[Debian] Ik kan geen wachtwoord invullen?

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35
Hey, ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven Linux gebruikt. Ik heb Debian geïnstalleerd, om te kijken wat het is. Maar, nu kan ik tijdens het opstarten geen wachtwoord invullen.
Ik kan mijn loginnaam wel invullen, druk op enter en dan kan ik niets meer invoeren. Ik kan typen wat ik wil, maar er verschijnen geen lettertjes meer op het scherm, wat mij wel de bedoeling lijkt van typen :)
Dus, wat moet ik doen? Complete reïnstall? Tijdens het installeren werd ook al gezeurd over he feit dat er een bepaald pakket niet geïnstalleerd kon worden. Ligt daar het probleem?

Grtz

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Je ziet je wachtwoord niet, maar het staat er wel, gewoon invullen en op enter drukken :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:29

Sebazzz

3dp

In een console zie je nooit iets, dat is normaal ;)

Even terzijde: Niet van het één of ander, maar kan je niet beter beginnen met Ubuntu als je met Linux begint?
Dat is een stuk laagdrempeliger. Ik ben ook met Ubuntu begonnen. Eerst gebruikte ik alleen maar apt en voorgecompileerde dingen, maar later ben ik bezig geweest met het zelf compileren van software. En daarna zelf een kernel bakken en gebruiken, en toen pas ben ik naar moeilijkere distro's overgestapt, zoals Gentoo en Debian.

[ Voor 7% gewijzigd door Sebazzz op 24-02-2008 09:31 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
TKing schreef op zondag 24 februari 2008 @ 09:26:
Hwat mij wel de bedoeling lijkt van typen :)
Dat lijkt mij niet de bedoeling van het typen van wachtwoorden :)
Hoe dan ook, dit is nu wel opgelost, gewoon even proberen of rondkijken dus :)

Dit topic is gesloten.