Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
"Waar is hier de nooduitgang?"ewrz schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:35:
[Afbeelding]
Stroll stond dus gecrashed in de de muur zoals het leek, maar in een uitrit
13 Sept 2026, 15:36:19, Lap 19
"When you grow up your heart dies"
Hier moet ik nog even over nadenken.Illegal_Alien schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:36:
[...]
Kijk uit, bij voetbal mag je wel met de bal over de zijlijn en scoren als je eraf geduwt word.
Ik hoop voor hem dat hij niet betaald is per finish, anders is het vrijwilligerswerk (wel beste die je kan bedenken)Bundin schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:37:
Geen zin, betaald per start, snelste manier naar de bar is via de nooduitgang
13 Sept 2026, 15:37:59, Lap 20
5 sec tijdstraf voor SAI ivm aanrijding met ALO.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 13-09-2026 15:41 ]
Kennelijk behoort inhalen enkel bij de start tegenwoordig?sjaool schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:40:
Wat een saai circuit. Zelfs geen JoJo racen en mega gaten tussen de top 10, behalve bij Kimi.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ho ho, heb je die geweldige inhaalacties tijdens de VSC niet gezien? NOR verloor gewoon 4 plaatsen dankzij die inhaalacties!HollowGamer schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:41:
[...]
Kennelijk behoort inhalen enkel bij de start tegenwoordig?
/s
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dit is bijna een snellere monaco met extra falende remmen.sjaool schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:40:
Wat een saai circuit. Zelfs geen JoJo racen en mega gaten tussen de top 10.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Money talks helaas.sjaool schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:40:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En alweer een overeenkomst met Valencia…sjaool schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:40:
Meer heuvels wel.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:42:
[...]
Dit is bijna een snellere monaco met extra falende remmen.
Een rokende Ferrari?! (roept maar even iets spannends)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat zei Tiff Needell ook al. Alleen niet de historie en ambiance van Monaco.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:42:
[...]
Dit is bijna een snellere monaco met extra falende remmen.
So there you have it. As predicted when I first saw the layout, we have another Monaco signed up for the next nine years! A 16 lap, reverse grid @Formula3 procession with no overtaking does not bode well for a thrilling Grand Prix ...
— Tiff Needell 🏁 (@tiff_tv) 12 september 2026
tussen de twee Ferrari's.... en dan daarna normaal inhalen?
Tijd om er 1 open te ploppenG_Dragon schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:43:
De race kakt heel erg in..
Ik zou het doen!
Voor de rest bochtjes, bochtjes en nog meer bochtjes. Saai.
Ik zag ook wat rook bij de Ferrari, maar dat is vaker bij hun toch?HollowGamer schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:43:
[...]
Meer heuvels wel.
Een rokende Ferrari?! (Roept maar even iets spannends
Heeft races gewonnen door voordeel van vsc's, maar oh oh als ie nadeel heeft...Vinniedh schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:44:
Goh wat zijn ze er bij sky ziek van dat lando de vsc heeft gemist
13 Sept 2026, 15:44:37, Lap 24
Iets eerder zie je dat Hamilton er net voor ligt met zijn divebomb. Dus ja, Max zou hetzelfde hebben gedaan als Hamilton
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ah ja, maar het zou zomaar kunnen, we houden het in de gaten! Spannend!Arjantje72 schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:44:
[...]
Ik zag ook wat rook bij de Ferrari, maar dat is vaker bij hun toch?
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
ja maar ik heb altijd gelijk vraag maar aan mijn kinderenVinniedh schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:46:
Mensen jullie gaan het niet eens worden over verstappen vs de bocht. Laat het rusten.
eens met saaie race... het is echt slaapverwekkend
Rondetijden voor ronde 25
| 1 | LEC | 1:38.328 |
| 2 | ANT | 1:37.492 |
| 3 | VER | 1:38.900 |
| 4 | RUS | 1:39.399 |
| 5 | NOR | 1:38.521 |
| 6 | LAW | 1:39.928 |
HahahahahHippocampus schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:44:
[...]
tussen de twee Ferrari's.... en dan daarna normaal inhalen?
Twente komt eraan!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zoals Verstappen al zei in een interview: als je niet volgas kan vanwege de batterij heb je geen bal aan die kombochtsambalbaj schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:44:
Die kombocht ziet er wel mooi uit, maar qua racen heeft het geen enkele invloed.
Voor de rest bochtjes, bochtjes en nog meer bochtjes. Saai.
Tot 2035!sambalbaj schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:48:
Voor hoeveel jaar heeft dit circuit een contract?
Maar loopt uit op RussellCharles Hill schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:47:
Verstappen verliest razendsnel tijd op Antonelli. Tienden lopen snel op
Het is de totale beleving. Ben zelf bij meerdere races geweest (een heel weekend) en dat is echt wel gaaf. Als je voor de race gaat kun je het beter op tv kijken.HollowGamer schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:48:
Als je zelf op de tribune zit, is het dan wel leuk om te zien? Ik ben nooit bij een race geweest. Het lijkt me super om ze hard te zien rijden, maar krijg je ook mee dat het in feite een optocht is?
Ik zou het doen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Achterblijvers die VER heeft ingehaald. Paar ronden hiervoor verloor ANT veel tijd op VER.Charles Hill schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:47:
Verstappen verliest razendsnel tijd op Antonelli. Tienden lopen snel op
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Geen F1, maar wel Nurburgring (GT3), en ja je krijgt de snelheid wel mee, ligt eraan waar je staat/zit natuurlijk.HollowGamer schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:48:
Als je zelf op de tribune zit, is het dan wel leuk om te zien? Ik ben nooit bij een race geweest. Het lijkt me super om ze hard te zien rijden, maar krijg je ook mee dat het in feite een optocht is?
Dat was me ontgaan.wcduck schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:49:
[...]
Achterblijvers die VER heeft ingehaald. Paar ronden hiervoor verloor ANT veel tijd op VER.
For fuck sake @F1. You have to adapt your petty rulebook to some common sense. If you call VSC as the leader passes the Pits you keep the stupid thing going till he's also had the opportunity to stop and not simply give the race to second place on the stupid track you approved!
— Tiff Needell 🏁 (@tiff_tv) 13 september 2026
Het is vooral leuk om ze te horen, al is dat ook minder sinds de Turbo V6 era. Je krijgt vrij weinig mee van wat er verder op de baan gebeurt. Al helpt het wel dat ze tegenwoordig videoschermen hebben, waarop je crashes e.d. ziet.HollowGamer schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:48:
Pas de VSC opheffen als alle Britten voorbij zijn. Check
"Better ask questions before you shoot"
GT3 lijkt me wel leuk, daar gebeurt toch ook veel meer? Dat zou ik ook nog weleens willen zien.Illegal_Alien schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:49:
[...]
Geen F1, maar wel Nurburgring (GT3), en ja je krijgt de snelheid wel mee, ligt eraan waar je staat/zit natuurlijk.
De F1 zelf kijken lijkt me vooral duur en heel lang zitten op de tribune? Maar misschien heb ik het fout, het is de indruk die ik ervan heb.
Hey Tiff, that is called motorracing
Voortreffelijk entertainment voor het thuispubliekStefanVerkerk schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:49:
SAI gaat een tijdstraf krijgen, 4x track limits. Maar ja... hij staat al P20.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Dat is veel te doordacht en te goed beargumenteerd. Hij komt nooit aan de bak bij de FIA dus...
Ik denk dat je beter een dagje Zandvoort kunt doen als de BOSS klasse er rijdt.HollowGamer schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:48:
Dit kan ik bevestigen. Mijn enige live F1 race was Hockenheim in 2019 en het was als beleving geweldig. En we zaten bij de start/finishlijn dus dat was nog mooier.rammes schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:49:
[...]
Het is de totale beleving. Ben zelf bij meerdere races geweest (een heel weekend) en dat is echt wel gaaf. Als je voor de race gaat kun je het beter op tv kijken.
Dark humor 😅Maarten_E schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:52:
Benieuwd wie er is overleden dat ervoor zorgt dat deze begrafenisstoet integraal wordt uitgezonden.
HollowGamer schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:51:
[...]
GT3 lijkt me wel leuk, daar gebeurt toch ook veel meer? Dat zou ik ook nog weleens willen zien.
De F1 zelf kijken lijkt me vooral duur en heel lang zitten op de tribune? Maar misschien heb ik het fout, het is de indruk die ik ervan heb.
Je hebt gridwalk/pitwalk e.d. voor iets van €25, maar daar is een ander topic voor.
Insert stop, he's already dead meme.StefanVerkerk schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:49:
SAI gaat een tijdstraf krijgen, 4x track limits. Maar ja... hij staat al P20.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Natuurlijk gaan mensen altijd pas klagen over de regels als het hun een keer niet helpt.
Je weet de regels van te voren, en die gelden voor iedereen. Zeuren over oneerlijke regels is kinderachtig.
De vraag is of hij ook zo gereageerd zou hebben bij Leclerc, Antonelli of Verstappen, of was het dan gewoon pech hebben 😏
https://wren.co/join/Devian
| 1 | LEC | 1:38.139 |
| 2 | ANT | 1:38.484 |
| 3 | VER | 1:38.240 |
| 4 | NOR | 1:37.709 |
| 5 | LAW | 1:39.742 |
| 6 | RUS | 2:00.878 |
Dit. Als het Verstappen was overkomen zou ik ook zuur zijn. Maar nu viel het kwartje net de andere kant. Naadje, maar it is what it is.Hippocampus schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:53:
[...]
Natuurlijk gaan mensen altijd pas klagen over de regels als het hun een keer niet helpt.
Je weet de regels van te voren, en die gelden voor iedereen. Zeuren over oneerlijke regels is kinderachtig.
"Better ask questions before you shoot"
Dan moet je niet in het topic kijken, maar de race kijken.Devian schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:54:
Kunnen we het continue geklaag achterwege laten of op het Tina forum doen? Er zijn er ook die wel gewoon rustig de race willen kijken.
Denk dat we dat antwoord wel weten. Maar op zich wel eens met hem dat de timing teveel invloed heeft op de race en vaak ook controversieelCharles Hill schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:54:
[...]
De vraag is of hij ook zo gereageerd zou hebben bij Leclerc, Antonelli of Verstappen, of was het dan gewoon pech hebben 😏
Ja, want er gebeurt zo veel in de race...Devian schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:54:
Kunnen we het continue geklaag achterwege laten of op het Tina forum doen? Er zijn er ook die wel gewoon rustig de race willen kijken.
Dan sluit je het forum en ga je de race kijken.Devian schreef op zondag 13 september 2026 @ 15:54:
Ik zou ff verder spoelen
Ik zou het doen!
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/u3k9DZuHaSVKk9EtKSWad7RO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bS4j7veVOyguhGjedLHrLdIx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9um6WVxnVF0aLpKeOkPXdFjq.jpg?f=fotoalbum_large)