Harm schreef op 11 september 2004 @ 00:58:
[...]
Ja, die functie is nog in ontwikkeling. En bedenk ook dat Firefox 0.10 RC niet Firefox 0.10 of Firefox 1.0 is en er dus nog kinderziektes en bugs in kunnen zitten.
Ik heb het op verzoek van de maker een paar dagen geleden eens geprobeerd met Java en dat leverde geen problemen op. Ik had gisteren wel problemen met een andere plugin, misschien omdat het geen flash/java/quicktime was.
Die RC is eigenlijk de nightly van gisteren en zoals het er nu naaruit zien zijn alle bugs gepland voor 1.0PR er in de build van vanavond uit. Verder vind ik de laatste nightly builds veel beter dan bijvoorbeeld de 0.9.0 release..

Goed dat je het zegt, ik heb in de vorige post alleen eventjes de getalletjes aangepast toen nieuwe versies verschenen maar ben de download links vergeten..
Livemarks zijn folders van bookmarks die uit een RSS feed gelezen worden. Op dit moment ontbreekt idd de mogelijkheid goed te controleren op updates. Daarom is het gebruik van een aparte RSS applicatie idd beter (bv Sage in Firefox). Er zijn wel verzoeken om bijvoorbeeld het icoontje van de map te laten veranderen als er updates zijn, op dit moment kun je wel zien wat er veranderd is aangezien bekeken entries een eigen favicon krijgen bij mij.
En is de style switcher er nu ook écht uit?

Is er gisteren terug in gestopt en nu met iets minder bugs. Nu zijn veel mensen weer blij, je wilt nl niet weten hoeveel mensen het er niet mee eens waren dat hij eruit ging. Ook offline werken is trouwens weer terug (met nog steeds dezelfde bugs maar daar gaan ze aan werken tot 1.0).
Japie_17 schreef op 11 september 2004 @ 02:15:
Ik zie wat cosmetische veranderingen aan de icoontjes (history, bookmarks & downloads, New Window & Go). Tevens wordt bij SSL beveiligde websites de adresbalk geel en komt er daar ook een slotje bij te staan rechts. Ook het slotje in de statusbalk is verhuisd van links naar rechts. Hetzelfde geldt voor het stylesheetswitcher icoon.
Uiterlijk is het idd niet veel veranderd, maar er zijn veel bugs opgelost sinds 0.9. Zo worden favicon nu onthouden, heb je beter popup blokkering, kun je standaard geen extensies installeren van andere sites dan update.mozilla.org, extra hulp voor het installeren van plugins en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
Zie
http://www.squarefree.com...-picture.html#newin1.0pr1 voor een uitgebreid overzicht.
Zoals ik hierboven al ergens zei, je merkt dat we 1.0 naderen. Het begint namelijk steeds beter te werken voor mij..
[
Voor 23% gewijzigd door
Unverter op 11-09-2004 08:45
]