Ik heb m'n vriendin ook geconvert naar Firefox
Ze
heeft had alleen een paar rare problemen met Firefox (0.10 en 0.10.1) die ik niet echt
kan kon plaatsen.
edit:
Probleem is opgelost, het waren, net als iemand hier onder, de videokaart-drivers. Na het installeren van goede drivers zijn de problemen opgelost!
1) Ze gebruikt een door mij gemaakte startpagina met wat links daarop. Ik gebruik deze startpagina al enkele Firefox versies (ook op 3 PC's in FF 0.10.1) en heb er nooit problemen mee gehad. Als de pagina laadt ziet de pagina er prima uit, maar bij het openen van het context menu (rechtermuisklik) of als je met de muis in de buurt van een dropdown komt wordt de layout een beetje verkloot. Dit loopt ook door over de Navigatiebar.
Als ik minimaliseer / reload / text-size verander springt de layout weer gewoon goed.
Voorbeeldje:
Gewoon een deel van een simpele tabel. Op geen een PC heb ik deze pagina vaag zien doen, maar bij haar wel dus...
2) Toetsenbordindeling van speciale tekens klopt niet.
wordt ->
Instelling van toetsenbord is Dutch (Netherlands) en Keyboard layout = United States (International). Verder betreft het hier WinXP pro UK.
Nieuw profiel aanmaken is ook geprobeerd, maar geeft geen verschil.
edit:
Opgelost dus, zie boven

[
Voor 14% gewijzigd door
Marijn_S op 06-10-2004 19:22
]