Heeft al iemand iets gehoord over de levering? Zie dat op 15 april 4 auto's op kenteken zijn gezet bij RDW...
In de Facebook groep zijn er mensen die aanstaande maandag de auto kunnen ophalen.pp1984 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:53:
Heeft al iemand iets gehoord over de levering? Zie dat op 15 april 4 auto's op kenteken zijn gezet bij RDW...
https://www.facebook.com/groups/LynkCoForum/?ref=share
Ik kreeg onderstaande antwoord op mijn vraag over de administratiekosten:
Als een ander aansprakelijk is betaal je neem ik aan dus niets.
Blijft dus een beetje de vraag hoe je aantoont wie schade heeft gereden: de vaste gebruiker of de huurder, moet je dan iedere keer foto’s maken van de hele auto?Tof dat je ons een bericht hebt gestuurd met je vragen.
Het bedrag van €500,--is een maximaal bedrag. M.a.w. als de schade €200,-- is dan betaal je dat bedrag. Is de schade €600,-- dan betaal je €500,--
Hetzelfde geldt voor degene die de auto leent en dan schade maakt. Met dit verschil dat het maximale bedrag dan €1000,-- is.
Als de schade wordt aangericht door een andere weggebruiker gelden de gebruikelijke regels.
Als een ander aansprakelijk is betaal je neem ik aan dus niets.
[ Voor 18% gewijzigd door Oizo1981 op 21-04-2021 21:19 ]
Als je een auto verhuurt, doe je er verstandig aan om de toestand voor en na goed te registreren.
Dat kost tijd en moeite. Het is een van de redenen dat ik zelf die optie niet zo interessant vind.
Dat kost tijd en moeite. Het is een van de redenen dat ik zelf die optie niet zo interessant vind.
Volgens mij is dat met wanneer de schade is gereden ook wel redelijk gedekt met al die camera's, sensoren en software. Vermoed overigens ook dat daarom 1 van die camera's naar binnen gericht staat -- ivm verhuurgebeuren en het in de gaten kunnen houden enzo.
Dat of China kijkt graag met ons mee, kan ook.
Ik maak gebruik van een gedeelde auto voor mijn werk met digitale sleutel in een app. Voordat je de auto opent krijg je dan een overzicht met bekende schades en als je de app opent accepteer je die. Als nadien nieuwe schades zijn komen die voor jouw risico. Ik neem aan dat de app van Lynk & Co op dezelfde manier werkt.
Voor huurders vind ik het eigen risico van € 1.000 wel erg fors. Bij de meeste huurauto’s kun je dit afkopen en is het maar n paar honderd euro. Dat is niet erg aantrekkelijk.
Voor huurders vind ik het eigen risico van € 1.000 wel erg fors. Bij de meeste huurauto’s kun je dit afkopen en is het maar n paar honderd euro. Dat is niet erg aantrekkelijk.
[ Voor 22% gewijzigd door Oizo1981 op 21-04-2021 22:22 ]
Maar wie wil er huren bij 1000 euro eigen risico?pushnoi schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:02:
Volgens mij is dat met wanneer de schade is gereden ook wel redelijk gedekt met al die camera's, sensoren en software. Vermoed overigens ook dat daarom 1 van die camera's naar binnen gericht staat -- ivm verhuurgebeuren en het in de gaten kunnen houden enzo.
De meeste autoverhuurders hanteren standaard een eigen risico van 500 tot 1000 euro.
Ja geen idee, ik iig niet =)meermarco schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:07:
[...]
Maar wie wil er huren bij 1000 euro eigen risico?
Normaal kun je dat ook afkopen (voor astronomische bedragen). Ik heb zelf zo'n doorlopende autohuurverzekering, maar ik vermoed dat die niet geldig is voor deze constructie. Hoe dan ook -- als ik deze auto neem zal ik hem toch niet gaan verhuren, dus op zich maakt het niet uit.
Ik moet me nog wel even over die 500 eigen risico administratiekosten heenzetten, die vind ik toch wel erg fors. Dat wordt alle krasjes opsparen en niet melden totdat ie ingeleverd wordt en dan 500 lappen vermoed ik.
[ Voor 14% gewijzigd door pushnoi op 22-04-2021 08:43 ]
Zo werkt het niet en de kosten zijn per schade. Twee krassen achter elkaar kunnen nog wel eens onder dezelfde schade vallen, maar aan beide kant van de auto een kras wordt erg lastig om niet separaat te zien.pushnoi schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:42:
[...]
Ik moet me nog wel even over die 500 eigen risico administratiekosten heenzetten, die vind ik toch wel erg fors. Dat wordt alle krasjes opsparen en niet melden totdat ie ingeleverd wordt en dan 500 lappen vermoed ik.
Mijn ervaring met lease auto's is dat er overigens niet zo streng naar gekeken wordt. Toen ik mijn auto kreeg noemde hij wel 10 schades op, maar toen ik hem een jaar later inleverde stond er niets op het formulier

Ik zie op internet dat die best duur zijn. 4 a 5 euro per dag. Of zijn dat de kortlopende?pushnoi schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:42:
[...]
Ik heb zelf zo'n doorlopende autohuurverzekering, maar ik vermoed dat die niet geldig is voor deze constructie.
Ik zie ook dat sommige creditcards eigen risico dekken. Vaak wel de wat duurdere kaarten, maar een kaartbijdrage is nog altijd veel lager dan dit soort premies.
Juist. Iets vertelt me ook dat dit niet je reguliere lease maatschappij is... zoals ik eerder al ergens meldde vermoed ik dat ze deze auto's niet all-risk verzekerd krijgen in verband met die huurconstructie en dus waarschijnlijk zelf het risico dragen. Verklaart ook dat hoge eigen risico.Deveon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:55:
[...]
Zo werkt het niet en de kosten zijn per schade. Twee krassen achter elkaar kunnen nog wel eens onder dezelfde schade vallen, maar aan beide kant van de auto een kras wordt erg lastig om niet separaat te zien.
Mijn ervaring met lease auto's is dat er overigens niet zo streng naar gekeken wordt. Toen ik mijn auto kreeg noemde hij wel 10 schades op, maar toen ik hem een jaar later inleverde stond er niets op het formulier
De mijne was iets van 60 voor een jaar. Maar die zijn niet meer te krijgen dankzij Brexit. Nadat mijn verzekering afgelopen is kan ik hem ook niet meer verlengen helaas.t_captain schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:14:
[...]
Ik zie op internet dat die best duur zijn. 4 a 5 euro per dag. Of zijn dat de kortlopende?
Ik zie ook dat sommige creditcards eigen risico dekken. Vaak wel de wat duurdere kaarten, maar een kaartbijdrage is nog altijd veel lager dan dit soort premies.
EDIT: ik vraag me nou trouwens af of ik diezelfde club zou kunnen aanschrijven bij die 500 euro eigen risico... gevalletje too good to be true gok ik =)
[ Voor 5% gewijzigd door pushnoi op 22-04-2021 09:27 ]
Het zegt natuurlijk niks maar heb ergens een slecht gevoel omtrent het eigen risico gedeelte...
Als het geen "all risk" is kunnen ze nog wel eens nauw gaan letten op schades, en dan met 500 EUR per stuk... dat tikt aardig aan. 1000 EUR eigen risico voor members zonder auto is ook wel heftig hoor, vraag me af of men die gok wil nemen...
We gaan het wel zien, heb me begin januari op de lijst gezet dus moet waarschijnlijk nog heel lang gaan wachten.
Betreft verzekeringen, heeft AMEX niet een huur auto verzekering? wel een prijzige kaart maar had er vroeger altijd een voor m'n werk.
Als het geen "all risk" is kunnen ze nog wel eens nauw gaan letten op schades, en dan met 500 EUR per stuk... dat tikt aardig aan. 1000 EUR eigen risico voor members zonder auto is ook wel heftig hoor, vraag me af of men die gok wil nemen...
We gaan het wel zien, heb me begin januari op de lijst gezet dus moet waarschijnlijk nog heel lang gaan wachten.
Betreft verzekeringen, heeft AMEX niet een huur auto verzekering? wel een prijzige kaart maar had er vroeger altijd een voor m'n werk.
[ Voor 13% gewijzigd door Raylan op 22-04-2021 09:30 ]
Als je een grote pool aan auto's hebt, ga je die niet allemaal verzekeren. Dat is heel erg duur, en de schaderisico's vlakken uit.
Wat je in het algemeen wel doet, is zelf de primaire risico's dragen en een herverzekering afsluiten voor als de totale schadelast hoger is dan voorzien in een jaar.
Wat je in het algemeen wel doet, is zelf de primaire risico's dragen en een herverzekering afsluiten voor als de totale schadelast hoger is dan voorzien in een jaar.
Ik deel je zorgen idd. Ik had inmiddels trouwens ook antwoord op mijn vragen, maar dat was hetzelfde als wat iemand anders gepost had. Ik zal nog eens een mailtje die kant op gooien met de vraag of het per kras wordt beoordeeld.Raylan schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:28:
Het zegt natuurlijk niks maar heb ergens een slecht gevoel omtrent het eigen risico gedeelte...
Ik kwam net de volgende link tegen qua creditcards... geen idee of het lukt, maar als je bv die van ANWB zou pakken en daarmee het abonnement afneemt... wie weet =) Het is iig een goeie vervanging voor mijn aflopende verzekering.
EDIT: Ik zit de voorwaarden van de ANWB net door te lezen -- het zou maar zo wel eens kunnen werken. Afhankelijk van hoe Lynk & Co dit 'abonnement' wettelijk heeft dichtgetimmerd vermoedelijk. Als het een autohuurconstructie is zou het best eens kunnen werken..
[ Voor 11% gewijzigd door pushnoi op 22-04-2021 09:49 ]
Het is per schadeclaim, die kosten. Dus als iemand rond de auto fietst en alle hoekjes bekrast in 1x, dan lijkt mij dat gewoon 1 schadeDeveon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:55:
[...]
Zo werkt het niet en de kosten zijn per schade. Twee krassen achter elkaar kunnen nog wel eens onder dezelfde schade vallen, maar aan beide kant van de auto een kras wordt erg lastig om niet separaat te zien.

Ik heb overigens deze specifieke vraag ook bij ze open staan, hopelijk binnenkort reactie
Klopt, maar toon dat maar aan. Zeker als je het niet gemeld hebt maar bij inleveren bekend wordt. Ik zou zeker niet aanraden om alle schades op te sparen.rolandmegens schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:41:
[...]
Het is per schadeclaim, die kosten. Dus als iemand rond de auto fietst en alle hoekjes bekrast in 1x, dan lijkt mij dat gewoon 1 schade![]()
Ik heb overigens deze specifieke vraag ook bij ze open staan, hopelijk binnenkort reactie
Dit klinkt in ieder geval heel interessant. De kosten van de ING Platinumcard ten opzichte van de ING creditcard die ik nu heb zijn beperkt.pushnoi schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:39:
[...]
EDIT: Ik zit de voorwaarden van de ANWB net door te lezen -- het zou maar zo wel eens kunnen werken. Afhankelijk van hoe Lynk & Co dit 'abonnement' wettelijk heeft dichtgetimmerd vermoedelijk. Als het een autohuurconstructie is zou het best eens kunnen werken..
Waar ik mogelijk een probleem zie is dat L&C het in de algemene voorwaarden 'administratiekosten' noemt. Als het ook zo door L&C in rekening wordt gebracht, accepteert de creditcardmaatschappij wellicht niet dat het om een 'eigen risico' gaat. Bij de ING Platinumcard wordt het ER gedekt tot € 500 per keer en € 2.500 per jaar.
Ja precies. Dat lijkt me wel een dingetje.... maar op zich vind ik het de moeite wel om het te proberen. Ik moet toch een vervanging hebben voor m'n doorlopende.Oizo1981 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:20:
[...]
Dit klinkt in ieder geval heel interessant. De kosten van de ING Platinumcard ten opzichte van de ING creditcard die ik nu heb zijn beperkt.
Waar ik mogelijk een probleem zie is dat L&C het in de algemene voorwaarden 'administratiekosten' noemt. Als het ook zo door L&C in rekening wordt gebracht, accepteert de creditcardmaatschappij wellicht niet dat het om een 'eigen risico' gaat. Bij de ING Platinumcard wordt het ER gedekt tot € 500 per keer en € 2.500 per jaar.
Zijn creditcards dan wel een toegestaan betaalmiddel? Als ik namelijk aan een bepaalde drempelwaarde kom bij mijn Knab AMEX dan is die gratis én kan ik punten sparen. De kosten voor Lynk met incasso's is veel lager. Je ziet eigenlijk alleen de Amerikaanse spelers inzetten op maandelijks via een creditcard betalen.
Sterker nog, volgens mij zijn ze het enige betaalmiddel dat je kunt gebruiken.Deveon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:39:
Zijn creditcards dan wel een toegestaan betaalmiddel? Als ik namelijk aan een bepaalde drempelwaarde kom bij mijn Knab AMEX dan is die gratis én kan ik punten sparen. De kosten voor Lynk met incasso's is veel lager. Je ziet eigenlijk alleen de Amerikaanse spelers inzetten op maandelijks via een creditcard betalen.
