Acer Travelmate 80x topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.078 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 15:56:
Zie hier :

In tegenstelling tot vorige berichtgeving:
Ik begreep van Acer dat in dit type WEL bluetooth zit!

Met vriendelijke groet,

Koen Klaassen
--------------------------------------------------------
PCSNEL.NL

Onduidelijkheid uit de wereld :P
Dus er zit wel BT op! :D
Geweldig! Ik vond het al vreemd dat PCSNEL het niet zou leveren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:48
MrFish schreef op 18 June 2003 @ 17:53:
Is er eigenlijk al iemand met een 800LCi van PCSNEL.nl (nieuwe revisie) die een werkende bluetooth heeft? Ben wel benieuwd, want ik ga mijne a.s. vrijdag ophalen ! :D
Ik heb net de laptop bij PC snel besteld. Zij bevestigden dat er bluetooth op zit en dat deze laatste revisie alle genoemde problemen verhelpt...

De laptop komt morgen,.. als ik iemand vindt met een bluetooth device dan zal ik eens gaan testen... en posten ..... Andere zaken ook ;)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 18:08:
[...]

Dus er zit wel BT op! :D
Geweldig! Ik vond het al vreemd dat PCSNEL het niet zou leveren! :)
Staat ook vermeld op hun site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:43

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

dikkiedik schreef op 18 June 2003 @ 17:26:
[...]

Mail is vandaag verstuurd:
Vorige mail heb ik niks meer van gehoord.

[...]
Heel goed,
Op mijn mail gaven ze verder geen respons naar tevredenheid. Op het statische na heb ik in lichte mate ook last van deze klachten, mijn vraag is dus deze waarheen heb je dit gemaild, dan gooi ik er nog een achter aan. Met bijna de zelfde tekst.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een andere vraag, van heel andere aard, maar nog net on topic.

Wie gaat zijn kostbare eigendom verzekeren ? Zoja bij wie gaan jullie dat doen en is het de moeite waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23
Montana schreef op 18 June 2003 @ 18:28:
[...]

Heel goed,
Op mijn mail gaven ze verder geen respons naar tevredenheid. Op het statische na heb ik in lichte mate ook last van deze klachten, mijn vraag is dus deze waarheen heb je dit gemaild, dan gooi ik er nog een achter aan. Met bijna de zelfde tekst.
bnl_tpm@acer-euro.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 18:16

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 18:36:
FF een andere vraag, van heel andere aard, maar nog net on topic.

Wie gaat zijn kostbare eigendom verzekeren ? Zoja bij wie gaan jullie dat doen en is het de moeite waard ?
Je laptop is standaard verzekerd als je thuis bent. (zit bij de inboedel inbegrepen)
Voor buiten je huis heb je een aparte kostbaarhedenverzekering nodig. Ik heb nog geen verzekering gevonden waar ik me laptop kan verzekeren. Mijn verzekeringsmaatschappij is gestopt met het verzekeren van laptops. Als je op vakantie gaat kan je hem gewoon meeverzekeren met je reisverzekering.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
't lijkt wel of er van de 800 en de 803 gewoon 2 versies zijn.. ééntje mét bluetooth en ééntje zonder bluetooth.. Zo lijkt 't ook wel aangegeven te staan op deze site.. (computerpirates)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:35

MrFish

Untitled

blakez schreef op 18 June 2003 @ 19:11:
't lijkt wel of er van de 800 en de 803 gewoon 2 versies zijn.. ééntje mét bluetooth en ééntje zonder bluetooth..
Misschien is het wel zo dat de versie mét bluetooth de nieuwe revisie is, en de versie zónder bluetooth de oude versie ?
(wie weet had de oude versie ook wel bluetooth moeten hebben, maar doet die het niet vanwege een productiefoutje ?)

Dat is misschien ook de reden dat verschillende bedrijven ze alletwee aanbieden.. ze moeten nog van hun oude voorraad af, maar willen al wel de nieuwe revisie verkopen..

[ Voor 11% gewijzigd door MrFish op 18-06-2003 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
MrFish schreef op 18 juni 2003 @ 19:16:
[...]

Misschien is het wel zo dat de versie mét bluetooth de nieuwe revisie is, en de versie zónder bluetooth de oude versie ?
(wie weet had de oude versie ook wel bluetooth moeten hebben, maar doet die het niet vanwege een productiefoutje ?)

Dat is misschien ook de reden dat verschillende bedrijven ze alletwee aanbieden.. ze moeten nog van hun oude voorraad af, maar willen al wel de nieuwe revisie verkopen..
Ik heb net een mailtje gestuurd naar Computerpirates, dus zodra ik bericht terug heb post ik 't hier.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
I_Stealth_I schreef op 18 June 2003 @ 19:01:
[...]

Je laptop is standaard verzekerd als je thuis bent. (zit bij de inboedel inbegrepen)
Voor buiten je huis heb je een aparte kostbaarhedenverzekering nodig. Ik heb nog geen verzekering gevonden waar ik me laptop kan verzekeren. Mijn verzekeringsmaatschappij is gestopt met het verzekeren van laptops. Als je op vakantie gaat kan je hem gewoon meeverzekeren met je reisverzekering.
Mijn inboedelverzekering heeft een standaard bedrag tot een max van 6000 € voor computer aparatuur e.d. Zo heeft elke inboedelverzekering dergelijke bepalingen... Ff nalezen in de voorwaarden....
Vaak staat in de in inboedelverzekeringsvoorwaarden ook iets vermeld over verzekerd zijn buitenshuis, wanneer wel/niet. In de auto, e.d.

