[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.277 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Harm schreef op 04 november 2004 @ 15:38:
[...]

Klopt, erg vervelend gedrag en het meest vervelende is dat er geen pijl op te trekken is wanneer het wel of niet voorkomt. Ik heb ergens het idee dat voornamelijk goed gevormde sites, die gebruikmaken van correcte HTML, minder last hebben van dit probleem. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen ;) . Wat een idee is, is om een bug te filen over dit probleem. Voor onder andere eBay en de NYT zijn dit soort bugs namelijk wel gefixt. Overigens, in de nieuwe lay-out van GoT heb ik het probleem trouwens nog niet gehad, maar dat zegt natuurlijk nog niks, want ondanks veel testen heb ik die lay-out nog niet in de gewone werkomgeving meegemaakt ;) .
Er is al wel een bug voor. Kan hem zo snel niet meer vinden, ik dacht dat ik ervoor gevote had maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
ucchan schreef op 04 november 2004 @ 14:26:
hmm, het lukt me niet om wikipedia als search engine toe te voegen rechtsboven :/

(en "save tab session" _O_ om uit te proberen of herstarten hielp en verder te gaan waar ik gebleven was :D )
Wat gaat er fout? Ik heb er nooit problemen mee gehad een searchplugin te installeren.
Dutchmega schreef op 04 november 2004 @ 16:42:
Weten jullie nog wat leuke extensions die ook werken met RC1?
Heel veel. Bekijk www.extensionsmirror.nl eens en dan vooral deze lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Tijd voor een nieuw Topic.
Zullen we de eer maar weer aan Gert-Paul laten?

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
darkrain schreef op 04 november 2004 @ 17:12:
Tijd voor een nieuw Topic.
Zullen we de eer maar weer aan Gert-Paul laten?
Was al begonnen :D

We gaan dus verder in [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[zwaar offtopic sorry...]
crisp schreef op 03 november 2004 @ 10:33:
Wellicht niet alles; ik heb 'm een keer geprobeerd om te kijken of ik zonder plugins het geluid in mijn DHTML lemmings via de media-player ActiveX control kon laten afspelen, en dat werkte.
Nou je het er toch over hebt : Wanneer komt er een "final" versie van ?? volgens mij heb je er al een hele tijd niks aan gedaan of wel ??

* nero355 vindt het een leuk projectje :Y)
[/zwaar offtopic sorry...]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe het kan dat al mijn favorieten weg zijn ?
gewoon restart gedaan en toen waren al mn favorieten weg..., ben wel bezig met mn lokale netwerk(niet netwerkprofielen of zo, allen ip 3x aangepast), draai XP

Mn favorieten staan ook niet in bookmarks.html of *.bak

Baal als een stekker eigenlijk, was net een voorstander van mozilla aan t worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 22:04
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:02:
Iemand enig idee hoe het kan dat al mijn favorieten weg zijn ?
gewoon restart gedaan en toen waren al mn favorieten weg..., ben wel bezig met mn lokale netwerk(niet netwerkprofielen of zo, allen ip 3x aangepast), draai XP

Mn favorieten staan ook niet in bookmarks.html of *.bak

Baal als een stekker eigenlijk, was net een voorstander van mozilla aan t worden.
Dit probleem ook gehad, kon het alleen oplossen door een nieuw profiel aan te maken en mijn bookmarks te importeren. Want elke keer dat ik ze importeerde was het bij de volgende restart weer weg. 8)7

ow en je kunt gewoon oude profiel over nieuwe profiel copieren, geeft geen problemen, snap niet waarom het zo werkt 8)7

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Oeps, vergeet ik het slotje :D

---> [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V[/rml] <---

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.