There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Doet me echt aan Max denken in zijn eerste jaren.
No moaning on the radio!!!HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:41:
RUS al op de radio zeker?
Denk dat als ANT wint hij gewoon makkelijker kant kan kiezen laterMarc H schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:42:
Zie die Mercs elkaar er nog af knallen, als Toto niet ingrijpt.
Signature
24 May 2026, 22:42:13, Lap 26
Hopelijk blijft die zo.Miki schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:42:
Hahaha, Antonelli wat een baas. Neemt totaal geen genoegen met een tweede plek. Heerlijk!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Geen van beide zal dat willen als het niet een gunstige strategie isD-dark schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:42:
Zucht, pit 1 van de mercedessen en gooi ze op alternatieve strategiën
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
*BOSE joins the chat…StefanVerkerk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:43:
Maar Toto is nog niet op de radio geweest. Hmm. Kom op Toto, wordt eens boos?
www.google.nl
RUS naar RB, en VER naar Mercedes.
Maar het zal nooit gebeuren denk ik.
Alleen passeerde PIA geen 3 auto's.
Hij passeerde BEA en knalde toen tegen ALB aan
Precies!!! Gewoon niet janken maar racen, dit is niet voor niks wen motorsportmasauri schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:44:
Ik hoor het ANT al over de radio zeggen: "Toto, this is racing"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Omdat die al rondenlang paardje-over spelen!Blik1984 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:43:
Is dit de slechtste regie ooit? Mijn hemel, krijgen behalve de Mercedessen niks te zien
Geniet ervan, ook voor mij!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nou ja, dat is ook zo'n beetje waar nu de actie isBlik1984 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:43:
Is dit de slechtste regie ooit? Mijn hemel, krijgen behalve de Mercedessen niks te zien
Er rijden meer dan twee auto's?Blik1984 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:43:
2008 Citroën C1 113k km te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2334850
Achter de schermen hebben ze een doos extra headsets klaarliggen
Vaak bu'j te bang!
Die komen deze race overigens alleen in de PiP lijkt wel.Exocet schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:44:
Waar blijft de herhaling van Hamilton
Dat is extra dlcExocet schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:44:
Waar blijft de herhaling van Hamilton
Had je dat niet eerder kunnen doen.Arjan90 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:44:
Heb ik mijn F1TV opgezegd, komen er opeens races met actie die niet kunstmatig is? Verdurrie.
Geniet ervan, ook voor mij!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Waarom? Laten ze elkaar er mooi af rijdenStefanVerkerk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:43:
Maar Toto is nog niet op de radio geweest. Hmm. Kom op Toto, wordt eens boos?
Twente komt eraan!
Die zal wel denken if we had started with softs.......
24 May 2026, 22:43:00, Lap 26
Piastri niet gezien in een fatsoenlijke herhaling, de inhaalactie van ver op ham niet en zo kan ik nog wel even doorgaan. De Mercedessen gaan er niet af hoor. Luisteren gewoon naar de team orders.
En 30 rondjes op de soft.The_Scarabial schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:46:
de achterstand van VER valt me nog niks niet tegen
En ze kunnen er vooraan ook nog mee stoeienStefanVerkerk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:45:
Ondertussen rijden ze in de top 6 al 31 rondes op softs. Ook een wtf'je waard.
Nico Rosberg, hold my beer..Robbie T schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:46:
De Mercedessen gaan er niet af hoor. Luisteren gewoon naar de team orders.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
24 May 2026, 22:47:02, Lap 30
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 24-05-2026 22:48 ]
www.google.nl
Wie weet mogen ze hem niet zoVinniedh schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:46:
Je merkt er bij sky bijna niks van dat russel ook brits is
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dit dus, nu de rollen omgedraaid zijn doet Russel exact hetzelfde als wat hij anderen altijd van beschuldigd en waarvan hij zegt dat het harder bestraft moet wordenHollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:45:
RUS beweegt lekker eh, moeten andere eens doen bij hem.
Karma!
[ Voor 3% gewijzigd door soulcrusher op 24-05-2026 22:48 ]
Zonde hoor.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Signature
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Zal ANT wel de schuld krijgen.
Mwah... mwah.
Gebeurt vaak dat TV verslag achterloopt op wat er werkelijk speelt.StefanVerkerk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:49:
Jeetje mina, wat een trage keuze voor VSC weer. Dat kon toch gelijk?
Signature
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |