Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Ik heb niks tegen de persoon zelf, oprecht een aardige gast. Maar ik zie het gewoon niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Maarten_E op 02-05-2026 22:09 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vraag mij af of iedereen toch wat meer een regen setup heeft en daardoor Max toevallig even erg goed zit
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
En wat zegt dat over Russel?Maarten_E schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:09:
Dit gaat over de sprintrace, maar nog steeds niet onder indruk van Antonelli. Verprutst zijn start weer, pakt 5 seconde penalty met tracklimits, en dat leidt dan het kampioenschap...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Point taken, haha.
Ik zeg niet dat hij niet snel is, maar het is hollen of stilstaan met hem.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ze sturen Bortoleto voorlopig niet naar buiten om uit te zoeken wat er fout gaat aan z'n auto.StefanVerkerk schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:00:
Wat ik zo begrijp van SkyF1/F1TV meldt Ted dat BOR niet meedoet aan de kwalificatie omdat hij ook DSQ was voor de sprintrace vanwege overtreding van reglementen of zoiets.
Liveblog Formule 1:
Bortoleto was disqualified from the Sprint earlier for a technical infringement, and the team are still investigating what happened with his car and as such, will not be sending him out for Qualifying.
[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 02-05-2026 22:11 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
- DaniëlWW2
- Niet online
Antonelli moet denk ik nog ervaring opdoen. Maar hij is wel snel, dat is wel duidelijk.Maarten_E schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:10:
[...]
Point taken, haha.
Ik zeg niet dat hij niet snel is, maar het is hollen of stilstaan met hem.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vind het wel knap hoor dat zo'n 19 jarig ventje gewoon al races wint en zo snel is. In dit hele circus. En met al die aandacht e.d. En druk. En al die informatie/ techniek, en data.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:12:
[...]
Antonelli moet denk ik nog ervaring opdoen. Maar hij is wel snel, dat is wel duidelijk.
[ Voor 60% gewijzigd door Format-C op 02-05-2026 22:17 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
ANT P1 met nieuwe bandjes.
nggyu nglyd
[ Voor 4% gewijzigd door StefanVerkerk op 02-05-2026 22:19 ]
nggyu nglyd
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
nggyu nglyd
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
Leek meer vastgelopen remmen o.i.d.?D-dark schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:21:
En daar gaat weer een motor van Bortoletto
Die waren dat al met z'n bijna 360 1 bocht voor de pit.
nggyu nglyd
Ja die was er helemaal klaar mee zo te zien.Quad schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:22:
[...]
Die waren dat al met z'n bijna 360 1 bocht voor de pit.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/MqC9OVttTTuqrGAijhq4VCvm.gif?f=user_large)
Edit: 10 jaar geleden alweer...
[ Voor 67% gewijzigd door Hippocampus op 02-05-2026 22:26 ]
2 May 2026, 22:25:48
Toen hadden ze nog vlezige achterremmen, mooie BBQHippocampus schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:23:
Nieuw team met brandende remmen? Doet me aan Haas denken..
[Afbeelding]
Edit: 10 jaar geleden alweer...
Dat verstond je goed. Moet dus nog wel een 3 a 4 tiende in zitten lijkt me.StefanVerkerk schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:32:
Max tijdens zijn snelle ronde: 'these tyres are horrible' (als ik het goed verstond)
www.google.nl
De RBR "Honda" livery vind ik nog steeds de mooiste:MisteRMeesteR schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:34:
Saaie livery bij RBR. Ik ben nog steeds in love met 2023.
[Afbeelding]
SprintweekendMisteRMeesteR schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:37:
Ligt het aan mij of is het uitgestorven hier in het topic?
Daardoor een overdosis aan F1
Viel mij ook al op.MisteRMeesteR schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:37:
Avond-/ vroege ochtendraces zijn altijd rustiger dan middagraces/kwalificaties.MisteRMeesteR schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:37:
www.google.nl
Meesten slapen al, of zijn lurkers zoals ik
Mijn reviews al gezien?
nggyu nglyd
[ Voor 9% gewijzigd door StefanVerkerk op 02-05-2026 22:45 ]
U zei?Quad schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:43:
Ik schrijf Antonelli vast op voor pole.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze zijn zeer snel op rechte stukken.d0s schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:45:
RBR heeft duidelijk wat gevonden. S1 nog niet geweldig, maar S2 en S3 machtig.
Er komt nog een Q3.
Maar deze snelheid geeft de burger moed.
nggyu nglyd
VERrassingQuad schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:46:
[...]
Er komt nog een Q3.
Maar deze snelheid geeft de burger moed.
2 May 2026, 22:48:21
Klopt, maar dat waren ze eerder vandaag en gisteren ook al. Er is na/in de sprint nog wat bijgekomen ergens
Maar even serieus. Zelfs een mogelijk top 3 klassering had niemand voor het begin van dit weekend verwacht.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze zullen de afstelling wel aangepast hebben, waardoor de achteras nu wel op de baan blijft.d0s schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:50:
[...]
Klopt, maar dat waren ze eerder vandaag en gisteren ook al. Er is na/in de sprint nog wat bijgekomen ergens
www.google.nl
Wat me ook het angstige gevoel geeft dat de auto helemaal niet zoveel beter is geworden de afgelopen race-vrije periode, maar dat Max er alleen beter mee om heeft leren gaan. Ik hoop toch niet dat dat de reden is.rodie83 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:52:
Ik voorspel het arme Hajdar era, startende vanaf nu, bij deze...
Max heeft zelf al aangegeven dat er goede stappen zijn gezet, maar ongetwijfeld heeft hij (en Hadjar) ook het nodige gedaan om zelf beter te wordenWyke schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:54:
[...]
Wat me ook het angstige gevoel geeft dat de auto helemaal niet zoveel beter is geworden de afgelopen race-vrije periode, maar dat Max er alleen beter mee om heeft leren gaan. Ik hoop toch niet dat dat de reden is.
- DaniëlWW2
- Niet online
www.google.nl
nggyu nglyd
het gat met ANT is wel groot hoorplizz schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:57:
Wow, dat kan nog spannend worden wie pole pakt.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ja, drie tiende vlotter. Kijken of er nog wat in het vat zit bij de rest.Quad schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:
Pff wat een ronde van Kimi.
Misschien wil Williams hem nog hebben volgend jaar....
Inderdaad. Maar er zit nog wel 2 tiende in sector 1. Dus dat zou P2 kunnen zijn.
Rijdt praktische dezelfde tijd als de rest boven hem, afgezien van Antonelli. Allen rijden 1:28.1Exocet schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:
Russel valt tegen zeg
[ Voor 4% gewijzigd door Charles Hill op 02-05-2026 23:02 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij had alleen een slechte S1. Daar is hij al 0.2s sneller geweest in Q2.
S1 is gewoon het zwakke deel voor de RB. Valt misschien nog wat te halen, maar gaat geen paars worden daar.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:00:
Max was bijna net zo snel in S3 en 0.2s sneller in S2 dan Antonelli.
Hij had alleen een slechte S1. Daar is hij al 0.2s sneller geweest in Q2.
Ik zie verder RUS en de MCL ook nog wel een goede ronde rijden. Kan dus nog alle kanten op.
[ Voor 11% gewijzigd door Zewatanejo op 02-05-2026 23:02 ]
www.google.nl
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
“Yes, it’s definitely Kimi”
All your base are belong to us
nggyu nglyd
nggyu nglyd
- DaniëlWW2
- Niet online
Het circuit lijkt alleen slechter geworden te zijn.
www.google.nl
Mijn hart ook nietZewatanejo schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:06:
Dit hadden niet velen verwacht
All your base are belong to us
Past zich aan aan de wagens...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 23:06:
Het circuit lijkt alleen slechter geworden te zijn.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/EQJopEPI6wl8mVwRxiNWRCGG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nzJdTZDUGnXaphO8VRgNIPTJ.jpg?f=fotoalbum_large)