Oneens met acties van een softe goederen-mod? Post het hier

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste
Acties:
  • 174.579 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Jammer, ik vraag het wel op een ander forum waar slimmere en behulpzamere users zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Haaglander schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:39:
Jammer, ik vraag het wel op een ander forum waar slimmere en behulpzamere users zijn.
:w Als jij je niet wenst aan te passen aan de gedragsnormen die hier gelden, jammer dan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Uhuh. OK dan. Succes.
Laat het even weten als je een antwoord hebt, dan voeg ik het even toe aan je topic. Erg nuttig voor de volgende die het dan met de search vindt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:28

momania

iPhone 30! Bam!

Haaglander schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:38:
[...]

Daar geloof ik niks van. Als er duizenden verschillende mogelijkheden zouden zijn had ik al veel eerder met dit probleem te maken gehad. :9
Niet, een BSOD hoeft niet snel op te treden, maar als deze dan optreed kan de oorzaak daarvan echt werkelijk vanalles zijn.

Maar goed, als je denkt dat je het op een ander forum wel lukt om een antwoord te kijken zonder verder info.. succes dan :w

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Niet online
F_J_K schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:51:
Uhuh. OK dan. Succes.
Laat het even weten als je een antwoord hebt, dan voeg ik het even toe aan je topic. Erg nuttig voor de volgende die het dan met de search vindt.
Ja, ik heb antwoord gekregen. Ik weet nu in welke richting ik het moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haaglander schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:34:
[...]
Anders geformuleerd: "wat zijn de mogelijke oorzaken van het feit dat je na de installatie van een bekend programma zo'n scherm krijgt en dat Windows XP niet meer wil opstarten?"

Alvast bedankt aan degenen die wel moeite doen een redelijk antwoord te geven. :)
Hoogstwaarschijnlijk zijn er bepaalde belangrijke dll's (windows of van derden) overschreven.:)
Vraag je je af, welke dan? tsja, hebben we toch meer info nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:04:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk zijn er bepaalde belangrijke dll's (windows of van derden) overschreven.:)
Vraag je je af, welke dan? tsja, hebben we toch meer info nodig :)
Klopt, ik kreeg van iemand te horen die hetzelfde had meegemaakt.

Het antwoord van maui71 is top, iig stukken beter dan het botte commentaar en krankzinnige suggesties die ik van anderen hier kreeg. Tot zo ver mijn feedback over de gang van zaken hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wordt mijn topic over het ontbreken van het icoon van het netwerkcentrum in het configuratiescherm gesloten??
Alle relevante info staat erbij, laat onderweg in het topic weten wat er wel en wat er niet gelukt is.
Het enige dat er niet in staat is wat ik er zelf aan gedaan heb.
Maar......... zo zijn er zoveel topics die niet aan deze voorwaarde voldoen en die worden niet gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:29:
Waarom wordt mijn topic over het ontbreken van het icoon van het netwerkcentrum in het configuratiescherm gesloten??
Alle relevante info staat erbij, laat onderweg in het topic weten wat er wel en wat er niet gelukt is.
Het enige dat er niet in staat is wat ik er zelf aan gedaan heb.
Maar......... zo zijn er zoveel topics die niet aan deze voorwaarde voldoen en die worden niet gesloten.
Omdat je wel een heel karige topicstart hebt. Je geeft alleen het probleem, niet wanneer het probleem is opgetreden. Ook niet wat voor systeem je gebruikt etc. :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit geval is het toch niet van belang hoeveel geheugen er in mijn PC zit of wat dan ook???
Dat het om Vista gaat is in dit geval toch voldoende???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:42:
In dit geval is het toch niet van belang hoeveel geheugen er in mijn PC zit of wat dan ook???
Dat het om Vista gaat is in dit geval toch voldoende???
Dat zou je er wel bij kunnen plaatsen ja. En er is zit nogal een verschil tussen Vista Business en Home Basic.

Daarnaast geef je zodra je wat meer informatie geeft, ook aan dat je inzet toont. Wat erg belangrijk is. Leg bijvoorbeeld uit wat er gebeurd is toen het icoontje weg ging, of je andere applicaties vlak daarvoor geinstalleerd hebt. Of een system restore naar een datum daarvoor geholpen heeft. Of je je policy's aangepast hebt etc.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt groot gelijk: er zit nogal verschil tussen de diverse Vista versie. Het doet er echter in dit geval niet toe hoe of wat.
In dit geval doet het er ook totaal niet toe wat voor systeem ik heb.

Verder als het dan van belang is om inzet te tonen en alles volgens de regels te doen, bekijk dan eens een aantal andere topics. Bekijk eens of zij aan de voorwaarden voldoen. En zo ja dan heb ik er totaal geen moeite mee als mijn topic gesloten wordt, maar er zijn vele topics die niet aan de gestelde eisen voldoen en die vrolijk open blijven. En daar gaat het mij om: er wordt met twee maten gemeten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Inderdaad wat ThunderNet hier al zegt - eigen inzet is toch echt heel belangrijk op GoT en jouw topic voldeed daar gewoon totaal niet aan. Nu zal het ongetwijfeld zo zijn dat er nog een heleboel andere topics zijn met net zo weinig inzet die wel open blijven, maar meestal heeft dat dan een andere reden (de replies zijn al interessanter, het topic is voor meer mensen nuttig dan alleen jij, er staat veel meer informatie in het topic, of wat dan ook) - uiteraard is het ook gewoon zo dat topics soms aan onze aandacht ontsnappen en dan blijven die dus ook open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie moet een topic interessant zijn? Ik zit met het probleem en zou graag een oplossing hebben.
Maar het is mij geheel duidelijk allemaal.
Mijn vraag ga ik wel ergens anders stellen en voor mij kan dit topic gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik gok voor iedereen, waaronder de topicstarter. GoT is namelijk niet bedoeld als helpdesk, maar als plek voor de gevorderde computergebruiker, zoals je ook in de 1e paragraaf van Registratievoorwaarden / korte FAQ kunt lezen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg sanfranjake zou ik hier alsnog om hulp kunnen vragen voor mijn probleem/uitdaging?
ik kom er alleen anders helaas niet uit.
aan de uitleg in mijn topic kon je toch in iedergeval zien dat ik het probeer als beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De toon van jouw postings, en daarbij het veelvuldige kicken van je topic met de melding dat je vandaag een oplossing MOET hebben (met de klemtoon door de hoofdletters nogal op de MOET) heb ik niet het idee dat je bekend bent met de regels hier.

Daarom heb ik je topic gesloten. Als jij een nette, overzichtelijke post in elkaar zet, zonder overbodige smilies, hoofdletters en leestekens, en ook wat geduldiger bent dan mag je die van mij best plaatsen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter kan ik het niet opstellen.
dat is alles wat ik van het probleem kan vertellen helaas.
en de smiles vond ik gewoon leuk om te laten zien dat ik met mijn handen in het haar zit.
Ik probeer ze er uit te laten.
ik denk dat het probleem zat in dat ik MOET lukken vandaag.
het was mee zo van....aaaah shit man het MOET me lukken vandaag.
niet als pressie middel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er een aantal dingen uitgelaten
ik denk dat het goed genoeg is zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
Moderator, waar is mijn post "[Vista/XP] dual boot probleem"? En dat terwijl ik nog expliciet vroeg om deze te laten staan? (3de keer dat u de post verwijdert) Teleurstellend! Ik heb reeds het ganse forum doorzocht en geen antwoord gevonden voor het probleem, vandaar mijn post... Ik begrijp niet wat er fout aan is; ik kan niet geloven dat mijn post in strijd is met dan ook maar één regel van de policy. Ik verwacht van u het antwoord op mijn vraag of het terugzetten van mijn post. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je eerste topic stond verkeerd en is verplaatst naar het juiste subforum. Als je nu eens gewoon op je nick klikt dan zie je je eigen postgeschiedenis terug, en dus ook je eerste, oorspronkelijke topic.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag. Ik stoor me al een tijdje een een bepaalde mod hier op het forum, Ik vermeld de naam van de persoon in kwestie niet.omdat ik eerst wat wil weten, en ik wil niet dat de users hier op GoT op jacht gaan naar de bericthten van deze mod, en omdat ik de ik de mod zelf ook niet uit wil dagen of eventueel onterecht in een kwaad daglicht plaats.

