AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Het is en blijft Spa, elke weersverwachting is kansloos.Speedster schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 08:14:
Het lijkt erop dat het droog blijft.
https://www.accuweather.com/nl/be/francorchamps/962410/weather-forecast/962410
"When you grow up your heart dies"
Zo niet, dan hoop ik op Baku om dit te kunnen zien.
Voor nu staat 8 MJ opladen bij de kwalificatie, verwachting is dat ook hier een aanpassing gaat komen alleen zijn er nog geen FIA documenten voor België beschikbaar.AvK schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 09:22:
Voor Silverstone had de FIA het opladen en inzetten van de batterij aangepast. Gaat dat hier ook gebeuren?
Jaren geleden toen er op de zondag ochtend een soort van warm-up was lag er sneeuw, dus alles is mogelijk in Spa inderdaad.sjaool schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 09:41:
[...]
Het is en blijft Spa, elke weersverwachting is kansloos.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Ik denk ook dat het met de setup samenhangt, dat is al tijden hit of miss bij RB. Als ze de setup goed krijgen, dan zie ik ze wel voorin meedoen voor de podiumplaatsen. Zoniet dan kan het een lange race worden, wellicht in gevecht met McL o.i.d.DaniëlWW2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 08:52:
Maar ik denk dat Max hier kansloos gaat zijn vanwege de hybride delen.
Ze lijken die gewoon minder voor elkaar te hebben met slechter opladen. Ik zie Max wel snel Radillon opgaan omdat hun verbrandingsmotor wel goed is, maar daarna zie ik de boel inzakken. Misschien helpen die vijf zones waar de vleugels open mogen nog wat, als Max niet weer hierdoor gaat crashen...
Ja, om de gemiddelde snelheden te verhogen gaat men in verband met de lange rechte stukken dit weekend met F2-wagens rijden.AvK schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 09:22:
Voor Silverstone had de FIA het opladen en inzetten van de batterij aangepast. Gaat dat hier ook gebeuren?
All your base are belong to us
En zonnepanelen op de bovenkant van de sidepods en airbox om tijdens het rijden op te laden.Ample Energy schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 11:38:
[...]
Ja, om de gemiddelde snelheden te verhogen gaat men in verband met de lange rechte stukken dit weekend met F2-wagens rijden.spoiler:Was het maar waar…
Zero compensation
- Volgens de hoofdingenieur van Williams hebben hun coureurs al in de simulator verschillende oplaadstrategieën uitgeprobeerd om zo de snelste rondetijd neer te zetten. Toch zal dat pas tijdens de trainingssessies duidelijk worden welke het beste is.
- Ook verwacht hij dat de beschikbare energie volledig ingezet gaat worden. Voor bocht 1 is de accu vol en bij bocht 5 (Les Combes) compleet leeg. Tot bocht 14 (Campus) duurt het voordat de accu weer vol is, die daarna tot en met bocht 18 (Bus stop) ingezet kan worden. Doordat de energie op de rechte stukken wordt ingezet, ontbreekt het aan energie in de 2e sector en zal er ook veel super clipping plaatsvinden.
- In principe hoeven de coureurs niet van het gas in Eau-Rouge maar zullen deze instructie wel krijgen. Deels om energie te sparen maar met half vermogen duikt de wagen ook minder sterk naar de grond. Daardoor zou een coureur ook met een lagere afstelling kunnen rijden.
- Voor de kwalificatie staat nu 8 MJ opladen maar de kans bestaat dat net als in Silverstone een aanpassing gaat komen.
P.s. ik merk dat er verschillende circuitkaarten zijn met bochtnummers op verschillende plekken. Zo is bij het ene kaartje Les Combes bocht 5, bij de ander 7-8-9.
Heb het kaartje in de TS vergeleken met de 2025 Belgian Grand Prix Event Notes, beiden zeggen dat Les Combes bocht 5 isChocoball schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 12:06:
P.s. ik merk dat er verschillende circuitkaarten zijn met bochtnummers op verschillende plekken. Zo is bij het ene kaartje Les Combes bocht 5, bij de ander 7-8-9.
Ik zat eerder te denken aan windturbinesInternet Janny schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 11:43:
[...]