In dat opzicht is het gewoon autohuur. Die betaal je ook per creditcard. Verhuurders vinden dat prettig omdat ze ze authorisaties kunnen maken en de eindafrekening daaruit halen. Het geeft een stuk betalingszekerheid.
Goede vraag. Want ook bij abn:
Met de Eigen Risico Autohuurverzekering op uw ABN AMRO Gold Card heeft u een zorg minder bij het huren van een auto. Want als u uw huurauto betaalt met uw ABN AMRO Gold Card, is het eigen risico bij schade aan de huurauto automatisch verzekerd tot maximaal € 500,- per gebeurtenis.
Vraag me idd af of dit ook voor dit geldt. Is het huur of toch lease of?
Met de Eigen Risico Autohuurverzekering op uw ABN AMRO Gold Card heeft u een zorg minder bij het huren van een auto. Want als u uw huurauto betaalt met uw ABN AMRO Gold Card, is het eigen risico bij schade aan de huurauto automatisch verzekerd tot maximaal € 500,- per gebeurtenis.
Dat auto staat op de naam van Lynk, dus het lijkt mij huur... met lease/private lease is the auto wel op de naam van de lease rijder.meermarco schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:50:
Goede vraag. Want ook bij abn:
Dus, dit zou een mooie kunnen wezen als het gebruikt mag worden.
nope, lease is gewoon langdurige huur. Auto staat evengoed op naam Arval/ING Car Lease/Athlon etc.
Deveon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:57:
[...]
Klopt, maar toon dat maar aan. Zeker als je het niet gemeld hebt maar bij inleveren bekend wordt. Ik zou zeker niet aanraden om alle schades op te sparen.
:strip_exif()/f/image/M6F7Ceo8kCQTSXibniuqnEh4.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron
Als of ABN of ING dit inderdaad dekt dan ga ik zeker die creditcard regelen
Enige vraag is inderdaad of ze moeilijk doen over het administratiekosten vs eigen risico
Enige vraag is inderdaad of ze moeilijk doen over het administratiekosten vs eigen risico
Interessante factor in de "eigen risico" discussie, is wat er wel of niet als schade wordt geteld. Als je een paar jaar met een auto rijdt, dan zal deze sporen van slijtage vertonen. Er is een grijs gebied. Dat hebben ze netjes met een handleiding vastgelegd:
https://owscd.lynkco.com/...-guideline_nl.ashx?rev=-1
https://owscd.lynkco.com/...-guideline_nl.ashx?rev=-1
Op het kentekenbewijs van mijn private lease auto staat toch echt mijn naam..t_captain schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:03:
nope, lease is gewoon langdurige huur. Auto staat evengoed op naam Arval/ING Car Lease/Athlon etc.
Dat is alleen bij financial lease (= financiering, evt met restwaardegarantie) het geval. Bij operationele lease is de leasemaatschappij te kentekenhouder. Wegenbelasting, verzekeringsplicht etc liggen ook bij de kentekenhouder.Deveon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:15:
[...]
Op het kentekenbewijs van mijn private lease auto staat toch echt mijn naam..
Bij de duurdere credit-cards (dus niet de goedkoopste basic card) zit denk ik altijd een verzekering voor eigen risico bij met de credit-card betaalde autohuur. Bij de ANWB/Visa credit-card is het als volgt geformuleerd: "Eigen Risico Autohuurverzekering: samengevat is het eigen risico bij schade aan een huurauto, die u volledigrolandmegens schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:13:
Als of ABN of ING dit inderdaad dekt dan ga ik zeker die creditcard regelen![]()
met uw Card heeft betaald, verzekerd tot maximaal € 750,- bij de ANWB Silver Card en tot maximaal € 1.500,-
bij de ANWB Gold Card"
Omdat Lynk de maandbetalingen viia de credit-card laat lopen voldoet dit dus aan de voorwaarden. Zoals onder meer @Oizo1981 en @rolandmegens al schreven gaat het er om of deze "administratiekosten" als ER worden gezien door de credit-card maatschappij. Het is zeker waard om dit goed uit te (laten) zoeken en vast te leggen, want het kan om veel geld gaan.
Tussendoor even wat goed nieuws😀
Zojuist gebeld dat mijn auto gereed is en ik mocht een datum kiezen.
Uiteraard de eerstvolgende mogelijkheid gedaan, dus over precies een week ben ik dan aan de beurt en is mijn voorpret voorbij.
1e betaling wordt op de dag van afhalen overigens afgeschreven mocht iemand zich dat nog afvragen
Uiteraard de eerstvolgende mogelijkheid gedaan, dus over precies een week ben ik dan aan de beurt en is mijn voorpret voorbij.
1e betaling wordt op de dag van afhalen overigens afgeschreven mocht iemand zich dat nog afvragen
Veel plezier alvast met de car! Je geeft aan bij ophalen, moet je de auto ophalen of is ook de keus om de auto af te laten leveren. Woon namelijk niet om de hoek en AMS is 150 KM.GD020 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 15:57:
Leuk voor je @GD020 ! Veel plezier ermee gewenst. Ik neem aan dat die eerste betaling dan via je credit-card wordt verrekend?!
Bij mijn PL bleef de auto op naam van de leasemaatschappijRaylan schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:00:
[...]
Dat auto staat op de naam van Lynk, dus het lijkt mij huur... met lease/private lease is the auto wel op de naam van de lease rijder.
Dus, dit zou een mooie kunnen wezen als het gebruikt mag worden.
[ Voor 0% gewijzigd door t_captain op 22-04-2021 18:18 . Reden: fix quotes ]
Dankjewel!,Bobr schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:57:
[...]
Veel plezier alvast met de car! Je geeft aan bij ophalen, moet je de auto ophalen of is ook de keus om de auto af te laten leveren. Woon namelijk niet om de hoek en AMS is 150 KM.
Ik kreeg te horen dat de auto klaar zou staan bij hun club aan het Rokin.
Omdat ik hier 15 min vandaan woon en tevens ook werk in het centrum van Amsterdam, heb ik hier ook mee ingestemd.
Niet doorgevraagd of deze ook afgeleverd kon worden
Jazeker, de kaart die je hebt opgegeven tijdens het bestellen.mariusjh schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:44:
Leuk voor je @GD020 ! Veel plezier ermee gewenst. Ik neem aan dat die eerste betaling dan via je credit-card wordt verrekend?!
Voor zover ik weet gaat alles met creditcard en accepteren ze ook geen pinpas
Supertof, gefeliciteerd!GD020 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 15:57:
Ik was ook 1 van de eerste met inschrijven alleen is 2 weken geleden mijn order geannuleerd vanwege een creditcheck. Inmiddels de papieren van deze maatschappij binnen, het vreemde is dat er geen inzage mogelijk is omdat er geen gegevens bekend zijn. Snap nog steeds niet waarom ik ben afgewezen, de creditmaatschappij ook niet....