Ik zal even kort een mijn bezwaren geven. Deze mod is vrij actief op dit forum en reageert ook best actief. Echter het valt mij op dat een hoop berichten, op het randje zouden zitten van wat hier geacepteerd word van normale users, en wat dus voor een mod echt niet kan omdat zij dit forum in goede banen moeten lijden en dus het goede voorbeeld moeten tonen. De mod reageert vaak erg fel en hard naasr users, en houd vaak vast aan zijn mening en vervolgens alle andere tegen argumenten niet eens een kans geeft en vervorlgens keihard een discussie onmgelijk maakt door zich vast te bijten in zijn mening. Verder zijn sommige berichten vrij extreem in de voor een mod somss, en dan vind ik niet een goed voorbeeld naar de users toe

Ik vraag me dan ook of het het zinvol is hem hier persoonlijk op aan te spreken. Nou vind ik als eerste dat ik me mischien ergens mee bemoeid waar ik geen recht op heb, en mischien zo een zinloze discussie uitlok omdat ik de indruk krijg dat deze mod ook hier zichzelf zal gaan verdedigen en een een nuttige discussie onmogelijk maak.

Nou vraag ik mijn af waar dit probleem aan te kaarten. Ik had idee bij een persoon hier op GoT die een hogere functie heeft dan de mods hier, en die betrokken is bij het beheer. Met het idee dat ik dit kwijt kan aan iemand anders dan een mod, omdat ik geen zin heb op problemen te creeren tussen de mods hier, en ik vind dat het discreet opgelost dient te worden. Als ik dus compleet de plank mis sla met mijn beoordeling over de mod, dan is het iig bekenen door iemand, en val ik niemand persoonlijk aan een eventueel probleem voorkom.. Misschien sla ik de plank helemaal mis en dan is er ook geen schade veroorzaakt

Afhankelijk van wat jullie als mogelijkheden voorstellen zal ik kijken of dit dit uberhaupt wel wil doen, of dat ik me kop gewoon dicht houd en wacht totdat het opvalt bij het bestuur.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Stuur een berichtje naar de Mod ik kwestie of naar de de Admin van de hoofdgroep waarin hij/zij modereert. We zijn niet van peperkoek, onderbouwde feedback is altijd welkom en als hij/zij/zijn admin het niet met je eens is krijg je waarschijnlijk nog gewoon antwoord waarom niet.

Een openbare groepsdiscussie over het functioneren (of de persoon) van een moderator is iig een slecht idee; dat concept is na het opdoeken van de sociale academie oude stijl en de val van de muur weer bij het grof vuil gezet. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik zal overwegen of ik dit wil doen.en of ik me hier wel mee wil bemoeien. Aan de ene kant heb ik zelf ook wel eens een paar berichten geplaats die achteraf niet zo netjes waren, dus wie ben ik dan om daar iemand anderes op te wijzen? De enigste die reden die ik kan bedenken dat ik het wel zou moeten melden omdat een over een mod gaat. Uiteraard hou ik dir voor mijzelf en ga ik hier niet overlopen praten met anders users dmv een topic of wat dan ook ik denk er dus nog even overna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het triestig dat ze dit topic sloten, [Outlook 2007] Dubbele emails
ik had deze persoon kunnen helpen, want hij gaf, met te zeggen dat hij outlook 2007 bezat, voldoende gegevens om hem/haar te kunnen helpen.
Ergens zou men naar mijn gedachte, pas topics mogen sluiten, als de reacties, of te storend zijn, of dat ze niets te maken hebben met het onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:38:
ik had deze persoon kunnen helpen, want hij gaf, met te zeggen dat hij outlook 2007 bezat, voldoende gegevens om hem/haar te kunnen helpen.
Ergens zou men naar mijn gedachte, pas topics mogen sluiten, als de reacties, of te storend zijn, of dat ze niets te maken hebben met het onderwerp.
Topics worden ook gesloten als de topicstarter niet voldoende aantoont eigen inzet in het topic te willen steken. De zaken die Lustucru al aangeeft te missen zijn zaken die we minimaal verwachten als toelichting van het probleem en de reeds geprobeerde oplossingen. We verwachten dat mensen ons voorzien van voldoende informatie om een probleem op te lossen; een gebrek van informatie betekent dat we eerst een tiental posts bezig zijn om het probleem duidelijk te krijgen. Dit kan voorkomen worden door de topicstarter duidelijk te laten zijn; en dat kan op deze manier weer worden afgedwongen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:38:
Ik heb in het verleden moderators ook wel gemaild en / of ge-dm met mijn toevoeging en die werd (als hij echt iets toevoegde) wel degelijk door de betreffende moderator erbij geplaatst (als extra tip). :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
BtM909 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:40:
[...]

Ik heb in het verleden moderators ook wel gemaild en / of ge-dm met mijn toevoeging en die werd (als hij echt iets toevoegde) wel degelijk door de betreffende moderator erbij geplaatst (als extra tip). :)
offtopic:
Ik denk gemaild, aangezien vroegahh er nog geen DM voor ons was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

DaannO schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:43:
[...]

offtopic:
Ik denk gemaild, aangezien vroegahh er nog geen DM voor ons was. ;)
offtopic:
verleden is voor mij al gisteren :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om even terug te komen over de mod.

Ik heb besloten om me er niet mee te gaan bemoeien. Echter na een helder gedachte kwam ik tot de conclusie dat het ook helemaal niet nodig is dat ik me ermee bemoei omdat, het zichzelf zal oplossen. Vanwege de volgende redenen:

- Stel dat mijn obersvatie correct is en dat het modje niet lief is en zich misdraagt. Nu zijn de meeste mods hier niet op een achterhoofd gevallen en beschikken ze over een goed beoordelingsvermogen. Dus als ik gelijk heb, dan zullen jullie dit vanzelf ook zien, en dan hoef ik me er niet tussen te mengen

- Stel ik heb geen gelijk, en het modje is wel lief. Dan steek ik er tijd en moeite in bijv met email, en kost dit de mod weer tijd om eerop te reageren. En dan is het compleet nutteloos en tijdversplillend.

Ik hou me er lekker butien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Da's jouw keuze, maar zoals gezegd zijn (onderbouwde) klachten / suggesties / etc altijd welkom :)

(Er is trouwens nog een optie drie: geen gelijk, lief of niet al te aso ( :+ ) modje, en je krijgt een uitleg van het wat / waarom waardoor jezelf er van leert. En leren is altijd goed. En een optie vier: de desbetreffende mod, zijn/haar diecte collega's en zijn/haar admin hebben een bord voor de kop :P )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_J_K schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:24:
Da's jouw keuze, maar zoals gezegd zijn (onderbouwde) klachten / suggesties / etc altijd welkom :)

(Er is trouwens nog een optie drie: geen gelijk, lief of niet al te aso ( :+ ) modje, en je krijgt een uitleg van het wat / waarom waardoor jezelf er van leert. En leren is altijd goed. En een optie vier: de desbetreffende mod, zijn/haar diecte collega's en zijn/haar admin hebben een bord voor de kop :P )
Ik blijf erbij dat jullie het waarschijnlijk zelf wel zien, en hebben jullie inderrdaad een bord voor de kop en het loopt uit de hand, kom ik er mischienn op terug , met een een goed onderbouwd verhaal. Ik heb op het moment geen zin om hier tijd in te steken, en zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Als je er überhaubt geen zin in hebt om er tijd in te steken is het hele verhaal hierboven ook vrij nutteloos :)

Opbouwende kritiek is altijd goed. Als je veel mod, word je blind voor bepaalde dingen. Dan is een "eye-opener" zeer welkom. De mod kan altijd iets hebben van verrek, van die kant heb ik het niet bekeken. Dus ik zou zéér zeker de kans aangrijpen. Feedback is altijd goed, leerzaam zelfs als het onterecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:53:
[...]

Ik blijf erbij dat jullie het waarschijnlijk zelf wel zien, en hebben jullie inderrdaad een bord voor de kop en het loopt uit de hand, kom ik er mischienn op terug , met een een goed onderbouwd verhaal. Ik heb op het moment geen zin om hier tijd in te steken, en zie het wel.
Mensen met macht bezwijken soms voor de macht en de regels Michael.. Net zoals gewone users dan waarschuwingen krijgen en/of commentaar, horen ook mods kritiek te kunnen krijgen en ontvangen. De mods houden ons in de gaten en zorgen ervoor dat de users zich gedragen, mijns inziens is het alleen maar een goede zaak als de gewone users ook de controlerende orde in de gaten houden en opmerkingen durven te maken...

