• corsat
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-07 21:19

corsat

Gasloos sinds oktober 2016

osluis schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 11:53:
[...]

Mij ook. Daarnaast, wil je die ruimte in de meterkast opgeven voor zoiets? Ik weet natuurlijk niet hoe groot deze is, maar ik heb elke cm2 al nodig voor de reguliere zaken.

[ Voor 34% gewijzigd door corsat op 19-07-2026 21:19 ]

Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v153 BMS 215 combination CT003 v117 app v1.6.62

• corsat
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-07 21:19

corsat

Gasloos sinds oktober 2016

r0el schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 11:51:
Mijn Oplaadgeschiedenis bij ERE-registratie.nl staat sinds enkele weken op 0 en bij de individuele laadsessies staat "On-Hold". Ik download zelf de laadpunt transacties uit de 50Five omgeving (per maand, sinds januari), en upload ze naar ere-registratie.nl.

Desgevraagd antwoordt Ere-registratie: "We zijn nog in gesprek met de NEa over hoe de audit er van hun kant gaat uitzien. Voor nu lijkt het zelf opvoeren van de gegevens voldoende. Maar wellicht dat dit dus nog verandert of dat we nog wat extra informatie van je nodig hebben. Vandaar dat de gegevens on hold staan."

Zijn er meer gebruikers die dit hebben?
Hier hetzelfde. Mijn eerder opgevoerde kilo watjes en ere certificaten zijn verdwenen en ik kreeg dezelfde boodschap. Ik begin mijn geduld langamerhand te verliezen in deze partij. Ga mijn zoveelste mail sturen hoe ze nu verder willen gaan en vooral wanneer ze nu een werkend systeem denken te hebben.

Ecodan 7,5kW Nibe F130 ventilatie warmtepomp, 300l RVS SWW, 8400wp zonnepanelen, LL airco/verwarming, 2 MARSTEK VENUS E firmware v153 BMS 215 combination CT003 v117 app v1.6.62

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:57

Fiets

A.K.A. Bambi

r0el schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 11:51:
Mijn Oplaadgeschiedenis bij ERE-registratie.nl staat sinds enkele weken op 0 en bij de individuele laadsessies staat "On-Hold". Ik download zelf de laadpunt transacties uit de 50Five omgeving (per maand, sinds januari), en upload ze naar ere-registratie.nl.

Desgevraagd antwoordt Ere-registratie: "We zijn nog in gesprek met de NEa over hoe de audit er van hun kant gaat uitzien. Voor nu lijkt het zelf opvoeren van de gegevens voldoende. Maar wellicht dat dit dus nog verandert of dat we nog wat extra informatie van je nodig hebben. Vandaar dat de gegevens on hold staan."

Zijn er meer gebruikers die dit hebben?
Same here, had het ook nagevraagd en kreeg ongeveer het zelfde antwoord. (Eneco Emobility naar hun) Apart dat ze altijd in de avond reageren alsof het een side-project is.

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste

Let op:
Delen van of vragen naar referral codes is niet toegestaan.
Zie ook: twain4me in "[EV] ERE certificaten, geld verdienen met thuisladen"
De ERE schrijft een interne MID meter voor, dus vragen of jouw laadpunt-zonder-mid ook mee kan doen heeft geen zin. Ook is hier geen ondersteuning voor specifieke laadpunten, daarvoor zijn de desbetreffende topics meer geschikt. Begin daarvoor eens met Thuisladen van je EV deel 2

Note: Het aanzetten tot, of het bespreken van, dubieuze manieren om een winst te slaan uit deze regeling zijn uit den boze.

Speciale aandacht voor een van onze huisregels: referrals aanbieden, er naar vragen of bespreken op wat voor manier dan ook is niet toegestaan c.q wordt als verstorend ervaren.