• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:37

Floor-is

5.2

tukker999 schreef op zondag 26 juli 2026 @ 15:53:
[...]

[...]
Je rijdt ruim 40.000 km per jaar?
Stel dat je gemiddeld 60 km/uur haalt (knappe jongen) dan zit je per jaar 666 uur in de auto, dat is een kleine 2 uur per dag.
Daar staat dan tegenover dat je in die 2 uur €2,75 'verdient' dankzij de ERE certificaten.
Richting 45.000 inderdaad. Ik rijd wel om de files heen, dus de gemiddelde snelheid ligt wat hoger. (5:15 van huis en na 18:00 terug).

Naast de ERE's verdien ik ook op de kWh's van de laadpaal zelf :)

Bericht hierboven

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:37

Floor-is

5.2

wickydude schreef op zondag 26 juli 2026 @ 14:22:
[...]

Niemand weet het inderdaad, dus je overzicht kan per definitie geen goed beeld geven.

En AI… ik zet er nog steeds een paar zakken zout bij.

Ter info: lekkerladen geeft op dit moment een schatting van €0,160/kWh.[Afbeelding]
1. Ik heb geen zak aan een schatting, ik wil werkelijke getallen :)
2. Als je er je vraagtekens bij zet, dan heb je de regie van je AI niet goed in handen.

Maar thanks :)

Bericht hierboven

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:54
tukker999 schreef op zondag 26 juli 2026 @ 15:53:
[...]

[...]
Je rijdt ruim 40.000 km per jaar?
Stel dat je gemiddeld 60 km/uur haalt (knappe jongen) dan zit je per jaar 666 uur in de auto, dat is een kleine 2 uur per dag.
Daar staat dan tegenover dat je in die 2 uur €2,75 'verdient' dankzij de ERE certificaten.
Wat een vreemde reactie. Dat zijn echt geen vreemde afstanden. Veel zakelijke leasecontracten worden gewoon op 40 tot 50k per jaar afgesloten...

• wickydude
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:22
Floor-is schreef op zondag 26 juli 2026 @ 17:05:
[...]

1. Ik heb geen zak aan een schatting, ik wil werkelijke getallen :)
2. Als je er je vraagtekens bij zet, dan heb je de regie van je AI niet goed in handen.

Maar thanks :)
Meer dan schattingen krijg je niet. Ook niet van de anderen, want de Nea heeft alles nog niet klaar om werkelijk de EREs te gaan verhandelen.

En dan gaat het om marktwaarde, waarde van EREs fluctueert. Dus je “werkelijke” getallen zijn per definitie geen zak waard.

[ Voor 8% gewijzigd door wickydude op 26-07-2026 17:22 ]

Nibe F2120-16/SMO40/300L / Home Assistant / Peblar EV lader / 8000Wp Enphase

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:54
Nadat LekkerLaden geen enkel signaal gaf dat ze met mijn Ecotap paal gingen werken heb ik mij vandaag aangemeld bij Joulo. Die hebben een cloud api naar Ecotap (het kan dus wel) en de setup was echt super simpel.

Aangezien LekkerLaden mijn NAW gegevens en een paar documenten heeft heb ik LekkerLaden per mail laten weten dat ik gebruik wil maken van het recht om vergeten te worden (AVG). Vriendelijk verzoek om de door mij ingevoerde data te verwijderen. Eens kijken wat dat doet.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Pagina: 1 ... 45 46 Laatste

Let op:
Delen van of vragen naar referral codes is niet toegestaan.
Zie ook: twain4me in "[EV] ERE certificaten, geld verdienen met thuisladen"
De ERE schrijft een interne MID meter voor, dus vragen of jouw laadpunt-zonder-mid ook mee kan doen heeft geen zin. Ook is hier geen ondersteuning voor specifieke laadpunten, daarvoor zijn de desbetreffende topics meer geschikt. Begin daarvoor eens met Thuisladen van je EV deel 2

Note: Het aanzetten tot, of het bespreken van, dubieuze manieren om een winst te slaan uit deze regeling zijn uit den boze.

Speciale aandacht voor een van onze huisregels: referrals aanbieden, er naar vragen of bespreken op wat voor manier dan ook is niet toegestaan c.q wordt als verstorend ervaren.