Denk nog steeds aan het feit we sinds een jaar een nieuwbouwhuis hebben en de WOZ van 2019 of 2020 nog niet volledig geregistreerd staat.
Hoop nog steeds op een herkeuring o.i.d. en dat ik mijn plek dat niet kwijt ben, maar gezien de chaotische administratie en communicatie bij L&C.......
Gisteren helaas pas ingeschreven en een proefrit aangevraagd. Binnen een paar uur werd ik gebeld voor het maken van een afspraak (voor de proefrit dan). 4 juli! Ze hebben het goed druk.
Ik heb gelijk even geïnformeerd hoe het ervoor stond met het uitleveren en kreeg een wat warrig verhaal. De contracten die goed waren gekeurd konden binnen 48 uur geleverd worden zei ze. Maar hoe lang het hele proces van aanvragen tot sleutels duurde gaf ze niet echt antwoord op. Alleen dat dat waarschijnlijk eerder is dan de proefrit. Ben benieuwd hoeveel er besteld zijn, er lijkt flink wat animo te zijn.
Ik heb gelijk even geïnformeerd hoe het ervoor stond met het uitleveren en kreeg een wat warrig verhaal. De contracten die goed waren gekeurd konden binnen 48 uur geleverd worden zei ze. Maar hoe lang het hele proces van aanvragen tot sleutels duurde gaf ze niet echt antwoord op. Alleen dat dat waarschijnlijk eerder is dan de proefrit. Ben benieuwd hoeveel er besteld zijn, er lijkt flink wat animo te zijn.
Nog iets dat me te binnen schoot, een soort complottheorie.
Het is al een tijd mogelijk om in te schrijven, er zal een flinke lijst met wachtenden zijn. Dat zorgt natuurlijk voor een stuwmeer aan geïnteresseerden en aanvragen. Ik vraag me af of, wanneer al die geinteresseerden een auto in ontvangst krijgen en 10% binnen 6 maanden opzegt, die auto's ook allemaal weer verhuurd kunnen worden. Dat is uiteraard een groot risico voor Lynk&Co. ze op een andere markt wegzetten zal ook niet eenvoudig zijn gezien de regelgeving etc.
Wellicht een overweging die ze doen..
Het is al een tijd mogelijk om in te schrijven, er zal een flinke lijst met wachtenden zijn. Dat zorgt natuurlijk voor een stuwmeer aan geïnteresseerden en aanvragen. Ik vraag me af of, wanneer al die geinteresseerden een auto in ontvangst krijgen en 10% binnen 6 maanden opzegt, die auto's ook allemaal weer verhuurd kunnen worden. Dat is uiteraard een groot risico voor Lynk&Co. ze op een andere markt wegzetten zal ook niet eenvoudig zijn gezien de regelgeving etc.
Dat is inderdaad een risico. Ik ben ook benieuwd of ze hem daarom ook aan LM leveren, zodat ze gegarandeerd een aantal jaar rondrijden. Bij Leaseplan staat hij op de site, maar het is nog steeds een beetje vaag of en wanneer hij geleverd gaat worden.El Polo Diablo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:35:
Op 6-4 kreeg ik de datum 7-5. Die moest ik annuleren. Op 12-4 kreeg ik een de datum 27-5.El Polo Diablo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 06:51:
Gisteren helaas pas ingeschreven en een proefrit aangevraagd. Binnen een paar uur werd ik gebeld voor het maken van een afspraak (voor de proefrit dan). 4 juli! Ze hebben het goed druk.
Nu zitten ze dus in juli te plannen. Er worden dus 3 tot 5 dagen aan proefritten gepland per dag. Hoeveel demo's hebben ze in gebruik?
Nu zal iedereen nieuwe auto's krijgen, maar uiteindelijk zullen er steeds meer gebruikte auto's beschikbaar worden voor nieuwe klanten. Zelf sta ik ook op de lijst maar heb hem alleen van de zomer nodig, daarna ga ik hem denk ik weer opzeggen waardoor ik gewoon een zeer voordelige huurauto heb voor de zomervakantie.El Polo Diablo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:35:
In eerste instantie had ik nog de verwachting om hem langer uit te houden en beschikbaar te stellen voor verhuur, maar mijn vermoeden is dat dit niet gaat lonen.en mag de volgende er mee gaan rijden naar één of twee maanden gebruik.
Lees al een tijdje mee en heb volgens mij wat antwoorden op vragen. Ik heb op 24-10 de 01 in blauw gereserveerd en kreeg ook op 20-04 een mail om te mogen bestellen met levering in mei. Moet nu wachten op de kredietcheck en daarna het telefoontje voor de afspraak.
Proefritten
Ze hadden maar 2 demoauto's tijdens mijn proefrit op 26-03. Ik kreeg een speciale uitnodiging, omdat ik eerder met klantenservice erover had gesproken. Daarna heb ik ook een mail gehad voor de reguliere proefritten (zag dat veel mensen die niet hebben ontvangen). De proefrit is zeer goed bevallen, alleen infotainment (vooral navigatie) vond ik wat traag. Rij nu een eGolf.
Aflevering
Je kan voor nu alleen kiezen voor ophalen bij de club in Amsterdam of een pop-up locatie in Rotterdam. Staat in het leveringsbeleid en is telefonisch bevestigd.
Verzekering
In de voorwaarden staat een linkje naar de verzekeringsvoorwaarden. De auto is verzekerd bij Allianz.
Kredietcheck
In het privacybeleid staat beschreven dat de kredietcheck in Nederland via Experian verloopt. Je kan eventueel je gegevens daar gratis opvragen.
Proefritten
Ze hadden maar 2 demoauto's tijdens mijn proefrit op 26-03. Ik kreeg een speciale uitnodiging, omdat ik eerder met klantenservice erover had gesproken. Daarna heb ik ook een mail gehad voor de reguliere proefritten (zag dat veel mensen die niet hebben ontvangen). De proefrit is zeer goed bevallen, alleen infotainment (vooral navigatie) vond ik wat traag. Rij nu een eGolf.
Aflevering
Je kan voor nu alleen kiezen voor ophalen bij de club in Amsterdam of een pop-up locatie in Rotterdam. Staat in het leveringsbeleid en is telefonisch bevestigd.
Verzekering
In de voorwaarden staat een linkje naar de verzekeringsvoorwaarden. De auto is verzekerd bij Allianz.
Kredietcheck
In het privacybeleid staat beschreven dat de kredietcheck in Nederland via Experian verloopt. Je kan eventueel je gegevens daar gratis opvragen.
[ Voor 5% gewijzigd door InComrad op 24-04-2021 14:26 ]
Ik heb contact gehad met ABN met de vraag of hun Gold Card, ondanks de andere verwoording, wel deze eigen risico zullen dekken. Hun klantenservice kan dit niet beantwoorden, dus zij hebben mij doorgezet naar icscards met de vraag. Die heb ik zojuist gemailt, dus hopelijk krijg ik binnenkort de bevestiging dat de creditcard dit inderdaad gewoon dekt.
Heeft 1 van jullie toevallig deze vraag bij ING gesteld?
Heeft 1 van jullie toevallig deze vraag bij ING gesteld?
Oh ben benieuwd wat ICS zegt. Wat betreft kredietcheck. Je krijgt toch geen BKR met dit model?
Kort terugkomend op de creditcheck discussie, dank @InComrad voor het vinden van Experian als creditcheck bedrijf. In Experian's privacy statement noemen ze "Negatieve betaalregistraties", "Voorgaande zoekopdrachten voor kredietaanvragen", en "Identificatiegegevens" als informatie die ze over personen verzamelen uit verschillende bronnen. (Meer info onder punt 4 hier.)CHARN schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:53:
[...]
Zojuist gevraagd en kreeg het volgende antwoord:
"Onze partner die de creditcheck uitvoert kijkt o.a. naar netto inkomen, betaalgeschiedenis en eventuele schulden/leningen. Jouw adres zal dan ook geen invloed hebben op een eventuele goedkeuring of afkeuring van de creditcheck."
Ik zie niet zo snel hoe ze informatie als netto inkomen hieruit afleiden. Het BKR staat ook niet specifiek genoemd als bron.
Vandaag een proefrit gehad, prima auto, kom maar op!InComrad schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:41:
Lees al een tijdje mee en heb volgens mij wat antwoorden op vragen. Ik heb op 24-10 gereserveerd en kreeg ook op 20-04 een mail om te mogen bestellen met levering in mei. Moet nu wachten op de kredietcheck en daarna het telefoontje voor de afspraak.
Proefritten
Aflevering
Verzekering
Kredietcheck
In het Privacybeleid staat beschreven dat dit in Nederland via Experian verloopt. Je kan eventueel je gegevens daar gratis opvragen.
Nagevraagd, ze hebben nu nog steeds 2 demo auto’s....
[ Voor 58% gewijzigd door Peter Vinke op 23-04-2021 16:45 ]
Solar 2340WP | 9xBYD 260P6-36 | SolarEdge SE2200.
Dan worden er per dag 30 tot 50 proefritten ingepland -> oplopende wachtrij
[ Voor 17% gewijzigd door t_captain op 23-04-2021 17:28 ]
Heeft iemand al de beide kleuren gezien en daar ook foto’s van gemaakt?
Van zwart kom ik eigenlijk geen foto’s tegen.
De foto’s van blauw zijn erg donker dus kan moeilijk inschatten hoe deze kleur is.
Van zwart kom ik eigenlijk geen foto’s tegen.
De foto’s van blauw zijn erg donker dus kan moeilijk inschatten hoe deze kleur is.
:strip_exif()/f/image/fY8t9PWGqN4eh9oC0rqWGKxm.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze was onlangs gepost in de Lynk & Co facebook groep.
Op Instagram een post van Geely uncut met beelden van auto's die op de boot richting Europa gaan met ook veel zwarte.
https://www.instagram.com...xre/?igshid=173mi3r6ltdf9
[ Voor 17% gewijzigd door josdeenen op 24-04-2021 09:29 ]
Ik zie net dat op de site van directlease, dat je al een offerte kan opvragen voor de 01.
Overigens kost de 01 hier fors meer per maand
O.b.v. 60 maanden en 15.000km per jaar, is de prijs €664,- p/m.
Als je de looptijd aanpast naar 12 maanden zit je al op een prijs van €1355,- p/m.
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen als je de auto’s kunt blijven bestellen bij LYNK voor slechts €500,-
Overigens kost de 01 hier fors meer per maand
O.b.v. 60 maanden en 15.000km per jaar, is de prijs €664,- p/m.
Als je de looptijd aanpast naar 12 maanden zit je al op een prijs van €1355,- p/m.
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen als je de auto’s kunt blijven bestellen bij LYNK voor slechts €500,-
Van de week een mailtje gekregen dat ik de bestelling kon bevestigen en dat ze hun best doen om in mei te leveren!
Had me in januari ingeschreven trouwens!
Heb de zwarte besteld!
Heb de zwarte besteld!
www.instagram.com/thomas.bartelds
Ik heb de informatie over mezelf eens opgevraagd. Gratis en binnen 1 dag ontvangen. Geen negatieve registraties dus dat lijkt wel goed te zitten. Er zit een hele lijst bij van eerdere online aankopen met Klarna en AfterPay en informatie over energie- en telefoonabonnementen. Ook info over gerechtelijke uitspraken of curatel als dat van toepassing zou zijn.CHARN schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:04:
[...]
Kort terugkomend op de creditcheck discussie, dank @InComrad voor het vinden van Experian als creditcheck bedrijf. In Experian's privacy statement noemen ze "Negatieve betaalregistraties", "Voorgaande zoekopdrachten voor kredietaanvragen", en "Identificatiegegevens" als informatie die ze over personen verzamelen uit verschillende bronnen. (Meer info onder punt 4 hier.)
Ik zie niet zo snel hoe ze informatie als netto inkomen hieruit afleiden. Het BKR staat ook niet specifiek genoemd als bron.
ICS stuurt me weer naar de ABN verzekerings afdeling. Die kan je niet per mail bereiken, dus die zal ik maandag proberen te bellen.meermarco schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:54:
Oh ben benieuwd wat ICS zegt. Wat betreft kredietcheck. Je krijgt toch geen BKR met dit model?
In toenemende mate ben ik eigenlijk verbaasd over dit gedoe met de credit-card. In feite is het enige dat telt dat er genoeg bestedingsruimte is op de credit-card om de maandelijkse bijdrage te kunnen boeken. Het is eerder gezegd: het gaat hier om een maandelijks bedrag van € 500, (evt aan te vullen met de maximale "administratiekosten" van eveneens € 500 voor schade). Lynk krijgt zijn geld van de credit-card maatschappij. Deze laatste moet ervoor zorgen dat de cardhouder hén betaald. Lynk is dus verzekerd van de maandelijkse inkomsten zodra deze op de credit-card geboekt zijn. Er is een klein risico dat de credit-card maatschappij de afboeking weigert vanwege saldo overschrijding oid.Oizo1981 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:43:
[...]
Ik heb de informatie over mezelf eens opgevraagd. Gratis en binnen 1 dag ontvangen. Geen negatieve registraties dus dat lijkt wel goed te zitten. Er zit een hele lijst bij van eerdere online aankopen met Klarna en AfterPay en informatie over energie- en telefoonabonnementen. Ook info over gerechtelijke uitspraken of curatel als dat van toepassing zou zijn.
Vind het maar vreemd dat ik me heb ingeschreven via de website zodra het kon. September of Oktober. En dat ik nog niks gehoord heb. En sommige net een maandje of wat en de auto spoedig kunnen afhalen. Bizar
En voor wie echt wilt weten wanneer er wat te verwachten valt, hier het vaarschema van het schip waar de auto’s op staan.josdeenen schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:53:
[Afbeelding]
Deze was onlangs gepost in de Lynk & Co facebook groep.
Op Instagram een post van Geely uncut met beelden van auto's die op de boot richting Europa gaan met ook veel zwarte.
https://www.instagram.com...xre/?igshid=173mi3r6ltdf9
https://www.hoeghautoline...sel=ASIA&toDate=undefined
Volgens het schema is de boot 4 juni in Zeebrugge en 8 juni in Amsterdam.
P.s ik zie dat er niet zoveel gebeurd als er op de link wordt geklikt. De naam is Hoegh Asia en als je de datum van vandaag invult krijg je het vaarschema te zien.
[ Voor 12% gewijzigd door El Polo Diablo op 25-04-2021 08:33 ]
Mazzelaar! hier ook januari maar nog niks gehoord, hoop echt dat ik bij de juni levering zit.TQAirstrike schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:04:
Van de week een mailtje gekregen dat ik de bestelling kon bevestigen en dat ze hun best doen om in mei te leveren!
Heb de zwarte besteld!
Ondertussen heb ik ook mijn gegevens ontvangen en mijn private lease auto + BKR-registratie staat er helemaal niet op.
Als ik mijn gegevens zie lijkt het niet te gaan om het voorkomen van overkredietering, maar dat ze het alleen gebruiken om fraude en andere problemen (gerechtelijke uitspraken, negatieve registraties, onder curatele) op te sporen.
Als ik mijn gegevens zie lijkt het niet te gaan om het voorkomen van overkredietering, maar dat ze het alleen gebruiken om fraude en andere problemen (gerechtelijke uitspraken, negatieve registraties, onder curatele) op te sporen.
Hoe kan het nou dat sommigen pas in januari bestellen en hem al snel krijgen. En eerdere bestellingen veel later. Heeft iemand de logica hierachter al duidelijk? Eerst mensen in de stad of steden met meer dan xxx.xxx bewoners?
Geen logica. Mag ik vragen welke regio je woont ? Zelf zoals aangegeven Enschede en eind oktober ingeschreven en afgelopen dinsdag definitief de auto mogen reserveren voor levering begin mei. Hopelijk volgende week de afleverafspraak als ik wel door krediekcheck kom en niet gezeik krijg zoals andere.meermarco schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:02:
Hoe kan het nou dat sommigen pas in januari bestellen en hem al snel krijgen. En eerdere bestellingen veel later. Heeft iemand de logica hierachter al duidelijk? Eerst mensen in de stad of steden met meer dan xxx.xxx bewoners?
Voor degenen die al zo gelukkig zijn dat ze wat mogen bestellen -- hebben jullie nog extra voorwaarden oid kunnen ontdekken op jullie contracten en zo ja -- welke?
Misschien zoeken we er te veel achter en is het "first come first serve" scenario mislukt en zitten ze nu uit een excel te werken die ongeveer klopt naar hun beredenering.
Ze hebben best veel tijd gestopt in de marketing maar alles er naast is natuurlijk verre van soepel, voorwaarden/levering/communicatie etc.
Ben nog steeds erg benieuwd!
Edit: Woon overigens dichtbij de Club in Amsterdam en heb begin januari besteld. Denk niet dat regio de doorslag is...
Ze hebben best veel tijd gestopt in de marketing maar alles er naast is natuurlijk verre van soepel, voorwaarden/levering/communicatie etc.
Ben nog steeds erg benieuwd!
Edit: Woon overigens dichtbij de Club in Amsterdam en heb begin januari besteld. Denk niet dat regio de doorslag is...
[ Voor 14% gewijzigd door Raylan op 26-04-2021 10:50 ]
Weet iemand of koelen/verwarmen van de auto op afstand een optie is die er op zit. Ik vond op de website onderstaande maar geen idee wat ECC afstandsbediening is.
- Automatische airconditioning (twee zones ECC) en handschoenenkastje met temperatuurregeling; ECC-afstandsbediening (plug-in hybride)
edit: Ik heb ze gebeld. Enthousiast word ik al van de klantenservice en klantvriendelijkheid. preheaten is mogelijk als de auto aan de lader staat. Ook nog even navraag gedaan over te verwachten levering. Hij zei dat ze de auto's vanaf juni gaan leveren, wat vreemd is want sommigen hebben hem al geleverd gekregen als ik hier zo lees. Ook wordt de creditcheck pas gedaan als er een auto voor je beschikbaar is, om het proces te versnellen zou je denken dat dit vooraf ook gedaan kan worden maar als argument gaf hij dat er toch nog wel wat mensen tussentijds afhaken.
- Automatische airconditioning (twee zones ECC) en handschoenenkastje met temperatuurregeling; ECC-afstandsbediening (plug-in hybride)
edit: Ik heb ze gebeld. Enthousiast word ik al van de klantenservice en klantvriendelijkheid. preheaten is mogelijk als de auto aan de lader staat. Ook nog even navraag gedaan over te verwachten levering. Hij zei dat ze de auto's vanaf juni gaan leveren, wat vreemd is want sommigen hebben hem al geleverd gekregen als ik hier zo lees. Ook wordt de creditcheck pas gedaan als er een auto voor je beschikbaar is, om het proces te versnellen zou je denken dat dit vooraf ook gedaan kan worden maar als argument gaf hij dat er toch nog wel wat mensen tussentijds afhaken.
[ Voor 48% gewijzigd door El Polo Diablo op 26-04-2021 11:49 ]
Zojuist de order bevestigd gekregen en deze week nemen ze contact op voor de aflevering😀Bobr schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:47:
[...]
Geen logica. Mag ik vragen welke regio je woont ? Zelf zoals aangegeven Enschede en eind oktober ingeschreven en afgelopen dinsdag definitief de auto mogen reserveren voor levering begin mei. Hopelijk volgende week de afleverafspraak als ik wel door krediekcheck kom en niet gezeik krijg zoals andere.
:strip_exif()/f/image/HLF8z83aJoFnRn7OH9P7JRJx.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb ook zojuist de order bevestiging ontvangen. Hoe weet jij dat ze deze week contact met je opnemen voor levering?Bobr schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:16:
[...]
Zojuist de order bevestigd gekregen en deze week nemen ze contact op voor de aflevering😀[Afbeelding]
Net even navraag gedaan. Jij gaf aan via FB volgens mij dat ook de Volvo dealer gaat leveren, klopt dat? Net zelf navraag gedaan en de Volvo dealer gaat niet leveren gaven ze aan.josdeenen schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:35:
[...]
Ik heb ook zojuist de order bevestiging ontvangen. Hoe weet jij dat ze deze week contact met je opnemen voor levering?
[ Voor 9% gewijzigd door Bob-r op 26-04-2021 15:00 ]
Ja dat klopt inderdaad! dat vertelde een kennis die bij Volvo Zwolle werkt mij.Bob-r schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:48:
[...]
Net even navraag gedaan. Jij gaf aan via FB volgens mij dat ook de Volvo dealer gaat leveren, klopt dat?
Ah kijk dat is waardevolle info. Heb zelf ook goed contact met de Volvo dealer hier in de buurt en zal ook eens pijlen. Jij gaf aan ook de bevestiging te hebben voor de auto, gaat het ook om een blauwe en kom je uit de buurt van Zwolle? Dan klopt het verhaal waarschijnlijk wel aardig qua aflevering dan.josdeenen schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:03:
[...]
Ja dat klopt inderdaad! dat vertelde een kennis die bij Volvo Zwolle werkt mij.
Er zit een haal en breng service inbegrepen dus je zal weinig met Volvo te maken hebbenBob-r schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:09:
[...]
Ah kijk dat is waardevolle info. Heb zelf ook goed contact met de Volvo dealer hier in de buurt en zal ook eens pijlen. Jij gaf aan ook de bevestiging te hebben voor de auto, gaat het ook om een blauwe en kom je uit de buurt van Zwolle? Dan klopt het verhaal waarschijnlijk wel aardig qua aflevering dan.
Ik woon inderdaad in de buurt van Zwolle, mijn plaatselijke Volvo dealer gaat het onderhoud van de Lynk & Co op zich nemen dus dat is erg prettig. ik krijg de zwarte versie, zou mooi zijn als we deze week al meer horen over leverdatum weet ik ook wanneer mijn auto de deur uit kan.Bob-r schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:09:
[...]
Ah kijk dat is waardevolle info. Heb zelf ook goed contact met de Volvo dealer hier in de buurt en zal ook eens pijlen. Jij gaf aan ook de bevestiging te hebben voor de auto, gaat het ook om een blauwe en kom je uit de buurt van Zwolle? Dan klopt het verhaal waarschijnlijk wel aardig qua aflevering dan.
Weet ik. Alleen de eerste auto’s worden opgehaald in Amsterdam en Rotterdam dus was even benieuwd hoe het vervolg ging.Deveon schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:12:
[...]
Er zit een haal en breng service inbegrepen dus je zal weinig met Volvo te maken hebben
Top! Dat gaf mijn Volvo dealer ook aan. Ze verzorgen service & onderhoud en wss dan ook de breng service van de auto. We zullen zien! Alvast veel plezier met de auto.josdeenen schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:15:
[...]
Ik woon inderdaad in de buurt van Zwolle, mijn plaatselijke Volvo dealer gaat het onderhoud van de Lynk & Co op zich nemen dus dat is erg prettig. ik krijg de zwarte versie, zou mooi zijn als we deze week al meer horen over leverdatum weet ik ook wanneer mijn auto de deur uit kan.
Weet iemand de afmetingen van de kofferbak? Deze oogt op de foto's niet super groot, zeker door de schuine klep.
466-1213 l bij een breedte van 1.005 meter
Ik heb voor de grao mijn oude 5-serie vergeleken. Die doet 500-16xx liter. Met achterbank rechtop en dekzeil dicht dus bijna even groot. Maar met de bank omlaag scheelt het ineens 400 liter. Ik denk dat hier de bescheiden lengte van de Lynk meespeelt. Qua maatvoering is het meer een X3 dan een 5.
Ik heb voor de grao mijn oude 5-serie vergeleken. Die doet 500-16xx liter. Met achterbank rechtop en dekzeil dicht dus bijna even groot. Maar met de bank omlaag scheelt het ineens 400 liter. Ik denk dat hier de bescheiden lengte van de Lynk meespeelt. Qua maatvoering is het meer een X3 dan een 5.
Het platleggen van de achterstoelen zou bij de 5 serie 1.5x zoveel toevoegen? Lijkt me niet dat die auto het dubbele aan beenruimte heeft tov de lynk en co. Die zit namelijk al best ruim. En van de lynk gaan de stoelen ook volledig plat.t_captain schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:08:
466-1213 l bij een breedte van 1.005 meter
Lijkt wel alsof de bwm dan iets anders meetelt, bv ook de beenruimte onder de platte stoelen, of bijvoorbeeld anders rekent met het naar voren zetten van de 2 voorste stoelen, of de ruimte daar tussenin ook mee telt
De auto is dik 30 cm langer.
Qua ruimtegebruik is een hoger model efficiënter: passagiers achterin hebben relatief meer ruimte omdat de vorm van de passagiersruimte meer aansluit bij die van je lichaam.
Maar in liters is die lange sloep groter.
Qua ruimtegebruik is een hoger model efficiënter: passagiers achterin hebben relatief meer ruimte omdat de vorm van de passagiersruimte meer aansluit bij die van je lichaam.
Maar in liters is die lange sloep groter.
hoi, ik mag die van mij op 4 mei ophalen in Rdam.
. weet iemand of je een fietsendrager ( niet op de trekhaak) ergens kunt bestellen? bijvoorbeeld zo een die op de achterklep past.. tips zijn welkom.
Veel plezier alvast! Die bestaan idd maar begin er niet aan! Dingen maken diepe krassen op je achterklep en eventueel de fiets tegen de klep aan met alle gevolgen van dien.bengelboz schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:29:
hoi, ik mag die van mij op 4 mei ophalen in Rdam.. weet iemand of je een fietsendrager ( niet op de trekhaak) ergens kunt bestellen? bijvoorbeeld zo een die op de achterklep past.. tips zijn welkom.
Je kan het evt op de dakdragers zetten?bengelboz schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:29:
hoi, ik mag die van mij op 4 mei ophalen in Rdam.. weet iemand of je een fietsendrager ( niet op de trekhaak) ergens kunt bestellen? bijvoorbeeld zo een die op de achterklep past.. tips zijn welkom.
Jij ook gebeld voor een afspraak vandaag? Hier 8 mei om 09:30 de auto in Amsterdam ophalen 😀 Het rare is dat ik ook gelijk nog een order bevestiging kreeg waar bij de eerste order bij Trekhaak: No stond er nu ineens Trekhaak:josdeenen schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:35:
[...]
Ik heb ook zojuist de order bevestiging ontvangen. Hoe weet jij dat ze deze week contact met je opnemen voor levering?
