[F1 2026] Race 4 GP van Miami Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Nu moet Max morgen wel z'n beste start van het jaar maken, anders wordt een goed resultaat alsnog knap lastig.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Charles Hill schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:07:
Geen beste 3de sector, 2de. Maar ook mooi, doen weer mee
Iedereen had een slechte derde sector de tweede run

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Mwah, mocht het nat zijn en ze rollend starten...

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
PalingDrone schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:
[...]

Inderdaad morgen graag een rollende start. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:15
Op een natte baan meteen Antonelli voorbij en de race winnen. Zou toch leuk zijn 😄 een maand geleden nog voor onmogelijk gehouden, nu een mogelijke uitkomst.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:02

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Damn, Kimi gaat echt wel een serieuze rijder worden. Klein beginnersfoutje in de sprint vandaag, maar wat een come back. Die gaat echt heel wat titels pakken in de toekomst.

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23:46
Vier verschillende teams op de eerste vier plaatsen! Das ook wel weer eens leuk om te zien.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:37
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/HHV9QuWXMAIZ9fo?format=jpg&name=small

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:12
Race 2 uur eerder morgen a.u.b.

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:48
VER positief bij Martin Brundle. Zegt genoeg. Interessantere tijden breken wellicht aan.

• PalingDrone
  • Niet online
Charles Hill schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:10:
Op een natte baan meteen Antonelli voorbij en de race winnen. Zou toch leuk zijn 😄 een maand geleden nog voor onmogelijk gehouden, nu een mogelijke uitkomst.
Op een natte baan maak ik me weinig zorgen over VER, kan leuke strijd met HAM worden zelfs. Geen idee wat ANT doet in de regen maar hoe dan ook is het geen VER

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

PalingDrone schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:
[...]

Ik dacht dat ze de race eerder wilde starten vanwege het weer. Hmmm, we gaan het zien.

• PalingDrone
  • Niet online
Hippocampus schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:13:
[...]

Ik dacht dat ze de race eerder wilde starten vanwege het weer. Hmmm, we gaan het zien.
Weer blijft onvoorspelbaar

Eerder starten en dan met een paar uur delay uitzenden, ik zie ze er voor aan :X

[ Voor 15% gewijzigd door PalingDrone op 02-05-2026 23:16 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:20
Heel knap dit van RB, hopelijk zetten ze dit door.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:37
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/HHV__BAX0AACieE?format=jpg&name=900x900

• PalingDrone
  • Niet online
Begreep ik nu dat we over een dikke 2 uur te weten komen of ze gaan vervroegen of dat er op de reguliere tijd gestart wordt?

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:00

Major_ton

Shoot!

Ik moest de qualy een uurtje later kijken, maar bwoah!! Die zag ik niet aankomen. Een mooie top 3 met Max op 2. Ik heb zowaar weer zin in de race.

Some infinities are bigger than others.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord