Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me verdiept in het maken van unattended installaties voor Windows Vista. De reden hiervoor is dat ik de mappen Users en Program Files en Program Files (x86) beide op twee afzonderlijke schijven wil installeren. Ik ben op zich wel tevreden met hoe Vista worden geinstalleerd vanaf een dvd. Is er mogelijkheid om een answer file te maken welke alle waarden bevat zoals bij een standaard dvd installatie het geval is, zodat ik alleen de locatie van de genoemde mappen hoef aan te passen? De tutorials op internet gaan meer in op het van scratch af aan bouwen van zo een file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je kan die toch zelf ook maken met de WAIK?

Of gaat het je er gewoon om dat je een kant en klare unattend.xml wil die je alleen maar aan hoeft te passen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:32:
Je kan die toch zelf ook maken met de WAIK?
Beste moderator, natuurlijk weet ik dat ik die zelf kan maken. Anders zou ik volgens mij niet tot deze vraag komen.
alt-92 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:32:

Of gaat het je er gewoon om dat je een kant en klare unattend.xml wil die je alleen maar aan hoeft te passen?
Ik geef aan dat ik de installatie van Vista vanaf een dvd goed genoeg vind, hiermee bedoel ik de parameters die gebruikt worden om tot de installatie te komen. Ik zou dus graag willen weten wat de invulling moet zijn van deze parameters zodat ik alleen de parameters voor de mappen Users en Program Files hoef aan te passen. Op die manier kan ik er vanuit gaan dat ik niet bepaalde 'zwakke punten' heb gemaakt ten opzichte van een normale dvd installatie.
Ik ben me in WAIK gaan verdiepen omdat ik de genoemde mappen op andere schijven wil installeren.
Dat er dan ook een hoop werk is gedaan middels de door mij gezochte oplossing is een bijkomend voordeel natuurlijk, winst die je kunt pakken moet je ook pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:47:
[...]
Beste moderator, natuurlijk weet ik dat ik die zelf kan maken. Anders zou ik volgens mij niet tot deze vraag komen.
Elke waarde die je default wil laten doe je niks mee en je neemt alleen de zaken op die je echt wil configureren.

Klaar is ruffneck82.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, dat stond niet zo beschreven in de manual. Die is toch zo beschreven dat je de gehele file gaat opbouwen. Ik ga er weer even mee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
Dat kan je toch ook zelf bedenken en proberen?

Pagina: 1