quote:
Dat is te begrijpen - je moet echter ook begrijpen dat onze huisregels nou eenmaal van jou eisen dat je dit wel opneemt.
Met duizenden actieve topics per week over heel het forum, is het onmogelijk voor ons om toe te staan dat je zomaar je vraag hier dumpt zonder zelf iets van inzet te tonen
quote:
Ik kan best begrijpen dat het fora veel te groot wordt als je alles wat toepassing heeft op windows server edities in het forum laat staan maar ik mag dan ook wel zeggen dat het forum 'software' niet echt leeger wordt hierdoor, je verhuist enkel het probleem naar een ander fora waar je uiteindelijk verschrikkelijk veel topics hebt die je in het andere fora niet hebt.
Mjah - we hebben op GoT nou eenmaal een verdeling gemaakt van welk onderwerp we in welk forum willen hebben - dat het topic van het ene drukke forum naar het ander drukke forum verplaatst wordt is inderdaad zo, maar doen we dat niet blijft het een heel druk forum "A", en een leeg forum "B" - dat is een nog veel slechter alternatief
Verder - in WOS mag je feitelijk alles bespreken wat direct met Windows te maken heeft, op server gebied is dat inderdaad voornamelijk alles omtrend AD, scripting e.d.

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.