Terw_Dan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:57:
[...]
Ik ben iets van 1,95 lang, dus heb idd hetzelfde probleem dat ik over de monitor heen kijk en dat voorkom je hier mooi mee.
[afbeelding]
en zo staat het nudit is werkelijk ideaal.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 14383
Terw_Dan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:57:
[...]
Ik ben iets van 1,95 lang, dus heb idd hetzelfde probleem dat ik over de monitor heen kijk en dat voorkom je hier mooi mee.
[afbeelding]
en zo staat het nudit is werkelijk ideaal.
Anoniem: 36268
Anoniem: 33616
Stelletje amateurs...Ongeldige gegevens: het order- of klantnummer is niet correct ingevuld of de combinatie komt niet overeen.
Heb ik ook gehad. Paar uur later werkte het weer. Beetje vreemd iddAnoniem: 33616 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 01:56:
Volgens Dell is mijn order na 3 weken wachten nu oppeens gecancelled of in elk geval worden mijn nummers niet meer herkend...
[...]
Stelletje amateurs...
Xbox
Even the dark has a silver lining
nopewritser schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:20:
24? Sopranos?
nopeAnoniem: 36268 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:30:
Star Trek Enterprise?
Als ik rechtop zit dan is de bovenkant van de monitoren ook ongeveer de ooghoogte (misschien een paar cm hoger).Zeer nice met wallmounts! Maar voor mij ook iets te hoog denk ik. Als je aan de Arbo wilt voldoen moet de bovenkant van je beeld op ooghoogte zitten.
btw, is het scherm ten opzichte van de standaard ook nog verstelbaar of kan je hem alleen roteren?
Anoniem: 35917
[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 35917 op 07-09-2005 10:55. Reden: typo]
[Voor 63% gewijzigd door BM op 07-09-2005 13:14]
Xbox
"Sleep is important. Bill Gates once said that his programmers worked 72 hours straight to get done before the deadline. We all know the result: Windows. - Again, sleep IS important". - Professor Bob Stickgold
Er lijkt nu ook voor mij eindelijk schot in de zaak te zitten... (status 5)Orderdatum: 8/13/2005
Verwachtte afleverdatum: 9/9/2005
Werkelijke verzenddatum: 9/7/2005
Naam transporteur: UPS
Status van levering Uw order staat bij onze koeriersdienst voor aflevering, Klikt u op de onderstaande details voor meer informatie
Pakbon (Elektronische kopie)
Uw order is verzonden 9/7/2005 23:58
[Voor 40% gewijzigd door pSycho-Y2K op 08-09-2005 09:06]
Anoniem: 153488
Wat voor problemen doen er zich voor dan?Triloxigen schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:04:
Heeft iemand toevallig problemen met deze monitor op een MSI GeForce 6800GT op VGA?
IK namelijk wel
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Anoniem: 20583
Het zwart is echt zwart. Hiervoor had ik 2x Eizo L365 15" LCD en het verschil met deze is echt enorm. Ik heb hem sinds een paar dagen in huis en het is een geweldig ding hoor. Je moet hem (helaas) wel een beetje kantelen zodat je recht tegen het midden aan kijkt in plaats van recht tegen de bovenrand van het scherm. Als je dit niet doet krijg je wel last van het zogenaamde bleeding aan de onderkant, waar je tus schuiner tegen aan kijkt.. Ik weet niet of het de opzet is, maar bij zwart beeld heb je er last van, en anders niet.alvv schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:27:
voor degene die al de monitor hebben, is het zwart een beetje diep of is het meer grijsachtig zwart?
ik heb deze monitor ook besteld, maar als ik op hardocp forums lees twijfel ik nu wel flink.
...
Geen idee hoe het heet, maar de kaart kan geen breedbeeldresoluties aan denk ik.Anoniem: 153488 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 18:06:
[...]
Wat voor problemen doen er zich voor dan?
Erg he :xOxi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:19:
Je draait zo'n scherm met zo'n kaart toch niet op VGA?
Mijn scherm is woensdag om 23:58 naar status 5 gegaan.. Hopelijk (zal wel niet) komt die morgen binnen.
Tja, het komt dus wel degelijk doordat je de VGA aansluiting gebruikt. Die is altijd inferieur aan de DVI aansluiting. Nu is er tussen verschillende videokaarten ook veel verschil in de kwaliteit van het VGA signaal, daar kan het ook aan liggen. Daarnaast moet je een goede kwaliteit VGA kabel gebruiken, maar ik neem aan dat je het bijgeleverde exemplaar gebruikt.Triloxigen schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:15:
[...]
Geen idee hoe het heet, maar de kaart kan geen breedbeeldresoluties aan denk ik.
Hier op GoT heb je de tabel waar alles in staat met een zwarte lijn eromheen, bij die videokaart zit er dan nog een witte lijn langs. En dat is dan bij alles, text, etc krijg je behoorlijk hoofdpijn van
[...]
Erg he :x
Maar voelde er ook weer weinig voor om 100,- meer te betalen voor alleen een DVI poort extra.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Xbox
Heb je de driver al proberen te installeren. Het is me namelijk niet duidelijk of je de resolutie (1680*1050) niet kan instellen, of dat alles bij die resolutie er niet goed uit ziet. Wellicht kun je een keer je probleem duidelijk uit leggen?Triloxigen schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:27:
Mijn retro Radeon 8500 met 64mb kan ik gewoon gebruiken op 1680*1050, dus kabels en monitoren zijn het niet.
Bij die 6800gt doet de DVI het gewoon prima, maar heb dus beide aansluitingen nodig.
Het is ook echt de VGA poort, maar zie net op de website dat de resolutie er inderdaad niet bijstaat
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
probeer dit eens; http://www.jeffpatch.com/?postid=98SpeedAddict schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:43:
Nu lees ik her en der berichten over een anti-dodepixel filmpje oid. Nu zoek ik me rot, maar ik kan dat ding niet echt vinden.
Iemand die hier een linkje heen heeft?
"Sleep is important. Bill Gates once said that his programmers worked 72 hours straight to get done before the deadline. We all know the result: Windows. - Again, sleep IS important". - Professor Bob Stickgold
Dankje voor de link.notgib schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:35:
[...]
probeer dit eens; http://www.jeffpatch.com/?postid=98
ps; helemaal geen last van backlight bleeding? Als je scherm helemaal zwart is zie je verder niks geen side-effects?
[Voor 18% gewijzigd door BM op 09-09-2005 22:40]
Xbox
[Voor 7% gewijzigd door Mephisteus op 10-09-2005 00:44]
Mijn pakketten liggen ook in Eindhoven en ik heb een mail gekregen van UPS Nederland over de levering (aangezien het niet vrijdag werd, maar dat hadden we wel door).Oxi schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 01:14:pSycho-Y2K ik neem aan dat je scherm er nog niet is? Jouw status was op dezelfde tijd als bij mij veranderd en al sinds donderdag middag 'Location: Eindhoven'. En de mijne is er dus nog niet.
Geachte heer Heikens,
Dank U voor uw reactie.
Uw pakketten staan op schema voor levering op maandag 12/09, hoogst
waarschijnlijk in de namiddag.
Groet,
Michiel Klapwijk
UPS
Xbox
[Voor 3% gewijzigd door Oxi op 10-09-2005 16:11]
Bedoel je witten dan de lichte vlakken in GOT?SpeedAddict schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:15:
Valt me net eigenlijk op dat mijn cursor ontzettend wit is. Zelfs veel feller dan andere witte vlakken
Iemand die dit ook heeft?
Je krijgt er een cd bij die die modus mogelijk maakt. En de videokaart ondersteund het welMlancee schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:35:
Ik heb een probleem ivm de resolutie
Als ik mijn resolutie instellingen bekijk zit de optie 1680 x 1050 er niet bij. Ik heb het vinkje bij "verberg de modi die deze monitor niet kan weergeven" uitstaan. Ik heb overigens een 17" CRT nu, maar vroeg me af of het dus wel nut had om de 2005FPW aan te schaffen.
Mijn videokaart is een Club3D Geforce 6800 GT 256 MB. Deze zou dit toch wel moeten ondersteunen?!
Dat die grijs zijn weet ikXiN schreef op zondag 11 september 2005 @ 00:46:
[...]
Bedoel je witten dan de lichte vlakken in GOT?
Dat is normaal, die vlakken zijn namelijk lichtgrijs...
