Er is al wel een bug voor. Kan hem zo snel niet meer vinden, ik dacht dat ik ervoor gevote had maar dat blijkt dus niet zo te zijn.Harm schreef op 04 november 2004 @ 15:38:
[...]
Klopt, erg vervelend gedrag en het meest vervelende is dat er geen pijl op te trekken is wanneer het wel of niet voorkomt. Ik heb ergens het idee dat voornamelijk goed gevormde sites, die gebruikmaken van correcte HTML, minder last hebben van dit probleem. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Wat een idee is, is om een bug te filen over dit probleem. Voor onder andere eBay en de NYT zijn dit soort bugs namelijk wel gefixt. Overigens, in de nieuwe lay-out van GoT heb ik het probleem trouwens nog niet gehad, maar dat zegt natuurlijk nog niks, want ondanks veel testen heb ik die lay-out nog niet in de gewone werkomgeving meegemaakt
.
Wat gaat er fout? Ik heb er nooit problemen mee gehad een searchplugin te installeren.ucchan schreef op 04 november 2004 @ 14:26:
hmm, het lukt me niet om wikipedia als search engine toe te voegen rechtsboven
(en "save tab session"om uit te proberen of herstarten hielp en verder te gaan waar ik gebleven was
)
Heel veel. Bekijk www.extensionsmirror.nl eens en dan vooral deze lijst!Dutchmega schreef op 04 november 2004 @ 16:42:
Weten jullie nog wat leuke extensions die ook werken met RC1?