[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.508 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-04 19:39

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Het grote Mozilla Firefox topic deel 5
Afbeeldingslocatie: http://www.mozilla.org/products/firefox/header.png
Introductie
Welkom bij het Grote Firefox topic deel V!

Dit topic is gebaseerd op posts uit deel I t/m IV en deze startpost is ook samengesteld uit die voorgaande delen. Er is aan bijgedragen door mijzelf (deel 3 en 4) BtM909 (deel 2) en Cybersteef (deel 1). Mochten er nog zaken ontbreken, neem dan gerust contact op met mij.

Voorgaande delen
The Browser, Reloaded
Wat is er nieuw in 1.0:
  • Beter opties voor navigeren met tabbladen
    Je kunt nu instellen hoe links uit andere programma's geopend moeten worden. Dus in een nieuw tabblad, het huidige tabblad hergebruiken of een nieuw venster openen.
    Er zijn expermentele opties hoe links binnen Firefox geopend moeten worden. Ga naar about:config en verander browser.tabs.showSingleWindowModePrefs in true om deze opties in het Advanced panel van je opties te tonen.
  • Firefox is nu beschikbaar in veel talen - vrijdag staat NL op de planning
  • Veel bug fixes en verbeteringen
  • Uitgebreider overzicht
    The Bigger Picture
Ok, ik wil Firefox downloaden :?
Let eventueel op de System Requirements.

Windows: Installer (Zip)

Linux: GTK2 + XFT installer of GTK + XFT (no installer)

MacOS X: Compressed Disk Image

NL Versie: http://mozillanl.mozdev.org/
NL versie van laaste builds: http://ftp.mozilla.org/pu...nightly/latest-0.11-l10n/

Mirrors: http://www.mozilla.org/products/firefox/mirrors.html

Nightly Builds: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/

Known issues
  • Download windows hebben af en toe last van een trage refresh rate.
    Klik hier (met Firefox ;)) voor de patch
  • Als Firefox is geïnstalleerd op een systeem met beperkte rechten, moet het de eerste keer opgestart worden door iemand die rechten heeft op die locatie. Anders worden sommige bestanden niet goed aangemaakt
  • Als Firefox op Mac OS X niet start verwijder dan eerst localstore.rdf uit je profiel
  • De extensiemanager is nog niet goed getest, daar kunnen dus problemen mee zijn die in 1.0b opgelost zullen worden. Verder kan het zijn dat je ziet dat er updates beschikbaar zijn, terwijl dat niet het geval is.
    Dit is op te lossen door in Options | Advanced uit te schakelen dat Firefox op nieuwe versies moet controleren. Verder zul je nadat je about:config in je adresbalk hebt ingetypt de waarde van update.app.updatesAvailable moeten wijzigen in false. Eventueel ook andre update.app.updates* waardes leegmaken, omdat die aangeven dat er een update klaarstaat. Ook hier is een uitleg te vinden.
Handige Links
Frequently Asked Firefox Questions
  • Hoe kun je meer dan 2 bestanden tegelijkertijd downloaden?
  • Rabobank internet bankieren werkt niet met Firefox? Op deze manier wel ;)
  • Hoe schakel ik de melding uit dat er nieuwe plugins gevonden zijn
  • Hoe kun er voor zorgen dat sommige extensies niet uitgeschakeld worden (toch kunt installeren) in nightly builds?
    Verander het Firefox versienummer, waardoor de extensie geen problemen geeft. Dit is te doen door eerst about:config in de adresbalk in te typen en dan de waardes app.version en extensions.lastAppVersion te wijzigen in 0.9.0. Dan kun je weer netjes alle extensies installeren.
    Ook kun je van www.extensionsmirror.nl aangepaste versies downloaden.
  • Outlook (of ander programmas), snelkoppelingen of IE favorieten openen 2 Firefox venster of geeft een foutmelding. Hoe moet ik dat oplossen :?
    Dit is een bug in Firefox om zich goed als default browser in te stellen. Op deze pagina vind je een registry bestand die je problemen oplost!
    In 1.0PR moet dit probleem opgelost zijn.
  • Hoe zorgt ik ervoor dat er een nieuw tab ipv een nieuw window voor externe links geopend wordt?
    Installeer een van de tabbrowser extensies onder het volgende kopje of download een nightly build. Vanaf 1.0RC1 zit er namelijk tabfunctionaliteit in Firefox.
    Je kunt de opties dan vinden onder Tools > Options > Advanced > Tabbed Browsing.
    Dit zijn expermentele opties en krijg je pas te zien nadat je door about:config in de adresbalk in te typen de instelling browser.tabs.showSingleWindowModePrefs op true gezet hebt.
Firefox Extension, Themes & Plugins
Hieronder een aantal handige extensies en plugins. Mist er iets belangrijks. Neem dan contact met me op!
Het installeren van verschillende plugins/handigheidjes in Linux:

Java: Installeer, als je dat nog niet had, een java runtime environment of een development kit (als je in java wilt programmeren), zoals j2re1.4. Vervolgens zoek je de locatie van de file javaplugin_oji.so (kan afwijken, eindigt iig meestal op oji.so, dus gebruik find/locate hierop). Doe als je het path van deze file gevonden hebt dit als je in /usr/lib/mozilla-firefox/plugins staat: ln -s /usr/lib/j2se/1.4/jre/plugin/i386/mozilla/javaplugin_oji.so . Herstart firefox en kijk bij about:plugins of het gelukt is.
• Idem voor flash. Gebruik de flash linux installer van macromedia (typ deze 3 woorden in in je adresbalk en je bent er) en maak net zoals bij java in /usr/lib/mozilla-firefox/plugins symlinks naar de files /usr/lib/flashplugin-nonfree/flashplayer.xpt en /usr/lib/flashplugin-nonfree/libflashplayer.so .
• Als je geen rootrechten op het systeem hebt maar deze software wel aanwezig is kun je de symlinks maken in ~/.mozilla/plugins/ . Eventueel moet je deze directory nog zelf aanmaken.
• Als je graag wilt dat externe applicaties firefox gebruiken om urls in te openen (zoals amsn, xchat) kun je dit als volgt doen: mozilla-firefox -remote "openurl(http://www.tweakers.net)" . Probeer dit eens uit vanaf de shell en kijk ook eens hier naar wat de opties zijn. Uiteraard hangt de representatie van de url af van de applicatie die het commando geeft, bij amsn is het bijvoorbeeld $url.

[ Voor 45% gewijzigd door Unverter op 02-12-2004 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ondertussen is RC2 uit, en de Final mogen we op 9/11 verwachten.

Download RC2 (zip)
Download RC2 (exe)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 00:52
RC2 liet bij mij alles op hol slaan :/ Dat ding killde zichzelf en starte zich dan weer op :?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 20:35

FlashBang

Hoi.

Hacku schreef op 04 november 2004 @ 17:22:
Ondertussen is RC2 uit, en de Final mogen we op 9/11 verwachten.
9/11 ook 8)7 Zo moeten ze het in Amerika brengen, meteen iedereen terug op IE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

In Amerika draaien ze de maand en de dag om, 11/9 dus. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wellicht kijk ik over de optie, maar kan ik ergens instellen dat wanneer ik op een link klik hij deze automatisch in een andere tab gooit ? En ik dit niet moet doen met m'n rechtermuisknop ? Ik heb "Select new tab ... " aangevinkt, maar nog steeds opent hij de link in mn huidige tab .. ?!

edit:

Ik gebruik firefox voornamelijk wanneer ik op "vieze-spyware-sites" etc kom, maar wou hem nu gaan gebruiken voor "normaal" gebruik ook. Maar ik moet wel vaststellen dat hij ongeveer 36mb aan geheugen wegpikt (véél meer dan mn crazy browser voor dezelfde paginas). Heb ik iets fout ingesteld ?

