wmv's hardcoden...

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik wil graag wmv(hd)s hardcoden met subtitles... zodat ik ze met en ondertiteling op mijn xbox360 kan kijken. kan dit zonder de hele movie te encoden ? gwn ervoor zorgen dat de subs erin worden ''gekookt. zoja welke software heb ik hiervoor nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zonder de hele movie te encoden? Jij vraagt dus figuurlijk gesproken aan de subsoftware intuitief aan te voelen waar de subs ongeveer moeten komen zonder de code te kunnen interpreteren. Dat gaat volgens mij niet lukken tenzij je een soort van OSD subsoftware gebruikt die naast de player aan de hand van een tijdlijn draait, maar ik betwijfel of dat bestaat en dan is het zoiezo niet in de file gebakken zoals jij het noemt. En waar haal je de term 'hardcoden' in deze context vandaan? :)

[ Voor 9% gewijzigd door temp00 op 02-12-2007 23:19 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ha ha ,, oke het kan dus niet zonder de hele movie te encoden ... maar welke software kan ondertitels inbakken dan zonder dat er kwaliteit verloren gaat ?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[search=subtitle embed] 1e hit :) Lijkt me niet zo heel moeilijk te vinden toch?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.