En zonnepanelen op de bovenkant van de sidepods en airbox om tijdens het rijden op te laden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
All your base are belong to us
F2 rijd ook gewoon dit weekend, die kun je ook kijken ipv F1Ample Energy schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 11:38:
[...]
Ja, om de gemiddelde snelheden te verhogen gaat men in verband met de lange rechte stukken dit weekend met F2-wagens rijden.spoiler:Was het maar waar…
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Maar is het "no name", "speakers corner" of Jackie Ickx?Chocoball schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 12:06:
Bruxelles of Rivage?
Etc etc etc
Konden die Belgen het maar eens een keer ergens over eens worden.
Volgens mij leest F1 dit topicRobertMe schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 13:02:
[...]
Maar is het "no name", "speakers corner" of Jackie Ickx?
Bruxelles of Rivage?
Etc etc etc
Konden die Belgen het maar eens een keer ergens over eens worden.
Niet vol gas door Eau Rouge... FIA, wat hebben jullie gedaan?Chocoball schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 12:06:
Even over energiemanagement op het circuit van Spa in de vertaling en samenvatting.https://www.auto-motor-un...elgien-spa-francorchamps/
- Volgens de hoofdingenieur van Williams hebben hun coureurs al in de simulator verschillende oplaadstrategieën uitgeprobeerd om zo de snelste rondetijd neer te zetten. Toch zal dat pas tijdens de trainingssessies duidelijk worden welke het beste is.
- Ook verwacht hij dat de beschikbare energie volledig ingezet gaat worden. Voor bocht 1 is de accu vol en bij bocht 5 (Les Combes) compleet leeg. Tot bocht 14 (Campus) duurt het voordat de accu weer vol is, die daarna tot en met bocht 18 (Bus stop) kan worden ingezet. Doordat de energie op de rechte stukken wordt ingezet, ontbreekt het aan energie in de 2e sector en zal er ook veel super clipping plaatsvinden.
- In principe hoeven de coureurs niet van het gas in Eau-Rouge maar zullen deze instructie wel krijgen. Deels om energie te sparen maar met half vermogen duikt de wagen ook minder sterk naar de grond. Daardoor zou een coureur ook met een lagere afstelling kunnen rijden.
- Voor de kwalificatie staat nu 8 MJ opladen maar de kans bestaat dat net als in Silverstone een aanpassing gaat komen.
Ik ben gisteren van ons vakantie-adres naar het circuit gereden. Het viel mij op hoe (beperkt) bedrijvig het was in Francorchamps en rond het circuit. Alles kalm aan en nog prima toegankelijk. Dat heb ik bij bijv. de week van de Spa 24h wel anders gezien.
Van die trapkarretjes zijn nog veel groener. Wel veel succes gewenst Eau Rouge opAmple Energy schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 12:43:
[...]
@Internet Janny, bovenleiding![]()
Hoe efficiënt en groen wil je het hebben.
Een zeepkist race op Spa.toolkist schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 15:28:
[...]
Van die trapkarretjes zijn nog veel groener. Wel veel succes gewenst Eau Rouge op
* Raidillon optoolkist schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 15:28:
[...]
Van die trapkarretjes zijn nog veel groener. Wel veel succes gewenst Eau Rouge op
Eau Rouge is de knik naar links bergsaf, bijna beneden. De lange draai naar rechts bergop is Raidillon.
Inderdaad, en om bij te staan: YouTube: Do F1 Fans Know The Difference Between Eau Rouge & Raidillon?RobertMe schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 20:12:
[...]
* Raidillon op
Eau Rouge is de knik naar links bergsaf, bijna beneden. De lange draai naar rechts bergop is Raidillon.
*sowieso
Lando Norris will take 10-place grid penalty in Belgium, due to McLaren using a fourth of certain PU components as it takes the Mercedes update that features reliability improvements #F1 #BelgianGP
— Chris Medland (@chrismedlandf1.bsky.social) 16 juli 2026
The decision to take the penalty here was because of two previous terminal issues, and you can overtake at Spa-Francorchamps more easily than you can at the Hungaroring or Zandvoort #F1 #BelgianGP
— Chris Medland (@chrismedlandf1.bsky.social) 16 juli 2026
Wat in ieder geval wel doorgaat in Spa is dat de SF-26 geen FTM (Flick Tail Mode) heeft. Ferrari wil het gedrag zonder FTM gaan analyseren. De FIA heeft voor volgend seizoen de Flick Tail Mode verboden.
Ik hoop dat ze allemaal principieel weigeren.In principe hoeven de coureurs niet van het gas in Eau-Rouge maar zullen deze instructie wel krijgen
Ik vind deze manier van racen nog steeds helemaal niks! Formule E heb ik behoorlijk wat keren proberen te kijken, maar het format bevalt me niet. Nu F1 dezelfde kant opgaat krijg ik dezelfde kriebels.Chocoball schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 12:06:
Even over energiemanagement op het circuit van Spa in de vertaling en samenvatting.https://www.auto-motor-un...elgien-spa-francorchamps/
- Ook verwacht hij dat de beschikbare energie volledig ingezet gaat worden. Voor bocht 1 is de accu vol en bij bocht 5 (Les Combes) compleet leeg. Tot bocht 14 (Campus) duurt het voordat de accu weer vol is, die daarna tot en met bocht 18 (Bus stop) ingezet kan worden. Doordat de energie op de rechte stukken wordt ingezet, ontbreekt het aan energie in de 2e sector en zal er ook veel super clipping plaatsvinden.
Het zou inderdaad veel beter zijn als ze alle 22 een DSQ krijgen of in de muur belanden.JEightyFive schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 14:47:
[...]
Ik hoop dat ze allemaal principieel weigeren.
Ik ga er vanuit dat de accu bij eau rouge al leeg is...Chocoball schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 12:06:
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Als je geen GoldWing met extra koffers rijdt kom je er altijd wel doorheen.wowly schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 15:15:
ha! Ik zit zondag net op mijn vakantieplekje in Monschau! Misschien dat ik de motor pak naar het circuit, of is daar echt geen doorkomen aan?
Het blijft toch raar niet op de limiet in eau...Chocoball schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 12:06:
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ze zullen altijd op de limiet rijden, alleen verschuift de limietSnowhite0901 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 20:15:
[...]
Het blijft toch raar niet op de limiet in eau...
Vroeger was de grip de limiet (vraag maar aan Villeneuve). En nu zal grip mogelijk ook wel weer een dingetje zijn, want geen / veel minder ground effect. En daarnaast dan dat nu "de motor" de limiet is en ze over de gehele ronde wel op de limiet rijden van wat kan en mag, maar daardoor op een plek "het wat minder is", maar dat dan schijnbaar een groter voordeel over de gehele ronde geeft.
En daarbij natuurlijk niet vergeten dat Eau Rouge altijd een vreemde een in de byte was. Want de auto moest hier altijd al afwijkend op worden afgesteld (hoger en harder) omdat die anders met de compressie dus op het asfalt slaat. Door nu de auto er niet op aan te passen maar wel de rijstijl levert dat dus extra voordeel op (99% van de ronde heb je meer aan de lager / zachter afgestelde auto, alleen die paar meter in Eau Rouge moet je dan wat inleveren).
Ze liften al vele jaren ivm plank wear.Snowhite0901 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 20:15:
[...]
Het blijft toch raar niet op de limiet in eau...
PSN
Daar heeft Alonso heel het seizoen al mee kunnen oefenenAmple Energy schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 11:38:
[...]
Ik ben benieuwd wat de F1 zo doet op dit lange circuit gezien, wat de relatieve voorsprong is tov Silverstone
Een handig iemand die zo het verschil in procenten uit kan rekenen?
Zero compensation
Chocoball schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 12:59:
Ocon was te laat voor de FIA persconferentie. Dit keer niet de gebruikelijke 10 seconden tijdstraf voor hem maar een geldboete voor het team.
[Afbeelding]
met 10 seconden tijdstraf was hij nog later op de persco verschenen natuurlijk
PSN
Edit: VT1 is los!
[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 17-07-2026 13:30 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Viel me op kemmel nog mee.
[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 17-07-2026 13:41 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
12,4kWp zon: Z.O. 6300WP Z.W. 6160WP |Balans energie 48,2kWh batterij |
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Zegt nu nog niks, maar ik had gedacht dat het helemaal kansloos zou zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wilde ook net zoiets posten. Helemaal omdat Hadjar er ook goed bij zit. RBR start zonder zandzakken dit weekend.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 13:45:
Ik ben vooral verbaast dat Max bovenaan staat.
I served in a company of heroes.
Zeg je nu: max pakt pole? En wint eenvoudig spa, waardoor hij opkan voor het kampioenschap?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 13:45:
12,4kWp zon: Z.O. 6300WP Z.W. 6160WP |Balans energie 48,2kWh batterij |
Beste ICE toch?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 13:45:
Blijkt die "oude" vleugel toch sneller te zijnDaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 13:45:
Betrouwbaarder was ie al
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, misschien zijn de elektrische delen hier zo hopeloos, dat alleen de beste ICE telt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
17 Jul 2026, 13:56:57
[ Voor 3% gewijzigd door StefanVerkerk op 17-07-2026 13:57 ]
PSN
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 55 (SAI) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - CROSSING THE LINE AT PIT ENTRY (13:54:11)
17 Jul 2026, 13:58:21
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Hij schakelde iig niet terug bij Blanchimont. (Maar dat had ie denk ik wel moeten doen voor een eventueel snelle tijd)StefanVerkerk schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 14:01:
Het zal wel zinloze hoop zijn. Maar RBR lijkt er voor de verandering eens goed bij te zitten in FP1... Alhoewel RUS ook wel leek in te houden in de laatste sector van zijn snelle ronde.
[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 17-07-2026 14:04 ]
Sneller dan een hoop teams van de "gevestigde orde".
Edit: en de Aston Martins zijn 6.5(!!!!!) seconde langzamer. Dat is wel echt heeeeeeel slecht.
[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 17-07-2026 14:07 ]
Maar "het materiaal" is wel nieuw. Dus daarom vind ik het wel echt knap.Marc H schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 14:07:
Het is niet echt een nieuw team, imho. Toegegeven, er is veel veranderd, maar er zit ook veel "oude" kennis.
Bij Aston Martin zit "de meeste kennis" van alle teams en die bakken er echt hélemaal niks van dit seizoen.
Da's een prijzig minuutje.Chocoball schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 12:59:
Ocon was te laat voor de FIA persconferentie. Dit keer niet de gebruikelijke 10 seconden tijdstraf voor hem maar een geldboete voor het team.
[Afbeelding]
Tean rijdende chicane.Format-C schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 14:05:
Edit: en de Aston Martins zijn 6.5(!!!!!) seconde langzamer. Dat is wel echt heeeeeeel slecht.
F1 wilde toch geen 11 teams in de F1? Nu hebben ze de Astons zo gesaboteerd dat er nog steeds 10 teams zijn.
Hij/het team hoeft het alleen niet te betalen als ze het "niet meer doen". Is dus een voorwaardelijke straf (van 12 maanden)
[ Voor 47% gewijzigd door Format-C op 17-07-2026 14:13 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Audi is Sauber, maar nu met geld.Format-C schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 14:05:
Toch knap dat die Audi's zo "snel" zijn. Die zitten toch regelmatig rond de 8e tot 10e plek. Dat doen ze daar goed. Als nieuw team.
Sneller dan een hoop teams van de "gevestigde orde".
Edit: en de rest van de auto ziet er ook heel anders uit dan de overige auto's dus eigenlijk is het een volledig nieuwe auto. (Vind hem zelf wel mooi met die verticale sidepods)
En nogmaals: ik vind het knap dat ze "nu al" in de middenmoot kunnen meedoen.
[ Voor 85% gewijzigd door Format-C op 17-07-2026 14:18 ]
Dat is natuurlijk de belangrijkste factor in "ze rijden consistent midfield". Maar natuurlijk ook niet vergeten dat Sauber ook vaak achteraan reed.Format-C schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 14:15:
En de motor en batterij zijn van Audi.
En "Sauber met meer geld" is natuurlijk geen reden om nu midfield te rijden. Met geld wordt je niet gelukkig sneller, maar het kan wel helpen. Sauber van 5 jaar geleden met meer geld zou waarschijnlijk niet ineens midfield rijden. Sauber met een nieuwe (bekende) naam en doelen, én meer geld, trekt wel nieuw personeel aan waaronder personen die je auto en processen echt beter en sneller kunnen maken. Je hebt meestal dus wel geld nodig, maar met alleen geld ga je niet winnen. * kuch * Aston Martin / Stroll * kuch *
Zoals het lijkt.
(Edit; en wel knap dat Hadjar er toch wel vrij dicht bij zit. Dit is toch wel de snelste teammaat die Max gehad heeft tot dusver imho
En Mercedes valt (vooralsnog) toch wel wat tegen.
[ Voor 39% gewijzigd door Format-C op 17-07-2026 14:26 ]
Daar verschijnt willekeurig het getal 3 want de weegbrug staat ernaastStefanVerkerk schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 14:28:
Wat zou die groene light panel rechts op het FIA hokje voor betekenis hebben?
[Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Tja, Red Bull, een energiedrankjesfabrikant, heeft een nog betere motor gebouwd.Format-C schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 14:15:
En/maar de motor en batterij zijn van Audi.
Edit: en de rest van de auto ziet er ook heel anders uit dan de overige auto's dus eigenlijk is het een volledig nieuwe auto. (Vind hem zelf wel mooi met die verticale sidepods)
En nogmaals: ik vind het knap dat ze "nu al" in de middenmoot kunnen meedoen.
Deze reglementen lijken een stuk simpeler te zijn zonder de MGU-H. De elektrische delen lijken vooral het probleem te zijn. Of Honda die weer eens Honda was en geen continuïteit in hun programma aanhoud.
Bij rood? moet je ff wegen.StefanVerkerk schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 14:28:
Wat zou die groene light panel rechts op het FIA hokje voor betekenis hebben?
[Afbeelding]
I served in a company of heroes.
Nee, voor te wegen staat het nummer er op. Immers kunnen er ook meerdere auto's achter elkaar binnen komen en op basis van het nummer kunnen ze dan alsnog aangeven wie moet wegen, i.p.v. "allemaal".
Want de computer bepaalt ook bij uitrijden pits of die bij binnen komen gewogen moet worden. En dan is natuurlijk nog niet bekend wanneer dat is en of het in een treintje is. (En de FIA zelf ziet dan ook niet wie er al "ingepland" staat, ook die zien het pas als de auto de pits in rijdt).
INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (14:28:17)
17 Jul 2026, 14:35:45
nu nat bij F3 Qualy
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Grind op de baan.BasvanS schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 17:14:
Waarom Rood?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- DaniëlWW2
- Niet online
Grote klapper!DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 17:46:
Wat is daar gebeurd met Gasly?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
Wat een onzin. Het is een vrije training en iedereen zoekt de 'sweet spot'. Het ene team vindt die sneller als de ander en sommige teams gewoon helemaal niet. Red Bull had het in VT1 gewoon direct goed voor elkaar en was daarom redelijk snel. Andere teams met een snellere auto zullen dus hoogstwaarschijnlijk snel weer op niveau zijn en Red Bull voorbij gaan. Heeft niks met zandzakken te maken.LZ86 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 17:26:
Duidelijk dat iedereen met de zandzakken rondreed in VT1.
Ik snap niet dat hij ging glijden, zo hard ging het nou ook weer niet en hij hobbelde gewoon de baan af.
Training zegt ook helemaal niets over de kwali morgen. Moet ik mijn vrouw ook altijd weer uitleggen. Kane scoort ook meer dan Messi in de training.TwekMek schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 17:48:
[...]
Wat een onzin. Het is een vrije training en iedereen zoekt de 'sweet spot'. Het ene team vindt die sneller als de ander en sommige teams gewoon helemaal niet. Red Bull had het in VT1 gewoon direct goed voor elkaar en was daarom redelijk snel. Andere teams met een snellere auto zullen dus hoogstwaarschijnlijk snel weer op niveau zijn en Red Bull voorbij gaan. Heeft niks met zandzakken te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door MotorBeast op 17-07-2026 17:59 ]
https://www.the-race.com/...its-parked-macarena-wing/
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/7LhkBi1LT82VPqHNT7IFicNy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dvhgyBsejnFY5MHTPDwZ41AR.jpg?f=fotoalbum_large)