Acer Travelmate 80x topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.084 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

SuperG schreef op 21 juni 2003 @ 13:03:
Ben ook aan het orienteren naar 'n notebook.
Voor mij zijn games en video bewerking van groot belang
Grootscherm is dan ook meegenomen.

Ook zal ik hem dan zeker 2 á 3 jaar houden dus lang mee moeten.
dus kwa games is DX9 support wel mooi meegenomen alleen dat begint juist nu pas te komen.

TM 800 is helaas DX8.x met zijn radeon 9000 en meer 'n mobile type.
Aspire 1700-3 heeft het scherm mooi mee lijkt mij niet zo mobiel maar mist game power

Aspire 1705 die is interresant heeft nvidia FX GO 17" is niet zo mobile maar daar valt mee te leven maar helaas 'n Desktop CPU.

Alleen de warmte is een hoofdvraag aangezien die P4 3Ghz geen mobile type is dat is wel 'n minpuntje wat de mobile eigenschappen flink t ekort doet.
Dit lijkt mij ook een nogal nieuw produkt dus is daar blijkbaar weinig ervaring over?

Die TM800 is nogal popie.

Ik orienteer mee eigenlijk op een noteboek die
DX9 wel al heeft in combi met 'n mobile CPU

ACER voldoet op dit moment daar niet aan maar heeft dus een produkt range met per produkt op een vlak een tradeoff.
Gister heb ik diverse games op mijn Acer800 gedaan. ik heb nog nooit zo vloeiend en mooi games gedaan damn.
heb oa. Generals,Battlefield enz. gedaan
echt zo gaaf :P
wat ik wel merkte toen ik op de accu ging spelen dat alles iets trager ging :P niet zo traag dat het niet meer te spelen was ofzo hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Qorne schreef op 21 juni 2003 @ 19:03:
[...]

Gister heb ik diverse games op mijn Acer800 gedaan. ik heb nog nooit zo vloeiend en mooi games gedaan damn.
heb oa. Generals,Battlefield enz. gedaan
echt zo gaaf :P
wat ik wel merkte toen ik op de accu ging spelen dat alles iets trager ging :P niet zo traag dat het niet meer te spelen was ofzo hoor
Dan heb jij nog nooit op mijn pc gespeeld.

Maar goed, het is fijn omteweten dat deze laptop lekker gammed, maar hoe ziet het er nu uit ? want het scherm is native 1400x1015, en ik neem aan dat je niet op die reso kan spelen.

Zie je een verschil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op 21 juni 2003 @ 19:06:
[...]

Maar goed, het is fijn omteweten dat deze laptop lekker gammed, maar hoe ziet het er nu uit ? want het scherm is native 1400x1015, en ik neem aan dat je niet op die reso kan spelen.

Zie je een verschil ?
1400x1050 is geen 'standaard game resolutie' dus ik denk dat je het beste gewoon op 1024x768 of anders 1280x1024 kunt gamen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

RS_003 schreef op 21 June 2003 @ 19:06:
[...]

Zie je een verschil ?
ik game dus wel op 1400x1015

ps. als ik je specs bekijk is mijn pctje toch iets sneller,
mijn videokaart is dan wel niet zo super maar oke (geforce2)
/ontopic

Ik zit er nu aan te denken om misschien wel mijn pc weg te doen ofzo, die laptop is echt lekker snel :D

ik ga zo snel mogelijk wireless lan kopen, dat lijkt me ook wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22
Ik ben ook aan het kijken naar wireless alleen zit ik met de vraag of ik een access point zal kopen of een pci-kaart, de access points zijn namelijk vrij duur, als iemand een mooie heeft, of gaat kopen voor een aardig prijsje meldt het dan even :) .

Iemand al ontdekt hoe die goed z'n laptop op de tv aan kan sluiten en zo dat hij bij films alles netjes weer geeft. Ik moet op dit moment met mijn muis het scherm precies in het midden zetten dat is nog al vervelend.

Verder ben ik erg tevreden met mijn mooie Mate

[ Voor 7% gewijzigd door toktokcity op 21-06-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

toktokcity schreef op 21 June 2003 @ 20:17:
Ik ben ook aan het kijken naar wireless alleen zit ik met de vraag of ik een access point zal kopen of een pci-kaart, de access points zijn namelijk vrij duur, als iemand een mooie heeft, of gaat kopen voor een aardig prijsje meldt het dan even :) . Iemand al ondekt hoe die goed z'n laptop op de tv aan kan sluiten en zo dat hij bij films alles netjes weer geeft. Ik moet op dit moment met mijn muis het scherm precies in het midden zetten dat is nog al vervelend.
Svideo kabel = 10euro ofzo (een goeie dan)
Audio kabel kost ook niet zoveel klaar is kees

ps. koop gewoon een dvd speler voor de tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22
Qorne schreef op 21 juni 2003 @ 20:19:
[...]

Svideo kabel = 10euro ofzo (een goeie dan)
Audio kabel kost ook niet zoveel klaar is kees

ps. koop gewoon een dvd speler voor de tv
Die had ik al, dvd gaat wat lastig met divx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

toktokcity schreef op 21 juni 2003 @ 21:26:
[...]

Die had ik al, dvd gaat wat lastig met divx
ow tja, maar dvix is niet zo mooi als DVD >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 19:14:
[...]

1400x1050 is geen 'standaard game resolutie' dus ik denk dat je het beste gewoon op 1024x768 of anders 1280x1024 kunt gamen! :D
Dat bedoelde ik juist!

Ik weet dat zelf ook wel.
Maar hoe ziet het beeld er uit op 1024x768 ? want als ik op me oude laptop die standaardt op 1024x768 draait hem op 800x600 bv zet dan is het echt een LELIJKE brei pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

RS_003 schreef op 21 juni 2003 @ 22:29:
[...]

Dat bedoelde ik juist!

Ik weet dat zelf ook wel.
Maar hoe ziet het beeld er uit op 1024x768 ? want als ik op me oude laptop die standaardt op 1024x768 draait hem op 800x600 bv zet dan is het echt een LELIJKE brei pixels.
Net gooide Battlefield 1942 mij terug naar windows in een res van 800x600 en dat was niet eens lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:20

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik ben van plan deze laptop te kopen... Zijn er goeie plus punten en minpunten (hoop weinig) ? :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

SideSwipe_XP schreef op 21 June 2003 @ 23:38:
Ik ben van plan deze laptop te kopen... Zijn er goeie plus punten en minpunten (hoop weinig) ? :)
+ De mooie prijs
+het TOP scherm
+ Centrino
+ het een A merk is

Ik heb tot nu toe alleen plus punten ik heb nog geen bugs gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Qorne schreef op 22 June 2003 @ 00:25:
[...]

+ De mooie prijs
+het TOP scherm
+ Centrino
+ het een A merk is

Ik heb tot nu toe alleen plus punten ik heb nog geen bugs gezien :D
Kijk... info waar ik wat aan heb :) Vooral ervaringen zijn welkom :)

1 Vraagje: IS er een OEM geinstallerde WinXP pro of een volledige versie... Zonder meuk enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

SideSwipe_XP schreef op 22 June 2003 @ 00:44:
[...]

Kijk... info waar ik wat aan heb :) Vooral ervaringen zijn welkom :)

1 Vraagje: IS er een OEM geinstallerde WinXP pro of een volledige versie... Zonder meuk enzo..
inclusief heel veel meuk :P
maar ze kunnen moeilijk een laptop leveren waar nog geen software opstaat om de hardware te gebruiken :P dus alles is geinstalt enzo :)
werkt wel fijn. vindt ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus echt last van dat tochpad wat het niet doet,
Ik heb alle drivers geprobeert, die op de CD en ook de van de acer site ?

het werkt niet, iemand een idee ?

heel soms doet ie t ineens wel, bios heb ik ook geupdate maar daarvoor speelde dit probleem ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 01:12:

heel soms doet ie t ineens wel, bios heb ik ook geupdate maar daarvoor speelde dit probleem ook al
Gewoon terug gaat hij is gewoon niet goed. ik heb 0 problemen.
met me acer800, dus ik denk dat je gewoon terug moet.

ps. ik wil niet flamen maar ik heb gehoort dat goedkope computer winkels.
wel eens slechtere hardware verkopen, een soort B keuze.(ik heb dit gehoort dus pak me er niet op vast!!!)
Mijn ervaring met goedkope winkels is dat ze slechtere hardware verkopen. heb ik nu al meerdere keren gehad. ik betaal liever iets meer voor iets goeds.

{dit doe ik dus op me acer800}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:16
Qorne schreef op 22 juni 2003 @ 01:17:
[...]

Gewoon terug gaat hij is gewoon niet goed. ik heb 0 problemen.
met me acer800, dus ik denk dat je gewoon terug moet.

ps. ik wil niet flamen maar ik heb gehoort dat goedkope computer winkels.
wel eens slechtere hardware verkopen, een soort B keuze.(ik heb dit gehoort dus pak me er niet op vast!!!)
Mijn ervaring met goedkope winkels is dat ze slechtere hardware verkopen. heb ik nu al meerdere keren gehad. ik betaal liever iets meer voor iets goeds.

Waar heb jij hem gekocht dan? als ik zo vrij mag zijn. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaP.NeT schreef op 22 June 2003 @ 01:23:
[...]

Waar heb jij hem gekocht dan? als ik zo vrij mag zijn. O-)
Bij zichzelf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
offtopic: ah fijn dat ik dat ff weet, hij is dus van qorne computers, opzich goeie aanbieding op dit moment voor de reismaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Qorne schreef op 22 juni 2003 @ 01:17:
[...]

... maar ik heb gehoort dat goedkope computer winkels.
Mijn ervaring met goedkope winkels is dat ze slechtere hardware verkopen. heb ik nu al meerdere keren gehad. ik betaal liever iets meer voor iets goeds.[/sub]

Hmmm nu ga je weer reclame maken eh ? :+

Maar ff zonder gein, ik hoop dat ik m'n TM dinsdag krijg, ik heb ook gelijk erbij een Draytek Vigor 2600We besteld en ik zit nog te dubben over welk muis, of de mx300 of de mx500, als de mx300 nou 1 knopje extra had dan wist ik het zeker :z

IIG zal ik een zooi webcam pics maken ook met een paar spellen. ( en mijn bevindingen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
heb de Sweex Wireless Router + 4p switch + printerserver besteld... die kostte me 77 euro ex BTW.. das nie duur toch om een hele zomer in de tuin te kunnen gamen/werken/internetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

QlimaX schreef op 22 June 2003 @ 12:44:
[...]

Hmmm nu ga je weer reclame maken eh ? :+

Maar ff zonder gein, ik hoop dat ik m'n TM dinsdag krijg ik heb ook gelijk erbij een Draytek Vigor 2600We erbij besteld en ik zit nog te dubben over welk muis, of de mx300 of de mx500, als de mx300 nou 1 knopje extra had dan wist ik het zeker :z

IIG zal ik een zooi webcam pics maken ook met een paar spellen. ( en mijn bevindingen natuurlijk)
ik heb zelf de MX300 er bij genomen die staat er mooi bij :D en die ligt lekker in de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Ik ga voor de MX700... wel relaxt dat laadstation erbij..
en draadloos werkt veel fijner vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Idd de mx300 lijkt me een fijn muisje, heb nu de mx500 voor mijn desktop, een mx700 lijkt me geen optie tenzij je de hele tijd met die basis station voor je muis wil sjouwen ;), alleen jammer dat de mx300 niet meer knoppen heeft al was het maar 1tje.

Reply to Reignman=> Een basisstation is volgens mij best zwaar plus het is omslachtiger dan ff een kabeltje erin prikken, ook als je je gewichtje eruithaalt is het een stuk lichter dan de mx700 + basisstation. mx700 is naar mijn mening meer voor een desktop machine (maar je doet wat je wil natuurlijk :+)

Maar nu weer ontopic 8)

[ Voor 43% gewijzigd door QlimaX op 22-06-2003 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
als je met je muis moet sjouwen is het toch een kleine moeite om het basisstation mee te nemen lijkt mij :? (want anders gebruik je het touchpad)..

maar is die MX300 veel kleiner dan de MX500 dan..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
Reignman schreef op 22 June 2003 @ 12:59:
heb de Sweex Wireless Router + 4p switch + printerserver besteld... die kostte me 77 euro ex BTW.. das nie duur toch om een hele zomer in de tuin te kunnen gamen/werken/internetten!
Zou je mij alsjeblief alle bevindingen van je sweex wlannetje kunnen melden, kben van plan om ook voor sweex te gaan, de prijs kan dan wel goed zijn maar hoe zit het met de kwaliteit / bereik enz.
Ik hoor het graag van je.

Wat muis betreft, ik ga voor de MX700 handig zo'n oplaadstationnetje, en de muis staat niet onnodig aan zoals nu het geval is met mij Logitech cordless freedom optical desktop B)

AB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

lijkt me dus dat je dan beter een mx500 kan kopen, het laadstation van die 700 is best groot, heb m hier op m'n bureau staan, en ik weet nu al dat ik voor de 500 ga bij evt. aanschaf voor een laptop...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

DoD Cerberus schreef op 22 juni 2003 @ 14:22:
lijkt me dus dat je dan beter een mx500 kan kopen, het laadstation van die 700 is best groot, heb m hier op m'n bureau staan, en ik weet nu al dat ik voor de 500 ga bij evt. aanschaf voor een laptop...
de mx300 heeft een mooi formaat, en hij ligt zo lekker in de hand dat vind ik dus niet van een 500
maar weer ontopic.

Wie heeft GTA:VC aan de praat gekregen op de acer800?
ik heb hem geinstalt, maar als ik het opstart dan klapt die terug naar de desktop, hij blijft wel in de taakbalk staan als ik daar dan op klik zie ik 0,5 sec een zeer wazige menu van gta en dan flitst die weer naar windows :(

[ Voor 28% gewijzigd door Qorne op 22-06-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Logitech MX serie

Logitech MX serie, welke is de beste gamersmuis?

700MX
Logitech MX-700

500MX
[rml][ Nieuwe Logitech MX-serie]Waar voor je geld?[/rml]

zo.. kunnen we nu weer over de TM800 ouwehoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Qorne schreef op 22 juni 2003 @ 15:08:
[...]

de mx300 heeft een mooi formaat, en hij ligt zo lekker in de hand dat vind ik dus niet van een 500
maar weer ontopic.

Wie heeft GTA:VC aan de praat gekregen op de acer800?
ik heb hem geinstalt, maar als ik het opstart dan klapt die terug naar de desktop, hij blijft wel in de taakbalk staan als ik daar dan op klik zie ik 0,5 sec een zeer wazige menu van gta en dan flitst die weer naar windows :(
ik heb 'm 1x gespeeld en dat ging prima...
wel ff de nieuwste ATI Catalyst installeren (3.4) en niet de Omega drivers...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Mooooody schreef op 22 June 2003 @ 15:18:
[...]

ik heb 'm 1x gespeeld en dat ging prima...
wel ff de nieuwste ATI Catalyst installeren (3.4) en niet de Omega drivers...
wat is het verschil tussen die drivers?! want alles werkt nu behalve GTA,
de kaart wordt er niet trager van hoop ik want Generals ziet er nu zo mooi uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ik heb de drivers gedownload van de ati site,
nu run ik die setup en ik krijg deze error:

INF ERROR
Video driver NOT FOUND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier lekker vice city te spelen op me acer800 :) Gewoon met de standaard drivers en in 1400x1050. Loopt als een zonnetje. Veel spellen ondersteunen tegenwoordig 1400x1050. En al moet je op een andere reso spelen ziet het er nog best goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 17:27:
Ik zit hier lekker vice city te spelen op me acer800 :) Gewoon met de standaard drivers en in 1400x1050. Loopt als een zonnetje. Veel spellen ondersteunen tegenwoordig 1400x1050. En al moet je op een andere reso spelen ziet het er nog best goed uit.
aarg heb je er nog een patch over gegooit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Qorne schreef op 22 June 2003 @ 17:31:
[...]

aarg heb je er nog een patch over gegooit ofzo?
standaard drivers zegt-ie...de Acer drivers zijn gelijk aan de ATI drivers (alleen zijn de Acer drivers een wat oudere versie)

de Omega drivers zorgen voor een betere beeldkwaliteit, maar dit kun je zelf ook instellen met de ATI drivers als je het ATI control panel inschakeld...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

tnx moooooody,

het is al gelukt heb gtavc opnieuw geinstallt toen werkte het wel :P

trouwens, hebben jullie de fan altijd aanstaan? als je een game doet? of gaat die vanzelf wel aan als dat nodig is? (lijkt me wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Qorne schreef op 22 juni 2003 @ 18:04:
tnx moooooody,

het is al gelukt heb gtavc opnieuw geinstallt toen werkte het wel :P

trouwens, hebben jullie de fan altijd aanstaan? als je een game doet? of gaat die vanzelf wel aan als dat nodig is? (lijkt me wel)
grappig dat jij laptops verkoopt :)

fan gaat vanzelf aan als de proc te warm wordt en dit gebeurt bij de Acer vrijwel alleen als je een spel speelt (cpu op 100%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
En Qorne hoe loopt'ie ? (GTAVC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

QlimaX schreef op 22 juni 2003 @ 18:43:
En Qorne hoe loopt'ie ? (GTAVC)
super alles op high @ 1400x1050x16
Beter als op me gewone pc :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Je krijgt er een dikke stapel met cds bij, op welke cd staat nog leuke software? of staat alles er al standaart op :P
er staat dan wel op dat alles al op de Pre installed laptop staat maar wie heeft dit al gecheckt?

edit:

hebben jullie dit ook in je menubalk

Afbeeldingslocatie: http://www.advance-studios.com/corne/Acer800weird.JPG
Ik bedoel dus die witte vlakjes om de naam "file" "edit" View" enz.

ik vind het zo vreemd Explorer heeft dit trouwens niet.
alle andere programmas wel :'(

[ Voor 56% gewijzigd door Qorne op 22-06-2003 19:08 . Reden: stond allemaal warez op de achtergrond :X heb ik ff weggegumt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Is dat niet gewoon bij eigenschappen van de beeldscherm > Vormgeving > Geavanceerd ?

En hoe zit het met je scherm, nog steeds geen dode pixels ? Dit is het enigste waar ik een beetje bang voor ben(terecht ?).

Oja ik kan nog steeds zien wat dat .txt filetje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
QlimaX schreef op 22 June 2003 @ 19:18:
Is dat niet gewoon bij eigenschappen van de beeldscherm > Vormgeving > Geavanceerd ?

En hoe zit het met je scherm, nog steeds geen dode pixels ? Dit is het enigste waar ik een beetje bang voor ben(terecht ?).

Bedoel je soms dat het een C*-K*Y is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

QlimaX schreef op 22 June 2003 @ 19:18:

heb 0 dode pixels :D

Dat TXT tje :X geen idee wat dat is :/ O-)

Het is gelukt, het is een schaduw onder een menu althans dat moet het zijn 8)7
Heb het zelf aangezet :/ wist niet dat dat het was :P

[ Voor 15% gewijzigd door Qorne op 22-06-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 18:16

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

DoD Cerberus schreef op 22 juni 2003 @ 14:22:
Maarom koop je geen muis met bluetooth, zoals die blauwe van MS? Dan heb je draadloos en geen gezeik met draden. Ontvanger heb je met bluetooth niet nodig. Die Acer heeft bluetooth, dus dat komt mooi uit.

Als je linux of andere exotische systemen op je laptop draait, dan kan bluetooth-ondersteuning misschien een probleem zijn.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

I_Stealth_I schreef op 22 juni 2003 @ 20:44:
[...]

Maarom koop je geen muis met bluetooth, zoals die blauwe van MS? Dan heb je draadloos en geen gezeik met draden. Ontvanger heb je met bluetooth niet nodig. Die Acer heeft bluetooth, dus dat komt mooi uit.

Als je linux of andere exotische systemen op je laptop draait, dan kan bluetooth-ondersteuning misschien een probleem zijn.
dat is wel een idee ja :P
had ik ff eerder moeten weten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die MX 500/700 zijn veel te groot :P

Ik heb gewoon de standaard muis gebruikt (ik heb een Asus laptop) en heb die MX700 verkocht, een draadloze muis met een laptop vind ik toch niet nodig, een desktop staat onder je buro dus dan heb je last van een te korte draad of een draad die blijft steken, bij een laptop heb je daar geeb last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 22 juni 2003 @ 18:51:
Je krijgt er een dikke stapel met cds bij, op welke cd staat nog leuke software? of staat alles er al standaart op :P
er staat dan wel op dat alles al op de Pre installed laptop staat maar wie heeft dit al gecheckt?
Heb die CD's al eens bekeken, maar volgens mij staat er alleen een image op, verdeeld over 2 CD's, en op de andere staan alleen de Acer-drivers en utilities. En verder zit er die Noron Antivirus CD bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 22 June 2003 @ 18:33:
fan gaat vanzelf aan als de proc te warm wordt en dit gebeurt bij de Acer vrijwel alleen als je een spel speelt (cpu op 100%)
Bij mij gaat-ie regelmatig (maar niet echt vaak) even aan als ik geen spel speel, maar een programma of zo opstart (ACDSee of zo). Maar da's altijd maar heel even, voor je 't in de gaten hebt is-ie al weer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Norton AV 2003 neem ik aan..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 21:38:
[...]

Bij mij gaat-ie regelmatig (maar niet echt vaak) even aan als ik geen spel speel, maar een programma of zo opstart (ACDSee of zo). Maar da's altijd maar heel even, voor je 't in de gaten hebt is-ie al weer uit ;)
hij staat nu de heledag aan fan is 4keer aangeslagen ik zit al de hele tijd dingen van me netwerk naar de laptop aan het copyeren en games spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 01:12:

Ik heb ook veel last van dan touchpad, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik er gewoon niet aan kan wennen, heb nl. 8 jaar op een Toshiba met pointstick gewerkt en dan wil je (ik althans) eigenlijk niet anders meer. Met die Acer heb ik eigenlijk de knoop doorgehakt om maar geen laptop met pointstick meer te kopen, want dan hou je tegenwoordig wel erg weinig keus over ;)
Maar ik vind 'm eigenlijk wel heel erg gevoelig. Het 'tikken' heb ik maar uitgeschakeld want hij 'klikte' al als je er naar keek, bij wijze van spreken ;)
Wat ik ook niet snap is hoe iemand op dat ding fatsoenlijk kan werken als het een beetje warm is, zoals vandaag. Als je er heel rustig mee werkt gaat het nog net, maar zogauw de bijv. een beetje gaat slowchatten op een forum wordt dan ding toch al gauw zo klam dat er gewoon niet mee te werken valt, toch :?
Heb zelf nu maar een Logitech Cordless Trackman optical gekocht, die vind ik persoonlijk ideaal omdat je er niet, zoals bij een muis, veel ruimte voor hoeft vrij te maken op je bureau, maar als ik met m'n Acer ergens anders zit en m'n touchpad moet gebruiken vind ik dat toch niet echt prettig werken, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 22 juni 2003 @ 21:40:
Norton AV 2003 neem ik aan..??
Jep, Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 22 juni 2003 @ 21:50:
[...]

hij staat nu de heledag aan fan is 4keer aangeslagen ik zit al de hele tijd dingen van me netwerk naar de laptop aan het copyeren en games spelen :D
Cool ;)

Nee, dat lukt me meestal niet. Hoewel-ie nu ook alweer 2 uur aanstaat, en nog steeds niet aangeslagen is. Juist nu het zo warm is. Vreemd. Toch maar een paar games erop zetten om te kijken of die fan 't nog wel doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 22:12:
[...]

Cool ;)

Nee, dat lukt me meestal niet. Hoewel-ie nu ook alweer 2 uur aanstaat, en nog steeds niet aangeslagen is. Juist nu het zo warm is. Vreemd. Toch maar een paar games erop zetten om te kijken of die fan 't nog wel doet ;)
de fan kan je in windows gewoon aan doen hoor :P
wel handig soms vind ik hem wat te warm dan ff de fan aan en je voelt hem afkoelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik kan er aardig mee werken heb je net gewoon gtaVC mee gedaan enzo :) werkt best prettig maar als je hem te gevoelig vind zet je dat toch lager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomme
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08-2021

jomme

oh my GOT

even offtopic

maar hoe doe je dat dan die fan in windows aanzetten ?

Don't end up like al lousy Member Server !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 22 June 2003 @ 22:23:
de fan kan je in windows gewoon aan doen hoor :P
wel handig soms vind ik hem wat te warm dan ff de fan aan en je voelt hem afkoelen :P
Oh ja, dat zat in Notebook Manager, toch? Alweer helemaal vergeten |:(
Ik kan er aardig mee werken heb je net gewoon gtaVC mee gedaan enzo :) werkt best prettig maar als je hem te gevoelig vind zet je dat toch lager :)
Heb uiteraard alle instellingen al uitgeprobeerd, maar er zit er niet één bij die ik echt prettig vind werken. Maar ik ben dan ook een hopeloze pointstick-gebruiker. Maar misschien went het nog wel eens..... ooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jomme schreef op 22 June 2003 @ 22:36:
even offtopic

maar hoe doe je dat dan die fan in windows aanzetten ?
Zit in Notebook Manager (<Fn>-<F2>) onder boot-options.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt ie bij jouw echt zo heet dan? Zelfs tijdens het gamen wordt ie alleen maar warm bij mij. Nergens last van eigenlijk.

En bluetooth muis is wel goed idee :) Daar ga ik maar eens naar kijken als ik weer geld heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
hoeveel Bluetooth apparaten kun je eigenlijk aansluiten op de 800LCib ..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

bluetooth muis klinkt leuk, maar vergeet niet dat je dan wel je bluetooth verbinding continue aan moet hebben, waarbij de accu dus leeg wordt gezogen (in mindere mate ook bij wifi)

dus leuk als je aan de adapter zit, minder als je een lange accuduur wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 22 June 2003 @ 23:59:
bluetooth muis klinkt leuk, maar vergeet niet dat je dan wel je bluetooth verbinding continue aan moet hebben, waarbij de accu dus leeg wordt gezogen (in mindere mate ook bij wifi)

dus leuk als je aan de adapter zit, minder als je een lange accuduur wil...
Ehm bluetooth gebruikt juist veel minder stroom dan wifi hoor... Dacht dat bluetooth juist was ontworpen om niet al te veel stroom te gebruiken, speciaal voor mobiele apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 20:48
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 00:11:
[...]

Ehm bluetooth gebruikt juist veel minder stroom dan wifi hoor... Dacht dat bluetooth juist was ontworpen om niet al te veel stroom te gebruiken, speciaal voor mobiele apparaten.
Klopt, Althans dat is wat ik ervan begrepen heb ;)
IK heb zelf een kleine Logitech muis erbij, met snoer en gewoon 3 knoppen en en een wieltje.. werkt perfect, maar misschien dat een BLuetooth in de toekomst wel leuk is....

Ik heb net een paar uur flink veel data op de laptop gezet en de fan gaat niet aan.... Continue... 10 MBit (hub was niet sneller) en van CD naar HD gekopieerd.....
Laptopfan blijft gewoon uit..... :9

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ik lig nu in bed :+
omdat de laptop nu wat warm wordt omdat de kussens de fans verstoppen vliegt ie wat vaker aan
:P

ps. als de van gaat draaien zorg ik er wel voor dat die zijn lucht krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Reignman schreef op 22 June 2003 @ 23:58:
Dat heeft niets met de Laptop te maken maar met de instelling van bluetooth zover ik weet. Dus zoveel bluetooth aankan.... (hoeveel dat is, weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiffener schreef op 23 juni 2003 @ 00:23:
Ik heb net een paar uur flink veel data op de laptop gezet en de fan gaat niet aan.... Continue... 10 MBit (hub was niet sneller) en van CD naar HD gekopieerd.....
Laptopfan blijft gewoon uit..... :9
Blijft ook al uit... ;)

Hmm... bij mij gaat-ie om de 20-30 minuten zo'n 5 à 10 seconden aan. Dacht dat dat normaal was, maar zo te lezen ben ik de enige :?

Maar ach, 't-is niet de moeite waard om erover te klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 00:35:
[...]

Blijft ook al uit... ;)

Hmm... bij mij gaat-ie om de 20-30 minuten zo'n 5 à 10 seconden aan. Dacht dat dat normaal was, maar zo te lezen ben ik de enige :?

Maar ach, 't-is niet de moeite waard om erover te klagen ;)
heeft die wel genoeg ventilatie ruimte aan de onderkant dan?
als mijne dat dus niet heeft gaat die ook gelijk blazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 23 juni 2003 @ 00:49:
heeft die wel genoeg ventilatie ruimte aan de onderkant dan?
als mijne dat dus niet heeft gaat die ook gelijk blazen :P
Tja het ding staat gewoon op een (houten) bureau, met redelijk wat ruimte eromheen dus niet helemaal 'ingepakt'. Verder geen extra ventilatieruimte aanwezig maar zou ook niet weten hoe dat moet en of dat nodig is. Extra gaten in je bureau of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Hoe is het geluid vergeleken met je ouwe laptop dan ? Je doet namelijk alsof je het heel erg vind als 'ie af en toe aanslaat :)

Btw, dat van die bluetooth muis is inderdaad een goed idee alleen die dingen zijn zo duur (€87 pricewatch)

Nog meer nadelen: Mogelijk interferentie (WIFI en BT zitten allebei op 2.4 maar moet over het algemeen goed werken), werkt alleen op windows XP, lichte lag (dit is voor de gamers, in sommige reviews hadden ze in iedergeval wel last van en andere praatte weer over geen lag beetje vaag) en natuurlijk de prijs.

En toch lijkt me het wel een koel dingentje zeker naast je TM, (geen reciever) ;)

Maar dit even terzijde :+

[ Voor 69% gewijzigd door QlimaX op 23-06-2003 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:41
Kijk een op www.thomyonlinde.de daar staat uitgelegd hoe je de laatste ati catalyst kan draaien en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
wie heeft er eigenlijk een USB floppy drive bij zijn TM800..?? krengen kosten 75 euro.. :(

denk dat ik persoonlijk dan liever een 512 Memory Pen erbij pak dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Reignman schreef op 23 juni 2003 @ 11:08:
wie heeft er eigenlijk een USB floppy drive bij zijn TM800..?? krengen kosten 75 euro.. :(

Bij Paradigit 45 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Reignman schreef op 22 June 2003 @ 23:58:
Ik ben bang dat je em er helemaal niet op kunt aansluiten :'( . Als ik dit (http://www.tweakers.net/nieuws/26215) goed begrijp dan ben ik bang dat je de muis/toetsenbord alleen kan gebruiken met de meegeleverde bluetooth dongle en niet met de ingebouwde bluetooth van de Acer |:( .

Op het GOT kan ik hier helaas weinig over vinden. Eigenlijk alleen maar mensen die problemen hebben met de set (de muis schijnt geloof ik nog wel mee te vallen). Maar hopelijk weet iemand hier meer over? Hopelijk nieuwe drivers, etc...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
ja idd.. zag het plaatje van het usb apparaatje op de MS site... vroeg me al af waarom dat niet optioneel erbij te koop was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij Mycom een Apacar USB 2.0 64mb handdrive gekocht ipv een floppydrive.
Zo'n set kost maar € 29,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me overigens ook opvalt is dat de prijzen nu 'stabiel' zijn. Het wil niet onder de €1540 grens komen. Zou dit dan toch de minimale bedrag verkoopbedrag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
voordeel van een floppy is natuurlijk dat je ervan kunt booten..

of kan dat ook van een handdrive of een memory pen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de 800cli nou infrarood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep heeft ook een mooie ir poort aan de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 11:31:
Wat me overigens ook opvalt is dat de prijzen nu 'stabiel' zijn. Het wil niet onder de €1540 grens komen. Zou dit dan toch de minimale bedrag verkoopbedrag zijn?
Prijzen zakken meestal niet continu, maar in stappen. Dus ik denk dat de prijs nu even gestabiliseerd is, maar dat hi weer gaat zakken zodra een van de leveranciers van onderdelen van de notebook weer in prijs zakt, of zodra Acer misschien de prijs laat zakken omdat de verkopen hoger worden(schaalvoordelen).

Misschien laat ATI binnenkort prijs zakken omdat ze met de geintegreerde radeon9000 komen, en de mobile radeon minder interessant wordt.
En misschien laat Inle stiekum toch wel de prijs zakken van de centrino, omdat z de 1,7Ghz lanceren.
Of er de concurrentie lanceert ineens een hoop vergelijkbare notebooks met vergelijkbare specs, die lager gepijsd zijn.

Kortom zodra Acer een goede reden heeft, zal er momenteel dus wle niet zijn, verlagen ze de prijs wel weer. het is dus wacht op een goede reden.

offtopic:
Oscar Mopperkont wil zelf in september nieuwe nootboek kopen, dus hoopt dat er in tussentijd dozijn redenen langskomen, zodat deze zeer leuke centrino'n ook zeer leuk betaalbaar worden! :7

[ Voor 24% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 23-06-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
w-k-pieters schreef op 23 June 2003 @ 11:21:
[...]

Ik ben bang dat je em er helemaal niet op kunt aansluiten :'( . Als ik dit (http://www.tweakers.net/nieuws/26215) goed begrijp dan ben ik bang dat je de muis/toetsenbord alleen kan gebruiken met de meegeleverde bluetooth dongle en niet met de ingebouwde bluetooth van de Acer |:( .

Op het GOT kan ik hier helaas weinig over vinden. Eigenlijk alleen maar mensen die problemen hebben met de set (de muis schijnt geloof ik nog wel mee te vallen). Maar hopelijk weet iemand hier meer over? Hopelijk nieuwe drivers, etc...
Ik weet niet hoe het bij de Acer 800Lci etc. is maar op een Toshiba Satellite Pro M10 (Centrino en Bluetooth) kan ik de muis (ms bt muis) en het toetsenbord via de onboard bluetooth aansluiten.

Als je die set koopt zit er ook een usb BT accespoint (o.i.d.) bij. Maar het kan dus ook zonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StRuJeKeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01-2024
Zonet Bios 3A24 geinstalleerd en men D-link DWL-900AP+ geupdate met nieuwste firmware, maar nogsteeds crashes.
Het advies dat ik van acer kreeg (install de 802.11 ab driver) werkt ook niet want windows wil hem niet installeren (driver bevat geen informatie over deze hardware).
Ik weet niet meer wat doen, stuur ik hem binnen krijg ik waarschijnlijk pas na een week of 4 hem terug, helemaal bekrast en verf af en niets aan gedaan zoals met men aspire 1403LC gebeurde.
Voor mij alvast geen acer meer en zeker niets meer van de winkel waar ik ze gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
ik heb anders zeer goede ervaringen met de Acer helpdesk en technische dienst in Den Bosch... had van een klant die een TM640 had met een defect mobo de laptop binnen een week piekfijn weer in orde terug.

Dus probeer het misschien via Acer zelf te spelen ipv die brakke winkel waar je hem gekocht hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
StRuJeKeR schreef op 23 June 2003 @ 13:35:

Voor mij alvast geen acer meer en zeker niets meer van de winkel waar ik ze gehaald heb.
Formateren en dan de image terug zetten ??
Of anders een WInXP erop zetten vanaf CD :? En dan langzaam, driver voor driver weer updaten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Reignman schreef op 23 June 2003 @ 11:33:
voordeel van een floppy is natuurlijk dat je ervan kunt booten..

of kan dat ook van een handdrive of een memory pen..?
Zover ik weet kun je ook van die pendrive booten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

ik heb nu ook een DeadPixel :( hij is rood en zit in het midden van het scherm :( hij was er eerst nog niet geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Qorne schreef op 23 June 2003 @ 14:56:
ik heb nu ook een DeadPixel :( hij is rood en zit in het midden van het scherm :( hij was er eerst nog niet geloof ik
Bel ff met de Acer support line, ik geloof dat men iets betere voorwaarden heeft als de pixel fout in het midden van het scherm zit.

PS: officieel heet dit een live pixel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QlimaX schreef op 23 juni 2003 @ 10:11:
Hoe is het geluid vergeleken met je ouwe laptop dan ? Je doet namelijk alsof je het heel erg vind als 'ie af en toe aanslaat :)
Nee juist niet, maar kreeg even de indruk dat-ie bij anderen helemaal nooit aanging ;)

Maar bij m'n oude laptop ging-ie inderdaad vrijwel nooit aan, maar was de harddisk daarentegen zeer duidelijk hoorbaar. Ben dan ook aangenaam verrast dat je bij de Acer de harddisk bijna niet hoort :)
Reignman schreef op 23 June 2003 @ 11:08:

Heb daarover de Acer helpdesk gebeld, en het schijnt dat je er elk merk USB-floppydrive aan kunt hangen, dus ook bijv. zo'n Sony die een stuk goedkoper is. Verder kun je er natuurlijk elk USB opslagmedium aanhangen, maar volgens die helpdesk wil-ie alleen maar booten van een floppydrive, dus niet van flashdrives e.d. Heb er al een USB-cardreader aangehangen met een CF-kaartje, maar daar wil-ie helaas ook niet van booten. Er zit ook geen optie 'boot from USB' in het BIOS.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StRuJeKeR
Stiffener schreef op 23 June 2003 @ 13:42:
[...]

Formateren en dan de image terug zetten ??
Of anders een WInXP erop zetten vanaf CD :? En dan langzaam, driver voor driver weer updaten :?
Heb ik weken terug al geprobeerd en dat heeft, buiten anderhalve dag niet kunnen werken door de programma's te moeten installeren, niets uitgehaald. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er al iemand wat met de infraroodpoort gedaan ? Ik heb geprobeerd bestanden over te zetten op mijn nokia 6100 (ook met IR :P) maar dat wil niet werken. Hij geeft een vage melding. Er is een fout opgetreden bij het overzetten.

Iemand zelfde prob. of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Tr1gg3R schreef op 23 June 2003 @ 13:18:
[...]

Ik weet niet hoe het bij de Acer 800Lci etc. is maar op een Toshiba Satellite Pro M10 (Centrino en Bluetooth) kan ik de muis (ms bt muis) en het toetsenbord via de onboard bluetooth aansluiten.

Als je die set koopt zit er ook een usb BT accespoint (o.i.d.) bij. Maar het kan dus ook zonder :)
Dit is heel mooi, dan zal het waarschijnlijk met de Acer ook wel lukken... misschien iemand daar nog een ervaring mee? Het is een beetje lame als je hem koopt en hij doet het niet ;) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StRuJeKeR schreef op 23 juni 2003 @ 13:35:
Zonet Bios 3A24 geinstalleerd en men D-link DWL-900AP+ geupdate met nieuwste firmware, maar nogsteeds crashes.
Het advies dat ik van acer kreeg (install de 802.11 ab driver) werkt ook niet want windows wil hem niet installeren (driver bevat geen informatie over deze hardware).
Ik weet niet meer wat doen, stuur ik hem binnen krijg ik waarschijnlijk pas na een week of 4 hem terug, helemaal bekrast en verf af en niets aan gedaan zoals met men aspire 1403LC gebeurde.
Heb jij een TM van de oude of de nieuwe revisie en mag ik vragen waar jij hem dan hebt gekocht? (weet ik dat hem daar beter niet kan kopen :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 17:28:
heeft er al iemand wat met de infraroodpoort gedaan ? Ik heb geprobeerd bestanden over te zetten op mijn nokia 6100 (ook met IR :P) maar dat wil niet werken. Hij geeft een vage melding. Er is een fout opgetreden bij het overzetten.

ik ga zo mijn PDA wel ff testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StRuJeKeR
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 17:51:
[...]

Heb jij een TM van de oude of de nieuwe revisie en mag ik vragen waar jij hem dan hebt gekocht? (weet ik dat hem daar beter niet kan kopen :*) )
Oude revisie i guess, heb hem al zo'n 2 maand. En die winkel is in belgië, geen webshop ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 17:28:

Nokia 6610 hier, geen probleem. Ik moest wel ff m'n IR poort aanzetten in het bios, maar ik neem aan dat je dat wel gedaan hebt.. Kun je bijvoorbeeld wel je telefoon als modem gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgebreide demo van de TM 800, hier:

http://www.acer.com.hk/ch...mages/tm800/tm800demo.swf

klopt het trouwens dat er geen SPDIF out op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Dat klopt ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
Ik zie net op de internationale site van Acer, dat er een TM 660 wordt uitgebracht, ook hiervan is een complete demo te zien. Ook lijken op het eerste gezicht de 660 en 800 exact op elkaar qua specs, het enige wat verschilt is dat de 660 óók nog eens een memory-card reader heeft ingebouwd. Maar als het klopt wat ik allemaal zie, kkon alleen nog maar in de vergelijkingstabel kijken, want specs zijn nog nergens overzichtelijk te vinden, waarom heeft men het dan niet de TM 850 of 900 of iets dergelijks genoemd. In de tabel te zien is het ook helemaal voorbereid op een dvd-writer. Wie weet hier al meer van? Klopt het dat ze nagenoeg gelijk aan elkaar zijn? Zal hij goedkoper worden, omdat het een lager typenummer heeft? Ik ben verrast. :/ :?

http://global.acer.com/products/notebook/index.htm en dan met name de virtual tours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
Sorry ik had verder moeten kijken dan me neus lang was, op pcsnel is er al aardig wat over bekend, maar op de officiele nederlandse acer site totaal niets. Alle info is nog steeds welkom btw, al is het offtopic. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb even een vraag:

Ik heb ook de laptop gekocht.. Nu zit er een wireless adapter bij.. Is deze geintergreerd of is het net als op de beginpost, dat deze in een MiniPCI poort moet? En aan welke snelheid moet ik denken dan? Is een dingetje wat ik niet echt helemaal begrijp. :)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.