In andere woorden; als er iets is wat je dwars zit moet je het gewoon melden! Niet je plezier op GoT laten verpesten door een (of een aantal) individuen :) Kan geen kwaad als de betreffende persoon door een admin in de gaten wordt gehouden lijkt mij

(ps. sorry dat ik me ergens mee bemoei wat me niks aan gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30
Ok, mijn excuses... Ik wist niet van die postgeschiedenis. Dus had de indruk dat mijn posts systematisch verwijderd werden. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, jullie hebben een goed punt, en zal eens kijken hoe ik dit aan ga kaarten, en uiteraard met een goede onderbouwing. Ik denk dus dat ik me wel ga uiten hier over naarr een admin

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Overigens is inderdaad de normale stap dat je het eerst met de moderator zelf op pakt, kom je er daar mee niet uit of iets dergelijks kan je naar de "Admin" van de hoofdgroep gaan (bijvoorbeeld f_j_k als je mij stom vindt doen :P ).

Mocht je er daar mee niet uit raken, of heeft deze bijvoorbeeld geen tijd voor je, kan je je probleem ook nog eens voorleggen aan het dokters team. Dit laatste kan je doen door een mail te sturen naar bemiddelaar@tweakers.net, maar is alleen zinvol als je het tenminste al eens met de moderator zelf hebt proberen op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mod in kwestie heeft niet gereageerd op 2 emails van mij, die ik zelf netjes en onderbouwend vond zonder meteen te beschuldigen. Nog even de kans geven om te reageren? Of door met de volgende stap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Geef de moderator toch echt wel tenminste een ewek om te reageren hoor - het moderaten van het forum zelf is natuurlijk al erg tijdrovend en mails komen dus vaak pas op de tweede plek qua tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Regel het in de crew zo dat e-mails automatisch beantwoord worden met de mededeling, de e-mail is ontvangen en mijn reactie komt z.s.m., dan heb je tenminste iets.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elevator schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:55:
Geef de moderator toch echt wel tenminste een ewek om te reageren hoor - het moderaten van het forum zelf is natuurlijk al erg tijdrovend en mails komen dus vaak pas op de tweede plek qua tijd.
ok is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Guardian Angel schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:57:
Regel het in de crew zo dat e-mails automatisch beantwoord worden met de mededeling, de e-mail is ontvangen en mijn reactie komt z.s.m., dan heb je tenminste iets.
Het probleem daar mee is dat als je dat bijvoorbeeld naar wosmods@ zou sturen dat je dan 7 van die mails krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Guardian Angel schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:57:
Is dit niet een mooi voorbeeld van "schijnveiligheid"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
BtM909 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:05:
[...]

Is dit niet een mooi voorbeeld van "schijnveiligheid"?
Sommige mensen zouden ook kunnen denken dat de mail niet is aangekomen of wat anders. Schijnveiligheid is beter dan niks, in het algemeen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Mwoa, ik vraag me af of dat beter is. Als het na die bevestiging door spamfilter, virusfilter of simpelweg door perongeluk verkeerd slepen of deleten wordt verwijderd, ga je er van uit dat het bewust is. Dan liever handmatig (door de verstuurder) een rappel sturen aan de ontvanger of tzt een van zijn / haar collega's.

^ Dat is ook de reden waarom ik aan verzenden noch ontvangen van automatische leesbevestigingen doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Mod's reacties in onderstaande topic, ben ik het dus niet mee eens
[XP] Traag systeem

De mod alt-92, geeft mij onterecht een pushmessage omdat ik te hard tegen een nieuweling ben, echter deze meneer is verre van nieuw. En volgens jullie eigen regels, wordt er verwacht de diverse FAQ's te lezen, maar ook zeker de regels te lezen vóór je een topic opent....

De mod Elevator, vind het nodig om zijn collega mod te verdedigen, en zijn reactie is geheel off-topic, als hij iets had moeten doen, had hij juist hier een pushmessage van moeten maken.

En ik had geen kritiek op de moderatie(die was er namelijk niet), ik maakte alleen duidelijk dat de mod tegen de eigen regels van tweakers.net ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:32:
[XP] Traag systeem
Bedoel je niet [XP] 100% CPU load na Format ?

En dan zal het wel om deze reactie gaan: Verwijderd in "[XP] 100% CPU load na Format".

Ik heb 's een "discussie" gehad met een mod over dergelijke reacties en hier staat zelfs iets over in
Het algemeen beleid #reageren:
Soms komt het voor dat mensen die een topic starten zich niet helemaal aan de regels houden. Dit kan verschillende redenen hebben; zo kan de topicstarter misschien niet goed gezocht hebben, of heeft hij de FAQ niet gelezen en plaatst een illegale link of vraagt naar warez
<knip>
Besluit je om tóch te reageren in het draadje, doe dat dan alleen om de topicstarter op weg te helpen. Leg rustig en vriendelijk uit dat dit soort dingen vaak gevraagd worden, en geef hem een linkje uit de search.
Persoonlijk hou ik ook niet van dergelijke reacties met enkel de mededeling dat iets makkelijk te vinden is op GoT of met google. Ik vind dat je je er dan toch echt te gemakkelijk vanaf maakt.

Overigens: of je iemand die een half jaar geregistreerd is en rond de 10 berichten geplaatst heeft nog als "nieuw" moet zien, is wel iets waar je over kunt discussiëren.

[ Voor 68% gewijzigd door PromoX op 03-05-2007 11:58 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[XP] Traag systeem

De mod alt-92, geeft mij onterecht een pushmessage omdat ik te hard tegen een nieuweling ben, echter deze meneer is verre van nieuw. En volgens jullie eigen regels, wordt er verwacht de diverse FAQ's te lezen, maar ook zeker de regels te lezen vóór je een topic opent....
zoals ik je ook later in diezelfde uitwisseling al aangaf, je had geen DM aanstaan, het was dus geen PM als in "tot de orde roepen", maar gewoon een vraag.

Naar nu blijkt voel je je daardoor te zwaar aangesproken. Ik heb je dat ook verteld, het was niet bedoeld als terechtwijzing (lees de DM er nog maar een keer op na).

Een PM is niet persé een strafmaatregel hoor. :)

Over de Topicstarter geproken: je mag vinden dat iemand in 2006 geregd niet nieuw is, maar als ie tot op dat moment toe <10 posts heeft gemaakt is het wat mij betreft nog steeds een nieuwe user :)
Ligt er dus net aan hoe je het bekijkt.
De mod Elevator, vind het nodig om zijn collega mod te verdedigen, en zijn reactie is geheel off-topic, als hij iets had moeten doen, had hij juist hier een pushmessage van moeten maken.

En ik had geen kritiek op de moderatie(die was er namelijk niet), ik maakte alleen duidelijk dat de mod tegen de eigen regels van tweakers.net ingaat.
Kijk, als je wilt dat we de regels heel strikt gaan hanteren dan kun je wel raden wat er dan gaat gebeuren? :)
In sommige gevallen doe je er beter aan niet al te strikt te werken, in andere gevallen wel.
Daarom is het ook geen geautomatiseerd proces maar mensenwerk.

Ik denk dat je het wat te zwaar opvat, maar het was ook niet nodig om in de lopende discussie dusdanig offtopic te reageren.
Daar heb je dit topic voor, en anders had je mij ook rechtstreeks kunnen DM of mail of whatever.
De modbreak van Elevator is in dat opzicht terecht :) en nuttig, want het wijst je op deze mogelijkheid.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het lopende topic, zoals je het noemt, splits ik netjes de post met off topic af; en de rest van de reactie(het eerste deel van de post) heeft zeker waarde. "dusdanig" is wel een béétje overdreven vind je ook niet ?

Daarnaast vat ik het absoluut niet zwaar op, echter ik houdt niet van met 2 maten meten, en dat is wat er nu gebeurd.. Nou gebeurt dat wel vaker en stoor ik me daar liever niet aan; echter zit hier wel een flink grote humanfactor in.
Kijk, als je wilt dat we de regels heel strikt gaan hanteren dan kun je wel raden wat er dan gaat gebeuren?
"Are you threathening me !?, I am the great cornholio !!" < sorry die kon ik niet laten.. :*)

En wat betreft nieuwe user, dan ben ik vast ook nieuw, ik heb nog nooit een topic geopend, mag ik dan ook alvast een slordig topic openen ? lijkt me van niet.

Wat zeg ik, ongeacht de regels, het is toch logisch dat de gemiddelde tweaker geen glazen bol heeft, en dat die dus informatie nodig heeft. Kan geen analogie verzinnen, maar daar is gewoon geen excuus voor.

Zelfs al ben je "snuper" nieuw op tweakers, je bent niet nieuw in de wereld en ook niet nieuw in de wereld van internet, anders had je tweakers niet gevonden lijkt me... maar goed eindeloze discussie ..

@PromoX
Wat het juiste topic betreft, inderdaad, foutje.. mozilla en tabs..

daarnaast,
Ik vind de links naar google juist heel welkom, daardoor weet de echt nieuwe gebruiker, waar de meeste info te halen valt! Je moet begrijpen, dat niet iedereen jouw mening deelt. En meestal zal een google link ook met searchwords geplaatst worden, echter is dat bij het woord PIO niet van toepassing..

Eigenlijk net als ik nu, de mods delen mijn mening niet of liever, verschillen daarvan, vandaar dat we nu een korte discussie hebben.

Maar goed, ik bereik hier toch niets mee(tenminste ik heb nog niet(nooit) een mod een andere voor z'n kont zien schoppen) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:55:
In het lopende topic, zoals je het noemt, splits ik netjes de post met off topic af; en de rest van de reactie(het eerste deel van de post) heeft zeker waarde. "dusdanig" is wel een béétje overdreven vind je ook niet ?
Punt is dat je andere wijzen hebt om die discussie te voeren.
Mail, DM, Dit topic :)

Het heeft niets met het oorspronkelijke topic zelf van doen, en zoals je zelf zegt is het off-topic.
offtopic:
daar hebben we een tag voor zelfs
Daarnaast vat ik het absoluut niet zwaar op, echter ik houdt niet van met 2 maten meten, en dat is wat er nu gebeurd.. Nou gebeurt dat wel vaker en stoor ik me daar liever niet aan; echter zit hier wel een flink grote humanfactor in.
Dat is je goed recht om het anders te zien :)
En wat betreft nieuwe user, dan ben ik vast ook nieuw, ik heb nog nooit een topic geopend, mag ik dan ook alvast een slordig topic openen ? lijkt me van niet.
Ligt eraan, c'est le ton qui fait la musique :)
Als iemand niet te beroerd is om ervan te leren, en gedurende het topic de gebruiker wel initiatief toont, is het doel ook bereikt.
Wellicht niet op de manier zoals jij dan graag ziet, maar daar verschillen we dan van inzicht in.
daarnaast,
Ik vind de links naar google juist heel welkom, daardoor weet de echt nieuwe gebruiker, waar de meeste info te halen valt! Je moet begrijpen, dat niet iedereen jouw mening deelt. En meestal zal een google link ook met searchwords geplaatst worden, echter is dat bij het woord PIO niet van toepassing..
Je hebt dat al eens eerder gepost hoe graag je google ziet ;)
Beetje zonde van alle moeite die dan in alle troubleshooters, HOWTO en FAQ topics is gestopt dan, toch?
Wat is er op tegen om die te gebruiken?

[ Voor 3% gewijzigd door alt-92 op 03-05-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist is er een topic gesloten betreffende blauwe schermen in vista. Ik heb in dit topic gereplied omdat ik geen zin had gehad in replies met de mededeling dat dat al eerder gepost was. Als de moderator wil dat ik hierover een nieuw topic start vind ik het ook best. Ik wilde alleen weten of er al oplossingen waren voor dit probleem zonder onnodig een nieuw topic te starten. Daarom vind ik het vrij cru om zo'n sarcastisch en ongegronde reply te geven alvorens het topic te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

In het geval van het oorspronkelijke topic
BSOD (blue screens) in Vista
wordt er een ATI kaart gebruikt, iets waar de BSOD ook heel duidelijk naar verwijst :)
Daarnaast was er sprake van (op dat moment) een beta driver voor ATI kaarten.

Jij gebruikt echter een Nvidia kaart als ik het goed zie?
De kans dat die BSOD dezelfde oorzaak heeft is dan nogal klein - dus ja, dan kan je beter een nieuw topic openen, als je de oplossing niet kan vinden met een searchopdracht :)

In de tussenliggende periode is zoveel aan nieuwe driverversies uitgekomen dat een ouder driver-specifiek topic bijna altijd achterhaald is (uitzonderingen daargelaten).

Uiteraard kan je wel een link plaatsen naar een soortgelijk topic, met de mededeling dat dat voor jou niet de oplossing zou zijn bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Alt-92

Goed, het is wel duidelijk dat jullie meer tijd hebben voor deze discussie dan ik, ik zal dan ook niet op je aannames in gaan.
Je hebt dat al eens eerder gepost hoe graag je google ziet ;)
Beetje zonde van alle moeite die dan in alle troubleshooters, HOWTO en FAQ topics is gestopt dan, toch?
Wat is er op tegen om die te gebruiken?
Post dan ook even al mijn andere reacties, om het even in een eerlijk perspectief te houden, beetje trieste actie van je. Ik kan ook links naar al jouw slechte reacties maken, en die opsommen, maar...... daar heb ik geen tijd voor, ook geen zin in trouwens..

Toch wil ik nog even vermelden dat ook in jullie FAQ's behoorlijk vaak naar google wordt verwezen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Ik ben een moderator en het leuke daarvan is dat ik dus wél corrigerend bezig mag zijn op het forum, in tegenstelling tot niet moderators waar we dit niet van willen zien :)

Verder sluit ik me aan bij alt-92, focus je gewoon op de topics zelf en als je het niet eens bent met de inzet van de gebruiker negeer dan het topic of plaats een topicreport. Zelf mensen proberen te corrigeren wordt dus niet gewaardeerd door ons - en op de manier waarop jij het doet is het helemaal niet te wensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt nog zoveel smileys plaatsen, maar je weet zelf het best dat je niet eerlijk bezig bent.
Maar goed mensen zoals jij zullen daar niet lang last van hebben dunkt me..

Ik sta hier machteloos, en jij niet. Dat wil absoluut niet zeggen dat jij of wie dan ook het bij het juiste eind heeft. Ik ben zojuist al mijn respect voor tweakers.net verloren, of in ieder geval voor de moderators..

Bovenstaande is mijn mening en perspectief, dat je het er niet mee eens bent, zal me een zorg zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Dit heeft niet zoveel te maken met eerlijk zijn of niet - we hebben op GoT een aantal mensen welke we toevertrouwen dat ze andere users goed kunnen bijsturen, deze mensen noemen we moderators en deze hebben we van een aantal gereedschappen voorzien (notes, pushmessages, edit en sluitrechten) om hun taken goed uit te kunnen voeren.

Users die geen moderator zijn hebben deze mogelijkheden niet, en hoewel ongetwijfeld goed bedoelt door jou, valt de manier waarop je soms andere users denkt te moeten 'terechtwijzen' gewoon negatief op en daarom ben je daar op aangesproken :)

Verder is het dus inderdaad zo dat er zaken zijn die niet eerlijk zijn, ik als moderator mag inderdaad ingrijpen in een topic puur en enkel op vorm, daar ben ik moderator voor, en ja het klopt dat dat misschien precies het gene is waar jij voor gepushmessaged wordt.

Dat alles heeft te maken met de taken die iemand toegewezen krijgt - als jij opeens in de trein de kaartjes gaat controleren en je wordt hier door de echte conducteur voor teruggefloten is dat misschien ook heel oneerlijk, maar het is wel precies wat iedereen zal verwachten omdat je de reizigers in de trein soms toch wel erg agressief benadert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij hoort ook een klepel hangen hoor, heb je uberhaupt enkele reacties van mij gelezen ?

En daar heb ik geen whatever(push, note of wat dan ook voor ontvangen) Je bent de boel aan t draaien, met opzet of niet, dat weet ik niet, maar als je reageert, zorg dan in ieder geval dat je op de hoogte bent.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Natuurlijk heb ik reacties van je gelezen, Ghost21 :)

Je hebt wel degelijk een pushmessage ontvangen van alt-92 over dat je niet op zo'n botte manier moet reageren: http://gathering.tweakers...m_discussion/31400/109978.

Die pushmessage staat natuurlijk niet op zich om een enkele reactie, die heb je gekregen omdat reacties zoals Verwijderd in "[XP] Key controleren", Verwijderd in "\[2003] Exchange en externe e-mail verstu...", Verwijderd in "Netwerkschijf -> datarecovery ?", Verwijderd in "Onverwijderbaar bestand", maar ook deze reactie die je nu plaatst is weer nodeloos onbeschoft tegen mij terwijl ik volgens mij heel netjes tegen je ben? :)

Het verwijzen naar een FAQ of Google in onelines en met |:( smilies is iets wat we liever niet zien van users, en al helemaal niet op de manier waarop jij het af en toe doet :)

Begrijp me niet verkeerd - je zal het ongetwijfeld goed bedoelen, maar de manier waarop je je hier op het forum uit komt gewoon niet altijd even vriendelijk over, daar ben je op nu dus op gewezen en daarmee hopen we dat je je wat aanpast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Resolutie Thin client met breedbeeld TFT

Hiermee ben ik het oneens. De moderator snapt gewoon niet dat je op een thin client niet zomaar een tool zet als powerstrip. Hopla, sluiten maar dan ... Niet prettig vooral omdat ik met hetzelfde probleem zit. Als de moderator niet weet waarover het gaat, laat hij het best over aan mensen die er wel iets van weten...

In mijn visie heeft de Op van de topic de nodige info gepost, en is die topic ten onrechte closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat topic komt uit Videoplanken & Beeldkanonnen , dit topic is bedoeld voor Windows Clients :)

Ik denk dat je het even dáár moet aankaarten, desnoods via DM of mail met de moderator die het topic gesloten heeft.

[edit]
Lees ook de sluitmessage van Cybersteef:
cybersteef in "Resolutie Thin client met breedbeeld TFT"

[ Voor 20% gewijzigd door alt-92 op 10-05-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
IE opent films automatisch

Dit topic is gesloten, en dit terwijl de optie die de moderator aangaf niet werkte. Waarom zomaar sluiten terwijl iemand mij misschien wel verder had kunnnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Het topic heb ik gesloten omdat het een kick van ruim 5 jaar oud was. Het was in zo'n geval verstandiger geweest om gewoon een nieuw topic te openen waarin je refereert dat je tijdens je zoektocht (waar had je overigens naar gezocht?) IE opent films automatisch bent tegengekomen, maar dat dit voor een oudere versie van IE geldde, en niet IE7. Verder miste ik ook wat je zelf al uitgeprobeerd had, zo had je bijv. add-ons van WMP of Quicktime kunnen disablen om te kijken of dat het gewenste effect had opgeleverd. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Even een voor-aankondiging, wij gaan "Het grote Vista topic" sluiten als het rond de 1000 reacties zit (iets erna).

We willen eigenlijk niet dat er nog een nieuw "Groot Vista" topic komt gezien we een half jaar na de release van Vista er wel ongeveer over uit gepraat zijn - dat zien we ook terug in het topic waar toch steeds meer en meer vragen gaan komen, iets wat we juist niet willen.

Mocht er behoefte zijn aan speciale grote topics qua ervaringen over speciale deelgebieden, meld het dan eventjes hier dan kijken we samen met jou of we er toekomst in zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje raar, aangezien er topics lopen van games van een paar jaar oud. WOW , Flightsim enz.

Dus wat is er anders aan Vista?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Dat zijn andere subfora op GoT waar sowieso veel meer een 'laten we alles in een groot topic gooien' cultuur heerst, in Windows Clients hebben we juist liever geen grote topics. Vista is ondertussen een dusdanig groot onderdeel van de verschillende Windows operating systems die er zijn, dat een groot topic ook niet meer zinvol is - we hebben ook geen groot Windows XP topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok regels zijn regels (ik hoef ze niet te begrijpen) maar nog 1 opmerking voordat ik verder ga.

Waarom is er dan wel een " Grote ubuntu topic" dit vraag ik omdat ik veel info en ideeën opdoe uit dit grote Vista topic. en gewoon niet snap waarom er voor MS andere regels zijn dan voor andere topics.

Het zal wel niet maar zo komt het wel een beetje over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Het klinkt natuurlijk wat flauw, maar waarom andere fora doen wat ze doen, weet ik eigenlijk ook niet, maar ik kan wel gokken.

Windows Clients is een forum dat enkel gaat over Windows clients, en concreet zijn dit meestal Windows XP en Windows Vista, voor ons een groot Windows Vista topic hebben is heel raar want als we dat doortrekken naar Windows XP zouden we uiteindelijk maar twee topics hebben in dit forum en dat is ook weer niet wenselijk :)

Waarom er een groot Ubuntu topic is kan ik dus niet beantwoorden, alleen zou het raarder zijn als er een groot Ubuntu forum zou zijn, met daarin drie topics voor de drie laatste Ubuntu releases :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

mijn topic is vanmorgen dicht gegaan, omdat ik erin zette dat het om men stage gaat, dit slaat nergens op want mijn stage opdracht is op linux gebied en geen windows. ik stelde de vraag omdat er een pc is gestolen en de systeem beheerder zelf niet aanwezig is. ik vind het dus een beetje raar zeggen dat het een stage opdracht is, ja het is een opdracht die door de systeembeheerder van men stage bedrijf is gegeven. nee het is geen opdracht waar ik verslag over naar school over moet doen etc. ik vroeg me gewoon af of ik op deze manier achter die kennis kan komen om de systeem beheerder antwoord te geven op die vraag.

met vriendelijke groet,

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 18:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:55:
Hallo,

mijn topic is vanmorgen dicht gegaan, omdat ik erin zette dat het om men stage gaat, dit slaat nergens op want mijn stage opdracht is op linux gebied en geen windows. ik stelde de vraag omdat er een pc is gestolen en de systeem beheerder zelf niet aanwezig is. ik vind het dus een beetje raar zeggen dat het een stage opdracht is, ja het is een opdracht die door de systeembeheerder van men stage bedrijf is gegeven. nee het is geen opdracht waar ik verslag over naar school over moet doen etc. ik vroeg me gewoon af of ik op deze manier achter die kennis kan komen om de systeem beheerder antwoord te geven op die vraag.

met vriendelijke groet,

Tim
Dan is je startpost onvolledig ingevuld waardoor men aannames gaan maken. Het is dan ook handig om je startpost zo uitgebreid mogelijk te maken :)

Tevens horen Linux vragen in NOS en niet in WSS :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en deze vraag was wel windows gerelateerd wnat het gaat over de huidige server en niet de server waar ik mee bezig ben de huidige is win 2k en de nieuwe wordt een linux server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:47:
en deze vraag was wel windows gerelateerd wnat het gaat over de huidige server en niet de server waar ik mee bezig ben de huidige is win 2k en de nieuwe wordt een linux server.
Dan blijf ik nog steeds bij het feit dat je startpost niet toereikend was :)
Maar goed, ik ben geen moderator dus zij zullen beter hier over kunnen praten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja Thnx iig,
kan ik nou het best een nieuw topic aanmaken zodat ik antwoord kan krijgen en dat ik niet weer een antwoord krijg van ik help je niet met je stage opdrachten.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik zou gewoon wachten op een antwoord van een moderator :).
(Ongewenst) Topics openen nadat een vorige van je gesloten is lijkt mij niet echt de bedoeling.
Wat ik je wel kan aanraden is een volledige schets geven van welke OS er gedraaid wordt en wat er allemaal mis mee is.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 12-06-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Hoewel ik nu ruzie kan krijgen met de WSS mods ( :+ ) lijkt het me inderdaad geen probleem om even een nieuw topic te maken met alle relevante informatie.

Overigens zal een van de eerste vragen die je krijgt zijn wat je allemaal logt. Zoek dat dus alvast even uit :Y) (Maar goed, dit is niet de plek om inhoudelijke te discussieren over een topic). Het is verstandig om voor het openen even te kijken in Windows Servers en Server-Software - Policy, al zou dat allemaal voor zich moeten spreken.

Pro forma: het gaat dus over zien waar een gebruiker inlogd - er zijn dagelijks vele vele topics dus dat was niet meten duidelijk uit je verhaal.

Hoe dan ook welkom :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedank,
het ging inderdaad over dat topic.

mvg
Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het oneens met de mod actie in mijn topic:
[XP] Probleem bij installeren

Volgens de mod had ik al een topic over dit onderwerp maar dat topic had betrekking tot het dual booten zelf (en dan met name over boot.ini) terwijl bovenstaande topic gaat over de installatie van XP (wat dan wel te maken heeft met dual booten maar toch een heel ander probleem is).

Graag uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Nee, je hebt hetzelfde probleem. Ik herhaal het nog maar een keer, Je kunt XP niet installeren als er op dezelfde PC/Laptop al Vista staat.

De moderator heeft dus terecht een slotje gezet.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ben het met alt-92 eens, de informatie die je geeft in de berichten kan mij niet tot een andere conclusie brengen. Daarbij wil ik wel opmerken dat je erg weinig informatie hebt gegeven, waardoor het moeilijk is je gehele situatie te overzien. Het zou fijn zijn als je wat meer informatie over je eigen acties geeft, en wat er allemaal precies niet lukt aan de instructies die je ongetwijfeld hier op GoT of Google al had gevonden.

offtopic:
GA: Je kan prima dualbooten hoor, ook als je vista eerst hebt geinstalleerd. het is natuurlijk wel wat extra werk....

Mijn spoorwegfotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elevator schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:26:
Even een voor-aankondiging, wij gaan "Het grote Vista topic" sluiten als het rond de 1000 reacties zit (iets erna).

We willen eigenlijk niet dat er nog een nieuw "Groot Vista" topic komt gezien we een half jaar na de release van Vista er wel ongeveer over uit gepraat zijn - dat zien we ook terug in het topic waar toch steeds meer en meer vragen gaan komen, iets wat we juist niet willen.

Mocht er behoefte zijn aan speciale grote topics qua ervaringen over speciale deelgebieden, meld het dan eventjes hier dan kijken we samen met jou of we er toekomst in zien :)
Dit is heel erg fout wat je zegt en niet omdat je een moderator bent want ik heb alle respect voor de moderatoren hier en ik ben ook niet foutloos en niemand op dit forum is foutloos inclusief welke mod ook al is het Femme zelf.

Waarom is dit zo fout:

1. Over Windows Vista kun je niet uitgesproken zijn, hoezo?
Omdat er nog steeds nieuwe driverudates, programma-updates en exploits uitkomen. Via het Vista topic is dit ongeveer de enigste topic waar je zoiets kan posten en waar users de informatie over Vista het snelst aantreffen. De Vista topic is een prachtige topic om zoiets met anderen te delen. Ik zie geen enkele reden om hier niet mee door te gaan. Die topic geeft GoT wel een taint en een kleur als je snapt wat ik bedoel ;) .

2. het grote Vista topic is een grote bron van informatie. Je kunt wellicht steeds een nieuwe topic openen, maar over veel toch niet belangrijke onderwerpen kun je geen topic gaan openen zoals bijvoorbeel "wat doet superfetcher nu precies?" of "Hoe slipstream ik driver X via Vlite?". Dit soort vragen passen mijn inziens perfect in dit topic en deze vragen kan ik op 10 verschillende manieren vragen terwijl het allemaal op een punt neerkomt die de draad vormt van het topic.

Ik vind dat een moderator ook soms op zijn donder mag hebben om het zo maar te zeggen. Ik heb in het verleden ook wel een seen meningverschil gehad met een moderator, maar ik ga dan niet meteen zeggen dat ze zuigen. Ik ga dan nadenken waarom ze het zeggen en als ik dat echt niet kan bedenken vraag ik om opheldering.

@Moderatoren; wie controlleerd jullie?

Ik heb een eigen afdeling en al ben ik 1000x autistisch en spoor ik op sommige punten niet, ik kan wel verantwoordelijk werk leveren en ik ben vrij om te doen hoe ik het wil. Toch zal mijn baas me soms terugfluiten om te vragen wat ik aan het doen ben. Dan moet ik dat uitleggen en het is meestal wel prima, maar zelfs mijn baas moet zich verantwoorden aan de grote baas van het GGZ.
De grote baas van het GGZ wordt weer toegezien door de overheid and so on.

Het zou toch een puinbak worden als de moderatoren het alleenrecht hadden. Ook zij dienen zich confirm de regels te handhaven en dat gebeurt bijn altijd netjes, maar als nu ook een seen moderator een fout maakt, wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ik ga nog even niet in op je argumenten (anders dan aangeven dat autisme in dit kader niet relevant is), maar:
@Moderatoren; wie controlleerd jullie?
Het feit dat je de vraag stelt geeft al een antwoord. In willekeurige volgorde: de collega-mods (er is met de hele crew lang gepraat over grote topics), de users middels e-mail etc. aan de mod zelf, iedereen middels dit topic, iedereen middels heel Schop een Modje en Lieve Adjes, ik, iedereen middels het doktersteam, het managementteam, de wet- en regelgeving, etc. Ik ken geen forum waar meer feedback mogelijk is dan GoT?

Zie ook De Organisatie achter GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik snap zijn reactie wel een beetje (ok. hij is iets wat heftig), er lijkt geen rechte lijn te zitten in de beslissing om " Het grote Vista Topic" te sluiten en andere zeer lang lopende topics op GOT.

Het probleem is vooral dat de reden zo vaag en onlogisch is. Ik heb me er bij neer gelegd dat dit de keuze is van de mod (dit is een gratis site dus hebben zij het recht). Maar je merkt gewoon dat de Vista topics meteen sterk zijn verminderd.

De reden dat deze topic zo handig maakt is dat er steeds nieuwe features en mogelijkheden komen met Vista en daar doorgaans geen losse topic's voor gemaakt worden. Je gaat geen topic maken over je ervaring van iets van Vista (immers, dan wordt je in andere delen van GOT meteen naar een "Het grote..... topic verwezen door een Mod.)

Ik mis deze topic nog steeds en zou hem graag terug zien in een of andere vorm.

Maar ja dat is maar mijn 2 cents

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 06:13:
1. Over Windows Vista kun je niet uitgesproken zijn, hoezo?
Omdat er nog steeds nieuwe driverudates, programma-updates en exploits uitkomen. Via het Vista topic is dit ongeveer de enigste topic waar je zoiets kan posten en waar users de informatie over Vista het snelst aantreffen. De Vista topic is een prachtige topic om zoiets met anderen te delen. Ik zie geen enkele reden om hier niet mee door te gaan. Die topic geeft GoT wel een taint en een kleur als je snapt wat ik bedoel ;)
Zoals je het nu schetst doet het voorkomen als of Vista als onderwerp in zijn geheel wordt geschrapt binnen Windows Clients. Alle interessante onderwerpen die je aanhaalt, zoals driver updates, exploits of programma updates, kunnen prima worden besproken in topics die speciaal kunnen worden aangemaakt waneer het relevant is.
het grote Vista topic is een grote bron van informatie. Je kunt wellicht steeds een nieuwe topic openen, maar over veel toch niet belangrijke onderwerpen kun je geen topic gaan openen zoals bijvoorbeel "wat doet superfetcher nu precies?" of "Hoe slipstream ik driver X via Vlite?".
Waarom niet? Ik denk dat het zelf beter is. Item gericht discuseren is in mijn ogen beter dan er over discuseren in een algemeen topic. Dan wordt het er niet duidelijker op, meerdere onderwerpen door elkaar. Het grote Vista topic mag dan wel een bron van informatie zijn (die overigens niet verloren gaat), maar het is ook te groot en onoverzichtelijk geworden om gericht iets terug te zoeken. Wanneer je iets specifieks over Vista wilt weten en het via de search wilt opzoeken, kom je 9 van de 10 keer uit op het Grote Vista topic. En dat is gewoon niet handig.
Dit soort vragen passen mijn inziens perfect in dit topic en deze vragen kan ik op 10 verschillende manieren vragen terwijl het allemaal op een punt neerkomt die de draad vormt van het topic.
Vragen horen niet in een discussie topic. Vragen dien je apart te vragen, in een nieuw topic, mits het antwoord niet op te zoeken is. De algemene discussie is er een beetje af, het is niet nieuw meer en het topic wordt nu een op één hoping van vragen, iets wat niet de bedoeling is.
Ik heb een eigen afdeling en al ben ik 1000x autistisch en spoor ik op sommige punten niet, ik kan wel verantwoordelijk werk leveren en ik ben vrij om te doen hoe ik het wil. Toch zal mijn baas me soms terugfluiten om te vragen wat ik aan het doen ben. Dan moet ik dat uitleggen en het is meestal wel prima, maar zelfs mijn baas moet zich verantwoorden aan de grote baas van het GGZ.
De grote baas van het GGZ wordt weer toegezien door de overheid and so on.
Same here... ook mijn eigen afdeling. En ik heb in het verleden de Softe Goederen Crew 'gerund'. Softe Goederen was zeg maar 'mijn afdeling'. Toch is het totaal niet te vergelijken met een regulier bedrijf, laat staan een afdeling van een bedrijf. In een bedrijf gaat niemand schuil achter een schuilnaam, communiceert men niet via internet maar vaak face to face. Ik snap eigenlijk ook weinig van je laatste deel van je betoog. Wat wil je nu precies aanhalen? Dat het systeem van GoT en het toezicht op moderators niet werkt? Als dat zo is dan zou dat raar zijn, je geeft immers met je vraag 'wie controleert de moderator?' al aan niet op de hoogte te zijn van de structuur op GoT :)
Het zou toch een puinbak worden als de moderatoren het alleenrecht hadden. Ook zij dienen zich confirm de regels te handhaven en dat gebeurt bijn altijd netjes, maar als nu ook een seen moderator een fout maakt, wat dan?
Lees de organisatie-FAQ en de andere FAQ's die hierboven worden aangegeven nog maar eens aandachtig door. Niet weten hoe iets in elkaar steekt ontneemt je eigenlijk het recht om er commentaar op te leveren...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sowieso snap ik niet helemaal waarom dit een maand na het sluiten van het Ervaringen topic opeens ter sprake komt terwijl er genoeg Vista-topics met aparte vragen aanwezig zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e reactie 9 minuten na het sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt-92 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:26:
Sowieso snap ik niet helemaal waarom dit een maand na het sluiten van het Ervaringen topic opeens ter sprake komt terwijl er genoeg Vista-topics met aparte vragen aanwezig zijn? :)
Omdat het me nu opvalt.