Ja (Gratis). Bij navraag dus blijkbaar echt een gratis trekhaak erbij... we zullen zien 8 mei maar mij hoor je niet klagen.
:strip_exif()/f/image/RiZcRYEQ3HRwxA2crOpcOmcj.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 48% gewijzigd door Bobr op 27-04-2021 16:44 ]
Gratis trekhaak zou wel heel mooi zijn! Hopelijk niet alleen voor de eerste leveringen...Bobr schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:26:
[...]
Jij ook gebeld voor een afspraak vandaag? Hier 8 mei om 09:30 de auto in Amsterdam ophalen 😀 Het rare is dat ik ook gelijk nog een order bevestiging kreeg waar bij de eerste order bij Trekhaak: No stond er nu ineens Trekhaak:
Ja (Gratis). Bij navraag dus blijkbaar echt een gratis trekhaak erbij... we zullen zien 8 mei maar mij hoor je niet klagen.
[Afbeelding]
Ik ben 2 weken geleden member geworden. Per toeval via mijn schoonzoon geattendeerd op deze auto omdat ik een Volvo XC40 phev wilde. Deze wordt ook pas aug/sept geleverd. Hoop dat Link&co ook in deze periode gaat uitleveren. Dus even geen Volvo besteld.
[ Voor 6% gewijzigd door Buis07 op 27-04-2021 17:26 ]
Ook vandaag gebeld en mag 7 mei ophalen. Bij mij helaas geen nieuwe orderbevestiging met trekhaak. Wel te horen gekregen dat de app nog niet beschikbaar is bij aflevering.
[ Voor 27% gewijzigd door InComrad op 27-04-2021 18:50 ]
Yes ook gebeld door L&C! Toch bijna de afspraak gemist doordat we Koningsdag aan het vieren waren🍻 maar goed gekomen. Ik ook 8 mei alleen dan in Rotterdam. Niet alsnog een bevestiging gehad met gratis trekhaak helaas. Zou mooi zijn als die bij jou er op zit.Bobr schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:26:
[...]
Jij ook gebeld voor een afspraak vandaag? Hier 8 mei om 09:30 de auto in Amsterdam ophalen 😀 Het rare is dat ik ook gelijk nog een order bevestiging kreeg waar bij de eerste order bij Trekhaak: No stond er nu ineens Trekhaak:
[Afbeelding]
Wanneer hadden jullie besteld? Voel toch beetje jaloezie nu :-) hoor maar niks. En was in de eerste week meteen ingeschreven.
Ik heb me op 21-10 ingeschreven. Ik snap je gevoel, ik zou gewoon via de chat even vragen. Ik werd daar altijd uiterst vriendelijk geholpenmeermarco schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:16:
Wanneer hadden jullie besteld? Voel toch beetje jaloezie nu :-) hoor maar niks. En was in de eerste week meteen ingeschreven.
Op de chat nagevraagd en daar zeggen ze dat ze dit bericht ook al hadden gezien maar dat het niet klopt. Is gewoon €40 per maand. Ze gingen dit uitzoeken.Bobr schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:26:
[...]
No stond er nu ineens Trekhaak:
[Afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Oizo1981 op 27-04-2021 20:09 ]
Haha, Lynk @ Co heeft tweakers.net dus ook gevonden. Misschien dat ze de vragen die hier leven gelijk kunnen beantwoorden!Oizo1981 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:07:
[...]
Op de chat nagevraagd en daar zeggen ze dat ze dit bericht ook al hadden gezien maar dat het niet klopt. Is gewoon €40 per maand. Ze gingen dit uitzoeken.
Solar 2340WP | 9xBYD 260P6-36 | SolarEdge SE2200.
Kan ook van de Facebook groep zijnPeter Vinke schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:51:
[...]
Haha, Lynk @ Co heeft tweakers.net dus ook gevonden. Misschien dat ze de vragen die hier leven gelijk kunnen beantwoorden!
Had een gemiste oproep van een 0800 nummer, kom er net achter dat dit Lynk en co was... morgen ochtend maar gelijk bellen, had hem vorige week al bevestigd. Woon in Zwolle en heb de zwarte besteld.
www.instagram.com/thomas.bartelds
Cool! Veel voorpret alvast! Vanwaar de keus Rotterdam?josdeenen schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:11:
[...]
Yes ook gebeld door L&C! Toch bijna de afspraak gemist doordat we Koningsdag aan het vieren waren🍻 maar goed gekomen. Ik ook 8 mei alleen dan in Rotterdam. Niet alsnog een bevestiging gehad met gratis trekhaak helaas. Zou mooi zijn als die bij jou er op zit.
Chat zegt steeds wat anders/onduidelijke info. Heb zelf steeds gelijk contact met L&C Zweden. Denk eerstelijns met basis info. Maar zoals gezegd gaat alles wat rommelig en zie het 8 mei wel.Oizo1981 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:07:
[...]
Op de chat nagevraagd en daar zeggen ze dat ze dit bericht ook al hadden gezien maar dat het niet klopt. Is gewoon €40 per maand. Ze gingen dit uitzoeken.
[ Voor 11% gewijzigd door Bobr op 27-04-2021 22:23 ]
Algemeen voor iedereen. Zelf ben ik altijd gelijk gebeld door L&C Zweden voor de order en aflever afspraak is dit bij jullie ook zo?Bobr schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:21:
[...]
Chat zegt steeds wat anders/onduidelijke info. Heb zelf steeds gelijk contact met L&C Zweden. Denk eerstelijns met basis info. Maar zoals gezegd gaat alles wat rommelig en zie het 8 mei wel.
31-10-2020. Heb je al eens contact gezocht met L&C?meermarco schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 19:16:
[ Voor 7% gewijzigd door Bobr op 27-04-2021 22:27 ]
Ja hier ook idd. Werd jij ook gebeld vanuit Zweden?InComrad schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:49:
Ook vandaag gebeld en mag 7 mei ophalen. Bij mij helaas geen nieuwe orderbevestiging met trekhaak. Wel te horen gekregen dat de app nog niet beschikbaar is bij aflevering.
Ze gebruiken inderdaad bij mij altijd het Zweedse nummer, maar dat zegt niets over hun locatie, want ze bellen gewoon vanuit MaastrichtBobr schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:30:
[...]
Ja hier ook idd. Werd jij ook gebeld vanuit Zweden?
Let op:
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Voor updates rondom leverdatums, bestellingen, etc. is er een apart topic: Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic.
Voor vragen over abonementen, zoals het opzeggen of overnemen daarvan, kan men hier terecht:
Het Lynk & Co Abonnement en overname Topic
Volgende onderwerpen moeten ook elders besproken worden:
Het grote "thuis laden van je EV" topic. / [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.