uhhh"? Hoe kan het een oplossing voor iemand zijn als deze niet juist is?J82 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 12:10:
[...]
Het gaat nu vooral over wat wel of niet als ‘oplossing’ gedefinieerd mag worden. Uit de laatste zin valt op te maken dat kosten en risico hier meegewogen worden. Zelf zou ik dat niet doen, die zou ik eerder als factoren meenemen in de keuze tussen de oplossingen. Volgens mij gebeurt dat hier overigens op een bepaalde manier ook, want elders staat “enige juiste”. Kortom er zijn wel meer oplossingen, maar die zijn niet juist. En volgens mij is iedereen het daarmee eens…
Om de discussie te vermijden kunnen we het ook ‘opties’ noemen. Lader met MID is een optie, een SAP is een optie. Naar alle waarschijnlijkheid is de laatste een ‘slechte’ optie, niettemin het blijft een optie.
Dan is het niet meer dan een slecht advies.
Het gaat vooral om geen verwarring te wekken.
-Heeft een consument een laadpaal zonder mid-meter maar achter een sap aansluiting dan kan het een werkbare situatie zijn om ere's te verrekenen "als" hij een inboeker vindt die het accepteert.
-Heeft een consument een laadpaal zonder mid-meter maar "geen" sap aansluiting dan is het enige advies om de laadpaal te vervangen door een met mid meter "als" hij ere's wil kunnen inboeken.