[F1 2026] Race 5 GP van Canada Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:
  • 39.715 views

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zat daar nou ook een marmot net waar PIA te hard remde en net het gras raakte?

Zat iets kleins en bruins er vlak bij

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:43
George staat onder druk van Kimi…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14

Pierre

Van nature lui!

Goed bezig George

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 23:28

mr thee

Prutser op het internet

Das pech, voorvleugel weg

"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:43
En weer rood… dat zal wel einde sessie worden met nog 5 mon op de klok.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:43

masauri

aka qwybyte

Was dat een 360 poging zoals max heeft gedaan?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:43
No driver error? Echt wel!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iedereen verwacht nu weer extra minuten

  • asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
Klikkerdeklik en er zit weer een nieuwe op. Er zit wel een hoop achter als de rempotjes, dus of het allemaal nog heel is?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:43
Het is altijd gevaarlijk conclusies te trekken uit een VT maar ik krijg wel het idee dat Mercedes met hun upgrades weer flink afstand hebben genomen van de rest.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:41

rammes

koekebakker 1e klas

Nou Verstappen op een seconde, pfffff

Ik zou het doen!


  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
OCO was te laat de pit uit op het einde.

  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:39
Blijkbaar heeft Formule 1 weer eens geen zin om een overzicht van de enige vrije training te maken.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/0i8xroq7dq2h1.png

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

FP1 niet gezien dus ben benieuwd. :)F

It’s the economy, stupid!


  • pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

dawg schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 22:29:
FP1 niet gezien dus ben benieuwd. :)F
Nou ja, Modalità fiesta is terug lijkt het, 6 tiende los van de rest is best veel.

I have usernames older than you.


  • Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:54

Marc H

- - Is wakker - -

Geen Lawson en Albon. Auto's kaduuk.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.


  • skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:55
Marc H schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 22:33:
Geen Lawson en Albon. Auto's kaduuk.
Wat is er gebeurd?

  • D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:23
Albon groundhog day
Lawson motor

  • Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:30
Albon heeft een marmot en zijn auto in de prak gereden. Lawson versnellingsbakproblemen.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Baan lijkt nog weinig grip te hebben.
Tijden lijken sneller te worden naarmate er meer ronden gereden worden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:54

Marc H

- - Is wakker - -

Albon gecrashed in FP1 dankzij marmot, auto repareren lukt niet op tijd.
Lawson olielek/hydraulica(?) problemen.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max ging bijna de muur in bij S2...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:54

Marc H

- - Is wakker - -

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 22:39:
Max ging bijna de muur in bij S2...
Bijna telt niet bij Max :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Alonso...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Aw Alonso :(

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:28
Alo nu al out?

  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Alonso doet het niet bijna, maar parkeert hem in de muur ;(

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:55
Uh oh Fernando

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02

Quad

Doof

Alonso. ;(

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:23
Hmm, nog 1:46 op de klok
Dat wordt straks haasten voor degenen die nog een tijd willen zetten

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Oke, we krijgen pitstraat chaos omdat je misschien nog net een ronde kan zetten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:30
Te weinig tijd voor restart lijkt me

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02

Quad

Doof

Die heeft een remprobleem gehad.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jammer dat hij toch nog probeert in te sturen.

Anders ging hij zo de uitloop strook in.

  • Fritesso
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:50
Zo jammer voor Alonso en Aston Martin.
Met al die problemen zijn ze kwa tijden beter dan andere concurrenten.

  • aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:23
Tijd voor zijn pensioen....

Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST


  • Fritesso
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:50
Een sprint in de sprint kwalificatie :)
Dat kan nog leuk worden, daar gaan vrienden gemaakt worden!

  • D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:23
Anderszijds, Perez en Stroll geef ik weinig kans om echt hoger te komen
Gasly zou als je naar zijn teammaat kijkt wel een goede kans moeten hebben
dat betekend dat Bortoletto en Bearman het nog eens moeten proberen en mogelijk hun teammaats

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:43
Duurt wel erg lang…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
aveenhuysen schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 22:43:
[...]

Tijd voor zijn pensioen....
Eerder een nieuw setje remmerij ;)

  • Fritesso
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:50
Wel mooie plaatjes wel daar rond dat circuit met Montreal op de achtergrond.
En de race naar het rode licht. Benieuwd of Stroll iets kan laten zien, maar verwacht er niet veel van.

  • asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
aveenhuysen schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 22:43:
[...]

Tijd voor zijn pensioen....
Ik denk eerder endurance. WEC, IMSA, dat werk.

We hebben zo een go.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:00
Waarom is Hamilton naar buiten?

  • Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:54

Marc H

- - Is wakker - -

Arjantje72 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:01:
Waarom is Hamilton naar buiten?
Anderen dwarszitten?

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.


  • Fritesso
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:50
Zelfde vraag voor Sainz.... veel gedoe en geen veranderingen.

  • skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:55
Wat een anticlimax :+

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat was inderdaad erg suf

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:43
Dit sloeg nergens op… waste of time

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Fritesso
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:50
Zie Gasly de pits uit sprinten, 4 / 5 auto's inhalend lol.

  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:43

masauri

aka qwybyte

Gasly zen inhaalactie in de pitstraat... heerlijk.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Arjantje72 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:01:
Waarom is Hamilton naar buiten?
Vragen we ons hier ook af

  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:43

masauri

aka qwybyte

Maar 1 run voor ver, riskant, maar kan wel banden sparen voor q3...als t lukt.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:54

Marc H

- - Is wakker - -

masauri schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:12:
Maar 1 run voor ver, riskant, maar kan wel banden sparen voor q3...als t lukt.
Nope, Ze rijden nu op Med, straks op Soft.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:28
masauri schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:12:
Maar 1 run voor ver, riskant, maar kan wel banden sparen voor q3...als t lukt.
Het is maar een sprint, seizoen in principe toch al klaar. Dus waarom niet?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:23
masauri schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:12:
Maar 1 run voor ver, riskant, maar kan wel banden sparen voor q3...als t lukt.
Of 2 rondjes om de banden te preparen

  • Fritesso
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:50
Oef Verstappen pas 9e.
En Hamilton zit er lekker bij momenteel, maar de Mercedes lijkt toch wel sneller.

  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
3x paars voor Russel, netjes. Hopen dat hem dat in SQ3 niet lukt

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:39
ach daar is de weegbrug weer voor Verstappen :)

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:28
Chocoball schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:18:
ach daar is de weegbrug weer voor Verstappen :)
Zo klinkt het als de zelfscan controle bij de Appie.. 😋

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Red Bull weer helemaal nergens

  • skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:55
Mooi loshangend achterlicht

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:00
Chocoball schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:18:
ach daar is de weegbrug weer voor Verstappen :)
@DaniëlWW2 ;)

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Balans lijkt weer drama bij Verstappen, niks nieuws bij een sprintweekend en amper trainingstijd..

Jammer dat ze dat niet goed krijgen. Het is al een gat met de voorhoede, maar zo rij je helemaal nergens voor.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht


  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Exocet schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:20:
Red Bull weer helemaal nergens
Afbeeldingslocatie: https://www.trekkerweb.nl/site/assets/files/0/04/36/472/web-8311.jpg

:+

  • D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:23
Wordt zo nog spannend als iedereen voor een laatste rondje gaat

  • Fritesso
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:50
Iedereen maakt wel een foutje ergens. Mooi om te zien, zo op de limiet.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max had problemen met de auto die bleef stuiteren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:51

d0s

sssst

Oef Kimi nog bijna. En McLaren had ik niet meer verwacht.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02

Quad

Doof

Waar iedereen in sector 2 tijd verliest op Russell pakt hij daar zelf gewoon nog meer tijd. Mercedes is bloedjesnel.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Wel duidelijk zo, Mercedes 1 & 2, McLaren 3 & 4, Ferrari 5 & 6 en RBR 7 & 8.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • Fritesso
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:50
Had gehoopt dat Hamilton iets hoger zou staan, die was lekker bezig.
Uiteraard Mercedes voorop, en dan zijn de verhoudingen toch ook wel duidelijk kwa eerste 4 teams.

Mooi voor Hadjar dat hij dichtbij Verstappen staat (problemen of niet).

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-06 13:07
Dat is niet goed, 7de gekwalificeerd, en 4de team.

[ Voor 19% gewijzigd door Charles Hill op 22-05-2026 23:38 ]


  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo veel updates de laatste 2 races en Red Bull doet gewoon totaal niet mee.

Wanneer gaat Max weer GT racen?

  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23:17
Was maar een tiende met Ferrari. Dus zo ver zitten ze er ook niet vanaf. En ze lijken in ieder geval verder voor de midfield cars te zitten.

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De Wall of Champions is nog genadig vandaag

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-06 13:07

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sambalbaj schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:42:
De Wall of Champions is nog genadig vandaag
Leclerc had m bijna te pakken

  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:39
Exocet schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:38:
Zo veel updates de laatste 2 races en Red Bull doet gewoon totaal niet mee.

Wanneer gaat Max weer GT racen?
De nieuwe Red Bull windtunnel komt ergens begin 2027. Daarna heeft Waché en zijn team geen uitvluchten meer als het weer een tractor is :)

  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:39
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/HI9GHbNXAAA22Yg?format=jpg&name=4096x4096

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:00
Hamilton is wel beter gaan rijden sindsdien hij een vriendin heeft.

  • DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:23

DON PAPA

Tweaker-fan

Max vond het meer dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jBURg_vh85V6oeLSccVD4l_x9e8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zzF5rCRQCG4sGJ1r9lyZfY3L.jpg?f=fotoalbum_large

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-06 13:07

  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:39
Niks persoonlijks, ben een oude zeur misschien maar kunnen elkaar beloven dat we de racetopics niet blijven volgooien met AI afbeeldingen? :)

  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Chocoball schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:54:
Niks persoonlijks, ben een oude zeur misschien maar kunnen elkaar beloven dat we de racetopics niet blijven volgooien met AI afbeeldingen? :)
Mijn afbeelding was juist geen AI maar 'the real thing' -O-

https://www.trekkerweb.nl/artikel/436469-ford-8210-de-ijzersterke-traktor-voor-het-zware-werk/

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
Arjantje72 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:48:
Hamilton is wel beter gaan rijden sindsdien hij een vriendin heeft.
Hey, ik gun het hem. Een overwinning zou hem niet misstaan. En hij zegt zelf nog jaren te blijven dus als die dan toch blijft, dan maar op deze manier.

Kan best leuk worden met de toch wat onvoorspelbare starts dit seizoen.

  • Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:53

Killjoy

Klingon lawn products

Arjantje72 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:48:
Hamilton is wel beter gaan rijden sindsdien hij een vriendin heeft.
Tja, hij moet eindelijk weer presteren 😁

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:00
Het ging niet over jouw afbeelding :)

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-06 13:07
Chocoball schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:54:
Niks persoonlijks, ben een oude zeur misschien maar kunnen elkaar beloven dat we de racetopics niet blijven volgooien met AI afbeeldingen? :)
Het hoeft niet altijd allemaal serieus te zijn, althans, af en toe een geintje ertussen vind ik geen enkel probleem, als het maar niet teveel is. En 2 plaatjes op zoveel pagina's is volgens mij niet veel of volgooien.

  • Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:36
Dat je met een doorontwikkelde auto dezelfde problemen houd is natuurlijk niet heel vreemd, wel vervelend, maar niet vreemd. Zie 2024 naar 2025. Wat dan wel meer symptomatisch wordt is als je voor het derde jaar op rij, in zelfs een nieuw reglement achter elkaar een auto neerzet met een super krappe afstel window en structureel stuiter gedrag. Dat moet mechanisch of aerodynamisch zijn aangezien de motor niet langer dezelfde is.

[ Voor 8% gewijzigd door Lynx op 23-05-2026 08:32 ]


  • evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:00
sambalbaj schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:42:
De Wall of Champions is nog genadig vandaag
Bij viaplay werd gisteravond gezegd dat die een halve meter verplaatst is. Geen idee of dat klopt, maar áls het klopt mag Leclerc er blij mee zijn, anders had hij er vol in gehangen.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
Nog wat long run data van FP1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jYwdf8y7sZo6DYb1Ee72QfVanLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6k6HRKFnBJsn88e5wcEfNgBo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IKlkqNWREhi-3nNlQbyiLax6N2Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E42i7PVxx3KZfmtM8oJq6Fvg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pMgtru8FukQyT8E4CpO3V0Amb6U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wET7NxnVFRsEeb7E6wGfIpsw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6hXCOpgIUbn1PZGtOUTcJmw-ihY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nNkNQAUeAuwxZJfr1gUxTsMH.jpg?f=fotoalbum_large

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wauw, Red Bull langzamer dan Racing Bulls (llindblad)...

  • evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:00
Exocet schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 11:52:
[...]

Wauw, Red Bull langzamer dan Racing Bulls (llindblad)...
Maar de data van lindblad zijn op de medium, niet de hard, dus de vraag is hoeveel dat zegt. Dan nog, ook in de quali mooi om te zien hoe snel lindblad is, en jammer dat RB er niet beter bij zit.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Chocoball schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:46:
[...]

De nieuwe Red Bull windtunnel komt ergens begin 2027. Daarna heeft Waché en zijn team geen uitvluchten meer als het weer een tractor is :)
Tegen die tijd is Max al weg bij RBR. o<:)

It’s the economy, stupid!


  • Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:26
dawg schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 12:20:
[...]

Tegen die tijd is Max al weg bij RBR. o<:)

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Weg bij RBR, niet weg uit F1. Tenminste dat denk ik.

It’s the economy, stupid!


  • Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:55
Exocet schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:38:
Zo veel updates de laatste 2 races en Red Bull doet gewoon totaal niet mee.

Wanneer gaat Max weer GT racen?
Vorig weekend wel een grote stap gemaakt. Je moet soms de updates ook leren kennen.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput


  • Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:36
Max bij redbull bied een aantal voordelen die hij nergens anders heeft.
  1. onbetwiste leider
  2. Mogelijkheid to racen in andere klasse
  3. Competitieve motor
  4. Invloed op ontwikkel richting
  5. Sponsoring voor neven activiteiten
  6. Invloed op aanstellingen
  7. Historie
  8. ...en ik vergeet vast nog wat.
Veel daar van heeft hij niet ergens anders. Die verhalen over McLaren geloof ik niet. Op geen van die punten een significante stap naar mijn mening. Mercedes zou miss kunnen aangezien hij (naar lijkt) goed kan met wolff. Maar wolff is een wolf en kiest in eerste plaats voor wolff. Ferrari ... waarom in godsnaam. Misschien als Max 54 is.


Kortom, hij blijft nog een jaar bij redbull om redenen. De rest hangt denk ik af van de mate van competitiviteit van de auto. Stoppen of doorgaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Lynx op 23-05-2026 16:41 ]


  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:39
11 minuten na de start van de 1e training viel de wagen van Lawson uit door een probleem met de hydraulisch probleem. Omdat de wagen niet snel geborgen kon worden ging de FIA onderzoek doen naar het "Clutch Disengagement System (CDS) systeem. Het CDS systeem zorgt met een druk op de knop dat de transmissie in zijn vrij komt en dat de baanmarshals de wagen kunnen wegduwen.

Het team van Raicng Bulls werd dus op het matje geroepen bij de stewards. Daar gaf het team aan dat hun CDS-systeem 2 functies heeft. De 1e functie is om de koppeling vrij te geven wanneer de wagen stilvalt en de motor niet meer werkt, de 2e functie heeft te maken heeft met anti-stall systeem. De FIA heeft Racing Bulls al in 2025 gewaarschuwd over de dubbelfunctie en heeft het team nagelaten het systeem te veranderen.

Had het CDS systeem gewoon gewerkt dan was alleen een VSC periode nodig geweest. Nu, omdat de wagen niet in beweging te krijgen was moest de rode vlag uit. Daarom is de straf ook niet mals, een boete van 30.000 euro waarvan 20.000 euro voorwaardelijk met een proefperiode van 12 maanden. Gebeurt dit dus opnieuw dan mag het team de gehele boete betalen.

Daarnaast bleek tijdens de berging dat de baanmarshals aan het rommelen waren met de onboard-camera wat niet de CDS knop was. Daarom zullen de baanmarshals verplicht worden dit fysiek te trainen i.p.v alleen een papieren instructie.

https://www.auto-motor-un...rafe-cds-system-montreal/

  • Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Lynx schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 16:40:
Max bij redbull bied een aantal voordelen die hij nergens anders heeft.
  1. onbetwiste leider
  2. Mogelijkheid to racen in andere klasse
  3. Competitieve motor
  4. Invloed op ontwikkel richting
  5. Sponsoring voor neven activiteiten
  6. Invloed op aanstellingen
  7. Historie
  8. ...en ik vergeet vast nog wat.
Veel daar van heeft hij niet ergens anders. Die verhalen over McLaren geloof ik niet. Op geen van die punten een significante stap naar mijn mening. Mercedes zou miss kunnen aangezien hij (naar lijkt) goed kan met wolff. Maar wolff is een wolf en kiest in eerste plaats voor wolff. Ferrari ... waarom in godsnaam. Misschien als Max 54 is.

Kortom, hij blijft nog een jaar bij redbull om redenen. De rest hangt denk ik af van de mate van competitiviteit van de auto. Stoppen of doorgaan.
RedBull sponsort natuurlijk heel veel top atleten in coole sporten en zowel RB als die atleten zijn professioneel. Echter imho niet zo "corporate". Het zijn bijna een soort vrijbuiters. Denk dat dat sfeertje ook belangrijk is en je dat niet zo makkelijk elders treft.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord