van een moderator? P..." al een hint krijgt dat je bepaalde zaken niet afdoende oppakt en wij zien je bijna een jaar later nog steeds hetzelfde doen, dan wordt er directer gestuurd.

Dat heeft niks met willekeur te maken, en eerlijk gezegd mag je de oorzaak ook best wel een beetje bij jezelf zoeken in plaats van Calimero uit te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:33
Outlook2007 wachtwoorden worden niet onthouden Deze is dichtgegooit en mij verteld dat ik waarschijnlijk meer research moet doen en meer info. Maar nu hij dichtgedaan is kan ik mijn fout dus ook niet herstellen, want ik mag volgens de regels niet meer een tweede topic aanmaken over hetzelfde. Dit houd dan weer in dat mijn inspanning tot nu toe niet kan helpen, want ik kan mijn topic niet veranderen of opnieuw aanmaken.

Maar ik wil nu mijn topic wel opnieuw aanvoeren in de hoop dat de tekst overgezet wordt in mijn topic en hopelijk dat de topic weer open gaat.

Ik heb het volgende geprobeerd:

1. ik heb mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt -----> werkte niet. Dit was al een oplossing dat door Microsoft volgens hun site aangaf.

2. ik het register kan je NIET bij "Protected Storage" de keys verwijderen want ik werk in Vista en met Outlook 2007 en dat wil dus niet werken volgens Microsoft.

3. Op Google gezocht naar een oplossing omdat Microsoft SP1 heeft uitgebracht en daardoor tijdens patch-dinsdag de versie van mijn Office is veranderd.

4. In de hoop dat iemand een soortgelijk probleem heeft opgedaan, mijn probleem voorgelegt op GOT, maar helaas heeft de moderator mijn topic gesloten, voordat er iemand hier een soortgelijke ervaring kon posten. Hierdoor ben ik dus geen steek verder, terwijl als er een goed antwoord was gegeven had mijn topic nog waarde gehad voor het forum. Nu is het een loze Topic waar niemand wat aan heeft.

Mijn vraag is dat ook: kan de topic weer open en desnoods zo aangepast dat het wel volgens de regels voor het aanmaken van een topic gelden, zodat het enige waarde heeft voor de rest van de forumgebruikers?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

steven2 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:31:
Maar nu hij dichtgedaan is kan ik mijn fout dus ook niet herstellen, want ik mag volgens de regels niet meer een tweede topic aanmaken over hetzelfde. Dit houd dan weer in dat mijn inspanning tot nu toe niet kan helpen, want ik kan mijn topic niet veranderen of opnieuw aanmaken.
Ehm.. een nieuw topic aanmaken waar je nu dus wél in aangeeft wat in je vorige topic ontbrak mag wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Laatst online: 12:33
alt-92 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:32:
[...]

Ehm.. een nieuw topic aanmaken waar je nu dus wél in aangeeft wat in je vorige topic ontbrak mag wel hoor :)
Volgens deze regels dacht ik dat het niet mocht. :?

Plaats een topic maar één keer in één forum (niet dubbel of crossposten)
Als een topic gesloten is, mag je het niet zomaar opnieuw openen, zie daarover Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

steven2 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:05:
[...]

Volgens deze regels dacht ik dat het niet mocht. :?

Plaats een topic maar één keer in één forum (niet dubbel of crossposten)
Als een topic gesloten is, mag je het niet zomaar opnieuw openen, zie daarover Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.
Bij deze heb je de toestemming ;)
Waar het met name om gaat is dat je dan in je nieuwe poging die zaken die je hierboven vermeldt (en waar je eventueel al verder op hebt gezocht, dingen geprobeerd) verwerkt.

Kijk, bij een letterlijke copy-paste van een zojuist gesloten topic waar niks aan verbeterd is hoeven we niet uit te leggen dat dat je niet in dank zal worden afgenomen, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Watje. :)
Us-evil-crew is juist heel blij zijn met copy-pastes van gesloten topics. Kunnen we lekker sluiten en bannen. :P

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdejongh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-07 16:01
hallo Sanfranjake

Even over je closen van mijn topic:
[Exchange 2k7] opzoek naar beta 2 van sp1

Ten eerste ik zit met een flink probleem omdat ik niet kan upgraden naar rtm 1:
[knip]
Ten tweede
Er bestaat ook nog zoiets als een technet plus download only abbonement.
(TechNet Plus Direct (Download) level)
Ten derde,
De beta 2 van SP1 voor exchange 2007 was helemaal geen "erg besloten beta".
Het was een CTP voor technet en MSDN subscriptions.

jammer dat het zomaar closed, Ik ga er vanuit dat een hoop mensen hierop kijken en een aantal zullen wel een dvd versie van technet en of msdn hebben:

[knip]

[ Voor 40% gewijzigd door Lustucru op 22-12-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Nou is het niet de bedoeling om een gesloten topic in het feedback forum voort te zetten, dus heb ik even de technische details etc hier weggehaald. :)

Verder blijft natuurlijk wel staan dat GoT geen uitwisselforum is en dat we dat ook niet willen zijn. Of de beta nu erg besloten is of niet weet ik niet, maar lijkt ook niet zo heel relevant.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

hdejongh schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:47:
Er bestaat ook nog zoiets als een technet plus download only abonnement.
(TechNet Plus Direct (Download) level)
Daar staat alleen de volledige versie met en zonder SP1.
De beta 2 van SP1 voor exchange 2007 was helemaal geen "erg besloten beta".
Het was een CTP voor technet en MSDN subscriptions.
Dus wel besloten want niet publiekelijk voor iedereen te downloaden :)

Ik snap best dat het jou nu problemen bezorgt dat je die setup niet (meer) hebt, maar we kunnen er gewoon niet aan beginnen om dat soort zaken via het forum te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A KLERK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-06 22:08
Het topic "OneCare abonnement beëindigen: moeilijk!" in B&V werd abrupt gesloten met de mededeling "We denken graag mee maar dit is geen rant-maar-raak-forum".
Ik had een meer positieve bijdrage van een moderator verwacht: Ik postte dit als een serieuze waarschuwing en zou graag meningen van anderen (niet alleen de mod) willen horen.
Misschien moet ik de tekst een beetje aanpassen?
Mag dit topic weer open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Laatst online: 03-08 11:14
[VISTA] Sluimerstand weg na schijfopruiming

Om even met het bewuste topic af te trappen. Uiteraard heb ik google gebruikt en ook dit forum geraadpleegd. Maar alle resultaten die ik krijg betreffende de sluimerstand gaan over hoe het verkeerd werkt, of dat de PC niet uit de slaapstand komt of alles wat niet relevant is. Mijn sluimerstand werkte prima maar is gewoon niet meer actief te krijgen en ik heb geen flauw idee waar ik iets in Vista kan aanvinken dat de sluimerstand wel gebruikt mag worden. En ik kan inderdaad wel screenies toevoegen van alle plekken waar de sluimerstand uit verdwenen is maar dat voegt nog minder toe want er staat niets. Dus naar mijn idee is het topic te vroeg gesloten. Ik krijg gewoon niet het goede antwoord via Google of de tweakers history en zo moeilijk kan mijn vraag niet zijn. Dus waarom niet het topic even openlaten totdat ik mijn antwoord heb en dan verdwijnt ook dit topic snel genoeg in de vergetelheid. Maar nu ben ik nog steeds nergens. Dus...

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dus.... is er de optie systeemherstel en de helpfunctie van Vista raadplegen.

Maar je zou als geen ander moeten weten dat dit niet de manier is om een topic te openen.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44
Misschien dat dit helpt, start | uitvoeren en dan: powercfg /hibernate on

edit:
oeps, deze thread is niet bedoeld voor inhoudelijke replies

[ Voor 33% gewijzigd door sewer op 01-01-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Niet online
alt-92 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:29:
[...]

Yup, wij zijn nou eenmaal ev0l.

Nee, even serieus, als je in F_J_K in "Oneens met de actie van een moderator? P..." al een hint krijgt dat je bepaalde zaken niet afdoende oppakt en wij zien je bijna een jaar later nog steeds hetzelfde doen, dan wordt er directer gestuurd.

Dat heeft niks met willekeur te maken, en eerlijk gezegd mag je de oorzaak ook best wel een beetje bij jezelf zoeken in plaats van Calimero uit te hangen.
Dus een topic openen zoals dit mag wel? :)

[XP] history en wachtwoorden weg bij reboot

Pijnlijk om te zien hoe de mods zich in hun eigen argumenten verslikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Laatst online: 03-08 11:14
Guardian Angel schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:59:
Dus.... is er de optie systeemherstel en de helpfunctie van Vista raadplegen.

Maar je zou als geen ander moeten weten dat dit niet de manier is om een topic te openen.
Ik had geen systeemherstelpunt van die actie. Dus dat had geen zin. Daarnaast heb ik ook de Vista Help gebruikt, maar deze geeft alleen aan hoe normaal gebruik werkt als de optie zichtbaar is. Bij mij kwam de optie gewoon nergens meer voor in windows. Ik had naar mijn idee vrij duidelijk omschreven in mijn topic wat het probleem was. Ik heb er inderdaad niet bijgezet waar ik allemaal al gezocht had maar als dat een vereiste wordt dan breekt m'n klomp. Dan moet je naast je probleem ook nog even alles gaan zitten opsommen waar je hebt gezocht en het niet hebt gevonden? Je mag er toch vanuit gaan dat men al gezocht hebt op andere plekken. Maar goed, ik vind het persoonlijk nogal bot om het topic zo maar dicht te knallen en ik vind jouw antwoord ook niet erg vriendelijk klinken.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Het is wél de bedoeling om kort aan te geven wat je zelf al hebt gedaan en waarop je hebt gezocht want anders krijg je dus reacties zoals die van mij hierboven. (En waarom niet bijvoorbeeld terug naar een nog ouder herstelpunt?)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dagobert schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 08:33:
Ik heb er inderdaad niet bijgezet waar ik allemaal al gezocht had maar als dat een vereiste wordt dan breekt m'n klomp. Dan moet je naast je probleem ook nog even alles gaan zitten opsommen waar je hebt gezocht en het niet hebt gevonden? Je mag er toch vanuit gaan dat men al gezocht hebt op andere plekken.
Dus als ik jouw topic lees, kan ik nooit een antwoord geven: immers je hebt alles al geprobeerd, er is geen oplossing ;) ? Kortom, als jij aangeeft wat je al geprobeerd hebt, kan ik echt gericht nieuw advies geven waar je wat aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Laatst online: 07:27

momania

iPhone 30! Bam!

Haaglander schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 06:14:
[...]

Er wordt bij elke user ook naar zijn algehele GoT historie (cq notes) gekeken en daarop gemodereerd. Er wordt dus niet altijd strikt op regeltjes gemodereerd. ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

[...]

Mogelijk is dat topic ook niet volgens de policy. Plaats een TR via het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif symbool, zodat de moderators er op geattendeerd worden, en dan zal blijken of het wel of niet mag :) . Het wijzen op andere (eventueel slechte) topics aanhalen maakt andere (gesloten) topics niet beter, ieder topic moet je apart bekijken. Zie de TR als een kans om de moderators te helpen het forum schoon en bruikbaar te houden. :)

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 02-01-2008 10:59 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan treedt automagisch regel één in werking, namelijk dat we ev0l zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_L
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

A_L

Het volgende;

Een crosspost van een gebruiker:
-in [nos] : Gaat Breedbeeld laptop goed samen met 4/3 Wacom?
-in [oh] : [wacom]Gaat Breedbeeld laptop goed samen met 4/3 Wacom?
Inhoud 99% identiek.

Ik stuur een topic-report van degene in [oh] en reageer op degene in [nos], vervolgens worden er nog een paar replies in het [nos]-topic gedaan. In het [oh]-topic verschijnt één (imho) niet bijzonder hulpvol bericht.

Hierna wordt het topic in [nos] dicht gegooid met de melding om maar in [oh] verder te gaan.

Ik wilde er eigenlijk niet op reageren, maar ik vindt het toch een beetje raar om een zinvol topic dicht te gooien en met een lege verder te gaan. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het past beter in Harde Waren. NOS-mods hebben daar geen modrechten, dus kunnen dat topic niet sluiten. Dan maar zo. Ik heb even de reacties vanuit NOS gequote, wat het zoeken wat makkelijker maakt voor anderen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:39

zomertje

Barisax knorretje

Misschien dat een mod die OH rechten heeft de posts vanuit het ene topic kan mergen met het andere. Ik vond ook dat het beter paste in Harde waren, daarom het slotje in NOS. De reply's zijn ook nog steeds te lezen in het gesloten topic.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Iemand waarvan 8 van de 11 geopende topics in NOS gesloten word (waarvan de meeste binnen 2à3 reply's) kan daarvan niet de toegang worden ontzegt ofzo. 8)7 Ik denk dat die na 8 keer echt niet opeens de regels wel gaat snappen.
User: output2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
BarthezZ schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:05:
Iemand waarvan 8 van de 11 geopende topics in NOS gesloten word (waarvan de meeste binnen 2à3 reply's) kan daarvan niet de toegang worden ontzegt ofzo. 8)7 Ik denk dat die na 8 keer echt niet opeens de regels wel gaat snappen.
User: output2
Ik kan me voorstellen dat je je aan zoiets stoort. Achter de schermen gebeurt er zeker iets met kwalitatief slechte postings, alleen zullen we onze andere bezoekers er niet mee lastig vallen :)

Mijn spoorwegfotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Over maatregelen ten op zichte van een andere user wordt natuurlijk niks gezegd, maar je mag inderdaad wel aannemen dat het niet de bedoeling dat dit tot in lengte van dagen zo doorgaat. Maar iedereen verdient natuurlijk ook kans zich te verbeteren of aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Niet online

BarthezZ

Preventief openbaar lynchen is uit? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wilde je als proefkonijn fungeren dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Niet online

BarthezZ

Zo stout ben ik toch niet over het algemeen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
BarthezZ schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:33:
Zo stout ben ik toch niet over het algemeen? O-)
De softe goederen crew is altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers >:)

Mijn spoorwegfotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik doe het niet meer :|

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 15-02-2008 12:52 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Niet online

BarthezZ

sanfranjake schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:50:
[...]

De softe goederen crew is altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers >:)
Nou... ik offer me niet op voor dat stelletje softies hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Niet online

BarthezZ

In NOS zie ik 2 keer het thematopic (Backuppen) staan.
1 keer in het blauw met als topicstart elevator en 1 keer in het geel met als starter sanfranjake.

Lijkt me niet de bedoeling en vond het wel raar staan in MyReact's custom fora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik denk dat het komt omdat de eerst een sticky is (waar volgens mij niet in gereageerd kan worden door users) en de tweede is 1 alias waar vervolgens wel weer in gereageerd kan worden :) Denk dat er wellicht meerdere aliassen zijn aangemaakt in diverse fora?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wie hem heeft gesloten maar bedankt dat het zomaar gedaan werd. Ik vraag helemaal niet aan mensen OM het uit te zoeken ik vraag of iemand er ervaring mee heeft. Er zijn nog zat mensen die vorig jaar nog windows98 pcs hebben geinstalleerd en mijn vraag is helemaal niet anders slechter of minder waard dan een vraag over vista. Het kost mensen die het antwoord weten niet meer of minder om deze vraag te beantwoorden.

in plaats van er een discussie over te maken of wat dan ook wordt deze gewoon afgesloten niet bepaald netjes. Mijn vraag staat nog steeds en verbreekt geen regels. En mocht er een regel zijn tegen vragen stellen over iets waar je zelf geen ervaring mee hebt of waar nog iets over te vinden valt dan staat dit halve forum gesloten.

Ik vraag de moderator die de vorige topic gesloten heeft dus om die weer te openen en DEZE topic simpelweg te verwijderen. Niemen MOET antwoorden in mijn topic het is alleen een vraag. heb hem niet gebumped, zit niemand in de weg, doet iemand pijn. is geen spam. niemand ongevraagt beledigt (en nog steeds niet)

de enige reden dat ik het trouwens via een topic vraag is omdat ik de PM knop niet kon vinden :p. mocht je deze topic ook weer verwijderen zonder het andere te openen stuur dan op zijn minst even en emailtje naar verkoop@huischinees.nl (nee geen serieus bedrijf, email is puur voor de lol gekozen) met wat er fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Nou heb ik 2x je verhaal gelezen maar begrijp er eigenlijk bar weinig van. Wat is je vraag nou?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:46
Als ik zo je verhaal lees, geef je nu alleen commentaar op je gesloten topic?? Wees eens duidelijk wat is nou je vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je het ergens niet mee eens bent mail je een moderator, zie FAQ:

Registratievoorwaarden / korte FAQ

Een nieuw topic te openen die nagenoeg hetzelfde is als het vorige heeft dus hoogst waarschijnlijk als gevolgd dat die ook dichtgegooid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:41:
Nou heb ik 2x je verhaal gelezen maar begrijp er eigenlijk bar weinig van. Wat is je vraag nou?
Ik zoek nieuwe onderdelen waar nog windows 98 op geinstalleerd kan worden. Die mensen hebben een officiele licentie dus dat is het probleem niet. en nee tweede hands is geen optie. ding moet nog een flinke poos meegaan en alles wordt dan ook meteen dubbel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Nieuwe Windows 98 PC