Xbox
Onvoorstelbaar!
yo Writserwritser schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:01:
Ik wil twee van deze beeldschermen via DVI aansluiten op mijn computer. Als ik een videokaart koop met 2x DVI (bijv. een 7800 GT), kan deze dan beide beeldschermen afzonderlijk aansturen? Bijv. dat ik een spel kan doen op het ene beeldscherm, en een film kan kijken op het andere beeldscherm?
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Bij mij is het zwart zwart hoor ... en over die levertijden, net zo interesant als de foto's die gepost worden van de monitor of de backlight bleeding probs.... waar moet je het anders over hebben ?alvv schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:27:
voor degene die al de monitor hebben, is het zwart een beetje diep of is het meer grijsachtig zwart?
ik heb deze monitor ook besteld, maar als ik op hardocp forums lees twijfel ik nu wel flink.
enne dit topic gaat meer over de levertijd dan over de monitor zelf. hou eens op over de levertijd of wanneer je de monitor krijgt. Ik wacht ook al bijna een maand.
Je moet wel rekening houden met overlay en welke de primaire beeldscherm is.writser schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:01:
Ik wil twee van deze beeldschermen via DVI aansluiten op mijn computer. Als ik een videokaart koop met 2x DVI (bijv. een 7800 GT), kan deze dan beide beeldschermen afzonderlijk aansturen? Bijv. dat ik een spel kan doen op het ene beeldscherm, en een film kan kijken op het andere beeldscherm?
[Voor 45% gewijzigd door pSycho-Y2K op 12-09-2005 16:45]
Jep, die andere TFT (LG L1710B) hangt namelijk aan mijn windows-bak.notgib schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:14:
Heb je de powerbook erop? Ik zie wel macosx igg. Heb zelf een mac mini erop aangesloten en het beeld is echt fantastisch. Macosx en LCD zijn een gelukkig stel
Ik weet er ook niet zoveel vanaf. Maar het werkt bij mij heel makkelijk. Ik heb m'n laptop scherm en één 2005FWP op DVI aangesloten. Maar het werkt bij alle dual monitors hetzelfde.NewbieNeo schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:13:
[...]
Je moet wel rekening houden met overlay en welke de primaire beeldscherm is.
Een spel neemt al de overlay op je primaire beeldscherm in beslag, waardoor je op het 2e beeldscherm geen extra film/tv kan kijken, aangezien die ook een overlay nodig heeft.
Daarentegen vind ik het wel vreemd dat ikzelf wel op primair tv kan kijken en op secundaire monitor met WMP een filmpje kan draaien, terwijl je zou denken dat daar ook 2x overlay voor nodig zouden moeten zijn. (6800GT)
Weet er zelf ook niet het fijne er van, so correct me if i'm wrong..
Vraag me wel of je dan bv. met een 6800GT op AGP en een 9200 op PCI dan 2x overlay hebt, waardoor je wel een 'goede' dual (of zelfs triple) monitor opstelling kan maken, waarbij je op de ene monitor een spel speelt en op de andere tv kan kijken..
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 41187
Die wallmounts zijn echt super van sweex, heb ze zelf ook voor mijn monitorTerw_Dan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:21:
Vandaag kreeg ik de wallmounts binnen, moet zeggen dat het gelijk het stevigste spul is dat ik ooit van sweex in mijn handen heb gehad.
.
De resolutie is in te stellen, maar het beld wordt duidelijk uitgerekt.Hoedje schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:57:
[...]
Heb je de driver al proberen te installeren. Het is me namelijk niet duidelijk of je de resolutie (1680*1050) niet kan instellen, of dat alles bij die resolutie er niet goed uit ziet. Wellicht kun je een keer je probleem duidelijk uit leggen?
precies, als je kijkt wat de duurdere versies kosten zit je gelijk op iets van 50 euro per wallmount meer.Anoniem: 41187 schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:06:
[...]
Die wallmounts zijn echt super van sweex, heb ze zelf ook voor mijn monitor.
De ophang beugel kan in 3 richtingen draaien. En kost maar 25 euro.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij Oxi en mij duurde het precies een maand, maar ben toch blij dat ik het wachten er voor over heb gehad! Heb nog nooit een scherm gezien die dit beeldkwaliteit kan overtreffen (behalve de 24inch scherm)Anoniem: 36268 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 00:00:... Ik sta namelijk op het punt 2 van deze juweeltjes te bestellen, maar heb niet echt zin om een paar weken te wachten eigenlijk..
pSycho-Y2K schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:42:
[...]
Bij Oxi en mij duurde het precies een maand, maar ben toch blij dat ik het wachten er voor over heb gehad! Heb nog nooit een scherm gezien die dit beeldkwaliteit kan overtreffen (behalve de 24inch scherm)
Verder heb ik inmiddels m'n digi tv decoder erop aangesloten en het beeld is één woord prachtig!
En in combinatie met een 17" TFT ernaast als dual monitor werkt het ontzettend plezierig (de hoogte van de Dell is namelijk exact 17", de breedte is 1,5x zo lang).
Onvoorstelbaar!
Waarchijnlijk ook alleen omdat als ze zouden zeggen dat ze ze niet hadden je ze ergens anders ging halen.writser schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:20:
Tegen mij zeiden ze dat ze de beeldschermen op voorraad hadden, dat ik ze meteen kon krijgen... verdacht
Het is inderdaad verdacht. Aangezien Dell helemaal geen vooraden heeft. Ze gaan pas dingen maken als ze bestellingen hebben (en je geld binnen hebben).writser schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:20:
Tegen mij zeiden ze dat ze de beeldschermen op voorraad hadden, dat ik ze meteen kon krijgen... verdacht
Anoniem: 155042
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 155042 op 15-09-2005 22:45]
Tja UPS bezorgt niet op zaterdag, dus helaas...Anoniem: 155042 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:43:
Net een update van Dell gekregen. Het ding is per schip vanaf Ierland op weg naar Nederland... Waarschijnlijk komt het zaakje pas dinsdag / woensdag bij mij thuis aan... Shitzooi, toch nog even wachten
Jij moet niet zeuren, ontiegelijke mazzelaar. Ze laten mensen die niet in de aanbiedingsperiode en die een systeem bestellen dus duidelijk voor gaan. Jij hebt em ruim 2 weken (!!!) later besteld en jouw scherm is al onderweg. Ik wacht dus al ruim 3 weken en het duurt zeker nog een week.Anoniem: 155042 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:43:
Net een update van Dell gekregen. Het ding is per schip vanaf Ierland op weg naar Nederland... Waarschijnlijk komt het zaakje pas dinsdag / woensdag bij mij thuis aan... Shitzooi, toch nog even wachten
Heb net gebeld met Dell, en degene die ik aan de lijn had gaf aan dat er eind september (de 29e) weer voorraad is en dat binnen ongeveer 3 werkdagen daarna het scherm bij me afgeleverd zou moeten zijn.Rox_NL schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:53:
[...]
Jij moet niet zeuren, ontiegelijke mazzelaar. Ze laten mensen die niet in de aanbiedingsperiode en die een systeem bestellen dus duidelijk voor gaan. Jij hebt em ruim 2 weken (!!!) later besteld en jouw scherm is al onderweg. Ik wacht dus al ruim 3 weken en het duurt zeker nog een week.
Precies hetzelfde hier, ook 18/8. Het lijkt me overduidelijk dat ze bepaalde mensen voortrekken in het proces.Anoniem: 153488 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:03:
Heb de bestelling gedaan op 18/8, betaling gelijk overgemaakt met internetbankieren.
23/8 stond de bestelling bevestigd (moest er zelf achteraanbellen om het bevestigd te krijgen, hun betalingsregistratiesystemen waren toen nogal buggy).
Beste medewerkers van stichting de Ombudsman,
Precies een maand geleden heb ik een beeldscherm besteld bij Dell (www.dell.nl). Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. De levertijd is nu zeker 5x veranderd en ook nu lijkt er nog geen schot in de zaak te zitten. Kan gebeuren zou u zeggen, en Dell heeft zich dan ook keurig met kleine lettertjes ingedekt dat de levertijd van normaliter 5-7 dagen kan wijzigen. Wat schetste nu echter mijn verbazing, het blijkt dat andere consumenten met een veel latere besteldatum het beeldscherm veel eerder ontvangen hebben. Wellicht in de trant van "die mensen wachten al zo lang, die kunnen wel wat langer wachten". Hoe dan ook, het is me een raadsel.
Indien u wenst kan ik u in contact brengen met meerdere mensen eerder hebben besteld, zeker een week of 2/3 later en hem wel veel eerder hebben ontvangen. Voor alle duidelijkheid, ik ben ook zeker niet de enige die de dupe is van deze extreem lange levertijden. U zult begrijpen dat de frustratie groot is als er minimaal een maand gewacht moet worden, de levertijd keer op keer gewijzigd moet worden en het einde nog lang niet in zicht is, terwijl anderen met een latere besteldatum hem reeds wel ontvangen hebben.
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Mathijs de Jong
[Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 33616 op 16-09-2005 18:24]
Ik heb het al eerder gelezen. Maar ik vind het vaag. Ik heb het scherm dus al sinds februari. Toch is mijn startbalk nog steeds niet ingebrand...RelaXXinG schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:38:
Ik heb dit scherm ook enkele weken.
Nou zie ik duidelijk, vooral bij een grijze achtergrond (wanneer ik photoshop bezig ben bijvoorbeeld)
dat er gewoon icoontjes van mijn desktop ingebrand zijn.
Ik zie bijvoorbeeld megaduidelijk het ColinMcRae04 icoontje staan..
Maar ook een soort dikke gebogen streep van de achtergrond staat erin gebrand.
Nou krijg ik toch al een nieuwe scherm opgestuurd, maar wtf is dit?
Dan heb jjij waarschijnlijk ook een monitor die in februari gemaakt is. En die hebben er dus geen last van.Hoedje schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:17:
[...]
Ik heb het al eerder gelezen. Maar ik vind het vaag. Ik heb het scherm dus al sinds februari. Toch is mijn startbalk nog steeds niet ingebrand...
<THEORIE>Anoniem: 153488 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:27:
[...]
Ik hoor trouwens geruchten dat mensen die voor een groter bedrag bestellen voorrang krijgen boven de mensen die eerder besteld hebben en voor eenminder hoog bedrag besteld hebben. Zijn ook maar geruchten die ik gehoord heb, maar daar kan ik me wel kwaad om maken als dat waar is.
Aan zoiets dacht ik inderdaad ook, maar kon het niet goed verwoorden.Anoniem: 155042 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 00:29:
[...]
<THEORIE>
Tja, niet heel erg netjes inderdaad. Toch kan ik me voorstellen dat wanneer ik een commerciele organisatie moet runnen ik zoveel mogelijk effectief wil werken met een product dat lastig leverbaar is. De complete systemen brengen meer op, daarbij dus prio-1 voor levering van het bestelde scherm. Waarschijnlijk is zelfs dit in aanschafwaarde verdeeld over groepen. Tot 500EUR prio-3, 1000EUR prio-2, 2000EUR prio-1... Het zou kunnen... Al blijft het niet netjes... Maar anderzijds zijn de mensen die een flink bedrag en systeem aan Dell toe vertrouwen direct loyaal aan jouw merk. Het is dus een loyaliteits overweging dat Dell maakt...
</THEORIE>
Anoniem: 14383
Ik heb dit ook al aangekaart bij Dell en werd de toon van hun email opeens heel anders en werd flink om de oren geslagen met alle kleine regelltjes. Complete onzin natuurlijk want als domme consument hoef ik die helemaal niet te lezen bij simpele aankopen. Ik ben benieuwd wat de ombudsman zal zeggen. Ik heb al eerder ervaring met ze gehad en vond ze zéér hulpvaardig.Anoniem: 33616 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:08:
[...]
Precies hetzelfde hier, ook 18/8. Het lijkt me overduidelijk dat ze bepaalde mensen voortrekken in het proces.
Ik kan me daar echt zo boos om maken
Ik heb zojuist stichting de Ombudsman gemaild i.v.m. voortrekken bij levertijden, maandag even bellen. Misschien verspilde moeite, maar niet geschoten is altijd mis.
[...]
Onvoorstelbaar!
Probleem is dat Dell opzich een kleine monopolie positie heeft en zich dit kennelijk kan veroorloven.Anoniem: 14383 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:49:
[...]
Ik heb dit ook al aangekaart bij Dell en werd de toon van hun email opeens heel anders en werd flink om de oren geslagen met alle kleine regelltjes. Complete onzin natuurlijk want als domme consument hoef ik die helemaal niet te lezen bij simpele aankopen. Ik ben benieuwd wat de ombudsman zal zeggen. Ik heb al eerder ervaring met ze gehad en vond ze zéér hulpvaardig.
Anoniem: 155195
[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 155195 op 17-09-2005 18:42]
Gisteren viel het mij ook op dat mijn startbalk en icons op een gegeven moment erin branden...Terw_Dan schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 22:41:Dus als ze inbranden gewoon nieuwe eisen bij dell en met wat geluk heb je dan monitoren die er geen last van hebben.
Moet ik anders hetzelfde mailtje sturen met een andere naam? Of moet ik afroep beschikbaar zijn? We moeten alleen nog mensen zoeken die em zeker weten na ons besteld hebben en al wel ontvangen hebben.
Ik heb ook goede ervaringen met de Ombudsman. Een mp3speler die niet geleverd werd omdat hij niet op voorraad was of zo'n soort rotsmoes.Anoniem: 14383 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:49:
[...]
Ik heb dit ook al aangekaart bij Dell en werd de toon van hun email opeens heel anders en werd flink om de oren geslagen met alle kleine regelltjes. Complete onzin natuurlijk want als domme consument hoef ik die helemaal niet te lezen bij simpele aankopen. Ik ben benieuwd wat de ombudsman zal zeggen. Ik heb al eerder ervaring met ze gehad en vond ze zéér hulpvaardig.
Ik had specifiek gevraagd aan de laatste Dell medewerkers die ik sprak of hij kon garranderen dat het deze keer ECHT de 16de verstuurd zou worden. Hij zei "meneer, ik kan u geen ábsolute garranties geven, maar ik weet 99% zeker dat hij dan verstuurd wordt en u hem 3/4 dagen later hebt". Ik was nog goedgelovig genoeg om in deze halve belofte te trappen trappen ook.Rox_NL schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:36:
[...]
Moet ik anders hetzelfde mailtje sturen met een andere naam? Of moet ik afroep beschikbaar zijn? We moeten alleen nog mensen zoeken die em zeker weten na ons besteld hebben en al wel ontvangen hebben.
Morgen maar eens met Dell aan de lijn hangen hoe het mijn order staat. Wat dat betreft doet Apple het toch echt beter. Die geven een levertijd van 1-2 weken voor een nano dock aan, en die houden het dan ook keurig op iets meer dan een week. Ik haat organisaties die hun beloften/bestellingen niet na komen.
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 33616 op 18-09-2005 13:42]
Dit is geen inbranden (ik heb het ook), maar stel eens in dat je monitor uit gaat na 10min van inactiviteit, of zet 'm eens uit als je gaat eten ofzo. Dat zal al veel schelen, sinds ik dit ingesteld heb is het nagenoeg weg. Ook op het einde van een dag.pSycho-Y2K schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:53:
[...]
Gisteren viel het mij ook op dat mijn startbalk en icons op een gegeven moment erin branden...'t is gelukkig geen permanente inbranding, maar na een volledig dagje gebruik en veel in de Windows omgeving kan je het duidelijk zien als je het systeem afsluit, de iconen gaan dan weg en de starbalk en het systeem maakt zich gereed voor uitschakeling. Tijdens dat moment zie je een waas waar die icoms en startbalk zaten...
![]()
Wat zou ik moeten doen?
Maakt Dell wel 2005FPW's die niet inbranden? Kvind dit nogal een groffe designfout.
ik moet zeggen dat de modellen die ik nu heb er geen last van hebben. Die komen beide uit februari. Die ik eerst had kwamen uit juli.pSycho-Y2K schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:53:
Wat zou ik moeten doen?
Maakt Dell wel 2005FPW's die niet inbranden? Kvind dit nogal een groffe designfout.
Dank je, had het al ook voor mezelf even ingesteld gisteren. Het blijkt nog wel mee te vallenOxi schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:13:Dit is geen inbranden (ik heb het ook), maar stel eens in dat je monitor uit gaat na 10min van inactiviteit, of zet 'm eens uit als je gaat eten ofzo. Dat zal al veel schelen, sinds ik dit ingesteld heb is het nagenoeg weg. Ook op het einde van een dag.
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Haha, ze dreunen dus een standaard verhaaltje op, dit zeiden ze ook tegen mij (wordt niet verzonden voor de 29ste) en ook ik zou zsm teruggebeld worden (wacht al een uur ondertussen)Moriaty schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:23:
ik heb gebeld. Vertraging zou 19 dagen zijn. Ik wacht vandaag een maand. Nog geen verandering waar te nemen bij de (finse?) afleveringsdatum. Zou worden teruggebeld.
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 33616 op 19-09-2005 15:29]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details