[F1 2026] Race 11 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

JEightyFive schreef op maandag 27 juli 2026 @ 14:17:
[...]

Als hij in gevecht is met Alonso en die blauwe borden knipperen dan lijkt het me vrij evident dat die voor hen is?
Een blauwe vlag heeft een startnummer gelinkt bij de FIA en wordt alleen getoond aan degenen die voor een 'leider' rijd.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:00
YakuzA schreef op maandag 27 juli 2026 @ 14:15:
[...]

Maar feitelijk heeft Sainz dus niet een blauwe vlag gekregen? :)

Maar ja, hij hoort het te weten en het team hoort het hem te vertellen dat Piastri er aan komt.
Sainz rijdt langs 7 panelen met een blauw vlak en op het moment van contact is de 8e ook zichtbaar.
Dus nouja...

Wat me wel opviel, het waren echt vol blauwe panelen. Volgens mij is het normaliter een blauwe rand met daarin in het blauw het nummer van de coureur. Mogelijk / waarschijnlijk dat dat dan weer mis ging door de defecte telemetrie / GPS. Als zoals normaal dus het nummer van Alonso er in had gestaan zou je kunnen zeggen dat het niet voor Sainz was. Maar nu was het een blauw vlak, en dus voor iedereen (/alle backmarkers).

Edit:
Jullie posten te snel :p
YakuzA schreef op maandag 27 juli 2026 @ 14:19:
[...]

Een blauwe vlag heeft een startnummer gelinkt bij de FIA en wordt alleen getoond aan degenen die voor een 'leider' rijd.
Dit was dus niet het geval. Het startnummer ontbrak, bij alle panelen (de hele race?)

Edit2:
Overigens heeft een blauwe vlag geen nummer, de marshall doet dat er niet snel op schilderen / plakken :+. De equivalente LED panelen hebben dat normaliter wel. Nu niet.

[ Voor 25% gewijzigd door RobertMe op 27-07-2026 14:21 ]

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16:11
YakuzA schreef op maandag 27 juli 2026 @ 14:19:
[...]

Wat @RobertMe hierboven zegt dus.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:22

sjaool

Every life should have 9 cats

Iedereen klaagde deze race over de blauwe vlaggen. Zelfs Kimi kreeg ze dacht hij. Dus dan snap ik de verontschuldigingen richting Sainz wel.

"When you grow up your heart dies"

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:23
Gewoon weg laten joh die vlaggen. Laat iedereen maar racen en bewust ophouden bestraffen (zoals dat nu volgens mij ook al is). :+

De race was eindelijk weer eens een beetje spannend met alle achterblijvers die in de weg reden

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:45
sjaool schreef op maandag 27 juli 2026 @ 15:17:
Iedereen klaagde deze race over de blauwe vlaggen. Zelfs Kimi kreeg ze dacht hij.
Ik weet het wel zeker, want vanuit de onboard van Hamilton kon je het zien toen Kimi net door Hamilton voorbij was gelaten.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:22

sjaool

Every life should have 9 cats

Jasphur schreef op maandag 27 juli 2026 @ 15:52:
Gewoon weg laten joh die vlaggen. Laat iedereen maar racen en bewust ophouden bestraffen (zoals dat nu volgens mij ook al is). :+

De race was eindelijk weer eens een beetje spannend met alle achterblijvers die in de weg reden
Daar gaan we Zak Brown een plezier mee doen. Dan heeft Red Bull drie wagens om de rest dwars te zitten. :+

"When you grow up your heart dies"

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:06
Wyke schreef op maandag 27 juli 2026 @ 16:07:
[...]

Ik weet het wel zeker, want vanuit de onboard van Hamilton kon je het zien toen Kimi net door Hamilton voorbij was gelaten.
Daar heb je toch een race engineer voor in je oor. JUIST als het systeem niet goed werkt hoort het team dan goed te coachen. en zeker als de race leader je komt inhalen...

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord