Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Iedereen had een slechte derde sector de tweede runCharles Hill schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:07:
Geen beste 3de sector, 2de. Maar ook mooi, doen weer mee
Mwah, mocht het nat zijn en ze rollend starten...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Inderdaad morgen graag een rollende start.PalingDrone schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Op een natte baan meteen Antonelli voorbij en de race winnen. Zou toch leuk zijn 😄 een maand geleden nog voor onmogelijk gehouden, nu een mogelijke uitkomst.
Damn, Kimi gaat echt wel een serieuze rijder worden. Klein beginnersfoutje in de sprint vandaag, maar wat een come back. Die gaat echt heel wat titels pakken in de toekomst.
VER positief bij Martin Brundle. Zegt genoeg. Interessantere tijden breken wellicht aan.
Op een natte baan maak ik me weinig zorgen over VER, kan leuke strijd met HAM worden zelfs. Geen idee wat ANT doet in de regen maar hoe dan ook is het geen VERCharles Hill schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:10:
Op een natte baan meteen Antonelli voorbij en de race winnen. Zou toch leuk zijn 😄 een maand geleden nog voor onmogelijk gehouden, nu een mogelijke uitkomst.
Ik dacht dat ze de race eerder wilde starten vanwege het weer. Hmmm, we gaan het zien.PalingDrone schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:
[...]
Weer blijft onvoorspelbaarHippocampus schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:13:
[...]
Ik dacht dat ze de race eerder wilde starten vanwege het weer. Hmmm, we gaan het zien.
Eerder starten en dan met een paar uur delay uitzenden, ik zie ze er voor aan
[ Voor 15% gewijzigd door PalingDrone op 02-05-2026 23:16 ]
Heel knap dit van RB, hopelijk zetten ze dit door.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Begreep ik nu dat we over een dikke 2 uur te weten komen of ze gaan vervroegen of dat er op de reguliere tijd gestart wordt?
Ik moest de qualy een uurtje later kijken, maar bwoah!! Die zag ik niet aankomen. Een mooie top 3 met Max op 2. Ik heb zowaar weer zin in de race.
Some infinities are bigger than others.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |