✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
never argue with a moderator, he will shut your account down.
"Je kunt de downforce gerust weglaten, je merkt er toch niets van", zegt Verstappen, die daarmee technisch directeur Pierre Waché door één zin met de grond gelijk maakt.
nou nou
Ik gok Lance Strollplizz schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 21:54:
Wie van Mercedes gaat pole pakken?
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Het kan misschien aan mij liggen maar ik maak niet uit die zin op dat de technisch directeur met de grond gelijk wordt gemaakt. Begrijp dus dat ik een site als gp33.nl beter kan mijdenjaapstobbe schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 21:43:
[...]
"Je kunt de downforce gerust weglaten, je merkt er toch niets van", zegt Verstappen, die daarmee technisch directeur Pierre Waché door één zin met de grond gelijk maakt.
nou nou
Inderdaad, net gelezen, er worden veel superlatieven gebruiktChocoball schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 21:59:
[...]
Het kan misschien aan mij liggen maar ik maak niet uit die zin op dat de technisch directeur met de grond gelijk wordt gemaakt. Begrijp dus dat ik een site als gp33.nl beter kan mijden
5 alineas vol met reclame, en de quote komt als laatste zin...Chocoball schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 21:59:
[...]
Het kan misschien aan mij liggen maar ik maak niet uit die zin op dat de technisch directeur met de grond gelijk wordt gemaakt. Begrijp dus dat ik een site als gp33.nl beter kan mijden
Dus ja, beter mijden ja
2008 Citroën C1 113k km te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2334850
Dat ging maar net goed tussen Colapinto en Alonso.
Pro tip, bij F1 websites als f1maximaal, gpblog of gpfans moet je onder de foto in het artikel zijn voor waar de titel van het artikel over gaat.Puc van S. schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:03:
[...]
5 alineas vol met reclame, en de quote komt als laatste zin...
Dus ja, beter mijden ja
Clickbait site. Net als GPblog enz. Niet de moeite waard.Chocoball schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 21:59:
[...]
Ja wat is deze, man!? De handrem?
Mijn boefje is liev!
Ja, de animo is wel afgenomen. De nieuwe regels maken het er niet leuker op vind ik. Vorige race leek het weer wat leuker maar ook nu is het nog steeds Mercedes die makkelijk uitloopt, een RB die echt gewoon problemen in het team heeft al enige jaren inmiddels.G_Dragon schreef op zaterdag 23 mei 2026@ 18:22:
Waar is trouwens iedereen? Het is zo rustig in het onderwerp, is het animo zo afgenomen?
De fia maakt het er ook niet leuker op met de voorzitter en de verhalen in het begin van het seizoen dat de regels wel succesvol zijn en dan nu weer het gedoe met dat de logo's hier in het topic weer weg moeten enzo.
Ach ja er is altijd nog de Indy500 morgen.Robbie T schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:24:
[...]
Ja, de animo is wel afgenomen. De nieuwe regels maken het er niet leuker op vind ik. Vorige race leek het weer wat leuker maar ook nu is het nog steeds Mercedes die makkelijk uitloopt, een RB die echt gewoon problemen in het team heeft al enige jaren inmiddels.
De fia maakt het er ook niet leuker op met de voorzitter en de verhalen in het begin van het seizoen dat de regels wel succesvol zijn en dan nu weer het gedoe met dat de logo's hier in het topic weer weg moeten enzo.
2008 Citroën C1 113k km te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2334850
Niet iedereen, maar hier.G_Dragon schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 18:22:
Mooi gevecht voorin, hopelijk gaan ze ook echt vechten straks..
Waar is trouwens iedereen? Het is zo rustig in het onderwerp, is het animo zo afgenomen?
Ik hink nog op twee gedachten, en wil het topic er niet (te vaak) mee vervuilen.
En meteen maar een vraag; mogen de teams na een sprint de setup van de auto nog aanpassen?
[ Voor 7% gewijzigd door dawg op 23-05-2026 22:28 ]
Ja dat mag, na deze kwalificatie geldt pas parc fermé en mogen de teams niks meer wijzigen.dawg schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:27:
[...]
En meteen maar een vraag; mogen de teams na een sprint de setup van de auto nog aanpassen?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Had wel verwacht dat hij langzaam weer dichter bij zijn teamgenoot kon komen.
Zucht....Internet Janny schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:34:
haha klagen over de banden
De technisch directeur van Red Bull met de grond gelijk makenasing schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:32:
Wat is Max aan het doen? De toerist uithangen?
Helemaal met je eens, het is ook meer dan te merken in het onderwerp. Laten we hoop houden dat er snel een nieuwe regelwijziging aankomt, maar daarvoor moet de FIA wel eerst wakker worden.Robbie T schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:24:
[...]
Ja, de animo is wel afgenomen. De nieuwe regels maken het er niet leuker op vind ik. Vorige race leek het weer wat leuker maar ook nu is het nog steeds Mercedes die makkelijk uitloopt, een RB die echt gewoon problemen in het team heeft al enige jaren inmiddels.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De wijzigingen voor volgend jaar zijn minimaal. De 64:40 prestatieverhouding komt pas in 2028, dat kun je teruglezen in het seizoentopic.G_Dragon schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:37:
[...]
Helemaal met je eens, het is ook meer dan te merken in het onderwerp. Laten we hoop houden dat er snel een nieuwe regelwijziging aankomt, maar daarvoor moet de FIA wel eerst wakker worden.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Dus sommige races hebben we de illusie van echte gevechten en dat is het.Chocoball schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:39:
[...]
De wijzigingen voor volgend jaar zijn minimaal. De 64:40 prestatieverhouding komt pas in 2028. dat kun je teruglezen in het seizoentopic.
Die hoeft alleen maar naar Hadjar te wijzen....Chocoball schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:37:
[...]
De technisch directeur van Red Bull met de grond gelijk maken
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Toch leuk dit!
Even vragen welke oplader hij gebruikt, die werkt beter 😁asing schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:41:
[...]
Die hoeft alleen maar naar Hadjar te wijzen....
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja. Dit weekend kijk ik weer eens of ik er weer wat plezier aan kan beleven. Sprint was leuk door Russel en Antonelli.maar eens zien of deze quali het wat spannend kan wordenG_Dragon schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 18:22:
sly___ schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:42:
Max wordt hier wel te kijk gezet 😲
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zeker, want we weten ook zo goed wat er gaande issly___ schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:42:
Some infinities are bigger than others.
Dit is opmerkelijk op zijn minst. Zelfde als LEC en HAM. Daar zat LEC er de afgelopen kwalificaties ook steeds voor. Nu is het zowel bij Ferrari als RBR precies andersom met dezelfde verschillen.sly___ schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:42:
Hadjar een keer sneller, vooralsnog.sly___ schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:42:
Is het niet elke keer dat als Max het even niet aan de praat krijgt red bull gezien is
Eerder (sprint) hadden ze beiden de Macarena vleugel.Amaze86 schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:43:
Klopt het dat Max met een andere achtervleugel rijdt (meer voor regenafstelling)
skimine schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:37:
Leclerc blijft wel erg achter tegenover Hamilton
Jep. Duidelijk dat talent en racecraft niet langer van belang is. Battery management is de game. Niet risico nemen.sly___ schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:42:
Het is allemaal zo ondoorzichtig waarom soms rondes minder goed zijn...KlaasjeNL schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:44:
[...]
Dit is opmerkelijk op zijn minst. Zelfde als LEC en HAM. Daar zat LEC er de afgelopen kwalificaties ook steeds voor. Nu is het zowel bij Ferrari als RBR precies andersom met dezelfde verschillen.
Deze regels zijn echt waardeloos.
Zou top zijn!d-vine schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:45:
Echt beter dat Hadjar er goed bij kan zitten.
Is het niet elke keer dat als Max het even niet aan de praat krijgt red bull gezien is
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is lang geleden en goed voor het teamd-vine schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:45:
Echt beter dat Hadjar er goed bij kan zitten.
Het racehart of de batterijExocet schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:47:
Op F1 tv: bij hadjar was de deployment het beste!
Nou, daar gaat het racehart sneller van kloppen!
Oh, ik had het niet over volgend jaar. Ik bedoelde juist wijzigingen in het huidige seizoen, omdat coureurs er zelf op blijven aandringen. Ze zijn nog lang niet tevreden over de huidige regels en blijven druk zetten om aanpassingen door te voeren.Chocoball schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:39:
[...]
De wijzigingen voor volgend jaar zijn minimaal. De 64:40 prestatieverhouding komt pas in 2028, dat kun je teruglezen in het seizoentopic.
Denk dat de coureurs hiermee problemen blijven hebben, pas als V8/V10 komt zullen we ze niet meer horen. En dat begrijp ik wel, deze formule heeft niet het voordeel van de twijfel.G_Dragon schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:51:
[...]
Oh, ik had het niet over volgend jaar. Ik bedoelde juist wijzigingen in het huidige seizoen, omdat coureurs er zelf op blijven aandringen. Ze zijn nog lang niet tevreden over de huidige regels en blijven druk zetten om aanpassingen door te voeren.
[ Voor 25% gewijzigd door sly___ op 23-05-2026 22:56 ]
Mogen ze eerst quali afmaken? Of mogen ze nu al starten met de F2Internet Janny schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:58:
Is zo de F2 race?
Don't feed the troll, hij is altijd stokenWaah schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:58:
[...]
Mogen ze eerst quali afmaken? Of mogen ze nu al starten met de F2
Ik citeer uit de regels:Arjantje72 schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 23:00:
[...]
Don't feed the troll, hij is altijd stoken
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
Maar 6 en 7 😑
[ Voor 8% gewijzigd door Charles Hill op 23-05-2026 23:04 ]
De Mercedes motoren mogen pas in Q3 echt aan blijkbaarCharles Hill schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 23:03:
Verstappen toch weer sneller dan Hadjar. Kon niet doen wat hij in Q2 deed. Kon die extra tijd niet vinden.
Maar 6 en 7 😑
Ja dan zijn ze warm genoeg voor die extra 15 pk.Waah schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 23:04:
[...]
De Mercedes motoren mogen pas in Q3 echt aan blijkbaar
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hoezo?sly___ schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:42:
P6: Verstappen
P7: Hadjar
Sprint heb ik teruggekeken. Het laminaat legt helaas zichzelf niet. (Oké, stiekem vond ik dat gepuzzel ook gewoon wel leukG_Dragon schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 18:22:
Zou Toto al terugdenken aan Spanje 2016?Waah schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 23:02:
Morgen gaat leuk worden bij de start. Ik zie Antonelli er gewoon vol voor gaan
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dus je was gewoon te lamilaat?skimine schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 23:06:
[...]
Sprint heb ik teruggekeken. Het laminaat legt helaas zichzelf niet. (Oké, stiekem vond ik dat gepuzzel ook gewoon wel leuk)
Mijn boefje is liev!
Ik vrees dat dit seizoen niet meer aan de knoppen gedraaid gaat worden want er zijn niet veel opties met dit reglement. Het enige wat gaat helpen is meer vermogen naar de verbrandingsmotor en dat wordt zoals het nu uitziet pas in 2028.G_Dragon schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 22:51:
[...]
Oh, ik had het niet over volgend jaar. Ik bedoelde juist wijzigingen in het huidige seizoen, omdat coureurs er zelf op blijven aandringen. Ze zijn nog lang niet tevreden over de huidige regels en blijven druk zetten om aanpassingen door te voeren.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/Te0KxukzKelPbGjCQD4APp0F.webp?f=fotoalbum_large)