No InvestigationVinniedh schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:55:
Heb ik iets gemist over die gele vlag situatie bij russel?
Niets aan de hand volgens stewardsVinniedh schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:55:
Heb ik iets gemist over die gele vlag situatie bij russel?
Oh heerlijk voor Kimi,ik gun het die jongen zo.
Stompzinnige regie die het PIA-NOR duel niet laat zien in de laatste bochten. Dombo's.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 06-09-2026 16:57 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gelijk een ander shirtje kopendawg schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:55:
60 jaar geleden dat een Italiaan op Monza wint. Tifosi blij.
Ook wel lekker Russel op 4 seconden gezet binnen een paar rondes
Die P3 van Max is loon naar werken.
"When you grow up your heart dies"
Vuurrood publiek wat gaat juichen voor Merc.Chocoball schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:55:
Geen podium voor Ferrari maar de Tifosi zullen alsnog blij zijn![]()
[Afbeelding]
Was al langer duidelijk voor hem denk ik… maar wilde het zelf nog niet geloven, terwijl de rest van de wereld het al lang wist…DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:56:
Nou, dat lijkt me de mokerslag voor Russel.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Je zou russel maar zijn, eindelijk weer een auto die kan winnen en het wdc lan pakken, wordt je door je veel jongere teamgenoot aan stukken gereden.
Russel is de nieuwe Bottas, dat is nu wel zeker.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Indrukwekkende win van Kimi, hoewel het bijna misging voor het einde.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Leuk voor Antonelli, in eigen land winnen.
En goed van Verstappen, 3de. Ook van te voren niet verwacht.
En goed van Verstappen, 3de. Ook van te voren niet verwacht.
Fenomeentje hoor die Kimi.
Zoveel gelijkenissen met Max in z'n jonge jaren.
[ Voor 49% gewijzigd door DutchOwnage op 06-09-2026 16:58 ]
Die hebben echt een geweldig spannende race gezienChocoball schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:55:
Geen podium voor Ferrari maar de Tifosi zullen alsnog blij zijn![]()
[Afbeelding]
ANT > FL in de laatste ronde!
Rondetijden voor ronde 53
| 1 | ANT | 1:23.504 |
| 2 | RUS | 1:25.486 |
| 3 | VER | 1:24.804 |
| 4 | NOR | 1:25.210 |
| 5 | PIA | 1:25.834 |
Ondanks de vele jojo overtakes toch een mooie race gezien… en dat had ik niet verwacht in Monza.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Komt natuurlijk ook door veel betere banden. Russell zal wel balen dat hij niet naar binnen mocht voor nieuwe banden.Vinniedh schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:57:
Je zou russel maar zijn, eindelijk weer een auto die kan winnen en het wdc lan pakken, wordt je door je veel jongere teamgenoot aan stukken gereden.
Russel ook wel genaaid door de teamstrategie
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Net Max. Iets rustig aan doen en "bring it home"StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:58:
ANT > FL in de laatste ronde!
1 ANT 1:23.504 2 RUS 1:25.486 3 VER 1:24.804 4 NOR 1:25.210 5 PIA 1:25.834
Ik heb me vermaakt deze race! Heerlijk circuit altijd!
We zien een wereldrace van Kimi en alle reacties gaan over Russel? Is dat nou echt nodig? Geniet van een winnaar. Genieten van de verliezer is een Feyenoord instelling en maakt je geen goede fan in mijn mening.
Ja vandaag wel, daar is die in de maling genomen. Maar ik bedoelde over het gehele seizoenCharles Hill schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:59:
[...]
Komt natuurlijk ook door veel betere banden. Russell zal wel balen dat hij niet naar binnen mocht voor nieuwe banden.
Weet iemand waarom Russell niet naar binnen mocht van merc als race leader?
Mooi dat Max Kimi’s vader meteen opzoekt en omhelst…
Omdat ie op de hards reed vs mediums van ANT denk ikEmgeebee schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:00:
Weet iemand waarom Russell niet naar binnen mocht van merc als race leader?
Gelijk felicitatie van Max en zijn vader krijgt een knuffel. Zit wel goed tussen Max en de familie Antonelli.
Die snap ik niet. bij RUS was de keuze naar de eenstopper tijdens rood een gok, en diezelfde gok kon ANT niet nemen omdat hij al op wit stond. Dus gegokt en verloren?Blitzdoctor schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:59:
Verwacht iets minder als Max. Maar zie hem Max nog wel evenaren. Hij heeft de agressie, de racecraft. De rust komt nog wel. Zijn hersenen zijn nog niet eens volledig uitontwikkeld en dan al zo rijden....Vinniedh schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:58:
Ik had graag gezien hoe kimi het zou doen in hetzelfde materiaal als max.
Ind ben niet zo van de jojo effect,maar maakte deze baan wel wat meer spectaculair.PatrickC schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:58:
Ondanks de vele jojo overtakes toch een mooie race gezien… en dat had ik niet verwacht in Monza.
Bij de rode vlag leek het juist andersom, omdat ANT niet meer op hard kon; dit hoort erbij. Je geeft track position nooit op.Blitzdoctor schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:59:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Realistisch gezien is de knock-out aan het begin van het seizoen al gegeven. Al heel het seizoen zie je dat hij merkbaar trager is met deze wagen en het vooral moet hebben van de tegenslagen van zijn teamgenoot. Zo kan je geen kamioenschap winnen.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:56:
Nou, dat lijkt me de mokerslag voor Russel.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Antonelli is ook Max zijn geadopteerde race-zoontjeTheBrut3 schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:00:
Gelijk felicitatie van Max en zijn vader krijgt een knuffel. Zit wel goed tussen Max en de familie Antonelli.
Actie van de dag is wel Antonelli door het grint einde chicane... Gewoon lekker blijven gassen, beetje slide en terug op de baan vol door.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Russel heeft ook wat motor falen gehad.Blokker_1999 schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:01:
[...]
Realistisch gezien is de knock-out aan het begin van het seizoen al gegeven. Al heel het seizoen zie je dat hij merkbaar trager is met deze wagen en het vooral moet hebben van de tegenslagen van zijn teamgenoot. Zo kan je geen kamioenschap winnen.
Maar Kimi is gewoon steeds sneller.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
VER als een rallyrijder tussen de piepschuimblokken door was ook wel een hele mooie!ll roel j schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:02:
Actie van de dag is wel Antonelli door het grint einde chicane... Gewoon lekker blijven gassen, beetje slide en terug op de baan vol door.
Kimo morgen een rug vol blauwe plekken van alle vreugdekloppen
Klagen over zeuren op een coureur, en dan in die reactie een ander team gebruiken...Erazzzer schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:59:
We zien een wereldrace van Kimi en alle reacties gaan over Russel? Is dat nou echt nodig? Geniet van een winnaar. Genieten van de verliezer is een Feyenoord instelling en maakt je geen goede fan in mijn mening.
Je ziet zelf de ironie wel in toch?
En heeft niks te maken met blij zijn met verlies van George. Enkel de conclusie dat George het niet is vergeleken met Kimi. Dit zijn de 2 coureurs die vechten voor het kampioenschap.
Palmer dacht dat die had afgesneden omdat die nauwelijks tijd verloor.StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:03:
[...]
VER als een rallyrijder tussen de piepschuimblokken door was ook wel een hele mooie!
Piastri maakte het Max nog best lastig op veel oudere banden.
Ongelofelijk hoe die de wagen daar doorheen gooit…StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:03:
[...]
VER als een rallyrijder tussen de piepschuimblokken door was ook wel een hele mooie!
Dat was ook wel bizar. Geen tijd verloren! Die wil ik nog wel eens terug zienStefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:03:
[...]
Ze hebben gelukkig weer een normale interviewer. Ik was al even bang dat die Italiaan weer zou gaan interviewen.
Ja, gewoon vol richting het piepschuim, remde pas wanneer het nodig was om de slinger te maken en het kostte hem nauwelijks tijd (itt HAM)StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:03:
[...]
Ondanks het jojoën was het een vermakelijke race. En dan vooral tussen teammaatjes.
Die ligt denk ik te hyperventileren.... Gelukkig is die er niet vaak bijStefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:05:
Ze hebben gelukkig weer een normale interviewer. Ik was al even bang dat die Italiaan weer zou gaan interviewen.
Ik heb 'RUS die ANT tijdens het interview feliciteert' op mijn bingokaart staan. Ben benieuwd.
Is maar net hoe ze het in beeld brengen.Treveo schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:05:
Heeft ANT wel felicitaties gehad van RUS? Geen handje gezien of wat dan ook.
“Hi George, this is Toto. Great assist today. Please sweep the pitbox floor and empty the bins before you leave. And remember to take the backstage door when you exit so Kimi receives full attention from the press.”
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Nee. Had je anders verwacht?Treveo schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:05:
Heeft ANT wel felicitaties gehad van RUS? Geen handje gezien of wat dan ook.
Realisatiemoment bij Russell dat Antonelli op dit moment de betere driver is? Dit is wel een flinke klap, en niet fijn voor Russell. Maar chapeau voor Antonelli, ik denk niet dat Russell hem gaat pakken.
Haha, neverStefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:06:
Ik heb 'RUS die ANT tijdens het interview feliciteert' op mijn bingokaart staan. Ben benieuwd.
Gelukkig wel weer een vermakelijke race!
Verstappen op P3 had ik weer niet op m'n bingokaart staan... hoe dan
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Bingo!StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:06:
Zal wel weer weg geschakeld zijn door de drive to survive regie.StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:06:
O, toch niet
[ Voor 3% gewijzigd door gerbenp op 06-09-2026 17:07 ]
BINGOOOOStefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:06:
Bingo!StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:06:
Inderdaad, ongelooflijk met die auto op het podium te staan.ArcticWolf schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:06:
[...]
Haha, never
Gelukkig wel weer een vermakelijke race!
Verstappen op P3 had ik weer niet op m'n bingokaart staan... hoe dan
Dudududu zo nog tijdens VER die geinterviewd wordt? #bingokaart
Kan maar 1 iemand zijn.Waah schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:08:
Wie is DotD?
Franco Colapinto.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Waah schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:08:
Wie is DotD?
Benieuwd naar de podcast want er gebeurde genoeg heftigs om tijdens het terugkijken op te reageren.
Dus VER geeft aan dat de deployment in bocht 2 niet goed ging door asfaltdegradatie, waardoor de Mclarens een stuk dichterbij kwamen? Dat momentje was heel raar, alsof zijn motor de geest gaf. Bij SkyF1/F1TV hebben ze dat niet eens opgemerkt. Ben benieuwd of dat nog in analyses terugkomt.
Voor een race met deze auto's was het wel vermakelijk. Is wel eens anders geweest dit seizoen!
Blijf het toch gek vinden, een motor die een eigen leven leidt qua deployment.StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:10:
Dus VER geeft aan dat de deployment in bocht 2 niet goed ging door asfaltdegradatie, waardoor de Mclarens een stuk dichterbij kwamen? Dat momentje was heel raar, alsof zijn motor de geest gaf. Bij SkyF1/F1TV hebben ze dat niet eens opgemerkt. Ben benieuwd of dat nog in analyses terugkomt.
Minder grip tov vorige rondes, daardoor een rem op de deployment?StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:10:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Waarschijnlijk compleet lege batterij, de ICE is snel maar het hybride deel lijkt toch niet helemaal vlekkeloos te werken.StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:10:
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Gisteren zag het asfalt al zo uit in bocht 2.StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:10:
Chocoball in "[F1 2026] Race 13 GP van Italië"
[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 06-09-2026 17:13 ]
Een lange podcast dit keer.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Lijkt erop dat het asfalt kapot aan het gaan was in bochten 1-2.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Moeten ze altijd doen... Gewoon zodra de eerste coureur er is tot de eerste weg gaat naar het podium.sjaool schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:14:
Een lange podcast dit keer.
Pfff, wat dan. Volgensmij zat Max in zijn eerste 1 2 jaar niet in veruit de sterkste auto in het veld.DutchOwnage schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:58:
Fenomeentje hoor die Kimi.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Tot volgende week op de spanish grand prix pt. 2 electric boogaloo
Maar dan ook een betere microfoon ophangen want nu is het lastig te volgen.Waah schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:14:
[...]
Moeten ze altijd doen... Gewoon zodra de eerste coureur er is tot de eerste weg gaat naar het podium.
Kijk de eerste Laps ff terug vanuit de cockpit van Antonelli, dan zie je de gelijkenissen wel.Help!!!! schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:14:
[...]
Pfff, wat dan. Volgensmij zat Max in zijn eerste 1 2 jaar niet in veruit de sterkste auto in het veld.
Kon het aardig volgen.sjaool schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:15:
[...]
Maar dan ook een betere microfoon ophangen want nu is het lastig te volgen.
Blijven Italianen..... Naar volk te boe-enmasauri schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:15:
Wat een geboe geroep voor rus 😅
Dudududu voor Verstappen, boe geroep voor Russell en feest voor Antonelli. Opvallend dat boe geroep
Heb je gelijk in. Bedoelde meer vanaf het moment dat Max voor RBR ging rijden. Maar ik doel ook meer op de manier van rijden, het agressieve onverbeterlijke wat ik zie bij Kimi en wat Max ook heeft.Help!!!! schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:14:
[...]
Pfff, wat dan. Volgensmij zat Max in zijn eerste 1 2 jaar niet in veruit de sterkste auto in het veld.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/W9TJQzNaZeTHe7t7tznnTmO4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/CjjMmOcqjCa6mkhyF7cTIU3h.png?f=fotoalbum_large)