Buiten de deur weet ik het niet zo 1,2,3. Ik ben wel aan het zoeken geweest voor een verzekering op reis voor korte en langere duur. Mijn vriendin gaat 5 maanden studeren in Korea en de laptop is met geen mogelijkheid te verzekeren voor een bedrag hoger dan 980 €. meestal zelf met een max van 750 €. geen idee waarom dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:16
MrFish schreef op 18 June 2003 @ 19:16:
[...]

Jongens doe nouw eens moeite en klik dan op meer info, je zult zien dat er bij géén BT het oude typenummer is vermeld, en bij wél BT het nieuwe gereviseerde type. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish

MrFish

Untitled

JaP.NeT schreef op 18 juni 2003 @ 19:46:
[...]

Jongens doe nouw eens moeite en klik dan op meer info, je zult zien dat er bij géén BT het oude typenummer is vermeld, en bij wél BT het nieuwe gereviseerde type. 8)7
Tja, bij PCSnel stond er bij het nieuwe typenummer tot een dag of wat terug, óók niet dat er bluetooth op zit. Nu wel dus, en daarom zijn wij in verwarring gebracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

De .076 serie heeft altijd bluetooth de .030 niet dat noemen jullie de "oude"
de 030 wordt niet meer naar nederland vervoert omdat er geen prijsverschil is, gaan ze in nederland alleen nog de 076 verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

dikkiedik schreef op 18 June 2003 @ 18:53:
[...]

bnl_tpm@acer-euro.com
Waar haal je die vandaan, als ik op de Acer site kijk kom ik hem niet tegen ook niet bij support. Klopt deze dan wel? anders mailen we en kunnen we lang wachten op respons

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
ik had eerst een mail naar het gewone email adres benelux@acer-euro.com gestuurd. Die stuurde mij een mail terug om te vertellen dat ze het doorgestuurd hadden naar de helpdesk.
Daar kreeg ik in eerste instantie ook een email van met de vraag of ik wat meer kon vertellen over de mankementen die ik had.

In dat mailtje stond dat ik voor vragen naar dat email adres(bnl_tpm@acer-euro.com) moest sturen. Dus volgens mij klopt het wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFish schreef op 18 June 2003 @ 17:53:
Is er eigenlijk al iemand met een 800LCi van PCSNEL.nl (nieuwe revisie) die een werkende bluetooth heeft? Ben wel benieuwd, want ik ga mijne a.s. vrijdag ophalen ! :D
Yep....Die van mij werkt.... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish

MrFish

Untitled

Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 20:43:
[...]

Yep....Die van mij werkt.... :7
Thanks !
*gat-in-lucht-spring* :+

Hopelijk doettie het bij mij dan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Weet dat de Centrino (zoals de TM 800LCib), stiller zijn en dat de batterij langer meegaat en dat er ook een wireless lan inzit..

maar ik vroeg me af of de Acer TM 800LCib 1.3 een betere laptop is dan de Acer Aspire 1604LC met een P4 2.8GHz processor. (nadeel als ik voor deze kies is dat er nog een upgrade naar XP Pro bij moet en ik zelf een wireless pcmcia kaart moet kopen.

verder is ie 170 euro goedkoper dan de TM800LCib...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zwaarder! Wordt warmer gaat minder lang mee... etc! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Die Centrino spreekt me wel aan... maar hoe zou Unreal Tournamentt 2003 draaien op de 1.3 Pentrium-Centrino in combinatie met 512MB DDR en de ATI 9000 64MB dedicated...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:57

Tubbietje

Illegaal!

Ik heb vandaag de Acer TM800 samen met een vriend opgehaald bij ComputerPirates.

Het enige probleem wat ik nu heb is dat laptop schokt (CPU is steeds bezig) als Wireless LAN aanstaat. Mijn vraag is of dit normaal is. Er is geen Access point, dus misschien dat ie blijft zoeken naar verbinding en dan traag is of niet :? Die vriend die dezelfde laptop heeft gehaald heeft hetzelfde probleem.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
zet er ff wat games op :P

en laat het ons natuulijk weten hoe die draaien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Is er nu eigelijk veel verschil tussen een radeon 9000 mobile en een geforce 420 GO ?

Ik kijk nu namelijk naar een:
- Dell P4m 2.4GHz met Geforce 4200Go (64MB)
- Toshiba P-m met geforce 420Go (32MB)
- Acer P-m met Radeon 9000 mobile (64MB)

Mijn voorkeur gaat zelf uit naar de Toshiba Centrino vanwege zijn lange gebruiksduur en de kwaliteit die ik van Toshiba ken.

Del Dell lijkt mij niet zo lang meegaan (pentium 4m ????)

En de Acer lijkt mij toch wel veel problemen te hebben.

Wie kan mij helpen beslissen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
die acer heeft geen problemen meer. Er is toch een nieuwe revisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Tr1gg3R schreef op 19 June 2003 @ 11:10:
Is er nu eigelijk veel verschil tussen een radeon 9000 mobile en een geforce 420 GO ?

Mijn voorkeur gaat zelf uit naar de Toshiba Centrino vanwege zijn lange gebruiksduur en de kwaliteit die ik van Toshiba ken.

[Naamvan tigger], de problemen zijn opgelost, zelf zou ik niet voor de Dell gaan, maar voor een Acer of Toshiba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
yes!

Laptop is binnen :9 Acer TM 800 LCi ;)

Geen pieptoon, geen rare geluiden... lekker stevig, ZEER stil.. Netjes verpakt.
werkt snel, tot nu toe nog geen problemen....
Kan alleen wifi en BT nog niet testen.... Zo maar eens op mijn netwerk aansluiten en kijken wat er dan gebeurd... ;)

* Loft is zeer tevreden tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
pff en nog steeds niks van de helpdesk. Denk dat ik zo maar weer hetzelfde mailtje opnieuw ga sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Tr1gg3R schreef op 19 juni 2003 @ 11:10:

Verschil tussen de GO en de Radeon weet ik niet uit mijn hoofd. Ik heb net vandaag de Acer TM800 binnen en bevalt goed tot zover....
Dell vind ik wel goed, vriend van me ie er ook zeer tevreden over (Geen Centrino trouwens) maar wel duurder dan de Asus en Acer.
Van toshiba had ik voorheen een Satelite Pro (Pentium 2, 400 MHz, met 64 MB Ram, 6 GB schijf... enz....) Deze heeft zo ongeveer alles overleeft.. Zimbabwe, Bosnië, Tanzania, zandstormen, met z'n allen (12) een DivX kijken in Tanzania op een 14" is toch wel byzonder ;).. Kortom oer en oer degelijk.....
maar mijn vriendin heeft nu een Toshiba P3 1 GHz en die is veel minder stevig, valt soms uit, crasht soms, loopt soms ook gewoon vast zonder dat er iets aan de hand lijkt te zijn.....
Wat ik om me heen merk is dat Toshiba nog steeds goed spul maakt, maar dat ze niet meer beter zijn dan de rest... Wat ze vroeger duidelijk wel waren...

* Loft is happy met Acer tot nu toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Stiffener schreef op 19 June 2003 @ 12:03:
[...]

Verschil tussen de GO en de Radeon weet ik niet uit mijn hoofd. Ik heb net vandaag de Acer TM800 binnen en bevalt goed tot zover....
Dell vind ik wel goed, vriend van me ie er ook zeer tevreden over (Geen Centrino trouwens) maar wel duurder dan de Asus en Acer.
Van toshiba had ik voorheen een Satelite Pro (Pentium 2, 400 MHz, met 64 MB Ram, 6 GB schijf... enz....) Deze heeft zo ongeveer alles overleeft.. Zimbabwe, Bosnië, Tanzania, zandstormen, met z'n allen (12) een DivX kijken in Tanzania op een 14" is toch wel byzonder ;).. Kortom oer en oer degelijk.....
maar mijn vriendin heeft nu een Toshiba P3 1 GHz en die is veel minder stevig, valt soms uit, crasht soms, loopt soms ook gewoon vast zonder dat er iets aan de hand lijkt te zijn.....
Wat ik om me heen merk is dat Toshiba nog steeds goed spul maakt, maar dat ze niet meer beter zijn dan de rest... Wat ze vroeger duidelijk wel waren...

* Dikkie is happy met Acer tot nu toe ;)
Ligt natuurlijk ook welk type je hebt genomen. Toshiba Tecra zijn naar mijn mening de meest luxe en dat zie je ook aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

dikkiedik schreef op 19 June 2003 @ 12:10:
[...]

Ligt natuurlijk ook welk type je hebt genomen. Toshiba Tecra zijn naar mijn mening de meest luxe en dat zie je ook aan de prijs.
Klopt, maar als je zandstormen enzo wilt overleven met een laptop enz. dan zou ik voor de nieuwe van panasonic gaan zeer mooi dinkie 1.6Ghz Centrino water dicht enz. kan je laten vallen :) oke hij is wel wat groot maar oer degelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
dikkiedik schreef op 19 June 2003 @ 12:10:
[...]

Ja daar heb je gelijk in, en de prijs is er ook na....
Ik maakte meer een vergelijk tussen een prijs segment wat ik kan betalen ;)
Maar die Tecra's zijn erg mooi :9
Qorne schreef op 19 juni 2003 @ 12:42:
[...]

Klopt, maar als je zandstormen enzo wilt overleven met een laptop enz. dan zou ik voor de nieuwe van panasonic gaan zeer mooi dinkie 1.6Ghz Centrino water dicht enz. kan je laten vallen :) oke hij is wel wat groot maar oer degelijk
:D:D
Ja dat kan ook :D Magnesium behuizing had die toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

dikkiedik schreef op 19 June 2003 @ 11:39:
pff en nog steeds niks van de helpdesk. Denk dat ik zo maar weer hetzelfde mailtje opnieuw ga sturen.
Mijn mailtje is ook gisteren de deur uitgegaan, en ook nu nog geen respons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Stiffener schreef op 19 juni 2003 @ 13:04:
[...]

Ja daar heb je gelijk in, en de prijs is er ook na....
Ik maakte meer een vergelijk tussen een prijs segment wat ik kan betalen ;)
Maar die Tecra's zijn erg mooi :9

[...]

:D:D
Ja dat kan ook :D Magnesium behuizing had die toch :?
zo iets ja, ik heb hier wel ergens een boek liggen, maar ze hebben allemaal een 12" scherm :(
wel een voordeel je hebt geen tas meer nodig, want er zit al een handvat aan.

Die laptops zijn zo sterk dat je ze van grote hoogste kan laten vallen hehe :P
Voor het bedrijfsleven enzo wel handig, want als je alleen al bij ons in het magazijn kijkt hoeveel telefoons daar stuk vallen, als we met tablet pcs gaan werken :/ zie ik het zomber in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
zo ik heb nu voor de 3e keer een mailtje gestuurdnaar acer, maar nu naar benelux@acer-euro.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
blakez schreef op 18 June 2003 @ 19:18:
[...]

Ik heb net een mailtje gestuurd naar Computerpirates, dus zodra ik bericht terug heb post ik 't hier.. :)
Ik had dus een mailtje gestuurd over de verschillende versies die er zijn.. Dit kreeg ik net binnen:
Geachte heer,

Dank u voor het bezoeken van onze site.

Er zijn inderdaad twee versies; vorige week is de gewijzigde versie met Bluetooth uitgekomen; er zijn wat foutjes weggewerkt en dergelijke. De oude is uberhaupt niet meer te krijgen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd e-mailen. Mocht u een offerte wensen, dan dient u zich eerst in te schrijven als nieuwe klant.

Met vriendelijke groet,

Job Admiraal

ComputerPirates

http://www.computerpirates.com

info@computerpirates.com
Dus zoals de meeste hier al zeiden: nieuwste versie is een wat opgepoetste versie van de oudere die nu wel inclusief Bluetooth komt.. Geldt zowel voor de 800 als de 803..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

dikkiedik schreef op 19 June 2003 @ 14:47:
zo ik heb nu voor de 3e keer een mailtje gestuurdnaar acer, maar nu naar benelux@acer-euro.com
Dat is toevallig rond 14.15 heb ik ook daar na toe gemaild, en hun zorgen er maar voor dat de mail bij de juiste persoon komt. Mijn 4e mailtje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
krijgen die bosschenaren het nog druk dalijk dan.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

:X misschien moeten jullie eens mailen met acer sales afdeling, alleen ik denk niet dat ze het leuk vinden als ik dat mail adres op dit forum zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

Qorne schreef op 19 June 2003 @ 15:09:
:X misschien moeten jullie eens mailen met acer sales afdeling, alleen ik denk niet dat ze het leuk vinden als ik dat mail adres op dit forum zet...
plak achter mijn nickname: @chello.nl en je kunt het kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Reignman schreef op 19 June 2003 @ 10:00:
zet er ff wat games op :P

en laat het ons natuulijk weten hoe die draaien!!
ik speel zelf bijna geen spellen (alleen af en toe fifa en cm4), maar ik haal een 3dmark2001se van zo'n 7200 punten, dus trek je eigen conclusie...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Montana schreef op 19 juni 2003 @ 15:17:
[...]

plak achter mijn nickname: @chello.nl en je kunt het kwijt
Done >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laptop vandaag afgehaald! _O_
wat een superding! alleen de HD wordt wel warm, das minder.
en de cdrom trilt als een gek :/

voor de rest d:)b :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Acer TM 800 bij PCSNEL nou weer duurder geworden of lijkt dat maar zo? Op pricewatch staat het voor minder als op hun eigen site. Gisteren was het namelijk nog €1543 en vandaag staat er op hun site €1553. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 16:34:
Is de Acer TM 800 bij PCSNEL nou weer duurder geworden of lijkt dat maar zo? Op pricewatch staat het voor minder als op hun eigen site. Gisteren was het namelijk nog €1543 en vandaag staat er op hun site €1553. Klopt dit?
pfff wat maak je je nou druk over dat tientje :O :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
dikkiedik schreef op 19 juni 2003 @ 17:40:
[...]

pfff wat maak je je nou druk over dat tientje :O :?
Elke dag een tientje......... :P

Toch neemt volgens mij iedereen de 800Lci en niet de 803Lci.

Vinden jullie die nu te duur o.i.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
was zowiezo al te duur hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xan
  • Laatst online: 09-09 09:50

Xan

Hmm bij mijn Acer TM800 ruikt de CDrom trouwens verdacht vaag naar verbrand apparatuur (niet dat er iets mis mee is ofzow), toch wel raar ;)

Maarja, wie gaat er nou aan z'n laptop ruiken hehehe :D

En jeppers de HD wordt best wel warm, gelukkig weer niet zo erg warm dat je je gaat afvragen of je hand word gebarbecued ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Xanx schreef op 19 June 2003 @ 19:13:
Hmm bij mijn Acer TM800 ruikt de CDrom trouwens verdacht vaag naar verbrand apparatuur (niet dat er iets mis mee is ofzow), toch wel raar ;)

Maarja, wie gaat er nou aan z'n laptop ruiken hehehe :D

En jeppers de HD wordt best wel warm, gelukkig weer niet zo erg warm dat je je gaat afvragen of je hand word gebarbecued ;)
Ik zal het morgen allemaal zien, heb eindelijk 1 voor me zelf bestelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Even vraagje: Is de C:/ schijf gewoon in één partitie ingedeeld of zijn er meerdere partities opgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xan

Xan

standaard 2 partities, C: = 30Gig , D: = 10 gig met image erop en zooi van Acer zelf.

Trouwens het viel mij op dat de DVD-reader in de TM800 een paar zelfgebrande DVD's niet kon lezen, ik al even kijken welke merken/soort het waren (dacht single-layer).

[ Voor 51% gewijzigd door Xan op 19-06-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Xanx schreef op 19 June 2003 @ 19:35:
standaard 2 partities, C: = 30Gig , D: = 10 gig met image erop en zooi van Acer zelf.
Hier ook :)

Aan diegene die deze Acer hebben.. Laten jullie deze 2e partitie gewoon bestaan ? Of verwijderen ?
Wat gaan jullie er mee doen...

Voorlopig staat het er nog bij mij, maar ik weet niet voor hoelang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Stiffener schreef op 19 June 2003 @ 19:44:
[...]

Aan diegene die deze Acer hebben.. Laten jullie deze 2e partitie gewoon bestaan ? Of verwijderen ?

is dat nou een forum vraag :? dat maak je toch zelf wel uit,

of ga een poll starten :P

Ik ga het omdraaien 10gig voor windows en zijn rommel de rest voor muziek enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Qorne schreef op 19 June 2003 @ 19:48:
[...]

is dat nou een forum vraag :? dat maak je toch zelf wel uit,

of ga een poll starten :P

Ik ga het omdraaien 10gig voor windows en zijn rommel de rest voor muziek enz.
Ik wil igg ook 40 gig en dan 8 gig voor xp kwijtzijn, en dan D partion voor school zooi, en een gampje ( lan party )

Maar ik kan dan toch wel D partion verwijderen ? want de image staat toch ook op de recovery cd ( zo was het teminste bij me vorige acer aspire )

Want anders is het wel heel jammer dat ik niet de volle 40 gig kan gebruiken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
RS_003 schreef op 19 juni 2003 @ 19:52:
[...]

Ik wil igg ook 40 gig en dan 8 gig voor xp kwijtzijn, en dan D partion voor school zooi, en een gampje ( lan party )

Maar ik kan dan toch wel D partion verwijderen ? want de image staat toch ook op de recovery cd ( zo was het teminste bij me vorige acer aspire )

Want anders is het wel heel jammer dat ik niet de volle 40 gig kan gebruiken :|
Ik heb net de recovery CD's geopende en voor alle 3 de talen (FR / UK / NL) zitten recovery CD's.. Daarnaast nog Norton Antivirus en een Recovery CD algemeen...

Dus die D partitie kan weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
kand ie d partitie weg?
Nee toch, want die recovery cd heeft alles toch nodig van de d schijf?
Is er iemand die het al getest heeft om zonder die d partitie windows te recoveren?

PS er is ook een hidden partitie van 8 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiffener schreef op 19 juni 2003 @ 19:44:

Ik heb m'n harddisk (80 GB) ingedeeld in 3 partitities. 2 van ong. 33 GB en een kleine van 10 GB om later evt. linux op te zetten. Op die 2e partititie wil ik straks een tweede installatie van WinXP opzetten om de eerste installatie niet al te veel te bevuilen met al die programma's die ik eerst wil uittesten.

Stiffener :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkiedik schreef op 19 June 2003 @ 19:59:
kand ie d partitie weg?
Nee toch, want die recovery cd heeft alles toch nodig van de d schijf?
Is er iemand die het al getest heeft om zonder die d partitie windows te recoveren?

PS er is ook een hidden partitie van 8 mb
Die D-partitie kan idd. gewoon weg, net als die hidden partitie van 8 MB. Het is ook prima mogelijk om XP zonder die D-partitie te recoveren, of met een andere van te voren ingedeelde partities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: die hidden partitite staat er eigenlijk voor niks op, hoorde ik van de Acer helpdesk, er stond eerst inderdaad wat recovery-informatie op, maar dat is met de CD's niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Nou, partitionmagic mag zijn gang gaan met beide partities (acerdata en hidden) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 20:19:
edit: die hidden partitite staat er eigenlijk voor niks op, hoorde ik van de Acer helpdesk, er stond eerst inderdaad wat recovery-informatie op, maar dat is met de CD's niet meer nodig.
Maw 8mb kan ik wel missen :)

Maar op me aspire had ik dus ( of het was maar -150mb ) geen hidden pation, want tijdens recovery las hij dan ook contant van me cd ( heb die pc btw nu gesloopt :'( dimm socket kapot en ps2 |:( )

Anny way, mooi dat ik die 10 gig gewoon kan verwijderen :)

En op welk file system draait hij ? nfts of fat32 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
ik heb alles op NTFS draaien, maar standaard staat het op FAT32.
Beetje vreemd. Lever je een notebook met XP PRO maar dan met fat :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op 19 June 2003 @ 20:22:
[...]
En op welk file system draait hij ? nfts of fat32 ?
Hij staat inderdaad standaard op FAT32. Zelfs als je eerst partitioneert en formatteert op NTFS staat-ie weer op FAT32 als je de image-cd's opnieuw gerecoverd hebt. Wat ik doe is eerst de schijf partitioneren/formatteren, en dan de image eroverheen met behoud van instellingen. Dan hoef je daarna alleen nog de C-partitie naar NTFS om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 21:36

Klippy

Still Game

Mag ik ff een misschien domme vraag stellen.
Wat staat precies op die recovery CD?

Heb je die echt nodig? Waarom niet gewoon je eigen OS installeren op NTFS en die andere partitie weggooien.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xan

Xan

Ik heb trouwens wel veel last van disconnections met m'n wireless, hij "floept" er om de +- 8mins zomaar uit, ik denk dat ik even de Dell drivers probeer ofzo, heb wel excellent ontvangst enzo en besparing op null staan.. toch raar (dit is zonder netstroom).

Mischien komt het door de AP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidSilver schreef op 19 juni 2003 @ 20:38:
Mag ik ff een misschien domme vraag stellen.
Wat staat precies op die recovery CD?

Heb je die echt nodig? Waarom niet gewoon je eigen OS installeren op NTFS en die andere partitie weggooien.
Die recovery-cd is niets meer dan een image van een voorgeinstalleerde XP-installatie, met de juiste drivers, een paar extra progs etc. Je kunt natuurlijk gewoon je eigen OS installeren, maar dan moet je wel alle drivers daarna handmatig installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Laatst online: 13-09 17:16
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 20:41:
[...]

Die recovery-cd is niets meer dan een image van een voorgeinstalleerde XP-installatie, met de juiste drivers, een paar extra progs etc. Je kunt natuurlijk gewoon je eigen OS installeren, maar dan moet je wel alle drivers daarna handmatig installeren.
En kan je dan gewoon de schijf formatteren en vanuit het opstartscherm de (bootable) acer rc cd erin doen waarna de installatie start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaP.NeT schreef op 19 June 2003 @ 21:18:
En kan je dan gewoon de schijf formatteren en vanuit het opstartscherm de (bootable) acer rc cd erin doen waarna de installatie start?
Je kunt met de bootable Acer-disk de harddisk partitioneren en formatteren (met fdisk/format als je via het menu DOS opstart), en daarna de image terugzetten met de optie 'behoud vorige partities' (of iets dergelijks). Echter die Acer-disk boot een Win98-versie op, zodat je niet meteen op NTFS kunt formatteren. Ikzelf boot daarom ook liever met een originele Windows XP CD, voer in de recovery-modus diskpart en (quick)format (op NTFS) uit en zet daarna de image terug. Dan moet je nog wel de C-partitie opnieuw omzetten naar NTFS omdat die bij de recovery weer teruggezet wordt naar FAT32. De overige partities blijven gewoon NTFS na de recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
worden die D (ACERDATA) en die hidden partitie ook terug gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 21:36

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 20:41:
[...]

Ok dan is 't goed :)

Ik installeer liever alles zelf, weet ik tenminste wat erop staat, duurt misschien wat langer, maar zo vaak doe je dat ook niet.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Ja, maar het probleem is dat sommige hardwareonderdelen niet worden herkend als je het zelf installeerd. Dacht dat dat in deel 1 van dit topic stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

Na de aanschaf van de Acer 800LCi heb ik nu ook een Acer 17"LCD schermpje gekocht voor mijn desktop Pc.

Mijn vraag is het volgende, als ik de monitor aansluit op de 800LCi kan ik op diverse manieren hiervan gebruik maken, ook tegelijk naar beide. Maar kan ik beide gebruiken naast elkaar en op beide gelijk werken op de een Excel en de ander Word. Zoja, hoe dan. zo niet ...dan houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkiedik schreef op 19 June 2003 @ 21:39:
Nee, als je de juiste recovery-optie kiest niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidSilver schreef op 19 juni 2003 @ 21:42:
[...]

Ok dan is 't goed :)

Ik installeer liever alles zelf, weet ik tenminste wat erop staat, duurt misschien wat langer, maar zo vaak doe je dat ook niet.
O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkiedik schreef op 19 June 2003 @ 21:39:
Alle data op de hele harde schijf wordt overschreven door het image. edit: dus niet lees ik nu... :)

Ik heb zelf nu mijn eigen installatie gedaan, partities anders ingedeeld en daar een ghost van gemaakt. Ik heb totaal geen problemen ondervonden met het installeren van de drivers. Alles drivers zijn netjes op een CD bijgeleverd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Montana schreef op 19 June 2003 @ 21:50:
Na de aanschaf van de Acer 800LCi heb ik nu ook een Acer 17"LCD schermpje gekocht voor mijn desktop Pc.

Mijn vraag is het volgende, als ik de monitor aansluit op de 800LCi...
rechtermuis op bureaublad, properties, settings, tweede monitor aanklikken, vinkje "extend my windows desktop onto this monitor" aanvinken.

Je kunt nu de tweede monitor slepen met de muis, zodat jezelf kunt bepalen waar de 2e desktop aan de 1e wordt gekoppeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 22:01:
[...]

rechtermuis op bureaublad, properties, settings, tweede monitor aanklikken, vinkje "extend my windows desktop onto this monitor" aanvinken.

Je kunt nu de tweede monitor slepen met de muis, zodat jezelf kunt bepalen waar de 2e desktop aan de 1e wordt gekoppeld.
Das snel, ga gelijk testen. Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 21:53:
[...]

Alle data op de hele harde schijf wordt overschreven door het image. edit: dus niet lees ik nu... :)

Ik heb zelf nu mijn eigen installatie gedaan, partities anders ingedeeld en daar een ghost van gemaakt. Ik heb totaal geen problemen ondervonden met het installeren van de drivers. Alles drivers zijn netjes op een CD bijgeleverd.
Acer doet dit inderdaad erg netjes, bij mijn vorige TM was het zo erg, dat de recovery cd (win98se) zo slecht was dat je gelijk errors kreeg, die kon je gewoon niet gebruiken :/ je moest een andere windows licentie er bij kopen, (heb ik toen ook gedaan omdat het om een bedrijf gaat, thuis ook alles officeel O-) :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Stiffener schreef op 19 juni 2003 @ 19:44:
[...]

ik heb de partities naar eigen smaak ingedeeld en xp er opnieuw opgezet
heb nu dit:

c: winxp 4gig
d: software 8gig
e: mp3 10gig
f: photo 4gig
g: multimedia 10gig
h: backup 2,2gig (rest)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Mooooody schreef op 19 June 2003 @ 22:53:
[...]

ik heb de partities naar eigen smaak ingedeeld en xp er opnieuw opgezet
heb nu dit:

c: winxp 4gig
d: software 8gig
e: mp3 10gig
f: photo 4gig
g: multimedia 10gig
h: backup 2,2gig (rest)
In eerste instantie lijkt me dit wat klein...
maar misschien ga ik het ook wel zo doen :P

alleen dan winxp 7gig

Ik heb op me thuis pc al 180gig vol zitten :/ (8>
Misschien koop ik over een jaar een 120gig hdd voor me laptop als die er dan zijn :P en niet te duur zijn hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlondMM
  • Laatst online: 13-09 22:56
dikkiedik schreef op 18 June 2003 @ 17:26:
[...]

Mail is vandaag verstuurd:
Vorige mail heb ik niks meer van gehoord.

[...]
Zou wel zeer cool zijn, want ik vind het behoorlijk ruk dat ie nu wel met BlueTooth wordt uitgerust. Die knop zit er niet voor niets op aan de voorkant. En het adapter verhaal onderstreep ik nu ook na drie maanden de eerste generatie te hebben gebruikt.

Verder nog steeds een toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Qorne schreef op 19 juni 2003 @ 23:11:
[...]

In eerste instantie lijkt me dit wat klein...
maar misschien ga ik het ook wel zo doen :P

alleen dan winxp 7gig

Ik heb op me thuis pc al 180gig vol zitten :/ (8>
Misschien koop ik over een jaar een 120gig hdd voor me laptop als die er dan zijn :P en niet te duur zijn hehe :P
wat is klein?
4gig voor windows is meer dan genoeg...alle programma's installeer je op de d-partitie...ook de pagefile komt op de d-partitie (beter dan op c:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die wat meer willen weten over de voorgeinstalleerde partities van de travelmate:
http://www.acersupport.co...ulti_extpart_4365800.html

Hierin staat onder meer:
"The extra hard disk partitions called AcerData and Acer_Servic are included on the factory-loaded software for the purpose of using D2D Recovery. D2D Recovery is a method of restoring the notebook to factory configurations without using Recovery CD's.

Although these hard disk partitions are provided, the D2D recovery process is not supported on these models and can be removed."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem dus ook gekocht woensdag (0.76)
Mooi apparaat alleeen de eerste problemen zijn ook al weer gesignaleerd bij mij

Zo is het touchpad erg eigenzinnig en doet hij het soms gewoon niet,
Gisteren 2 uur bezig geweest, oude drivers van de cd weer eroop, nu weer de nieuwe van de acersite maar hoewel hij het gisteren deed heb ik vanochtend weer pech.

Ook de recovery cd lukte niet om te gebruiken, bij het scherm "partities zullen verloren gaan (keuze uit drie opties) kom ik niet op ok clicken (aangezien ik geen tochpad kon gebruiken) en met toetsenbord werkte het ook niet verder dan tot dat punt :(

Verder kopieert hij tamelijk lagzaam vanaf een cdrw (high speed opgenomen) een cd met mp3s deed er ongeveer 14 minuten over om helemaal te kopieren
is dit normaal ?

Tevens had ik voor het slapen gaan de batterij helemaal opgeladen en nu in de ochtend aanzetten 97 % nieuwste bios geinstaleerd van de acer site !

Met name het touchpad probleem is erg lastig, ik heb eigenlijk geen zin om meteen een nieuwe recovery naar de fabrieksinstellingen te maken maar mischien is het wel nodig al.

verder een fijn apparaat maar dit wilde ik wel even delen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Ik heb een antwoord gekregen:
Geachte meneer Strating,

Graag wil ik u verzoeken om contact op te nemen met onze helpdesk: 0900-2020767. Zij kunnen u voorzien van een RMA-nummer en u kunt het notebook opsturen naar ons repaircenter, waar het gerepareerd zal worden.

Ik hoop u op deze manier voldoene geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

dikkiedik schreef op 20 June 2003 @ 10:12:

[...]
Hierzo het zelfde, ben het er niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Mooooody schreef op 20 June 2003 @ 08:32:
[...]

wat is klein?
4gig voor windows is meer dan genoeg...alle programma's installeer je op de d-partitie...ook de pagefile komt op de d-partitie (beter dan op c:)
Krijg je dan geen geklooi met opstarten van je proggies als je winxp er weer opnieuw opzet of gaat ghosten :?

Daarnaast vraag ik mij af of het op een laptop waar er dus maar 1harddisk inzit veel uitmaakt of je je pagefile op de d: zet of op de c: houdt.
Dat je je pagefile voor een thuiscomp op de sec. harddisk zet lijkt mij wel logisch omdat je het dan over 2 fysieke harddisks hebt.
Het is namelijk wel nog steeds op dezelfde fysieke harddisk dat je je pagefile hebt.
Of zie ik hier iets over het hoofd omdat je je proggies ook op d: hebt staan :?

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

FongWan schreef op 20 June 2003 @ 10:42:
[...]

Krijg je dan geen geklooi met opstarten van je proggies als je winxp er weer opnieuw opzet of gaat ghosten :?
ik ghost nooit, omdat het niet veel langer duurt om xp opnieuw te installeren...
en het heeft toch weinig zin om programma's mee te ghosten, omdat er elke week nieuwe versies uitkomen...
Daarnaast vraag ik mij af of het op een laptop waar er dus maar 1harddisk inzit veel uitmaakt of je je pagefile op de d: zet of op de c: houdt.
Dat je je pagefile voor een thuiscomp op de sec. harddisk zet lijkt mij wel logisch omdat je het dan over 2 fysieke harddisks hebt.
Het is namelijk wel nog steeds op dezelfde fysieke harddisk dat je je pagefile hebt.
Of zie ik hier iets over het hoofd omdat je je proggies ook op d: hebt staan :?
misschien heb je wel gelijk hoor, maar ik doe het altijd al zo en qua gevoel werkt het sneller...
mijn pagefile is ook ingesteld op een vaste grootte...
wanneer je 512mb ram hebt, hoeft deze niet groter te zijn dan 256mb eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Tr1gg3R schreef op 19 June 2003 @ 18:34:
[...]

Elke dag een tientje......... :P

Toch neemt volgens mij iedereen de 800Lci en niet de 803Lci.

Vinden jullie die nu te duur o.i.d. ?
anders lees je de rest van het topic ook even.... :Z :Z :Z

deze vraag is al tig keer aan de orde gekomen in dit topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Mooooody schreef op 20 June 2003 @ 10:48:
[...]

ik ghost nooit, omdat het niet veel langer duurt om xp opnieuw te installeren...
en het heeft toch weinig zin om programma's mee te ghosten, omdat er elke week nieuwe versies uitkomen...
Das waar, zelf ghost ik wel. Ik zet in ieder geval office erbij met alle updates en norton virus scanner. De rest is inderdaad niet van belang. Eens in de maand of 2 maanden ghost ik. En eens per half jaar maak doe ik een grote format c: en maak ik een nieuwe ghost.
Vind dat zelf wel het makkelijkst werken.

Maar goed, ik ben hier offtopic bezig dus zal er hiermee een eind aan breien voordat ik een waarschuwing krijg ;)

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Wel vervelend dat er nog steeds mensen met problempjes zijn, mijn eigen laptop komt straks, ik hoop dat ik dus geen problemen heb :P

maar die acculoss, is dat dan de volgende dag weer 3% of is dat eenmalig ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Qorne schreef op 20 June 2003 @ 11:33:
Wel vervelend dat er nog steeds mensen met problempjes zijn, mijn eigen laptop komt straks, ik hoop dat ik dus geen problemen heb :P

maar die acculoss, is dat dan de volgende dag weer 3% of is dat eenmalig ?!
de accu loopt altijd wel leeg wanneer deze niet wordt gebruikt, maar dit is meer een li-ion probleem dan specifiek van de acer...
mijn ipod, digicam en vorige laptop hebben hetzelfde probleem, maar ik stoor me er eigenlijk niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Nee ik dacht ook al me ipod heb ik een week niet gebruikt was die helemaal leeg :|
dus het zou wel een probleem van de batt. zelf zijn :P maakt me ook niet echt uit, maar de interne muis moet wel goedwerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:34
Ik probeer via mijn laptop (TravelMate 800) een dvix film te kijken op de tv, nou had ik hier in het forum wel gelezen met welke software dat kan lukken alleen kan ik dat bericht meer niet vinden, zou iemand zo vriendelijk willen zijn het nog een keer te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag de Intel pro/wireless 2100 getest, deze werkt nu goed.

Ik heb alleen één probleem gehad met de connectie, deze viel om de paar minuten uit en Windows XP kwam dan daarna met de melding dat er een "wireless connection" aanwezig was. Door vervolgens op connect de drukken werd de verbinding weer gelegd. Niet echt handig. Na een poosje zoeken heb ik gelezen dat ik een Hotfix van Microsoft moest verwijderen, het gaat om: Hotfix Q815485

Dus mocht je problemen hebben met de connectie en deze hotfix is geinstalleerd, dan is het zeker aan te raden om dit te proberen, hier werkt het nu perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik heb nu zelf ook een Acer800 :) heel mooi dingetje :D
tot nu toe geen problemen geen dode pixels enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
cool.. net van mijn baas te horen gekregen dat ik hem mag bestellen...(800LCib)! maandag meteen maar ff doen dan.. en hopen dat ik hem dan dinsdag binnen heb :P

zoals al eerder vermeld.. heb het bij acer ff nagevraagd.. er zijn bijna overal de nieuwe revisies te koop van de laptops.. de 800 eindigt bij deze nieuwe revisie met .076 als artikelnummer.. ben ook wel blij dat er bluetooth opzit bij dit model :D

kan niet wachten totdat ik UT2003 onder de parasol in de tuin zit te spelen :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish

MrFish

Untitled

Ik heb nu ook eindelijk mijn reismaat! :D Geen dode pixels, touchpad werkt goed.. en wireless lan werkt ook perfect icm met een linksys WAP11. Ik moest alleen wel het 'power gebruik' van 't wireless ding wat omhoog schroeven bij 'apparaatbeheer', anders was het internet ietwat traag en wou msn niet werken.

Alleen ben ik nog niet achter één ding gekomen, waar kun je de processor snelheid instellen? :? 'k heb al gezocht, maar volgensmij zie ik het gewoon over 't hoofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StRuJeKeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01-2024
dikkiedik schreef op 20 June 2003 @ 10:12:
[...]
Dan ben je hem toch zeker 3 weken ofzo kwijt. Onaanvaardbaar vind ik, als je iets koopt wil je dat het werkt. Diegene die nu een kopen hebben een zonder problemen en goedkoper. Dat goedkoper vind ik normaal maar ik vind toch dat ze personen die de eerste revisie hebben beter mogen helpen, zij hebben toch ook de problemen gemeld waardoor de nieuwe revisie beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Ben ook aan het orienteren naar 'n notebook.
Voor mij zijn games en video bewerking van groot belang
Grootscherm is dan ook meegenomen.

Ook zal ik hem dan zeker 2 á 3 jaar houden dus lang mee moeten.
dus kwa games is DX9 support wel mooi meegenomen alleen dat begint juist nu pas te komen.

TM 800 is helaas DX8.x met zijn radeon 9000 en meer 'n mobile type.
Aspire 1700-3 heeft het scherm mooi mee lijkt mij niet zo mobiel maar mist game power

Aspire 1705 die is interresant heeft nvidia FX GO 17" is niet zo mobile maar daar valt mee te leven maar helaas 'n Desktop CPU.

Alleen de warmte is een hoofdvraag aangezien die P4 3Ghz geen mobile type is dat is wel 'n minpuntje wat de mobile eigenschappen flink t ekort doet.
Dit lijkt mij ook een nogal nieuw produkt dus is daar blijkbaar weinig ervaring over?

Die TM800 is nogal popie.

Ik orienteer mee eigenlijk op een noteboek die
DX9 wel al heeft in combi met 'n mobile CPU

ACER voldoet op dit moment daar niet aan maar heeft dus een produkt range met per produkt op een vlak een tradeoff.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.