Acer Travelmate 80x topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.993 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 22:39
JaP.NeT schreef op 07 juli 2003 @ 20:56:
[...]

Ik heb dit bericht helemaal niet kwaad bedoelt hoor, sorry als dit bij jou de indruk heeft gewekt. Ik vond je OP juist ToP, ik zeg alleen dat ik het ook graag een keer zou willen doen, al dan niet specifiek bij dit topic.

Nogmaals het was niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen, mijn excuses. Maar omdat ik overal lees dat bij >1000 posts een nieuw deel begonnen mag worden. En daar wilde ik men ff bewust van maken. (8>
Nee is goed :) was niet boos daarom ook die :( " ;) "

Maar ik vind dat dit topic goed loopt en daarom dus nog niet gesloten hoeft
teworden, dat gebeurt meestal pas als het topic choatisch wordt.

edit:
1000e post _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Roberto op 07-07-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

yeah!
* Diaboluzzz heeft vandaag een 800lcib gekocht ! nieuwste revisie (dus met bluetooth)

ding staat al de hele avond te installen.

heb nu dus 2 vragen:

1: ga ik die smart cards gebruiken ?
2: heeft iemand een handige install handleiding voor dat spul? ik heb dus ff via de standaard way geprobeert, wou niet echt lukken.. :'(

* Diaboluzzz kijkt vriendelijk en stelt een use of smartcard discussion voor:

Ik zie namelijk het nut er niet echt van in, stelen doen ze toch wel als je hem ergens laat staan, mn windows is protected met een ww, ook @ bootup en voor de rest staan er niet van der mate belangrijke dingen op dat het encrypted moet zijn.

conclusie, voor de normale huis tuin en keuken gebruiker is de smart card protectie een beetje overbodig.

graag jullie inbreng :)

edit:
hmm tijd voor deel 3

[ Voor 5% gewijzigd door Diaboluzzz op 07-07-2003 22:58 ]

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Ik gebruik die smartcard ook niet, ergens in dit topic worden ook wat problemen aangegeven bij gebruik van dat ding. Asl er dan iets mis is kom je volgens mij nooit meer op die laptop.....

Ik zie overigens in de laatste posts veel meldingen van problemen na install van SP1 voor XP en na install van drivers die gedowned zijn. Nu is het zo dat na restoren van de laptop met de bijgeleverde cd's er een XP met SP1 opstaat en alles werkt, ook bluetooth.

Dus waarom andere drivers gebruiken als deze goed werken ???

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

* ACM heeft hem ook binnen :)
Wel gewoon alle nieuwste drivers van de acer site gedownload en geinstalleerd, of het nodig was? Vast niet :)

Wie maakt er een deel 3 aan trouwens? Dan kan ik dit topic sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 22:39
ACM schreef op 08 juli 2003 @ 10:44:
* ACM heeft hem ook binnen :)
Wel gewoon alle nieuwste drivers van de acer site gedownload en geinstalleerd, of het nodig was? Vast niet :)

Wie maakt er een deel 3 aan trouwens? Dan kan ik dit topic sluiten.
Ik maak deel 3 ook wel, maar moet hij nu al dicht ?
edit:
Ik verander er dan niet super veel aan maar gewoon paar dingen die we nu wel weten en ten tijde dat ik het topic maakte nog niet helemaal zeker waren
yeah!
* Diaboluzzz heeft vandaag een 800lcib gekocht ! nieuwste revisie (dus met bluetooth)
Iedere model van de nieuwe rev heeft nu toch bleutooth ?

[ Voor 40% gewijzigd door Roberto op 08-07-2003 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ok, maak maar een nieuwe.

De "regel" is dat het bij 1000 posts dicht gaat he, om enigszins het overzicht te bewaren :)
Btw, mijn 800 heet gewoon LCi en heeft idd ook bluetooth.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.