Je vraag is gewoon al beantwoord in je vorige topic. Bovendien is je vraag van behoorlijk basisniveau en in de sluitmessage van je topic wordt al aangegeven waarom die gesloten is. Zie ook de FAQ die Viper aangeeft.
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:43:
[...]
zoals gezegt, is niet echt duidelijk :p Ik heb gezocht op het profiel van wat LEEK op de moderator die het gesloten heeft en die had alleen een msn adress staan. geen optie om te mailen of PMen.
Ik vraag me af wat er niet duidelijk is aan de FAQ(s), hoe meer duidelijk wil je het hebben? Zet ook even Direct Messages aan in je voorkeuren ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Mad Marty op 20-02-2008 15:46 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:42:
Als je het ergens niet mee eens bent mail je een moderator, zie FAQ:

Registratievoorwaarden / korte FAQ

Een nieuw topic te openen die nagenoeg hetzelfde is als het vorige heeft dus hoogst waarschijnlijk als gevolgd dat die ook dichtgegooid wordt.
zoals gezegt, is niet echt duidelijk :p Ik heb gezocht op het profiel van wat LEEK op de moderator die het gesloten heeft en die had alleen een msn adress staan. geen optie om te mailen of PMen.
Mad Marty schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:43:
Nieuwe Windows 98 PC

Je vraag is gewoon al beantwoord in je vorige topic. Bovendien is je vraag van behoorlijk basisniveau en in de sluitmessage van je topic wordt al aangegeven waarom die gesloten is.
De vraag is niet beantwoord. er is een TIP gegeven die niet meer nagevolgt KAN worden (fabrikant bestaat niet meer) en er zijn meerdere vragen gesteld over waarom en tweede hands (waarvan ik al zei dat het geen optie was.

Mijn vraag was dus nog niet beantwoord en er is mij niet eens de kans gegeven om erop te antwoorden. Topic was veelte snel op slot gegooid

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:42:
[...]

Ik zoek nieuwe onderdelen waar nog windows 98 op geinstalleerd kan worden. Die mensen hebben een officiele licentie dus dat is het probleem niet. en nee tweede hands is geen optie. ding moet nog een flinke poos meegaan en alles wordt dan ook meteen dubbel gekocht.
Nou, dan ben je relatief goedkoop uit. Een single-core processor, 512MB RAM en een soundblaster, moet je alleen kijken of je een videokaart 2e-hands koopt, bijvoorbeeld een oude Gforce. 3com NIC, tenzij je drivers vindt voor evt. onboard spul.
Je kunt wel eisen dat het werkt met Windows '98 maar dat OS wordt al lang niet meer ondersteund door hardwarefabrikanten en daar doe je niets aan.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:46
Maar goed hoe kunnen wij nou jou vraag beandwoorden als ik geen vraag zie staan. Om welk hardware gaat het, fabrikant, wat heb je zelf al gedaan?? Kortom beetje kromme topic }:O

[ Voor 5% gewijzigd door rafler op 20-02-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:43:
[...]

[...]
pm naar hem kun je hier KLIK
mail adres staat hier Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/4629/FFFFFF/5C5850

[ Voor 25% gewijzigd door Pascal op 20-02-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat snap je dan niet aan:
alt-92 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:29:
[...]

Tja, en dan houdt het al snel op vrees ik.
Als jij de moeite niet wil nemen om voor een business critical applicatie uit te zoeken welke hardware support er nog is voor een EOL OS, waarom verwacht je dan dat wij dat wel doen?

Sorry, maar zo werkt het hier niet.
en
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:30:
Als het om zulke specialistische spullen gaat zou ik toch echt even contact proberen te zoeken met de fabrikant. Mss dat zij een oplossing hebben. Aangezien je dan toch niet de enige zult zijn met dit probleem.

Alhoewel ik gok dat die mensen ook gewoon een oude pentium in een hoekje hebben staan.

gebruik aub trouwens de editknop van het forum om je posts te wijzigen, ipv te dubbelposten svp
Duidelijker kan het toch niet?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet niet, maar als ik deze link volg:
De Organisatie achter GoT

welke ook in de FAQ vermeld staat kom ik op een pagina met alle informatie.
Als ik vervolgens de Hoofdgroepadmins (HGA's / Admins) en moderatoren openklik kan ik per rubriek alle moderators vinden.
Bij General zie ik dan HlpDsk staan. Klik ik daarop dan kom ik op z'n pagina:
hlpdsk

Daar staat HlpDsk@tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Merge met dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank elevator. Dit subforum had ik ook nog niet gezien, simpelweg zeggen dat ik met de frabrikant contact op moet zoeken en dan de topic sluiten is toch geen goed handelen? Als hij de topic open had laten staan dan had ik kunnen antwoorden dat deze al niet meer bestaan.

Viper: vreemd bij mij leek iemand anders zijn post als laatste te staan O_o nu zijn ze in een keer omgewisseld. die van hlpdsk stond als een na laatste :X de andere persoon hgad als titel "wos admin" dus ik nam aan dat die hem gesloten has

e nogmaals ik verwacht van biemand dat hij het uit gaat zoeken. ik hoop gewoon dat een of andere hobbyist het heeft geprobeert en zijn resultaten met mij wil delen (ik weet zeker dat er vreemdere dingen geprobeert zijn als windows98 installeren op een nieuwe PC) mensen proberen dat soort dingen nou eenmaal en als die kaart binnenis wil ik zo weinig mogelijk tijd verspillen. mijn oom wacht er al een poosje op om dat ding weer wrkend te krijgen en geen enkel PC bedrijf wil de taak op zich nemen.

er zijn er trouwens maar een paar van op de wereld volgens hem. google wijst praktisch niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

"Het moet een aantal jaren meegaan en wordt dubbel gekocht". Gewoon twee oude Compaq bedrijfscomputers kopen, die gaan nog heel veel jaren mee. Maar dat kan je toch zelf uitzoeken met een beetje eigen inzet? :) . Anyway, dit is geloof ik niet bedoeld als techtopic ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het jammere daarvan is dat de kwaliteit gewoon te twijffelachtig is in verhouding met nieuwe pcs. Je moet niet vergeten dat dit als echt laatste keer wordt gezien dat dit systeem gerepareerd wordt. om maar een vergelijking te geven. sommige van de onderdelen uit het vorige systeem waren uit 1981 :p. dit gaat de laadste keer worden dat er redelijk wat geld aan uit wordt gegeven dus is de voorkeur gegeven aan nieuwe onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:03:
Het jammere daarvan is dat de kwaliteit gewoon te twijffelachtig is in verhouding met nieuwe pcs.
Onzin. Die Compaq- of HP-kantoorbakken zijn vaak heel stabiel, spotgoedkoop en hebben de oude poorten die je nodig hebt. Een nieuwe PC is hier veruit de slechtste keuze.

Maar nu ben je eigenlijk je vraag hier verder aan het stellen. Je hebt al veel tips gehad, zet de nieuwe PC uit je hoofd en spendeer 100 euro aan 4 oude doosjes, die allen gelijk zijn en perfect zijn voor Win98.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:07:
[...]

Onzin. Die Compaq- of HP-kantoorbakken zijn vaak heel stabiel, spotgoedkoop en hebben de oude poorten die je nodig hebt. Een nieuwe PC is hier veruit de slechtste keuze.

Maar nu ben je eigenlijk je vraag hier verder aan het stellen. Je hebt al veel tips gehad, zet de nieuwe PC uit je hoofd en spendeer 100 euro aan 4 oude doosjes, die allen gelijk zijn en perfect zijn voor Win98.
25 pins ;) en idd ze waren heel stabiel maar het gros ervan zal dat niet lang meer zijn. ik zie er op mn werk ook steeds meer en meer vertrekken. en stabieler dan een nieuwe pc zijn ze toch echt niet. maar inderdaad, we moeten hier niet verdergaan op de vraag. ik heb alleen het antwoord nog niet. dit valt onder hetzelfde als iemand die en mercedes wil kopen zeggen dat ie gewoon een fiat moet halen. niet onder advies of help bieden of een vraag beantwoorden. het KAN ik weet het zeker, en ik weet ook zeker dat er VAST wel iemand is die antwoorden heeft die WEL mijn vragen beantwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
Jouw startpost geeft aan jij geen zin hebt om van de moederborden te controleren of er wel of geen geschikte W98 drivers beschikbaar zijn. Maar dat is IMHO toch gewoon een zoekopdracht die je zelf toch kan ondernemen ookal is dat misschien veel werk. Wellicht is een standaardmailtje naar de helpdesken van moederbord fabrikanten een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ervaring met moederbord fabrikanten is dat ze langzaam meewerken. HEEL langzaam tot niet. zit nog STEEDS te wachten op mailtjes van vorige week. en weet nog steeds.. niets. met geen zin om ze een voor een na te kijken bedoel ik natuurlijk kijken wat voor hardware erop zit en dan een voor een kijken of er windows98 drivers van bestaan van de origionele fabrikanten (realtek etc.) heb al gekeken bij asus en msi van de wat normalere moederborden of die ze geven maar die hosten ze niet meer. wat niet betekend dat ze niet bestaan natuurlijk.

ben hier zelf al een poosje mee bezig :p maar kunnen we terug gaan op het gedeelte waar de topic ontlocked wordt zodat we discussie daar verder kunnen zetten zonder deze thread vol te spammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Het door gaan met je probleem hier te bespreken is echt niet de bedoeling van dit topic Cere4l, dit topic is enkel bedoelt voor het geven van feedback op de moderatie van de fora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elevator schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:28:
Het door gaan met je probleem hier te bespreken is echt niet de bedoeling van dit topic Cere4l, dit topic is enkel bedoelt voor het geven van feedback op de moderatie van de fora :)
staat ook aan het einde van elke post die ik hier heb gemaakt sinds (ik dacht viper) me daar op wees :p sorry voor dit alles, ik ben zelf forum moderator en hoe me ook heel graag aan de regels maar het kan me gewoon niet bevatten waarom een topic die niemand pijn doet niet mag blijven staan. Hij is niet on nodig veel gebumped er was aandacht voor (er waren mensen die probeerde te helpen) nu staat ie gelocked op de voorpagina. kan me niet echt voorstellen dat dat erger of minder erg is dan hem open te laten staan. als mensen er geen interesse in hebben om te antwoorden zakt ie vanzelf naar beneden ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen met nutteloze opmerkingen twee weken later zoasl "HEEFT IEMAND HET AL GEVONDEN!!>!>!" en het is ook niet echt iets wat makkelijk zelf op internet uitgezocht kan worden. Niet makkelijker als het gros van de andere vragen

snel voorbeeld:
[Vista] Nero verandert Windows Aero naar Windows Klassiek
wat is hier nou meer aan dan de vraag die ik stelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:36:
[...]snel voorbeeld:
[Vista] Nero verandert Windows Aero naar Windows Klassiek
wat is hier nou meer aan dan de vraag die ik stelde.
Hij wél en ikke niet is niet zo'n sterk argument en kan er hooguit toe leiden dat er nog een topic op slot gaat ;)

Aan de andere kant kan ik me wel iets voorstellen bij je positie. Er bestaat (vziw) domweg geen HCL voor windows98 met moderne hardware, een stuk of wat uitproberen is geen optie en als fabrikanten er geen uitspraak over willen of kunnen doen ligt het best voor de hand om op een forum te vragen of er mensen ervaring mee hebben.

Aan de andere kant is het ook een populaire categorie "wie heeft ervaring met [...]" en dan volgt er een post zonder enige zichtbare eigen inbreng, waarmee GoT tot een soort van helpdesk gedegradeerd wordt. Een zin als 'ik heb geen zin om' zet dan mensen op het verkeerde been.

Het probleem is dus dat je TS verdacht veel lijkt op het klassieke 'mwah, ik heb geen zin en jullie weten toch alles, dus vertel het me even'. Als wat je hier schrijft 'ben hier zelf al een poosje mee bezig' en 'kijken welke hardware er op het moederbord zit en dan drivers zoeken' in de TS had gestaan was het verschil duidelijker geweest. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Lustucru op 20-02-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lustucru schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:00:
[...]

Hij wél en ikke niet is niet zo'n sterk argument en kan er hooguit toe leiden dat er nog een topic op slot gaat ;)

Aan de andere kant kan ik me wel iets voorstellen bij je positie. Er bestaat (vziw) domweg geen HCL voor windows98 met moderne hardware, een stuk of wat uitproberen is geen optie en als fabrikanten er geen uitspraak over willen of kunnen doen ligt het best voor de hand om op een forum te vragen of er mensen ervaring mee hebben.

Aan de andere kant is het ook een populaire categorie "wie heeft ervaring met [...]" en dan volgt er een post zonder enige zichtbare eigen inbreng, waarmee GoT tot een soort van helpdesk gedegradeerd wordt. Een zin als 'ik heb geen zin om' zet dan mensen misschien op het verkeerde been.
Op een paar besprekingstopics na zie ik zowiezo alleen maar vragen en ervaringstopics op GoT :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Klopt wel ongeveer, maar de betere topics hebben een input van de starter. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Lustucru op 20-02-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lustucru schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:00:
Het probleem is dus dat je TS verdacht veel lijkt op het klassieke 'mwah, ik heb geen zin en jullie weten toch alles, dus vertel het me even'. Als wat je hier schrijft 'ben hier zelf al een poosje mee bezig' en 'kijken welke hardware er op het moederbord zit en dan drivers zoeken' in de TS had gestaan was het verschil duidelijker geweest. :)
Ik denk dat dit wel een beetje samenvat waarom ik je topic gesloten heb eigenljk.

Desnoods giet je je vooronderzoek (of je bijvoorbeeld naar recente 2ehands apparatuur hebt gekeken) en wat je hier als argumentatie aangeeft (fabrikant die niet meer bestaat) nog even netjes in een nieuwe maar uitgebreidere topicstart, ik denk dat je dan ook wat minder "zoek dat zelf uit" reacties kan verwachten.

Met stroop is het nou eenmaal makkelijker vliegen vangen dan met azijn :P

[ Voor 4% gewijzigd door alt-92 op 20-02-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt-92 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:06:
[...]

Ik denk dat dit wel een beetje samenvat waarom ik je topic gesloten heb eigenljk.

Desnoods giet je je vooronderzoek (of je bijvoorbeeld naar recente 2ehands apparatuur hebt gekeken) en wat je hier als argumentatie aangeeft (fabrikant die niet meer bestaat) nog even netjes in een nieuwe maar uitgebreidere topicstart, ik denk dat je dan ook wat minder "zoek dat zelf uit" reacties kan verwachten.

Met stroop is het nou eenmaal makkelijker vliegen vangen dan met azijn :P
ik snap die insteek echt helemaal niet. mensen die replyen "zoek dat zelf uit" zijn toch juist diegene die offtopic posten. Maarja mensen elders hebben al geholpen. zoals ik zei zijn er vast wel mensen die het als hobby doen en weten dat het mogelijk is. ik had alle andere opties opgehoopt en die waren gewoon niet goed genoeg dus, ik zocht naar een nieuwe windows98 pc mogelijkheid. niet tweedehands niet iets over de fabrikant. dat was mijn vraag en al het andere was offtopic. wat dus ook mijn vraag was, er was niets onduidelijks aan voor de rest. Zelfs de reply van de moderator dat ik maar even de fabrikant moest contacten was offtopic.

aan een paar mensen: bedankt voor de hulp die geboden is, aan een paar anderen: leer beter te beoordelen aan de meesten: tot ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:31:
[...]
ik snap die insteek echt helemaal niet. mensen die replyen "zoek dat zelf uit" zijn toch juist diegene die offtopic posten. Maarja mensen elders hebben al geholpen. zoals ik zei zijn er vast wel mensen die het als hobby doen en weten dat het mogelijk is. ik had alle andere opties opgehoopt en die waren gewoon niet goed genoeg dus, ik zocht naar een nieuwe windows98 pc mogelijkheid. niet tweedehands niet iets over de fabrikant. dat was mijn vraag en al het andere was offtopic. wat dus ook mijn vraag was, er was niets onduidelijks aan voor de rest. Zelfs de reply van de moderator dat ik maar even de fabrikant moest contacten was offtopic.

aan een paar mensen: bedankt voor de hulp die geboden is, aan een paar anderen: leer beter te beoordelen aan de meesten: tot ooit
Nou, dan heb je de forum FAQ toch niet doorgelezen. Zie bijvoorbeeld (Het algemeen beleid):
GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt.
Je geeft zelf al aan dat je niet zelf aan het werk wilt, en je eisen zijn ook niet erg realistisch. De beste oplossing wil je niet. Dan moet je je toch echt afvragen of het echt de schuld is van anderen :) . Of andere mensen willen helpen is niet zo relevant, de eerste hoeveelheid inzet zal toch echt van jezelf moeten komen :) .

(disclaimer: de crew heeft natuurlijk het laatste woord. Maar ik kan het slotje heel goed begrijpen, je gaat ervan uit dat men er hier is om je te helpen. Maar het is geen helpdesk maar een discussieforum ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 20-02-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:31:
ik snap die insteek echt helemaal niet. mensen die replyen "zoek dat zelf uit" zijn toch juist diegene die offtopic posten.
Dat kan jij als topicstarter al voorkomen door je verhaal een beetje aantrekkelijker te maken :)
Als jij namelijk aangeeft in je TS wat je nu allemaal hier vertelt (dat een 2ehands al naar gekeken maar geen optie is, de fabrikant niet meer bestaat) dan komt dat heel anders over dan 'ik heb geen zin om te zoeken naar drivers' zoals je in je startpost aangaf toch?
Maarja mensen elders hebben al geholpen. zoals ik zei zijn er vast wel mensen die het als hobby doen en weten dat het mogelijk is. ik had alle andere opties opgehoopt en die waren gewoon niet goed genoeg dus, ik zocht naar een nieuwe windows98 pc mogelijkheid. niet tweedehands niet iets over de fabrikant. dat was mijn vraag en al het andere was offtopic.
Door dat te melden schiet je die voorstellen al af - wordt je er ook niet mee lastig gevallen.
wat dus ook mijn vraag was, er was niets onduidelijks aan voor de rest. Zelfs de reply van de moderator dat ik maar even de fabrikant moest contacten was offtopic.
Voor jou ja, want jij wist dat ie niet bereikbaar was, maar dat heb je ons niet verteld.
Bitse opmerkingen als deze zijn dan ook niet echt netjes.
Veel plezier verder :)

[ Voor 4% gewijzigd door alt-92 op 20-02-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik ben het er niet mee eens dat mijn topic gesloten is, omdat het probleem nog niet opgelost is. Omdat ik er hier niet inhoudelijk op in mag gaan, wil ik graag vragen of het topic weer open mag :)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Je probleem is wel opgelost, namelijk in de 2 reply's boven mijn reply, en met nog hints in mijn reply :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Nee, het probleem houdt namelijk niet op bij dat je je password niet te zien krijgt, het gaat namelijk door dat er door het systeem alleen gereageerd word op de enter toets. Dus als ik het password intype en daarna op enter druk, zegt het systeem dat er een foutief wachtwoord op is gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je had die informatie direct in je topic moeten vermelden; je hebt het dan namelijk over een heel ander probleem. Doordat je die informatie niet post wordt je probleem plots een stuk meer basic waardoor de kans dat je topic gesloten wordt veel groter is.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Zou het topic dan weer open mogen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Laat maar :)

[ Voor 109% gewijzigd door filenox op 29-02-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moderator, mag ik vragen waarom je zo overduidelijk bezig bent, in dit topic [Vista] Unattend install met overgenomen defaults. om duidelijk te maken dat de vraag van mij dom/stom of iets in die trant is?

Jouw laatste post voegt werkelijk totaal niets toe aan de inhoud van dit het topic en wanneer dit wel het geval is dan is het einde zoek want dan kunnen de moderators ieder topic afsluiten met die post. Als ik dit zelf had bedacht dan had ik dit natuurlijk ook geprobeerd en had ik deze vraag niet gesteld of had jij dat zelf niet kunnen bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarom niet? Als je de faq hebt gelezen, weet je dat er ook wat inzet en zoek/probeer/denkwerk in je post moet zitten. Niet elke moderator post ook direct vanuit zijn 'functie', een ieder mag ook gewoon vanuit zijn eigen mening posten. (maw, had dit een user geweest had je hier niet gepost).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:22:
Waarom niet? Als je de faq hebt gelezen, weet je dat er ook wat inzet en zoek/probeer/denkwerk in je post moet zitten.
Als dat zo is, dan hoor ik dat graag meteen. Een 'schop-na-post' is erg irritant helemaal wanneer deze niet gegrond is, immers ik ben met de WAIK bezig geweest en heb de handleiding gebruikt en heb al gezocht op internet. Volgens mij is het niet de bedoeling om bij een openingspost je zoekactie in Google te vermelden
Niet elke moderator post ook direct vanuit zijn 'functie', een ieder mag ook gewoon vanuit zijn eigen mening posten.
Wanneer een moderator een post schrijft dan mag je er vanuit gaan dat hij dat doet vanuit zijn functie als moderator, helemaal wanneer een wijzend vingertje wordt gebruikt. Wanneer hij of zij vanuit zijn eigen mening post zoals jij het omschrijft dan moet dit duidelijk zijn.
(maw, had dit een user geweest had je hier niet gepost).
Ik vind het heel knap dat je die conclusie weet te trekken. Ik had dan een soortgelijke post geplaatst maar dan op de user gericht. Volgens mij is het niet de bedoeling dat ik in dit topic mijn beklag doe over users die niet een moderator zijn, maar dat had je vast aan de titel kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.
Duidelijk toch? Dat heeft dus ook betrekking op wat je hebt gezocht/gevonden in Google (zie ook punt erboven in de faq, welke ook verwijst naar google).

Duidelijk zegt de titel 'actie van moderator', niet 'reply van moderator'.
(anders moet ik bijna elke dag posten over de opmerkingen die hlpdsk elke keer post :P)

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2008 13:44 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:42:
[...]

Duidelijk toch? Dat heeft dus ook betrekking op wat je hebt gezocht/gevonden in Google (zie ook punt erboven in de faq, welke ook verwijst naar google).

Duidelijk zegt de titel 'actie van moderator', niet 'reply van moderator'.
(anders moet ik bijna elke dag posten over de opmerkingen die hlpdsk elke keer post :P)
Beste wannebe moderator :)

Wanneer de betreffende moderator er vanuit was gegaan dat ik geen voorwerk had gedaan dan had hij dat topic op slot kunnen doen maar dit heeft hij niet gedaan en blijkbaar (afgaande op jouw FAQ opdreuning) kreeg het topic de kans om open te blijven. Ik vind de laatste post van de moderator erg overbodig en storend.

Het zou me niets verbazen wanneer jij zo een user bent die topics vaak moet voorzien met Google zoekresultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat verwacht je nu? Je mede tweakers als 'wannabe mods' af te schepen heb je enkel jezelf mee. Het zal echt mijn achterwerk oxideren wat je over me denkt, wat je mening over mij is en elke vorm daarvan.

Als je verder niet op een normale manier ergens over kunt discusseren, laat ik het hier verder bij :)

En dan nog zielig in je topic linken naar dit topic... :')

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:54:
Wat verwacht je nu? Je mede tweakers als 'wannabe mods' af te schepen heb je enkel jezelf mee. Het zal echt mijn achterwerk oxideren wat je over me denkt, wat je mening over mij is en elke vorm daarvan.

Als je verder niet op een normale manier ergens over kunt discusseren, laat ik het hier verder bij :)

En dan nog zielig in je topic linken naar dit topic... :')
Jongen toch, waarom reageer je dan eigenlijk? Volgens mij is het behoorlijk zonde van je tijd om in een topic als deze te reageren wanneer het om zaken gaat die je weinig boeien.... maar ieder zijn ding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Integendeel, ik vermaak me altijd door 'jongens' zoals jij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik zou persoonlijk blij zijn met élke reactie. Er reageert immers verder helemaal niemand op jouw vraag?

Je houding in dit topic getuigt trouwens niet echt van respect voor gebruiker SinergyX. Hij probeert je oprecht iets duidelijk te maken. Ik ga ook een poging doen, een moderator is een gewone gebruiker net als jij en ik. Hij heeft alleen wat meer rechten én een mooi rood kleurtje. :)

Persoonlijk werd het me uit jouw startpost niet duidelijk wat je nu zelf al had ondernomen. "Ik heb me verdiept in het maken van unattended installaties" zegt natuurlijk totaal niets en gebruiker alt-92 probeert je de goede kant op te sturen.

GoT is geen helpdesk maar als ik zo eens naar jouw posthistorie kijk, http://gathering.tweakers...find/poster/141965/topics, dan heeft er alle schijn van dat jij daar anders over denkt. Misschien, maar ik kan in mijn glazen bol de achterliggende reden van de moderator alt-92 niet lezen, heeft hij ook die posthistorie gezien en heeft hij je door te posten, "Dat kan je toch ook zelf bedenken en proberen?"een subtiele hint willen geven zelf wat meer te onderzoeken voor je een topic opent.

Tot slot, ik had je topic trouwens gesloten. Gebrek aan inzet, veel te magere startpost en ook nog eens wegens het onnodig kicken van je topic binnen 24 uur terwijl dat niet is toegestaan op GoT.

[ Voor 7% gewijzigd door Guardian Angel op 03-03-2008 15:02 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:37:
Integendeel, ik vermaak me altijd door 'jongens' zoals jij :)
Tsja... als dat soort dingen tot de vermakelijk zaken in je leven horen...
Guardian Angel schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:50:
Ik zou persoonlijk blij zijn met élke reactie. Er reageert immers verder helemaal niemand op jouw vraag?

Je houding in dit topic getuigt trouwens niet echt van respect voor gebruiker SinergyX. Hij probeert je oprecht iets duidelijk te maken. Ik ga ook een poging doen, een moderator is een gewone gebruiker net als jij en ik. Hij heeft alleen wat meer rechten én een mooi rood kleurtje. :)

Persoonlijk werd het me uit jouw startpost niet duidelijk wat je nu zelf al had ondernomen. "Ik heb me verdiept in het maken van unattended installaties" zegt natuurlijk totaal niets en gebruiker alt-92 probeert je de goede kant op te sturen.

GoT is geen helpdesk maar als ik zo eens naar jouw posthistorie kijk, http://gathering.tweakers...find/poster/141965/topics, dan heeft er alle schijn van dat jij daar anders over denkt. Misschien, maar ik kan in mijn glazen bol de achterliggende reden van de moderator alt-92 niet lezen, heeft hij ook die posthistorie gezien en heeft hij je door te posten, "Dat kan je toch ook zelf bedenken en proberen?"een subtiele hint willen geven zelf wat meer te onderzoeken voor je een topic opent.

Tot slot, ik had je topic trouwens gesloten. Gebrek aan inzet, veel te magere startpost en ook nog eens wegens het onnodig kicken van je topic binnen 24 uur terwijl dat niet is toegestaan op GoT.
Je bent niet eens een moderator dus waarom tijd steken in posthistorie in kaart brengen, een profiel schetsen en het doen van 'als ik later moderator ben dan zou ik' uitspraken...

Maar genoeg hiervover, het was niet mijn bedoeling om in discussie te geraken met andere users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:48:
Wanneer de betreffende moderator er vanuit was gegaan dat ik geen voorwerk had gedaan dan had hij dat topic op slot kunnen doen maar dit heeft hij niet gedaan
Dat je topic niet 100% voldoet is geen garantie voor een slotje, wel een zet in die richting :)
en blijkbaar (afgaande op jouw FAQ opdreuning) kreeg het topic de kans om open te blijven. Ik vind de laatste post van de moderator erg overbodig en storend.
Mja, maar zou je dit ook niet eens bij jezelf gaan zoeken?
Je begint je topic al met 'heeft er iemand een standaard configje voor me' (dat zeg je niet letterlijk zo, maar het riekt er aardig naar).

We gaan er hier op Tweakers.net wel vanuit dat je zelf ook wat probeert buiten alleen de handleiding letterlijk volgen.
Met een beetje gezond verstand (en door het gewoon te testen) was je waarschijnlijk er al achter gekomen dat waarden die je niet extra configureert in een unattend.xml gewoon de default settings meekrijgen.

Dat was best wel een open deur eigenlijk, meestal krijgt iemand dan een 'oh shit, ja das waar' erlebnis - helaas in jouw geval niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

offtopic:
Willen Ruffneck82 en SinergyX hun eigen posts nog eens doorlezen? Ook in een feedback topic wordt trollen, flamen, op de man spelen en goedkoop sarcasme niet gewaardeerd.
En ga nu niet lullen dat het aan die ander ligt: je láát je provoceren en je posts blijven je eigen verantwoording.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:35:
[...]
Je bent niet eens een moderator dus waarom tijd steken in posthistorie in kaart brengen, een profiel schetsen en het doen van 'als ik later moderator ben dan zou ik' uitspraken...
Ik zie nergens staan dat ik het mis heb en daarom hoop ik dat je i.i.g. enig inzicht hebt gekregen hoe het er op GoT toegaat en wat er van jou wordt verlangt.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
mag mijn topic Linux op een MIPS 4KEC (EMTEC moviecube)

hernoemd worden naar "[Emtec Moviecube] Tweaking MovieCube -R"

Ik vraag mij ook af of het topic nog wel in het juiste forum staat...
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste