Toon posts:

Het grote Dell 2005FPW topic deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.512 views sinds 30-01-2008

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-05 17:58
Mja, volgens mij als je de meest recente videodriver installeert en dan de Dell 2005FPW driver, dan moet 1680x1050 optioneel zijn. Heb verder ook niemand erover gehoord dat WoW niet op native res. selecteerbaar is :? Misschien ff een herinstallatie van Wow?

Naja, ben zelf geen WoW-speler, maar wel Half-Life 2 en FarCry, en bij die games moet het zowiezo wel lukken. :Y)

Zouden diegen die nu het scherm hebben wat foto's kunnen schieten? Ben erg nieuwschierig.. :9~

[Voor 16% gewijzigd door pSycho-Y2K op 25-08-2005 17:05]

Anoniem: 123011

Anoniem: 122318 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:00:
De mijne is gisteren binnengekomen, 't goede nieuws, amper backlightleakage, en zo te zien een pixel-perfect scherm.

'T slechte nieuws, krijg World of Warcraft niet aan de gang in de native resolutie, wel in 1600x900 en 1600x1000. 1680x1050 bestaat echter niet volgens het spel. Enige hints/tips? Drivers zijn up 2 date, en WoW ook uiteraard.
ik heb iets soortgelijks gehad vanwege dual screen opstelling waar mijn andere scherm als "1" door windows gezien werd, ook al koos ik om de Dell als primaire screen te laten zijn. In combinatie met nvidia 77.7x drivers had ik de probleem dat WoW voor zijn beschikbare resoluties alleen keek naar wat scherm "1" kon, ondanks dat hij wel op scherm "2" draaide. Hiermee kon ik maximaal 1280x1024 kiezen omdat mijn andere TFT dit maximaal aan kan.

Oplossing voor mij : terug naar 66.81s (die had ik toevallig nog op mijn hdd). Hierdoor was de Dell ineens scherm "1". Upgraden van 77.72 naar 77.77 had de scherm volgorder niet verholpen, trouwens.

Edit: ik heb ook in de config.wtf geprobeerd de juiste res te tikken, maar dat hielp niet. Voor de zekerheid heb ik de config folder helemaal weggegooid een aantal keren, maar volgens mij was dat niet eens nodig. Maar je zou altijd de config.wtf file weg kunnen gooien als extra poging (zit in de wtf folder geloof ik).

2de edit : Ik heb ook alleen de dell geprobeerd, maar toen kreeg ik 1600x1200 maar niet 1680x1050 - heel wazig. Dat was wel zonder reboot na het uitschakelen van de tweede scherm. Misschien dat het je wel lukt om de dell als enige scherm te configureren en rebooten.

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 123011 op 25-08-2005 17:45]

Anoniem: 122318

WoW install op nieuw had ik al geprobeerd, had geen nut. Drivers zijn redelijk nieuw, maar zal er eens mee zitten spelen, je weet maar nooit.

Windows blijft de Dell ook bij mij als een secundair scherm zien, hij hangt samen met een IIyama 22". Ik zal het eerst eens proberen, met puur en alleen de Dell. De Dell staat normaal als primair scherm. Had het al als kloon er aan gehangen (IIyama kloont Dell), maar dat maakte niets uit. Bedankt voor de tip over de config file, kan dat altijd nog proberen, maar verwacht er niet te veel van, aangezien herinstallatie ook niets uithaalde.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 122318 op 25-08-2005 17:37]

Anoniem: 124354

pSycho-Y2K schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:04:
Mja, volgens mij als je de meest recente videodriver installeert en dan de Dell 2005FPW driver, dan moet 1680x1050 optioneel zijn. Heb verder ook niemand erover gehoord dat WoW niet op native res. selecteerbaar is :? Misschien ff een herinstallatie van Wow?

Naja, ben zelf geen WoW-speler, maar wel Half-Life 2 en FarCry, en bij die games moet het zowiezo wel lukken. :Y)

Zouden diegen die nu het scherm hebben wat foto's kunnen schieten? Ben erg nieuwschierig.. :9~
Waar haal je deze Dell 2005FPW driver weg? Vind alleen het kleurenprofiel op de CD.

//Edit: Zag de driver al op windows update staan :D

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 124354 op 25-08-2005 22:08]

driver heet 2005FPW.inf, kleuren profiel heet 2005FPW.icm.
Win XP SP2 detecteert deze monitor toch al zonder dat je drivers aanvult, maar de driver kun je prima van Dell downloaden.

• chiwai_2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 15:50
Anoniem: 123011 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:37:
[...]

brightness en contrast kun je in de nvidia drivers verder verlagen. Colour tabblad.
Thanx for the tip man!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-12-2017
ik zat in de topic van hardocp te lezen over deze scherm en de jongens betalen daar met coupon korting voor deze scherm maar $389,-
wij betalen bijna €200,- meer met korting :(

• imagica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09-2022
@SpeedAddict,

Hulde nu kunnen we samen op dezelfde dag van ons beeldschermpje gaan genieten.
Wanneer heb jij hem eigenlijk besteld ?

Ik heb na een aantal dagen reply gekregen op mijn vragen hoe het kan dat iemand die hem later dan ik besteld had maar liefst 10 dagen eerder zou krijgen dan ik... en daar werd in gemeld dat de afleverdatums 'bij benadering' zijn ... het kan dus zijn dat als er vandaag iemand zo'n monitor besteld, hij hem volgende week al heeft volgens de email die ik heb gekregen.

Anoniem: 33616

Ik heb nog maar wat mails over en weer gestuurd met Dell, en de orderdatum is inderdaad gewoon 16/9, :( Nog 3 volle weken wachten, een levertijd van 5 weken is wel echt ziekelijk... En dan maar hopen dat ze het ook wel echt de 16de doen bezorgen...

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 33616 op 26-08-2005 14:41]

• imagica
Anoniem: 33616 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:41:
Ik heb nog maar wat mails over en weer gestuurd met Dell, en de orderdatum is inderdaad gewoon 16/9, :( Nog 3 volle weken wachten, een levertijd van 5 weken is wel echt ziekelijk... En dan maar hopen dat ze het ook wel echt de 16de doen bezorgen...
Easy, Snel :? , makkelijk als Dell

p.s. niet te kritisch, blijkt dat Dell weblogs e.d. volgt m.b.t. kritische geluiden van klanten .... (zie webwereld van vandaag)

[Voor 2% gewijzigd door imagica op 26-08-2005 14:51. Reden: Smiley aangepast op verzoek :)]

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:11

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

marceltenb schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:43:
[...]

Easy, Snel, makkelijk als Dell :Z

p.s. niet te kritisch, blijkt dat Dell weblogs e.d. volgt m.b.t. kritische geluiden van klanten .... (zie webwereld van vandaag)
Vindt die :Z nergens op slaan. de schermen zijn gewoon even moeilijk leverbaar. ik had die van mij binnen een week.

dus als je nix beters weet te melden hou dan je mond aub.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• imagica
Hubert schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:45:
[...]

Vindt die :Z nergens op slaan. de schermen zijn gewoon even moeilijk leverbaar. ik had die van mij binnen een week.

Zucht, weer zo'n ik heb nergens last van gehad dus de rest moet hun kop houden gevalletje ....
Ga maar eens rondsnuffelen in diverse forums waar over webwinkels enzo gesproken wordt, dan zul je zien dat snelle leveringen eerder uitzondering dan regelmaat is. Maar goed ik zal wel :Z en braaf mijn mond houden.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:46

BM

Moderator Spielerij
marceltenb schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:41:
@SpeedAddict,

Hulde nu kunnen we samen op dezelfde dag van ons beeldschermpje gaan genieten.
Wanneer heb jij hem eigenlijk besteld ?

Ik heb na een aantal dagen reply gekregen op mijn vragen hoe het kan dat iemand die hem later dan ik besteld had maar liefst 10 dagen eerder zou krijgen dan ik... en daar werd in gemeld dat de afleverdatums 'bij benadering' zijn ... het kan dus zijn dat als er vandaag iemand zo'n monitor besteld, hij hem volgende week al heeft volgens de email die ik heb gekregen.
Besteld op 11-08, en omdat ik met creditcard betaalde ook die dag "in productie" gegaan.
Als het trouwens mogelijk is dat mensen die veel later bestellen hem eerder hebben lijkt het me tijd dat Dell eens gaat kijken naar een systeem dat wel werkt op een first come-first serve basis, dit lijkt me niet helemaal eerlijk (al gun ik het iedereen die hem binnen heeft van harte ;))

Xbox
Even the dark has a silver lining

• imagica
SpeedAddict schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:57:
[...]

Besteld op 11-08, en omdat ik met creditcard betaalde ook die dag "in productie" gegaan.
Als het trouwens mogelijk is dat mensen die veel later bestellen hem eerder hebben lijkt het me tijd dat Dell eens gaat kijken naar een systeem dat wel werkt op een first come-first serve basis, dit lijkt me niet helemaal eerlijk (al gun ik het iedereen die hem binnen heeft van harte ;))
Mijn monitor was de 15e besteld en in produktie gegaan (ook CC), maar als je een pagina of 2 terugbladerd kreeg er iemand ook een brief waarvan zijn monitor de 17e in produktie is gegaan, en in zijn email werd de datum 06/09 genoemd, dus 10 dagen eerder.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hubert schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:45:
[...]

Dat jij het ding toevallig in een week hebt betekent niet dat er geen mensen zijn die anderhalve maand op hun schermpje moeten wachten.
Zoals duidelijk blijkt zijn er veel leveringsproblemen omtrent deze monitor dus is er genoeg over te melden en hoeven ze wat mij betreft hun mond helemaal niet te houden.

• pSycho-Y2K
marceltenb schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:02:Mijn monitor was de 15e besteld en in produktie gegaan (ook CC), maar als je een pagina of 2 terugbladerd kreeg er iemand ook een brief waarvan zijn monitor de 17e in produktie is gegaan, en in zijn email werd de datum 06/09 genoemd, dus 10 dagen eerder.
Klopt, dat was de mijne :) Maar helaas.... ook ik moet tot 16 september wachten.
Ik had gisteren nogmaals een mail gestuurd naar Dell waarom de leverdata zo verschillend zijn.
Ik kreeg een standaard mailtje (wat hier eerder is gepost) dat ik tot 16 september moest wachten.

Mja, of ik dit serieus moet nemen weet ik niet, maar jah... geduld is een schone zaak zeggen ze :'(

[Voor 4% gewijzigd door pSycho-Y2K op 26-08-2005 15:29]

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

marceltenb schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:50:
[...]

Zucht, weer zo'n ik heb nergens last van gehad dus de rest moet hun kop houden gevalletje ....
Ga maar eens rondsnuffelen in diverse forums waar over webwinkels enzo gesproken wordt, dan zul je zien dat snelle leveringen eerder uitzondering dan regelmaat is. Maar goed ik zal wel :Z en braaf mijn mond houden.
In dat geval hoef jij dat dus ook niet nog eens te melden :7

Begrijp je reactie best hoor daar niet van, t voegt alleen weinig toe aan dit topic. idd mijn reactie voegt ook nix toe ;) maar goed t kwaad is al gedaan :D
Terw_Dan schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:17:
[...]

Dat jij het ding toevallig in een week hebt betekent niet dat er geen mensen zijn die anderhalve maand op hun schermpje moeten wachten.
Zoals duidelijk blijkt zijn er veel leveringsproblemen omtrent deze monitor dus is er genoeg over te melden en hoeven ze wat mij betreft hun mond helemaal niet te houden.
dan ben je t toch wel met me eens dat 20 keer melden dat dell traag is ook geen toevoeging aan dit topic is? :)

[Voor 30% gewijzigd door Hubert op 26-08-2005 15:31]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• imagica
pSycho-Y2K schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:28:
[...]

Klopt, dat was de mijne :) Maar helaas.... ook ik moet tot 16 september wachten.
Ik had gisteren nogmaals een mail gestuurd naar Dell waarom de leverdata zo verschillend zijn.
Ik kreeg een standaard mailtje (wat hier eerder is gepost) dat ik tot 16 september moest wachten.

Mja, of ik dit serieus moet nemen weet ik niet, maar jah... geduld is een schone zaak zeggen ze :'(
UPS krijgt het druk de 16e :P

Maar i.d.d. geduld is een schone zaak. Ben wel van mening dat levertijden dynamisch aangepast kunnen worden op de webshop. Als ik dit eerder had geweten (was ervan uitgegeaan dat het 5 - 7 dagen zou zijn zoals vermeld) dan had ik voor 80 euro meer de Philips variant gehaald zonder wachttijd.....

[Voor 23% gewijzigd door imagica op 26-08-2005 15:32]

• imagica
Hubert schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:30:
[...]

In dat geval hoef jij dat dus ook niet nog eens te melden :7

Begrijp je reactie best hoor daar niet van, t voegt alleen weinig toe aan dit topic. idd mijn reactie voegt ook nix toe ;) maar goed t kwaad is al gedaan :D

[...]

dan ben je t toch wel met me eens dat 20 keer melden dat dell traag is ook geen toevoeging aan dit topic is? :)
In de topic waarop jij reageerde was geen melding van traagheid, maar een 'grappige opmerking' ....

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

marceltenb schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:33:
[...]

In de topic waarop jij reageerde was geen melding van traagheid, maar een 'grappige opmerking' ....
U heeft helemaal gelijk :>

• Mephisteus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Meer Informatie
Orderdatum: 7/28/2005

Uw order is in productie 8/4/2005 18:54
Zie, er ontbreekt een verschepingsdatum.

Ik weet niet of dit goed of slecht nieuws is :/

Ik gebruik mijn scherm nu een aantal dagen. Ik ben, na alle driver uitzoekwerk en kleur correctie, zeer tevreden, en denk niet dat er voor de prijs veel beters te vinden is :)
Ik wil zijn voor- en nadelen tov een goede CRT toch even noemen om dit topic niet helemaal een "Dell is traag" discussie te laten worden.

positieve punten:
- WoW ziet er echt geweldig uit. Kleuren zijn ongeloofelijk rijk en alles is zeer scherp. In vergelijking mijn oude "high brightness diamondtron" CRT had veel gamma correctie nodig in WoW en heb ik de rijke kleuren daarom nooit eerder echt gemerkt.
- Als je de brightness terugschakelt is de scherm erg rustig te gebruiken in windows
- Ik vind de kleuren zeer goed overeenkomen met de werkelijkheid voor mijn digitale fotos - ik hoefde alleen -4% brightness van rood (vanuit video drivers) in te stellen hiervoor (heeft iemand anders ook zo'n rode tint gemerkt bij de default instellingen?)
- Natuurlijk is al dat extra breedbeeld ruimte mooi meegenomen. Voor dat je het weet heb je alles ingesteld om het maximaal te gebruiken, zelfs met dual monitor configuratie
- De combinatie 20' breedbeeld en 17' TFT werkt goed samen, want ze hebben zeer vergelijkbaar pixel pitch en zijn net zo hoog als elkaar. Waarschijnlijk werkt het beter dan 19'+20'breedbeeld, want daar is er een veel grotere verschil in pixel pitch.

negatieve punten:
- mijn videokaart heeft het iets lastiger in sommige spellen vanwege de hogere resolutie ;)
- standard TFT eigenschap: omdat de pixels scherper zijn dan een CRT is het wennen met het lezen van tekst in programmas die geen cleartype tuning overnemen. Slechte font aliasing is meer zichtbaar dan op een CRT, dus
- Dit IPS paneel heeft niet echt merkbaar ghosting, maar toch voelt een 100Hz CRT iets rustiger met snelle beeld bewegingen. Dat is waarschijnlijk gewoon iets wat je aan moet wennen, want ik merkte het vandaag al minder dan de vorige dagen.
- mijn scherm is niet perfect (1 hoek last van wat bleeding maar niet slecht genoeg dat ik hem terug zou willen sturen)
- toch is het even zoeken voordat je door hebt hoe je elke spel moet draaien in 1680x1050, vooral omdat je vaak de "point of view" moet zien aan te passen, anders heb je gewoon een standard 4:3 beeld horizontaal uitgerekt, en daarvoor heb je geen breedbeeld gekocht. Gelukkig zie ik in de modernere spellen wel 1680x1050 standaard voorkomen, dus ik denk dat 2006+ geen enkel moeite zal zijn en bijna alle spellen standard breedbeeld zullen ondersteunen.
- je wordt gek van Dell orderwatch, maar 3 weken gek zijn en veel jaren plezier met de monitor is een prima compromis :)

Dus overal ben ik heel blij dat ik voor dit heb gekozen in plaats van een 19 inch TFT voor vergelijkbaar prijs. En nogmaals - Iedereen die ook World of Warcraft heeft gespeeld hoort minstens te kijken naar WoW op zo'n 2005FPW - Geweldig!

• pSycho-Y2K
Leuke review Skazz _/-\o_ Kan niet wachten tot mijn exemplaar wordt verscheept!

Ik ben geen WoW-speler, maar zou je ook kunnen kijken hoe UT2K4, FarCry en Half-Life2 is kwa kleuren e.d.? :) En graag ook wat oudere games zoals de klassieke C&C reeks als je die ook hebt gespeeld (neem aan van wel ;)).

Verder vraag ik me af of het plaatsen van een extra videokaart (PCI) en deze aan me 17-inch TFT koppel om dan fullscreen een game te draaien op de Dell 20-inch en op de andere TFT op z'n native res. te kunnen internetten e.d. zonder dat deze verspringt naar de game resolutie op de Dell. Schijnt bij dual monitor niet erg prettig te werken, maar zou een extra videokaart dit toch te kunnen verhelpen?

Anoniem: 123011 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:20:
- je wordt gek van Dell orderwatch, maar 3 weken gek zijn en veel jaren plezier met de monitor is een prima compromis :)
Dat roept mijn vriendin ook de hele tijd als ik weer eens tierend door de kamer ren dat ik wel ergens een ander beeldscherm haal ;) En ergens is dat ook wel zo natuurlijk, ware het niet dat mijn scherm het elk moment kan begeven (flikkert steeds meer en het beestje is echt op) en ik dan terug moet naar een logge 14" CRT en daar heb ik niet zo'n zin in de resterende weken wachttijd. :P

En voor de mensen die vinden dat er teveel over de levertijd wordt gesproken: dit is toch wel een aardig essentieel onderdeel of je het scherm wel of niet moet kopen. Kijk dat het traag was wist ik wel toen ik hem bestelde, maar dat het anderhalve maand duurt (oke oke, IETSJES korter), dat had ik niet verwacht en misschien had ik dan toch wel een andere gehaald. En tja, zolang ik het beeldscherm niet netjes voor me heb staan kan ik ook geen inhoudelijke mededelingen doen over het scherm nietwaar. :)

Overigens is bij mij de leverdatum ook weggehaald...

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 33616 op 27-08-2005 15:26]

• pSycho-Y2K
Anoniem: 33616 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:26:Overigens is bij mij de leverdatum ook weggehaald...
Same here. Dell heeft blijkbaar nog geen idee wanneer ze onze schermen kunnen afleveren of Dell is ervan bewust dat we leverdata met elkaar vergelijken :P

[Voor 5% gewijzigd door pSycho-Y2K op 27-08-2005 15:47]

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-06 20:04

Thomix

cAFFEÏNE!

Ik blijk toch flink last te hebben van bleeding: op het ene scherm alleen de linker onderhoek, op het andere ook linksonder maar ook rechts boven. Ik kijk nog wel even aan of ik er mee kan leven, maar vooral als windows op de screensaver springt is het één groot lichtfeest.

Verder heb ik ze allebei op één radeon 9500 gehangen, één op DVI en eentje analoog. Na wat kleurcorrecties zijn er bijna geen verschillen meer te zien \o/.

pSycho-Y2K schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:29:
Verder vraag ik me af of het plaatsen van een extra videokaart (PCI) en deze aan me 17-inch TFT koppel om dan fullscreen een game te draaien op de Dell 20-inch en op de andere TFT op z'n native res. te kunnen internetten e.d. zonder dat deze verspringt naar de game resolutie op de Dell. Schijnt bij dual monitor niet erg prettig te werken, maar zou een extra videokaart dit toch te kunnen verhelpen?
De beeld op je tweede scherm blijft staan als je in een hogere resolutie op de eerste scherm speelt. Je hebt alleen verspringen van de tweede scherm beeld als je bijvoorbeeld op 1024x768 fullscreen speelt en 1280x1024 op de tweede monitor ingesteld heb staan.

Dus een videokaart is voldoende. Je hebt gewoon geen last van verspringen als je de dell op native resolutie gebruikt :)

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 123011 op 27-08-2005 17:43]

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10-2022
Nu ik wat langer achter deze TFT zit merk ik pas wat een topscherm het is! ik moest in het begin nogal wennen aan tft, heeft me wat koppijn bezorgt, maar nu merk ik pas bij een CRT wat een onrustig beeld het is :p

ik heb een niet helemaal gelijke backligt en helaas 1 dode subpixel, verder kraakt en klikt ie nog steeds wat (ja hoe moet ik het noemen), ik denk soms ook dat het gewoon de behuizing is en me bureau die de toetsaanslagen absorbeerd oid. ik hou het schern iig nog een tijdje, ik stoor me er nog niet erg veel aan.

ik ben iig heel erg blij met het scherm en die paar spelletjes die ik gespeelt heb (ben geen gamer) zien er juist helemaal perfect uit nu, en ik kan geen ghosting ontdekken, merk nu alleen maar dat me videokaart een bottleneck begint te worden :p
ik ontdek nog geen ghosting iig!

WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB

• Roenie1
  • Laatst online: 04-05 13:16

Roenie1

The Many sings to us.

duncanvdlinden schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:45:
heeft me wat koppijn bezorgd (volt.d.w.)
...
ik denk soms ook dat het gewoon de behuizing is en me bureau die de toetsaanslagen absorbeert (geen volt. d.w.) oid. ik hou het schern iig nog een tijdje, ik stoor me er nog niet erg veel aan.
...
ik ben iig heel erg blij met het scherm en die paar spelletjes die ik gespeeld (volt. d.w.)heb
:X

In ieder geval goed om te horen dat je tevreden bent met je aankoop!

• _Arthur
  • Laatst online: 02-06 20:25
Thomix schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:33:
Verder heb ik ze allebei op één radeon 9500 gehangen, één op DVI en eentje analoog. Na wat kleurcorrecties zijn er bijna geen verschillen meer te zien \o/.
Ik heb tijdelijk een 2de 20" staan en die aan de analoge poort van mn 9800pro gehangen en echt, dat was NIET om aan te zien, vergeleken met de 20" die aan de dvi hing.

Dus of de analoge uitgang van mn 9800pro is bagger, of jouw dvi uitgang van die 9500 :)

Verder is het een perfect scherm.

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-04 19:44

Andso

Tabby SCORE!!!

_Arthur schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:30:
[...]

Ik heb tijdelijk een 2de 20" staan en die aan de analoge poort van mn 9800pro gehangen en echt, dat was NIET om aan te zien, vergeleken met de 20" die aan de dvi hing.

Dus of de analoge uitgang van mn 9800pro is bagger, of jouw dvi uitgang van die 9500 :)

Verder perfect is het een perfect scherm.
Dit probleem had ik dus ook (zie 1ste topic en dit topic in het begin) echt werkelijk te slecht beeld gewoon vergeleken DVI.

offtopic:
Sinds ik die schermen heb krijg ik wel veel spam van Dell (folders - aanbiedingen - etc) via de post van ze iemand daar ook last van? Ik heb de schermen via de telefoon besteld.

• _Arthur
  • Laatst online: 02-06 20:25
Andso schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:40:
[...]

Dit probleem had ik dus ook (zie 1ste topic en dit topic in het begin) echt werkelijk te slecht beeld gewoon vergeleken DVI.
Nu moet mijn 2de scherm (nog steeds) terug naar Dell, dus ga ik er geen 2x dvi poort/kaart voor aanschaffen. Anders had ik dat zeker wel gedaan.
offtopic:
Sinds ik die schermen heb krijg ik wel veel spam van Dell (folders - aanbiedingen - etc) via de post van ze iemand daar ook last van? Ik heb de schermen via de telefoon besteld.
Ik heb online besteld en nog geen enkele folder/oid binnen gehad.

• notgib
  • Laatst online: 03-06 12:40

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Na een aantal keren een verschoven leveringsdatum te hebben gekregen bij Orderwatch krijg ik nu helemaal geen datum meer... hebben meer mensen dat?

Meer Informatie
Orderdatum: 8/15/2005

Uw order is in productie 8/15/2005 20:32

:/

"Sleep is important. Bill Gates once said that his programmers worked 72 hours straight to get done before the deadline. We all know the result: Windows. - Again, sleep IS important". - Professor Bob Stickgold

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 18:59

Arioch

<geek>

Same here.
Volgens mij zijn onze bestellingen gewoon in productie en worden ze in de loop van de week verstuurd... :)
Of zit ik er naast?

Anoniem: 14383

Ik ben geen WoW-speler, maar zou je ook kunnen kijken hoe UT2K4, FarCry en Half-Life2 is kwa kleuren e.d.? :) En graag ook wat oudere games zoals de klassieke C&C reeks als je die ook hebt gespeeld (neem aan van wel ;)).
Ik heb naast WoW alleen even HL2 bekeken en ook daar was de beeldkwaliteit subliem!

Ik ben best veel backlight bleeding. Dat merk je pas als de monitor goed warm is. Voorlopig g ik hem niet inruilen aangezien ik nu geen dooie (sub) pixels heb. Darnaast stoor ik mij er ook niet aan. Ik heb er een filmpje op bekeken en na een halve minuut viel het mij niet eens meer op.

Leuke review Skazz _/-\o_ Kan niet wachten tot mijn exemplaar wordt verscheept!

Ik ben geen FPS speler, maar ik kan je wel vertellen dat Richard Burns Rally, Race Driver 2, GTR, GT Legends (demo) en rFactor (demo) erg leuk uitzien. Ik moet nog meer testen om de echte voordelen van widescreen op race spellen te achterhalen, en RD2 heb ik nog geen Point of view hack voor gevonden. Maar ik ben weer te veel WoW aan het spelen (damn, wat is zo'n grote scherm leuk voor WoW zeg ;) ) dus heb ik geen tijd gehad om veel naar de andere spellen te kijken, en kom ik waarschijnlijk de eerstvolgende weken niet aan toe.

• pSycho-Y2K
Arioch schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:49:Same here.
Volgens mij zijn onze bestellingen gewoon in productie en worden ze in de loop van de week verstuurd... :) Of zit ik er naast?
Heb het hier ook. Zoals ik eerder zei: Dell heeft blijkbaar nog geen idee wanneer ze onze schermen kunnen afleveren of Dell is ervan bewust dat we leverdata met elkaar vergelijken :P

@Dunne_Hein, zolang er geen dooie (sub)pixels zijn zou ik inderdaad het scherm niet inruilen, en beetje bleeding vind ik zelf ook niet zo erg. :) 't Zijn de pixels en hun kwaliteitscontrole waar ik me zorgen over maak.

[Voor 28% gewijzigd door pSycho-Y2K op 29-08-2005 14:34]

• imagica
Mijn afleverdatum is ook verwijderd ja... dus ze hebben denk ik de topics gevolgt en zijn het er mee eens dat een niet bekende afleverdatum beter is dan een continue verschuivende datum ....

Voor al die mensen die over de gameinstellingen voor het beeld praten, er schijnt een website te zijn welke alle games in een lijst heeft staan welke widescreen compatible zijn en dus zeer goed speelbaar, zal effe het linkje opzoeken. Mischien leuk om in het info stukje mee te nemen.

In vrijwel elke game welke gebaseerd is op de Unreal engines enzo, kun je als de makers het niet afgeschermd hebben middels een console commando de FOV (Field of Vision) en aanpassen, volgens mij moet deze van 90 naar 105 graden gezet worden.

Linkies:
http://www.widescreengamingforum.com/
http://htpcnews.com/forums/index.php?showtopic=25&st=0
http://forum.notebookrevi...ive/index.php?t-2570.html

[Voor 6% gewijzigd door imagica op 29-08-2005 15:28]

marceltenb schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:07:
Voor al die mensen die over de gameinstellingen voor het beeld praten, er schijnt een website te zijn welke alle games in een lijst heeft staan welke widescreen compatible zijn en dus zeer goed speelbaar, zal effe het linkje opzoeken. Mischien leuk om in het info stukje mee te nemen.

http://www.widescreengamingforum.com/
Is echt een leuke site, maar nog vrij nieuw dus een volledig lijst van oudere spellen hebben ze nog niet. De nieuwere spellen lukken bijna allemaal meteen goed (komen standard met 1680x1050 dus hoef je niet eens een .ini file aan te passen). Dus zowel GT Legends als rFactor heb ik zonder enkele moeite meteen goed kunnen gebruiken, en de PoV lijkt ook automatisch breedbeeld te zijn.

De wat oudere spellen zijn vaak het probleem. In mijn geval krijg ik RD2 wel in 1680x1050, maar PoV moet nog gehakt worden. In race spellen is het vaak een "camera hack" - bijvoorbeeld Richard Burns Rally heeft er al een die je op bhmotorsports.com kan vinden, maar RD2 is blijkbaar niet populair genoeg dat je een camera hack kan vinden. Tja, de autos zien er niet zo stom uit, alleen een beetje plat in 16:10 modus ;)

• imagica
Helaas komt Dungeon Siege II hoogst waarschijnlijk niet met WS support met extended FOV...
en die moet nog uitkomen ... maar goed WS was eigenlijk besteld voor 3DS Max, maar mij hoor je niet zeuren als mijn games het ook supporten hehehe :)

Verder is het forum daar wel erg fijn, je kunt ook vragen stellen over hoe een game aan te passen, geheid dat er wel iemand is die daar antwoord op heeft, behalve als er echte hacks/mods voor moeten komen, dan kan het even duren ....

[Voor 3% gewijzigd door imagica op 29-08-2005 15:29]

Anoniem: 122318

Anoniem: 123011 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:05:
[...]

2de edit : Ik heb ook alleen de dell geprobeerd, maar toen kreeg ik 1600x1200 maar niet 1680x1050 - heel wazig. Dat was wel zonder reboot na het uitschakelen van de tweede scherm. Misschien dat het je wel lukt om de dell als enige scherm te configureren en rebooten.
Het loskoppelen van de IIyama, en de Dell as primaire gebruiken, vervolgens WoW starten, instellen, en daarna de IIyama weer aankoppelen resulteerde er in dat het werkt. WoW is een beetje lomp in het kiezen van zijn default resoluties. Het lijkt er op of hij de resoluties pakt van de monitor die als eerste is aangesloten, irrespectief of deze Label 1, Label 2, heeft, primair is of niet.

In ieder geval nu 1680x1050, en zeer zeer mooie kleurtjes. _/-\o_

Anoniem: 153488

Bij mij is dus ook de afleverdatum verwijderd eenpaar dagen terug :(
Deze veranderde eerst van 26 augustus naar 29 augustus, en vanuit daaruit naar 30 augustus (zou dus morgen zijn). Waarschijnlijk gaat dat niet lukken, aangezien ik van erg veel mensen hoor dat die levertijd steeds opschuift.

Overigens kreeg ik bij het eerste mailtje dat ik van ze kreeg (waarin ik vroeg of het overgemaakte bedrag bij ze geregistreerd stond, omdat het nogal lang duurde voordat ik bevestiging kreeg), dat de eerste datum 16 september zou gaan worden, terwijl de afleverdatum die ik een paar minuten later ontving 26 augustus als afleverdatum stond....

Dan ga ik e rmaar vanuit dat het dan rond 16 september gaat worden dat ie verzonden wordt.
Maargoed, gelukkig was de prijs van de monitor en de verzendkosten best laag, dus dat moet je er maar voor over hebben, niet?

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Jawel;
Momenteel is uw order in produktie in onze fabriek te Ierland. Wij verwachten dat uw order door 'n wereldwijd tekortkoming aan bepaalde compenenten van de Fps pas op 19/09/2005 zal worden aangeboden voor aflevering (onze excuses daarvoor). Let u er wel op dat dit slechts een indicatiedatum is. De levering kan enige dagen afwijken, zowel eerder als later kan uw order geleverd worden.

Dell
:(

"Sleep is important. Bill Gates once said that his programmers worked 72 hours straight to get done before the deadline. We all know the result: Windows. - Again, sleep IS important". - Professor Bob Stickgold

• imagica
En zijn er al weer mensen welke hem binnen hebben gekregen ? of berichten dat hij onderweg is ?

Weet iemand trouwens of er ergens kleur setting files te vinden zijn voor deze monitors ?
Wil namelijk wel zo kleur-echt mogelijke instellingen gebruiken als hij later deze maand
binnen is :)

• pSycho-Y2K
Mja, ik vraag me ook al af of er wat nieuws is... dit topic krijgt een beetje een dood gevoel.. :|

Bij mij zit er geen schot in de zaak, duurt nog steeds vreselijk lang en Dell laat ook niets van zich horen... wachten duurt lang... :Z ;(

Ik heb ene mailtje naar Dell gestuurd over hoe lang het ongeveer nog ging duren en waarom de afleverdatum verwijderd is uit de ordertracking.

Ik kreeg alleen een antwoord terug dat ze een mailtje naar de fabriek hadden gestuurd dat ik een bericht kreeg zo gauw de monitor klaar is. Voor de rest geen informatie over wanneer ik 'm kon verwachten of wat nu precies de reden van vertraging is (waarschijnlijk gewoon niet op voorraad, maar het is toch wel prettig als je dat officieel van Dell zelf hoort).

Dan blijft het maar gokken wanneer ie binnen gaat komen, maar 19/9 lijkt me wel enigszins reeel (alhoewel ik 'm het liefst gisteren op m'n bureau had staan :) )

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mijn uitleverdatum wordt ook steeds verder opgeschoven, maar nog geen mailtje gehad dat ik em pas halverwege september kan verwachten. Dus ben benieuwd (het staat op 6 september nu en 23 augustus besteld).

[Voor 1% gewijzigd door Rox_NL op 01-09-2005 08:14. Reden: De dagen vliegen er harder bij dan de posts hier :o]

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06 13:34

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Anoniem: 122318 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:00:
De mijne is gisteren binnengekomen, 't goede nieuws, amper backlightleakage, en zo te zien een pixel-perfect scherm.

'T slechte nieuws, krijg World of Warcraft niet aan de gang in de native resolutie, wel in 1600x900 en 1600x1000. 1680x1050 bestaat echter niet volgens het spel. Enige hints/tips? Drivers zijn up 2 date, en WoW ook uiteraard.
Die 80 resp. 50 pixels negeren en je 'Scaling' in 'Image Settings' van je monitormenu op 1:1 zetten.
Dan krijg je links, rechts, boven en onder zeer dunne zwarte randjes, terwijl toch de beeldverhouding intact blijft.

Anoniem: 122319

Kan iemand een screenie van WOW met zo'n hoge resolutie posten, ben er toch wel benieuwd naar!

Anoniem: 122319 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:36:
Kan iemand een screenie van WOW met zo'n hoge resolutie posten, ben er toch wel benieuwd naar!
http://www.widescreengamingforum.com/screenshots.php

• pSycho-Y2K
Kwil dit eigenlijk niet zeggen, maar ik begin me nu toch best wel te ergeren aan Dell.

Men haalt de leverdata weg bij de mensen die 'm recentelijk hebben besteld en komt (nadat men Dell zelf te hebben ge-emailed) met emails van diverse leverdata half september, waarbij men ook nog niet zeker weet (kan later of eerder geleverd worden).

't Is toch raar dat Dell ineens kamt met een wereldwijde componenten tekort? Een groot concern als Dell had dit al eerder in hun voorraad/magazijn/productie database moeten kunnen zien of voorspellen.
Het valt niet uit te sluiten dat Dell dit niet heeft kunnen overzien, maar kvind het toch vrij ongewoon.

[Voor 12% gewijzigd door pSycho-Y2K op 01-09-2005 14:22]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33

Hoedje

Moderator Apple Talk
pSycho-Y2K schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:20:
Kwil dit eigenlijk niet zeggen, maar ik begin me nu toch best wel te ergeren aan Dell.

Men haalt de leverdata weg bij de mensen die 'm recentelijk hebben besteld en komt (nadat men Dell zelf te hebben ge-emailed) met emails van diverse leverdata half september, waarbij men ook nog niet zeker weet (kan later of eerder geleverd worden).

't Is toch raar dat Dell ineens kamt met een wereldwijde componenten tekort? Een groot concern als Dell had dit al eerder in hun voorraad/magazijn/productie database moeten kunnen zien of voorspellen.
Het valt niet uit te sluiten dat Dell dit niet heeft kunnen overzien, maar kvind het toch vrij ongewoon.
Het zal waarschijnlijk ook aan een leverancier liggen en niet aan Dell. Het nadeel van het niet werken met voorraden is dus ook dat je complete productieproces vrij gemakkelijk stil kan komen te liggen als het ergens fout gaat.

Overigens is hetzelfde gebeurt met de 2405FWP. De 2005FWP scherm is de laatste tijd ook ineens weer veel populairder geworden, bij de 2405FWP was dat ook het geval, door bepaalde acties/kortingen en toen kon Dell de vraag totaal niet meer aan. Wellicht is hier hetzelfde probleem opgetreden.

Ik ben het overigens helemaal met je eens dat het heel slordig is. Aan de andere kant valt half september nog mee, zeker als je het vergelijkt met de maanden van zijn grotere broertje. Ik zou eerst maar is afwachten, stel dat er nog nix gebeurt rond half september, tja ...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 15:01
Er wacht nog een monitor bij UPS voor mij, alleen was niet thuis.
De monitor is dan overigens een 3e monitor, niet besteld wel verstuurd.
Ben bang dat als ik 'm accepteer dat er dan nog een fijne rekening komt ;)

• TERW_DAN
  • Niet online
Heeft iemand trouwens een idee waar betaalbare wallmounts te vinden zijn (dus niet die gelijk 100+ euro per stuk zijn. )

2 maanden terug stond er een stand op de dumpdag, maar die kon ik vorige week niet vinden. Die had ze liggen voor 25 euro/stuk (ben alleen het merk vergeten van die dingen).

Ik gebruik nu de gewone monitor voeten, maar daardoor staan die dingen erg laag en ik zou eht mooier vinden ze gewoon tegen de muur te hangen.

Ik zie redelijk goedkope bij Alternate staat. Ik weet alleen niet of deze geschikt zijn.

• TERW_DAN
  • Niet online
Anoniem: 14383 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:40:
Ik zie redelijk goedkope bij Alternate staat. Ik weet alleen niet of deze geschikt zijn.
Die gaan iig passen met mijn monitoren.
Ach, ik bestel er gewoon 2 en zie wel hoe het past. Werkt het niet verkoop ik die dingen wel weer. Die paar euro verlies neem ik dan maar op de koop toe.
Nou alleen hopen dat dat houten muurtje het houdt :P

pSycho-Y2K schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:20:

Tjsa, ik zou het ook wat prettiger vinden als Dell de mensen die besteld hebben uitzichzelf even een mailtje sturen dat de levering vertraagd is. Niet is zo vervelend als moeten wachten terwijl je niet weet wanneer het binnenkomt. Nu moet je elke keer bellen/mailen, en dat komt bij de meerderheid van de mensen (mij inbegrepen) niet goed over.

't Is een makkelijke manier voor Dell om de klanten te informeren dat een product later komt (dmv. om adhv de leverdatum, die vaak voor een bepaalde batch/of een groot aantal units hetzelfde is, mensen in groepen in te delen en per groep een informatie mailtje sturen over wanneer de verwachte leveringsdatum is). Emailen kost bijna niets meer, en het is een goedkope manier om je klanten vertrouwen te laten houden in het merk.

Het bovenstaande is wat lastig verwoord, ik hoop dat het duidelijk is :P

Na bergen mailtjes, geklaagd, gezeur, gebel heen en weer staat mijn orderdatum nu op... onzeker :P Volgend de mederwerker aan de telefoon zou hij écht deze vrijdag verstuurd worden vanuit de fabriek omdat mijn status al van 000 af was :? Ofzo :P In elk geval, als ik vrijdag nog niks had gehoord moest ik maar weer bellen.

Lekker nutteloos, maar het klagen houdt me koest ;)

• Mephisteus
  • Niet online
Uw order wordt klaargemaakt voor verzending 9/1/2005 22:53
:D

• Rox_NL
  • Niet online
Wanneer heb je hem besteld?

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022
Mephisteus in "Het grote Dell 2005FPW topic deel 2."
Op 7 Augustus dus

Ik op de 12e, maar hij is nog niet verzonden. :/

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Rox_NL
  • Niet online
Mmm, dan zal de 7 september die ze me nu voorhouden ook wel weer veranderen. Als ze nu de orders van 7 augustus verzenden (zo'n 4 weken levertijd dus), kan ik nog tot eind september wachten voor hij binnen komt :(

• imagica
Triloxigen schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:48:
Er wacht nog een monitor bij UPS voor mij, alleen was niet thuis.
De monitor is dan overigens een 3e monitor, niet besteld wel verstuurd.
Ben bang dat als ik 'm accepteer dat er dan nog een fijne rekening komt ;)
Kun je niet vragen aan UPS of ze hem bij mij kunnen afleveren :) Ik accepteer hem wel! :P

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 14:41
Momenteel is bij office centre dit scherm in de aanbieding:
Philips 20 inch WSXGA LCD-breedbeeldmonitor 200W6CS voor 499 ex btw, dat is goedkoper? dan de DELL met hetzelfde tft paneel en met vrij goede garanties.

Nadelen: geen pivot en geen s-video maar ansich kan ik daar mee leven :)

(het kriebelt weer bij vandread.... doen of niet doen :P)

[Voor 10% gewijzigd door Vandread op 02-09-2005 14:22]

• pSycho-Y2K
Neh, helaas niet interessant voor mij, juist de S-Video aansluiting en Picture-In-Picture is voor mij echt handig. Ik heb een digitale tv decoder en ik zit niet vaak bij de tv. Ik kan de video en audio signalen dan laten splitten. :)

Ik heb een tv-kaart, maar omdat dit resources vreet en overlay kaapt, heb ik toch liever een andere oplossing.

[Voor 23% gewijzigd door pSycho-Y2K op 02-09-2005 15:35]

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:52

Spotmatic

Ken sent me

Vandread schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:19:
voor 499 ex btw, dat is goedkoper? dan de DELL met hetzelfde tft paneel en met vrij goede garanties.
Tja, zelf zou ik het niet doen, want ik hoor bij degenen die de 2005FPW in mei/juni voor zo'n 560 euro incl. BTW hebben gekocht. Dan is de Philips duurder ondanks het ontbreken van S-video en pivot...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Vandread
Spotmatic schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:35:
[...]Tja, zelf zou ik het niet doen, want ik hoor bij degenen die de 2005FPW in mei/juni voor zo'n 560 euro incl. BTW hebben gekocht. Dan is de Philips duurder ondanks het ontbreken van S-video en pivot...
Tja maar als je nu kijkt is er volgens mij een lange wachttijd en spreekt de garantie van philips me wat meer aan. En tja als ik bijdehand was geweest had ik destijds op tijd me tante in de vs gewaarschuuwd en zo'n ding voor 350 dollar laten kopen ofzo :+

Orderdatum: 18/08/2005
Verwachtte afleverdatum:07/09/2005

Nu is de verwachte afleveringsdatum verschoven naar 07/09, was eers 19/9 (net gecontroleerd)
Dus er lijkt schot in de zaak te zitten :D (er van uitgaande dat de leveradtum niet meer naar in de toekomst aangepast wordt).

• BM

BM

Moderator Spielerij
Woei, en zit zeker schot in de zaak 8)
Uw order wordt klaargemaakt voor verzending 9/2/2005 15:48
whoohooo!

Dan valt die 16 september die genoemt werd in het mailtje van Dell toch allesinds mee. Mooi zo :)

Xbox

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

SpeedAddict schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:26:
Woei, en zit zeker schot in de zaak 8)

[...]

whoohooo!

Dan valt die 16 september die genoemt werd in het mailtje van Dell toch allesinds mee. Mooi zo :)
Precies hetzelfde bij mij! Ook Whoohooo! ;)

(besteld op 15 aug.)

• pSycho-Y2K
Ik heb Dell ook weer even gemailed over de verzending (ook besteld op de 15e),
ben razend benieuwd :*) (staat helaas nog op status 3 :/ zonder leverdatum)

[Voor 30% gewijzigd door pSycho-Y2K op 03-09-2005 12:20]

Hier staat nog niks... Ondanks toezeggingen van Dell (op woensdag) dat hij deze vrijdag verstuurd zou worden.

Zucht, kreun...

• Mephisteus
  • Niet online
Werkelijke verzenddatum: 9/2/2005
Maar de UPS link werkt nog niet. Dus het is nog even afwachten. Ben toch wel blij dat hij dus verzonden is :)

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Mephisteus schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:50:
[...]
Maar de UPS link werkt nog niet. Dus het is nog even afwachten. Ben toch wel blij dat hij dus verzonden is :)
Mijne ook niet idd... We wachten af, deze week moet ie gewoon bezorgd worden.

... En toch moet ik stiekem glimlachen als ik zie dat Dell nu weer gewoon 700,- voor het scherm vraagt ;)

• Quasar-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 11:38
notgib schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:28:

... En toch moet ik stiekem glimlachen als ik zie dat Dell nu weer gewoon 700,- voor het scherm vraagt ;)
Logisch, maar gewoon een maandje of wat wachten en het scherm staat weer afgeprijst. Tweakers kopen het scherm nu niet omdat de (scherm-)aanbiedingen toch roeleren. :)

• pSycho-Y2K
Orderdatum: 8/13/2005
Verwachtte afleverdatum: 9/9/2005

Uw order is in productie 8/17/2005 12:32
Dat wordt dus een weekje wachten, met de hoop dat het die week nog geleverd wordt.
(9 sept valt op de vrijdag).

Update 18:03
Dell heeft de afleverdatum inmiddels weer van de site gehaald... waar zijn ze mee bezig :?

Update 19:21
En nu staat het erweer :z

Update 22:16
En het is er weer af :P

Tja zo kan ik wel uren doorgaan, dus ik hou het hier wel bij.
Conclusie is dat Dell's afleverdatum-systeem werkt als een knipperlicht of... ze lezen dit topic en ze zitten me te treiteren :P

[Voor 65% gewijzigd door pSycho-Y2K op 04-09-2005 22:15]

pSycho-Y2K schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:06:
[...]
(knip)Levertijdverhaal(knip)
Bij mij is het dus nu ook weggehaald, en daarvoor was de levertijd ook verzet naar 9/9 .
Nu maar hopen dat ie snel verstuurd kan worden aangezien m'n huidige monitor het begeven heeft :(

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022
Dat de levertijd steeds wisselt of tijdelijk verdwijnt is wel duidelijk nu, er zit nog geen schot in de zaak. :/

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• imagica
Nou,

Mischien goed nieuws, ik kreeg de melding dat mijn monitor verscheept is op 02/09 :) :)

Echter UPS kent het tracking nummer (nog) niet ... dus maar even afwachten... lijkt in iedergeval schot in te komen.

Besteldatum was 15-08.

Ik heb nog maar weer gebeld, datum staat nu voor mij op 16-9 + 4 dagen levertijd, orderdatum was 18-8 dus een dikke 4 weken levertijd. Zouden ze de afleverdatum soms aanpassen als je een lastige klant bent? ;)

Nouja, we wachten maar af dan...

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 17:23
ik ga denk ik ook maar zo'n apparaat kopen. Nog iemand in de buurt van Groningen die er ook een wil? Scheelt weer wat centen :)

Onvoorstelbaar!

• pSycho-Y2K
writser schreef op Monday 05 September 2005 @ 16:18:
ik ga denk ik ook maar zo'n apparaat kopen. Nog iemand in de buurt van Groningen die er ook een wil? Scheelt weer wat centen :)
Hmm... had dat ff eerder gezegd :P Ik woon in Hoogezand-Sappemeer (+/- 20 km vandaan).
Anyway, ik zou ff wachten als ik jou was. De actie is voorbij, nu betaal je weer +/- 200 euro extra.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ben toch wel benieuwd hoe lang het duurt voor die ups tracking gaat werken :?

Ben eigenlijk stiekem toch wel heel benieuwd. Zeker omdat er deze week overdag eigenlijk nooit iemand thuis is, is het wel zo fijn om te weten wanneer ze komen zodat ik er evt wat maatregelen voor kan treffen

Xbox

Anoniem: 101049

dit is de mijne:

Meer Informatie
Orderdatum: 8/22/2005
Verwachtte afleverdatum: 9/9/2005

Uw order is in productie 8/27/2005 11:47

Nu vrijdag dus als alles goed gaat:)
op de factuur stond verwacht op 1/09/05

• TERW_DAN
  • Niet online
Woei, kreeg vandag het mailtje van Alternate dat mijn wallmounts klaar liggen voor verzending. Met wat mazzel heb ik ze dit weekend dus mooi tegen de muur hangen :)

Anoniem: 36268

writser schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:18:
Ik kom uit Groningen maar nadat ik de setup's van 2 naast erkaar heb gezien ben ik verkocht :9
Nu met 30% korting (tot 21 september) op een tweede monitor van hetzelfde type kan ik het gewoon niet meer weerstaan!
Kan natuurlijk wachten op een nieuwe aanbieding van Dell maar voor hetzelfde geld ga ik er daarmee op achteruit.

Terw_Dan schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:36:
Woei, kreeg vandag het mailtje van Alternate dat mijn wallmounts klaar liggen voor verzending. Met wat mazzel heb ik ze dit weekend dus mooi tegen de muur hangen :)
Nice, kan je dan wat foto's maken? Ik zit namelijk ook te denken om er een te kopen.

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 17:25

DeluxZ

Livin' the good life

Vandread schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:19:
Philips 20 inch WSXGA LCD-breedbeeldmonitor 200W6CS voor 499 ex btw, dat is goedkoper? dan de DELL met hetzelfde tft paneel en met vrij goede garanties.

dat is inderdaad een kanshebber als vervanger van de Dell 2005FPW als je het kan doen zonder S-Video en Pivot :)

//edit 100ste post @ GoT :9

[Voor 3% gewijzigd door DeluxZ op 06-09-2005 09:24]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• TERW_DAN
  • Niet online
Anoniem: 14383 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:20:
[...]

Nice, kan je dan wat foto's maken? Ik zit namelijk ook te denken om er een te kopen.
Zodra ze hangen maak ik er zeker even een foto van. Ik zal in ieder geval flink moeten gaan timmeren, omdat ze tegen een heel dun houten muurtje komen.
Ik timmer dus eerst een dwarsbalk tegen de muur tegen de steunbalken en daar tegenaan komen de monitor steunen te zitten, samen met mijn speakers van de 5.1 set. Gevolg dat mijn bureau dus nog minder zooi bevat dan nu.

• Vandread
DeluxZ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:22:
[...]
dat is inderdaad een kanshebber als vervanger van de Dell 2005FPW als je het kan doen zonder S-Video en Pivot :)
Zoals ik het nu zie is dit het grote, wie & wanneer krijgt z'n Dell... Wat mijn niet erg prettig lijkt en wat me ook tegen zou houden zo'n Dell te kopen :/

• imagica
Vandread schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:19:
[...]

Zoals ik het nu zie is dit het grote, wie & wanneer krijgt z'n Dell... Wat mijn niet erg prettig lijkt en wat me ook tegen zou houden zo'n Dell te kopen :/
Tja, levering van de maker hoort ook thuis onder het kopje. Iedereen heeft naderhand bijna altijd wel 'Als ik dit of dat eerder had geweten was ik er niet aan begonnen' ... is onderdeel van het produkt. En blijkbaar wordt er wel op gereageerd door Dell aangezien de wijzigingen die we hebben mogen zien door velen waren geuit.

Anyway lijken de problemen redelijk opgelost nu, als UPS tracking klopt kan de monitor vanmiddag of anders morgen binnen komen (gisteravond laat in eindhoven aangekomen!), en aangezien ik hem op de zaak laat afleveren waar 24/7 receptie aanwezig is lijkt het me stug dat ze hem niet af kunnen leveren.

• TERW_DAN
  • Niet online
Vandaag kreeg ik de wallmounts binnen, moet zeggen dat het gelijk het stevigste spul is dat ik ooit van sweex in mijn handen heb gehad :P.

omdat ik een dunne houten wand achter mijn bureau heb heb ik als eerste 2 dwarsbalken ertegenaan getimmerd die vastzitten op de steunbalken, zodat deze niet makkelijk los kan komen.
http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/dell/Img_9499.jpg

Vervolgens de metalen platen van de wallmounts ertegen aan geschroefd, de bouten die standaard bij die sweex dingen zaten vond ik wat minder, dus heb uit de bak met schroeven een stel stevige schroeven gepakt.
http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/dell/Img_9502.jpg

Verder de zooi vastgeschroeft, met dit als eindresultaat.
http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/dell/Img_9505.jpg
http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/dell/Img_9506.jpg
http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/dell/Img_9507.jpg

En zoals jullie ook op de foto kunnen zien, ik heb dat compaq ramplankje uit een van de eerste posts in dit topic vervangen door een Ultrax van logitech :P.

[Voor 8% gewijzigd door TERW_DAN op 06-09-2005 20:25]

• pSycho-Y2K
Whahaha :P 't Is net een KLM reisinformatie board :+

Wel erg grappig gedaan, maar voor mij is het helaas niets. Ik hou 'm liever op z'n staander en recht voor m'n neus ;) Kzal zodra mijn scherm (hopelijk voor 't weekend) gearriveerd en geinstalleerd is ook ff foto's schieten en posten. :*)

[Voor 47% gewijzigd door pSycho-Y2K op 06-09-2005 20:34]

• writser
Hangen die beeldschermen niet nogal hoog? Of zit je altijd onderuitgezakt in je stoel.

Onvoorstelbaar!

Anoniem: 17726

hij zal wel onderuit gezakt zitten ;)
maar ziet er top uit !

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 17726 op 06-09-2005 21:21]

• TERW_DAN
  • Niet online
pSycho-Y2K schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:28:
Whahaha :P 't Is net een KLM reisinformatie board :+

Wel erg grappig gedaan, maar voor mij is het helaas niets. Ik hou 'm liever op z'n staander en recht voor m'n neus ;) Kzal zodra mijn scherm (hopelijk voor 't weekend) gearriveerd en geinstalleerd is ook ff foto's schieten en posten. :*)
Het vervelende van die standaard vond ik juist dat die monitoren zo laag staan, vandaar dat ik ze zo heb opgehangen. zodat ze op een fijne hoogte hangen (nu hangen ze min of meer arbo verantwoord :P)

Anoniem: 17726 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:14:
hij zal wel onderuit gezakt zitten ;)
maar ziet er top uit !
't Ziet er inderdaad erg mooi uit moet ik zeggen.

Ik ben van plan om m'n monitor ook zo hoog neer te zetten/hangen.
Met bijna 2 meter aan lengte is het voor mij wel prettig om ze hoger te hebben. Als ik rechtop zit kijk ik gewoon over die monitor heen (is op m'n werk wel handig, kan ik gelijk de hele afdeling in de gaten houden :P )
En ik kijk liever ook niet van bovenaf op de monitor, krijg ik alleen maar nekklachten van.

Afleveringsdatum is nog steeds 9/9 BTW, dus dat lijkt ook de goede kant op te gaan :)

Offtopic: Zie ik daar een paar seizoenen van Futurama op Terw_Dan's bureau staan? 8)

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 153488 op 06-09-2005 21:57]

• TERW_DAN
  • Niet online
Anoniem: 153488 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:53:
[...]

't Ziet er inderdaad erg mooi uit moet ik zeggen.

Ik ben van plan om m'n monitor ook zo hoog neer te zetten/hangen.
Met bijna 2 meter aan lengte is het voor mij wel prettig om ze hoger te hebben. Als ik rechtop zit kijk ik gewoon over die monitor heen (is op m'n werk wel handig, kan ik gelijk de hele afdeling in de gaten houden :P )
En ik kijk liever ook niet van bovenaf op de monitor, krijg ik alleen maar nekklachten van.

Afleveringsdatum is nog steeds 9/9 BTW, dus dat lijkt ook de goede kant op te gaan :)

Offtopic: Zie ik daar een paar seizoenen van Futurama op je bureau staan? 8)
Ik ben iets van 1,95 lang, dus heb idd hetzelfde probleem dat ik over de monitor heen kijk en dat voorkom je hier mooi mee.

http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/dell/Img_9508.jpg
en zo staat het nu :) dit is werkelijk ideaal.
die Sony die eronder staat hangt aan mijn gamebak, die wordt eigenlijk alleen maar gebruikt om wat op te gamen en TV te kijken (wie de serie raadt die nu op staat mag een koekje komen halen).

en ja, dat is idd Futurama (heb die hele serie compleet op DVD).

[Voor 21% gewijzigd door TERW_DAN op 06-09-2005 22:41]

• writser
24? Sopranos?

Onvoorstelbaar!

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee