Ik heb een vraagje over de Travelmate. Ik ben van plan er één te kopen, maar ik wil em ook kunnen gebruiken om te gamen.. (nu geen discussie of dat wel of niet kan op laptops, ik hoef namelijk niet extreme performance te kunnen gamen..). Maar om nu met zo'n touchpad te muizen
..
Ik vroeg mij dus af, of het mogelijk was om een USB Muisje erin te prikken? Ik heb al gesearched, maar vind er eigenlijk nix over terug.
Oh, en dan nog iets:
)

Ik vroeg mij dus af, of het mogelijk was om een USB Muisje erin te prikken? Ik heb al gesearched, maar vind er eigenlijk nix over terug.
Oh, en dan nog iets:
Leuk zo'n externe monitor, maar hoe en wat? TV-out? CRT? TFT/LCD? Dat kan ik hier neit echt uit opmaken, en op de link die je gaf zag ik ook maar weinig.. (niet om je openingspost te bashen hoor, deze was namelijk heel mooiHet beeldscherm.
Het beeldscherm is een 15” SXGA/UXGA TFT scherm met een standaard resolutie van 1400x1050 op 16bits. Er is verder ook nog een optie om een externe monitor aantesluiten op de TM 80x met een maximale resolutie van 2048x1536 op 16bits kleur.
Dit alles wordt mogelijk gemaakt door de ATI M9 CSP64 grafische kaart, die 64mb aan DDR ram heeft op 128bits, en DualView ondersteunt.
[ Voor 47% gewijzigd door DrSnuggles op 24-06-2003 09:11 ]
Learn something new every day.