[ Voor 42% gewijzigd door Blizard op 04-11-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 16:52

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Als je about:mozilla in de adresbalk invoert, krijg je een easteregg (waarschijnlijk is ie al wel eens langs gekomen)
Een aantal oudere uit mozilla kan ik er niet vinden (about:author b.v.), toevallig bekend of er nog meer verborgen grapjes in zitten?

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Devilion schreef op 04 november 2004 @ 17:28:
9/11 ook 8)7 Zo moeten ze het in Amerika brengen, meteen iedereen terug op IE ;)
Ik zag eerder vandaag ook wat gemiep in een verhaaltje getiteld "Firefox 9/11" :)
Ik meen dat het op sfx was, maar daar kan ik het niet meer terugvinden.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Blizard schreef op 04 november 2004 @ 17:34:
Wellicht kijk ik over de optie, maar kan ik ergens instellen dat wanneer ik op een link klik hij deze automatisch in een andere tab gooit ? En ik dit niet moet doen met m'n rechtermuisknop ? Ik heb "Select new tab ... " aangevinkt, maar nog steeds opent hij de link in mn huidige tab .. ?!
Bij de meeste mensen staat het automatisch ingesteld op je middle mousebutton (dus klikken met je scroll-wheel) en dan opent ie automatisch een andere tab
Je kunt het iig. instellen in je about:config (even filter op middleclick)

[ Voor 7% gewijzigd door letatcest op 04-11-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Blizard schreef op 04 november 2004 @ 17:34:

edit:

Ik gebruik firefox voornamelijk wanneer ik op "vieze-spyware-sites" etc kom, maar wou hem nu gaan gebruiken voor "normaal" gebruik ook. Maar ik moet wel vaststellen dat hij ongeveer 36mb aan geheugen wegpikt (véél meer dan mn crazy browser voor dezelfde paginas). Heb ik iets fout ingesteld ?
Welke versie gebruik je?

Als je het automatisch wilt laten gebeuren kun je in 1.0RC1 via een verborgen instelling deze opties zichtbaar maken (het sluiten van door javascript geopende tabbladen werkt nl nog niet goed). TBP (zie link beneden) 0.9.93 maakt van deze instellingen gebruik. Die versie kun je dus ook installeren in 1.0RC1 en hoger.

In 1.0PR zou ik TBP installeren. Gebruik wel versie 0.6.x!

Verder moet je niet vergeten dat Crazybrowser gebruik maakt van IE. Die draait dus nog op de achtergrond mee. Crazybrowser is alleen een kleine schil daarom heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Letatcest schreef op 04 november 2004 @ 17:38:
Bij de meeste mensen staat het automatisch ingesteld op je middle mousebutton (dus klikken met je scroll-wheel) en dan opent ie automatisch een andere tab
Je kunt het iig. instellen in je about:config (even filter op middleclick)
Dan heb je nog het probleem dat wanneer ik een URL intyp deze niet in een nieuwe tab komt.
Raar dat er niet gewoon een optie is : Open elke nieuwe link in een apparte tab.

Ik heb de Extentie proberen installeren maar krijg een XML-parsing error. :(
Ik weet dat crazy browser maar een schil is, maar CB = 11mb en Firefox =22mb (enkel got open)... waar zie ik dan de overige mb die CB zou gebruiken ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Blizard schreef op 04 november 2004 @ 17:47:
Dan heb je nog het probleem dat wanneer ik een URL intyp deze niet in een nieuwe tab komt.
Raar dat er niet gewoon een optie is : Open elke nieuwe link in een apparte tab.
Gebruik of Alt + Enter of installeer TBP daarmee kun je instellen.
Ik heb de Extentie proberen installeren maar krijg een XML-parsing error. :(
Welke versie heb je geprobeerd? Ik hoop 0.6.x voor 1.0PR.
Ik weet dat crazy browser maar een schil is, maar CB = 11mb en Firefox =22mb (enkel got open)... waar zie ik dan de overige mb die CB zou gebruiken ?!
oa in explorer.exe, maar ik zou niet weten welke processen IE nog meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:50
Hmm, gezien de startpost heb ik nu geprobeerd de tabbrowser extensions zo goed mogelijk te vervangen:

• firefox heeft nu zelf de optie om alles binnen een window te doen en het gedrag te vertonen wat ik graag wil: links-klik op een externe link naar een nieuwe tab die gelijk focus krijgt en middel-klik op een link een nieuwe tab in de achtergrond;
• sessionsaver;
• miniT zodat ik ze kan herordenen;
• focus last selected tab;
• blank last tab;

Het enige wat ik nog mis wat je in TBE wel had is dat je met CTRL-SHIFT-PGUP/PGDN een tab kon verschuiven om te herordenen, zelf vind ik dit een prettigere handeling dan de muiscursor helemaal naar boven bewegen.

Overigens, misschien kun je in de startpost portable firefox vermelden :) .

Als ik verder nog mierenneukerig mag zijn over je verder geweldige startpost (ik heb er m'n TBE-alternatieven door gevonden :P ):

• Je kunt sites toevoegen aan een whitelist, maar nooit wordt er software automatisch geïnstalleerd.;
• Wat is 'phising' :? ;
• Bookmarks hebben verschillende verbeteringen ondergaan... ;
• Firefox is nu als standaardbrowser voor Gnome in te stellen, verder zijn er worden Gnome sneltoetsen overgenomen etc. ;

Dit wat kleine typfoutjes die ik zag, nu nog wat zinnigere dingen die misschien in de startpost kunnen:

extensions:
• flashblock;
• disable targets for downloads;

Het installeren van verschillende plugins/handigheidjes in linux:
Java: Installeer, als je dat nog niet had, een java runtime environment of een development kit (als je in java wilt programmeren), zoals j2re1.4. Vervolgens zoek je de locatie van de file javaplugin_oji.so (kan afwijken, eindigt iig meestal op oji.so, dus gebruik find/locate hierop). Doe als je het path van deze file gevonden hebt dit als je in /usr/lib/mozilla-firefox/plugins staat: ln -s /usr/lib/j2se/1.4/jre/plugin/i386/mozilla/javaplugin_oji.so . Herstart firefox en kijk bij about:plugins of het gelukt is.
• Idem voor flash. Gebruik de flash linux installer van macromedia (typ deze 3 woorden in in je adresbalk en je bent er) en maak net zoals bij java in /usr/lib/mozilla-firefox/plugins symlinks naar de files /usr/lib/flashplugin-nonfree/flashplayer.xpt en /usr/lib/flashplugin-nonfree/libflashplayer.so .
• Als je geen rootrechten op het systeem hebt maar deze software wel aanwezig is kun je de symlinks maken in ~/.mozilla/plugins/ . Eventueel moet je deze directory nog zelf aanmaken.
• Als je graag wilt dat externe applicaties firefox gebruiken om urls in te openen (zoals amsn, xchat) kun je dit als volgt doen: mozilla-firefox -remote "openurl(http://www.tweakers.net)" . Probeer dit eens uit vanaf de shell en kijk ook eens hier naar wat de opties zijn. Uiteraard hangt de representatie van de url af van de applicatie die het commando geeft, bij amsn is het bijvoorbeeld $url.

Hopelijk zitten hier wat dingetjes bij voor in de startpost, dit zijn dingen die ik zelf uitgevonden heb in de tijd dat ik in linux firefox gebruik en die misschien anderen over drempeltjes heen kunnen helpen :) .

Trouwens, een korte Nederlandstalige regex-tutorial voor adblock wil ik desgewenst ook wel maken :) .

[ Voor 4% gewijzigd door Bananenplant op 04-11-2004 19:26 ]

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn Firefox crasht nu elke keer als ik naar IEX toega (waar ik ingelogd sta, en dus automatisch doorgestuurd wordt naar mijn portefeuilles).
Vroeger deed hij dat alleen af en toe.

Al gaat IE ook met regelmaat over zijn nek.

Denk dat het aan Java ligt?
Wat hebben anderen bij http://www.iex.nl/vtRader/ ?
Waarschuwing: Is kutsite :P, dus je browser kan crashen!

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 22:06

Nik

Ja, die IEX.nl laat mijn browser ook meer dan vaak crashen :/

Anyway, ik vroeg me af he, eigenlijk zou ik Fire Fox best wel eens willen zien als standaard browser in Windows. En dan bedoel ik ook 90% van alles he! Dus als ik "Deze Computer" open, dat dat dan ook in Fire Fox gebeurd! Dat lijkt me gewoonweg ideaal! Vooral omdat de opstarttijd van de browser weggenomen kan worden (denk ik?). Ik vind FF prima werken hoor, alleen als ik snel even een pagina wil openen, is IE bij mij altijd een fractie sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:10

Reinier

\o/

Letatcest schreef op 04 november 2004 @ 17:35:
Als je about:mozilla in de adresbalk invoert, krijg je een easteregg (waarschijnlijk is ie al wel eens langs gekomen)
Dat was ook een easteregg in een oude versie van IE, about:whatever geeft een pagina met de tekst whatever, about:mozilla geeft een blauwe pagina. Vraag me niet waarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn_S
  • Niet online
anandus schreef op 04 november 2004 @ 19:23:
Mijn Firefox crasht nu elke keer als ik naar IEX toega (waar ik ingelogd sta, en dus automatisch doorgestuurd wordt naar mijn portefeuilles).
Vroeger deed hij dat alleen af en toe.

Al gaat IE ook met regelmaat over zijn nek.

Denk dat het aan Java ligt?
Wat hebben anderen bij http://www.iex.nl/vtRader/ ?
Waarschuwing: Is kutsite :P, dus je browser kan crashen!
Ik kwam vroeger ook wel eens op die site, en afgezien van dat die Java ticker heel irritant was, zorgde hij er toen ook wel eens voor dat Firefox crashte.

Ik heb overigens in Bugzilla een bugreport van de bug die ik in het vorige topic noemde toegevoegd:
Crash on malformed html attribute (found with MangleMe Python port)
Ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren :)

Afgezien van die crash is Firefox RC2 nog geen 1 keer gecrasht bij mij en draait hij prima. En Gert-Paul, mooie startpost :)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
proller schreef op 04 november 2004 @ 19:28:
Ja, die IEX.nl laat mijn browser ook meer dan vaak crashen :/

Anyway, ik vroeg me af he, eigenlijk zou ik Fire Fox best wel eens willen zien als standaard browser in Windows. En dan bedoel ik ook 90% van alles he! Dus als ik "Deze Computer" open, dat dat dan ook in Fire Fox gebeurd!
ga een file manager extension schrijven zou ik zeggen ;)

naja, er is ook al een ftp-client voor firefox, kwestie van tijd zullen we maar zeggen ;)

overigens, crashen op slechte code hoort eigenlijk niet he... dingen als <input type crash> enzo :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bananenplant op 04-11-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 22:06

Nik

Het zou wel ideaal zijn ucchan!

Ik bedoel, FF werkt zo lekker, alleen ik vind dat er een kloof tussen Windows en FF zit. En IE en Windows werken naadloos samen. Daarom start ik toch weer iedere keer IE op. Ben benieuwd waneer mijn "droom" werkelijkheid gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
wat mij wel een strak idee lijkt is als er een soort nautilus plugin zou komen voor FF. nautilus is een open source filemanager die bij gnome zit, aangezien er wel meer GTK-apps (GTK is de toolkit van gnome, knopjes enzo) naar windows geport worden (zoals GIMP) moet dit wel te doen zijn om nautilus naar windows te porten. je zou dan een plugin/extension kunnen maken gebaseerd op die code die firefox goeie file managing-opties geeft, alleen vraag ik me af of de makers van nautilus dat een strak plan zouden vinden.

ik heb nu even geprobeerd wat nautilus doet met een url: hij laadt de ongeparseerde code. aangezien de gecko engine gebruikt wordt in meerdere linuxapps (zoals konqueror) lijkt het me nieteens een vreemd idee om de enigine van zo'n app er optioneel in firefox naast te maken.

wat mij zelf een strak idee lijkt is een kleine plugin voor explorer die urls naar firefox doorspeelt als ie in de file managing mode zit. een firefox plugin die de file manager van windows doet hoef je natuurlijk niet te verwachten... :/

nu moet ik zeggen dat ik voor file managing in linux zelf vaak de command line gebruik en soms nautilus, dus m'n beeld van integratie van browser en file manager is tov dat van de gemiddelde windowsgebruiker wat afwijkend denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Gert-Paul schreef op 04 november 2004 @ 18:47:
Welke versie heb je geprobeerd? Ik hoop 0.6.x voor 1.0PR.
Ik heb versie 0.6.13

Na een beetje surfen heb ik wel het gevoel dat FireFox sneller is in gebruik .. kan natuurlijk ook inbeelding zijn ;) Ik probeer hem een paar dagjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34979

Ik had me cache van IE vroeger geplant op een ramdisk (fysiek geheugen).

Is het mogelijk om de buffer van firefox ook toe te wijzen naar een andere folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 23:50
Ik had net bij een site dat ik de source van een frame wilde bekijken, maar dat rechts klikken wel "this frame" liet zien, maar dat hij niet uitklapte. Zit daar normaal "view source" tussen? Zo ja, dan is er iets stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 15:25
Anoniem: 34979 schreef op 04 november 2004 @ 20:38:

Is het mogelijk om de buffer van firefox ook toe te wijzen naar een andere folder?
[google=Firefox change cache location]

Voila. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86536

Ik gebruik sinds vandaag firefox. Vooral de tabfunctie vind ik erg functioneel, zeker in vergelijking met de soortgelijke functie van windows: gelijke programma's gegroepeerd weergeven. Maargoed, ik heb enkele probleempjes, vergeef me als ze al zijn langsgekomen:

- in sommige sites kan ik niet op een link klikken: ik zie alleen een tekstcursor. Dit bijvoorbeeld in de volgende site: niet gaan lopen kloten met deze site aub
in deze site kan ik bijvoorbeeld de link 'gastenboek' en 'nieuws' niet aanklikken, er gebeurd gewoon niks, terwijl het in internet explorer wel gewoon werkt.

- het tweede probleem: in Hotmail kan ik niet de rich-text editor gebruiken, waardoor ik een zooi aan codes krijg ipv de gebruikelijke rich tekst editor balk

verder is firefox echt top. Met dit soort prgramma's kunnen we microsoft misschien nog een keer van hun monopolistische troon stoten :) . Thunderbird is ook tof, alleen veel problemen met hotmail implementeren, dus ik houd het gewoon op online email controleren.
Mss zouden deze ontwikkelaars zich in de toekomst ook kunnen gaan richten op office-achtige programma's, eindelijk wat concurrentie voor microsoft.

EDIT
Wilson_Fisk schreef op 04 november 2004 @ 20:38:

wat is het voordeel hiervan...?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 86536 op 04-11-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 15:25
Anoniem: 86536 schreef op 04 november 2004 @ 21:17:
Ik gebruik sinds vandaag firefox. Vooral de tabfunctie vind ik erg functioneel, zeker in vergelijking met de soortgelijke functie van windows: gelijke programma's gegroepeerd weergeven. Maargoed, ik heb enkele probleempjes, vergeef me als ze al zijn langsgekomen:

- in sommige sites kan ik niet op een link klikken: ik zie alleen een tekstcursor. Dit bijvoorbeeld in de volgende site: niet gaan lopen kloten met deze site aub
in deze site kan ik bijvoorbeeld de link 'gastenboek' en 'nieuws' niet aanklikken, er gebeurd gewoon niks, terwijl het in internet explorer wel gewoon werkt.

- het tweede probleem: in Hotmail kan ik niet de rich-text editor gebruiken, waardoor ik een zooi aan codes krijg ipv de gebruikelijke rich tekst editor balk

verder is firefox echt top. Met dit soort prgramma's kunnen we microsoft misschien nog een keer van hun monopolistische troon stoten :) . Thunderbird is ook tof, alleen veel problemen met hotmail implementeren, dus ik houd het gewoon op online email controleren.
Mss zouden deze ontwikkelaars zich in de toekomst ook kunnen gaan richten op office-achtige programma's, eindelijk wat concurrentie voor microsoft.
toon volledige bericht
code:
1
2
<tr><td style="" onmouseover="this.style.background='white'" onmouseout="this.style.background=''" align="center">Nieuws</td></tr>
<tr><td style="" onmouseover="this.style.background='white'" onmouseout="this.style.background=''" align="center">Gastenboek</td></tr>

Ik zie helemaal niks van een href staan? Geen wonder dat er niks gebeurt, er wordt helemaal niks gezegd over verhuizen naar een andere link. :P Over dat hotmail probleem, daarvoor zul je bij microsoft moeten zijn.
EDIT
[...]

wat is het voordeel hiervan...?
RAM is veel sneller dan je harde schijf, dus de cache kan veel sneller geladen worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 05-06 12:46

FastBunny

Give it the Works !

Als ik daarop druk krijg ik een GMail notifcation geen BBcode :?
Wilde hem graag installeren ;)

Ik heb vroeger altijd met Netscape 3 en daarna 4 en 4.7 gewerkt, vervolgens IE 5.5 en 6.0 Ik heb daarna eens Mozilla 1.0 gehad, niet echt gebruikt, maar sinds Mozilla 1.4 ben ik voor mijn thuis pc helemaal over, daarna kwam 1.5 ook prima, en toen dacht ik ik probeer FireFox eens, en eigenlijk een veel lekkerdere browser zonder emailclients etc, en Sinds 0.9 gebruik ik hem op mijn laptop, mijn desktop heeft nog Mozilla 1.5 maar die gaat zeer spoedig over. Top pakketje dat FireFox ! Simpel, snel en lekker uitbriedbaar :Y)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
ucchan schreef op 04 november 2004 @ 19:22:
Hopelijk zitten hier wat dingetjes bij voor in de startpost, dit zijn dingen die ik zelf uitgevonden heb in de tijd dat ik in linux firefox gebruik en die misschien anderen over drempeltjes heen kunnen helpen :) .

Trouwens, een korte Nederlandstalige regex-tutorial voor adblock wil ik desgewenst ook wel maken :) .
Ik heb de extensies in de post gezet en ook het stuk over Linux erin gezet. Verder is zo'n tutorial ook leuk. Moet ik even kijken of daar helemaal plaats voor is of dat we er een link neerzetten.

Trouwens bedankt voor deze update :)
Anoniem: 86536 schreef op 04 november 2004 @ 21:17:
Dit ligt echt aan MS. Ik heb wel meer van zulk soort systemen gezien die ActiveX gebruikten, zal MS hier dus ook doen en FF ondersteunt het niet om veiligheidsredenen. Je zou kunnen proberen de ActiveX plugin te installeren (op eigen risico ;)), maar ik garandeer niet dat het werkt.
In Firefox kreeg je in die gevallen alleen het tekstveld te zien. Met de BBCode extensie kwam je daar iig ook een eind om dingen nog een beetje op te maken.
Misschien dat OpenOffice in de toekomst daar nog wat aan kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in IE doet de link het prima, probeer maar ff. Ik niet snappen? het bevat php

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 86536 op 04-11-2004 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Billie schreef op 04 november 2004 @ 21:22:
code:
1
2
<tr><td style="" onmouseover="this.style.background='white'" onmouseout="this.style.background=''" align="center">Nieuws</td></tr>
<tr><td style="" onmouseover="this.style.background='white'" onmouseout="this.style.background=''" align="center">Gastenboek</td></tr>

Ik zie helemaal niks van een href staan? Geen wonder dat er niks gebeurt, er wordt helemaal niks gezegd over verhuizen naar een andere link. :P
Hmm, ik zie dit:
code:
1
2
<tr><a href=nieuws.php><td align=center OnMouseOver="this.style.background='white'" OnMouseOut="this.style.background=''">Nieuws</td></a></tr>
<tr><a href=gastenboek.php><td align=center OnMouseOver="this.style.background='white'" OnMouseOut="this.style.background=''">Gastenboek</td></a></tr>

Spooky :)

[ Voor 25% gewijzigd door Zpottr op 04-11-2004 21:40 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zpottr schreef op 04 november 2004 @ 21:39:
[...]

Hmm, ik zie dit:
code:
1
2
<tr><a href=nieuws.php><td align=center OnMouseOver="this.style.background='white'" OnMouseOut="this.style.background=''">Nieuws</td></a></tr>
<tr><a href=gastenboek.php><td align=center OnMouseOver="this.style.background='white'" OnMouseOut="this.style.background=''">Gastenboek</td></a></tr>

Spooky :)
hij zou het gewoon moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 01:13

crisp

Devver

Pixelated

invalid HTML dus :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
FastBunny schreef op 04 november 2004 @ 21:37:
[...]

Als ik daarop druk krijg ik een GMail notifcation geen BBcode :?
Wilde hem graag installeren ;)
Is nu ook gefixed en heb gelijk maar eventjes BBCodeXtra toegevoegd die gebruik ik namelijk omdat die nog meer opties aanbiedt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:15

Duinkonijn

Huh?

vind het opzich heerlijk programma,

maar zijn er nog tooltjes om firefox te verspreiden over je netwerk..
b.v. proxy settings forceren d.m.v. een group policy e.d.?

heb al gezocht naar een bestand met deze instellingen maar kan het niet vinden

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartware
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2023

bartware

@jabber.org

Zo dan. Ben net over van 1.0PR naar 1.0RC2.
Met dit linkje uit deel IV:
Tevens in het proces Noia2 geupdatet. Overigens moet ie daarna wel eerst enabled worden (RMB) voor je kan zeggen "use this theme".
TBP niet meer nodig denk ik. Andere extensies nog even nieuwe versies voor installeren.

Geen centje pijn verder. Maandag zo door naar 1.0Final :P

(misschien ter ere van de final maar iets leuks uit de store kopen. Die mok lijkt me wel wat, maar $12.95 + S&H voor een mok?!?! Misschien een idee voor een inkoopactie?)

[ Voor 14% gewijzigd door bartware op 04-11-2004 22:46 . Reden: linkje goed gequote ]

Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 09:40
Ik ben al wel een paar sites tegengekomen waar ik met FF niet op kon komen, maarja, het spul zit immers nog in de ontwikkelingsfase...

Voor de rest erg prettig programma, wat overigens ook voor Thunderbird geldt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:08
dat ligt meer aan de ontwikkelaar van de website en/of bepaalde IE-only technieken die gebruikt worden dan aan firefox zelf. Of soms werkt de website perfect maar hebben ze alleen een check op Netscape en IE 6 ofzo :X nieuwere browsers mogen er dan niet op. :X Mijn advies is dus webmaster van de website mailen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

bartware schreef op 04 november 2004 @ 22:41:
(misschien ter ere van de final maar iets leuks uit de store kopen. Die mok lijkt me wel wat, maar $12.95 + S&H voor een mok?!?! Misschien een idee voor een inkoopactie?)
Ik ben toe aan een nieuw Moz t-shirt, dus da's al S&H/2 wat mij betreft...

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
* Bananenplant wil wel een vuurvosshirt :D

http://www.fmf.nl/~ami/regextutorial.html <= net even een regex-tutorial inelkaar gedraaid, als gert-paul die in de startpost wil linken (met mijn naam erbij :P) vind ik het best :) . iemand die de opmaak van die pagina wil opleuken is welkom trouwens :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Volgens mij zit er een fout in www.tweakers.net m.b.t. FF. Als ik een onderwep bekijk en vervolgens op pijltje terug drukt, kom ik weer bovenaan het pagina. In IE hier geen last van.

Voorbeeld ik ben hier: http://www.tweakers.net/nieuws/dag/1099522800
vervolgens klik ik op deze onderwerp: "Intel bespreekt dual-coreprocessors"
dus ben hier nu: nieuws: Intel bespreekt dual-coreprocessors

Als ik nu op pijltje terug drukt, komt ik weer helemaal bovenaan, en dat betekent dat ik weer naar benden moet scrollen. In IE werkt het perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door Zhadum op 05-11-2004 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 00:10

Reinier

\o/

Zhadum schreef op 05 november 2004 @ 01:19:
Als ik nu op pijltje terug drukt, komt ik weer helemaal bovenaan, en dat betekent dat ik weer naar benden moet scrollen. In IE werkt het perfect.
Dat gebeurt niet alleen op t.net. Het is een raarheid in Firefox, die overigens al heel vaak in de voorgaande delen van dit topic besproken is. Bijvoorbeeld: [rml]reuzekind in "[ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IV"[/rml]

[ Voor 11% gewijzigd door Reinier op 05-11-2004 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-06 12:26
Wat is trouwens bij options -> advanced -> "use autoscrolling" en "use smooth scrolling" :?

[ Voor 16% gewijzigd door Yohost! op 05-11-2004 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Yohost! schreef op 05 november 2004 @ 08:19:
Wat is trouwens bij options -> advanced -> "use autoscrolling" en "use smooth scrolling" :?
Druk eens op je middelste-muisknop/scrollwieltje als je op een pagina zit, en zet ze dan eens aan/uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-06 12:26
Aah, dat werkt dus niet bij mij, want mijn middelste muisknop staat op dubbelklikken ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 01:13

crisp

Devver

Pixelated

Reinier schreef op 05 november 2004 @ 01:23:
[...]

Dat gebeurt niet alleen op t.net. Het is een raarheid in Firefox, die overigens al heel vaak in de voorgaande delen van dit topic besproken is. Bijvoorbeeld: [rml]reuzekind in "[ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IV"[/rml]
Is volgens mij een issue mbt bepaalde no-caching headers; is hier in BUG ook al eens gemeld. Maar aangezien het een Moz/FF issue lijkt te zijn kunnen wij daar weinig aan doen. Andere headers is geen optie, want dan gaat IE weer over de zeik...

[ Voor 15% gewijzigd door crisp op 05-11-2004 09:46 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31
Wat ik me eigenlijk afvraag is of je de user profile folder eenvoudig kan wijzigen. Naar bijvoorbeeld: D:\Documents\Application Data\FireFox\default.xxxxxxxx ipv de standaard locatie C:\Documents and Settings\....

Ik heb het al geprobeerd. maar is me niet gelukt.

In profiles.ini staat:

[General]
StartWithLastProfile=1

[Profile0]
Name=default
IsRelative=1
Path=Profiles/oz5fk3b5.default

Ik heb Path veranderdnaar D:\Documents\Application Data\FireFox\default.xxxxxxxx. IsRelative veranderd naar 0, werkte niet.
Toen geprobeerd met IsRelative = 1. Lukte ook niet. Toen de slashed naar forward slashses veranderd, werkt ook niet.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Weet iemand ook of je ergens kunt instellen dat ie bij reply's NIET automatisch de attachments mee terugstuurt. Dit vind ik echt een overbodige feature (wat moet de afzender nou met zn eigen attachments?) en het is me al een paar keer gebeurd dat ik er even niet op lette waardoor een reply-mail met 1MB aan foto's terug ging naar de afzender :X

[edit] verkeerde topic :X Moest in het thunderbird topic....

[ Voor 18% gewijzigd door Palomar op 05-11-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben sinds gisteren met FF aan de gang gegaan en voor het eerst heb ik het idee dat er een browser is die beter is dan IE.
Maar het is alleen goed nieuws want ik heb toch wat problemen.

Zo wil op mijn desktop de java plug-in 1.5 maar niet werken voor postbank internet bankieren. Wat ik heel vreemd vind. Ik heb FF ook op mijn laptop gezet en daar werkte het meteen.

Wat ik denk is dat het ligt aan een oudere JRE. Op zowel mijn laptop als mijn werk desktop is nl. een oudere JRE aanwezig. Op beide systemen werkt Java dan ook. Het rare is echter wel dat de 1.5 plugin wordt gebruikt (die staat er nl. wel op).

Iemand enig idee hoe ik Java goed kan laten werken met alleen Java 1.5 op mijn machine...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37691

Ik gebruik al "lang" firefox, ben er nogsteeds erg tevreden over. Nou zeker met Portable Firefox op mijn USB stick.

Postbank internet bankieren ondersteunt de postbank zelf niet dus verwacht er niet veel van. Ik kan thuis de girotel met mozilla de site wel benaderen maar ik kan geen overschrijvingen maken. Ik weet niet of er dan een verschil is tussen "girotel" en "internet bankieren", maar hij doet het hier iig niet. Voor de postbank start ik wel internet explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:28
Rukapul schreef op 04 november 2004 @ 20:42:
Ik had net bij een site dat ik de source van een frame wilde bekijken, maar dat rechts klikken wel "this frame" liet zien, maar dat hij niet uitklapte. Zit daar normaal "view source" tussen? Zo ja, dan is er iets stuk :)
Klopt, dat gebeurd hier ook wel eens. Ook heb ik wel eens dat heel FF crasht als ik over een optie in 'This frame' hover. Of dat het menu wel openklapt, maar dat ik de opties niet kan kiezen.

Ik heb er al een keer een bugreport voor aangemaakt, maar ik kon het niet op afroep reproduceren. Het blijft dus irritant aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11029

Ik gebruik nu ook Firefox. Ik heb al gelezen dat je minder spyware er mee heb, maar kan je nu spybot en dergelijke progamma's van je harde schijf deleten of is dat toch niet aan te raden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

dat is niet aan te raden, je zegt het zelf: "Ik heb al gelezen dat je minder spyware er mee heb" dus er is altijd nog wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11-2024
Devilion schreef op 05 november 2004 @ 14:35:
dat is niet aan te raden, je zegt het zelf: "Ik heb al gelezen dat je minder spyware er mee heb" dus er is altijd nog wel wat.
Onzin, met firefox kun je geen spyware binnenhalen.
Maar er kan natuurlijk nog wel wat op je systeem komen via programma's die IE gebruiken (zoals bijvoorbeeld DAP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37691

Anoniem: 11029 schreef op 05 november 2004 @ 14:21:
Ik heb al gelezen dat je minder spyware er mee heb, maar kan je nu spybot en dergelijke progamma's van je harde schijf deleten of is dat toch niet aan te raden??
Laten staan, ik vind met ad-aware maandelijks toch nog 2 a 4 cookies (data-miners). Echt veel komt er niet door, maar je weet maar nooit.

Ik ga overleggen op mijn werk of we het ook overal kunnen installeren, lijkt me wat veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

De optie van XML bookmarks is ideaal. Ik heb nu al mijn bookmark op del.icius.us staan heb ik altijd en overal al mijn Bookmarks.

Handig is
- about:config is je adres balk intypen en je hebt bijna alle opties die je kunt wijzigen
- Een overzicht van al je wachtwoorden die je hebt opgeslagen
- Een betere oplossing voor de certificaten.

http://www.hroling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11-2024
Rukapul schreef op 04 november 2004 @ 20:42:
Ik vind dit een onhandige manier om de source te bekijken, daarom heb ik ook de all-in-one-gesture extension geinstalleerd.

Als je dan de source van een bepaald frame wilt bekijken, kun je dat doen door in dat frame te gaan staan, en de letter 'S' als gesture te vormen, vervolgens krijg je de frame-source te zien..
Errug handig!!

[ Voor 9% gewijzigd door JozyDaPozy op 05-11-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 09:40
Ramon de Jesus schreef op 04 november 2004 @ 23:13:
dat ligt meer aan de ontwikkelaar van de website en/of bepaalde IE-only technieken die gebruikt worden dan aan firefox zelf. Of soms werkt de website perfect maar hebben ze alleen een check op Netscape en IE 6 ofzo :X nieuwere browsers mogen er dan niet op. :X Mijn advies is dus webmaster van de website mailen.
Ramon, je hebt helemaal gelijk, maar ik gebruik als ik zoiets tegenkom gewoon even IEX, want laten we eerlijk zijn, dit is ook een mooi progseltje...

Ohja en ik ga van je uploadruimte gebruik maken, of beter, kun je mij ff vertellen waar ik zelf zon ruimte kan hosten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 11029 schreef op 05 november 2004 @ 14:21:
Ik gebruik nu ook Firefox. Ik heb al gelezen dat je minder spyware er mee heb, maar kan je nu spybot en dergelijke progamma's van je harde schijf deleten of is dat toch niet aan te raden??
De kans dat je met firefox spyware oploopt is gering. Maar er is uiteraard altijd een kans dat een .exe die je download een keer spyware gaat bevatten. En uiteraard lop je het risico dat en een foutje in firefox boven water komt (zoiets als de png bug) die weer een gat opent.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11029

Bedankt voor de reply's. Nu weet ik het tenminste zekers, dat soort progamma's blijven er op staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Goodfella schreef op 05 november 2004 @ 11:32:
Wat ik me eigenlijk afvraag is of je de user profile folder eenvoudig kan wijzigen. Naar bijvoorbeeld: D:\Documents\Application Data\FireFox\default.xxxxxxxx ipv de standaard locatie C:\Documents and Settings\....

Ik heb het al geprobeerd. maar is me niet gelukt.
...
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
In je profiel staan ook een aantal hard paden. Start FF op met de commandline optie -p en maak een nieuw profiel aan, maar op een andere locatie (de locatie kun je tijdens de wizard veranderen). Daarna met een programma als Mozilla Backup je gegevens eventjes overzetten (of bestanden handmatig kopiëren).
Deddiekoel schreef op 05 november 2004 @ 12:23:
Ik ben sinds gisteren met FF aan de gang gegaan en voor het eerst heb ik het idee dat er een browser is die beter is dan IE.
Maar het is alleen goed nieuws want ik heb toch wat problemen.

Zo wil op mijn desktop de java plug-in 1.5 maar niet werken voor postbank internet bankieren. Wat ik heel vreemd vind. Ik heb FF ook op mijn laptop gezet en daar werkte het meteen.

Wat ik denk is dat het ligt aan een oudere JRE. Op zowel mijn laptop als mijn werk desktop is nl. een oudere JRE aanwezig. Op beide systemen werkt Java dan ook. Het rare is echter wel dat de 1.5 plugin wordt gebruikt (die staat er nl. wel op).

Iemand enig idee hoe ik Java goed kan laten werken met alleen Java 1.5 op mijn machine...
Ik heb zelf eigenlijk nooit problemen met Java gehad. Zie je als je about:config in de adresbalk intypt wel een aantal Java vermeldingen staan?
ucchan schreef op 05 november 2004 @ 00:44:
http://www.fmf.nl/~ami/regextutorial.html <= net even een regex-tutorial inelkaar gedraaid, als gert-paul die in de startpost wil linken (met mijn naam erbij :P) vind ik het best :) . iemand die de opmaak van die pagina wil opleuken is welkom trouwens :P .
Zal zometeen eventjes een linkje in de startpost plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Reinier schreef op 04 november 2004 @ 19:28:
[...]

Dat was ook een easteregg in een oude versie van IE, about:whatever geeft een pagina met de tekst whatever, about:mozilla geeft een blauwe pagina. Vraag me niet waarom :)
He, ik krijg dus het volgende:
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them. For the beast had been reborn with its strength renewed, and the followers of Mammon cowered in horror.

from The Book of Mozilla, 7:15

Nog even over t-shirts en mokken en zo: ben voor! S&H delen scheelt altijd een hoop! (blue navy shirt + mok graag :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Letatcest schreef op 05 november 2004 @ 16:03:
[...]

He, ik krijg dus het volgende:
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them. For the beast had been reborn with its strength renewed, and the followers of Mammon cowered in horror.

from The Book of Mozilla, 7:15
Op http://en.wikipedia.org/wiki/Book_of_mozilla is een overzicht te vinden van teksten in de afgelopen jaren. Misschien dat we over een aantal dagen nog een nieuwe tekst kunnen verwachten, je weet maar nooit op dinsdag.. t is toch wel bijzonder!
Nog even over t-shirts en mokken en zo: ben voor! S&H delen scheelt altijd een hoop! (blue navy shirt + mok graag :) )
Je moet alleen ook importkosten moeten betalen en dat is op kleding volgensmij best wel veel. Daarnaast moet alles ook in NL nog verstuurd worden (of we gaan voor een meeting?).
Zie ook http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=1125 voor een andere discussie over een inkoopactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
  • Laatst online: 06-06 00:00
Is het ook mogelijk dat als je op een link klikt die een nieuw venster (zou) open(t)(en), je het venster in een tab krijgt, zonder dat je daar expliciet voor kiest? Dus eigenlijk omdraaien, alleen een nieuw venster als je er voor kiest, anders gewoon een tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb een klein probleempje... ik heb Firefox gedownload samen met een hele rits aan extensions en als ik nu op tweakers.net kom dan download en renderd hij de pagina zoals het hoort.
Maar dan na 2 seconden trekt ie alles uitelkaar. Hij begint met het frontpage nieuws, daaronder het menu (links) en daaronder de header (logo, en top menu).
Iemand een idee hoe dit kan? Op gathering.tweakers gebeurt het ook... kan verder geen website vinden waarbij het ook gebeurt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
chielsen schreef op 05 november 2004 @ 16:16:
Is het ook mogelijk dat als je op een link klikt die een nieuw venster (zou) open(t)(en), je het venster in een tab krijgt, zonder dat je daar expliciet voor kiest? Dus eigenlijk omdraaien, alleen een nieuw venster als je er voor kiest, anders gewoon een tab.
Deze vraag had ik dus ook in het begin van het topic. (moet je ff naarboven scrollen of vorige pagina bekijken) Nog altijd niet echt een oplossing gevonden :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58862

Het zogenaamde NT Authorization werkt bij Firefox nog steeds bagger! Voornamelijk professionals zullen met het beheer van meervoudige user accounts op 1 domain of tool, tegen dit probleem aanlopen. Alternatieve browsers als MsIE, NS, Opera etc. bieden wel een uitgebreid beheer van meerdere users.

Helaas is het mij niet gelukt een user account aan te maken bij Bugzilla (geen bevestiging per mail)

Dus als er iemand de NT Authorization bug onderkend en ook nog eens een account bij bugzilla heeft, graag even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Gert-Paul schreef op 05 november 2004 @ 15:21:
[...]

Ik heb zelf eigenlijk nooit problemen met Java gehad. Zie je als je about:config in de adresbalk intypt wel een aantal Java vermeldingen staan?
Welke JRE draai jij? Want volgens mij werkt het wel als er een oudere versie van Java op staat...Maar ik heb eigenlijk geen trek in nog een JRE, ik wil gewoon alleen 1.5 erop hebben...

Maar ik ga dalijk eens testen en kijken wat het oplevert!

Edit: Ik zit nu op de desktop hier te kijken in about:config en kan geen java entries vinden terwijl hier wel alles werkt. Naar welke entries moet ik zoeken?

[ Voor 14% gewijzigd door Deddiekoel op 05-11-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 05 november 2004 @ 17:10:
[...]

Welke JRE draai jij? Want volgens mij werkt het wel als er een oudere versie van Java op staat...Maar ik heb eigenlijk geen trek in nog een JRE, ik wil gewoon alleen 1.5 erop hebben...

Maar ik ga dalijk eens testen en kijken wat het oplevert!

Edit: Ik zit nu op de desktop hier te kijken in about:config en kan geen java entries vinden terwijl hier wel alles werkt. Naar welke entries moet ik zoeken?
Ik draai ook JRE 1.5.

Verder moet je niet about:config maar about:plugins hebben. Ik zie daar 7 verwijzingen naar java dll's staan.
edit:
8)7 Ik zie net dat ik het verkeerd in mijn vorige post neer gezet heb. About:plugins had dat dus moeten zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door Unverter op 05-11-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

chielsen schreef op 05 november 2004 @ 16:16:
Is het ook mogelijk dat als je op een link klikt die een nieuw venster (zou) open(t)(en),
Weet ik niet, maar RC1 schijnt een "single window mode" te hebben die alle windows in tabs opent.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
leuk_he schreef op 05 november 2004 @ 17:52:
[...]

Weet ik niet, maar RC1 schijnt een "single window mode" te hebben die alle windows in tabs opent.
Daar zijn ook extensies als TBP voor.

Vanaf RC2 zijn de opties trouwens niet meer zichtbaar, de functie op zich is nog wel gebleven. Er waren problemen (crashes etc.) met het sluiten van door javascript geopend tabbladen.
Als je zonder extensie die opties wilt zien dan kun je browser.tabs.showSingleWindowModePrefs in about:config op true zetten. Houdt dat in je achterhoofd als je het zelf hebt aangezet als Firefox een keer op die manier crashed..
Ik heb browser.link.open_newwindow.restriction nu op 2 staat wat betekent dat deze JavaScript vensters nu nog steeds in een (kleiner) venster geopend worden. Heb ik dus ook geen last meer van die crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24491

Gert-Paul schreef op 05 november 2004 @ 16:12:
Je moet alleen ook importkosten moeten betalen en dat is op kleding volgensmij best wel veel. Daarnaast moet alles ook in NL nog verstuurd worden (of we gaan voor een meeting?).
Zie ook http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=1125 voor een andere discussie over een inkoopactie.
Ik heb verschillende vrienden in Amerika wonen, die het zo kunnen sturen, zo koop ik ook al mijn hardware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb zojuist FF eraf gegooid (inc de map in Application data), en daarna direct weer geinstalleerd. Ik heb nu geen problemen meer met Java. Toen ik de eerste installeerde draaide ik nog geen java...

Maarrr wat nu niet is gebeurt is de import slag van IE naar FF. Dat vond ik op zich wel prettig aangezien ik meteen al mijn "vertrouwde" IE dingen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 05 november 2004 @ 19:18:
Ik heb zojuist FF eraf gegooid (inc de map in Application data), en daarna direct weer geinstalleerd. Ik heb nu geen problemen meer met Java. Toen ik de eerste installeerde draaide ik nog geen java...

Maarrr wat nu niet is gebeurt is de import slag van IE naar FF. Dat vond ik op zich wel prettig aangezien ik meteen al mijn "vertrouwde" IE dingen had.
Waarom gebruik je niet de import functie onder file? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik denk omdat ik een FF n00b ben.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb ook een probleem met mijn links in nieuwe en huidge tab(s).

Als ik in Maxthon (IE) in GoT een link aanklik dan opent ie dat in Maxthon gewoon in een nieuwe tab, firefox opend dat gewoon in de huidige tab. Als er ergens dus de target=_blank opgegeven wordt in html negeert ie dat dus gewoon. Hoe kan ik dat oplossen? Het is hoogst irritant.
Tabbrowsing Preferences helpt bij mij niet (of heb ik fout geconfigt??).

PS: en hoe kun je de breedte van de tabs aanpassen?

[ Voor 7% gewijzigd door iAR op 05-11-2004 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kan de volgende regel toevoegen naar je prefs.js

Vraag toch niet goed gelezen :) Bedankt Gert-Paul. ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Br@m op 05-11-2004 21:44 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
mijn regex tutorial heb ik wat bijgewerkt, nu ziet ie er wat beter uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
oZner schreef op 05 november 2004 @ 21:19:
Ik heb ook een probleem met mijn links in nieuwe en huidge tab(s).

Als ik in Maxthon (IE) in GoT een link aanklik dan opent ie dat in Maxthon gewoon in een nieuwe tab, firefox opend dat gewoon in de huidige tab. Als er ergens dus de target=_blank opgegeven wordt in html negeert ie dat dus gewoon. Hoe kan ik dat oplossen? Het is hoogst irritant.
Tabbrowsing Preferences helpt bij mij niet (of heb ik fout geconfigt??).
Welke versie van TBP met welke versie van Firefox. Ik heb er nooit problemen mee gehad!
PS: en hoe kun je de breedte van de tabs aanpassen?
Zie http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=136650 en
http://forums.mozillazine...2279&highlight=width+tabs
Het schijnt niet bij iedereen te werken, hopelijk bij jou wel.
Br@m schreef op 05 november 2004 @ 21:23:
Je kan de volgende regel toevoegen naar je prefs.js
code:
1
2
// disable target="_blank" (open in same window):
user_pref("browser.block.target_new_window", true);
Dit zorgt ervoor dat ALLES in het huidige venster wordt geopend, dus ook geen nieuwe tabbladen. Het is dus volgensmij niet wat oZner wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ok, ben nu heel de avond aan het surfen geweest met FF en hij mag zeker blijven. Mijn ervaringen:
+ RSS tracker
+ Invullen van bekende inloggegevens
+ DOM inspector
+ Search bar
+ Extensions
+ MSN web messenger werkt nog
+ SUN JRE werkt perfect
+ Favicons blijven in bookmark lijst staan (tot nu toe iig)

- Werkt niet met Outlook web client
- Pagina's van mijn werk portal werken niet (Zal wel aan Active X liggen)

Kortom een topper!

[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 06-11-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 16:55

Nietzman

Woei!

Heeft iemand een idee wanneer men wat meer aan die OsX versie gaat sleutelen? De roadmap heeft het over 'rond de 1.0' release.

Ik zou ook wel weer eens willen middelklikken op een link om hem in een nieuwe tab te openen. Als het in Camino kan werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb een raar probleem met Javascript: alle links die in de toolbar "javascript:void(null)" als hyperlink hebben werken niet, andere links wel (bv. de abonnee upcoming news tracker: "javascript:fp_ticker('stopstart', -1)") FF reageert gewoon niet op de clicks, dus ik moet nu iedere keer naar Mozilla (1.7a) als ik op de FP wil reageren, de
"reageer" link op de frontpage doet niets.
Javascript staat dus op toegestaan, en het ligt niet aan de popupblocker (als ik die uitschakel heb ik nog steeds hetzelfde probleem)
Ik zit hier nu met Firefox 1.0PR, maar 0.7 en 0.9 hadden het hier ook. Op mijn werk werkt alles wel gewoon, dus ik heb vast een setting verkeerd staan. Maar wat dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Vaudtje op 05-11-2004 22:30 ]

In deeze zin staan drie fauten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Gert-Paul schreef op 05 november 2004 @ 21:43:
Welke versie van TBP met welke versie van Firefox. Ik heb er nooit problemen mee gehad!
FireFox 1.0Pr met TBP 0.6.13

En welke vinkjes heb je wel en niet dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hmmm, is de video in deze pagina

http://nu.nl/news.jsp?n=436673&c=30

een activeX koppeling? Want ik krijg hem niet aan de praat in FF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
bij mij doet ie het ook niet...

2 nieuwe dingetjes die ik me afvraag ineens:

• hier staat iets over "spyware"-cookies die je in FF ook hebt... hoe ga ik die in linux wegkrijgen :/ ?
• mij lijkt het ideaal als je een reclamefilter kunt maken dat gebruik maakt van de SGML parse tree. op die manier kun je bij bepaalde sites dan aangeven in welke context plaatjes niet weergegeven moeten worden. moet toch kunnen, nietwaar :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

jozy2002 schreef op 05 november 2004 @ 14:37:
[...]

Onzin, met firefox kun je geen spyware binnenhalen.
Maar er kan natuurlijk nog wel wat op je systeem komen via programma's die IE gebruiken (zoals bijvoorbeeld DAP)
wat denk je dan dat ik bedoel 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 05-06 12:46

FastBunny

Give it the Works !

Deddiekoel schreef op 05 november 2004 @ 21:53:

- Werkt niet met Outlook web client
- Pagina's van mijn werk portal werken niet (Zal wel aan Active X liggen)

Kortom een topper!
Outlook web client werkt bij mij wel, echter niet de premium versie, maar die is erg gebouwt voor IE 5.5 of hoger :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben er trouwens achter waar mijn Java problemen van zijn gekomen. Zoals ik gisteren meldde werkte mijn Java als een trein! Maar later op de avond deed hij niet meer...
Na een x keer opnieuw installeren kwam ik erachter dat het aan iets in de import ligt vanuit IE. Hoewel ik het nog niet precies weet ligt het volgens mij aan de cookies...

Edit: Hmmm ik begin nu langzaam wat 'beperkingen' tegen te komen. Zo kan ik bijv met FF geen reacties plaatsen op Gamer.nl...

[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 06-11-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Laatst online: 03-06 21:11

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Bestaat er ook nog een vervangende plugin voor Downloadwith?
Ik gebruikte die Plugin omdat ik Getright gebruik voor het downloaden.
Werkte perfect. Echter start nu Firefox RC2 niet goed op, wanneer ik DownloadWith 0.7 gebruik.
Een nieuwere versie lijkt er niet te bestaan.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Niet online
Ik mis nog de extensie download sort. Op die manier kan je bijvoobeeld automatisch je torrents saven in een directory waar azureus elke minuut checked op nieuwe bestanden. (handig als je via een server download.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Laatst online: 08-06 08:17
Deddiekoel schreef op 06 november 2004 @ 10:18:
Edit: Hmmm ik begin nu langzaam wat 'beperkingen' tegen te komen. Zo kan ik bijv met FF geen reacties plaatsen op Gamer.nl...
Dit is dus een tekortkoming van gamer.nl en niet van Firefox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Damn, www.amd.com doet het niet eens.
En, waar ik dus nu achter, kom de home en end knoppen werken niet?

Ligt dit aan mijn FF, of hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:22
Aikon schreef op 06 november 2004 @ 14:19:
Damn, www.amd.com doet het niet eens.
En, waar ik dus nu achter, kom de home en end knoppen werken niet?

Ligt dit aan mijn FF, of hebben jullie dit ook?
heb hier van beide problemen geen last :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Beide werken hier, op Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041104 Firefox/1.0RC2 zonder extensions geinstalleerd.

Misschien een brakke extension?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

N.a.v. mijn post http://gathering.tweakers...message/22056258#22056258 heb ik na een laatste poging eindelijk een mail van bugzilla ontvangen. :)

Ik heb ook direct deze bug gemeld https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=268081.

Voor diegene die problemen met updates van een extension/skin.xpi hebben.
Er is een UNSUPPORTED methode om je xpi pakket toch aan de praat te krijgen.
Pas in install.rdf deze regel aan:

<em:maxVersion>0.10</em:maxVersion>

Ik heb zonder problemen de Smoke skin en de Single Window extensie aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
pasta schreef op 06 november 2004 @ 14:22:
Beide werken hier, op Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041104 Firefox/1.0RC2 zonder extensions geinstalleerd.

Misschien een brakke extension?
Ja, dat denk ik ook.
Maar de enige manier om daar achter te komen is ze zeker 1 voor 1 uitschakelen ofzo?

Heb ook vaak dat Firefox niet opstart, dan kill ik het proces, en daarna doet ie het wel.

Maar als het goed is komt dinsdag de officiele 1.0 uit toch? Hopelijk werkt 'ie wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Aikon schreef op 06 november 2004 @ 14:50:
[...]

Ja, dat denk ik ook.
Maar de enige manier om daar achter te komen is ze zeker 1 voor 1 uitschakelen ofzo?

Heb ook vaak dat Firefox niet opstart, dan kill ik het proces, en daarna doet ie het wel.

Maar als het goed is komt dinsdag de officiele 1.0 uit toch? Hopelijk werkt 'ie wat beter :)
Als je ook daar problemen mee hebt lijkt het op een corrupt profiel. Het best is om Firefox eerst in safe mode op te starten (dus zonder extensies) en dan te kijken of het probleem er dan nog is. Als het weg is, is een extensies, anders je FF profiel.

Safe Mode kun je btw vinden in de Firefox map in je startmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Start menu heb ik weggegooid, kan je aub ff kijken waar die snelkoppeling naar verwijst? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
code:
1
"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -safe-mode

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:06
Ik heb RC2 geprobeerd, andere mensen ook problemen met een zekere
bit torrent site (supr....org) ?

Bij mij wil Firefox deze site niet openen. IE doet het (natuurlijk) wel goed.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

OkselFris schreef op 06 november 2004 @ 12:44:
Bestaat er ook nog een vervangende plugin voor Downloadwith?
Ik gebruikte die Plugin omdat ik Getright gebruik voor het downloaden.
Werkte perfect. Echter start nu Firefox RC2 niet goed op, wanneer ik DownloadWith 0.7 gebruik.
Een nieuwere versie lijkt er niet te bestaan.
Ik denk dat je veel beter het volgende kan doen :

Download Fresh Download van freshdevices.com ofzo... en nee ze spammen je mail niet enzo ;)

Dan zoek je ergens @ mozilla.org een manier om een dll file uit freshdownload te kopieren in je plugins map in FireFox ergens en zo worden heel veel downloads voor je overgenomen door Fresh Download :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.