[F1 2026] Race 5 GP van Canada Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

Lynx schreef op zondag 24 mei 2026 @ 13:26:
ik blijf het opvallend vinden hoe die twee knulletjes van Viaplee doen alsof we de meest spannende sprintracr en kwali te zien krijgen die er bestaat. De sprint bracht niks behalve een momentje tussen de AMG rijders waar voor de verandering de Engelsman niet eens onderzocht wordt en de kwali had je vooraf de top 8 in kunnen tekenen (al had ik de Ferrari's dan omgedraaid: mega-verrassing!!! 😂)

Ik had echt goede hoop voor dit weekend maar wat een droefenis.
Waarschijnlijk dezelfde reden als bij alle andere, salaris. Ze mogen niet te negatief zijn, want anders worden ze op de vingers getikt door fia/fom.

---RAWE CEEK!!!---

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ik blijf het opvallend vinden hoe die twee knulletjes van Viaplee doen alsof we de meest spannende sprintracr en kwali te zien krijgen die er bestaat. De sprint bracht niks behalve een momentje tussen de AMG rijders waar voor de verandering de Engelsman niet eens onderzocht wordt en de kwali had je vooraf de top 8 in kunnen tekenen (al had ik de Ferrari's dan omgedraaid: mega-verrassing!!! 😂)

Ik had echt goede hoop voor dit weekend maar wat een droefenis.
Wat moeten ze dan, alleen maar blijven herhalen dat alles kut klote en erger is?

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:34
Dat is wel het andere uiterste. Ze kunnen ook gewoon commentator zijn. Ze hoeven niet de F1 hype man te zijn.

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
ik blijf het opvallend vinden hoe die twee knulletjes van Viaplee doen alsof we de meest spannende sprintracr en kwali te zien krijgen die er bestaat.
Knulletjes, serieus?

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:52
Ik vond zowel de sprint als de kwali best vermakelijk, zeker de kwali was gewoon close en spannend, dus ik zie niet precies in waarom je zo zit te zeuren, maar dat is hier een volkssport geworden geloof ik. Ga gewoon lekker wat anders doen dan.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:43
Weerupdate

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:36
Meeste regen zou begin van de middag vallen. Rond de start of net na de start zou er nog een bui kunnen komen. Slechts enkele coureurs hebben door een natte fiilmdag of Pirelli bandentest wat ervaring met natte omstandigheden. Door de energieterugwinning via de MGU-K zal er weinig warmte in de banden komen. Ook door het gladde asfalt en geen snelle bochten op het circuit komt er geen warmte in de banden. Zoals 1 coureur het bestempelt het wordt dan chaos.

https://www.auto-motor-un...l-1/regen-montreal-chaos/

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Oeh hoor ik regen? Laat maar komen!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:16
20% kans op regen tijdens de race?

Droog dus.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
G_Dragon schreef op zondag 24 mei 2026 @ 12:56:
This is how F1 teams change tyres from softs to hards :+

[Video: unnamed]
Ik was dus niet de enige die dat opviel 😂
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord