Erheen installeren kan geen kwaad, als je 1.0RC2 of eerder hebt zal er alleen een dubbele vermelding in het configuratiescherm>software blijven staan.ScottB schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 10:31:
@ JHS: Oh, zal eens gaan kijken. Heb meteen de Nederlandse genomen, kan ik die gewoon installeren in de map waar FF nu ok staat ? Of eerst de oude de-installeren ?
Zijn andere java appltes wel te bekijken?the_bbk schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 10:31:
Ik gebruik sinds een paar dagen ook FireFox, maar ik ben toch tegen twee vervelende probleempjes aangelopen:
1) Als de site van Girotel Online geladen wordt, sluit FF zichzelf af. Eerder in dit topic had iemand het over Java instaleren, dat heb ik gedaan, maar het probleem blijft nog steeds
In tabbladen openen is de beste 'oplossing ' op dit moment. Op GOT kun je ook 403-headers inschakelen om het op te lossen. Op sommige pagina's gaat dit wel goed, op andere niet.2) Als je (bijvoorbeeld op een forum) een stukje naar beneden scrollt, een linkje aanklikt en daarna weer teruggaat naar de eerste pagina, dan begin je weer helemaal bovenaan. Erg vervelend dat je dan weer eerst naar beneden moet scrollen. Kan FF de positie niet op een of andere manier onthouden?
Iemand een oplossing voor mijn issues?
Voor de rest gaan we vanaf nu weer verder in deel 6 alweer! De discussie daar ook graag voortzetten.