Ik ken de feedback van Got niet precies, maar stel als je nu eens ruzie hebt met een moderator. Ik vind het dokterteam ineens zo zwaar klinken. Ik had laatst ook een lichte aanvaring met een mod en ik kreeg een message en dacht dat ik gebanned was, maar dat was niet zo en ik denk dan zelf na wat ik nu echt verkeerd had gedaan. Daar was ik achter, maar een mod zij tegen mij contact op te nemen met het doktersream, maar ik ben eruit gekomen met die mod zónder doktersteam omdat we volwassen mensen zijn.

Ik vertel soms dingen die helemaal niet relevant zijn en incoherent, maar dat is toch echt mijn kwaal en dan kun je zeuren als ik het weer eens aanhaal, maar dat is meer ter bescherming van mezelf én ter bescherming van jullie. Niet dat ik gevaarlijk ben, maar ik ben nu eenmaal totaal anders en ik denk heel anders en daarom heb ik op het werk deze functie omdat ik me los kan koppelen van het geheel en daarom ook zeer goede beslissingen kan nenem.

Daarom liep het destijds een beetje op de klippen. Ik kreeg botte reacties en ik werd boos en een mod werd weer boos op mij, geen leuk verhaal en daarom vraag ik wie de moderatoren toeziet. Hoe groot is de kans op vriendjespolitiek en deze vraag is niet bedoel om enig mod hier aan te vallen want dat is mijn intentie helemaal niet.

Als ik een brief de deur uit doe of een bestelling dan moet mijn baas het nakijken en niet omdat ik mijn werk verkeerd doe, integendeel, omdat ik soms te enthousiast ben in brieven of juist te pittig als het om een zaak gaat.

Ik ben zelfs blij soms op mijn mieter te krijgen want niemand is perfect en ook ik niet, maar over dat Vista topic, die kwestie is jammer want ik keek heel vaak in dat topic.

*Je hebt gelijk. In het Vista topic gold een waarschuwing dat het niet bedoeld was voor tecnische vragen en dat was ik even vergeten, pardon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Exuimtum mag ik nog eens benadrukken dat dit forum niet bedoeld is om je persoonlijke sores te behandelen, maar voor topics over Windows. Dit topic is bedoeld om de moderaties in die topics te bespreken, en tot nu toe zie ik niet veel inhoudelijke informatie, anders dan dat jij "anders bent dan andere mensen". De psychiaters hebben mij ook autistisch verklaard en ik ondervind dagelijks hinder van de beperkingen die ik heb. Echter vind ik dat niets om trots op te zijn en te koop mee te lopen. Ik snap als geen ander dat de wereld van een autist vaak om zichzelf en alleen zichzelf bestaat, maar de manier waarop jij je autisme manifesteert als antwoord op alle moeilijke vragen en kritiek vind ik niet correct. Probeer rekening te houden met anderen, trust me als je dat doet zul je ook niet meer op zo veel weerstand stuiten. Dus alsjeblieft reageer inhoudelijk, en laat je hele autisme-verhaal weg. Doe net als alle anderen gewoon mee, ontopic, en als je niet goed uit je woorden kan komen, of niks inhoudelijks te melden hebt, laat dan je gehele bericht gewoon achterwege.

Ontopic verder: ik ben zelf persoonlijk blij dat we geen "vista-vergaarbak" meer hebben en alles netjes overzichtelijk in losse topics gaat. Het is veel overzichtelijker, makkelijker te indexeren/vinden met de search, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Begrijp dat jullie het jammer vinden dat dit topic verdwenen is, maar ik hoop dat je ook kan begrijpen dat niet alle grote dingen gelijk goed zijn voor iedereen :P

Mijn spoorwegfotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:50:
Daarom liep het destijds een beetje op de klippen. Ik kreeg botte reacties en ik werd boos en een mod werd weer boos op mij, geen leuk verhaal en daarom vraag ik wie de moderatoren toeziet. Hoe groot is de kans op vriendjespolitiek en deze vraag is niet bedoel om enig mod hier aan te vallen want dat is mijn intentie helemaal niet.
Moderator -> Admin Hoofdgroep -> Dokters Team

Als je er met de moderator zelf niet uitkomt, om welke reden dan ook, dan kun je je probleem voorleggen aan de Admin van de hoofdgroep waar de moderator onder valt. Deze zal een onafhankelijke blik werpen op de zaak. Mocht je daar aan twijfelen of geen vrede in vinden dan kun je je wenden tot het Dokters Team. Deze zijn 100% onafhankelijk.
Je hebt gelijk. In het Vista topic gold een waarschuwing dat het niet bedoeld was voor tecnische vragen en dat was ik even vergeten, pardon
Daar was de helft van je betoog op gebaseerd en ontkracht voor een groot deel je standpunt die tegen het sluiten is. Dat en het feit dat je geeneens weet hoe de organisatie van GoT in elkaar steekt geef mij het gevoel dat je redelijk adhoc reageerde. Pas als je van de hoed en de rand weet mag je ergens commentaar op hebben. Weet je dat niet dan wordt je al snel met feiten om de oren geslagen en wordt je betoog niet serieus genomen....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Han schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:08:
[...]
Deze zijn 100% onafhankelijk.
[...]
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanfranjake schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:37:
Exuimtum mag ik nog eens benadrukken dat dit forum niet bedoeld is om je persoonlijke sores te behandelen, maar voor topics over Windows. Dit topic is bedoeld om de moderaties in die topics te bespreken, en tot nu toe zie ik niet veel inhoudelijke informatie, anders dan dat jij "anders bent dan andere mensen". De psychiaters hebben mij ook autistisch verklaard en ik ondervind dagelijks hinder van de beperkingen die ik heb. Echter vind ik dat niets om trots op te zijn en te koop mee te lopen. Ik snap als geen ander dat de wereld van een autist vaak om zichzelf en alleen zichzelf bestaat, maar de manier waarop jij je autisme manifesteert als antwoord op alle moeilijke vragen en kritiek vind ik niet correct. Probeer rekening te houden met anderen, trust me als je dat doet zul je ook niet meer op zo veel weerstand stuiten. Dus alsjeblieft reageer inhoudelijk, en laat je hele autisme-verhaal weg. Doe net als alle anderen gewoon mee, ontopic, en als je niet goed uit je woorden kan komen, of niks inhoudelijks te melden hebt, laat dan je gehele bericht gewoon achterwege.

Ontopic verder: ik ben zelf persoonlijk blij dat we geen "vista-vergaarbak" meer hebben en alles netjes overzichtelijk in losse topics gaat. Het is veel overzichtelijker, makkelijker te indexeren/vinden met de search, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Begrijp dat jullie het jammer vinden dat dit topic verdwenen is, maar ik hoop dat je ook kan begrijpen dat niet alle grote dingen gelijk goed zijn voor iedereen :P
Daar heb je helemaal gelijk in en dat is iets waar ik zeker nog aan moet werken. Ik vind dat sinds ik hier zit dat ik ver vooruit ben gegaan, maar meer reageren op de inhoud zal anderen plezieren en dat snap ik, maar ik schrijf dan nog even dit en dat en dat moet ik proberen niet meer te doen.
Ik ben blij dat je me er op wijst want daarin heb je gewoon simpelweg gelijk en ik draai niet vlug om de feiten heen.

Nu snap ik je reden van de topicverwijdering. Als je het meteen uitgelegt had was heel mijn commentaar overbodig, maar zoals ik al zei ben ik hier niet om dwars te liggen dus ik neem je advies serieus ter harte en niet om te slijmen, maar vanwege weerstand.

Ik weet het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:58

Nakebod

Nope.

Niet echt oneens ofzo met het volgende, maar ik vraag het mij af.
@ spidey:
Spider.007 in "[FTD] retentie verhogen"
Daarnaast blijft dit een dubieuze applicatie binnen de GoT-policy; vandaar dat ik dit topic sluit
Dan vraag ik mij af waarom FTD 3.7(.3) - Wat vinden we ervan ?? wel toegestaan wordt bij de I&H collega's (Sowiezo is het volgens mij meer een CSA iets, maar goed.)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De clou ligt in 'daarnaast' ;) Ik heb het topic ook niet gesloten voordat het compleet offtopic over van alles en nog wat ging wat niets met de oorspronkelijke vraagstelling te maken had

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
En vanaf gisteren staat dit topic ook in Non-Windows Operating Systems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Ik snap niet helemaal wat ik fout gedaan heb in dit topic. Het is misschien een oud topic maar als er meer mensen met dat probleem zijn is het een prima handleiding.

Dat voorkomt weer vragen van mensen die er naar zoeken, het document mag dan wel geen definitief document zijn maar het lijkt me toch een prima oplossing.

Graag wat redenen/info, niet om mezelf goed te praten. Maar als ik het niet snap zou ik het zo weer kunnen doen (in een iets andere vorm). :?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 15:02
mijn topic is verplaatst van prg naar hier, na wat berichten met de moderator van prg zijn we tot de conclusie gekomen dat het toch eigenlijk in WOS zou horen. kun je het verplaatsen?

topic:
directorie structuur archief reorganiseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jup, daarvoor zou je overigens ook het topicreport kunnen gebruiken :)

Mijn spoorwegfotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-07 22:07
Probeer een antwoord te krijgen en word net afgepakt met dan moet je zelf meer eerst onderzoek doen, als of ik dat de laatste weken al ni gedaan heb zeg. Waarom denk je waarom ik om raad vraag, in ieder geval niet voor jan kutse violen he.

Ik wil gewoon eindelijk weten hoe je een winxp installatie kan uitvoeren vanaf een USB Stick

dit is de link http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1232930

[ Voor 17% gewijzigd door Vipertje007 op 16-07-2007 20:50 ]

Doe normaal, dan doe je al gek genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Vipertje007 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:34:
Probeer een antwoord te krijgen en word net afgepakt met dan moet je zelf meer eerst onderzoek doen, als of ik dat de laatste weken al ni gedaan heb zeg. Waarom denk je waarom ik om raad vraag, in ieder geval niet voor jan kutse violen he.

Ik wil gewoon eindelijk weten hoe je een winxp installatie kan uitvoeren vanaf een USB Stick

dit is de link http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1232930
Je zegt nu pas dat je gezocht hebt, dat was ten tijde van je topicstart niet duidelijk. Je kunt beter in je topicstart aandacht besteden aan dingen zoals waar je al naar gezocht hebt en wat je tegen bent gekomen. :) Zo weten wij wat je al gevonden hebt en krijg je ook antwoorden die je nog niet geprobeerd hebt, waarbij je zelf dus al mee helpt.
offtopic:
Daarentegen vraag ik me af of je echt gezocht hebt. [google=install xp from usb stick] geeft al meteen een tutorial over hoe het moet. :)

[ Voor 7% gewijzigd door pasta op 16-07-2007 21:34 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vipertje007 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:34:
Probeer een antwoord te krijgen en word net afgepakt met dan moet je zelf meer eerst onderzoek doen, als of ik dat de laatste weken al ni gedaan heb zeg.
De sluitmessage was inderdaad kortaf, daar heb je gelijk in.

Besef je wel dat je nog een topic hebt lopen over het installeren van 2003 vanaf/op een USB stick, en dat je je ook daar maar weinig laat zien wat je zelf hebt gevonden/geprobeerd.

Zoals pasta al aangeeft en in de Windows Clients - Policy en de korte ForumFAQ staat is een topicstart van twee zinnen niet echt waar we hier op zitten wachten.
Je bent hier lang genoeg geregistreerd om dat te weten :)

Als je in het vervolg meer aandacht besteedt aan je startpost, dan voorkom je dit soort onaangename verrassingen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 23:20
In de topic die door output2 werd gestart over maya/autodesk voor linux meldt niemand linux alternatieven die wel legaal gratis te downloaden zijn.
Nou ken ik maya/autodesk niet echt dus misschien zit ik er helemaal naast als ik zeg dat blender3d zelfde dingen diet (maar voor zover ik heb begrepen is blender in elk geval erg als maya).
Misschien kan een van de heren moderators dat nog even toevoegen aan hun post met het slotje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-07 22:07
pasta schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:31:
[...]

Je zegt nu pas dat je gezocht hebt, dat was ten tijde van je topicstart niet duidelijk. Je kunt beter in je topicstart aandacht besteden aan dingen zoals waar je al naar gezocht hebt en wat je tegen bent gekomen. :) Zo weten wij wat je al gevonden hebt en krijg je ook antwoorden die je nog niet geprobeerd hebt, waarbij je zelf dus al mee helpt.
offtopic:
Daarentegen vraag ik me af of je echt gezocht hebt. [google=install xp from usb stick] geeft al meteen een tutorial over hoe het moet. :)
OK dat heb ik dus ook gezien en gedaan maar wat het doet is alleen kleine winxp op een stick zetten, het is geen install. Is het dan helemaal ni mogelijk om het te maken als de boot cd/dvd
alt-92 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:57:
[...]

De sluitmessage was inderdaad kortaf, daar heb je gelijk in.

Besef je wel dat je nog een topic hebt lopen over het installeren van 2003 vanaf/op een USB stick, en dat je je ook daar maar weinig laat zien wat je zelf hebt gevonden/geprobeerd.

Zoals pasta al aangeeft en in de Windows Clients - Policy en de korte ForumFAQ staat is een topicstart van twee zinnen niet echt waar we hier op zitten wachten.
Je bent hier lang genoeg geregistreerd om dat te weten :)

Als je in het vervolg meer aandacht besteedt aan je startpost, dan voorkom je dit soort onaangename verrassingen ook.
Ja ik ben al een tijd regged, maar ik ben niet zo in 2 the forums. Buiten het feit dat ik lees problemen heb, ben ik ook een autist die niet goed weet hoe ik het erop moet zetten in teksten aangezien niemand mij toch snapt.

Maar ik zal in vervolg proberen meer rekening mee te houden al kost dat geintje een dag aan energie (wat niemand zal geloven :( )

Maar weet het nu allemaal ni meer, verschillende dingen al geprobeert variaties van dingen maar werkte ook ni. Win boot maken kom ik echt gewoon niet meer uit. Dos boot is geen probleem das zo gedaan dus de installs van alles tot XP lukt me wel alleen XP en 2003 lukt me dus niet. Ik baal er van :(

Ik hoop gewoon heel erg dat iemand weet hoe je dat kan maken.

Doe normaal, dan doe je al gek genoeg!

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste